جمعه ۰۴ خردادساعت ۲۳:۳۲May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرنامه دانشجویان ایران 22 آذر 1399 - iusnews.ir

خبرنامه دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرنامه دانشجویان ایران 1 مرداد 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 31 شهریور 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 1 مهر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 30 آبان 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 30 دی 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 30 بهمن 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 30 اسفند 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 1 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 2 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 3 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 4 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 5 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 6 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 7 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 8 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 9 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 10 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 11 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 12 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 13 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 14 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 15 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 16 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 17 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 18 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 19 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 20 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 21 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 22 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 23 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 24 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 25 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 26 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 27 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 28 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 29 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 30 آذر 1399 
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۷:۳۲    
در همین راستا وی 30 خرداد 88 در تجمعی در خیابان آزادی، به تحریک معترضان به تداوم اغتشاشات پرداخت و به همین دلیل توسط مأموران نیروی انتظامی دستگیر شد ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۷:۲۹    
زنگنه از اعضای ارشد ستاد میرحسین موسوی در سال 88 بود. در دوران مدیریت زنگنه در دولت روحانی، حذف سهمیه بندی سوخت موجب افزایش مصرف و قاچاق تا بیست میلیون لیتر در روز شد ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۸:۵۰    
از طرف دیگر، پایگاه اطلاع رسانی ورلد اُ میترز ، مجموع مبتلایان به کروناویروس در آمریکا را 17 میلیون و 392 هزار و 618 نفر و مجموع قربانیان کووید-19 در این کشور را 314 هزار و 577 نفر گزارش کرده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۰:۲۹    
گوگل و اپل به توافقی بر سر متوقف کردن به اشتراک گذاری موقعیت مکانی کاربران دست یافته اند که حفظ امنیت و حریم شخصی آنها را تسهیل می کند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۹:۱۶    
واتساپ یکی محبوب ترین پیام رسان های دنیا است که در سرتاسر دنیا کاربران زیادی دارد و به خاطر رابط کاربری ساده و سرعت بالای آن چندین سال است که جزو بهترین پیام رسان ها است ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۵۹    
به تازگی نتایج یک پروژه تحقیقاتی نشان داده اخبار جعلی به سرعت در توییتر منتشر می شوند و انسان ها، نه ربات ها، در درجه اول مسئول انتشار اطلاعات گمراه کننده هستند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۲:۱۳    
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تاکنون بیش از 302 هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 ثبت نام کرده اند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۱:۰۸    
یک کارشناس قرآنی روش های ترویجی خوبی برای ترویج عفاف و حجاب برای دختران مدرسه اجرا کرده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۱:۰۸    
یک زن به جرم قتل و اسیدپاشی در زندان تهران قبل از اینکه حکمش اجرا شود سرنوشت عجیبی پیدا کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۴:۲۸    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 7501 بیمار جدید کووید19 در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه در طی 24 ساعت گذشته 251 تن نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۸:۳۳    
برای پاسخ به اینکه بانک آینده چگونه مجاب به فروش کامل مهم ترین پروژه خود کرده باید به دستورالعمل نحوه واگذاری اموال مازاد موسسات اعتباری بازگشت که خرداد ماه امسال توسط شورای پول و اعتبار تنظیم و ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۱:۳۸    
مسابقه مجازی خاطره و داستان کوتاه (خاطرات و داستان های 50 کلمه ای) توسط موسسه پیام آزادگان برگزار می شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۱:۳۵    
صد و سومین شماره ماهنامه فرهنگی-سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) منتشر شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۰:۴۲    
کوشکی با بیان اینکه مذاکره، اتفاقی به قدمت تاریخ بشر و روشی برای حفظ امنیت و منافع ملی است؛ که ممکن است بی تاثیر، مفید یا حتی مضر باشد ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۰:۲۱    
مجازات مدیر شبکه آمد نیوز که حکم مهره اطلاعاتی کشورهای غربی و عامل جنگ روانی آنها علیه جمهوری اسلامی را داشت، به مذاق مخالفان ایران خوش نیامده و از همین رو اقدام به محکوم نمودن آن کرده اند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۸:۰۸    
مردم تبریز در محکومیت اظهارات اردوغان بعد از ظهر شنبه در مقابل کنسولگری ترکیه تجمع کردند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۷:۵۹    
رئیس پلیس راهور استان لرستان یادآور شد: موارد یاد شده شامل کلیه آموزشگاه های مرکز استان و شهرستانها برای اعطای گواهینامه پایه یک، 2 و 3، موتورسیکلت، تراکتور و دیگر انواع گواهینامه می شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۷:۵۳    
زنیت توانست با برتری برابر دینامومسکو جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۷:۵۳    
قاضی فدرال ایالت ویسکانسین در آمریکا دادخواست انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور مبنی بر لغو پیروزی جو بایدن را رد کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۷:۵۳    
رسانه ها از تظاهرات هزاران نفری علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در برخی شهرهای فلسطین اشغالی و حضور پرتعداد نیروهای پلیس و برخورد با معترضان خبر دادند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۷:۵۳    
علی ضیا در شبکه یک، پوریا پورسرخ در شبکه دو، باربد بابایی و رضا رشیدپور در شبکه سه، منصور ضابطیان در شبکه آموزش، سروش صحت و حمید گودرزی در شبکه نسیم در شب یلدا میزبان مردم می شوند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۷:۵۳    
بایرن مونیخ باوجود توقف برابر یونیون برلین به صدر جدول رده بندی بوندسلیگا بازگشت.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۷:۵۳    
معاون اداره نظام پرداخت بانک مرکزی گفت: چک های جدید از تاریخ 20 دی در اختیار مردم قرار می گیرد و این چک ها دارای بارکد، کد صیادی 16 رقمی و تاریخ اعتبار خواهند بود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۷:۵۳    
دربی شهر منچستر برخلاف انتظارات کم هیجان و محتاطانه از سوی دو تیم دنبال شد و با تساوی بدون گل به اتمام رسید.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۷:۵۳    
سرمربی آنتورپ می گوید از اینکه دو دروازه بان خیلی آماده در تیمش دارد خوشحال نیست.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۷:۵۳    
نامز دموکراتِ مدعی پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 امروز در پیامی اعلام کرد: آمریکا 39 روز دیگر به توافقنامه آب و هوایی پاریس بازمی گرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۳:۱۲    
اظهارات جدایی طلبانه اردوغان رئیس جمهور ترکیه، واکنش های بسیار زیاد و بعضا تندی را از طرف فعالان فضای مجازی در پی داشت به طوری که در فضاهای توییتر و اینستا گرام هشتک ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۲:۳۶    
مربی شهر خودرو در مورد داوری ها در لیگ برتر و همجمه هایی که به داور می شود، گفت: توکل ما به خداست و داوری که سوت بازی را می زند وظیفه ای دارد و داوری قانون دارد ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۲:۳۳    
وزیر امور خارجه ترکیه در تماس تلفنی با همتای ایرانی خود اطمینان داد که رئیس جمهور کشورش به حاکمیت ملی و تمامیت ارضی ایران احترام می گذارد و از حساسیت های شعر قرائت شده خود در باکو مطلع نبوده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۱:۳۶    
رئیس کل بانک مرکزی درباره سایت های مرتبط با قمارو شرط بندی عنوان کرد: بانکها باید حداکثر تلاش خود را برای مبارزه با این درگاه ها و نظارت بر این تراکنش ها انجام دهند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۱:۳۰    
وزیر امور خارجه روسیه با اعلام اینکه برخی تلاش می کنند بندهای دیگری را به برجام بیفزایند، تأکید کرد که برجام نه می تواند اصلاح شود و نه می تواند مورد تجدیدنظر قرار گیرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۱:۱۸    
وزیر ورزش و جوانان از تقدیم لایحه نظام جامع باشگاهداری در جمهوری اسلامی ایران به هیات وزیران خبرداد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۱:۱۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بدو ورود به فرودگاه بیرجند از مهار موج سوم کرونا در کشور خبر داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۸:۵۴    
نمایندگان شمال غرب کشور در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای نسبت به اظهارات اخیر رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در مورد ایران واکنش نشان دادند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۸:۳۳    
جناب اردوغان فراموش نکرده اند آن روزهایی را که سیل عاشقان انقلاب از خاک جمهوری آذربایجان به ایران آمدند و ایران با آغوش باز آنان را از کمونیسم شوروی پناه داد؟ اشکهای این ملت که ایران را وطن خود ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۸:۲۷    
برخی از برنامه های شب یلدای امسال مثلِ سال گذشته است اما با حضور "کودک شو" در ساعتِ 23 طولانی ترین شب سال در 1399، غیبت مهران مدیری ادامه دار خواهد شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۸:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال استقلال از اینکه قرار است فردا با دوستان و هم بازی های سابق شان روبه رو شوند، ابراز خرسندی کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۸:۱۲    
رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح آمادگی و همکاری این نهاد با نیروهای مسلح و از جمله سپاه و بسیج در راستای مبارزه با گرانی و گران فروشی را اعلام کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۸:۱۲    
رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد که تخصیص ارز 4200 تومانی به کالاهای اساسی ادامه خواهد داشت.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۸:۰۶    
ظهر شنبه 22 آذر، فردی متهم به قتل که تحت تعقیب پلیس بوده در یک اتوبوس شهری اقدام به گروگان گیری کرده بود که توسط پلیس دستگیر شد و گروگان ها آزاد شدند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۸:۰۲    
اظهار کرد: شاخص اصلی ما در حال حاضر نمره آزمون سراسری است. اگر بخواهیم این شاخص را جایگزین کنیم، باید یک انتخاب علمی انجام دهیم ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۸:۰۲    
یک مسئول قضائی با تکذیب ادعاهای پدر روح الله زم گفت: اظهارات پخش شده روح الله زم مطالبی بوده که بارها در دادگاه و حتی خارج از کشور مطرح شده بود و نیازی به صحنه سازی برای بیان 8قیقت نبوده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۵۰    
دیوان عالی آمریکا روز جمعه دادخواست دادستان ایالت تگزاس برای ابطال نتیجه انتخابات در 4 ایالت کلیدی دیگر را رد کرده بود ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۵۰    
تیم فوتبال پرسپولیس امروز یک بازی درون تیمی را در ورزشگاه آزادی برگزار کرد تا آماده سفر به قطر شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۴۷    
نه با ریا و دغل، سنگ دین به سینه زدن دلیل رونق بازار و احترام تو شد
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۴۷    
سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا پس از پیروزی تیمش مقابل اکسون گفت: انتظارم از بازیکنان این است که کمترین خطای انفرادی را داشته باشند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۴۱    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور از نشست خبری رئیس جمهور با حضور خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی در روز دوشنبه 24 آذر خبر داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۵    
دونالد ترامپ در توئیت جدیدی نوشت: من پیروزی بزرگی در انتخابات به دست آوردم.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۲    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: تلاش دولت و معاونت علمی برای حمایت از شرکت های دانش بنیان ایجاد اکوسیستمی جدید در صنعت کشور است تا محصولات تحریمی در داخل کشور ساخته شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۲۹    
تجمع کنندگان تبریزی با صدور بیانیه ای به اظهارات اخیر اردوغان اعتراض کرده و اعلام داشتند که او آراز را با ساز صهونیست ها می خواند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۰۸    
علی دایی، کاپیتان و سرمربی سابق تیم ملی ایران، پیشنهادی جذاب از انگلیس دارد؛ این خبری است که البته نشریه معتبر کیکر آلمان منتشر کرده و خبر داده باشگاه اورتون به دنبال به خدمت گرفتن علی دایی 51ساله ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۶:۳۸    
پرونده خواننده رپ که به اتهام قتل پدر خوانده اش با قرار وثیقه آزاد شده بود با صدور کیفرخواست به اتهام قتل عمدی به دادگاه کیفری فرستاده شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۶:۳۲    
جبهه پایداری در حالی از مهرماه کمیته انتخابات 1400 را فعال کرده که به نظر می رسد تنها جریانی درون اصولگرایی است که شیخوخیت جامعه روحانیت را قبول ندارد و در هیچ یک از جلسات آن که به گفته سخنگویش همه ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۶:۲۶    
رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور زمان برگزاری آزمون آنلاین آزمایشی دروس عمومی دانشجویان کارشناسی این دانشگاه را اعلام کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۶:۲۰    
معاونت آموزشی دانشگاه تهران از تمدید ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته ویژه استعدادهای درخشان خبر داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۵    
در این شماره که درپی حادثه تروریستی شهید محسن فخری زاده منتشر شده به شرح و بررسی این حادثه تروریستی و ابعاد آن پرداختند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۸    
در این شماره به سه بخش سیاسی، فرهنگی و دانشگاه با موضوعاتی همچون پرونده هسته و پروتکل الحاقی، نظام تعلیم و تربیت، دانشجویان متاهل و ... پرداخته شده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۹    
یاد سخنرانی رئیس جمهور روحانی افتادم، که در 14فروردین سال 1396گفت: هدف از برجام این بود که سایه تهدید را از سر کشور برداریم، ... و این سوال برایم پیش آمد که آیا سایه جنگ برداشته شده؟
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۶    
این انعطاف ناپذیر ترین تعریفی است که میتوان از فرهنگ ارائه کرد. برای شناخت معنی فرهنگ هیچ کدام از این کلمات کمکی به ما نمی کند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۴:۴۲    
آنانکه این شورا را شوری نمی خواهند، نگاهشان به اعضای شورا گرچه همچون سران قوا منصوب رهبری درشورا هستند، همچون نگاه به اعضای هیئت دولت است ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۶    
جدیدترین آمار جذب امریه در سال 98-99 در مراکز آموزشی و پژوهشی کشور اعلام شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۷    
سخنگوی شورای نگهبان به اظهارات وزیر خارجه آمریکا در خصوص مصوبه اخیر مجلس (اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها) واکنش نشان داد و در توئیتی نوشت ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۴    
پست اینستاگرامی محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به اظهارات اخیر اردوغان.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۴    
سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) گفت: بر اساس آخرین فهرست موسسات یک درصد برتر دنیا، 74 دانشگاه و موسسه تحقیقاتی از جمهوری اسلامی ایران در میان یک درصد برتر جهان قرار دارند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۴:۱۲    
بابک جهانبخش خواننده موسیقی پاپ در آستانه کنسرت آنلاین خود دچار عارضه قلبی شده و به دلیل انسداد رگ های قلبی تحت نظر پزشکان معالج است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۴:۰۶    
وزیر آموزش و پرورش گفت: پژوهش جزو راهبردی ترین ماموریت هایی است که یک جامعه دنبال می کند و آموزش و پرورش هم نخستین سنگ بنای آن را می گذارد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۳:۵۹    
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این روز های سرخ ها صحبت کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۳:۴۱    
مدیر انجمن نجوم آماتوری ایران از وقوع بارش شهابی دوپیکری (جوزایی) در بامداد دوشنبه، 24 آذر خبر داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۳:۳۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا سه شنبه به دلیل پایداری و سکون نسبی جو، غلظت آلاینده های جوی در کلان شهرها و شهرهای صنعتی نظیر تهران، البرز ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۳:۲۹    
وزیر علوم گفت: مسئله جایگزینی کنکور به صورت جدی در حال پیگیری است و این پیش بینی می شود بتوان قبل از ثبت نام کنکور 1401 خبرهایی درباره آن اعلام کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۳:۲۶    
بودجه 1400 نشان می دهد که دولت آقای روحانی حتی در واپسین ماه های کشورداری اش و در آخرین برنامه ریزی مالی برای کشور، همچنان تلاش بی وقفه خود را برای تشدید نابرابری های ناموجه آموزشی ادامه می دهد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۳:۲۳    
مهاجم استقلال هنوز از لحاظ مالی با مسئولان این باشگاه به توافق نرسیده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۳:۲۰    
وزیر امور خارجه روسیه با تأکید بر اینکه جامعه جهانی به نتایج تحقیقات ایران درباره ترور دانشمند هسته ای "فخری زاده" علاقه مند است ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۳:۱۱    
پیشکسوت پرسپولیس گفت: علی کریمی تصمیم به برگشت به فوتبال دارد و حتی با یک تیم شهرستانی تمام کرده بود، اما به خاطر پرسپولیس و صدمه به کارش قبول نکرد. آیا کریمی دوست دارد به پرسپولیس بازگردد؟
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۲:۵۶    
براساس اعلام سرویس سلامت همگانی انگلیس، مهم ترین چالش توزیع واکسن، شرایط نگهداری و حمل آن است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۲:۴۶    
انجمن علمی دانشجویی اقتصاد دانشگاه تهران همایش نقد و بررسی لایحه بودجه سال 1400 را به صورت برخط برگزار می کند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۲:۴۶    
یک عضو هیات رییسه مجلس خواستار عذرخواهی رییس جمهور ترکیه و رعایت حسن همجواری از سوی وی شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۲:۳۱    
دفاتر منطقه آذربایجان جامعه اسلامی دانشجویان طی بیانیه ای به اظهارنظر اخیر رئیس جمهور ترکیه در مورد جدایی بخش آذری زبان ایران از کشورمان اعتراض کردند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۲:۱۶    
ثبت نام در سامانه انتقالی و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی تا پایان روز اداری، 30 آذر تمدید شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۲:۱۲    
مجلس سنای آمریکا روز جمعه لایحه عظیم سیاست دفاعی مورد مخالفت دونالد ترامپ را با اکثریت آرا تصویب کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۲:۱۲    
عارف غلامی مدافع استقلال امروز بدون مشکل در تمرین تیمش شرکت کرد
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۲:۰۳    
ترامپ با امضای مصوبه کنگره، تعطیلی دولت فدرال آمریکا را یک هفته به تعویق انداخت.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۱:۵۸    
یک فرد با خودرو به جمعیت تظاهرکنندگان ضدنژادپرستی در ایالت نیویورک حمله کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۱:۵۵    
برخی خبرها حاکی از دستگیری چهره های مرتبط با سایت های شرط بندی است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۱:۳۴    
آرش برهانی مربی تیم فوتبال استقلال مدعی است، آنهایی که از دستیاران محمود فکری انتقاد می کنند، دنبال شیطنت و ایجاد فضای مسموم هستند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری رویترز از ابلاغ دولت آمریکا به کنگره این کشور مبنی بر تصمیم برای فروش یک میلیارد دلار تسلیحات نظامی به مغرب خبر داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۱:۱۹    
یک فلسطینی معلول روز جمعه بر اثر شدت جراحت وارده ناشی از تیراندازی نیروهای رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۱:۱۳    
در قسمتی از این نامه آمده است: آیا فضای علمی موجود در دانشگاه ها به پرورش استعداد های برتر کمکی کرده یا اینکه فضای موجود تنها عزم آنها را برای مهاجرت جدی تر کرده است؟
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۱:۰۴    
دادگاه قانون اساسی اتریش ممنوعیت حجاب در دبستان های این کشور را مغایر قانون اساسی اعلام کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۰:۵۲    
به نقل از سومریه نیوز، وزارت خارجه عراق در بیانیه ای اعلام کرد که آن لیندی، وزیر خارجه سوئد تماس تلفنی با فواد حسین ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۰:۴۸    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از راه اندازی پیشخوان دانشجویی به عنوان میزخدمت فراگیر خبر داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۰:۲۱    
عضو کمیته علمی کرونا گفت: داوطلبان واکسن ایرانی کرونا با خیالی آسوده این واکسن را تزریق کنند، زیرا هیچ گونه خطر مرگی برای افراد و داوطلبان به دنبال ندارد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۰:۱۵    
وزیر ورزش و جوانان گفت: حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای دومین بار طی سه سال گذشته یک دستاورد بزرگ ملی است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۰:۰۳    
باشگاه پرسپولیس منتظر پاسخ کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برای اقامت در هتل این تیم در قطر است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۹:۵۷    
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تاکنون بیش از 142 هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 ثبت نام کرده اند و داوطلبان تا فردا 23 آذر فرصت دارند در آزمون ثبت نام کنند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۹:۵۱    
صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) با اشاره به شرایط اسفبار در یمن این منطقه را خطرناک ترین منطقه دنیا برای کودکان ارزیابی کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۹:۵۱    
رئیس جمهور فرانسه ظرف روزهای آتی برای چندمین بار طی ماه های گذشته به لبنان سفر می کند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۹:۴۸    
رشیدی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: دوستان با یکماه تصویب کردند منتها قبلش شورای نگهبان پیغام دادند که دو ماه رو در نظر بگیرید که مخالفت با اصل 110 قانون اساسی که آن حوزه کاری شورای امنیت ملی ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۸:۳۱    
از سوی دانشگاه صنعتی شریف، جزئیات حذف دروس برای حذف اضطراری دانشجویان این دانشگاه در نیم سال تحصیلی جاری تشریح شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۸:۲۸    
مهاجم ایرانی العربی بعد از پشت سرگذاشتن دوران آسیب دیدگی به شرایط بازی رسید و می تواند تیمش را در دیدار برابر الدحیل همراهی کند.
  • ۱