سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۳:۴۹Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 4 بهمن 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 بهمن 1397 جهان نیوز 2 بهمن 1397 جهان نیوز 3 بهمن 1397 جهان نیوز 4 بهمن 1397 جهان نیوز 5 بهمن 1397 جهان نیوز 6 بهمن 1397 جهان نیوز 7 بهمن 1397 جهان نیوز 8 بهمن 1397 جهان نیوز 9 بهمن 1397 جهان نیوز 10 بهمن 1397 جهان نیوز 11 بهمن 1397 جهان نیوز 12 بهمن 1397 جهان نیوز 13 بهمن 1397 جهان نیوز 14 بهمن 1397 جهان نیوز 15 بهمن 1397 جهان نیوز 16 بهمن 1397 جهان نیوز 17 بهمن 1397 جهان نیوز 18 بهمن 1397 جهان نیوز 19 بهمن 1397 جهان نیوز 20 بهمن 1397 جهان نیوز 21 بهمن 1397 جهان نیوز 22 بهمن 1397 جهان نیوز 23 بهمن 1397 جهان نیوز 24 بهمن 1397 جهان نیوز 25 بهمن 1397 جهان نیوز 26 بهمن 1397 جهان نیوز 27 بهمن 1397 جهان نیوز 28 بهمن 1397 جهان نیوز 29 بهمن 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۸:۲۹    
سیگار باعث تخریب لایه محافظ مابین شبکیه و عروق خونی شده و منجر به کاهش خونرسانی، تحریک و ایجاد بافت اسکار (زخمی) می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۵:۳۳    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری استفتائات جدید (بهمن ماه) حضرت آیت الله خامنه ای را منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۵:۲۶    
فصل سرما است و به نظر می رسد نیاز بیشتری به تقویت سیستم ایمنی بدن خود داریم. برخی خوراکی ها می توانند در بهبود عملکرد این سیستم موثر باشند که در ادامه به معرفی برخی از آن ها می پردازیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۳:۲۵    
عربستان سعودی در حالی کارخانه تولید موشک های بالستیک خود را راه اندازی کرده است که شواهد حاکی از آن است که این اقدام با بلندپروازی های هسته ای محمد بن سلمان ارتباط مستقیم دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۰۶    
رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان گفت: در آزمون امسال برخی اعتراضات از جانب خانواده ها به سبب تغییر در نوع آزمون ایجاد شد که در سال 98 با اصلاحاتی در آزمون این مشکلات حل می شود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۴:۵۷    
لشکر فاطمیون درباره تحریم های جدید آمریکا در بیانیه خود آورده است: تحریم های آمریکا فاطمیون را در ادامه مسیر مبارزه با تروریسم و تکفیر مصمم تر از گذشته خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۳:۴۲    
در مورد بچه مهندس انگار هیچ تلاشی برای ساختن فضای اوایل دهه 80 یا سال 83 صورت نگرفته و اتفاقات و امکاناتی در این سریال دیده می شود که چند سال جلوتر از زمان قصه است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۹:۳۸    
نگرانی از کند شدن حرکت علمی کشور که در جای جای سخنان رهبر انقلاب دیده می شود، حاکی از وجود نارسایی های جدی در میان دستگاه های مرتبط با حوزه علم و دانش به خصوص در دانشگاه های کشور است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۹:۳۸    
برخی فاکتورهای سبک زندگی و رژیم غذایی می توانند عامل چاقی شوند، اما گاهی اوقات برخی بیماری ها هم می توانند عامل چاقی باشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۸:۳۲    
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درحالی از اظهار علاقه مندی پادشاه اسپانیا برای سفر به ایران خبر داد که قرار است بزودی نمایشگاه ایران؛ مهد تمدن در این کشور برپا شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۸:۱۴    
روستایی با نام دلارام در ایران به دهکده پزشکان معروف است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۲:۱۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تعریفی که گروه ویژه اقدام مالی در پولشویی از تروریسم ارائه کرده اند، عمل مجرمانه ای با خصوصیات مدنظرشان است و در مصداق آن، حتی جمهوری اسلامی ایران را جزو مصادیق می دانند
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۲:۰۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عده ای در داخل علاوه بر کم کاری، کارشکنی هم می کنند و با هواداری آمریکا، چوب لای چرخ ملت می گذارند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۱:۱۸    
جدول فروش سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی "قانون مورفی" ساخته سینمایی "رامبد جوان" در سومین هفته از اکران این فیلم سینمایی منتشر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۹:۰۹    
لقب پربارش ترین نقطه ایران تا چند روز پیش به "رامسر صفارود" در استان مازندران اطلاق می شد، اما با پیشی گرفتن بارش های "چلگرد" در استان چهارمحال و بختیاری ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۲:۵۱    
رئیس کمیته جستجو مفقودین دفاع مقدس با تاکید بر اینکه باید تفکر اقتصاد مقاومتی در کشور حاکم شود، گفت: جنگ اطلاعاتی را نباید دست کم گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۲:۴۵    
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: باید نگران این باشیم که مسائل فرهنگی در جامعه تضعیف نشود، اساس فرهنگ باورها و ارزش ها است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۲:۳۶    
پس از آنکه خبرگزاری رویترز از لغو مجوز ایران ایر در آلمان خبر داد، برلین این خبر را تکذیب کرده و آن را ناشی از اشتباه لفظی مقام مصاحبه شونده خواند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۲:۳۶    
وزیر دفاع و فرماندهان ارتش ونزوئلا با حضور در برابر دوربین ها، از دولت قانونی این کشور حمایت کرده و از مخالفان خواستند از تلاش برای کودتا دست بردارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۰:۵۷    
آمریکا تحریمهای جدیدی را علیه ایران وضع کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۰:۵۴    
طبق مستندات جدید، شرکت آمازون در سال 2018 میلادی، بیش از 14.19 میلیون دلار برای لابی با دولت آمریکا صرف کرده که این رقم، رکود سال گذشته خود را شکسته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۰:۵۱    
دکتر محمد قریب مکثی کرد و همان طور که وسایل کارش را در کیف می گذاشت، با شوخ طبعی و حاضرجوابی همیشگی اش گفت: حضرات تصور کرده اند که ویروس سل را هم می توانند مثل دکتر قریب پشت درِ دربار نگه دارند؟
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۰:۴۵    
ارتش سوریه توانست یک شبکه تونلی پیچیده باقی مانده از تروریست ها را در جنوب دمشق کشف کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۰:۴۲    
رئیس جمهور روسیه در گفت وگوی تلفنی با همتای ونزوئلایی اش، بر حمایت مسکو از دولت قانونی ونزوئلا تأکید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۰:۲۱    
دادستان کل کشور در مورد ممنوع الخروجی پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: گزارشاتی که در مورد عملکرد وی بوده که باعث شده پرونده ای تشکیل شود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۵    
امروز در بازارهای جهانی قیمت طلا تحت تأثیر تقویت ارزش دلار و بورس های جهانی 3.5 دلار در هر اونس کاهش یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۲    
شرکت تحقیقات و بازاریابی عربستان سعودی اعلام کرد که بخش عربی روزنامه الکترونیکی ایندیپندنت انگلیس راه اندازی شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۰:۰۰    
رئیس فدراسیون فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد که تیم ملی موفق شود چین را شکست بدهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۰:۰۰    
فدراسیون فوتبال بحرین اعلام کرد که سرمربی اهل جمهوری چک خود را برکنار کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۹:۵۱    
تیم ملی فوتبال ایران که با سه پیروزی و یک تساوی به مرحله یک هشتم نهایی هفدهمین دوره رقابتهای جام ملت های آسیا رسیده است، برای صعود به مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم ملی چین رفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۹:۴۸    
مادر 46 ساله ساروی با اهدای هشت عضوش به بیماران زندگی دوباره بخشید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۹:۴۵    
تیم ملی ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا 2019 مقابل ویتنام به پیروزی رسید و به نیمه نهایی راه پیدا کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۹:۴۲    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی با چین برایم خاص است و بازیکنانم شجاع هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۹:۳۹    
تیم ملی فوتبال ایران که با سه پیروزی و یک تساوی به مرحله یک هشتم نهایی هفدهمین دوره رقابتهای جام ملت های آسیا رسیده است، برای صعود به مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم ملی چین رفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۸:۳۳    
عکسی دیده نشده از محمود احمدی نژاد و فرزندانش را ببینید. این عکس توسط صفرعلی محمدپور، عکاس ماکویی در سال 61 و زمان مسئولیت احمدی نژاد در فرمانداری ماکو ثبت شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۸:۲۱    
دادستان کل کشور گفت: کسانی که در مخیله خود می پرورانند که بخواهند وارد مسائل فساد شوند، بدانند قوه قضائیه گلوی آنها را خواهد گرفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۸:۲۱    
یک سایت روسی مدعی شد که زنیت سن پترزبورگ به دنبال جذب ستاره ایرانی روبین کازان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۸:۱۳    
امروز در بازارهای جهانی قیمت نفت تحت تاثیر افزایش ذخایر نفت آمریکا و چشم انداز ضعیف از اقتصاد جهان کاهش یافت و در محدوده 60 دلار در هر بشکه معامله شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۸:۱۳    
معاون وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه طرح اقدام نظامی علیه ایران موضوعی جدی و حساسیت برانگیز نیست، می گوید جبهه ضدایرانی به رهبری آمریکا در تلاش است موضع ایران در غرب آسیا را تضعیف کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۸:۱۰    
روزنامه واشنگتن پست با استناد به تصاویر ماهواره ای از وجود یک کارخانه تولید موشک های بالستیک در عربستان سعودی پرده برداشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۸:۰۷    
ترکیب تیم ملی ایران برای بازی با چین مشخص شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۷:۴۶    
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه امروز معیشت مردم مرکز و هدف اصلی حملات دشمن و به راه انداختن جنگ روانی است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۶:۴۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مضرات پذیرش عضویت در پالرمو برای کشور بسیار بیشتر از منافع آن است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۶:۴۰    
رئیس جمهوری ترکیه در سخنانی تصریح کرد: ما مخالف کودتا در هر نقطه ای از جهان هستیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۶:۳۷    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از اوایل هفته آینده شرایط خوبی برای بارندگی در کشور خواهیم داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۶:۳۴    
وزارت خارجه کوبا با محکوم کردن تلاش برای راه اندازی کودتا در ونزوئلا، تأکید کرده است هاوانا به طور کامل از دولت و رئیس جمهور قانونی ونزوئلا حمایت می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۶:۳۱    
آلکس سموند وزیر اول سابق اسکاتلند که اخیرا از لزوم تلاش برای استقلال از لندن صحبت کرده، امروز به اتهام آزار جنسی بازداشت شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۶:۳۱    
یک بسته انفجاری در محله العدوی شهر دمشق منفجر شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۶:۲۸    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تحریم هواپیمایی ماهان، آن را برخلاف قوانین بین المللی عنوان کرد و گفت: دولتهایی که چنین تحریم هایی را اعمال می کنند، خود تروریست پرور و حامی تروریست هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۶:۲۵    
ده ونک باید نماد شود. نمادی در آوردگاه عدالتخواهی فانتزی. نمادی که نشان می دهد سرنوشت عدالتخواهی غیر عقلانی، ایستادن مقابل عدالت است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۴:۳۳    
رییس سازمان هواشناسی کشور با بیان این که برنامه ای برای بارورسازی ابرها نداریم، گفت: امروزه بیشتر از ابرهای سرد برای بارورسازی استفاده می شود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۴:۳۳    
منابع آگاه در وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کردند، آمریکا با هدف برقراری امنیت در عملیات خروج نیروهای این کشور از سوریه، نیروهای بیشتری به این کشور می فرستد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۴:۲۴    
صرافی های بانکی، امروز پنجشنبه 4 بهمن ماه، قیمت هر دلار آمریکا برای خرید 11 هزار و 460 هزار تومان و برای فروش 11 هزار و 510 تومان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۴:۰۶    
یحیی 15 سال بعد از آن چیپ تلخ درباره چین چه می گوید؟ فارس نوشت:پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بازی سختی مقابل چین داریم اما امیدوارم شاهد بالا بردن جام قهرمانی جام ملت های آسیا توسط ملی پوشان ایران ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۴:۰۳    
گروه سیاسی جهان نیوز : دومین مناظره بین آقایان زاکانی و تاجزاده عصر روز چهارشنبه برگزار شد. مناظره اول پیرامون وقایع فتنه سال 78 در حالی هفته گذشته برگزار شد که با واکنش ها و تحلیل های مختلفی همراه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۴:۰۰    
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی به سردار سلیمانی درگذشت مادر همسرش را تسلیت گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۳:۵۷    
علی رضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس به احتمال فراوان بعد از جام ملت های آسیا به اروپا ترانسفر می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۳:۵۱    
فرمانده کل سپاه پیامدهای اعتماد به استعدادهای جوان و توانمندیهای بومی و درونی کشور در عرصه دفاعی را قابل الگو برداری در سایر عرصه ها دانست و گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۳:۱۸    
عضو هئیت رئیسه مجلس در توئیتی نوشت: ازدواج کودکان در کشور اول تعداد بسیار محدود و کمی است و البته باید جلوی آن هم گرفته شود و دوم اغلب غیر قانونی انجام میگیرند فلذا وضع قانون جدید سودمند نیست
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۳:۱۲    
کارگردان انیمیشن سینمایی آخرین داستان گفت: تولید آخرین داستان از سال 87 آغاز شد و 9 سال ساخت آن طول کشید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۳:۰۶    
نادر طالب زاده فعال حوزه سیاسی و فرهنگی به آزادی خبرنگار پرس تی وی واکنش نشان داد و گفت:بازداشت مرضیه هاشمی نشانه ای از استکبار آمریکاست و بهای آن را خواهند پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۳:۰۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: امیدواریم هر گونه اختلاف و مشکل سیاسی در ونزوئلا توسط مردم و دولت این کشور با بکارگیری راهکارهای قانونی و مسالمت آمیز هر چه سریع تر حل و فصل شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۳:۰۰    
یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه حوزه پاسدار انقلاب اسلامی است گفت: هر سال آمار تولیدات علمی حوزه بالاتر می رود و این نشان می دهد که حوزه زنده است و رو به جلو حرکت می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۲:۲۷    
به گزارش جهان نیوز ، وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: بنده از نامه ارسالی برخی وزرا به مقام معظم رهبری برای تسریع در تصویب پالرمو و CFT اطلاعی ندارم و آن را امضاء نکردم. ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۲:۲۱    
جنبش موسوم به "جلیقه زردهای فرانسه" قصد دارند فهرستی از نامزدهای مورد نظر خود را برای شرکت در انتخابات پارلمانی اتحادیه اروپا ارائه کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۲:۱۸    
2 کمیسیون سیاسی_دفاعی_امنیتی و حقوقی_قضایی مجمع تشخیص مصلحت نظام، لایحه الحاق به کنوانسیون پالرمو را خلاف مصلحت کشور دانستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۲:۱۵    
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: بنده از نامه ارسالی برخی وزرا به مقام معظم رهبری برای تسریع در تصویب پالرمو و CFT اطلاعی ندارم و آن را امضاء نکردم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۲:۱۵    
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از رایزنی این کمیسیون با دولت برای تعیین تکلیف قیمت خودرو و خودروهای پیش فروش شده خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۲:۱۲    
وزیر خارجه ترکیه با اذعان به داشتن تماس های غیرمستقیم با دولت سوریه، گفت هنوز هیچ چیزی درباره منطقه امن در شمال سوریه قطعی نشده و از مشارکت طرف های مایل به همکاری، استقبال می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۲:۰۹    
ولیعهد عربستان سعودی و نخست وزیر عراق در گفتگوی تلفنی با یکدیگر بر توسعه روابط میان دو کشور تاکید کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۲:۰۳    
مدیر اجرایی سازمان مقابله با موادمخدر ملل متحد گفت: ایران در کشف موادمخدر در بین کشورهای جهان، در رده اول قرار دارد و وظیفه ماست که با تمهید و جذب منابع مختلف، از فعالیت های آن در این حوزه حمایت کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۱:۵۷    
رئیس جمهور فرانسه بر این باور است که مذاکره با اسرائیل باید حفظ شود و در عین حال فعالیت های موشک های بالستیک ایران نیز باید کنترل شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۱:۵۴    
به جرأت می توان گفت که بی شک در دولت دوم آقای روحانی یکی از کارآمدترین و با تجربه ترین مدیران آقای جهانگیری بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۱:۵۱    
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ و کشف یک تن و 319کیلوگرم مواد افیونی در شهرستان"سراوان" خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۱:۴۸    
براساس پیش بینی سازمان هواشناسی، از بعدازظهر شنبه 6 بهمن یک سامانه بارشی به تدریج از غرب وارد کشور می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۱:۳۶    
رایزن فرهنگی ایران در فیلیپین گفت: خوشنویسی برای دانشجویان فیلیپینی جذابیت زیادی داشت؛ چون خوشنویسی ایرانی متفاوت از خوشنویس رایج در شرق آسیا است که از قلم مو استفاده می شود و استفاده از قلم نی را ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۱:۱۸    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در حادثه تصادف و واژگونی اتوبوس در مسیر زنجان به تبریز، 12 نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۱:۱۸    
وزارت خارجه چین با حمایت از دولت مادورو به عنوان دولت مشروع ونزوئلا، از مداخله جویی ها کشورهای دیگر به رهبری آمریکا در امور داخلی این کشور انتقاد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۱:۱۸    
خبرگزاری دولتی کره شمالی (کی سی ان ای) گزارش داد: کیم جونگ اون گفته است به رویکرد ترامپ اعتماد دارد و می گوید طرز تفکر مثبت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا را باور می کند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۱:۰۹    
تعداد محدودی نمایشگاه های هنری پایان هفته جاری افتتاح می شود تا در آستانه دهه فجر، شاهد دستاوردهای هنری هنرمندان ایرانی در نمایشگاه های فاخر باشیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۰:۵۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه ریشه ی ناامیدی فعلی در کشور، تفکر و اندیشه گدایی از خارج مرزهای ایران است گفت: هم اکنون ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۰:۵۷    
در نامه بسیج دانشجویی چند دانشگاه علوم پزشکی کشور خطاب به رئیس مجلس آمده است: خبرهایی مبنی بر لابی سازمان نظام پزشکی و برخی پزشکان به دنبال فشار بر نمایندگان محترم مجلس رسیده است تا بند مذکور از ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۰:۵۴    
شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از پیش بینی تداوم وضعیت ناسالم هوای تهران برای گروه های حساس تا جمعه 5 بهمن خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۰:۵۴    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا وضعیت راه های کشور را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۰:۵۴    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز (پنج شنبه) از مداخله غرب در امور داخلی ونزوئلا به شدت انتقاد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۰:۵۴    
اتحادیه اروپا حمایت کامل خود را از مجمع ملی ونزوئلا به عنوان یک نهاد منتخب و دموکراتیک اعلام کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۰:۳۶    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: بعید می دانم که موضوع افزایش نرخ بنزین در مجلس رای بیاورد و همچنین بعید است نمایندگان به مقوله سهمیه بندی بنزین رأی مثبت بدهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۰:۲۴    
معاون اداری مالی سازمان تأمین اجتماعی درباره شرایط تخصیص بسته حمایتی به دختران مجرد کارمند و همچنین فعال نشدن سامانه پاسخگویی به سوالات مردم درباره بسته حمایتی توضیح داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۰:۲۱    
وزیر خارجه قطر ضمن ابراز آمادگی دوحه برای رفع بحران روابط با چهار کشور عربی، خواستار گفت وگوی مثبت کشورهای عربی با ایران شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۰:۱۸    
مقام های آمریکایی بامداد پنجشنبه گفته اند دولت این کشور بعد از مجاب کردن آلمان برای تحریم شرکت هواپیمایی ماهان قصد دارند فرانسه را به انجام همین کار مجاب کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۰:۱۸    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به ضرورت تغییر روش پرداخت در حوزه سلامت گفت: ارائه کننده گان خدمات در این حوزه باید به دلیل اشاعه سلامت و نه بیماری بیشتر پاداش دریافت کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۰:۱۵    
متخصص رادیوآنکولوژی مرکز تحقیقات پیشگیری از سرطان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به سرطان پستان به عنوان شایع ترین سرطان در زنان ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۰:۱۵    
طبق لایحه بودجه سال 1398 برقی کردن راه آهن تهران - مشهد تا پایان سال 1400 و با رقمی 6000 میلیارد تومان پایان می یابد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۰:۱۵    
یک روزنامه صهیونیستی از پرواز پهپادی بر فراز یک پایگاه سری نیروی هوایی رژیم صهیونیستی و تصویربرداری از آن خبر داد.
  • ۱