دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۲۰:۰۸Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 26 بهمن 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 بهمن 1397 جهان نیوز 2 بهمن 1397 جهان نیوز 3 بهمن 1397 جهان نیوز 4 بهمن 1397 جهان نیوز 5 بهمن 1397 جهان نیوز 6 بهمن 1397 جهان نیوز 7 بهمن 1397 جهان نیوز 8 بهمن 1397 جهان نیوز 9 بهمن 1397 جهان نیوز 10 بهمن 1397 جهان نیوز 11 بهمن 1397 جهان نیوز 12 بهمن 1397 جهان نیوز 13 بهمن 1397 جهان نیوز 14 بهمن 1397 جهان نیوز 15 بهمن 1397 جهان نیوز 16 بهمن 1397 جهان نیوز 17 بهمن 1397 جهان نیوز 18 بهمن 1397 جهان نیوز 19 بهمن 1397 جهان نیوز 20 بهمن 1397 جهان نیوز 21 بهمن 1397 جهان نیوز 22 بهمن 1397 جهان نیوز 23 بهمن 1397 جهان نیوز 24 بهمن 1397 جهان نیوز 25 بهمن 1397 جهان نیوز 26 بهمن 1397 جهان نیوز 27 بهمن 1397 جهان نیوز 28 بهمن 1397 جهان نیوز 29 بهمن 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۳    
مستر کارت ایرانی برای حل مشکل ارزی گردشگران خارجی در ایران طراحی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۷    
مرکز اندیشه و همفکری راهبردی بسیج در خصوص FATF یک بیانیه تحلیلی منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۰:۳۹    
با تایید فدراسیون فوتبال، آیاندا پاتوسی دیگر در اردوی استقلال جایی نخواهد داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۹:۱۸    
به گزارش جهان نیوز ، عباس حاجی نجاری در روزنامه جوان نوشت: شامگاه روز چهار شنبه 24 بهمن ماه بار دیگر در استان سیستان و بلوچستان دست جنایتکار مزدوران بیگانه به خون جوانان صالح و خدمتگزار کشور آلوده شد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۹:۱۸    
به گزارش جهان نیوز ، جماران نوشت: حسین کروبی، فرزند مهدی کروبی گفت: پدرم با حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی امام جمارانی، با وی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۹:۰۹    
شبکه خبری "ان بی سی نیوز" گزارش داد که آقای ظریف گفته ایران در حال تحقیق درباره این شکست است که به گفته او در دو ماه اخیر، دو بار رخ داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۸:۵۱    
یک روانشناس گفت: گاهی فرد ممکن است برای اجتناب از هیجانات منفی خود به مصرف داروی مسکن و استعمال دخانیات و...روی آورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۸:۵۱    
نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه شایعه سفر درمانی من به انگلیس دروغ است، گفت: من هیچ بیمارستانی نرفتم، حتی به درمانگاه هم نرفتم و آن چیزی که در فضای مجازی گفته اند، کاملا دروغ است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۸:۳۹    
استاندار هرمزگان از سفر رییس جمهوری و جمعی از اعضای هیات دولت به این استان در روزهای یکشنبه و دوشنبه 28 و 29 بهمن ماه خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۸:۳۶    
در حالی که براساس قانون تجارت که محیط حقوقی فعالیت های اقتصادی بخش خصوصی و مردمی را ترسیم می کند، پرداخت پاداش به شرکت زیان ده مرسوم نیست، به گفته یک نماینده مجلس شورای اسلامی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۸:۳۶    
روز گذشته در برنامه ای که با حضور مسئولین استانی و وزیر ورزش و جوانان در قصرشیرین برگزار شد، جمعی از دختران این شهرستان به اجرای حرکات موزون پرداختند
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۸:۳۳    
در حکمی از سوی محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی،نبی اله خون میرزایی به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران منصوب شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۸:۳۳    
غده پروستات غده ای است که تنها در مردان یافت می شود، این غده در زیر مثانه قرار دارد، سرطان پروستات نوعی بیماری است که در آن سلول های بدخیم از بافت های پروستات نشأت می گیرد و به طور نامنظم و فزاینده ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۸:۳۰    
مدیرکل مرکز جرایم سازمان یافته گمرک از تحویل خودروهایی که با ثبت سفارش جعلی در گمرکات دپو شده اند، به عنوان قاچاق خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۸:۲۷    
رئیس جمهور آمریکا فرمان وضعیت اضطراری در سراسر این کشور را به بهانه حوادث خشونت بار در مرزهای جنوبی امضا کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۸:۲۱    
هواداران تیم تراکتور که در جریان دیدار مقابل استقلال به بیمارستان اعزام شده بودند، با بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۸:۱۲    
وزیر خارجه آلمان در سخنرانی خود در کنفرانس امنیتی مونیخ با دفاع از توافق هسته ای برجام دعوت معاون رئیس جمهور آمریکا به خروج از این توافق هسته ای را رد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۸:۰۹    
یکی رسانه صهیونیستی اعلام کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی یک سال گذشته به چهار کشور عربی که رابطه رسمی با این رژیم ندارند، مخفیانه سفر کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۸:۰۹    
روز دوشنبه 15 بهمن، کنفرانسی در بروکسل به منظور بررسی تهدیدات تروریسم دولتی ایران ! توسط مقامات پیشین و کارشناسان مبارزه با تروریسم، با حمایت بلژیک و با حضور چهره های امنیتی غربی برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۸:۰۳    
پاریس بار دیگر از توافق هسته ای قدرت های جهانی با ایران موسوم به برجام حمایت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۳:۳۷    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دولت پاکستان که این عناصر خطرناک برای اسلام و ضد انقلاب را در منطقه پناه داده باید نسبت به این جنایتی که انجام داده پاسخگو باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۳:۲۲    
علی مطهری ادعای جعلی بودن نامه امام به منتظری و نیز درباره نهضت آزادی را پس گرفت و گفت منظور من این بود که ای کاش این دو نامه از امام نبود(!)
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۳:۱۹    
آقای آشنا در این نوشته کوتاه، حکم اسلامی قصاص را که در تمامی ادیان الهی نیز وجود دارد و به تعبیر قرآن کریم حیات آفرین است، انکار کرده اند
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۳:۱۳    
واعظی درحالی مجمع تشخیص مصلحت نظام را با جملاتی تهدیدآمیز درباره منافع ملت ایران روبرو می کند که ظریف چندی پیش نسبت به الزام ایران برای اجرای FATF به اروپایی ها پاسخ لازم را داه بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۲:۳۵    
هادی حجازی فرد بازیگر سینما به شهادت جمعی از مرزبانان سپاه پاسداران در زاهدان واکنش نشان داد
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۱:۵۶    
لطف الله فروزنده، اقتصاددان 10 الزام تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را بیان کرد و نوشت: جوانان باید در عرضه اجرایی بویژه در حد وزیر، معاون وزیر و نماینده مجلس و مقامات قضایی قرار گیرند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۱:۰۴    
سفیر سابق آفریقای جنوبی در ارتباط با اتهاماتش پیرامون دریافت رشوه برای کمک به شرکت ام تی ان جهت فعالیت در ایران دستگیر شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۰:۱۹    
پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است مطرح کردن نام بزرگانی مثل مورینیو یا زیدان به عنوان جایگزین کی روش در تیم ملی، شبیه به فیلم هندی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۰:۱۰    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بالاخره تهدید خود را عملی کرده و برای دور زدن کنگره به منظور ساخت دیوار در مرز مکزیک، در ایالات متحده وضعیت اضطراری ملی اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۹:۵۶    
نماینده سابق مردم تهران تصریح کرد: جوان سازی سیستم مدیریتی کشور یک انتخاب نیست، بلکه برای برون رفت از مشکلات موجود، یک ضرورت است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۹:۴۱    
تیم فوتبال استقلال با شکست مقابل تراکتورسازی تبریز، اختلافی پنج امتیازی با رده چهارم و 10 امتیازی با صدر جدول پیدا کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۹:۳۸    
روز دوم از هفته هجدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز (جمعه) با برگزاری سه دیدار دنبال شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۹:۳۲    
رئیس کل بانک مرکزی نوشت: متأسفانه در شرایط جنگ اقتصادی، برخی اطلاعات اقتصادی و توانایی ها قابل ارائه عمومی نیست، لذا به دوستان اقتصادی توصیه می کنم در ارائه تحلیل احتیاط لازم را داشته باشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۸:۱۷    
شهردار تهران به قم رفت و ضمن زیارت حرم حضرت معصومه (س)، در دیدارهای جداگانه با مراجع عظام تقلید، گزارشی از اقدامات و رویکردهای مدیریت پایتخت ارائه داد و از ایشان کسب نظر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۷:۴۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما به این تقاضاها در مسئله سی اف تی و پالرمو مشکوک هستیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۷:۴۱    
دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی و استقلال با برتری سرخپوشان تبریزی به اتمام رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۶:۴۷    
پیشکسوت تیم ملی و پرسپولیس معتقد است فدراسیون فوتبال باید از بین مربیان ایرانی همچون دایی، قلعه نویی و گل محمدی برای تیم ملی سرمربی انتخاب کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۶:۲۹    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اجلاس ورشو از پیش شکست خورده بود و اتحاد فشلی بود که به نتیجه نرسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۴:۲۹    
فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه انتقام سختی از عاملان و حامیان جنایت ضدبشری در سیستان و بلوچستان خواهیم گرفت، گفت: عاملان این حادثه باید منتظر تنبیهی سخت و پشیمان کننده باشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۴:۲۶    
کارگردان "شبی که ماه کامل شد" با اشاره به اینکه هنوز زمان اکران عمومی مشخص نیست، گفت: باورم این است که نباید از لفظ ریگی استفاده کنیم، بهتر است بگوییم خانواده عبدالمالک.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۴:۱۷    
سلفی با امام جمعه موقت تهران حجت الاسلام علی اکبری در حاشیه نماز جمعه امروز تهران.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۳:۳۵    
امام جمعه موقت تهران با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: ملت ایران در هفته گذشته یکی از زیباترین جلوه های تقوای جمعی را به نمایش گذاشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۳:۲۹    
پس از انتشار بیاینه گام دوم انقلاب از سوی رهبر انقلاب اسلامی، مردم نظرات متعددی درباره این بیانیه را فضای مجازی منتشر کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۳:۲۶    
امام جمعه مشهدمقدس گفت: انقلاب کبیر اسلامی ما 40 ساله شد و با کمال قدرت می توانیم انقلاب را به انقلاب کبیر اسلامی تعبیر کنیم زیرا در روی کره زمین، انقلاب 40 ساله نبوده است و انقلاب کبیر، انقلاب ماست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۳:۱۷    
وزیر جوان کابینه دوازدهم دولت رکن مهم گام دوم انقلاب را مطابق فرمایشات رهبری، جوان گرایی دانست و با بیان اینکه وزارت ICT تاکنون به 300 مدیر جوان میدان داده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۳:۱۱    
صفحه اینستاگرامی آیت الله بهجت قدس سره با انتشار عکس نوشته ای از توصیه های ایشان نوشت: حضرت آیت الله بهجت قدس سره: ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۳:۰۸    
27 نفر از فرزندان ایران در جنایتی تروریستی به شهادت رسیدند. این اولین بار نیست که شماری از رزمندگان سپاه پاسداران، جان فشانی می کنند. رزمندگی و جان فشانی، رسم پاسداری از انقلاب اسلامی ملت ایران است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۳:۰۵    
جامعه جوان کشور باید بر ماندگاری انقلاب و نظام اسلامی صحه گذاشته و مدیریت آینده آن را در اختیار گیرد و شکی نیست در رسیدن نسل امروز به شناخت منطقی از وضعیت ایران قبل از انقلاب همه مسئول هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۲:۴۷    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت نباید سرنوشت پالرمو را برای موجه جلوه دادن ناکارآمدی های خود بهانه کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۲:۳۵    
یوسفی گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 9 هزار و 700 و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی ها 14 تا 15 هزار و 200 تومان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۲:۱۱    
گزارش تیم کارشناسی مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره CFT و پالرمو وزارت خارجه را نگران کرده و آنها نیز اعضای مجمع را ترسانده اند که اگر این لوایح تصویب نشود ما در لیست سیاه می رویم و حساب هایمان بسته ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۱:۴۹    
اندیشکده آمریکایی استراتفور به دنبال پایان نشست دو روزه ورشو ، در گزارشی تاکید کرده که واشنگتن یک بار دیگر در رسیدن به اهداف ضد ایرانی خود ناکام مانده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۱:۳۷    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر ما به fatf هم بپیوندیم مشکلات حل نخواهد شد چون ریشه مشکلات داخلی است، اصلا خودشان هم می گویند معلوم نیست با این کار وضعیت بهتر شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۱:۳۱    
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اگر سیستم های اداری می توانستند مسائل مردم را حل کنند که دیگر مشکلی در کشور نداشتیم اما با وجود افراد نفوذی و سواستفاده گر همواره این مشکلات بوجود می آید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۱:۲۸    
التهابات بازار نگرانی خاصی را هم در مورد بازار شب عید بوجود آورده است. شب عیدی که مردم به تکاپو می افتند تا نیاز خود را برای تعطیلات نوروز و مهمانداری آبرومندانه برآورده کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۰:۲۸    
علیرغم تلاش های آمریکا، جمهوری اسلامی ایران به عضویت کمیسیون صلح سازی ملل متحد درآمد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۰:۱۹    
وزیر خارجه امارات طی اظهاراتی، مدعی شده است که رژیم صهیونیستی حق دارد از خود در برابر به اصطلاح خطر ایران دفاع کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۰:۱۳    
سازمان غیردولتی کودکان را نجات دهید (Save The Children) در گزارشی اعلام کرد که بیش از 100 هزار شیرخواره همه ساله به علت جنگ ها جان خود را از دست می دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۹:۴۹    
مرتضی میرباقری معاون سیما درباره دستمزد مجریان تلویزیون توضیحاتی را ارایه کرد و گفت این دستمزد به نسبت ماموریت برنامه و مخاطب متفاوت هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۹:۲۵    
بازیگر نقش پدربزرگ خانواده در سریال "لحظه گرگ و میش" درباره راز جذب مخاطب این مجموعه تلویزیونی سخن گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۹:۱۰    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین طی بیانیه ای شهادت نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به دولت و ملت ایران تسلیت گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۹:۰۱    
سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در 20 استان کشور طی امروز و فردا خبر داد.