دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۱۶:۳۰Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 5 بهمن 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 بهمن 1397 جهان نیوز 2 بهمن 1397 جهان نیوز 3 بهمن 1397 جهان نیوز 4 بهمن 1397 جهان نیوز 5 بهمن 1397 جهان نیوز 6 بهمن 1397 جهان نیوز 7 بهمن 1397 جهان نیوز 8 بهمن 1397 جهان نیوز 9 بهمن 1397 جهان نیوز 10 بهمن 1397 جهان نیوز 11 بهمن 1397 جهان نیوز 12 بهمن 1397 جهان نیوز 13 بهمن 1397 جهان نیوز 14 بهمن 1397 جهان نیوز 15 بهمن 1397 جهان نیوز 16 بهمن 1397 جهان نیوز 17 بهمن 1397 جهان نیوز 18 بهمن 1397 جهان نیوز 19 بهمن 1397 جهان نیوز 20 بهمن 1397 جهان نیوز 21 بهمن 1397 جهان نیوز 22 بهمن 1397 جهان نیوز 23 بهمن 1397 جهان نیوز 24 بهمن 1397 جهان نیوز 25 بهمن 1397 جهان نیوز 26 بهمن 1397 جهان نیوز 27 بهمن 1397 جهان نیوز 28 بهمن 1397 جهان نیوز 29 بهمن 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۸:۴۱    
قرار گرفتن در معرض نیکوتین می تواند برخی از عواقب ناخواسته را برای سلامتی ایجاد نماید. این عواقب در برگیرنده افزایش فشار خون و افزایش ضربان قلب است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۴:۱۰    
دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز خواستار توجه جدی مسئولان به معیشت کارگران و بازنشستگان و موضوع خصوصی سازی واحدها شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۰:۰۷    
مدیرکل امور غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: به دلیل تغییر در سبک زندگی 70 درصد از جمعیت کشور دچار کمبود ویتامین D و 40 درصد مبتلا به فقر آهن هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۳۰    
به گزارش جهان نیوز ، شنیده شد که هیأت گذرگاه های مرزی عراق اعلام کرد 4ایرانی را در مرز زرباطیه (مهران) دستگیر کرده است. ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۳:۱۲    
وزیر اقتصاد آلمان اعلام کرد که دولت با تجهیز قطر به چهار سامانه موشکی دریایی موافقت کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۱:۱۸    
مدیر کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت با اشاره به تامین بیش از 30 درصد از نیاز بازار تجهیزات پزشکی از تولیدات داخلی گفت: بیش از 110 محصول تجهیزات پزشکی به 55 کشور در دنیا صادر می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۱:۰۹    
مدیرکل دفتر مدیریت بیماری های غیرواگیر گفت: 40 درصد سرطان ها قابل پیشگیری هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۰:۲۶    
سرپرست وزارت بهداشت با تاکید بر ضرورت توجه همه سازمان های مرتبط با نظام سلامت به کنترل و پیشگیری از ابتلا به بیماری های غیرواگیر گفت: در راستای طرح تحول سلامت هزینه های کمر شکن درمان کاهش یافت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۹:۴۴    
تعداد کارکنان دولت از ابتدای سال 97 تا کنون نسبت به سال 96 با کاهش 55 هزار نفری روبرو بوده و اندازه دولت 2.3 درصد کاهش یافته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۹:۳۸    
رئیس گمرک ایران در خصوص ترخیص خودروهای معطل مانده در گمرک گفت: در این حوزه هیأت وزیران مصوبه ای به تصویب رسانده که اجرایی شدن آن منوط به این است که صمت سازوکار اجرایی آن را ایجاد و تاریخ ورود خودروها ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۹:۱۱    
عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: مجلس تصمیمی برای پلکانی کردن افزایش 20 درصد حقوق کارکنان در سال آینده نگرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۹:۰۸    
در حالی که مضطرب بودن در برخی شرایط تجربه ای عادی به حساب می آید، افرادی هستند که در برابر عوامل تشدید کننده آن آسیب پذیرتر هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۸:۵۰    
برخلاف ادعای نویسنده، این حامیان برجام هستند که خود را به خواب زده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۸:۵۰    
سخنگوی وزارت امورخارجه ایران در واکنش به اظهارات وزیر خارجه فرانسه درباره فعالیت های موشکی تهران تاکید کرد توان موشکی ایران قابل مذاکره نیست و تا هر کجا که لازم باشد، قدرت دفاعی کشور تقویت خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۸:۴۴    
دو طرحی که هر کدام به صورت جداگانه از سوی جمهوریخواهان و دموکرات ها در کنگره امریکا به منظور خارج کردن دولت امریکا از تعطیلی ارائه شد در کسب آرای لازم ناکام ماندند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۸:۳۵    
عبدالملک بدرالدین، رهبر جنبش انصارالله یمن ضمن تأکید چندباره بر آمادگی این جنبش برای صلح، حامیان جنگ یمن را شریک جنایات سعودی ها در این کشور دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۸:۳۵    
سامو بندری به کارگردانی ابراهیم فروزش یکی از گزینه های تلویزیون برای پخش در ایام نوروز است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۸:۲۹    
وزیر امور خارجه روسیه با غیرقابل قبول خواندن درخواست واشنگتن از مردم برای شورش در ونزوئلا، سیاست آمریکا در این کشور را ویرانگر توصیف کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۸:۲۳    
70 مهمان یک تالار عروسی براثر نشت گاز منواکسیدکربن در نقده مسموم و راهی بیمارستان شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۸:۲۳    
سنای آمریکا لایحه بازگشایی دولت این کشور را به اتفاق آرا به تصویب رساند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۸:۱۷    
معاون اسبق بانک مرکزی گفت: دو سوم بودجه کشور مربوط به بودجه شرکت های دولتی هیچ گاه در مجلس مورد بررسی قرار نمی گیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۸:۱۷    
اظهارات سفیر بازنشسته ایران در آلمان، زدن دیپلمات بازداشت شده کشورمان از پشت است و بوی خیانت می دهد. سخنان علی ماجدی همچنین بهانه فراهم کردن برای بدعهدی غربی ها ارزیابی می شود و نمی تواند اتفاقی تلقی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۲۳:۲۹    
سی وپنجمین دوره جشنواره ساندنس در حالی آغاز به کار کرد که مدیر اجرایی این رویداد از غیبت دو فیلمساز مسلمان به دلیل صادر نشدن ویزا خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۲۲:۵۶    
اشاره ای گذرا و کاملا مستند به کنوانسیون پالرمو و CFT ضروری به نظر می رسد و انتظار آن است که موافقان برای موافقت خود دلایل قابل قبولی داشته باشند و در غیر این صورت از تصویب آن خود داری کنند تا چوب ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۲۲:۲۷    
با مشخص شدن چهره 4 تیم برتر، برنامه دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا مشخص شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۲۱:۵۱    
وزیر خارجه فرانسه در اظهاراتی مداخله جویانه، جمهوری اسلامی ایران را تهدید به اعمال تحریم کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۲۱:۳۹    
تیم ملی فوتبال امارات با شکست استرالیا به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا 2019 صعود کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۲۱:۳۰    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در تماس تلفنی با همتای ونزوئلایی خود، بر حمایت جمهوری اسلامی از دولت قانونی نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا در برابر توطئه ها تاکید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۲۱:۰۹    
مدیرکل صداوسیما خوزستان که امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه برای ارائه عملکرد حاضر شده بود پس از گذشت دقایقی از سخنرانی؛ برای شنیدن سخنان مردم به میان نمازگزاران حاضر در مصلی رفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۲۰:۲۹    
مجری مسابقه برنده باش نسبت به خروج آثار تاریخی ایران از ثبت جهانی هشدار داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۹:۳۸    
تیم ملی فوتبال قطر با شکست کره جنوبی به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا 2019 راه یافت و شگفتی سازی خود را کامل کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۸:۰۸    
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با اشاره به برنامه ریزی دشمن در زمینه تهاجم فرهنگی گفت: صهیونیست ها در اطراف کشورمان چندین کارخانه مشروب سازی داشتند و آن ها مشروبات را به رایگان به قاچاقچیان می دهند تا ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۸:۲۰    
جک ما، میلیاردر و بنیانگذار شرکت علی بابا، شرکت تجارت الکترونیک چینی، امروز هشدار داد به علت انقلابی که اکنون در عرصه فناوری روی داده است احتمال دارد میان قدرت های بزرگ جهان جنگ جهانی سوم روی دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۸:۱۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با رد اخبار مربوط به این که خودروسازان نفس آخر را می کشند، گفت: خودروسازی مانند تمامی صنایع به مراقبت نیاز دارد این صنعت مشکلاتی مانند تامین ارز، جابجایی ارز ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۸:۱۴    
استاد حوزه و دانشگاه گفت: در نمازجمعه مواضع انقلابی فریاد زده می شود اما برخی از سیاسیون، مواضع انقلابی و انقلابی گری افراد را سبب آبادی نظام جمهوری اسلامی نمی دانند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۸:۱۱    
تعدادی از بازیکنان تیم ملی به سنت بازی های قبلی، پس از پایان دیدار تیم ملی به سوی هواداران رفتند و با انداختن عکسی همگانی با آنها به شادی پرداختند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۷:۳۷    
درحالی که روز گذشته، عادل فردوسی پور گزارش فوتبال بازی ژاپن – ویتنام را بر عهده داشته، محسن تنابنده و مهراب قاسمخانی او را گمشده خطاب کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۷:۲۱    
نشریه مارکای اسپانیا در گزارشی به صعود قاطعانه ایران به مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا پرداخته و از سردار آزمون هم تمجید ویژه ای به عمل آورده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۷:۲۱    
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۷:۲۱    
وزارت خارجه فرانسه در بیانیه ای مداخله جویانه تهدید کرد اگر ایران در مذاکرات حول برنامه موشکی بالستیک کوتاه نیاید، به سختی تحریم می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۵:۴۳    
بازپرس ویژه تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات آمریکا، با صدور کیفرخواستی، مشاور پیشین ترامپ را بازداشت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۵:۲۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد تیم ملی فوتبال کشورمان به قهرمانی آسیا برسد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۷    
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه با بیان اینکه کسی قائل به بسته شدن فضای مجازی نیست گفت: برخی برای آنکه رأی بگیرند به مردم آدرس غلط می دهند و می گویند ما دنبال بستن فضای مجازی هستیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۳:۵۸    
پس از آنکه جواهرات بهاره رهنما از منزلش به سرقت رفت او مطلبی تهدید آمیز را در صفحه شخصی اش منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۳:۵۵    
تولیت حرم حضرت معصومه(س) گفت: انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار را رقم زده و ملت ما مصمم است تا زمانی که مستکبران را سر جای خود ننشاند از پای ننشیند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۳:۵۵    
درحالی که روز گذشته، عادل فردوسی پور گزارش فوتبال بازی ژاپن – ویتنام را بر عهده داشته، محسن تنابنده و مهراب قاسمخانی او را گمشده خطاب کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۶    
به گزارش جهان نیوز ، کارلوس کی روش پس از پیروزی در مقابل تیم ملی چین در صفحه اینستاگرام خود نوشت: یک نمایش عالی از بازیکنانمان، تنها با این تلاش ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۳    
خطیب نماز جمعه تهران گفت: با توجه به اینکه در دو کمیسیون تخصصی مجمع fatf رد شده است، امیدوارم رئیس مجمع تشخیص مصلحت و سایر اعضا اقتدار کشور را حفظ کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۰    
امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: تحریم آمریکا کوچک ترین نقشی ندارد و ممکن است مقداری ما را به زحمت اندازد اما مستاصل نمی کند بلکه سوءمدیریت ما را مستاصل می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۳:۳۴    
با وجود دستور دیوان عدالت اداری برای حذف آبونمان تلفن ثابت، ظاهرا مخابرات تصمیم دارد تعرفه های خود را افزایش دهد و این موضوع در سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی در حال بررسی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۲:۳۴    
امروزه در حدود پنج میلیون نفر افراد بالای 65 سال در کشور زندگی می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۲:۲۵    
مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه سقف معافیت مالیاتی حقوق برای سال 98 با هزینه های خانوار هم خوانی ندارد، اعلام کرد: خط فقر برای یک خانوار 4 نفره در تهران 2 میلیون 700 هزار تومان در ماه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۲:۱۳    
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا، با تأکید بر اینکه برخی مسؤولین باید دنیاطلبی را کنار بگذارند، گفت: یکی از ویژگی های اهل دنیا عدم شجاعت در برابر معصیت است و اگر دنیاپرستی وجود نداشت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۱:۵۵    
یک رسانه ورزشی ژاپن به بررسی این موضوع پرداخته که تیم ملی فوتبال ایران چرا این قدر قدرتمند است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۱:۳۰    
مهدی تاج رپیس فدراسیون فوتبال گفت: پیروزی خوبی مقابل چین کسب کردیم و از حالا به بازی بعد فکر می کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۱:۱۵    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: متاسفانه شرایط طوری است که وسط بازی یکی به من می گوید خاک بر سرت و یکی می گوید بی غیرت و یکی می گوید خیریت!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۰:۳۰    
مسئولان ورزش امارات در جریان بازی ایران و چین برخورد جالبی با کودک ایرانی داشتند که پدر و مادرش را گم کرده بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۰:۲۷    
دادستان مشهد علت بازداشت نظامی سابق آمریکا را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۰:۲۴    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکا ما را تحریم کرده و دیگران را وادار به تحریم ما می کند، اگر به معاهده پالرمو بپیوندیم، آمریکا از آن برای محاصره بیشتر ما استفاده می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۰:۱۸    
بازیگر سریال ستایش 3 گفت: من نمی دانم چه بلایی بر سر سینما آمده است. چرا بازیگری که در جوانی برای "اتوبوس شب" دیپلم افتخار جشنواره فجر را گرفته بازیگر تلویزیونی خطاب می شود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۰:۱۲    
اینفوگرافی زیر قصد دارد تا شما را با چندین گام مهم برای پیشگیری از سرطان آشنا کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۳    
نماینده مردم قم در مجلس گفت:تمام مصالحت کشور و مردم در دولت آقای روحانی خلاصه شده است در ایجاد برجام ، تعریف و تمجید از برجام و حالا هم عزاداری و روضه خوانی برای برجام.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۹:۵۷    
قره باغی گفت:سرود و سبکی که در حوزه مقاومت دهه 60 ایجاد شد، نقطه عطفی در تاریخ موسیقی ایران و احیای آن بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۹:۵۱    
حدیث امام حسین (ع) درباره امام زمان (عج) را در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۹:۴۸    
رسانه کلمبیایی عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت های آسیا را خوب توصیف کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۹:۴۲    
بهترین بازیکن ایران طبق انتخاب کارشناسان فاکس اسپورتس سردار آزمون با حداکثر نمره (10) است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۹:۲۷    
دولت نه تنها برای بهبود محیط کسب وکار در ایران، برنامه ای ندارد، بلکه به رعایت قوانین مصوب در این زمینه مانندقانون بهبود مستمر محیط کسب وکار در لایحه بودجه سال 1398پایبندی کاملی نداشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۹:۲۴    
حسن روحانی: چرا با مردم بازی می کنید؟متاسفانه برخی پزشکان مقررات را رعایت نمی کنند و تا صفحه هرچه جا دارد می نویسند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۹:۱۵    
کارشناس فوتبال ایران معتقد است که تنها حریف تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا قطر خواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۹:۱۲    
مجری و خبرنگار آمریکایی الاصل شبکه پرس تی وی یک روز پس از آزادی در مصاحبه با یک رسانه آمریکایی گفت که دلیل بازداشتش حرفه و اعتقادات وی بوده است.