چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۷:۰۵May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهت پرس 8 فروردین 1401 - jahatpress.ir

جهت پرس 30 اسفند 1399 جهت پرس 29 اسفند 1400 جهت پرس 31 اردیبهشت 1401 جهت پرس 31 خرداد 1401 جهت پرس 1 تیر 1401 جهت پرس 1 مرداد 1401 جهت پرس 31 شهریور 1401 جهت پرس 1 مهر 1401 جهت پرس 1 آبان 1401 جهت پرس 30 آذر 1401 جهت پرس 1 دی 1401 جهت پرس 30 بهمن 1401 جهت پرس 1 اسفند 1401 جهت پرس 1 فروردین 1401 جهت پرس 2 فروردین 1401 جهت پرس 3 فروردین 1401 جهت پرس 4 فروردین 1401 جهت پرس 5 فروردین 1401 جهت پرس 6 فروردین 1401 جهت پرس 7 فروردین 1401 جهت پرس 8 فروردین 1401 جهت پرس 9 فروردین 1401 جهت پرس 10 فروردین 1401 جهت پرس 11 فروردین 1401 جهت پرس 12 فروردین 1401 جهت پرس 13 فروردین 1401 جهت پرس 14 فروردین 1401 جهت پرس 15 فروردین 1401 جهت پرس 16 فروردین 1401 جهت پرس 17 فروردین 1401 جهت پرس 18 فروردین 1401 جهت پرس 19 فروردین 1401 جهت پرس 20 فروردین 1401 جهت پرس 21 فروردین 1401 جهت پرس 22 فروردین 1401 جهت پرس 23 فروردین 1401 جهت پرس 24 فروردین 1401 جهت پرس 25 فروردین 1401 جهت پرس 26 فروردین 1401 جهت پرس 27 فروردین 1401 جهت پرس 28 فروردین 1401 جهت پرس 29 فروردین 1401 جهت پرس 30 فروردین 1401 جهت پرس 31 فروردین 1401 
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۰ - ۱۰:۵۶    
احتساب سوابق خدمت نظام وظیفه به عنوان سابقه بیمه ای نزد تامین اجتماعی برای افرادی است که خدمت سربازی خود را سپری کرده و کارت پایان خدمت دارند ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۹ - ۱۷:۲۱    
در نشست شورای دانشگاه تهران آمادگی این دانشگاه برای از سرگیری آموزش حضوری بررسی شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۶    
خشونت های گسترده در برخی از زندان های جهان سبب شده اند تا آن ها به مراکز مرگباری مبدل شوند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۱    
برای دومین دوره متوالی، مهدی مهدوی کیا یکی از حاضران در مراسم قرعه کشی جام جهانی خواهد بود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۹ - ۱۴:۰۲    
بازگشت تیم ملی به صدر جدول در گروه A تنها منوط به امتیاز گیری امارات از کره جنوبی نیست. ایران هم باید ارایه گر بازی خوبی در برابر لبنان باشد و این بازی را با 3 امتیاز تمام کند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۹ - ۱۲:۴۶    
خطر از بیخ گوش کریم انصاری فرد در شب تولدش و قبل از بازی با لبنان گذشت.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۹ - ۱۰:۱۴    
سمیه میرشمسی دستیار کارگردان در روزهای اخیر در رشته توییتی به افشاگری درباره ی درخواست جنسی یک بازیگر مطرح سینما در پشت صحنه ی یک فیلم گفته است که با واکنش هایی روبرو شده است ازجمله انجمن انجمن صنفی ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۹ - ۰۸:۵۱    
ملا حسن آخوند، رئیس الوزرا یا نخست وزیر طالبان بالاخره در برابر دوربین ها حاضر شد، نهالی نشاند و سخنرانی کرد. اما چون حرف هایش تسلسل خاصی نداشت با وجود مونتاژ خیلی زود پایان یافت.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۹ - ۰۸:۵۱    
وزیر خارجه قطر در مصاحبه ای تایید کرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان بخشی از ساختار نظامی ایران قبول دارد و به آن احترام می گذارد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۹ - ۰۸:۳۶    
مقامات شهر شانگهای که مرکز اقتصادی چین به شمار می رود روز یک شنبه، هفتم فروردین اعلام کرده اند که به منظور اجرای قرنطینه جدید ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۹ - ۰۸:۱۴    
در پی تشدید تنش ها میان مسکو و اروپایی ها در بحران اوکراین، روسیه اعلام کرد که مسکو در اقدامی متقابل، سه دیپلمات اسلواکی را اخراج می کند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۹ - ۰۷:۵۶    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از این موضوع ابراز تعجب کرد که چرا فقط دیدار با تیمی کره جنوبی بزرگ تلقی می شود و گفت در آن مسابقه تعداد زیادی از بازیکنانش را در اختیار نداشته است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۹ - ۰۷:۵۱    
رئیس جمهور با اشاره به اقداماتی که از سوی دولت در مورد تامین حداقل نیازهای جامعه هدف انجام شده است، گفت: وجود فقر مطلق بر اساس معنای عرفی آن موجب رنجش خاطر و ایجاد مسؤولیت سنگین برای دولتمردان است
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۷:۰۶    
عین اللهی، درمان و آموزش پزشکی گفت : این وزارتخانه آمادگی دارد چهار میلیون دُز واکسن کرونای تولید داخل را صادر کند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۷:۰۱    
48 طرح بزرگ صنعتی با تمرکز در حوزه پتروشیمی با ارزش تقریبی 500 هزار میلیارد تومان در 200 روز نخست دولت به عملیات اجرایی رسید تا این پیشران های پیشرفت ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۶:۳۶    
رزش سهام عدالت 490 هزار تومانی امروز دوشنبه 8 فروردین 1401 به 10 میلیون و 688 هزار و 595 تومان رسید.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۶:۱۱    
در پی اظهارات مهدی اکبری درباره معلوم کردن مبلغ پاکت، خانه مداحان با رد اظهارنظر او و این که چنین نظراتی، دیدگاه جامعه مداحان نیست، از ملت شریف ایران عذرخواهی کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۶:۰۱    
روابط عمومی مجلس در واکنش به مطلبی در سایت دولت مبنی بر حذف ارز ترجیحی برای دارو، اعلام کرد اگر دولت بنای حذف ارز ترجیحی دارو را دارد براساس مصوبه مجلس باید هزینه آن را از طریق بیمه یا روش های دیگر ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۵:۵۸    
فیروزآبادی با تأکید مجدد بر همکاری در بررسی زوایای مختلف طرح صیانت گفت: ما همین الان هم همکاری می کنیم اگر مجلس تصمیم بگیرد این طرح را به تصویب برساند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۵:۴۴    
به نقل از انتخاب، طعنه ی قابل تأمل آذری جهرمی به اعتراف جنجالی مومن نسب : گروهی به نام اشخاص معروف اکانت جعلی می ساختند ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۵:۴۱    
سید مصطفی آقامیرسلیم درباره نظر هیئت عالی نظارت در مورد واردات خودرو و مشکلات صنعت خودروسازی ایران گفت وگو کرده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۵:۳۶    
لاوروف: غرب ارزشی به حاکمیت سایر کشورها نمی دهد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۵:۳۶    
رئیس کل سابق بانک مرکزی در توئیتی درباره نحوه تسویه تنخواه دولت از بانک مرکزی، موضوعی را مورد انتقاد قرار داده که در گذشته خودش به آن عمل کرده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۵:۳۱    
نام گذاری های هرساله رهبر انقلاب بخصوص در دهه اخیر که سمت و سوی اقتصادی دارد، از سوی اپوزیسیون و برخی افراد داخل کشور نیز مورد حمله قرار می گیرد ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۵:۲۸    
خرازی گفت: موضوعاتی از جمله ارائه تضمین های مقتضی و رفع تحریم ها از مسائل مهمی است که باید پیش از حصول توافق بر سر برجام حل و فصل شود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۵:۱۴    
نفتکش های روسی حامل مواد شیمیایی و فرآورده های نفتی در اقدامی که کارشناسان دریایی آن را تلاش برای دور زدن تحریمهای بی سابقه علیه مسکو می دانند، حرکت خود را پنهان می کنند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۵:۱۱    
فرماندار مهران با اشاره به درخواست هم وطنان برخی استان های کشور برای حضور در مرز مهران به صورت کاروانی و بدون ویزا برای زیارت عتبات عالیات گفت ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۵:۰۷    
سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور نسبت به کاهش محسوس دما و خسارت های ناشی از آن به کشاورزان هشدار داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۵:۰۶    
سرباز اوکراینی موبایل سرباز کشته شده روس رو برداشته و با همسرش تماس گرفته است، خبر مرگ شوهرش را می دهد و می گوید: بدن شوهرت متلاشی شده و سگ ها آن را خوردند و بعد هم دورهم میخندند و مسخره میکنند!
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۵:۰۲    
حضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا(مدظله العالی) در پیامی درگذشت فرزند امیر سرتیپ پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفتند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۵:۰۱    
محل انجام بازی دوستانه تیم های فوتبال امید ایران و پرسپولیس تغییر کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۴:۵۸    
نبود مدیریت بر فضای مجازی و اهمیت حکمرانی بر این فضا کلیدواژه های پرتکراری هستند که در سال 1400 بارها از سوی مقام معظم رهبری خطاب به مسئولان و مردم تکرار شدند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۴:۵۶    
سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درباره اظهارات وزیر بهداشت مبنی بر حذف ارز دولتی داروها توضیحاتی ارائه کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۴:۵۱    
رضا سراج، کارشناس مسائل سیاسی در توییتر نوشت: اجبار توقف جنگ و پذیرش شکست برای حفاظت از امنیت شریان انتقال انرژی و تأمین منافع حیاتی آمریکا و اروپا ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۴:۳۱    
واردات 2600 تن پشم در سال 1400
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۴:۱۴    
رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: تمام مسئولان قضایی در راستای تحقق شعار سال و حمایت کامل و همه جانبه از تولیدکنندگان و کارآفرینان و شرکت های دانش بنیان تلاش کنند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۳:۴۱    
معاون بازرگانی وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه حذف ارز 4200 تومانی ابلاغ نشده است، گفت: تغییری در قیمت نهاده های دامی ایجاد نشده است و طبق روال سال گذشته عمل می کنیم.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۳:۴۱    
کارشناس مسائل منطقه با بیان اینکه در طول شش ماه گذشته یک ثبات نسبی در منطقه حاکم بوده است، گفت: دولت سیزدهم توانست سطح تنش های منطقه ای را کاهش دهد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۳:۳۷    
فدراسیون فوتبال شرایط خرید بلیت مسابقه تیم های ملی فوتبال ایران و لبنان را اعلام کرد. فقط افرادی می توانند بلیت این مسابقه را بخرند که 2 دُز واکسن کرونا تزریق کرده باشند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۳:۳۶    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد: مردم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از افزایش احتمالی اومیکرون پس از تعطیلات نوروزی پیشگیری کنند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۳:۲۸    
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امروز بدون وابستگی به خارج از مرزها، قطعات سامانه های پدافندی را تولید می کنیم و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۳:۲۶    
یک مقام ارشد اوکراینی در آستانه مذاکرات بین نمایندگان روسیه و اوکراین در ترکیه گفت، انتظار ندارد مذاکرات پیشرفت مهمی داشته باشد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۲:۵۹    
تکاپوی دیپلماتیک، توسعه روابط با بازیگران منطقه و فرامنطقه، انعقاد توافقات راهبردی و نقش آفرینی در سازمان های منطقه ای و بین المللی از مهمترین سیاست خارجی در سال 1400 بود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۲:۵۸    
منابع خبری از توافق رؤسای جمهور روسیه و ترکیه برای برگزاری دور جدید مذاکرات میان مسکو و کی یف در استانبول ترکیه خبر دادند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۲:۴۶    
پس از آنکه شانگهای در روز پنج شنبه به دلیل شیوع کووید19 قرنطینه شد، تسلا تولید در کارخانه خود واقع در این شهر را متوقف کرد. اکنون نیز به گفته منابع آگاه این توقف تولید ادامه می یابد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۲:۴۱    
احمد وحیدی وزیر کشور طی حکمی، محمد عباسی را به عنوان معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور منصوب کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۲:۴۱    
برخی از اقلام برنج تنظیم بازار از جمله برنج های ایرانی فجر و ندا و برنج های وارداتی هندی و پاکستانی در میادین میوه و تره بار، کاهش قیمت داشته است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۲:۳۶    
ورزشکار ملی پوش ایران به دلیل دوپینگ با محرومیت طولانی مواجه شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۲:۲۸    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران، 12 میلیون و 450 هزار تومان است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۲:۱۴    
اسماعیلی: هر ساله درصدی افزایش تورم وجود دارد. ولی نباید این موضوع را بهانه کرد که حقوق کارگران افزایش نیابد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۱:۵۸    
شوخی کریس راک با همسر ویل اسمیت با واکنش شدید این بازیگر روی صحنه اسکار 2022 همراه شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۱:۲۱    
توافق ایران و آژانس اتمی، هم زمان با دور هفتم مذاکرات نشان داد به رغم تصمیم برای توقف اجرای پروتکل الحاقی، ایران تمایلی ندارد اجازه دهد موضوعات چالشی به مانعی در فرایند مذاکرات هسته ای تبدیل شوند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۰:۳۲    
حسین مرعشی در مصاحبه گفت: مجلس دهم مجلس خوبی بود اما توسط جبهه اصلاحات در نزد افکار عمومی تضعیف شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۰:۲۸    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس آمادگی دارد که برای تحقق شعار سال قوانینی را به تصویب برساند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۰:۰۶    
کریس راک وسط مراسم اسکار شروع به مسخره کردن کچل بودنِ همسر ویل اسمیت کرد که با واکنش شدید ویل اسمیت روبه رو شد ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۰۸:۲۱    
رئیس مرکز مطالعات، پایش و بهبود فضای کسب وکار وزارت اقتصاد با بیان اینکه باید انحصارها در صدور مجوزها شکسته شود، گفت: ایجاد سامانه ملی مجوزها و اتصال دستگاه ها به آن ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۰۸:۱۴    
تیم ملی فوتبال کشورمان سه شنبه در آخرین مسابقه مقدماتی جام جهانی از ساعت 16 در ورزشگاه امام رضا(ع)شهر مشهد به مصاف لبنان می رود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۰۸:۰۶    
معاون وزیر راه و شهرسازی از تسهیلات دولت در قالب وام ارزان و تخفیف در پروانه ساخت برای نوسازی 150 هزار واحد مسکونی بافت های فرسوده خبر داد.