شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۵۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهت پرس 31 اردیبهشت 1401 - jahatpress.ir

جهت پرس 30 اسفند 1399 جهت پرس 29 اسفند 1400 جهت پرس 31 فروردین 1401 جهت پرس 31 خرداد 1401 جهت پرس 1 تیر 1401 جهت پرس 1 مرداد 1401 جهت پرس 31 شهریور 1401 جهت پرس 1 مهر 1401 جهت پرس 1 آبان 1401 جهت پرس 30 آذر 1401 جهت پرس 1 دی 1401 جهت پرس 30 بهمن 1401 جهت پرس 1 اسفند 1401 جهت پرس 1 اردیبهشت 1401 جهت پرس 2 اردیبهشت 1401 جهت پرس 3 اردیبهشت 1401 جهت پرس 4 اردیبهشت 1401 جهت پرس 5 اردیبهشت 1401 جهت پرس 6 اردیبهشت 1401 جهت پرس 7 اردیبهشت 1401 جهت پرس 8 اردیبهشت 1401 جهت پرس 9 اردیبهشت 1401 جهت پرس 10 اردیبهشت 1401 جهت پرس 11 اردیبهشت 1401 جهت پرس 12 اردیبهشت 1401 جهت پرس 13 اردیبهشت 1401 جهت پرس 14 اردیبهشت 1401 جهت پرس 15 اردیبهشت 1401 جهت پرس 16 اردیبهشت 1401 جهت پرس 17 اردیبهشت 1401 جهت پرس 18 اردیبهشت 1401 جهت پرس 19 اردیبهشت 1401 جهت پرس 20 اردیبهشت 1401 جهت پرس 21 اردیبهشت 1401 جهت پرس 22 اردیبهشت 1401 جهت پرس 23 اردیبهشت 1401 جهت پرس 24 اردیبهشت 1401 جهت پرس 25 اردیبهشت 1401 جهت پرس 26 اردیبهشت 1401 جهت پرس 27 اردیبهشت 1401 جهت پرس 28 اردیبهشت 1401 جهت پرس 29 اردیبهشت 1401 جهت پرس 30 اردیبهشت 1401 جهت پرس 31 اردیبهشت 1401 
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۲۳:۱۴    
کاربران توئیتر به عملکرد مثبت مهری طالبی دارستانی به عنوان مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت کار واکنش نشان دادند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۰    
رئیس اسبق سازمان محیط زیست گفت: استقرار پتروشیمی میانکاله کنار دریای مازندران از نظر قانون مشکلی نداشته است و می تواند آب مورد نیاز خود را طبق ضوابط ابلاغی از دریا برداشته و شیرین کند و مورد استفاده ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۱    
قیمت دلار و قیمت یورو برای تاریخ 1 خرداد 1401 اعلام شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۲    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: عرضه و توزیع مویرگی گوشت قرمز، برنج، شکر در سطح خرده و عمده فروشی ها به صورت حداکثری و بدون وقفه در حال انجام است و در تامین کالا های اساسی هیچ مشکلی وجود ندارد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۱:۰۶    
دادستان ایلام با یادآوری اینکه بر اساس گفته مدیران بنیاد حقوق کارکنان به موقع پرداخت شده است اضافه کرد: دلایل این تیراندازی اختلافات شخصی بوده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۰:۴۰    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: صد در صد اقدام رئیس مجلس در نگهداشتن و ایجاد بن بست در تصویب طرح صیانت غیرقانونی و سلیقه ای است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۰۹:۴۰    
در تداوم کشت و کشتار ناشی از تیراندازی در شهرهای آمریکا در بزرگ ترین شهر ایالت لوئیزیانا یک تن کشته و شماری مجروح شدند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۵    
وزیر ارتباطات از تخصیص یارانه اینترنت برای اقشار ضعیف و بهره برداری از آن طی هفته جاری با حضور رئیس جمهور خبر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۰    
روزنامه فایننشال تایمز انگلیس در گزارشی اعلام کرد که نرخ تورم در یک سوم از کشورهای اروپایی تقریباً دوبرابر شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۰    
طی ساعات گذشته با ارجاع به یک خبر شبکه الجزیره درباره دیدار اخیر امیر قطر با رهبر معظم انقلاب اسلامی ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۰۸:۵۶    
سازمان هواشناسی با هشدار نسبت به فعالیت سامانه بارشی و احتمال آب گرفتگی معابر برخی استان ها از افزایش 8 تا 13 درجه ای دما در نوار شمالی کشور خبر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۰۸:۳۵    
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: آیین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان بزودی از سوی کمیسیون امور عمومی دولت تقدیم هیأت وزیران می شود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۰۸:۳۰    
سخنگوی دولت با رد خبر افزایش قیمت بنزین، گفت: منظور امروز رئیس جمهور از گرفتن تصمیمات سخت اقتصادی، خصوصی سازی و مبارزه با رانت خواران بود نه افزایش قیمت بنزین یا دیگر حامل های انرژی.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۰۸:۲۲    
رئیس مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در ارتباط با ویروس آبله میمون و میزان شیوع و کُشندگی آن، توضیحاتی ارائه داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۲:۵۷    
ویدئویی در فضای مجازی دست به دست شد که وضعیت بد معیشتی یک نماینده سابق مجلس را نشان می داد اما اصل ماجرا چیز دیگری بوده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۲:۵۲    
افراد انقلابی چگونه هنگام رسیدن به قدرت بازهم مردمی بمانند و دغدغه های دوران جوانی و دانشجویی را حفظ کنند؟
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۷    
بانک مرکزی اطلاعات واصله از بدهکاران سه بانک سینا، توسعه تعاون و توسعه صادرات را منتشر کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۸    
برخی منابع امنیتی کویتی اعلام کردند که گارد ساحلی این کشور هشت ملوان ایرانی را دستگیر کرده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۷    
آل ثانی گفت که یافتن راهکار برای حل پرونده هسته ای ایران، باعث افزایش ثبات در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس خواهد شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۱:۵۷    
یک روزنامه نگار اقتصادی در توئیتر نوشت: برای افزایش کارآمدی اصلاح همه قوانین کشور برای بخش دولتی و خصوصی ضروری است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۱:۲۷    
یک کاربر در فضای توئیتر، منتقدین سرود سلام فرمانده را غیرکارشناس توصیف کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۱:۰۲    
معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: پرداخت سود 200 هزار نفر از جاماندگان دریافت سود سهام عدالت امروز آغاز شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۰:۵۷    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: قرار است فردا کل آیین نامه رتبه بندی تصویب شود، در صورت تصویب، سه شنبه به جلسه هیأت دولت می رود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۰:۳۷    
پیش از ظهر امروز رئیسی در اولین رویداد خصوصی سازی در ایران سخن گفت که بخشی از اظهاراتش مبنی بر اینکه قرار است تصمیم های سختی بگیریم مورد توجه قرار گرفت.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۰:۳۲    
یک گروه جهادی باتوجه به صحبت های وریا غفوری درباره مشکلات مردم ایران، از این بازیکن فوتبال برای محرومیت زدایی در یکی از مناطق کم برخوردار کشور دعوت کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۰:۰۲    
فعال سیاسی گفت: در دوره های مختلف دولت ها می بینیم که هم مشکل ارز وجود داشته است و هم مردم گلایه های فراوانی داشته اند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۹:۴۷    
بررسی بازار خودرو حاکی از روند نزولی قیمت ها، به ویژه در خودروهای داخلی و مونتاژی است. در این میان پراید 111 به زیر 200 میلیون تومان بازگشت.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۹:۴۲    
عضو فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: سفر برخی از اعضای خانواده قالیباف به ترکیه تاثیری در نگاه نمایندگان به وی برای انتخابات هیات رئیسه سال سوم مجلس ندارد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۹:۳۸    
آبله میمون یک ویروس جدید است که به تازگی تعداد ابتلا به آن افزایش یافته است. علائم این بیماری و شیوع آن در ایران و چین، مورد توجه کاربران فضای مجازی است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۹:۳۷    
بلومبرگ طی گزارشی از رشد قابل توجه هزینه های تولید گوشت در دنیا نوشت: بسیاری از دامداران که از همه طرف ضربه خورده اند مجبور شده اند دام های خود را بفروشند که درنتیجه آن تولید گوشت در کوتاه مدت کاهش و ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۹:۲۲    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با صدور دستوری به معاونت اقتصادی خواستار ورود این معاونت به موضوعات کلان بانک ها شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۹:۱۲    
وزیر برق عراق اعلام کرد که بغداد تا پایان ماه جاری میلادی بدهی های گازی ایران را پرداخت می کند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۸    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا و فرمانده قرارگاه امین از کشف بیش از 14 میلیون و 181 هزار واحد انواع ارز و دستگیری 66 متهم اخلالگر ارزی طی 2 ماه جاری در کشور خبر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۲    
دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی از دستگیری برخی از عوامل اصلی اخلال در نظم بازی تراکتور و پرسپولیس خبر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۸:۵۷    
واقعیت این است که اگر بن بست مذاکرات وین توسط امیر قطر و به واسطه نقش آفرینی دوحه در این برهه کنونی شکسته شود، این مسئله چندان خوشایند اروپایی ها نخواهد بود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۸:۲۷    
حملات اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه از دو جنبه به نظر می رسد با حملات پیشین متفاوت باشد. نخست افزایش میزان تلفات و دوم نزدیکی به مواضع استقرار نیروهای ایرانی در سوریه.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۸:۲۲    
در افق غفوری سیاست خوب یعنی، رفتن زنان به ورزشگاه، حمایت از دختر اسپری خورده که البته همه این موارد بدیهی است که باید درست انجام شود، اما او با گفتنش سطح خواسته ها محدود می کند و این یعنی پایان سیاست.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۸:۰۲    
نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس با تاکید بر اینکه دولت گذشته جرات اجرای جراحی اقتصادی را نداشت، گفت: قطعا دولت قبلی در این زمینه قصور داشته، چراکه قانون بوده و آن را اجرا نکرده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۷:۴۷    
سرود سلام فرمانده غیر دولتی و غیر حاکمیتی گسترش پیدا کرد ولی حتما یک سرود حکومتی است! در جای جای این سرود، انقلاب اسلامی، آرمان ها و قهرمانانش حضور مستقیم دارند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۱    
ولادیمیر پوتین گفت: تعداد حملات سایبری به روسیه توسط "ساختارهای دولتی" خارجی چندین برابر افزایش یافته و روسیه باید با کاهش استفاده از نرم افزار و سخت افزارهای خارجی، دفاع سایبری خود را تقویت کند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۷:۲۵    
واتس اپ، یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن های چت در جهان، در حال آماده شدن برای رهایی از محدودیتی است که مدت ها باعث خجالت کاربرانش هنگام خروج از گروه ها شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۷:۲۳    
رئیس جمهور آمریکا امروز لایحه ای را برای ارائه نزدیک به 40 میلیارد دلار کمک به اوکراین به عنوان بخشی از تلاش ها برای تقویت حمایت نظامی از این کشور امضا کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۷:۲۰    
یونان اعلام کرد که در پی نقض حریم هوایی آتن از سوی اف-16های ترکیه، اعتراض خود را به اطلاع سفیر آنکار در آتن رسانده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۷:۱۷    
منابع کویتی، بعدازظهر امروز (شنبه)، گزارش دادند که گارد ساحلی این کشور چند ایرانی حین قاچاق سوخت دستگیر کرده اند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۷:۱۲    
طی 8سال دولت حسن روحانی فقط 1/9 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در مناطق آزاد جذب ش
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۶:۴۱    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان، جانباز و ایثارگر به این درجه از اعتبار و بالندگی رسیده و قطعا امروز کوچک ترین تهدید علیه ایران را در بالاترین حد پاسخ می دهیم.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۵    
این روزها اخبار متعددی در خصوص افزایش قیمت کالاهای اساسی در کشورهای همسایه همچون افغانستان، کردستان عراق و پاکستان به گوش می رسد که احتمالاً متأثر از افزایش قیمت های جهانی است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۴    
باشگاه تراکتور از آقایان سعید آقایی و امید عالیشاه به مراجع قضایی شکایت کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۹    
آنچه از بررسی برگزاری کنسرت ها در خرداد ماه به نظر می رسد، همچنان نسبت بالاتر برگزاری کنسرت های پاپ به سایر ژانرهاست و البته این مساله که موج اصلی برگزاری کنسرت ها فعلا در شهرستان ها جریان دارد و ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۴    
کمیته انضباطی با توجه به اتفاقات و تخلفات تماشاگران تیم تراکتور در دیدار های اخیر، قرار دستور موقت برای این تیم را صادر کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۲    
رئیس جمهور آمریکا در بیانیه مشترک با همتای کره جنوبی گفت، واشنگتن در صورت لزوم با سلاح اتمی از سئول دفاع خواهد کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۹    
براساس پیگیری ها از شرکت سپرده گذاری مرکزی، واریز سود سهام عدالت آغاز شده است و حدود 200 هزار نفر از جاماندگان سود خود را گرفته اند. واریزی ها تا کی ادامه دارد؟
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۷    
آلمان و ایتالیا به شرکت های خود اجازه دادند تا حسابی به روبل در گازپروم بانک برای پرداخت به روبل و جلوگیری از قطع عرضه گاز، باز کنند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۹    
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان بستنی و آبمیوه تهران گفت: از اول خرداد، بستنی و آبمیوه افزایش قیمت 25 درصدی خواهد داشت.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۵    
معاون رئیس جمهور گفت: اگر می خواهیم حکمرانی هوشمند و خلاقانه داشته باشیم نیازمند استفاده بیشتر از شرکت های دانش بنیان و خلاق در اداره کشور هستیم.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۴    
یک پراید که دچار انحراف شده بود با مردمی که در صف نان ایستاده بودند برخورد کرد و منجر به زخمی شدن آنها شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۹    
دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی از دستگیری برخی از عوامل اصلی اخلال در نظم بازی تراکتور و پرسپولیس خبر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۷    
محققان کشور دقت محوری و میانگین شدت تصاویر فوتوآکوستیک را در تصویربرداری پزشکی تا 77درصد بهبود دادند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۵    
شرکت خودروسازی کره ای هیوندای از سرمایه گذاری کم سابقه 5.54 میلیارد دلاری برای تولید خودروی تمام برقی و تأسیس کارخانه ساخت باتری در آمریکا خبر داده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۲    
کاپیتان تیم ملی والیبال گفت:یکی از سخت ترین کارها بازی کردن با پرچم کشوری دیگر است. تعداد ورزشکارانی که ایران را ترک کرده اند آنقدر زیاد نیست که بخواهیم این قضیه را مهم جلوه دهیم ولی همه آنها دوست ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۵:۱۹    
نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به جدایی یکی دیگر از اعضای ائتلافش که احتمال فروپاشی کابینه را تشدید کرده، درباره آینده این رژیم اعلام خطر کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۷    
با آغاز درگیری ها در اوکراین مهاجرت شهروندان روسیه به شبکه های اجتماعی داخلی افزایش یافته است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۱    
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه 80درصد تسهیلات کشور را 20 ابربدهکار بانکی دریافت کرده اند، از ضرورت بررسی شرایط پرداخت تسهیلات و اخذ وثیقه از این افراد خبر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۴    
رئیس جمهور با بیان اینکه واگذاری شرکت ها و دارایی ها به زیرمجموعه های دولتی خصوصی سازی نیست، گفت: ترسیم بایدها و نبایدهای صحیح در خصوصی سازی یک ضرورت است و بیش از همه ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۵    
با اقدام به موقع و هوشمندانه پلیس و دستگاه اطلاعاتی استان کودک 7 ساله ربوده شده در کمتر از 24 ساعت از چنگال آدم ربایان آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۴    
اپراتور سیستم گاز فنلاند به دنبال تنش ها بر سر نحوه پرداخت هزینه انرژی کشورهای غربی به روسیه، اعلام کرد که صادرات گاز مسکو به هلسینکی متوقف شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۴    
وزیر امور خارجه انگلیس در مصاحبه ای اظهار کرد، ناتو می تواند حمایت از مولداوی، همسایه اوکراین را که "در معرض تهدید" است و بیم آن می رود که هدف بعدی حمله روسیه قرار بگیرد، افزایش دهد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۱:۳۹    
ترس و وحشت صهیونیست ها از پیشرفت و تقویت ناوگان پهپادی حزب الله که نمونه اخیر آن نفوذ پهپاد حسان به عمق فلسطین اشغالی بود موجب شده تا ارتش اسرائیل مجدداً در وضعیت هیستریک قرار بگیرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۱:۳۹    
آتش ساعت 3:40 بامداد در اتاق فرش مسجد آغاز اما با واکنش آتش نشانی خاموش شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۱:۳۷    
سازمان وظیفه عمومی جزئیات افزایش حقوق سربازان را در سال جاری تشریح کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۱:۳۴    
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد نخستین محموله شیرخشک کودکان، با استفاده از پروازهای تجاری اختصاصی آمریکا، وارد این کشور می شود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۱    
متقاضیان دریافت یارانه می توانند امروز و فردا بدون محدودیت مربوط به شماره کارت ملی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۴    
منابع خبری سوریه از شنیده شدن صدای انفجار در جنوب دمشق و مقابله پدافندی ارتش خبر دادند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۷    
بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، کسی که ایلان ماسک را به آزار جنسی متهم کرده بعد از گرفتن پول توافق کرده که از او شکایت نکند و درباره جزییات این موضوع نیز به رسانه ها چیزی نگوید.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۷    
کارشناس سازمان هواشناسی از ورود توده جدید گرد و خاک به ایران خبر داد و استان هایی را که با آن درگیر خواهند شد، اعلام کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۴    
رئیس جمهور، بر ساماندهی کولبری در غرب کشور تاکید کرد و گفت: باید با سازوکار مناسب، اجازه فعالیت داده شده و ممنوعیت ها و آزادی ها را اعلام کنند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۷    
یک رسانه پرتغالی اعلام کرد مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو فصل آینده هم در این تیم حضور خواهد داشت.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۶    
رئیس جمهور صبح امروز شنبه -31 اردیبهشت ماه- سرزده وارد نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شد و از بخش های مختلف آن بازدید کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۴    
ساعت 24 امشب 31 اردیبهشت ماه سال 1401 سهمیه 60 لیتری بنزین ماهانه به کارت های هوشمند سوخت واریز خواهد شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۴    
اشغالگران اسرائیلی در روزهای اخیر با یورش به روستاها موجی از بازداشت را در کرانه باختری رود اردن کلید زده اند ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۴    
یک کارشناس محیط زیست با بیان اینکه ترکیه قصد دارد از مسئله آب به عنوان ابزار فشار سیاسی استفاده کند، گفت: ترکیه در بازه 18 ساله (2003 تا 2020) تعداد 585 سد روی رودخانه هایش احداث کرده! علاوه بر گاپ ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۰:۰۱    
فناوری جدیدی به نام امنیت کوانتومی به کمک ویلچرنشین ها آمده تا آن ها بدون نیاز به کمک کسی سوار اتوبوس شوند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۰:۰۱    
در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای تولد چندقلوها تسهیلاتی در نظر گرفته شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۶    
برای افزایش حریم خصوصی باید کش و کوکی ها را در تلفن اندرویدی خود حذف کنید.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۶    
یکی از عکاسان برای اینکه حین عکاسی از سنگ باران در امان بماند و بتواند با خیال راحت تری اتفاقات را ثبت کند یک جعبه خالی روی سرش گذاشت و با سوراخ کردن جلوی آن راهی برای دیدن باز گذاشت ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۴    
مدیرعامل شرکت صنایع دریایی ایران گفت: دومین فروند از چهار نفتکش اقیانوس پیمای ایرانی تا نیمه سوم خرداد، به سمت آب های بین المللی روانه می شود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۰۹:۳۶    
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: تمام افراد متقاضی شناسنامه در استان هرمزگان تعیین تکلیف شدند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۰۹:۲۵    
نماینده اهواز در مجلس گفت: دولت باید با مدیریت واردات خودرو به کشور از ایجاد هرگونه رانت و انحصار در این بخش جلوگیری کند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۰۸:۴۴    
دادگاه عالی عربستان در ادامه سیاست کشتار شیعیان، حکم اعدام 2 جوان بحرینی را تأیید کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۰۸:۴۴    
دفتر سازمان ملل برای هماهنگی امور بشر دوستانه در گزارشی اعلام کرد که 18 میلیون نفر در منطقه ساحل آفریقا در آستانه گرسنگی قرار دارند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۰۸:۳۴    
در حالی که برخی از طیف های اصلاح طلبان حل مشکلات کشور را در گرو احیای روابط با آمریکا می بینند، سیاست خارجی دولت سیزدهم در دو مسیر رفع تحریم ها و خنثی سازی تحریم ها در حرکت است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۰۸:۳۱    
برخی منابع عربی گزارش دادند: در حال حاضر حملات هوایی بسیار گسترده ای در مناطق مختلف سوریه انجام می شود و نیروهای ضدهوایی سوریه در حال رهگیری موشک های مهاجم بر فراز دمشق و منطقه طرطوس هستند .
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۰۸:۱۹    
وزارت دفاع روسیه از تسلیم آخرین گروه از نیروهای اوکراینی مستقر در کارخانه فولاد آزوفستال و تسلط روس ها بر شهر ماریوپل خبر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۰۸:۱۵    
منابع یمنی می گویند نیروی دریایی متعلق به ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی یک گروه از صیادان این کشور را در نزدیکی جزایر زقر و حنیش ربوده است.