شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۶:۱۶Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهت پرس 31 فروردین 1401 - jahatpress.ir

جهت پرس 30 اسفند 1399 جهت پرس 29 اسفند 1400 جهت پرس 31 اردیبهشت 1401 جهت پرس 31 خرداد 1401 جهت پرس 1 تیر 1401 جهت پرس 1 مرداد 1401 جهت پرس 31 شهریور 1401 جهت پرس 1 مهر 1401 جهت پرس 1 آبان 1401 جهت پرس 30 آذر 1401 جهت پرس 1 دی 1401 جهت پرس 30 بهمن 1401 جهت پرس 1 اسفند 1401 جهت پرس 1 فروردین 1401 جهت پرس 2 فروردین 1401 جهت پرس 3 فروردین 1401 جهت پرس 4 فروردین 1401 جهت پرس 5 فروردین 1401 جهت پرس 6 فروردین 1401 جهت پرس 7 فروردین 1401 جهت پرس 8 فروردین 1401 جهت پرس 9 فروردین 1401 جهت پرس 10 فروردین 1401 جهت پرس 11 فروردین 1401 جهت پرس 12 فروردین 1401 جهت پرس 13 فروردین 1401 جهت پرس 14 فروردین 1401 جهت پرس 15 فروردین 1401 جهت پرس 16 فروردین 1401 جهت پرس 17 فروردین 1401 جهت پرس 18 فروردین 1401 جهت پرس 19 فروردین 1401 جهت پرس 20 فروردین 1401 جهت پرس 21 فروردین 1401 جهت پرس 22 فروردین 1401 جهت پرس 23 فروردین 1401 جهت پرس 24 فروردین 1401 جهت پرس 25 فروردین 1401 جهت پرس 26 فروردین 1401 جهت پرس 27 فروردین 1401 جهت پرس 28 فروردین 1401 جهت پرس 29 فروردین 1401 جهت پرس 30 فروردین 1401 جهت پرس 31 فروردین 1401 
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۸:۳۲    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، هم اکنون شاخص آلودگی هوا بر روی عدد 195 یعنی بازه ناسالم قرار دارد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۵ - ۱۷:۳۹    
تا حالا فکر کرده اید بتوان با پختن یک غذا هم مبارزه سیاسی کرد؟ غذای مقلوبه در فلسطین و حالا در دیگر کشورها تبدیل به نمادی برای مبارزه با اسرائیل و کابوس اشغالگران شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۲۲:۳۷    
طی دو هفته اخیر تایید ثبت سفارش گوشی های بالای 600 دلار متوقف شده است. مجلس شورای اسلامی هم درصدد بازگردانی مجدد ممنوعیت واردات گوشی آیفون است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۶:۳۷    
بانک مرکزی در بخشنامه ای، دستورالعمل تسهیلات قرض الحسنه ودیعه یا خرید یا ساخت مسکن را برای خانواده های فاقد مسکن که در سال 1399 به بعد، صاحب فرزند سوم و بیشتر شده یا می شوند، ابلاغ کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۰:۵۴    
در پی افزایش جهانیِ قیمت سوخت، دولت ژاپن یارانه بنزین را برای 7 روز رقم بی سابقه 25 ین در هر لیتر رساند. روند افزایش قیمت پس از حمله روسیه به اوکراین (ماه فوریه) را ببینید.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۸:۲۲    
سناتور ارشد جمهوری خواه حذف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از فهرست سازمان های تروریستی وزارت خارجه آمریکا را مغایر با منافع ایالات متحده خواند و از بایدن خواست توافق با ایران را رها کند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۷    
یک وبسایت روزنامه نگاری آمریکایی در گزارشی مدعی شد که بایدن پیشنهادی مبنی بر خارج کردن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از لیست تروریستی این کشور را به ایران ارائه داده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۲    
شفیعی گفت: شرایط تردد زائران از مرز مهران به عراق کماکان تغییر نکرده و افراد با داشتن پاسپورت و ویزا معتبر کشور عراق می توانند طبق روال گذشته از طریق مرز مهران وارد این کشور شوند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۸:۱۷    
تیم ملی کشتی فرنگی با کسب 4 طلا، یک نقره و 2 برنز به عنوان نایب قهرمانی آسیا رسید.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۷    
وزیر دارایی فرانسه اعلام کرد که اتحادیه اروپا در حال کار بر روی ممنوعیت واردات نفت روسیه است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۲    
نشریه اسپانیایی درباره آینده ابرستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن گزارشی ارائه کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۲    
ملی پوش وزن 72 کیلوگرم کشورمان به مدال طلای رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا دست یافت.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۲    
سلیمی گفت: حدود 20 تا 25 درصد مردم، 70 درصد شبکه اینترنت را در اختیار دارند که آنها قشر مرفه جامعه تعریف می شوند و در همین راستا اگر قرار بر افزایش قیمت اینترنت است، باید برای این قشر لحاظ شود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۴    
توییتر ( با ادعای آزادترین شبکه های اجتماعی) حتی رسانه های نیمه دولتی مثل تسنیم و فارس را به عنوان وابسته به دولت ایران معرفی می کند. لایک و ریتوییت برای این رسانه ها را هم دومرحله ای کرده اند ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۲    
به گفته وزیر آموزش و پرورش آزمون استخدام 34 هزار بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۷    
رئیس جمهور ترکیه ضمن اشاره به همکاری آنکارا با دولت عراق درخصوص عملیات های ضد تروریستی در شمال این کشور، از حوادث مسجدالاقصی نیز ابراز نگرانی کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۴    
بانک مرکزی در بخشنامه ای دستورالعمل تسهیلات فرزندآوری را برای اجرا به شبکه بانکی ابلاغ کرد، بر این اساس بانک ها مکلفند حداکثر ظرف مدت یک هفته از تاریخ وصول این بخشنامه ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۷    
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی طی 4 روز آینده در جاده های شمال، گفت: محورهای هراز و کندوان یک طرفه می شوند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۲    
اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام وطیور ایران گفت: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده در وزارت جهاد کشاورزی، بخش خصوصی به طور کامل از فرایند واردات کالای اساسی شامل روغن، دانه روغنی، ذرت ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۳    
مدیرعامل خبرگزاری قوه قضائیه نوشت: جهت افکار عمومی و نمانیده بروجرد؛ ماموران واحد جلب دادسرای بروجرد که با خودروری سازمانی هم اومده بودن اراذل نیستن ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۲    
متن کامل دعای جوشن کبیر را به همراه ترجمه فارسی و صوت، ببینید و بشنوید.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۵    
کارشناس مسائل سیاسی و بین الملل گفت: تحولات اخیر یک سناریو هستند که عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ایران و افغانستان تدارک دیدند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۹    
دبیرکل سابق حزب کارگزاران با اشاره به اظهارات اخیر فائزه هاشمی و توهین به پیامبر اکرم (ص) گفت: خانم هاشمی معمولاً قبل از اینکه مطلبی را بیان کند ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۴    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران فهرست بدهکاران بزرگ بانک های دولتی و خصوصی را منتشر کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۲    
وزیر خارجه روسیه گفت غرب با زلنسکی علیه روسیه بازی و هر کاری کرد تا او را در تمایل به نادیده گرفتن توافقات مینسک تقویت کند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۲    
همسر او در انفجار دهمزنگ شهید شد، در حمله به مرکز آموزشی موعود دخترش را از دست داد و دیروز انفجار در مدرسه عبدالرحیم شهید پسر دانش آموزش را از اوگرفت و این مختصری از زندگی نامه این مادر است
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۵    
نخست وزیر انگلیس با وجود عذرخواهی در پارلمان بابت نقض قوانین کرونایی، با حجم بالایی از انتقادات هم حزبی ها و احزاب رقیبش مواجه شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۲    
سازمان عفو بین الملل در واکنش به تحولات فلسطین، اسرائیل را رژیمی آپارتاید خواند و خواستار توقف تجاوزاتش علیه فلسطینیان شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۹    
رئیس جمهور پیگیری را رمز موفقیت دستگاه ها در انجام وظایف و مأموریت های شان دانست و تأکید کرد: مشکلات فقط با دستور دادن حل نمی شود، بلکه دستورات باید منجر به اقدام و عمل جدی شود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۷    
حمید رسایی در واکنش به صحبت های فائزه هاشمی در مورد پیامبر (ص) در صفحه توئیتری خود نوشت: هاشمی رفسنجانی پول های ابوالفضل تولیت برای حکومت اسلامی هدر نداد؟
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۲    
در حالی که گفته شده عزیزی خادم به دلیل مسدود بودن حساب های خودش و فدراسیون نتوانسته 128 میلیون پول را به حساب فدراسیون بازگرداند اما اسناد چیز دیگری را نشان می دهد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۷    
از سه معضل تروریسم کور افراط گرایان، تبعیض های قومیتی و عدم مشارکت هزاره ها در ساختار سیاسی افغانستان ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۷    
نماینده مجلس دهم با اشاره به صحبت های ساختارشکنانه فائزه هاشمی درباره تحریم سپاه و نیز درباره پیامبر اسلام(ص) گفت: فائزه هاشمی شمشیر را در مقابل اسلام و نظام از رو بسته است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۲    
صندوق بین المللی پول پیش بینی خود را از رشد اقتصاد دنیا در سال 2022 کاهش داد و رشد 3درصدی، تورم 32.3درصدی و نرخ بیکاری 10.2درصدی را برای اقتصاد ایران در این سال پیش بینی کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۷    
مطابق سنوات گذشته زمان شروع به کار تمام وزارتخانه ها، سازمان ها، شرکت ها و مؤسسات دولتی در سراسر کشور در روزهای نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان با دو ساعت تأخیر همراه است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۹    
کانادا در اقدامی هماهنگ با متحدان غربی خود، 14 تبعه روس شامل دو دختر ولادیمیر پوتین را تحریم کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۸    
مدیرعامل ایران خودرو گفت: مسائلی در رابطه با مافیای خودرو مطرح می شود، سوال من این است که مافیای خودرو کیست و کجاست؛ آن ها که این مسائل را مطرح می کنند بگویند که مافیای خودرو کیست و به ما نشان دهند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۴    
مجید شاکری، اقتصاددان نوشت: میفهمم افشای اسامی بدهکاران مشکوک الوصول کلان( مشروط به شمول همه بانکها و وامهای ارزی) به کنترل ترازنامه کمک می کند. اما نمی فهمم فایده انتشار ترازنامه شرکتهای دولتی چیست؟
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۴    
کتائب حزب الله عراق با انتشار بیانیه ای هدف اصلی تجاوز آنکارا به حاکمیت این کشور را سیطره بر نفت و گاز عراق اعلام کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۲    
سرلشکر موسوی گفت: ارتش و نیروهای مسلح در مقابل هر تهدیدی که بخواهد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حدود و ثغور این کشور و آرامش ملت را هدف قرار دهد، با قدرت می ایستند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۷    
فرا رسیدن شهادت امام علی علیه السلام را خدمت شما عزیزان تسلیت عرض می نماییم و به مناسبت این ایام،آهنگ جدید محسن چاوشی به نام “غیر علی هیچ غیر علی شر” را با شما به اشتراک می گذاریم:
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۷    
منابع خبری عبری زبان از حمله سایبری سایت های دولتی و خبری رژیم صهیونیستی به وقت ترور سردار سلیمانی (01:20) خبر دادند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۲    
فیلمی کامل تر از اظهارات فائزه هاشمی درباره دیه زن و مرد و فعالیت اقتصادی زنان که در آن می گوید پیامبر(ص) پول های حضرت خدیجه را حرام کرده است ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۲    
یک نماینده مجلس گفت: کشوری مثل آمریکا که قانون مند کردن فضای مجازی در ایران را محدود سازی قلمداد می کند و به فضاسازی علیه آن می پردازد، خود سخت گیرانه ترین قوانین را در فضای مجازی اعمال می کند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۴    
شب قدر اعمال ویژه ای دارد که لازم است از آن ها مطلع بود؛ زیرا راز سعادتمند شدن انسان ها در این شب عزیز است ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۷    
عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: رویکرد تحولی دولت در مواد و احکام برنامه هفتم توسعه کاملا روشن خواهد شد،تعامل مجلس و دولت در راستای تحقق این تحول بزرگ راهگشا است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۷    
احمد صادقی گفت: مبارزه با فساد سرلوحه کار مدیران جدید شهری قرار دارد، سامانه شفافیت در دوره قبلی ایجاد شد اما اطلاعات به صورت نصفه و نیمه بارگذاری شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۷    
بر اساس مصوبه شورای شهر تهران نرخ کرایه و بلیت وسایل حمل و نقل عمومی در سالجاری 25 درصد از اول اردیبهشت (فردا) افزایش خواهد داشت.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۷    
فرزند رئیس مجلس به سفر خواهرش به ترکیه واکنش نشان داد و از مردم عذرخواهی کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۰۸:۱۷    
یک پایگاه خبری بامداد روز چهارشنبه از حمله سایبری به پایگاه های اینترنتی و سرورهای رژیم صهیونیستی خبر داد.