سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۳:۱۵Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهت پرس 30 بهمن 1401 - jahatpress.ir

جهت پرس 30 اسفند 1399 جهت پرس 29 اسفند 1400 جهت پرس 31 فروردین 1401 جهت پرس 31 اردیبهشت 1401 جهت پرس 31 خرداد 1401 جهت پرس 1 تیر 1401 جهت پرس 1 مرداد 1401 جهت پرس 31 شهریور 1401 جهت پرس 1 مهر 1401 جهت پرس 1 آبان 1401 جهت پرس 30 آذر 1401 جهت پرس 1 دی 1401 جهت پرس 1 اسفند 1401 جهت پرس 1 بهمن 1401 جهت پرس 2 بهمن 1401 جهت پرس 3 بهمن 1401 جهت پرس 4 بهمن 1401 جهت پرس 5 بهمن 1401 جهت پرس 6 بهمن 1401 جهت پرس 7 بهمن 1401 جهت پرس 8 بهمن 1401 جهت پرس 9 بهمن 1401 جهت پرس 10 بهمن 1401 جهت پرس 11 بهمن 1401 جهت پرس 12 بهمن 1401 جهت پرس 13 بهمن 1401 جهت پرس 14 بهمن 1401 جهت پرس 15 بهمن 1401 جهت پرس 16 بهمن 1401 جهت پرس 17 بهمن 1401 جهت پرس 18 بهمن 1401 جهت پرس 19 بهمن 1401 جهت پرس 20 بهمن 1401 جهت پرس 21 بهمن 1401 جهت پرس 22 بهمن 1401 جهت پرس 23 بهمن 1401 جهت پرس 24 بهمن 1401 جهت پرس 25 بهمن 1401 جهت پرس 26 بهمن 1401 جهت پرس 27 بهمن 1401 جهت پرس 28 بهمن 1401 جهت پرس 29 بهمن 1401 جهت پرس 30 بهمن 1401 
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۲۲:۱۳    
به دنبال تحولات اخیر در سرزمین های اشغالی و برنامه های جنجالی کابینه تندرو رژیم صهیونیستی، نخست وزیر سابق این رژیم اذعان کرد که رژیم اشغالگر تا شش ماه دیگر از درون متلاشی خواهد شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۲:۴۲    
رضا پهلوی در نشست خبری هربار که با سوالی درباره پدرش مواجه شد در پاسخ می گفت که من را با قبلی ها قضاوت نکنید.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۲:۱۲    
اخراج نماینده رژیم صهیونیستی از نشست سران اتحادیه آفریقا یک رسوایی و تیر خلاصی بر پیکر پروژه عادی سازی روابط تل آویو با کشورهای قاره سیاه است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۹:۴۷    
الحشد الشعبی عراق یک گور دسته جمعی در غرب استان الانبار کشف کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۹:۴۷    
خانه های نقلی و یا متراژ پایین در یکی دوسال گذشته همزمان با تغییر قیمت در بازار مسکن این روزها به گفته بسیاری از مشاوران املاک کشور خواهان بسیار زیادی برای خرید پیدا کرده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۲    
هنگامی که از آنالنا بائربوک وزیر خارجه آلمان گفت: پوتین باید سیاست هایش را 360 درجه تغییر دهد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۲    
هفته دوم زلزله ترکیه بود که یک هواپیما از نیروهای اسرائیلی برای کمک به این منطقه رفت اما بعد از یک هفته همه نیروها از آنجا رفتند که مشخص شد این حضور کوتاه برای دزدی تاریخی یک سند بود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۷    
تصویری کم نظیر از حرکت قطاری پلنگ مادر و 3 توله اش در ارتفاعات چلاو مازندران به ثبت رسیده است
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۵    
مهدی رسولی در یکی از کمپ های زلزله زدگان خوی برنامه خوبی را برای مردم زلزله زده اجرا کرد که مورد استقبال شدید مردم قرار گرفت.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۶    
امروزه تقریبا می توان گفت که اغلب افراد نوشابه مصرف می کنند، اما اگر مضرات و عوارض جبران ناپذیر نوشابه را بدانند شاید از نوشیدن نوشابه پشیمان شوند!
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۵    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی در واکنش به خبر پیدا شدن اورانیوم با غنای 84 درصد، با بیان اینکه وجود ذره یا ذرات بالاتر از 60 درصد در فرآیند غنی سازی به معنی تولید با غنای بالای 60 درصد نیست ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۵    
احتمالا شما هم زمستون ها موقع پوشیدن لباس های گرم طعم جرقه خوردن و الکتریسته لباس ها رو تجربه کردید، مشکلی که برای برطرف شدن چندتا راهکار براتون داریم.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۲۱:۴۵    
در پی بزرگترین اعتصاب کارکنان حمل و نقل عمومی این کشور، اخباری مبنی برتعطیلی شهرهای رم، ناپل، میلان و چند شهر دیگر در رسانه ها منتشر شد ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۵    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به اظهارات رئیس جمهور فرانسه درباره شکست روسیه در جنگ اوکراین، گفت مسکو هنوز سرنوشت ناپلئون بناپارت را به یاد می آورد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۹    
عباسعلی کدخدایی در توییتر خود به دعوت وابستگان رژیم پهلوی در مونیخ واکنش نشان داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۰    
گروه های جهادی زیادی در خوی به خدمات رسانی مشغول هستند. امروز با گروه جهادی شهید قربانخانی درباره فعالیت های این گروه و آخرین وضعیت زلزله زدگان خوی صحبت کردیم.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۰    
تکرار حوادث در مدارس استان قم موجب سوء استفاده رسانه های معاند و بیان اخبار نادرست شده که تشدید آن نگرانی دانش آموزان و خانواده آنها را به دنبال دارد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۹:۵۰    
رژیم صهیونیستی بامداد شب گذشته پایتخت سوریه را هدف حمله موشکی قرار داد. در این حمله، یک ساختمان مسکونی هدف قرار گرفت و کلیه قربانیان آن ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۹:۲۵    
رضا پهلوی در مصاحبه مطبوعاتی اخیر خود گفته است شاید بتوان راه نوآورانه ای برای انتخاب مقام سلطنت پیدا کرد ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۹:۲۰    
قاهر313 که در ابتدا به عنوان یک جنگنده معرفی شده بود، حالا قرار است به عنوان یک هواپیمای بدون سرنشین پنهان کار مورد استفاده قرار گیرد و این موضوع فصل جدیدی را در قدرت پهپادی ایران آغاز خواهد کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۹:۰۵    
رقابت های جام جهانی ترامپولین در ژیمناستیک در باکو برگزار شد که ورزشکار قزاقستانی در این رقابت ها قهرمان شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۹:۰۵    
جواد نکونام قبل از بازی این تیم در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می گوید می خواهند در آسیا تاریخ ساز شوند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۹:۰۲    
سایت ای اف سی نوشت: نکونام تنها مربی ای از جمع هشت مربی تیم های غربی است که لیگ قهرمانان آسیا را هم به عنوان مربی و هم به عنوان بازیکن تجربه کرده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۴    
در پی پایان تاریخ مصرف شبکه تروریستی اینترنشنال و پذیرفتن شکست پروژه آشوب ها توسط آمریکا، انگلیس و حتی عربستان سعودی، این شبکه حالا دنبال سرپناه است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۸    
متقاضیان شرکت در آزمون سردفتری ازدواج و طلاق می توانندتا هفتم اسفند ماه سال جاری به درگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۵    
پلیس زن است آن هم در رسته ای که عاشقش بوده و آرزو داشته که واردش شود: یگان ویژه ؛از خوشی ها و سختی ها می گوید و از روزهای اغتشاش.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۷:۵۰    
سید سجاد پادام، پژوهشگر اقتصادی درباره طرح افزایش حقوق 57 درصدی کارگران نوشت که این طرح به نفع قشر سرمایه دار نیست و آمار بیمه شدگان در سال جاری نشان از پوچی شایعات آن ها دارد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۵    
دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: حتما به کسی که هنجارها را رعایت نمی کند و زمینه ناامنی فرهنگی در کشور ایجاد می کند باید تذکر داده شود و مخالف با این تذکر برای رعایت حقوق 85 درصد و قانون نیستیم.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۰    
وزارت دفاع هوایی ژاپن اعلام کرد که رزمایش مشترک نظامی با آمریکا بر فراز دریای ژاپن برگزار شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۵    
کاروان کمک های پزشکان بدون مرز، متشکل از 14 کامیون کالا و تجهیزات وارد شمال غرب سوریه شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۹    
دو روز پس از کشته شدن رهبر داعش در شمال شرق سوریه توسط نیروهای آمریکایی و شرکای محلی اش، یکی از اعضای کنگره در توئیتی نوشت: داعش در دوران جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا برگشته است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۰    
وزیر امور خارجه ژاپن در سخنرانی در کنفرانس امنیتی مونیخ اعلام کرد: توکیو با جدی ترین وضعیت امنیتی پس از جنگ جهانی دوم روبرو است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۴    
روسیه به شدت حملات شب گذشته رژیم صهیونسیتی به دمشق و اطراف آن را محکوم کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۰    
ماحصل اصلی سخنرانی آتشین سید حسن نصرالله در روز پنجشنبه معادله جدیدی در چارچوب یک اخطار واقعی به آمریکا و متحدانش بود که نشان می دهد حزب الله کارت های قدرت لازم برای تحت فشار قراردادن واشنگتن و ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۵    
کاربران فضای مجازی نسبت به انتشار پست آذری جهرمی در حمایت از معلم بلاگر اخراجی و پخش ترانه گنگستر شهر آمل در مدرسه واکنش نشان دادند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۵    
رییس کمیته اقتصاد دانش بنیان مجلس شورای اسلامی به قرار منع تعقیب و تبرئه دو پلتفرم فیلیمو و دیوار واکنش نشان داد و ابراز امیدواری کرد که شاهد هماهنگی بیشتر ارکان کشور در حمایت از کارآفرینی و توسعه ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت برای پاسخ به سوال نمایندگان در نشست هفته جاری کمیسیون اقتصادی مجلس حاضر می شود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۹    
عملیات های شهادت طلبانه اخیر جوانان گروه های مقاومت فلسطینی، سران رژیم صهیونیستی را به وحشت انداخته و باعث اختلاف شدید بین اعضای کابینه بنیامین نتانیاهو در اعمال خشونت های بیشتر در قدس اشغالی و اجرای ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۵    
حفظ سلامت قلب فواید بی شماری دارد، از جمله کاهش خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب، سکته مغزی، حمله قلبی و حتی زوال عقل.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۵    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی تأکید کرد: جشنواره بین المللی رسام با محوریت تولیدات فیلم های کوتاه دفاع مقدس باید تلاش کند با معرفی ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۰    
مولدسازی دارایی های دولت از آن دست طرح های پرحاشیه ای است که حرف و حدیث های مختلفی درباره آن مطرح شد ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۴    
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص سقوط بهمن درمناطق مستعد هشدار داد و گفت: توصیه اکید و مداوم مدیریت بحران عدم فعالیت کوهنوردی توسط کوهنوردان آماتور و حرفه ای است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۰    
مشاور فرمانده کل سپاه گفت: ما باید مشکلات را در داخل حل کنیم، ما باید زود از پدافند خارج شویم و برویم به سوی آفند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۵    
آمریکایی ها این روزها نه تنها بارها مدعی کمک نظامی ایران به روسیه در جنگ اوکراین شده اند بلکه از گسترش مناسبات ایران و روسیه نیز بشدت نگرانند و این نگرانی را بارها به زبان آورده اند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۰    
منابع فلسطینی از هتاکی جدید شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی خبر دادند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۴    
نتایج جدیدترین نظرسنجی ها نشان می دهد که میزان محبوبیت رئیس جمهور فرانسه به پایین ترین حد در سه سال گذشته رسیده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۰    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: اجرایی شدن طرح های مصباح مانع غافلگیری راهبردی و ارتقای توان رزم برای مقابله با تهدیدات در ابعاد مختلف جنگ ترکیبی، است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۷    
شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون به علت خونریزی مغزی در بیمارستان بستری شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۵    
روزنامه سعودی الشرق الاوسط در یادداشتی به بررسی تاثیر زلزله مرگبار اخیر بر کارت های عادی سازی روابط کشورهای عربی با دمشق پرداخت و از سفر قریب الوقوع بشار اسد به عمان و امارات خبر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۵    
وزارت خارجه سوریه اعلام کرد که تجاوز رژیم صهیونیستی به دمشق همزمان با تجاوزات داعش در حومه شرقی حمص صورت گرفت.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران عامل حمله به نفتکش این رژیم در هفته گذشته بود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۵    
رئیس جمهور در گفت گو با شبکه چینی CGTN با بیان اینکه آمریکا و غرب در شناخت ملت ایران دچار اشتباه محاسباتی شدند، گفت: حاکمان فعلی و قدیم آمریکا هیچ فرقی با هم ندارند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۹    
با بررسی تصویر منتشر شده منتسب به کارت عضویت ناسا برای کیان پیرفلک، مشخص شد نه تنها این تصویر، تصویر کارت عضویت افتخاری نیست بلکه یک کمپین نمادین ناسا برای ارسال اسامی افراد در سفر بعدی ناسا به مریخ ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۹    
مکرون: از نظر تاریخی، تغییر رژیم در سایر کشورها نتوانسته درگیری ها را حل کند و یک شکست کامل بوده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۰    
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه و سفیر اسبق ایران در چین در برنامه جهان آرا اظهار کرد: 20 سال قبل می گفتند اگر عضو شانگهای شویم ناتو ناراحت می شود!
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۵    
وزیر امور خارجه ترکیه در جریان بازدید از یکی از کمپ های زلزله زدگان در "آدیامان " از بیمارستان صحرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این منطقه نیز بازدید کرد .
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۴    
سرهنگ شیرانی اظهار کرد: محور هراز از امروز تا 3 اسفند ماه، از ساعت 7 الی 17 به دلیل انجام عملیات کارگاه جاده ای مسدود است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۹    
سعیدبامرام از کاربران توئیتر با انتشار تصویر زیر نوشت:" این جنگنده قراره اولین جنگنده ی بدون سرنشین کاملا ایرانی ما باشه :) که گفتید آفتابه هم نمی تونیم بسازیم؟"
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۴    
رئیس اداره هشتم ساواک که مسئولیت ضدجاسوسی رو بر عهده داشت از عملکرد اداره سوم و امنیت داخلی ساواک به شدت انتقاد می کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۰    
قیمت بیت کوین در یک روز پنج درصد افزایش یافت.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۷    
سبز علیپور ضمن تشریح دستاوردهای و ابعاد سفر رئیسی به چین گفت: سفر ریاست محترم جمهوری به چین پیامی شفاف به غربی هاست که ایران باوجود تمامی تحریم ها هرگز محصور و ناتوان نخواهد ماند!
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۰۸:۰۹    
مرکز ملی کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا در گزارش جدید خود، وضعیت سلامت روانی دختران نوجوان و جوان این کشور را به شدت نگران کننده خواند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۰۸:۰۲    
یکی از اصلی ترین تروریست های دخیل در ترور سرداران مقاومت در فرودگاه بغداد که تحت تعقیب جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت قرار دارد، طی ساعات آینده به منطقه سفر می کند.