سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۱۳:۱۵May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهت پرس 19 بهمن 1401 - jahatpress.ir

جهت پرس 30 اسفند 1399 جهت پرس 29 اسفند 1400 جهت پرس 31 فروردین 1401 جهت پرس 31 اردیبهشت 1401 جهت پرس 31 خرداد 1401 جهت پرس 1 تیر 1401 جهت پرس 1 مرداد 1401 جهت پرس 31 شهریور 1401 جهت پرس 1 مهر 1401 جهت پرس 1 آبان 1401 جهت پرس 30 آذر 1401 جهت پرس 1 دی 1401 جهت پرس 1 اسفند 1401 جهت پرس 1 بهمن 1401 جهت پرس 2 بهمن 1401 جهت پرس 3 بهمن 1401 جهت پرس 4 بهمن 1401 جهت پرس 5 بهمن 1401 جهت پرس 6 بهمن 1401 جهت پرس 7 بهمن 1401 جهت پرس 8 بهمن 1401 جهت پرس 9 بهمن 1401 جهت پرس 10 بهمن 1401 جهت پرس 11 بهمن 1401 جهت پرس 12 بهمن 1401 جهت پرس 13 بهمن 1401 جهت پرس 14 بهمن 1401 جهت پرس 15 بهمن 1401 جهت پرس 16 بهمن 1401 جهت پرس 17 بهمن 1401 جهت پرس 18 بهمن 1401 جهت پرس 19 بهمن 1401 جهت پرس 20 بهمن 1401 جهت پرس 21 بهمن 1401 جهت پرس 22 بهمن 1401 جهت پرس 23 بهمن 1401 جهت پرس 24 بهمن 1401 جهت پرس 25 بهمن 1401 جهت پرس 26 بهمن 1401 جهت پرس 27 بهمن 1401 جهت پرس 28 بهمن 1401 جهت پرس 29 بهمن 1401 جهت پرس 30 بهمن 1401 
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۲۱ - ۱۸:۱۳    
یکی از کلیپ هایی که در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته مربوط به یک زن ترکیه ای است که زیر آوار مانده و کمک نیروهای امدادگر را پس میزند، او می گوید که هرگز حاضر نیست بدون حجاب از زیر آوار بیرون بیاید.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۲۱ - ۱۷:۵۵    
بسیاری از وسایل نقلیه خودران هم با یکدیگر و هم با سیستم های کنترل ترافیک شهری ارتباط برقرار می کنند، برای تسهیل این امر ایده افزوده شدن چراغ سفید راهنمایی پیشنهاد شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۲۱ - ۱۷:۴۲    
بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، فهرست نامزدهای نهایی انتخابات اتاق های بازرگانی سراسر کشور، دوم اسفند ماه معلوم خواهد شد و حدود یک هفته بعد انتخابات نهایی برگزار می شود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۲۱ - ۱۷:۳۴    
در ادامه به 5 نکته مهم قبل از خر ید محصولات ارگانیک اشاره خواهیم کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۲۱ - ۱۷:۱۰    
رئیس پلیس راهور پایتخت از اجرای تمهیدات ترافیکی در راستای برپایی باشکوه راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۲۱ - ۱۶:۰۰    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: 14 میلیارد دلار ذخایر قطعی معدنی جدید، که بیشتر شامل ذخایر فلزی مانند مس، طلا و آهن است، 2 سال گذشته در کشور کشف و شناسایی شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۲۲:۳۳    
رئیس سازمان سینمایی گفت: اگر کسی کشف حجاب کرده است اما هنوز حاضر است با حجاب در یک فیلم حضور داشته باشد قطعاً قرار نیست ما مانع او بشویم.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۲۲:۱۲    
معاندان ملت ایران و عوامل تجزیه طلب، ناتوانی دولت ترکیه از نجات دادن هزاران شهروند محبوس در زیر آوارها را نمی بینند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۲۱:۱۹    
خبرنگار برجسته آمریکایی اعلام کرد انفجار خط لوله نورد استریم روسیه به دستور کاخ سفید انجام شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۲۱:۰۳    
کمک 65 کشور جهان به ویژه دولت های غربی به زلزله زدگان ترکیه و سکوت معنادار آنها در برابر همین وضعیت در سوریه، بار دیگر استاندارد دوگانه غربی ها در زمینه مسائل بشردوستانه را به نمایش گذاشت.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۲۰:۵۷    
ریچارد نیکسون رئیس جمهور ایالات متحده پس از آنکه این کشور در جنگ ویتنام خسارات مالی و جانی زیادی دریافت کرد، دکترینی ارائه داد که توسط آن از هم پیمانان آمریکا ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۲۰:۵۳    
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در کنار زلزله زدگان سوریه حاضر شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۲۰:۲۸    
با گذشت سه روز از زلزله 7.8 ریشتری که بخش های گسترده ای از ترکیه و سوریه را لرزاند، بسیاری از رسانه های جهان به بازتاب تصاویر این حادثه و عملیات امدادرسانی به حادثه دیدگان پرداخته اند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۲۰:۰۸    
زارع پور گفت: همان طور که وعده داده بودیم، امکان دسترسی به سایت هایی که ما را تحریم کرده اند، فراهم کردیم.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۲۰:۰۳    
کندی شدید اینترنت در ترکیه باعث ناراحتی و نارضایتی مردم از دولت اردوغان شده است. در پی این اتفاق یک فعال توییتری در واکنش به قطعی اینترنت در ترکیه به کسانی که از وضعیت قابل قبول اینترنت تعریف و تمجید ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۹:۵۷    
فرماندهان، افسران و درجه داران نهاجا به مناسبت 19 بهمن روی نیروی هوایی ارتش، با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب دیدار کردند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۸:۲۷    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی راهبرد وحدت را ضامن شکست راهبرد دشمن برای ایجاد اختلاف ، تفرقه ، دروغ پردازی و شایعه سازی دانست.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۷:۳۲    
درحالی که رسانه های داخلی در کشورمان می گویند اینترنت ترکیه حتی در شرایط زلزله بدون مشکل و قطعی بوده است، نظرات کاربران ترکیه ای حکایت از ماجرای دیگری دارد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۷:۱۷    
مهدی پناهی، خبرنگار، در صفحه خودبا اشاره به ماجرای ایستادن رهبری در کنار امام خمینی در هنگام دیدار همافران با ایشان و گرفتن آن عکس تاریخی در 19 بهمن 57 می نویسد ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۷:۰۸    
سه شنبه 19 بهمن 1401 همزمان با روز فضایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از پایگاه هوایی رو نمایی کرد که این پایگاه در عمق زمین ساخته شده است در این گزارش چرایی ساخت این پایگاه را بررسی کرده ایم.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۴:۰۷    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از افزایش 50 درصدی بودجه حوزه زنان خبر داد و اظهار داشت: علاوه بر این یک درصد از بودجه همه دستگاه ها به طرح های این بخش اختصاص می یابد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۰:۳۲    
حضرت آیت الله خامنه ای، 22 بهمن امسال را مظهر اتحاد ملی خواندند و گفتند: به توفیق الهی 22 بهمن امسال مظهر حضور، عزت، اعتماد مردم به یکدیگر و اتحاد ملی است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۰:۲۸    
یک روزنامه کویتی از ورود چین به خط میانجی گری برای احیای روابط عربستان سعودی و ایران خبر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۰:۱۷    
بازرس کل مرکز امداد و کمک های بشردوستانه ملک سلمان با فاتح اولوسوی، سفیر ترکیه در ریاض دیدار و با وی درباره تعدادی از موضوعات موردعلاقه مشترک گفتگو کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۰:۱۲    
عربستان سعودی در موازات افزایش قیمت برای مشتریان خود در ایالات متحده و اروپا، مشتریان آسیایی را نیز با اعلام نرخ جدید برای فروش نفتش غافلگیر کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۰:۱۲    
شرکت متا که مالک سایت های فیس بوک و اینستاگرام و اپلیکیشن واتس اپ است روز دوشنبه از افتتاح آکادمی متاورس در ریاض خبر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۰:۰۷    
عربستان سعودی و عمان روز دوشنبه اعلام کردند که مصمم به برگزاری اولین نشست شورای هماهنگی عمان و عربستان هستند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۰:۰۳    
استاد دانشگاه سعودی که از نزدیکان ولیعهد عربستان است، وارد جنگ رسانه ای شکل گرفته میان عربستان و مصر شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۰:۰۲    
عربستان سعودی و ایالات متحده آمریکا شامگاه یکشنبه در مورد تقویت همکاری نظامی بین دو کشور و تلاش برای برقراری صلح در یمن گفتگو کردند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۰۸:۵۸    
بنا بر اعلام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات لایحه حفاظت از داده های شخصی به زودی راهی مجلس می شود و با تصویب آن داده های سایبری کاربران ایرانی قانونمند می شود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۰۸:۴۲    
حسینیدر خصوص فرمان عفو رهبر انقلاب، گفت: دشمنان تلاش زیادی کردند تا شماری از جوانان و نوجوانان را در مقابل نظام اسلامی قرار دهند اما از اینکه نقشه هایشان با این عفو نقش بر آب شده عصبانی هستند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۰۸:۳۷    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی که در انگلیس به سر می برد با حضور در نشست اندیشکده چتم هاوس گفت: مصمم به احیای رابطه با ایران هستم.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۰۸:۳۲    
مذاکره کننده ارشد روسیه در مذاکرات وین در پیامی روند فعلی مذاکرات احیای توافق هسته ای را همراه با تنش دانست.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۰۸:۲۸    
بایدن، رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی سالانه خود در کنگره گفت که واشنگتن برای مقابله با روسیه در جنگ اوکراین ائتلاف جهانی تشکیل داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۰۸:۲۸    
سفارت ترکیه در شهر دوشنبه در صفحه توئیتری خود نوشت: برای یک دوره 2 ساله نقش سفارت ناتو در تاجیکستان را به عهده گرفته است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۰۸:۱۷    
انقلاب اسلامی به نبردهای نیابتی اکتفا نکرده و مستقیماً با شیطان بزرگ وارد تقابل شده و به جهان ثابت کرده است که می توان بینی آمریکا را به خاک مالید.