چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۵:۵۷May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 3 مرداد 1400 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 31 فروردین 1400 جام جم 31 اردیبهشت 1400 جام جم 31 خرداد 1400 جام جم 31 تیر 1400 جام جم 31 شهریور 1400 جام جم 30 مهر 1400 جام جم 30 آبان 1400 جام جم 30 آذر 1400 جام جم 1 مرداد 1400 جام جم 2 مرداد 1400 جام جم 3 مرداد 1400 جام جم 4 مرداد 1400 جام جم 5 مرداد 1400 جام جم 6 مرداد 1400 جام جم 7 مرداد 1400 جام جم 8 مرداد 1400 جام جم 9 مرداد 1400 جام جم 10 مرداد 1400 جام جم 11 مرداد 1400 جام جم 12 مرداد 1400 جام جم 13 مرداد 1400 جام جم 14 مرداد 1400 جام جم 15 مرداد 1400 جام جم 16 مرداد 1400 جام جم 17 مرداد 1400 جام جم 18 مرداد 1400 جام جم 19 مرداد 1400 جام جم 20 مرداد 1400 جام جم 21 مرداد 1400 جام جم 22 مرداد 1400 جام جم 23 مرداد 1400 جام جم 24 مرداد 1400 جام جم 25 مرداد 1400 جام جم 26 مرداد 1400 جام جم 27 مرداد 1400 جام جم 28 مرداد 1400 جام جم 29 مرداد 1400 جام جم 30 مرداد 1400 جام جم 31 مرداد 1400 
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۴:۲۰    
هنوز از انتخابات ریاست جمهوری و روی کار آمدن حجت الاسلام رئیسی، به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم زمانی نگذشته بود که ایشان از نخبگان، فعالان و دلسوزان بخش های مختلف اقتصادی ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۳:۲۰    
در شش ماهه اخیر از مجموع چهار میلیون و 570 هزار قبض آب بهای صادر شده، 370 هزار قبض مشمول معافیت پرداخت شدند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۰۹:۴۶    
زمان اعلام نتایج اولیه و نهایی سه آزمون شامل "کنکور سراسری"، "کارشناسی ارشد" و "دکتری تخصصی" سال 1400 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مشخص شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۵:۱۰    
بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی 24 ساعت گذشته در کشور 34 هزار و 433 ابتلای جدید کووید 19 شناسایی شد و متاسفانه 292 بیمار نیز جان خود را از دست دادند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۸:۲۶    
اریک ریس، نویسنده و کارآفرین مشهور می گوید: من از موفقیت و شکست خودم و افراد دیگر یاد گرفتم؛ موفقیتِ یک کسب و کار نتیجه ژن خوب یا فقط بودن در شرایط مناسب نیست ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۱۸:۴۱    
مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور گفت : همه تلاش ما این است بتوانیم تا پایان راه آهن اردبیل – میانه تا مردم استان اردبیل بتوانند از امکانات ریلی استفاده کنند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۱۸:۴۱    
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح اضطراری آبرسانی به همدان تا پایان شهریور تکمیل خواهد شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۱۴:۲۶    
استاندار و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در راستای یکشنبه های پشتیبانی و مانع زدایی از تولید، از سه واحد تولیدی و صنعتی بازدید نمودند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۱۴:۲۰    
نماینده ولی فقیه در گیلان اجرای طرح پیاده راه رشت را سبب قفل شدن مرکز شهر عنوان کرد و گفت: بازگشایی میدان شهرداری رشت اقدام شجاعانه را می طلبد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۱۴:۲۰    
پیگیری اهالی سنگر برای ثبت این اثر با کندی های زیادی در سازمان میراث فرهنگی همراه است. ممکن است این تونل تاریخی به علت تعریض اتوبان توسط راهداری تخریب شود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۱۴:۲۰    
استاندار زنجان بابیان اینکه در سفر سال گذشته رییس سازمان برنامه و بودجه به استان بیش 450 میلیارد تومان به استان اختصاص یافت ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۰۷:۱۷    
سیب زمینی و موز روند بهبود و تسکین زخم معده را تسریع می بخشند و باعث بالا بردن تعادل pH معده شده و رفلاکس اسید معده را کاهش می دهند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۵۰    
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت : با انعقاد تفاهم نامه بین دفتر طرح توسعه گیاهان دارویی وزارت جهادکشاورزی و صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان توسعه کشت گیاهان دارویی ( آبی و دیم ) ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۵۰    
استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه در راستای تحقق شعار سال یک مدل عملیاتی در استان خراسان رضوی طراحی کرده ایم، گفت: با این مدل عملیاتی و با استفاده از تفسیرهای درستی که از قانون صورت می گیرد ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۴۷    
راه مقاومت ادامه دارد و شهادت برگزیدگان انقلاب اسلامی، توان این حرکت الهی را روز به روز افزون می کند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۴۷    
جلسه هماهنگی در خصوص تنش آبی شهرها و روستاهای شمال استان به ریاست استاندارکرمان و با حضور نماینده قرارگاه سازندگی خاتم النبیاء(ص) و با هماهنگی سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله برگزار شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۴۱    
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از تأمین اعتبار 10 میلیاردتومانی پروژه سه سالن تخصصی همدان در سال جاری خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۳۲    
روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد تا کنون دو میلیون و 426 هزار نفر دوز دوم واکسن کووید 19 را دریافت کرده اند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۶:۰۵    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: در استان یک هزار و 310 حلقه چاه غیر مجاز وجود دارد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۶:۰۵    
سازمان عفو بین الملل در بیانیه ای اعلام کرد: افشاگری های انجام شده در خصوص بدافزار جاسوسی پگاسوس بحران نقض حقوق بشر در سطح جهان را آشکار می کند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۵:۳۵    
طی مراسمی با حضور استاندار یزد پروژه گازرسانی به 4 روستای شهرستان بهاباد با صرف اعتباری معادل 168 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۶    
نماینده مردم کرمان و راور درمجلس شورای اسلامی گفت:جهاددانشگاهی به میزانی به رشد و بالندگی رسیده که با ایجاد شرکت های دانش بنیان و به کارگیری نیروهای جهادی و در عین حال متخصص و متعهد ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۰    
مدیرکل استاندارد لرستان گفت: 9 آسانسور غیر استاندارد دستگاه های اجرایی و نهادهای دولتی این استان پلمب شد و تا رفع کامل موارد لازم، قابل استفاده نیست.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۰    
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از ثبت بیشترین میزان اشعه ماورا بنفش در شهر مشهد، در تیرماه امسال خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۳:۳۵    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بخشی از 10 درصد باقیمانده سود سهام عدالت، صرف افزایش سرمایه تعدادی از شرکت ها شد و به دنبال این اتفاق، سهام در اختیار سهامداران قرار می گیرد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۲:۱۷    
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در توئیتی از تشکیل پرونده ای برای مشکلات خوزستان در این کمیسیون خبرداد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۲:۱۷    
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: فردی که اقدام به انتشار تصاویر خالکوبی و شیطان پرستی در فضای مجازی می کرد توسط عوامل پلیس امنیت عمومی استان دستگیر شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۱:۱۷    
دادرسی پرونده املاک و مستغلات یک کاردینال با نفوذ واتیکان آغاز می شود. واتیکان برای روشنگری در این زمینه فهرست دارایی ها و املاک خود را برای اولین بار منتشر کرد ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۰۹:۳۵    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اعلام کرد: واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی از امروز/دوشنبه در محل بوستان ولایت آغاز شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۰۹:۰۲    
سخنگوی سازمان غذا و دارو اعلام کرد که با ورود محموله واکسن کرونا در روز سوم مردادماه عملا بسته 10 میلیونی واکسن از چین محقق شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۰۸:۳۲    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست رئیس مجلس آغاز شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۰۷:۱۱    
محققان دانشگاه کالیفرنیا در سن دیه گو موفق به ساخت یک برچسب پوستی شده اند که با استفاده از پالس های مافوق صوت، بیماری های قلبی عروقی و اختلال در عملکرد قلب را در مراحل اولیه تشخیص می دهد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۰۶:۱۱    
عضو هیات علمی پژوهشکده بیماری های گوارش و کبد دانشگاه علوم پزشکی تهران درخصوص مهمترین عوامل ایجادکننده سرطان روده بزرگ گفت: بی تحرکی از جمله مهمترین عوامل ایجادکننده سرطان روده به ویژه روده بزرگ است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۰۳:۱۱    
نان هایی که برای ور آمدن خمیرشان به جای خمیر مایه از جوش شیرین استفاده شده باشد عمل تخمیر انجام نشده و اسید فیتیک موجود در نان مانع جذب فلزات دو ظرفیتی از جمله آهن، روی و کلسیم موجود در نان می شود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۰۲:۱۱    
برخی از مواد غذایی هستند که مصرف آن ها کمک می کند تا بدنی سالم و شاداب داشته باشید.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۰۱:۱۱    
یک متخصص طب سنتی گفت: خوردن خاک شیر، شربت سکنجبین و شربت آبلیمو عسل درمان کننده گرمازدگی یا سندروم هایپرسرمیا است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۰۰:۱۱    
قرن هاست که مردم در سراسر جهان، قهوه می نوشند؛ آن را ستایش کرده یا از مضراتش می گویند. شاید قهوه از معدود نوشیدنی هایی باشد که در ذکر مزایا و حتی مضراتش اغراق شده است ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۰۰:۰۵    
مطالعات محققان یک مرکز تحقیقاتی در بلژیک نشان می دهد نوع خاصی از آنتی بیوتیک ها یک درمان موثر برای تومورهای ناشی از سرطان پوست مقاوم به دارو هستند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۲۳:۰۵    
در چهار سال گذشته، نینتندو سوییچ یکی از موفق ترین کنسول های بازار در کنار رقبای دیرینه اش یعنی پلی استیشن و اکس باکس بوده است ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۲۲:۳۵    
خیلی از شنونده های مشتاق پادکست، یک روز آرزو کرده اند پادکست خودشان را بسازند. در این چند سال، پادکست فارسی آنقدر سریع و باشکوه رشد کرده که حالا مرتبط با هر موضوعی ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۲۲:۰۵    
زمانی که اینترنت در دنیا رشد و شروع به عرضه کرد، بسیاری نام جدید دهکده جهانی را برای زندگی شهروندان کره زمین به کار بردند اما دیری نپایید که شبکه اینترنت با محدودیت های جغرافیایی روبه رو شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۲۲:۰۲    
برخی گل ها دارای خواص فراوانی هستند که می توانند برای زیبایی پوست، مو و بدن شما مورد استفاده قرار گیرند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۲۱:۴۱    
مطالعات محققان دانشکده پزشکی دانشگاه واشینگتن در سنت لوئیس نشان می دهد یک نوع کلسترول خوب (HDL)، از کبد در برابر انواع آسیب ها محافظت می کند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۲۱:۳۵    
از اوایل قرن بیست و یکم بیگ دیتا تأثیر شگفت انگیز خود را روی تجارت های مدرن امروزی شروع کرد. همزمان با پیشرفت تکنولوژی و صنایع ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۲۱:۲۰    
یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های موجود برای ارسال پیام و گفت وگو، واتس اپ است. با این که بسیاری از کاربران از کار کردن با این پیام رسان گلایه مندند اما این نرم افزار همچنان محبوبیت خود را به دلیل امنیت ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۲۱:۰۵    
توسعه زیست بوم دانش بنیان در کشور در سال های اخیر به عنوان حلقه ای که سال ها میان دانشگاه و صنعت مفقود بود، نقش مؤثری در پیشبرد اهداف توسعه ای کشور و رفع وابستگی ها ایفا کرده است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۲۰:۵۰    
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:بیشترین معضلات در باب حوادث ناشی از کار مربوط به مشکلات کارگاه های معدنی و به ویژه معادن ذغال سنگ است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۲۰:۳۵    
معاون استاندار تهران گفت: فعالیت کارکنان ادارات عادی به صورت 70 درصد دورکار و فعالیت های ادارات با کار های ضرور، به صورت 50 درصد دورکار خواهد بود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۲۰:۲۶    
سخنگوی گمرک ایران گفت: در 15 ماه اخیر بیش از حد مجاز موز ثبت سفارش شده است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۲۰:۲۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: اجرای طرح محدودیت های ترافیکی برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تا ساعت 7 صبح فردا (دوشنبه) ادامه خواهد داشت.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۲۰:۱۱    
رئیس جمهور منتخب در دیدار وزیر خارجه قطر با اشاره به اینکه ایران ثابت کرده که دوست و شریکی مطمئن و قابل اتکاء است، تاکید کرد: اطمینان داشته باشید که ایران خیرخواه همسایگان خود است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۲۰:۰۲    
منابع خبری محلی در جمهوری چک از کشته شدن دستکم 10 نفر از سرنشینان یک دستگاه اتوبوس به دلیل واژگونی آن در نزدیکی شهر اسلاونسکی برود در این کشور خبر دادند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۹:۴۷    
محققان و آژانس های دارویی می گویند: یک پزشک پوکی استخوان، ادعاهای گمراه کننده در مورد واکسن کووید 19 را ایجاد کرده که به نظر از انتشار آنها سود می برد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۹:۴۱    
جانشین فرمانده انتظامی پایتخت از کشف 1010 دستگاه ماینر قاچاق در انباری در کهریزک خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۹:۲۶    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در چهل و چهارمین جلسه میراث جهانی یونسکو، پرونده میراث صنعتی راه آهن سراسر ایران در فهرست میراث جهانی قرار گرفت و به ثبت جهانی رسید.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۹:۱۷    
رئیس جمهور منتخب با بیان اینکه وزارت نیرو تولید و مصرف را هم زمان باید مدیریت کند، گفت: نمی شود یک بخش از دولت مجوز بدهد و بخش دیگر مخالفت کند. مردم باید آهنگ واحد از مجموعه دولت بشنوند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۹:۰۵    
پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری یکی از عوامل اصلی درگیری و تخریب رستورانی در شمال غرب تهران خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۸:۵۶    
معاون مرکز مدیریت راههای کشور گفت: در حال حاضر در آزادراه قزوین-کرج محدوده گلشهر و در آزادراه کرج-قزوین باند شمالی و جنوبی محدوده نظرآباد، ترافیک نیمه سنگین است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۸:۴۱    
هنگام استفاده از کولر یا وسایل سرمایشی، تا حد امکان از لوازم پرمصرف برقی به طور همزمان به ویژه در ساعات اوج بار استفاده نشود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۸:۳۵    
کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو گفت: در دیدارهایی که با مقامات روس داشتم، اعلام کردند که به دلیل اولویت داشتن واکسیناسیون در داخل روسیه و کمبود تولید واکسن ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۸:۲۶    
شنای مطمئن در دریاها و دریاچه های بزرگ مانند شنا در دریاچه، سد یا استخر آب نیست، بلکه علاوه بر مهارت در شنا باید ویژگی آن حوضه آبی را نیز شناخت ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۸:۲۰    
تنها شکست فیروز کریمی با تراکتور در ورزشگاه آزادی رقم خورده و پرسپولیس هم هیچ باختی را در این فصل در خانه نداشته است و حالا در هفته بیست و نهم لیگ برتر این تیم ها امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۸:۰۵    
رییس انستیتو پاستور ایران گفت: نتایج کارآزمایی بالینی واکسن سوبرانا در کوبا نشان دهنده تاثیر91.2درصدی درمقابل سوش های موجود در کوبا یعنی آفریقای جنوبی و کالیفرنیا بوده است ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۷:۳۵    
آمارهای روزانه وزارت بهداشت نشان می دهد که تا روز گذشته مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به 10 میلیون و 265 هزار و 811 دوز رسیده است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۷:۲۰    
در نهمین محموله واکسن تهیه شده توسط جمعیت هلال احمر یک میلیون و 95 هزار و 200 دوز واکسن به کشور وارد شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۷:۱۷    
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی از فردا آغاز و تمامی رانندگان به نوبت واکسینه خواهند شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۶:۵۶    
جیم والش، مشاور ویژه کنگره آمریکا در امور هسته ای در گفت وگوی اختصاصی با جام جم می گوید.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۶:۴۷    
جانشین فرمانده انتظامی لرستان از کشف 23 دستگاه استخراج ارز دیجیتال "بیت کوین این شهرستان الیگودرز خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۶:۴۷    
موج پنجم کرونا با نام دلتاست در تهران حسابی دارد خودنمایی می کند. از مسؤولان گرفته تا روسای بیمارستان ها به آن لقب بحران می دهند ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۶:۴۷    
تمامی مجتمع های تجاری پایتخت، به دنبال تداوم گرمای هوا و پیش بینی افزایش مصرف برق بویژه در هفته جاری، موظف هستند میزان مصرف برق خود را به منظور جلوگیری از بروز خاموشی، کاهش دهند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۶:۴۲    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: مرمت بخشی از بافت تاریخی شهر خرم آباد که بیشتر شامل خانه های تاریخی این شهر می شود، انجام خواهد شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۶:۴۲    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان، از تکمیل زیرساخت های شهرک صنعتی نورآباد و آمادگی این شرکت جهت واگذاری حق انتفاع به سرمایه گذاران بخش خصوصی خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۶:۴۲    
بررسی مشکلات و موانع تولید با حضور نماینده مردم شریف بوشهر،گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان در شهرک صنعتی بوشهر2
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۶:۳۶    
آب های جنوب چین امروز شاهد واژگونی یک کشتی با 70 سرنشین بود حال آنکه امداد رسانی به حادثه دیدگان در جریان است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۶:۳۶    
باحضور مدیرکل ستاد مدیریت پدافند غیرعامل و شرایط اضطراری استانداری خراسان رضوی و هیأت همراه، نشست هماهنگی کمیته پدافند غیرعامل و مدیریت شرایط اضطراری در منطقه چهار عملیات انتقال گاز برگزار شد
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۶:۳۶    
رییس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان خراسان رضوی با اشاره به 510 زندانی جرائم غیرعمد در این استان گفت: این شهروندان گرفتار ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۶:۳۶    
رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان مرکزی گفت: در هیچ کدام از حوزه های انتخابیه استان مرکزی ابطال انتخابات رخ نداد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۶:۳۰    
شهردار منطقه یک از اجرای عملیات لایروبی 700 متر طول از کانال های خیابان سنائی در محله سعد آباد این منطقه خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۶:۲۱    
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی نوشت آمریکا قصد ندارد نظامیان خود را از عراق خارج سازد بلکه با عناوین دیگری آنها را در این کشور نگه خواهد داشت.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۶:۱۵    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری یک سارق قطعات و محتویات داخل خودرو و کشف 8 فقره سرقت خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۶:۱۵    
رئیس پلیس راه استان از وقوع یک سانحه رانندگی در محور کوزران خبر داد و گفت: در این حادثه 3 نفر جان خود را از دست دادند و 2 تن دیگر هم زخمی شدند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۶:۱۵    
حاج سید احمد قریشی، از جانبازان جنگ تحمیلی و مدافعان حرم آل الله در سوریه بود که پس از سال ها تحمل رنج و جراحات ناشی از جنگ تحمیلی، دعوت حق را لبیک گفت و صبح امروز پیکر پاک ایشان به خاک سپرده شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۶:۱۲    
شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان طی اطلاعیه ای اعلام کرد:با توجه به پیش بینی افزایش مصرف برق به دلیل روند افزایشی دما ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۶:۰۶    
مدیر واحد ساماندهی طرح ها و محدوده های ترافیکی شهرداری تهران جزئیات اجرای طرح ترافیک از فردا (دوشنبه) در پایتخت را خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۶:۰۶    
معاون هماهنگ کننده پلیس تهران بزرگ از دستگیری جوان 22 ساله ای خبر داد که با جعل عنوان، 8 میلیارد تومان از کاربران بازار بورس کلاهبرداری کرده بود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۵:۳۰    
با حضور مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد و نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس و جمعی از مسولین شهرستان اشکذر ایستگاه های فرستنده دیجیتال سه روستامزرعه میان ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۵:۲۷    
65هزار تن جو انباشته شده در بندر شهید رجایی ترخیص ودر حال ارسال به سراسر کشور است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۵:۲۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه سهمیه اول واکسن برکت برای استان همدان دریافت شده است، گفت: از سه هفته پیش تزریق واکسن برکت در استان آغاز شده است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۵:۰۷    
رقیه طالبی فقط یک مادر یا همسر خوب نیست بلکه او استادکاری خوب، کارفرمایی خوب و کارآفرینی خوب هم هست.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۴:۵۵    
برای اینکه بشود حفاری تونل و استخراج معادن زیرزمینی را به صورت اقتصادی و ایمن انجام داد، لازم است دستگاه های حفاری استاندارد و باکیفیتی را در اختیار داشته باشیم.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۴:۴۶    
می دانیم که اپل محصولات ارزشمندی را روانه بازار کرده است و نمونه بزرگ آن را می توانیم ایرپاد بدانیم. نسل دوم ایرپاد کیفیت بسیار دقیقی از صدا را برای شما به همراه داشته و گوش دادن به آهنگ یا پادکست را ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۴:۴۶    
ارتش و کمیته های مردمی یمن پیشروی های جدیدی را در جریان نبرد با متجاوزان سعودی در مأرب محقق ساختند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۴:۴۰    
رشد صنعتی و اقتصادی کشورها معمولا با تولید انواع مختلف ترکیبات و مواد شیمیایی از منابع طبیعی همراه است که ناخواسته مواد سمی را از طریق تولید آلاینده های هوا و آب وارد طبیعت می کند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۴:۳۷    
دور هفتم مذاکرات وین، پس از استقرار دولت جدید در کشورمان آغاز خواهد شد. طی شش دور مذاکرات انجام شده در پایتخت اتریش، شاهد اصرار مقامات آمریکایی بر باقی گذاشتن بخشی از تحریم های ضد ایرانی بوده ایم.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۴:۲۵    
معاون راهبری شبکه برق کشور گفت: برای هفته گرم پیش رو برنامه ای برای خاموشی برق وجود ندارد و تلاش می کنیم با مدیریت مناسب پاسخگوی نیاز مصرفی مشترکان باشیم.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۴:۲۲    
در فصل تابستان اگر دچار آفتاب سوختگی شدید، بهتر است برخی کارها را انجام ندهید که تعدادی از آن ها را در ادامه جمع کرده ایم.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۴:۱۶    
رییس کل بانک مرکزی گفت: سال گذشته به موجب تدابیر و اقدامات اتخاذ شده و مدیریت و مهار آثار تحریم ها، رشد اقتصادی و رشد تشکیل سرمایه ثابت ناخالص داخلی به ترتیب به ارقام 3.6 و 2.5 درصد رسید.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۴:۰۷    
از مهر 1388 که شبکه مستند پا گرفت و تاسیس شد تا امروز نگاه ویژه ای به مستند و مستندساز در تلویزیون شده است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۴:۰۷    
در یک ماه پایانی دولت دوازدهم، نرخ بسیاری از کالاها با افزایش زیادی روبه رو بوده است به طوری که اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه به گرانی ها عادت کرده اند و شاهد کوچکتر شدن سفره خود به دلیل فشار بی سابقه ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۴:۰۱    
یک قبرستان چندصد ساله و تاریخی در شهرستان ساوجبلاغ کشف شد.
  • ۱