دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۲:۲۵May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 14 مرداد 1400 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 31 فروردین 1400 جام جم 31 اردیبهشت 1400 جام جم 31 خرداد 1400 جام جم 31 تیر 1400 جام جم 31 شهریور 1400 جام جم 30 مهر 1400 جام جم 30 آبان 1400 جام جم 30 آذر 1400 جام جم 1 مرداد 1400 جام جم 2 مرداد 1400 جام جم 3 مرداد 1400 جام جم 4 مرداد 1400 جام جم 5 مرداد 1400 جام جم 6 مرداد 1400 جام جم 7 مرداد 1400 جام جم 8 مرداد 1400 جام جم 9 مرداد 1400 جام جم 10 مرداد 1400 جام جم 11 مرداد 1400 جام جم 12 مرداد 1400 جام جم 13 مرداد 1400 جام جم 14 مرداد 1400 جام جم 15 مرداد 1400 جام جم 16 مرداد 1400 جام جم 17 مرداد 1400 جام جم 18 مرداد 1400 جام جم 19 مرداد 1400 جام جم 20 مرداد 1400 جام جم 21 مرداد 1400 جام جم 22 مرداد 1400 جام جم 23 مرداد 1400 جام جم 24 مرداد 1400 جام جم 25 مرداد 1400 جام جم 26 مرداد 1400 جام جم 27 مرداد 1400 جام جم 28 مرداد 1400 جام جم 29 مرداد 1400 جام جم 30 مرداد 1400 جام جم 31 مرداد 1400 
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۰۹:۳۱    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های پنجشنبه 21 مرداد 1400 را ببینید.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۹:۴۷    
وزیر دفاع انگلیس و وزیر امور خارجه آمریکا در نشست مجازی شورای امنیت سازمان ملل متحد، اظهارات بی اساس خود مبنی بر دست داشتن ایران در حادثه کشتی مرسر استریت را تکرار کردند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۲۰:۰۲    
- جانشین مرزبانی استان بوشهر از کشف 180 میلیارد ریال بیل مکانیکی از یک فروند شناور لندیکرافت در آبهای بندر بوشهر خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۲۰:۰۲    
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به اینکه محرم بهترین فرصت برای ترویج امر به معروف است، گفت: 61 ویژه برنامه دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر در ایلام اجرا می شود
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۹:۵۰    
مدیر اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی لرستان گفت: طی پنج ماهه امسال 330 میلیارد ریال اموال تملیکی در استان به فروش رسید.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۹:۵۰    
رئیس پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا از توقیف دو خودروی حامل چوب قاچاق و دستگیری دو نفر متخلف خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۰۷:۱۱    
ب ام و M8 گرندتورر پرچم دار باواریاست که از قدرت و دینامیک سطح بالایی سود می برد اما جی پاور می گوید همیشه فضا برای بهبود وجود دارد ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۸:۵۶    
فرماندار آبدنان وضعیت کرونا در این شهرستان را بسیار حاد و نگران کننده دانست و گفت: چنانچه تجدیدنظر فوری و سختگیرانه در این زمینه اعمال نشود در آینده نزدیک با معضلات و بحرانهای غیرقابل کنترل ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۸:۵۶    
فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری عامل ضرب وجرح معاون یکی از ادارات ایلام در کمتر از 24 ساعت خبر داد
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۸:۵۶    
استاندار کرمان گفت:با توسعه اشتغال و فعال تر کردن کمیته های تخصصی مبارزه با مواد مخدر می توان بخش زیادی از آمار زندانیان مواد مخدر در این استان را کاهش داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۸:۵۶    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی بیش از 20خانوار متاثراز بارندگی های اخیر در شهرستان های کهنوج، قلعه گنج و ارزوئیه خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۸:۵۶    
با پیگیری و مذاکرات استاندار و روسای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان، 450 هزار میلیون ریال اعتبار جهت بهبود استاندارد تجهیزات بیمارستان ها به 5 دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان ابلاغ شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۸:۵۰    
رئیس کل دادگستری لرستان گفت: فاز نخست زندان الیگودرز 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ضمن اینکه اعتبار لازم برای این پروژه تخصیص داده شده و هر چه سریع تر راه اندازی شود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۸:۴۷    
جواد فروغی قهرمان المپیکی تاریخ تیراندازی کشور 2 مدال طلای خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۸:۳۲    
رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل شهرداری فیروزکوه ازآغاز واکسیناسیون رانندگان تاکسی در این شهر خبرداد
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۸:۳۲    
دبیر ستاد مبارزه با کرونای خراسان رضوی خبر داد: با پیشنهاد مدیریت استان و موافقت ستاد ملی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، سفر به خراسان رضوی از مبدا تمام استان های کشور ممنوع شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۸:۲۶    
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: سهمیه داروی استان به صورت هفتگی تامین می شود و در این زمینه جای نگرانی وجود ندارد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۸:۱۷    
سومین جایزه کتاب سال اشراق برگزیدگان خود را شناخت.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۷:۴۷    
دادستان همدان گفت: اگرچه طرح اضطراری آبرسانی به همدان تا حدودی می تواند کمک کند تا کسری آب شرب همدان تامین شود اما اجرای آن به معنای پایان بحران آبی استان نیست.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۷:۴۱    
با برگزاری انتخابات، اعضای هیئت رئیسه شورای ششم کرج مشخص شدند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۷:۲۶    
مدیر کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی از شروع به کار 729 پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری وزارت آموزش و پرورش، در سراسر کشور خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۲:۵۰    
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز واکسیناسیون بدون محدودیت سنی در خوزستان را تکذیب کرد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۰۶:۱۱    
بادمجان یک گونه از خانواده بادمجانیان است. این خوراکی اگرچه به عنوان سبزی شناخته می شود؛ اما از لحاظ گیاه شناسی یک میوه است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۰۳:۱۲    
سردرد می تواند یک مشکل آزاردهنده باشد و زندگی هر کسی را مختل کند. البته مسکن های مختلفی برای از بین بردن این درد وجود دارد. اما شما می توانید با شیوه های طبیعی نیز سردردهایتان را تسکین دهید.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۵ - ۲۳:۰۶    
به گفته متخصصان سلامت در انگلیس، دمای مطلوب اتاق برای خوابیدن بین 16 تا 21 درجه سانتی گراد است و مغز شما نیاز دارد که اندکی خنک تر از دیگر نقاط بدن باشد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۵ - ۲۰:۲۵    
سازمان سنجش در اطلاعیه ای تاریخ ثبت نام پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1400 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی را اعلام کرد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۵ - ۱۷:۰۶    
گزارشگر تلویزیون در حال گزارش زنده بود که ناگهان در پشت سرش یک خودرو به داخل آب دریا سقوط کرد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۵ - ۱۳:۲۲    
مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی شهر همدان در دوره ششم روز پنجشنبه در صحن شورا برگزار و رییس و هیات رییسه شورا برای سال نخست انتخاب شدند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۵ - ۱۳:۲۲    
فرماندار تبریز گفت: با وجود ابهامات و اعلام دیرهنگام نتیجه انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر تبریز، این انتخابات با امنیت کامل و در کمال صحت و سلامت برگزار شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۵ - ۱۳:۲۲    
باشگاه بارسلونا اعلام کرد که لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی این تیم قرارداد خود را با آبی اناری ها تمدید نخواهد کرد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۵ - ۱۳:۲۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به روند خوب واکسیناسیون کرونا در استان گفت: تاکنون بیش از 23 درصد جمعیت بالای 18 سال استان علیه این ویروس واکسینه شده اند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۵ - ۱۳:۲۲    
فرمانده تیپ 25 نیرو مخصوص واکنش سریع نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: فعالیت در حوزه رسانه کار هر کسی نیست.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۵ - ۱۳:۲۲    
فرماندار همدان گفت: اعضای جدید شورای شهر همدان، دلسوزانه به مسئله توسعه شهر همدان وارد شوید.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۵ - ۱۳:۱۶    
اعضای شورای اسلامی شهر زنجان، منصور مرادلو را به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر زنجان انتخاب کردن
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۵ - ۱۳:۱۶    
آیین تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد روز پنجشنبه با حضور مدیر عالی حوزه علمیه خراسان، جمعی از مدیران شهری و استانی و تعدادی از خانواده های شهدا برگزار شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۵ - ۱۳:۱۶    
از سوی اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر، رضا خواجه نائینی به عنوان سرپرست شهرداری مشهد منصوب شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۵ - ۱۳:۱۶    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت : فا ضلاب و بالا آمدن رطوبت آینده بافت تاریخی یزد را تهدید می کند ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۵ - ۱۱:۳۷    
یک مقام از اتحادیه اروپا با اشاره به حضور انریکه مورا در مراسم تحلیف ریاست جمهوری ایران، تعامل با دولت جدید را ضروری دانست.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۵ - ۱۱:۲۲    
سخنگوی گمرک گفت: به دلیل تحولات و درگیری های داخلی افغانستان، از تجار درخواست می شود تا اطلاع ثانوی از ارسال حامل های صادراتی و ترانزیتی از مرزهای میلک و بازارچه گمشاد خودداری کنند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۵ - ۱۰:۲۲    
سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از بازداشت یکی از سرکرده های بارز گروه تروریستی داعش در بغداد خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۵ - ۰۹:۴۶    
سازمان هوانوردی ایالات متحده، تصویر امروز این آژانس از فعالیت های فضایی را به تغذیه فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی اختصاص داده است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۵ - ۰۹:۳۷    
دستگاه ضدعفونی کننده UVC جدید که توسط شرکت های چینی توسعه یافته 99.99 درصد میزان غیرفعال شدن ویروس کرونا را نشان می دهد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۵ - ۰۹:۱۶    
نماینده انگلیس در سازمان ملل بامداد جمعه رسماً اعلام کرد این کشور مسئله حمله به کشتی رژیم صهیونیستی را در شورای امنیت این سازمان به بحث خواهد گذاشت.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۵ - ۰۸:۱۰    
گروهی از نماینده های کنگره آمریکا از دولت این کشور خواسته اند آنها را در جریان برنامه های خود برای چگونگی رفع تحریم ها علیه ایران قرار دهد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۵ - ۰۱:۰۱    
متخصصان تلاش دارند به نقش موی بینی در بروز بیماری ها پی ببرند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۵ - ۰۰:۱۰    
متخصصان تغذیه می گویند عادات غذایی اشتباه در وعده صبحانه می توانند به بروز چاقی شکمی منجر شوند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۲۳:۳۷    
احساس خستگی امری شایع است و تقریبا یک سوم افراد در ساعت هایی از روز احساس خواب آلودگی و خستگی دارند. گرچه خستگی می تواند علامت شایع چند بیماری جدی باشد، ولی اغلب این حالت به دلیل شیوه زندگی است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۲۲:۳۷    
نتیجه یک مطالعه جدید نشان می دهد که سرطان پروستات پیشرفته ممکن است به داروهای ایمونوتراپی واکنش نشان دهد و در واقع با هدف قرار دادن یک پروتئین به درمان این بیماری کمک می کند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۲۱:۳۷    
یک مطالعه جدید که در کانادا انجام شد، نشان می دهد که در سال اول شیوع بیماری همه گیری کرونا، زایمان های زودهنگام یا مرده زایی وجود نداشته است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۲۱:۱۶    
سرقت پلاک خودرو به اندازه سرقت خودرو حائز اهمیت است زیرا سارقان می توانند از طریق پلاک سرقتی، سرقت و جرائم دیگری را رقم بزنند ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۲۰:۰۷    
بهترین روش برای مبارزه با همه گیری کووید-19 واکسیناسیون است. واکسن های کووید-19 با ایجاد پاسخ ایمنی در برابر ویروس کرونا به طور قابل توجهی باعث کاهش ریسک پیشرفت بیماری کرونا و عواقب جدی ناشی از این ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۹:۴۰    
یک قطعه ستاره ای با سرعت بیش از 3 میلیون کیلومتر در ساعت از کهکشان راه شیری ما در حال عبور است و مطالعه این ستاره سرگردان می تواند به توضیح ابرنواخترها کمک کند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۹:۳۱    
زن جوان بعد از دعوا با همسرش، تصمیم گرفت کودک 10ماهه شان را به قتل برساند و خودکشی کند. این مادر زنده ماند اما کودکش جان باخت.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۱    
رییس جمهوری گفت که تحریم ها علیه ملت ایران باید لغو گردد و از هر طرح دیپلماتیک که باعث انجام این امر شود استقبال می کند
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۸:۲۲    
رئیس قوه قضائیه ایران در مراسم تحلیف سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ایران سخنرانی کرد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۸:۱۰    
رییس جمهور در مراسم تحلیف، سوگند یاد کرد که پاسدار مذهب رسمی و نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی کشور باشد و خود را وقف خدمت به مردم و اعتلای کشور، ترویج دین و اخلاق، پشتیبانی از حق و گسترش عدالت سازد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۷:۵۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ورود کشور به دورۀ جدید مدیریتی، گفت: دوره جدید مدیریتی کشور باید دوره کارامدی و پاسخ گویی باشد و در این دوره بدون بهانه تراشی باید مشکلات مردم را حل کنیم ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۷:۵۲    
حسن یزدانی پس از نایب قهرمانی در المپیک 2020 توکیو، از مردم طلب حلالیت کرد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۷:۳۱    
مراسم تحلیف حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران با حضور 115 مقام رسمی از 73 کشور جهان در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۷:۲۵    
میهمانان مراسم تحلیف با رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران، آیت الله رئیسی عکس یادگاری گرفتند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۷:۱۶    
دکتر علی عسکری برای حضور در مراسم تحلیف رئیس جمهور وارد محل مجلس شورای اسلامی شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۷:۱۶    
سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب برای شرکت در مراسم تحلیف و ادای سوگند، وارد مجلس شد
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۷:۰۷    
حسن روحانی برای شرکت در مراسم تحلیف، وارد مجلس شورای اسلامی شد و مورد استقبال رئیس مجلس قرار گرفت.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۶:۵۵    
بای بسم ا... آنچنان سرشار و گرم است و پرانرژی که شما را بسته خود می کند و نمی تونین بهش دل نبندین.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۶:۴۶    
بزرگ ترین و مهم ترین مشکل ستادملی مقابله با کرونا در دوره پیش این بود که به توصیه های کارشناسان و خبرگان حوزه پزشکی کمترین توجه را داشت ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۶:۴۶    
مواضع این روز های مسکو، تهران و حتی دهلی و پکن در قبال طالبان، بسیاری را متعجب کرده است. عجیب تر آن که آمریکا و پاکستان نیز حرفشان همین است ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۶:۴۰    
طی 10 سال اخیر همواره شاهد آن بودیم که اصلاح نظام بانکی به عنوان یکی از برنامه ها و مباحث پرچالش اقتصادی کشور ازسوی نامزدهای انتخابات مختلف و بعضا مسؤولان و کارشناسان اقتصادی مطرح شده است ولی آنچه ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۶:۲۵    
چهار جوان در نقش مامور، مرد طلافروش را ربوده و از مغازه اش پنج کیلو طلا سرقت کردند. دزدان یک ماه بعد از سرقت در دام ماموران گرفتار شدند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۶:۲۵    
رئیس جمهور در دیدار رئیس مجلس ملی ترکیه مناسبات ایران و ترکیه را فراتر از مناسبات همسایگی صرف توصیف کرد و گفت: باورها و اعتقادات مشترک، مردم دو کشور را بسیار به هم نزدیک کرده است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۶:۲۲    
ثبت نام اینترنتی هفتمین دوره تسهیلات وام ازدواج فرزندان بازنشستگان و موظفین همسر تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری از 14 تا 31 مردادماه 1400 از طریق درگاه خدمات الکترونیک این صندوق به نشانی sabasrm ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۶:۲۲    
رضا یزدانی، کشتی گیر وزن 86 کیلوگرم ایران با شکست برابر تیلور آمریکایی به مدال نقره وزن 86 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد المپیک دست یافت
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۶:۱۶    
رییس جمهور کشورمان در دیدار رئیس جمهور افغانستان با تاکید بر این که امنیت منطقه باید توسط کشورهای منطقه تامین شود ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۶:۰۱    
رئیس اقلیم کردستان عراق برای شرکت در مراسم تحلیف حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی وارد تهران شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۶:۰۱    
تصاویری برگزیده از لحظات و اتفاقات مهم 24 ساعت اخیر را اینجا ببینید.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۵:۴۶    
ستادملی مقابله با کرونا که با اندک فاصله از ورود این ویروس به کشورمان تشکیل شد تا روز شنبه 9مرداد که آخرین جلسه اش در دولت دوازدهم بود، 78جلسه داشت با 573 مصوبه ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۵:۴۶    
رضا اطری آزادکار وزن 57 کیلوگرم کشورمان در بازی های المپیک توکیو در مبارزه رده بندی با شکست برابر حریف آمریکایی پنجم شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۵:۳۷    
میزان مصرف برق روز گذشته و در ساعت 12 و 45 دقیقه به 63 هزار و 803 مگاوات افزایش یافت که نسبت به روز قبل (سه شنبه) با رشد 943 مگاواتی همراه شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۵:۲۵    
اخیراً در رویدادی موسوم به 5G-Advanced Innovation Industry یکی از معاونین شرکت هواوی به معرفی شش جهت گیری مهم برای دستیابی به ارتباط 5.5G پرداخت ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۵:۲۲    
مرد شیشه ای با توهم این که عابران او را بد نگاه می کنند، با تبر به آنها حمله کرد و پسر نوجوانی را کشت و 9 نفر دیگر را زخمی کرد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۷    
دقایقی پیش وزیر امور خارجه کویت به منظور شرکت در مراسم تحلیف سیزدهمین دوره ریاست جمهوری کشورمان وارد فرودگاه مهرآباد شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۱    
فیلمنامه نویس سینما و تلویزیون گفت: رودی از آسمان در پی عقد قرارداد بین بنده و بنیاد سینمایی فارابی به نگارش درآمد که در آن برای نخستین بار به روایت زندگی فاطمه بنت اسد (س) (مادر حضرت علی (ع)) و ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۱    
جانشین پلیس راهور پایتخت از انسداد مسیر های اصلی منتهی به مجلس از ساعت 13 امروز خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۱    
یکی از امیدهای کسب مدال ایران از دور رقابت های المپیک کنار رفت.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۴:۵۲    
بنا بر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در طول 24 ساعت گذشته، 434 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 92 هزار و 628 نفر رسید.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۴:۱۶    
محقق اصلی کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی رازی کوو پارس، از نتایج موفقیت آمیز مراحل اول و دوم کارآزمایی بالینی این واکسن ایرانی خبر داد و گفت: امیدواریم این نتایج در مرحله سوم هم تکرار شود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۴:۰۱    
رییس جمهوری در دیدار نخست وزیر ارمنستان با تاکید بر اینکه ایران برای تعمیق صلح و ثبات در منطقه از هیچ تلاشی دریغ نمی کند، گفت: با همکاری یکدیگر گام های بلندی در جهت منافع دو کشور و دو ملت بر می داریم.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۴:۰۱    
بانوی کاراته کای وزن منفی 55 کلیوگرم کشورمان در مصاف با حریف ترکیه ای به برتری دست یافت اما نبرد دوم خود را وگذار کرد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۳:۵۵    
آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در دیدار "برهم صالح" رئیس جمهور عراق با تاکید بر اینکه بنای ما بر این است که در دوره پیش رو سطح روابط دو کشور روز به روز ارتقا یابد ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۳:۵۲    
افراد محلی سر باقیمانده دختری را که بدنش توسط پلنگ خورده شده بود پیدا کردند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۳:۲۵    
مرد هندوستانی و خانواده اش با دیدن کروکدیل غول پیکری که وارد خانه آنها شده بود دچار وحشت شدند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۳:۰۱    
جایگاه وزنه برداری ایران در رده بندی مدالی بازی های المپیک توکیو مشخص شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۲:۳۱    
جواد فروغی، قهرمان رشته تیراندازی با تپانچه در المپیک 2020، در برنامه تشرف شبکه یک به آرزویش رسید.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۲:۲۵    
قیمت جهانی طلا در حالی افت کرد که ارزش دلار پس از این که یکی از مقامات ارشد فدرال رزرو از احتمال جلو انداختن موعد افزایش نرخ بهره آمریکا خبر داد، تقویت شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۲:۲۵    
بلندقامتان روسیه با غلبه بر برزیل به فینال مسابقات والیبال المپیک توکیو راه یافتند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۲:۱۶    
رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا نسبت به کلاهبرداری از شهروندان در پوشش دریافت بیعانه در آگهی های معامله مسکن هشدار داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۱:۴۰    
پروتکل الحاقی به موافقت نامه اجاره پایگاه فضایی بایکانور بین روسیه و قزاقستان به اجرا درآمد که براساس آن این پایگاه تا سال 2050میلادی در اختیار روسیه می ماند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۱:۴۰    
شیخ نعیم قاسم نایب رییس حزب الله لبنان برای شرکت در مراسم تحلیف سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۱:۳۷    
دولت "جو بایدن" رئیس جمهوری آمریکا طرحی را بررسی می کند که از همه مسافران خارجی که به طور قانونی وارد این کشور می شوند می خواهد در برابر بیماری کووید-19 به طور کامل واکسینه شوند ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۱:۲۵    
محور مواصلاتی هراز که از ساعت 16 عصر روز سه شنبه هفته جاری به دلیل ریزش سنگ در 21 نقطه بسته شد، به گفته مسئول راهداری این محور پاکسازی آن به اتمام رسیده و ماموران در حال ایمن سازی این مناطق هستند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۱:۲۵    
فدراسیون جهانی والیبال انتظار نداشته که کاپیتان 36 ساله تیم ملی والیبال ایران بعد از المپیک خداحافظی کند.
  • ۱