شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۰:۳۴Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام نیوز 29 مرداد 1397 - jamnews.ir

جام نیوز 29 اسفند 1393 جام نیوز 29 اسفند 1394 جام نیوز 30 اسفند 1395 جام نیوز 27 آذر 1396 جام نیوز 31 اردیبهشت 1397 جام نیوز 31 خرداد 1397 جام نیوز 31 تیر 1397 جام نیوز 31 شهریور 1397 جام نیوز 30 مهر 1397 جام نیوز 30 آبان 1397 جام نیوز 30 آذر 1397 جام نیوز 30 دی 1397 جام نیوز 30 بهمن 1397 جام نیوز 29 اسفند 1397 جام نیوز 1 مرداد 1397 جام نیوز 2 مرداد 1397 جام نیوز 3 مرداد 1397 جام نیوز 4 مرداد 1397 جام نیوز 5 مرداد 1397 جام نیوز 6 مرداد 1397 جام نیوز 7 مرداد 1397 جام نیوز 8 مرداد 1397 جام نیوز 9 مرداد 1397 جام نیوز 10 مرداد 1397 جام نیوز 11 مرداد 1397 جام نیوز 12 مرداد 1397 جام نیوز 13 مرداد 1397 جام نیوز 14 مرداد 1397 جام نیوز 15 مرداد 1397 جام نیوز 16 مرداد 1397 جام نیوز 17 مرداد 1397 جام نیوز 18 مرداد 1397 جام نیوز 19 مرداد 1397 جام نیوز 20 مرداد 1397 جام نیوز 21 مرداد 1397 جام نیوز 22 مرداد 1397 جام نیوز 23 مرداد 1397 جام نیوز 24 مرداد 1397 جام نیوز 25 مرداد 1397 جام نیوز 26 مرداد 1397 جام نیوز 27 مرداد 1397 جام نیوز 28 مرداد 1397 جام نیوز 29 مرداد 1397 جام نیوز 30 مرداد 1397 جام نیوز 31 مرداد 1397 
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۳:۳۷    
مادر نازنین زهرا پشت پرده ربودن دخترش توسط پدر وی را تشریح کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۳:۳۲    
یک پلیس زن هنگام انجام مأموریت با دیدن نوزادی که از شدت گرسنگی گریه می کرد به وی شیر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۳:۱۷    
دو جوان مست برای بزرگنمایی در آبادان به دو مغازه حمله کردند و گوش و انگشت مرد گل فروش را بریدند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۱:۴۴    
پدر یک خانواده چهار نفری که از مفقود شدن همسر باردار و دو دختربچه اش در برابر دوربین خبرنگاران اظهار اندوه کرده بود، ساعاتی بعد پس از بازداشت شدن توسط پلیس به قتل اعضای خانواده اش اعتراف کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۱:۴۴    
شاهین دوست من بودم و نمی خواستم او را بکشم؛ من و دوستانم در پارک قائم بساط فلافل و قلیان داشتیم اما حدود دو هفته قبل از حادثه به خاطر اینکه ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۰۹    
عربستان سعودی قصد دارد امسال از فضاهای بسیار محدود خواب که یادآور کپسول هتل های ژاپنی است، برای اسکال زائران حج استفاده کند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۵:۰۳    
یک عضو هییت رییسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: در پی پیگیری هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از وزیر کشور، شکایت وزارت کشور از شعار دهندگان غیر قانونی تجمع قم تنظیم شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۵۱    
گروهک تروریستی منافقین در آستانه سالگرد شهادت لاجوردی، با انتشار پیام هایی علاوه بر پذیرش مسئولیت ترور 17000 نفر از هموطنان ایرانی، تلویحا فرمانده نیروی قدس سپاه را نیز تهدید به ترور کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۴۸    
تکلیف پیوستن مدافع تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه به جمع سرخپوشان تبریزی مشخص شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۴۱    
ستاره استقلالی تیم امید روز گذشته و در جریان بازی مقابل میانمار با بازیکنان حریف درگیری مختصری پیدا کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۳۱    
فرشید باقری در تمرین امروز تیم استقلال حضور پیدا کرد و با ابراز همدردی هم تیمی هایش مواجه شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۱۱    
سرگی لاوروف وزیر خارجه روسیه اعلام نمود که دبیرخانه سازمان ملل بطور مخفیانه کمک به احیای اقتصاد سوریه را برای واحدهای سازمانی ممنوع کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۰۱    
مجله نشنل اینترست کشتی جنگی موشک انداز پروژه 144 اورلان را در فهرست قدرتمند ترین کشتی های جنگی جهان وارد کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۵۶    
مطابق با ارزیابی کارشناسان روسی، این شناور نظامی ممکن است مورد توجه شرکای سنتی روس مانند ایران در چارچوب همکاری نظامی-فنی قرار بگیرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۴۱    
عده ای این پلاکارد را نشانه قتل مشکوک آیت الله هاشمی رفسنجانی می دانند و عده ای معتقد ند که طلاب رئیس جمهور را تهدید به مرگ مرده اند و جالب آنجاست که از وزیر تا نماینده مجلس و بسیاری از سیاسیون اصلاح ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۳۶    
آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با حضوردر روستای بیالوا دهستان جیرده در برداشت برنج به کشاورزان کمک نموده و به درددلها و دغدغه های شالیکاران منطقه گوش داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۳۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس خواستار بررسی تجمع اخیر طلاب حوزه علمیه قم از سوی وزارت اطلاعات شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۳۰    
در حالی که به واسطه بی تدبیری و بی توجهی مسؤولان دولتی، بی ثبات اقتصادی تمامی اقشار جامعه را تحت فشار قرار داده است، دولتمردان موضوعات فرعی و دست چندمی را تصویب کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۲۵    
سپاه در بیانیه ای با محکومیت شدید برخی شعارها و دست نوشته ها در تجمع اخیر طلاب و روحانیون در مدرسه فیضیه قم، هرگونه دخالت این نهاد درفرایند برگزاری مراسم را تکذیب کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۲۵    
یک تحلیلگر مسائل منطقه در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک گفت، ایران ساختاری ریشه دار و مشروع دارد و آمریکایی ها در رسیدن به اهداف خود موفق نمی شوند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۱۰    
سومین نشست هم اندیشی تخصصی قضات دیوان عدالت اداری و دادگستری تهران در سالن همایش دیوان عدالت عداری برگزار شد ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۰۵    
مدیر سرویس فدرال همکاری های فنی - نظامی روسیه گفت: پروژه روسیه و هند برای تولید جنگنده نسل پنجم فعلا متوقف شده است، اما امکان از سرگیری مذاکرات وجود دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۴۹    
رئیس جمهور آمریکا خاطرنشان کرده است که دولتش در رسیدن به توافقی بین اسرائیل و طرف فلسطینی شکست خورده است و ممکن نیست دیگر دولت های آمریکا این امر را محقق سازند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۳۹    
سرپرست باشگاه پرسپولیس با دو مسئول سازمان لیگ صحبت کرده و به آن ها گفته: کاپ سوپرجام را کی می دهید؟ قبل از ماه محرم جام مان را بدهید که بتوانیم جشن بگیریم.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۰۴    
طالبان با رد پیشنهاد آتش بس مطرح شده از سوی رئیس جمهور افغانستان تاکید کرد نیروهایش به نبرد با دولت این کشور ادامه خواهند داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۹:۵۸    
میثم تیموری که در زمستان سال گذشته توسط دکتر کیهانی تحت عمل جراحی رباط صلیبی زانو قرار گرفته بود، پس از تأیید کادر پزشکی استقلال توانست با این تیم بماند و به تمرینات برگردد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۹:۵۳    
سجاد آقایی و اللهیار صیادمنش سه شنبه هفته پیش با حضور در کمیته اخلاق درباره اتفاق رخ داده در دیدار با ذوب آهن توضیحاتی ارائه دادند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۹:۵۳    
وضعیت هفت نفر، از جمله پنج کودک، وخیم اعلام شده است. علت آتش سوزی هنوز مشخص نشده است و پلیس به دنبال یافتن علت این حادثه است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۹:۵۳    
یادداشت اخیر رضا پهلوی، فرزند شاه معدوم، که در آن گفته بود "ایران را پس می گیریم" با انتقادات گسترده ای در فضای مجازی مواجه شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۹:۴۸    
حقیقت این است که ترامپ در مورد پرونده انتخاباتی خود و دخالت روسیه در انتخابات بسیار نگران است به نحوی که برخی او را تهدیدی برای امنیت ملی آمریکا دانسته اند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۹:۴۸    
علی علیزاده در واکنش به اظهار نظر های اخیر ربع پهلوی وی را مفت خور خطاب کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۹:۴۳    
خبرنگار بی بی سی گرچه تلاش کرد با انتشار توئیتی اتهام ارتباط با رژیم صهیونیستی را رد کند اما چندان موفق نبود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۹:۳۳    
سخنگوی ائتلاف علیه داعش، 28 مرداد در ابو ظبی به خبرنگاران گفته است: ما نیروهای ارتش را تا هر زمانی که فکر کنیم لازم است، نگه می داریم.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۹:۲۸    
ملی پوش وزن 125 کیلوگرم ایران با پیروزی در فینال مسابقات کشتی آزاد بازی های آسیایی به عنوان قهرمانی رسید و سومین طلا و هشتمین مدال کاروان ایران را به نام خود زد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۹:۰۷    
مدیر خدمات فدرال همکاری نظامی _ فنی روسیه اعلام نمود که درصورت امضای قرارداد اس-400 تا پایان سال جاری با هند، این سامانه در سال 2020 به این کشور تحویل خواهد شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۹:۰۲    
در حالی که با گذشت قریب به 40 سال، هنوز مردم ایران حامی نظام جمهوری اسلامی هستند، ضدانقلاب متوهم بر سر رهبری ایرای پس از تغییر نظام به جان هم افتاده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۸:۵۲    
این برای اولین بار نیست در اردوی استقلال شاهد جنجال هایی از این دست میان گلر های هم سطح و مدعی هستیم، جنجال هایی که انتظار می رفت این بار از سوی باشگاه با مدیریت خوبی مواجه شود ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۸:۴۷    
روزنامه آلمانی، تحریم های آمریکا علیه ایران را بدون فایده دانست.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۸:۴۷    
روز گذشته تیم فوتبال پرسپولیس پاکدشت با نتیجه پر گل 6 بر صفر موفق به شکست تیم نود ارومیه شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۸:۳۷    
باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات بازیکنانش همچنان منتظر نقد شدن چک اسپانسرش است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۸:۳۷    
قهرمان من مصدق نیست که با زبان لیبرال بخواهد مقابل غرب بایستد و بعد هم خودش شکست بخورد، قهرمان من آیت الله خمینی است که شکل نقشه غرب آسیا را تغییر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۸:۳۲    
در حالیکه تیرگی مناسبات ترکیه و آمریکا همچنان ادامه دارد، رسانه ها از تیراندازی به ساختمان سفارت آمریکا در آنکارا خبر داده اند. بنا بر گزارش ها عاملان از محل حادثه گریخته اند ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۸:۳۲    
تصمیم رئیس جمهوری آمریکا برای لغو مجوز امنیتی جان برنان، مناقشه او با آژانس های اطلاعاتی را علنا به جنگی تمام عیار تبدیل کرده و مقام های سابق واشنگتن را علیه دونالد ترامپ متحد کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۸:۲۷    
سردار آزمون با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود از بازگشت به تیم ملی فوتبال ایران سر باز زد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۸:۲۷    
در راستای تداوم بازداشت های فعالان حقوق بشر و مبلغان در عربستان، مسؤولان سعودی این بار خطیب مسجد الحرام را بازداشت کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۸:۲۷    
اقدامات استعمار فرانسه در الجزایر تنها در قتل عام مردم این کشور و بر سر نیزه کردن سرهایشان نبود؛ امروز به گواه منابع تاریخی همه آهن و فولاد به کارگرفته شده در ساخت نماد غرور ملی فرانسه هم به سرقت ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۸:۲۷    
برزیل درحال اعزام نیروهای ارتش و ماموران تقویتی پلیس به شهر مرزی پاکارایما در کنار مرز ونزوئلاست؛ جایی که اردوگاه مهاجران ونزوئلایی هدف حمله قرار گرفته و به آتش کشیده شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۸:۲۱    
رئیس جمهوری افغانستان به نیروهای امنیتی این کشور دستور داده که تا پاسخ مثبت طالبان به آتش بس، به عملیات نظامی علیه این گروه ادامه بدهند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۸:۲۱    
روزنامه صهیونیستی هاآرتص با استناد به گزارش رئیس بخش روان پزشکی نیروی هوایی اسرائیل از افزایش شمار نظامیان تحت روان درمانی نسبت به سال گذشته خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۸:۱۶    
حقوق و درآمد رئیس جمهوری روسیه بر روی کاغذ، متوسط است اما همچنان سوالات بسیاری درباره احتمال وجود ثروت های پنهان او مطرح است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۸:۱۶    
براساس یک گزارش جدید، حدود 24 هزار مسلمان روهینجایی در جریان سرکوب نیروهای دولتی در میانمار از اوت 2017 کشته شده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۸:۱۶    
بازیکن فصل گذشته پیکان تهران راهی تیم سایپا شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۸:۱۱    
وزیر مشاور امارات در امور خارجه در اظهاراتی مداخله جویانه از دیدار دبیرکل حزب الله لبنان با هیأتی از انصارالله یمن انتقاد کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۸:۱۱    
رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که دولت عربستان هیچ گاه دشمن این رژیم نبوده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۸:۱۱    
تیراندازی از درون خودرویی به سوی سفارت آمریکا در آنکارا، پایتخت ترکیه، شیشه های پنجره این سفارت را خرد کرد. این تیراندازی تلفات جانی در بر نداشته است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۸:۰۶    
نخستین سناتور زن مسلمان در پارلمان استرالیا سوگند یاد کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۸:۰۶    
یک شبکه آمریکا طی بررسی ثروتمندترین خاندان سلطنتی جهان ثروت خالص خاندان سعودی را یک تریلیون و چهارصد میلیارد دلار تخمین زد و اعلام کرد که با وجود این ثروت عظیم افراد زیادی در این کشور نفت خیز در فقر ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۸:۰۱    
مالک جدید تراکتوری ها علاقه مند است تا مهدی شریفی را دوباره به تبریز برگرداند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۸:۰۱    
آخرین مرحله از کمک مالی به یونان در راستای طرح نجات مالی حوزه یورو روز دوشنبه به پایان می رسد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۵۱    
هیئت مدیره پرسپولیس امروز تشکیل جلسه داد و درباره مسائل مختلف از جمله پیگیری بدهی مالیاتی باشگاه در کمیسیون ماده 251 مکرر، بحث و تبادل نظر شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۵۱    
رودی جولیانی، وکیل دونالد ترامپ، در جریان یک مصاحبه تلویزیونی ادعا کرده است که "حقیقت حقیقت نیست."
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۴۶    
در یکسال گذشته، بیش از 24 هزار مسلمان در میانمار بر اثر اقدامات خشونت آمیز ارتش این کشور جان باخته اند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۴۱    
براساس اطلاعیه ایران خودرو قرار بود سایت پیش فروش عید تا عید دوشنبه 29 مرداد ماه باز شود که متاسفانه این اتفاق رخ نداده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۳۶    
براساس اعلام بانک مرکزی متوسط قیمت کالاهای اساسی در هفته منتهی به 26 مردادماه حاکی از افزایش قیمت 9 گروه کالایی نسبت به هفته گذشته است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۳۱    
یک زن بریتانیایی پس از ده ساعت ماندن در آب، نجات پیدا کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۲۶    
باشگاه پرسپولیس از تغییر زمان دیدار برگشت تیم فوتبال این باشگاه با الدحیل در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۲۱    
جان بولتون، مشاور امنیت ملی دولت آمریکا می گوید، برنامه های تسلیحاتی ایران اصلی ترین موضوع مکالمه بین او و نخست وزیر اسراییل، بنیامین نتانیاهو، خواهد بود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۱۶    
طالبان روز دوشنبه اعلام کرد که مبارزه خود را علیه دولت افغانستان ادامه می دهد و آتش بس اعلام شده از سوی اشرف عبدالغنی، رئیس جمهور افغانستان، به مناسبت عید قربان را رد کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۱۰    
وینفرد شفر به دروازه بان معترض تیمش پیغام فرستاده و گفته اگر تصمیم به جدایی دارد، رضایتنامه اش را بگیرد و برود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۰۰    
مهدی قائدی در بازی ایران و میانمار با بازیکنان حریف درگیر شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۵۵    
حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی گفت: متاسفانه قسمتی از مطالب سخنران جلسه و بعضی از شعار ها و دست نوشته ها در تجمع چندروز گذشته مدرسه فیضیه دقیقا در راستای اهداف دشمن بود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۵۵    
خبرنگار بی بی سی در توئیتی مدعی شد هجمه ها علیه وی در فضای مجازی از سوی گروهی در واشنگتن سازماندهی می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۵۵    
220 نماینده مجلس با امضای بیانیه ای از پیشرفت های شگرف صنعت دفاعی کشور تشکر کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۵۰    
بازیکن اسبق پرسپولیس شرایط این تیم را نسبت به فصل قبل کاملاً متفاوت می داند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۵۰    
یوسفعلی میرشکاک می گوید تغییری در اندیشه خود نمی بیند. او با زبان تند و تیزش، تغییر عقایدش را به قیاس از روی نفس دوستان مربوط می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۴۰    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی، مرجع تقلید شیعه که با پاسخ به یک استفتاء در مورد حضور زنان در ورزشگاه ها مورد توجه رسانه ها قرار گرفت ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۳۵    
مشاور امنیت ملی ترامپ در جریان سفر به فلسطین اشغالی گفت: آمریکا در تلاش است کشورهای اروپایی را قانع کند که اقدامات قوی تری علیه برنامه هسته ای ایران داشته باشند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۳۵    
مدیر بازاریابی سازمان لیگ با انتقاد از تصمیم اخیر فدراسیون فوتبال گفت: مثل آدم هایی نیستم که دوست دارند تا آخر عمر یک جا و پشت یک میز و در توهم قدرت حضور داشته باشند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۳۵    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با پاسخگویی به پویش "#فرزندت_کجاست" پیوست.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۳۰    
مقامات آمریکایی در هفته های اخیر بارها خواهان مذاکره با ایران شدند و دونالد ترامپ نیز چندین مرتبه اعلام کرده ایرانی ها چاره جز آمدن پای میز مذاکرات نخواهد داشت.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۲۵    
سخنگوی قوه قضاییه از دستگیری 100 نفر در پرونده های اخیر ارز، سکه و خودرو خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۲۵    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه نسبت به آینده دانشجویان دغدغه مند هستیم،گفت: ریل گذاری دانشگاه را تغییر می دهیم.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۰۹    
سرخ های پایتخت بعد از تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان هیچکدام مصاحبه ای انجام ندادند و سکوت کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۰۴    
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد هدفمندسازی یارانه ها، گفت: اگر 110 هزار میلیارد تومان ستاد هدفمندسازی یارانه ها از سوی شرکت ملی نفت پرداخت شود می توان یارانه ها را دو برابر کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۵۹    
دروازه بان سابق استقلال گفت: حسینی باید منتظر یک فرصت باشد تا دوباره به دروازه استقلال برگردد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۴۹    
تیم ملی امید ایران با حساب 2 بر صفر مغلوب میانمار شد، اما شانس با این تیم همراه بود و تیم ملی به دلیل تفاضل گل بهتر به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد مسابقات شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۴۴    
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تهران گفت:بحث مدیر عاملی ام در باشگاه پرسپولیس کذب است و گرشاسبی با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۳۹    
زنگنه: شرکت نفتی توتال،امضا کننده بزرگترین قرارداد خارجی با ایران پس از #برجام، رسما میدان گازی پارس جنوبی را ترک کرده.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۲۳    
تیم های فوتبال استقلال تهران و فولاد خوزستان در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ برتر باید در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۱۸    
باشگاه پرسپولیس نتوانست بودجه لازم را برای پرداخت قسط اول به اعضای تیم تامین کند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۰۸    
سرمربی تیم فوتبال الدحیل گفت: با تمام قدرت و آمادگی کامل در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پرسپولیس می رویم.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۵۸    
تیم فوتبال استقلال تهران در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر میزبان فولاد خوزستان است و سپس خود را آماده دیدار با السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۴۸    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اکثر تیم ها در لیگ برتر مقابل پرسپولیس اتوبوس پارک می کنند و کاری از دست کادرفنی این تیم بر نمی آید.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۳۷    
علی نصیریان در گفتگو با شبکه بی بی سی فارسی به قدردانی از حضور مردم قدرشناس ایران در مراسم تشییع جنازه مرحوم عزت الله انتظامی پرداخت.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۳۷    
مهاجم ایرانی الغرافه در شبی که این تیم با السد پرستاره بازی داشت توانست نقش موثرخودش را در تیمش نشان دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۳۲    
پیکان با تساوی که برابر گسترش فولاد به دست آورد با 5 امتیاز به هفته پنجم و بازی دشوار با پدیده می رود هرچند مجید جلالی امسال مهره های باتجربه و تاثیرگذاری را در اختیار دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۲۲    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس به صحبت هایی که از قول او منتشر شده واکنش نشان داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۱۷    
جواد زرینچه کاپیتان سابق استقلال معتقد است عملکرد استقلال نسبت به ابتدای فصل بهتر شده است و مطمئنا در بازی های بعدی شرایط تیم عوض خواهد شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۰۷    
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: استقلالی ها باید این موضوع را بپذیرند که تیم حریف اگر آنها را شکست داده لیاقت پیروزی را داشته است.
  • ۱