چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۱۹:۴۶May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه جوان آنلاین 23 مهر 1399 - javanonline.ir

روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1393 روزنامه جوان آنلاین 28 اسفند 1394 روزنامه جوان آنلاین 30 اسفند 1395 روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1396 روزنامه جوان آنلاین 1 فروردین 1397 روزنامه جوان آنلاین 5 اسفند 1398 روزنامه جوان آنلاین 31 تیر 1399 روزنامه جوان آنلاین 28 مرداد 1399 روزنامه جوان آنلاین 31 شهریور 1399 روزنامه جوان آنلاین 30 آبان 1399 روزنامه جوان آنلاین 30 آذر 1399 روزنامه جوان آنلاین 30 دی 1399 روزنامه جوان آنلاین 30 بهمن 1399 روزنامه جوان آنلاین 30 اسفند 1399 روزنامه جوان آنلاین 1 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 2 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 3 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 4 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 5 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 6 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 7 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 8 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 9 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 10 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 11 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 12 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 13 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 14 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 15 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 16 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 17 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 18 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 19 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 20 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 21 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 22 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 23 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 24 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 25 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 26 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 27 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 28 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 29 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 30 مهر 1399 
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۶:۲۱    
مسابقه آنلاین "جهت طلایی" با هدف جهت یابی به عنوان جاده ای برای نشاط و سلامتی ویژه نوجوانان و خانواده ها برنامه ریزی شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۵    
ایرج ترابی در دیدار با عبدالحسین جعفری، روزنامه نگار پیشکسوت اصفهانی، در محل کارگاه خبرنگاری، به نقش تأثیرگذار خبرنگاران در عرصۀ اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت: روزنامه نگاران پیشکسوت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۲    
علیرضا صادقیان گفت: رصدخانه شهری اصفهان به عنوان زیرمجموعه ای از رصدخانه شهری جهانی وابسته به سازمان ملل و برای تحلیل داده های شهری در همه حوزه های اقتصادی، اجتماعی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۲۳:۵۱    
خدمت رسانی گروه های جهادی در استان های مختلف ادامه دارد و حضور این جهادگران در عرصه های مختلف مشکلات زیادی از مردم را رفع می کند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۹:۴۲    
ما تصور می کنیم که برای رسیدن به موفقیت های بزرگ در زندگی، حتما باید تغییرات بزرگ در خودمان ایجاد کنیم در صورتی که گاهی تغییرات کوچک هم می تواند زندگی ما را متحول کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۶:۱۶    
استاندار آذربایجان شرقی گفت: طبق رای هیات داوری سهامدار اصلی شرکت ماشین سازی، سازمان گسترش و نوسازی صنایع(ایدرو) خواهد بود و هیچ گونه نگرانی از بابت تدوام سردرگمی و بلاتکلیفی شرکت وجود ندارد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۶:۱۰    
پیشکسوت و استاد گرافیک تبریز با انتقاد از برگزاری نمایشگاه گرافیک در پیاده راه ارک تبریز گفت: برگزاری نمایشگاه های ضعیف به حیثیت هنر لطمه وارد می کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۶:۱۰    
سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان هریس اعلام کرد: با قلع و قمع 18 فقره از تغییرکاربری های غیرمجاز در این شهرستان 9 هکتار زمین کشاورزی آزادسازی شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۶:۱۰    
دستگاه طیف سنج و آشکارساز حسگرهای زیستی LSPR در دانشگاه تبریز طراحی و ساخته شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۶:۱۰    
رییس انجمن صادرکنندگان خدمات فنی آذربایجان شرقی، با بیان اینکه برای افزایش صادرات در حوزه خدمات فنی و مهندسی باید ارتباط بیشتری با کشورهای دیگر به خصوص کشورهای همسایه وجود داشته باشد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۶:۱۰    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان اینکه این استان در خصوص تولید فولاد خام به اشباع رسیده است؛ اعلام کرد: سرمایه گذاری های جدید باید معطوف به تکمیل زنجیره تولید فولاد شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۶:۱۰    
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در دیداری دوستانه که نخستین تجربه علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی این تیم بود، برابر نود ارومیه به پیروزی رسید.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۶:۱۰    
مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی افزود: در شهرتبریز و در راستای تسهیل گری در امر مردم، نواحی اوقاف را به پنج ناحیه توسعه دادیم که ناحیه سه ویژه موقوفه قایم مقام فراهانی بوده و ناحیه چهار ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۶:۰۷    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: امسال و سال آتی با راه اندازی کارخانه های جدید و فعال شدن واحدهای تولیدی راکد در بخش صنعت استان برای 19 هزار نفر شغل مستقیم فراهم می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۶:۰۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه بر خلاف اخبار منتشر شده در فضای مجازی حال عمومی استاد کریمی مراغه ای رو به بهبود است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۶:۰۷    
فرماندار خداآفرین با بیان اینکه در سال گذشته از 284 فقره ازدواج ثبت شده در این شهرستان 54 فقره زیر 15 سال بود، گفت: کودک همسری در این شهرستان به یک معضل تبدیل شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۶:۰۱    
دکترفروغ مرتضایی نژاد با تاکید بر اینکه با قطع هر درخت خطرآفرین از شهر یک درخت مقاوم جایگزین آن می شود ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۶:۰۱    
قدرت اله نوروزی گفت: پروژه مجموعه پل ها و تقاطع شهید سلیمانی با پیشرفت کنونی 73 درصدی و میدان شهدای هسته ای با تکمیل مراحل آزادسازی، تا پایان سال احداث شده و به بهره برداری می رسد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۶:۰۱    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در حال حاضر کارخانه سیمان امروز 1.5 برابر بیشتر از ظرفیتی که در پروانه بهره برداری مندرج شده است سیمان تولید می کند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۶:۰۱    
استاندار اردبیل گفت: عملیات اجرایی نیروگاه زمین گرمایی مشگین شهر تا پایان سال جاری به اتمام می رسد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۵:۵۵    
مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: ما از جوانان فعال در شرکت های استارت آپی، دانشمندان و متخصصان در شرکت های دانش بنیان و پارک های علمی و فناوری کشور تقاضا داریم که در این راه سخت به ما یاری رسانند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۵:۵۵    
در دومین جلسه ستاد احیای گردشگری استان اصفهان درخصوص راهکارهای احیای گردشگری استان، تبدیل اصفهان به مقصد سفر ایمن در ایام کرونا و ضرورت حمایت از راهنمایان گردشگری بحث و تبادل نظر شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۵:۰۱    
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم تامین مواد اولیه فرصت تولید را از برخی صنایع می گیرد و این در حالی است که در صورت تامین مواد اولیه کارخانجات ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۴:۵۵    
به همت کانون های خدمت رضوی خراسان رضوی، از آذر 98 تاکنون سه مرحله طرح حمایتی آقا حساب کردند با هزینه یک میلیارد و 600 میلیون ریال، اجرا شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۱۵:۰۲    
رئیس شورای عالی استان ها با اشاره به انعقاد تفاهمنامه همکاری میان شورای عالی استان ها و دیوان عدالت اداری گفت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۳:۱۵    
سند امنیت قضایی در 37 ماده از سوی آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه ابلاغ شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۰:۲۵    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه در روز پنجشنبه 24 مهر ماه 99 از طریق شبکه های آموزش، چهار و قرآن اعلام شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۰:۲۲    
وزیر آموزش و پرورش بر رفع نقایص شبکه شاد تأکید کرد و گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قول مساعدت در این زمینه داده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۹:۰۱    
رئیس پلیس بین الملل ناجا از استرداد یکی از متهمان پرونده چند هزار میلیارد تومانی بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان به کشور خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۷:۴۶    
معاون قضایی دادستان کل کشور: مشکل از ستاد تنظیم بازار و نهاد های مداخله گر در بورس کالاست که جایگاه واقعی خود را از دست داده است
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۶:۴۶    
همزمان با خبر مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم در مورد تلاش برای ساخت فصل دوم سریال زیرخاکی ، سریال جنگل سرخ و روایت حماسه های مردم غرب کشور و شهدای مدافع حرم ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۶:۲۵    
معاون هنری وزارت ارشاد ضمن اشاره به اینکه یکی از مسائل ضروری در شرایط امروز، بازنگری در جشنواره های هنری است، می گوید جشنواره های ضروری و مهمی که در جریان هنر اهمیت دارند، باید تقویت شوند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۴:۰۷    
به رغم حمایت واشنگتن و دفتر هماهنگی سازمان ملل از مذاکره میان تل آویو و بیروت درباره تعیین مرز های مشترک، دوگانه شیعی در لبنان با اشاره به اهداف پنهان صهیونیست ها، خواستار تغییر در هیئت لبنانی شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۳:۳۷    
مخالفت شماری از کشور ها با عضویت عربستان سعودی در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد، مانع شد تا ریاض بتواند در این نهاد کرسی داشته باشد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۱:۲۵    
رئیس دیوان عدالت اداری با اعلام اینکه شهرداری ها باید پیش از وقوع تخلف ساختمانی جلوی آن را بگیرند، بر لزوم شفاف سازی قوانین و اصلاح ساختار کمیسیون ماده 100 تأکید کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۰:۳۷    
به نوشته نیویورک تایمز، باربارا اسلاوین مدیر ابتکار آینده ایران در شورای آتلانتیک، کارزار فشار حداکثری امریکا علیه ایران را سادیسم (دیگرآزاری) توصیف کرده که در قالب سیاست خارجی ارائه می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۰:۱۶    
جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی رئیس مجلس شورای اسلامی در سیستان و بلوچستان با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان و نمایندگان مجلس در تالار امام رضا (ع) زاهدان برگزار شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۰:۰۷    
وزیر ارتباطات گفت: اطلاعات مدارک تحصیلی شهروندان ایرانی با حذف بخش هایی از حریم خصوصی به صورت عمومی در اختیار همه قرار داده خواهد شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۳:۳۷    
زنگ خطر جدی برای خوش نشینی های مفسدین اقتصادی در خارج از کشور. برای اولین بار یک مجرم بزرگ اقتصادی از اروپا به کشور بازگردانده شد. اولین تصویر از مدیر عامل فراری بانک سرمایه در تهران منتشر شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۳:۳۱    
رییس پلیس اینترپل با اشاره به استرداد مفسد فراری اظهار کرد: با انگیزه و جدیتی که مجموعه قضایی دارد دنیا برای مجرمانی که از ایران فرار می کنند هر روز سخت تر و سخت تر می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۳:۲۵    
در راستای ماموریت ابلاغی رییس قوه قضاییه و برای اولین بار یک مجرم بزرگ اقتصادی از اروپا به کشور بازگردانده شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۳:۱۶    
روزنامه شرق از دولت کنونی ناامید شده و دیگر در نقد دولت ها روی به تاریخ نگاری آورده است! این روزنامه عکس یک خود را به تصویری از محمود احمدی نژاد در دست یکی از هوادارانش اختصاص داده و تیتر زده ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۳:۱۶    
پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ضمن دعوت هموطنان به پرهیز جدی از سفر های غیرضروری گفت: بدون اغماض با هرگونه تخلف اعم از انحراف به چپ یا استفاده از شانه خاکی جاده ها و سایر تخلفات رانندگی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۳:۱۶    
محمد علی ابطحی، عضو مجمع روحانیون مبارز در مورد بیانیه چندی پیش موسوی خوئینی ها گفته: ایشان هم مثل هر اصلاح طلب دیگری اعتقاد دارند که باید از درون نظام به اصلاح آن پرداخت و فکر کردن به تغییر نظام یا ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۳:۱۰    
در اتوبان منتهی به روستای شیخ علی آنالی کاروان ترکمان های تکفیری با سرعت زیاد به سمت محل درگیری ها در منطقه قره باغ در حال حرکت هستند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۳:۰۷    
شمارش معکوس برای لغو تحریم های تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران آغاز شده و یک شنبه هفته آینده (27 مهرماه) به نقطه صفر خواهد رسید.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۷:۵۲    
رئیس فدراسیون والیبال، روش های پیشنهادی برای ادامه دور برگشت و مرحله نهایی لیگ برتر مردان را به باشگاه ها اعلام کرد تا روشی که بیش ترین رای را به دست آورد، برای دور برگشت این مسابقات مدنظر قرار گیرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۷:۴۶    
جلسه کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان با مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد ظهر امروز در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۷:۴۶    
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در باشگاه ها گفت: با هیچ کس نباید تعارف داشته باشیم، در موارد مواجهه با تخلف باید با قاطعیت رفتار و با متخلفین برخورد شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۷:۴۶    
مهاجم پرتغالی باور نمی کرد تست کرونایش مثبت است و اصرار داشت دوباره از او آزمایش بگیرند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۶:۵۵    
براساس آمار سازمان برنامه، دولت هر ساله بیش از 900 هزارمیلیارد تومان یارانه به کالا ها و خدمات گوناگون پرداخت می کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۶:۳۷    
کمتر کسی است که از حال بد مبتلایان کرونا بی خبر باشد و درباره صف های طولانی بیماران و انتظار آن ها برای بستری شدن چیزی نشنیده باشد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۶:۲۰    
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی هفته ناجا را به کارکنان و خانواده های محترم آنان تبریک گفت و شعار این هفته را با هم برای امنیت و سلامت اعلام کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۶:۲۰    
چرخاندن یکی از اوباش در تهران با، اما و اگر های بسیاری مواجه شد، پلیس می گوید این کار درست، اما دستگاه قضایی می گوید باید در چارچوب قانون باشد، به راستی رفتار صحیح در تادیب اوباش چه رفتاری است؟
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۶:۲۰    
ما باید داشته های فرهنگی و سنت های دیرین با اصالت و ریشه دار خودمان را که در وجود مردم زنده است، نگه داریم.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۶:۱۷    
دنیای اقتصاد به نقل از رئیس اتحادیه طباخان تهران نوشت: در 6ماه ابتدایی سال درآمد واحد های صنفی به قدری کاهش یافت که برخی در پرداخت اجاره بهای مغازه هم به مشکل برخوردند
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۵:۵۶    
مرکز ماهر با تأیید خبر قطع شبکه و خدمات شماری از سازمانهای دولتی، دلیل آن را اقدام احتیاطی این مراکز پس از دریافت هشدارها اعلام کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۵:۵۰    
اقدام غیرقانونی شهرداری منطقه ثامن مشهد در تخریب مسجد هفت در، با واکنش فعالان فرهنگی و مسئولین استان خراسان رضوی مواجه شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۵:۴۱    
شهید مدافع حرم حضرت حجت الاسلام مجید سلمانیان، اهل استان البرز بود و از اساتید حوزه علوم اسلامی دانشگاه ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۵:۱۷    
پنجمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیران برگزار و تندیس نشان عالی زرین مدیر سال 99 به مجید ضیائی مدیرعامل مس باهنر اهدا گردید .
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۵:۰۵    
طرح منع رفت و آمد از ساعت 24 امشب چهارشنبه تا ظهر روز یکشنبه اجرا خواهد شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۵:۰۲    
عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه چهار باشگاه مسئول بالا رفتن قیمت قرارداد ها در ایران هستند، گفت: بهترین بازیکن ایران حداکثر 3 میلیارد تومان ارزش دارد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۴:۵۰    
سخنگوی وزارت بهداشت، جدیدترین آمار کرونا در کشور در روز چهارشنبه 23 مهر 99 را شرح داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۴:۵۰    
در پی انتشار مطالبی خلاف واقع پیرامون پروژه میدان جمهوری اسلامی به نقل از اکبر سلیم نژاد رئیس شورای اسلامی شهر کرج، روابط عمومی این نهاد ضمن تکذیب، توضیحاتی را منتشر کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۴:۵۰    
نائب رییس شورای اسلامی شهر چهارباغ در بازدید از روند اجرای پروژه های عمرانی سطح شهر چهارباغ و نواحی ملک آباد و مهدی آباد گفت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۴:۵۰    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز با اشاره به تغییرات جوی و افزایش سطح آلودگی هوا در استان گفت : ورود خودروهای آلاینده و فاقد معاینه فنی به معابر و جاده های البرز ممنوع است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۴:۵۰    
معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت : سطح زیر کشت ذرت علوفه ای با توجه به نقش مهم آن در چرخه غذایی دام در این شهرستان از 2700 هکتار در سال گذشته به 3000 هکتار در سال جاری افزایش ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۴:۵۰    
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با بیان اینکه اشتغال زایی و حمایت از تولید به عنوان یکی از مهم ترین رویکردهای پیش روی این منطقه در سال جهش تولید است گفت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۴:۵۰    
مسئول نعیم رضوان حرم مطهر رضوی از توزیع 584 هزار و 866 وعده غذای متبرک حضرت رضا(ع) از ابتدای سال 99 تاکنون بین زائران حرم مطهر رضوی خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۴:۴۷    
هم زمان با دهه پایانی ماه صفر و برای رعایت دستور های بهداشتی در بارگاه منور رضوی، روزانه بین 30 تا 90 هزار ماسک بین زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی توزیع می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۴:۴۷    
معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: تنها نیروهایی مجاز به تفکیک زباله هستند که لباس فرم مشخص دارند و به پیمانکار سنتی جمع آوری پسماندهای خشک تکلیف کرده ایم که با نظم و انضباط بیشتری اقدام به این کار ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۴:۴۱    
در میانه تنش های چین و آمریکا و تلاش های تحریک آمیز واشنگتن برای فروش سلاح به تایوان، شی جین پینگ از نیروهای نظامی کشورش خواست تمام انرژی و فکر خود را بر آمادگی برای جنگ متمرکز کنند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۴:۴۱    
رییس دفتر رییس جمهوری گفت: سفر ظریف به چین سفر خوبی بود و در مذاکرات که من آن را خواندم جامع بحث کرده بودند؛ گزارشی هم در هیات دولت دادند و یک گشایشی در همه امور ایجاد شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۳:۴۷    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: طی سه هفته آینده فشار ها به ایران زیاد خواهد شد و من همواره تأکید کرده ام که بازار ارز پرریسک ترین بازار است و هرچه مردم خودشان تشخیص دادند انجام بدهند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۳:۴۱    
وقتی از مشکلات صحبت می شود، همیشه نگاه ها به سمت کمبود آب و هدر رفت محصولات کشاورزی و نبود زیرساخت های اصلی در عرصه های مختلف می رود ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۳:۲۶    
در حالی که عدم توافق بر سر یک بسته محرک مالی جدید در آمریکا سبب شده تا ارزش دلار تثبیت شود، قیمت طلا امروز شاهد افزایش اندکی بوده و هنوز نتوانسته از رقم مهم 1900 دلار فراتر برود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۳:۱۱    
گزارش ها حاکی از آن است که با هدف تحقق وعده انتخاباتی ترامپ، پنتاگون به دنبال خارج کردن حدود 800 نظامی آمریکایی از سومالی است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۲:۵۶    
رپورتاژ آگهی/ افزایش ناباورانه قیمت مسکن در 6 ماهه نخست سال 99 بسیاری از متقاضیان را از خرید خانه دور کرد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۲:۵۰    
برخورد دو بالگرد ارتش افغانستان در منطقه تحت درگیری با طالبان در ولایت هلمند، به کشته شدن دست کم 9 نظامی این کشور منجر شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۲:۴۷    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: هر مدیر دولتی از یک رده ای به بالا اگر در موردش ادعایی باشد و شکایتی صورت بگیرد در نهاد ریاست جمهوری رسیدگی می شود و این اتفاق جدیدی نیست.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۲:۳۲    
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج نهایی کنکور های دکتری و کارشناسی ارشد هفته آینده اعلام می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۲:۳۲    
عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق ضمن هشدار درباره بی توجهی به بیانیه اخیر گروه های مقاومت، اخبار منتشر شده در خصوص اخراج الحشدالشعبی از منطقه سبز بغداد را تکذیب کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۲:۲۶    
مرکز ماهر با اطلاعیه ای اعلام کرد: علی رغم شایعات مطرح شده در فضای مجازی و برخی رسانه ها، شواهدی از حمله گسترده به دستگاه های متعدد دولتی تا این لحظه مشاهده نشده و حمله صرفا به دو سازمان دولتی بوده ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۲:۲۰    
وزیر بهداشت گفت: روز گذشته از رییس جمهور درخواست کردم که اجازه دهند در پنج شهر مهم که شیوع کرونا بالاست مانند کلان شهر تهران، کرج، مشهد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۲:۲۰    
رئیس جمهور گفت: هفته آینده برای ملت عزیز خبر خوشی داریم و آن را تبریک می گوییم که ده سال تحریم ظالمانه تسلیحاتی، یکشنبه هفته آینده رفع خواهد شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۲:۱۷    
عضو شورای شهر تهران از دفن 390 تهرانی طی روز گذشته در بهشت زهرا (س) خبر داد و گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت و ممنوعیت های حضور در بهشت زهرا (س) را ابلاغ کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۵    
پلیس فتا ناجا با اشاره به ارسال کلیپ های مومو برای برخی کاربران به خصوص دانش آموزان اعلام کرد: والدین تهدیدات ارسال کنندگان کلیپ های مومو را جدی نگیرند و استرس و اضطراب به فرزندان خود منتقل نکنند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۱:۰۱    
وزیر پیشین امور پارلمانی لبنان تأکید کرد که جریان مقاومت در کابینه این کشور حضور خواهد داشت و از آن خارج نخواهد شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۰:۲۵    
دون شک عدم پرداخت طلب برانکو در مهلت بعدی با جریمه ای دیگر مواجه خواهد شد. اما مسئله اینجاست که فیفا در ایمیل های قبلی خود به باشگاه پرسپولیس پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۰:۲۵    
رئیس مجلس گفت: حق نداریم استان های محروم را به دلیل دور بودن و به چشم نیامدن فراموش کنیم.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۰:۲۲    
دانشمندان آمریکایی در تحقیقات جدید خود به بررسی احتمال ابتلای مجدد افراد به کووید 19 پرداختند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۰:۰۷    
تصاویر منتخب صفحه اول روزنامه های چهارشنبه 23 مهرماه منتشر شد
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۰:۰۱    
مالک حسینی از راه اندازی 5 اتوبوس سیار ارائه خدمات به کودکان کار و در معرض آسیب خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۹:۵۲    
جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: پلیس در تعطیلات پیش رو هیچ برنامه ای برای یکطرفه کردن جاده های شمالی ندارد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۹:۴۶    
هادی کهن دل به عنوان مدیرمسئول جدید خبرگزاری بسیج معرفی شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۹:۴۶    
بسیاری از دانش آموزان مناطق محروم و روستایی کشور به دلیل عدم توانایی مالی برای تهیه تلفن همراه هوشمند یا عدم وجود پوشش اینترنت در منطقه خود، امسال از ادامه تحصیل بازمانده اند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۷    
صندوق بین المللی پول در جدیدترین گزارش چشم انداز اقتصادی جهان اعلام کرد رشد اقتصادی ایران علی رغم اینکه همچنان منفی است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۷    
رئیس جمهور آمریکا در تجمع انتخاباتی در ایالت پنسیلوانیا با اشاره به ابتلا به ویروس کرونا و طی کردن مسیر درمان گفت که احساس میکند سوپرمن است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۱    
وزیر خارجه اردن در سخنانی تأکید کرد که این کشور همچنان خواستار تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۵    
ستاد فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته چندی پیش از پرواز تاکسی های هوایی در آسمان ایران در مهرماه خبر داده بود، اما اکنون با توضیح مزایای این پروژه، از تأخیر در پرواز خبر می دهد.
  • ۱