یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۲۱:۱۹Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه جوان آنلاین 21 مهر 1399 - javanonline.ir

روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1393 روزنامه جوان آنلاین 28 اسفند 1394 روزنامه جوان آنلاین 30 اسفند 1395 روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1396 روزنامه جوان آنلاین 1 فروردین 1397 روزنامه جوان آنلاین 5 اسفند 1398 روزنامه جوان آنلاین 31 تیر 1399 روزنامه جوان آنلاین 28 مرداد 1399 روزنامه جوان آنلاین 31 شهریور 1399 روزنامه جوان آنلاین 30 آبان 1399 روزنامه جوان آنلاین 30 آذر 1399 روزنامه جوان آنلاین 30 دی 1399 روزنامه جوان آنلاین 30 بهمن 1399 روزنامه جوان آنلاین 30 اسفند 1399 روزنامه جوان آنلاین 1 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 2 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 3 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 4 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 5 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 6 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 7 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 8 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 9 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 10 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 11 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 12 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 13 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 14 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 15 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 16 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 17 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 18 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 19 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 20 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 21 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 22 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 23 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 24 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 25 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 26 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 27 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 28 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 29 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 30 مهر 1399 
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۳:۴۲    
در سال های اخیر، روانشناسان به تدریج به تخیل و امید توجه کرد ه اند. اکنون روشن شده است که لازم نیست بردگان گذشته باشیم، بلکه می توانیم در آینده سیر کنیم ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۶:۵۷    
در حاشیه یکصد و چهل و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان که در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان، برگزار شد، محمدحسین بلک، مهمان ویژه این جلسه،بود ودر رابطه با منطقه حصه گفت وگویی داشت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۲۳:۳۷    
جرائمی که با انگیزه اصلاح امور کشور علیه مدیریت و نهاد های سیاسی یا سیاست های داخلی یا خارجی کشور ارتکاب یابد، بدون آنکه مرتکب قصد ضربه زدن به اصل نظام را داشته باشد جرم سیاسی محسوب می شود
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۶:۲۲    
فرماندار شهرستان خداآفرین گفت: خط سیر جنگ در قره باغ طی 2 روز اخیر به عمق خاک جمهوری های آذربایجان و ارمنستان تغییر یافته است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۶:۲۲    
محقق و استاد دانشکده فیزیک دانشگاه تبریز از ساخت تصفیه کننده هوا با قابلیت ویروس زدایی در این دانشکده خبرداد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۶:۲۲    
مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز گفت: 101 واحد گلخانه به مساحت 30 هکتار در شهرستان تبریز فعالیت دارند که تا پایان سال به 70 هکتار افزایش می یابد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۶:۱۶    
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مراغه گفت: در نیمه نخست امسال، یک هزار و 122 ماموریت در بخش های امداد و نجات، آموزش و پیشگیری و نظارت ایمنی از سوی این سازمان انجام شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۶:۱۶    
جانشین فرمانده سپاه عاشورا به شدت گرفتن درگیری ها میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان اشاره کرد و گفت: این هم فتنه جدید آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۶:۱۶    
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی گفت: بنگاه های معاملاتی املاک به هیچ عنوان حق خرید و فروش اراضی کشاورزی بدون استعلام از سازمان جهاد کشاورزی را ندارند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۶:۱۶    
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی تبریز نسبت به گودبرداری های بدون هماهنگی از سوی شهرداری تبریز به این مجموعه هشدار داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۶:۰۱    
عباس رضایی در نود و سومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان از سفر معاون اول رئیس جمهور به اصفهان به منظور رایزنی در خصوص کمک به رفع مشکلات فعالان اقتصادی خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۵:۵۲    
مهدی طغیانی، در نود و سومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان که به طرح مشکلات صنایع نساجی استان اختصاص یافت بر ضرورت برندسازی در پوشاک اصفهان تاکید کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۵:۵۲    
رزمایش کمک های مومنانه با توزیع 220 بسته کمک معیشتی دیگر در شرکت گاز استان اصفهان استمرار یافت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۳:۰۲    
دومین دوره جایزه سال استیکر دی ماه سال 99 برگزار می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۱:۱۶    
حسین امیرعبداللهیان در آیین رونمایی از کتاب صبح شام گفت: سردار سلیمانی در یکی از دیدارهایمان فرمود که برای روشن شدن ابعاد حماسه حضور در سوریه و ثبت خاطراتم تلاش کنم.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۰:۵۲    
مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهیدان دفاع مقدس و شهدای حرم مطهر امروز و فردا در استان های خوزستان، مازندران و کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۰:۳۷    
با صدور بیانیه گام دوم انقلاب ازسوی رهبر معظم انقلاب و روشن شدن خط مشی نظام پس از عبور از 40 سال اول انقلاب (گام اول) که از آن به نوعی می توان به دوران تثبیت انقلاب و ارزش های مدنظر امام راحل و مقام ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۰:۰۱    
رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در گفتگو با یک پایگاه انگلیسی ضمن پرداختن به طیفی از مسائل مربوط به فلسطین از جمله سازش برخی کشور ها با تل آویو ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۶:۳۵    
یک کارشناس بازار مسکن با بیان اینکه بازار مسکن ماهیت کندی دارد گفت: در صورت تثبیت نرخ ارز می توان انتظار داشت بازار مسکن برای مدت دو سال در آرامش بماند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۵:۵۰    
معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه به افزایش سهیمه آراد برخی نانوایی ها در این شهرستان اشاره کرد و گفت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۵:۵۰    
سعید واسعی بازیکن فصل قبل پیکان تهران با عقد قراردادی به تیم فوتبال تراکتور تبریز پیوست.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۵:۱۷    
هم زمان با دهه پایانی ماه صفر، پیکر های پاک هفت شهید مدافع حرم تازه تفحص شده در سوریه با رعایت دستور های بهداشتی در حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بر دوش خادمان این بارگاه ملکوتی تشییع شدند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۵:۱۱    
مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت:بر اساس برنامه کاری پائیز، موزه و اماکن تاریخی فرهنگی استان از ساعت 8 صبح تا 17 پذیرای بازدیدکنندگان است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۲    
رییس جمهوردر پیامی درگذشت پدر شهیدان والامقام امرالله، قاسم و مرتضی امینی از غیورمردان دوران هشت سال دفاع مقدس را تسلیت گفت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۴:۴۷    
دکترمحمد عیدی گفت: شیوع ویروس کرونا در کشورمان و اوج گیری این ویروس در اصفهان تمام برنامه ریزی ها در بخش های گوناگون را تحت تأثیر قرار داده است وبرنامه های فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۴:۴۷    
در راستای تسریع امور، بررسی و رفع مشکلات موجود در اجرای طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان، از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس جلسه ای در محل اداره کل راه و شهرسازی این استان برگزار شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۴:۴۱    
مهندس محسن صالح گفت: با بهره مندی از سامانه اطلس، مدیریت کمی و کیفی فرآیند تبدیل کروکی طرح های لوله گذاری های آب و فاضلاب به پروفیل در سطح استان، با استفاده از فن آوری روز انجام می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۴:۳۵    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: هیات دولت در نشست اخیر خود، ایجاد مرز جدید در نقطه مرزی شمتیغ بین استان خراسان رضوی و کشور افغانستان را به تصویب رساند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۴:۳۲    
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه استان البرز از برگزاری مرحله ششم رزمایش کمک مومنانه با محوریت قرارگاه کمک مومنانه و نیز با الویت کمک و یاری رسانی دانش آموزان کم برخوردار در مصلی امام خمینی (ره) ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۲    
رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: با توجه به افزایش تعداد متوفیان طی روز های گذشته و اوج گرفتن بیماری کرونا در کشور، طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا در استان البرز ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۲    
شهردار کرج گفت : مدیریت شهری تمام تلاش خود را می کند تا این پروژه با کمترین اثر زیست محیطی اجرا و این فضا همچنان به عنوان نماد شهر کرج و محل اجتماع مردم در مناسبت های ملی و مذهبی، باقی بماند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۳:۵۶    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد که این استان به دلیل افزایش شمار مبتلایان و محدودیت امکانات ، وارد مرحله بحرانی و اضطراری کرونا شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۳:۵۶    
به مناسبت دهه پایانی ماه صفر نمایشگاهی از قدیمی ترین نسخ خطی، اسناد و عکس های تاریخی با موضوع حضرت رسول اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) در موزۀ رضوی افتتاح شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۳:۵۰    
فرماندار اردبیل از اجرای طرح مسکن محرومین خبر داد و گفت: بیش از 900مورد تقاضا شده و درصدد هستیم سهمیه شهرستان را افزایش دهیم که تاکنون اعطای تسهیلات بلاعوض و کم بهره به 500 متقاضی ساخت مسکن محرومین ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۳:۵۰    
استاندار اردبیل تاکید کرد: اطلاع رسانی برنامه های توسعه ای دولت به مردم را ضروری است و مردم باید از عملکرد دولت در استان آگاه شده و دولت را در کنار خود حس کنند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۳:۴۱    
سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی با تأکید بر ضرورت رعایت حقوق مصرف کنندگان از تشکیل پرونده تخلفاتی 95 میلیارد ریالی برای شرکت های خودروساز ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۳:۴۱    
مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل گفت: با گذشت یک ماه از بازگشایی مدارس گزارش معناداری از شیوع کرونا در مدارس استان نداشتیم و به صراحت می توان گفت این فرآیند عامل شیوع بیماری کرونا نبوده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۳:۴۱    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: با تصویب شورای سیاست گذاری توسعه زراعت چوب و هماهنگی های بعمل آمده با سازمان جهاد کشاورزی و دستگاه های مرتبط توسعه زراعت چوب در این استان شتاب می گیرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۳:۳۵    
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: طی نیمه نخست امسال ورود مسافر به این استان در مقایسه بامدت مشابه سال گذشته 45 درصد کاهش را نشان می دهد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۲:۵۶    
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و مالی که قرار بود امروز سه شنبه در ترکیه برگزار شود به طور رسمی لغو شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۱:۳۵    
رئیس کل بانک مرکزی نوشت: در جلسه مشترک سه جانبه با روسای بانک مرکزی و بانک تجارت عراق به توافقات خوبی برای آزاد کردن منابع مالی بانک مرکزی واستفاده از آن برای تأمین واردات کالا های اساسی وضروری ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۱:۳۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در ادامه سفر به استان سیستان و بلوچستان وارد شهرستان زابل شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۱:۲۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوشت: خوشحالم که اعلام کنم در سال جاری حقوق بازنشستگان کشوری به طور میانگین 77درصد افزایش یافت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۱:۰۲    
افزایش تقاضا در بازار سکه و طلا، روند افزایش قیمت این کالای سرمایه ای در بازار را شدت داده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۰:۳۵    
رئیس قوه قضاییه به دادستان تهران دستور داد که در خصوص ماجرای اوباش گردانی اخیر با متخلفان اعم از بازپرس و یا ماموران برخورد شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۰:۱۱    
در پی شکایت های مختلف و بررسی موارد مطروحه نسبت به تخلفات مالک آساک دوچرخ و ایراد در نحوه واگذاری بزرگ ترین کارخانه دوچرخه سازی خاورمیانه، مالک این مجتمع صنعتی بازداشت شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۰:۰۲    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیام های جداگانه ای تفحص و بازگشت پیکر 8 تن از شهدای مدافع حرم در خان طومان سوریه را تبریک و تسلیت گفت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۹:۵۶    
مدیر کل اسبق آژانس بین المللی انرژی اتمی در مصاحبه ای گفته آمریکا باید به جای فشار علیه ایران با این کشور اعتمادسازی کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۹:۴۷    
رئیس مجلس در روز نخست سفر خود پس از حضور در مناطق محروم حاشیه زاهدان به سراوان و ایرانشهر عزیمت کرد و علاوه بر گفت و گوی بدون واسطه با مردم از پروژه های این دو شهر بازدید میدانی داشت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۹:۴۱    
رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به مثبت بودن رایزنی ها با مقامات عراقی گفت: ایران با بانک مرکزی و بانک تجارت عراق بر سر آزاد کردن منابع مالی کشور به توافق رسید.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۲:۲۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد که یک شنبه 27مهرماه پایان محدودیت های تسلیحاتی مندرج در قطعنامه 2231 ملغی می شود ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۱:۲۶    
رشد کمی آثار موسیقایی در 6 ماهه نخست امسال نسبت به زمان مشابه سال پیش نشان دهنده رونق تولید در این عرصه است، اما کیفیت آثار جای بررسی دارد
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۰:۲۶    
کتاب شاه چمدان دا گئتدی شعارها، سرودها، ترانه ها، طنز ها و هزل های انقلابی مردم آذربایجان با مقدمه ای از ناصر فیض، شاعر و طنزپرداز مطرح کشور راهی عرصه نشر شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۳:۵۶    
پیش از انقلاب برای فریب مردم، ثروت یک فرد معمولی را با فلان میلیاردر جمع می بستند و آن را به عنوان در آمد سرانه به جامعه معرفی می کردند! واقعاً رفاهی نبود که اگر بود ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۳:۵۰    
دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار فراخوان یازدهمین دوره این رویداد سینمایی را منتشر کرد و از بخش های تازه این رویداد، فراخوان مردمی برای پیشنهاد سوژه تولید فیلم است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۳:۴۷    
سواد رسانه ای اگر چه عنوان بدیع و نویی به شمار می رود، اما کاربرد آن سال هاست به عنوان ابزاری برای حضور در فضای مجازی کاربرد دارد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۳:۴۱    
چرا باید محافظت از محیط زیست را به فرزندان خود آموزش دهیم؟ به طور کلی حفظ محیط زیست دغدغه آن دسته از افراد جامعه است که برای نگهداری آن تلاش های چشمگیری می کنند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۳:۳۵    
11 ساعت طول کشید تا گفت وگوی سه جانبه بین وزرای خارجه ارمنستان و آذربایجان با میانجیگری روسیه به نتیجه برسد و دو طرف با دور جدید گفتگو ها در منطقه ناگورنو - قره باغ موافقت کنند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۳:۳۲    
همزمان با تصویب توافقنامه صلح با امارات امضا شده در کابینه دولت رژیم صهیونیستی، رئیس جمهور امریکا در رایزنی تلفنی با ولیعهد ابوظبی از او خواست ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۳:۲۶    
آتش جنگ قره باغ روز دو شنبه تنها با گذشت دو روز از توافق آتش بس میان ایروان و باکو بار دیگر شعله ور شد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۳:۲۶    
شهر پورتلند در ایالت اورگان امریکا بامداد دیروز یک بار دیگر صحنه اعتراضات خشونت آمیز بود؛ اعتراضاتی که در آن مجسمه های آبراهام لینکلن و تئودور روزولت واژگون شد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۳:۲۶    
وزارت نفت با ابطال یک مجوز خوراک و جابه جایی یک پالایشگاه، 440 هزار بشکه از ظرفیت بالقوه پالایشگاهی کشور کاست.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۳:۲۰    
من فرزند پدری بودم که سال ها پیش از این لباس مدافعان امنیت را به تن کرده بود. مادرم الگوی خوبی در زندگی ما بود ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۳:۲۰    
پسر معتادی که مادرش را در جریان درگیری به قتل رسانده بود، محاکمه می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۳:۱۷    
مرگ خودخواسته دانش آموز 11 ساله در شهرستان دیر بوشهر بار دیگر نگرانی عمومی از بی توجهی به وضعیت اسفبار افراد بی بضاعت را به همراه داشت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۳:۱۱    
بحران مالی فوتبال ما پایان ندارد. روزی نیست که خبر شکایت و تهدید بازیکنان و مربیان خارجی در رسانه ها منتشر نشود ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۲:۵۶    
داستان مقابل ازبکستان خوب پیش رفت، اما نه آنقدر که خیال ملتی از بابت دیدار با دو حریف چغر در مقدماتی جام جهانی (عراق و بحرین) راحت شود ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۲:۵۶    
نگاهی به پایه های قدرت ملی نشان می دهد نظام جمهوری اسلامی در حوزه نظامی و فرهنگی به طور کامل از نوعی ایمنی در مقابل تهدید ها برخوردار است و دشمن برای فشار بر کشور استفاده از حربه اقتصادی را در دستور ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۲:۵۶    
رئیس کمیته ملی المپیک با دفاع از هزینه چندهزار یورویی برای جراحی ساده خار پاشنه حدادی در آلمان، آن هم در شرایط سخت اقتصادی کشور، این تصمیم را قهرمان سالاری نمی داند!
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۲:۵۰    
در بازار متشکل معاملات ارزی بیش از 85 میلیون دلار به صورت اسکناس عرضه شد، از همین رو به گفته رئیس اتحادیه طلا نرخ ارز روز گذشته کاهش و نرخ طلا و سکه افزایش یافت
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۲:۵۰    
به دلیل ضعف نظام مالیاتی و سیاست های پولی و مالی، اقتصاد ایران با انباشت ثروت در اختیار دهک هایی، چون دهک دهم روبه رو است که به رغم برخورداری از ثروت و درآمد و بالاترین مصرف کل در اقتصاد در واقع ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۲:۴۷    
239، 230، 210، 251 و 272؛ اعدادی است که به طور قطع برای برخی از افراد جامعه و مسئولان دیگر ترسناک نیست ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۲:۲۶    
محمد امامی در دفاعیات خود مدعی شد که من به بیت المال یک ریال بدهکار نیستم که هیچ، طلبکار هم هستم و حاضرم این ادعا را اثبات کنم! وی در ادامه دفاعیات خود چیزی را ثابت نکرد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۲:۲۰    
رئیس جمهور دلقک و احمق امریکا روز جمعه یک بار دیگر با الفاظ رکیک که ناشی از فرهنگ غرب بود به مردم ایران توهین کرد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۲:۱۷    
سال هاست که جریانی در کشور به بهانه رفع تهدید یا سایه جنگ از کشور بر طبل ضرورت مذاکره و سازش با امریکا می کوبند و برجام بدون ضمانت اجرایی را با توجیه عقلانیت پیش می برند و حتی پس از عهد شکنی و خروج ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۲:۱۱    
دیروز که پیکر هفت شهید از غیورمردان حماسه خان طومان به نام های رضا حاجی زاده، علی عابدینی، محمد بلباسی، حسن رجایی فر، زکریا شیری، مهدی نظری و مجید سلمانیان در حال طواف حرم امام رضا (ع) بودند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۲:۱۱    
پیکر مطهر هفت تن از شهدای مدافع حرم منطقه خان طومان سوریه دیروز به دست خادمان آستان قدس در حرم مطهر رضوی طواف داده شد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۰:۰۵    
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلیبر گفت: تنها 30 الی 40 درصد از دانش آموزان شهرستان کلیبر به برنامه شاد دسترسی دارند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۹:۲۶    
دبیر فدراسیون کشتی، رییس سازمان لیگ و رییس کمیته انضباطی با مدیر مجموعه ورزشی آزادی دیدار و گفتگو کردند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۸:۵۶    
رییس هیات مدیره استقلال از واریز مطالبات دیاباته خبر داد و اعلام داشت باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی آبی پوشان در دستور کار است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۸:۵۶    
تیم ملی فوتبال ایران آخرین تمرین خود برای دیدار تدارکاتی روز یکشنبه برابر تیم مالی را برگزار کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۸:۴۱    
مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های افسری نیروهای مسلح، دوشنبه 21 مهر 99 از طریق ارتباط تصویری فرمانده کل قوا با فرماندهان و یگانهای حاضر در مراسم برگزار شد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۷:۴۷    
هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه وضعیت این روز های این تیم خوب نیست، گفت: دربی در بهترین زمان برگزار می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۷:۴۱    
رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به مثبت بودن رایزنی ها با مقامات عراقی گفت: ایران با بانک مرکزی و بانک تجارت عراق بر سر آزاد کردن منابع مالی کشور به توافق رسید.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۷:۴۱    
نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی، گفت: راه حل تمام مشکلات کشور کار جهادی و روحیه مطالبه گری به ویژه در قشر جوان و دانشجو جامعه است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۷:۳۵    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، گفت: حدود 30 درصد مواد غذایی مصرفی در کشور تبدیل به ضایعات می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۷:۲۶    
سرپرست سپاهان به تقابل تیمش با گل گهر سیرجان و امیر قلعه نویی در هفته نخست لیگ برتر واکنش نشان داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۷:۲۰    
همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری دهه پایانی ماه صفر شبکه تلویزیونی سپهر رسانه معاونت فضای مجازی، ویژه برنامه های مناسبتی متنوعی را برای مخاطبان خود آماده پخش کرده است
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۶:۴۱    
رسانه اسپورت بایبل مدعی شد ستاره پرتغالی پس از جام جهانی 2022 قطر با تیم ملی خداحافظی خواهد کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۶:۳۵    
قرعه کشی بیستمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر با حضور نمایندگان 16 تیم شرکت کننده در این دوره از مسابقات برگزار شد و تیم ها حریفان خود را شناختند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۶:۳۵    
ملی پوش تنیس روی میز ایران برای حضور در لیگ برتر به تیم فراسنج تهران ملحق شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۶:۱۱    
هفتمین طرح ظفر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به اجرا درآمد در این طرح تعدادی از نمایندگان مجلس نیز با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشفیات طرح مذکور بازدید کردند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۶:۰۵    
جلسه کمیسیون ماده پنج شهر تهران به ریاست پیروز حناچی شهردار تهران با حضور اعضاء، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۶:۰۵    
نشست مسئولین انجمن جت اسکی کشور همراه با دست اندرکاران جت اسکی استان مازندران با هدف برنامه ریزی در جهت توسعه این رشته در سطح کشور در چالوس برگزار شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۵:۲۰    
هفته آینده بخش اول واکسن آنفلوآنزا وارد بازار خواهد شد که این بخش از واکسن برای اولویت دوم یعنی سالمندان بالای 65 سال و کودکان 5 ماه تا 6 سال از طریق داروخانه ها عرضه می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۵:۲۰    
سازمان غذا و دارو اعلام کرد که ماسک سه لایه پزشکی با قیمت مصوب 1300 تومان در داروخانه های سراسر کشور عرضه می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۵:۱۷    
وزیر بهداشت گفت: از تمام کشور های عضو، سازمان جهانی بهداشت، سایر سازمان های منطقه ای و جهانی درخواست دارم تا به طور موثر همکاری کنند و به تحریم هایی غیر قانونی یکجانبه پایان داده و اتمام سریع بیماری ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۵:۱۱    
عیسی محمدی دهیار پرتلاش و جوان رحیم ابادی در بین 1834 دهیاری در سطح گیلان بعنوان نمونه انتخاب شد
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۵:۰۵    
باشگاه استقلال تهران که قدمتی 75 ساله دارد در نیمه دوم حیات خود بی ثبات ترین دوران مدیریت را تجربه کرده به گونه ای که در یک دهه اخیر نزدیک به 10 مدیر داشته است!
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۴:۴۷    
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفته در صورتی که مناقشه ای در انتخابات پیش روی کشورش به وجود آید، ارتش هیچ نقشی در تعیین نتیجه انتخابات و مدیریت این وضعیت نخواهد داشت.
  • ۱