یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۷:۰۰Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه جوان آنلاین 4 مهر 1399 - javanonline.ir

روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1393 روزنامه جوان آنلاین 28 اسفند 1394 روزنامه جوان آنلاین 30 اسفند 1395 روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1396 روزنامه جوان آنلاین 1 فروردین 1397 روزنامه جوان آنلاین 5 اسفند 1398 روزنامه جوان آنلاین 31 تیر 1399 روزنامه جوان آنلاین 28 مرداد 1399 روزنامه جوان آنلاین 31 شهریور 1399 روزنامه جوان آنلاین 30 آبان 1399 روزنامه جوان آنلاین 30 آذر 1399 روزنامه جوان آنلاین 30 دی 1399 روزنامه جوان آنلاین 30 بهمن 1399 روزنامه جوان آنلاین 30 اسفند 1399 روزنامه جوان آنلاین 1 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 2 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 3 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 4 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 5 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 6 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 7 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 8 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 9 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 10 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 11 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 12 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 13 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 14 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 15 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 16 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 17 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 18 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 19 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 20 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 21 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 22 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 23 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 24 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 25 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 26 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 27 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 28 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 29 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 30 مهر 1399 
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۵:۲۶    
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: عامل حفاری غیرمجاز در روستای متعلق شهرستان کلیبر از سوی نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی دستگیر شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۲:۵۶    
آمار های اعلامی از ایالت های مختلف آمریکا نشان می دهد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور طی بیست وچهار ساعت گذشته شاهد افزایش 47 هزار نفری بوده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۳:۴۱    
نماینده مرند در مجلس به تازگی در جریان نشست فراکسیون زنان با وزیر ورزش و جوانان در مورد افزایش مصرف دارو های انرژی زای تقلبی در باشگاه های ورزشی به وزیر تذکر داد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۰۴:۵۰    
ایلام که به عنوان یکی از استان های محروم کشور مطرح است سال هاست با کمک نهاد های مختلف در جهت تأمین سرپناهی برای خانواده های کم برخوردار برنامه هایی را در دستور کار دارد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۲:۱۵    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز گفت: امسال 45 درصد از نهاده های دامی از طریق ارز دولتی و مابقی با ارز آزاد تامین خواهد شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۲:۱۵    
معاون میراث فرهنگی آذربایجان شرقی از ثبت خانه تاریخی "واعظ" تبریز در فهرست آثار ملی خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۲:۱۲    
مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه حدود 32 هزار تن انگور براثر سرمازدگی سال جاری از بین رفت، گفت: میزان تولید انگور در سال جاری 273 هزار تن خواهد بود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۲:۱۲    
مسئول اجرای طرح امنیت غذایی آذربایجان شرقی گفت: طرح امنیت غذایی برای پنجمین سال متوالی در 81 هزار هزار هکتار از مزارع دیم استان اجرا می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۵:۰۷    
یک کارشناس اقتصادی گفت: اگر چه وضعیت بدتر و مشکلات بیشتر شده، اما همچنان بانک ها بی خیال هستند. هر چند مسئولان استان خراسان رضوی می گویند کشت قراردادی راه بیاندازیم ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۰:۳۷    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: مکان معراج شهداء مشهد که در دوران دفاع مقدس مورداستفاده قرار می گرفت در فهرست میراث ملی معنوی ایران به ثبت می رسد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۰:۳۷    
نماینده مردم بروجن در مجلس با تاکید بر اهمیت مردمی شدن دفاع مقدس، گفت: دفاع و مقاومت در برابر دشمنی که از بیرون به کشور هجوم آورده جز با کمک نیروهای مردمی و ظرفیت های درون یک جامعه امکان پذیر نیست.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۰:۳۷    
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: شناخت وظیفه و عمل به آن موجب رشد و تعالی جامعه می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۵:۲۲    
سخنگوی قوه قضائیه به تشریح وضعیت شرکت کشت و صنعت دشت مغان پرداخت و از استمرار اقدام نظارتی قوه قضائیه درباره این شرکت خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۱:۱۰    
قیمت تخم مرغ بعد از 10 روز آشفتگی و بی ثباتی و وعده و وعید مسئولان، روز گذشته با اعمال فشار تعزیرات و بازرسان سازمان میوه و تره بار اندکی کاهش یافت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۹:۱۶    
نماینده مردم تهران، ری ،شمیرانات ،پردیس و اسلامشهر، گفت :دشمنان ایران اسلامی می خواهند در شرایط کنونی کشور ،امید مردم را از مجلس ناامید کنند .
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۹:۱۶    
رئیس قوه قضاییه گفت: انتظار من این است که مسئولین حاضر در جلسه نامه های ارسالی از ناحیه دفتر را جدی بگیرند و به نامه های مردم اردبیل رسیدگی کنند .
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۹:۱۶    
استاندار اردبیل گفت: برای اجرای باند اصلی فرودگاه اردبیل که از 2 سال گذشته عملیات آن در حال انجام است، تاکنون 110 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۲:۰۱    
رئیس سازمان غذا و دارو، به پرسش های پیرامون واکسن آنفلوانزا، پاسخ داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۱:۰۷    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان جزییات حادثه واژگونی پراید در محور سمنان به دامغان را تشریح کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۱:۰۱    
در جزیره کیش در نزدیکی کشتی یونانی، قلعه ای کوچک و مخروبه قرار گرفته که شاید کمتر کسی به آن توجه کرده باشد، زیرا همه در عجله برای رسیدن به کشتی یونانی هستند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۱    
به گفته متخصصان پوست، شما باید در محیط داخلی از ضد آفتاب استفاده کنید. چرا؟ اگر نزدیک پنجره ها نشسته اید یا جلوی صفحه کامپیوتر هستید، خود را در معرض نور بالقوه آسیب رسان به پوست قرار می دهید.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۹:۵۵    
عقرب ماهیان خطرناک ترین ماهیان زهرآگین جهان هستند که بیشتر در سواحل مرجانی، صخره ای و تالاب ها دیده می شوند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۹:۵۲    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: نیروی دریایی ابعاد مختلف دارد و فقط مسئولیت نظامی ندارد؛ بلکه همزمان با عملیات های نظامی، بُعد اقتصادی کشور را حفظ می کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۹:۴۶    
بازنشستگی زودهنگام و کمتر کار کردن یا اصلا کار نکردن، می تواند مزایای بزرگی مثل کاهش استرس، رژیم های غذایی بهتر و خواب بیشتر به دنبال داشته باشد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۹:۴۰    
دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با اشاره به گشایش نمایشگاه ملی دفاع مقدس و مقاومت از دوم مهر اظهار کرد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۹:۲۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه هرگونه سوءاستفاده از سازوکار های حقوق بشری و دخالت در امور داخلی کشورمان را غیرقابل پذیرش دانست.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۹:۱۰    
یکی از موضوعات مهم در دوران شیوع کرونا، بیماری هایی است که درمان آن ها را هرگز نباید به تعویق انداخت و با در نظر گرفتن ملاحظات و پروتکل های بهداشتی باید نسبت به درمان آن ها اقدام کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۷:۰۷    
کمتر از 40 روز تا انتخابات ریاست جمهوری امریکا مانده و معلوم نیست که نامزد دموکرات ها در صورت پیروزی چه سیاستی در قبال برجام به کار خواهد گرفت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۳:۴۰    
بیانات فرماندهی معظم کل قوا در ارتباط تصویری با مراسم تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت به مناسبت چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس مردم ایران علیه هجوم همه جانبه دشمنان نظام اسلامی را باید ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۳:۳۷    
وزارت بهداشت طبق روال هر ساله 1500 واکسن آنفلوآنزا را به مجلس (اعم از نمایندگان و کارمندان و ادوار و ...) اختصاص داده است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۳:۰۷    
طبق آمار ها تقریباً نیمی از مصرف آب شرب پایتخت متعلق به مناطق 1 تا 3 است. محاسبه میزان یارانه دولتی در تأمین هر متر مکعب آب ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۲:۳۷    
طی 24 ساعت منتهی به 4 مهر 1399 و بر اساس معیار های قطعی تشخیصی، 3 هزار و 563 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که یک هزار و 708 نفر از آن ها بستری شدند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۲:۳۱    
ماجرای واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان به قیمتی معادل نصف تا یک هشتم قیمت اصلی آن هم با شرایط پرداختی 6 درصد در زمان قرارداد و مابقی از دهم قسط با دو سال تنفس موضوعی است که با واکنش های متعددی مواجه شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۲:۲۵    
تحریم رسماً بی خاصیت و تبدیل به فرصت شده است. این گزاره ای است که نظریه پردازان غربی مدت ها است بر آن تأکید می کنند و این روز ها دو اتفاق مهم در شمال و جنوب کشور هم مؤید آن شده است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۲:۲۲    
کمتر از دو ماه مانده تا انتخابات امریکا، فشار های غرب بر ایران-همگی با مفهوم سازی از برجام- هر روز با خبر تازه ای به روز می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۰:۰۱    
حفظ سلامت دندان ها برای بهداشت خوب دهان و پرهیز از پوسیدگی های آزاردهنده دندان اهمیت دارد، اما فراتر از سلامت خود، دندان ها می توانند اطلاعات بسیاری را درباره سلامت کلی بدن در اختیار شما قرار دهند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۰:۰۱    
سفیر تاجیکستان به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران احضار شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۹:۰۱    
به تازگی فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که به نظر می رسد مربوط به حمله تروریستی 31 شهریور 97 به مراسم رژه نیرو های مسلح در اهواز باشد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۷:۱۰    
کارشناس فوتبال ایران با بیان اینکه برگ برنده پرسپولیس هافبک های این تیم هستند، گفت: پرسپولیس مقابل الشارجه خوب و شناور بازی کرد، اما باید از تفکرات ژاوی سرمربی السد ترسید.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۷:۰۷    
مهدی ساعی تهیه کننده با اعلام این خبر گفت: به تو از دور سلام مجله صبحگاهی است که با صدای سید کاظم احمدزاده تقدیم شنوندگان می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۶:۵۵    
انگار بافت های فرسوده به بخش لاینفک و جدا نشدنی شهر ها و روستاها تبدیل شده اند و نه کسی برای بازسازی و نوسازی آنها کاری می کند و نه سازمان و نهادی در این باره قدمی بر می دارد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۶:۲۵    
نام شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس و ارسلان مطهری مهاجم استقلال در بین گزینه های کسب عنوان بهترین بازیکن مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ذکر شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۶:۰۷    
بعد از مدت ها رایزنی و وعده هایی که در رابطه با همسان سازی حقوق بازنشسته ها از مهر ماه امسال داده شده بود سرانجام با پیشنهاد مطرح شده از سوی هیات دولت موافقت شده و به زودی در رابطه با متناسب سازی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۶:۰۱    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نکاتی از تقابل دو تیم استقلال ایران و پاختاکور ازبکستان منتشر کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۵:۵۵    
3 بازیکن ایرانی با زدن 2 گل در بین بهترین گلزنان ایرانی فصل 2020 لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۷    
به گزارش جوان آنلاین ، کیانوش جهانپور، مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۱    
سخنگوی وزارت بهداشت از جان باختن 207 بیمار کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۴:۴۶    
وزیر خارجه سودان اخبار منتشر شده در خصوص قصد این کشور برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را رد کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۴:۳۷    
منابع خبری گزارش دادند که دولت ترامپ طرحی را برای کاهش مدت زمان اعتبار روادید دانشجویان خارجی چندین کشور از جمله ایران ارائه کرده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۴:۳۱    
ایران و سوریه طی دو هفته آتی یک کمیته راهبردی به ریاست معاونان وزرای نیرو و منابع آبی ایران و جمهوری عربی سوریه، تشکیل می دهند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۴:۳۱    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی شهادت سرتیپ پاسدار علی (حمید) خدادی معاون ایمنی و اقدامات تامینی سپاه را تسلیت گفت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۴:۱۰    
در شرایطی که 47 درصد از مصرف آب شرب پایتخت متعلق به مناطق 1 تا 3 است، روزانه 1 میلیارد و 225 میلیون تومان از منابع بیت المال صرف یارانه بخش آب مشترکین پر مصرف می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۴:۱۰    
روز پنجم شروع جنگ؛ مقاومت مردم شهر های مرزی در روزهای اول جنگ با دست خالی جای غرور و افتخار داشت در حالی که افسران سابق ارتش شاهنشاهی در حال دسیسه برای کودتا بودند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۴:۰۷    
بخش دیالیز بیمارستان اشرفی اصفهانی در چهارراه مولوی که شب گذشته دچار حریق شده بود مهار شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۴:۰۱    
دبیر ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته از راه اندازی خطوط تاکسی هوایی تا پایان سال خبر داد و گفت: امکان استفاده تاکسی های هوایی از فرودگاه های کم تردد کشور فراهم است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۴:۰۱    
بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور با اشاره به اینکه خط فقر در جامعه برای خانوار 4نفره 10میلیون تومان است گفت: بسیاری از کارگران توان خرید گوشی موبایل برای ادامه تحصیل فرزاندانشان را ندارند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۵    
عضو هیات علمی دانشگاه تریبت مدرس با بیان اینکه مکانیسم ماشه مانند توطئه های دیگر آمریکا راه به جایی نمی برد، گفت: حل مشکلات مردم توسط دولت ملت ما را قوی تر می کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۵    
فرمانده انتظامی پایتخت گفت: در مسیر حفظ عفاف، حیا و امنیت و همچنین مقابله با قاچاق و ناامن کنندگان جامعه با جدیت خواهیم ایستاد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۵    
آرا شاوردیان گفت: اروپا در ماجرای برجام از آمریکا پیروی نکند و با استقلال رأی به تعهدات برجامی اش عمل کند و خسران را در این ماجرا برای خود نخرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۵    
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در شرایط فعلی بهترین کار مشارکت دادن مردم در حوزه اقتصاد است و باید با تشکیل بنگاه های اقتصادی کوچک زودبازده در این مسیر گام برداریم.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۵    
متخصص قلب و عروق با بیان اینکه استرس، دیابت، چاقی و موارد ژنتیکی از عواملی هستند که می توانند موجب بیماری های قلبی و عروقی شوند، گفت: علائم بیماری های قلبی در مردان و زنان تقریبا یکسان است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۲    
سخنگوی سازمان سنجش گفت: تاکنون 69 هزار نفر در رشته های با آزمون کنکور 99 و 135 هزار نفر در پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه ها انتخاب رشته کرده اند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۲    
نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه هم اکنون حباب سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به یک میلیون و 150 هزار تومان رسیده است، گفت: علت ایجاد حباب در قیمت سکه ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۲    
یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۵    
معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: 300 شبکه ماهواره ای علیه انقلاب اسلامی فعالیت می کنند که یکی از محور های اصلی این فعالیت ها سپاه است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۲:۵۵    
انفجار شدید در یک پایگاه وابسته به عناصر ائتلاف سعودی در شمال یمن، تا کنون 80 کشته و زخمی به دنبال داشته است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۲:۵۲    
یک مسئول یمنی اعلام کرد که این کشور به روابط و همکاری های دو جانبه خود با ایران افتخار می کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۲:۴۶    
معاون تبلیغات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در رابطه با زمان انتشار گزارش عملکرد هفت ساله دولت، گفت: این گزارش در حال صفحه بندی است تا برای همه رسانه ها ارسال شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۲:۴۰    
عضو جنبش حماس با اشاره به نشست های اخیر میان این جنبش و اعضای فتح در ترکیه، گفت: دو طرف در این نشست ها به توافقات اولیه بر سَر چشم انداز های فراگیر دست پیدا کرده اند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۲:۳۷    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با اشاره به اینکه هم اکنون پرواز های خارجی به 20 مقصد خارجی انجام می شود، گفت: با اضافه شدن ایرلاین های داخلی و تعداد پرواز ها در مسیر های خارجی مانند ترکیه ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۲:۲۵    
دلار در حالی در محدوده 27 هزار تومان اولین هفته مهر ماه را به پایان برد که انتظار می رفت تدابیر اتخاذ شده برای بازگشت ارز حاصل از صادرات غیرنفتی بتوند آرامش این بازار را تا حدی تضمین نماید.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۲:۰۱    
نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی، جزئیاتی از طرح جدید مجلس برای حمایت از نرخ فرزندآوری را تشریح کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۲:۰۱    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به سهم اتوبوس ها در تولید ذرات معلق گفت: بیش از 62 درصد ناوگان اتوبوسرانی تهران فرسوده است و باید از رده خارج شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۲:۰۱    
هیأت کشور قطر در اتحادیه عرب اعلام کرد که این کشور به جای فلسطین، ریاست دوره ای اتحادیه عرب را نمی پذیرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۲:۰۱    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پایان سفرش به مسکو گفت که درباره سوریه، افغانستان و برجام با همتای روس خود به گفت و گو پرداخته و افزود ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۱:۵۵    
رئیس مرکز امور بین الملل وزارت آموزش و پرورش گفت: تحصیل دانش آموزان ایرانی بدون مجوز از این وزارتخانه در مدارس سفارتخانه ها، غیرقانونی و تخلف است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۱:۵۵    
رئیس اورژانس و مرکز فوریت های پزشکی استان البرز از سقوط هواپیمای فوق سبک آموزشی در نظرآباد خبر داد و گفت: طی این حادثه دونفر شدیدا مصدوم شدند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۱:۴۶    
با انزوای سیاست گذاران امریکا در جهان حالا رسانه های مرتبط با این کشور ها تغییر موضع داده اند. اما صدای آمریکا برای جلب رضایت سیاستمداران این کشور و ممانعت از تعطیلی شبکه حداقل رفتار حرفه ای رسانه را ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۱:۴۰    
امروزه به دلیل باور های غلط، مصرف ماده محرک شیشه باعث شده تا این موضوع به بلای خانمان سوز خانواد ه های ایرانی تبدیل شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۱:۴۰    
سناتور های دموکرات آمریکایی با بیان اینکه سیاست های دولت این کشور فقط باعث تقویت ایران شده است، گفتند کارزار فشار حداکثری نیز واشنگتن را منزوی کرده، نه تهران.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۱:۴۰    
رئیس انجمن داروسازان ایران گفت: واکسن آنفلوآنزا هنوز تحویل داروخانه ها نشده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۰:۵۲    
در درگیری های روز گذشته در ولایت پکتیکا، 65 نفر از نیرو های طالبان به دست نیرو های امنیتی افغانستان کشته شدند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۰:۳۱    
نماینده دائم چین در سازمان ملل از واشنگتن خواست به ادعا ها درباره ویروس کرونا علیه پکن پایان دهد و تاکید کرد آمریکایی ها مشکلات زیادی برای جهان درست کرده اند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۰:۱۰    
در پی افزایش قیمت تخم مرغ و بروز تخلف گرانفروشی در بازار، سازمان حمایت از ارائه گزارشات تخلف به سازمان تعزیرات برای رسیدگی به موضوع خودداری می کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۷    
بر اساس قانون برای فروختن ملک مشاع که چندین مالک دارد باید مقررات مخصوص به خود را طی کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۷    
فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ناوگروه تروریستی آمریکا که اخیراً وارد منطقه شده، ماهیت نمایش دارد، گفت: زمانی که آمریکایی ها در داخل منطقه حضور دارند بیشتر دم دست ما هستند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۱    
مدیر کل بیمه بیکاری وزارت کار گفت: اشخاصی که تا به حال هیچ گونه دریافتی بیمه بیکاری نداشتند، نامه ای به وزارت کار فکس کنند، تا همه موارد با جزئیات بررسی شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۰۹:۳۷    
تحقیقات جهانی نشان می دهد در اثر بیماری همه گیر کرونا، مرده زایی تا 50 درصد افزایش یافته است.