دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۱۰Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 12 شهریور 1396 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1396 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1396 روزنامه کسب و کار 31 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1396 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 29 مهر 1396 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1396 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1396 روزنامه کسب و کار 30 دی 1396 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1396 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 1 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 2 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 3 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 4 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 5 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 6 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 7 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 8 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 9 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 10 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 11 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 12 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 13 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 14 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 15 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 16 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 17 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 18 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 19 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 20 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 21 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 22 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 23 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 24 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 25 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 26 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 27 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 28 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 29 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 30 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1396 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۹:۱۵    
اگرچه همه ما از اهمیت سلامت مغز آگاهی داریم، ولی هنوز از بسیاری از عادت های خاص که باعث بروز اختلالات مغزی می شوند، بی خبریم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۲:۱۸    
معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: در یک سال گذشته با همکاری سازمان بورس و فرابورس بیش از 260 شرکت دانش بنیان به فرابورس معرفی شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۸:۱۸    
سالیان سال است که متخصصان تغذیه و دانشمندان توصیه می کنند برای داشتن سلامتی مطلوب، خوردن پنج هفت و حتی ده وعده میوه و سبزیجات لازم است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۴۶    
مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با حضور معاون توسعه مدیریت،حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۴:۳۷    
معاون مدیرکل سازمان جهانی بهداشت، با اشاره به افزایش امید زندگی و کاهش بیماری های مردم ایران در 4 سال گذشته، گفت: سازمان جهانی بهداشت در کنار ایران است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۲:۲۳    
سازمان راهداری اعلام کرد: بیش از 4 میلیون و 18 هزار تن کالا در 5 ماه ابتدای سال 96 از کشور ترانزیت شد که نسبت به سال گذشته 24 درصد افزایش داشته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۵۹    
رئیس سازمان امور عشایر ایران با اشاره به اجرای برنامه ساماندهی کوچ عشایر از اختصاص 330 میلیارد تومان تسهیلات به عشایر خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۵۰    
در نخستین نمایشگاه بین المللی و تخصصی صنعت هوانوردی و خدمات فرودگاهی فضایی برای آشنایی متخصصان و شرکت های دانش بنیان با آخرین فناوری های صنعت هوانوردی روز دنیا فراهم می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۴۷    
یین اختتامیه و اهدای جوایز نخستین لیگ ستارگان بورس با حضور دکتر شاپور محمدی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۴۴    
مدرسه بانک اقتصادنوین در شهرستان زیرکوه استان خراسان جنوبی مورد بهره برداری قرار گرفتهمزمان با عید سعید قربان و در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۳۲    
مدیر شتاب دهنده ابر زنده گفت: شتاب دهنده ها به کمک ظرفیت های فرهنگی کشور می آیند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۲۹    
یک کارگر کارخانه آجرسازی دهدشت عصر روز گذشته (یکشنبه12 شهریور) هنگام کار بین دو واگن حمل آجر قرار گرفت و جانش را از دست داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۴۴    
معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در امور بین الملل گفت: گرجستان محیط امنی برای ایجاد قطب اقتصادی بین کارآفرینان ایران و این کشور است و در این زمینه باید از موقعیت مناسب و استراتزیک ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۴۴    
شرکت شیائومی در سه ماهه دوم سال 2017، از شرکت فیت بیت و اپل برای ساخت و عرضه گجت های پوشیدنی پیشی گرفت و در جایگاه نخست جای گرفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۴۴    
وزیر بهداشت گفت: هدف اصلی اجرای سند کنترل بیماری های غیرواگیر، دقت بالا و هزینه کمتر در تشخیص سریع بیماری های غیرواگیر دار است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۴۴    
طبق یافته های مطالعه جدید، تماشای زیاد تلویزیون فاکتور پرخطر بروز ناتوانی در سنین بالاست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۴۴    
محققان دریافته اند نوعی داروی آسم ریسک ابتلا به پارکینسون را تا نصف کاهش می دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۴۴    
تحقیقات نشان می دهد افراد میانسالی که به آهستگی راه می روند در مقایسه با سالمندان چابک، دو برابر بیشتر در معرض مرگ قلبی قرار دارند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۴۴    
یک شرکت تولید کننده دستگاه های الکترونیکی ماشین لباسشویی مجهز به هوش مصنوعی ساخته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۴۴    
ستاره های تیم های مختلف در این تابستان قصد جدایی از تیمشان داشتند اما در نهایت در باشگاه خودشان ماندنی شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۴۴    
بازیگر سرشناس بریتانیایی که تاکنون موفق به کسب جایزه اسکار نشده با ایفای نقش وینستون چرچیل که در تلوراید به نمایش درآمد، شگفتی آفرید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۴۴    
بهرام مشتاقی گفت: چرا هیچ مسئولی به قهرمانی فرنگی کاران جوان در جهان و نایب قهرمانی بزرگسالان در رقابت های جهانی توجهی نکرده و نمی کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۴۴    
سفال های دوره تاریخی ساسانی و اشکانی، اشیا مفرغی و تعداد معدودی سفال متعلق به عصر آهن در گورستان باستانی اسب ریسه استان گیلان کشف شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۴۴    
پرونده شکایت مهدی رحمتی کاپیتان استقلال تهران از مهرداد میناوند جهت رسیدگی قضایی به شعبه 2 دادسرای فرهنگ و رسانه ارجاع شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۴۴    
پرویز تناولی مجسمه ساز در بازدید از موزه صلح خطاب به جانبازان بیان کرد که امیدوار است که ایده های بکر آنها روزی به یک اثر هنری تبدیل شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۴۴    
طبق گزارش مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، شرکت پست در کلیات خود ملی باقی می ماند اما به لحاظ ماهیتی به سمت خصوصی سازی حرکت می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۴۴    
شرکت مرسدس بنز از جدیدترین خودروی هیبریدی فرمول یک خود که قرار است در نمایشگاه بین المللی خودروی فرانکفورت در 14 سپتامبر به نمایش درآید، رونمایی کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۴۴    
شرکت شارپ تاریخ عرضه جدیدترین تلویزیون AQUOS 8K خود را در بازارهای آسیایی و اروپایی اعلام کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۲۲    
پیش از روی کار آمدن دولت یازدهم تمام دغدغه ها برای رشد اقتصادی، کاهش تورم و همچنین افزایش رفاه عمومی مردم بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۱۹    
هنگامی که صحبت از گارانتی یا خدمات پس از فروش می شود، ناخودآگاه ذهن همگان به سمت بازار موبایل یا بازار لوازم خانگی کشیده می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۱۶    
دو روز از اجرای طرح کاهش نرخ سود بانکی گذشت. قیمت طلا، دلار و سکه، صعودی شد و برخلاف اینها شاخص بورس سیر نزولی در پیش گرفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۱۳    
کاپیتان تیم ملی می گوید که این تیم در مقابل سوریه بازی همیشگی خود را انجام می دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۱۳    
اعتراض بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بعد از تساوی برابر کره جنوبی بازتاب زیادی در رسانه های عربی داشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۱۳    
سیاست های تعرفه ای جزو پیچیده ترین سیاست های اقتصادی به شمار می روند و هرگونه اشتباه در مدیریت تعرفه های وارداتی می تواند سقوط یک بخش اقتصاد را به دنبال داشته باشد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۲۳    
سه نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران، فرش ماشینی، کف پوش، موکت و صنایع وابسته و ماشین آلات، مواد اولیه و صنایع نساجی فردا (دوشنبه) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی افتتاح می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۲۱    
سفیر گرجستان در ایران با اشاره به مشکلات بانکی دو کشور، از انتخاب دو بانک از دو کشور برای نقل و انتقال پول به عنوان فوری ترین راهکار کوتاه مدت در این زمینه یاد کرد و گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۱۸    
تعدادی از هکرهای اینترنتی به صفحات شخصی هنرمندان و اشخاص بسیاری در اینستاگرام حمله و نفوذ کرده اند که این امر می تواند تهدیدی برای اطلاعات شخصی و حریم خصوصی میلیون ها کاربر بشمار بیاید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۰۶    
سرویس و فروشگاه اینترنتی گوگل پلی استور (Google Play Store) قرار است در برخی کشورها از جمله ایران قابل دسترسی و استفاده شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۵۷    
فرمانده معظم کل قوا در دیدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) نسخه علاج بخش مشکلات، بکارگیری نیروی انسانیِ توانا دانستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۴۵    
بر اساس نتایج حاصل از یک پژوهش در پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی، تعاملات اجتماعی به عنوان یک رفتار حمایت کننده و تاثیرگذار بر رفتارهای سلامت جویی زنان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۲۷    
تیم ملی والیبال آرژانتین موفق شد با پیروزی 3 بر صفر برابر ونزوئلا به عنوان دومین تیم از آمریکای جنوبی سهمیه حضور در والیبال قهرمانی جهان را کسب کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۲۴    
در پی افشای اطلاعات 6 میلیون کاربر اینستاگرام، وزیر ارتباطات در مورد حفظ حریم کاربران ایرانی هشدار داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۲۴    
مدافع تیم ملی فوتبال ایران به دنبال درخشش در اردوهای تیم ملی است تا در جام جهانی بازی کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۰۰    
معاون توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت ایران از راه اندازی سامانه جامع تجارت خارجی در کشور خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۱۸    
پرداخت تسهیلات ازدواج در بانک مسکن طی 41 روز نخست اجرای طرح ضربتی دو ماهه این تسهیلات به مرز 30 هزار فقره رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۰۳    
ساحل ها، یکی از بهترین مکان ها برای گذراندن اوقات فراغت هستند. صدف های زیبا، شن نرم و آفتاب گرم، اوقات خوشی را برای شما ایجاد خواهند کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۳۶    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی فهرست اصلاحات و تغییرات ضرایب مالیاتی عملکرد سال 95 نسبت به سال 94 را ابلاغ کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۳۳    
پس از چند روز رشد پیاپی دماسنج بازار سرمایه و ورود شاخص کل به کانال 83 هزار واحدی امروز دماسنج بازار 83 واحد افت کرد. روند قیمت ها امروز عمدتا رو به کاهش بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۲۷    
کارآفرینان به این پرسش جواب می دهند: چرا زنجیره انتقال تجارب کارآفرینی در ایران شکل نگرفته است؟
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۲۱    
تفاهم نامه ارسال پیامک برای دریافت صدقه پیامکی بر راه اندازی موسسه امداد اول توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و اپراتور اول تلفن همراه منعقد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۱۸    
ثبت نشان تجاری هواوی پی در اروپا، به کاربران این منطقه امکان می دهد از خدمات پرداخت دیجیتال هواوی استفاده کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۱۲    
تولید نفت روسیه در ماه اوت با رسیدن به 10.91 میلیون بشکه در روز کمترین سطح تولید از ماه اوت سال 2016 میلادی را به خود اختصاص داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۰۹    
رئیس سرپرستی حوزه خوزستان بانک شهر، از توزیع 52 هزار کارت شهروندی اروند به سازمان منطقه آزاد اروند و ساکنین این منطقه خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۰۶    
مدیر بندر شهید باهنر از شروع مجدد صادرات نفت کوره از این بندر ترانزیتی پس از گذشت 30 سال خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۰۶    
در راستای سیاست های گروه خودروسازی سایپا، آخرین خودرو پراید 111 در کاشان تولید شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۰۳    
معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان در خصوص بررسی علل حادثه واژگونی اتوبوس گفت:
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۵۴    
بازیکن جدید تیم ملی از حضورش در ایران و بازی برای تیم ملی ابراز خوشحالی کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۵۴    
صادرات گاز روسیه به مشتریان اروپایی این سوخت پاک و ارزان از خاک اوکراین تاکنون در سال 2017 با 23 درصد افزایش روبه رو بوده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۵۱    
سرمربی تیم ملی فوتبال می گوید که "رفتار نامناسب و خشن بازیکنان سوریه در بازی رفت" باعث می شود که تیم ملی با انگیزه مضاعفی به دنبال شکست این تیم باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۵۱    
نخستین همایش ملی اقامتگاه های بوم گردی و گردشگری پایدار از سیزدهم شهریور با حضور فعالان و مسئولان گردشگری در مجموعه اقامتگاه بوم گردی خانه نقلی کاشان برگزار می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۵۱    
نمایندگان مکزیک، کانادا و ایالات متحده آمریکا گردهم آمده اند تا دور دوم مذاکرات اصلاح قرارداد 1994 تجارت آزاد آمریکای شمالی، موسوم به نفتا را آغاز کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۴۵    
فیلم بدون تاریخ، بدون امضا ساخته وحید جلیلوند با نقش آفرینی نوید محمدزاده که در ونیز حضور دارد نظر منتقدان را به خود جلب کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۴۵    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) گفت: حمل و نقل ریلی انواع کالا از طریق بندر امام خمینی(ره) طی پنج ماهه نخست سال جاری از رشد چشمگیری برخوردار بوده ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۲۱    
مدیرعامل کانون توسعه فرهنگی کودکان گفت: کتابخانه ها باید محلی برای فعالیت های مختلف فرهنگی و آموزشی باشد و به امانت دادن و گرفتن کتاب محدود نشود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۱۵    
رئیس ائتلاف ملی عراق در یک سخنرانی اعلام کرد که عراق تنها راه ارتباط زمینی عربستان با جمهوری اسلامی ایران است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۵۷    
رئیس کمیسیون بازرگانی داخلی اتاق ایران می گوید: تعداد واحدهای صنفی کشور در سال های اخیر به 7 برابر میانگین جهانی رسیده است و نظام توزیع ایران نیز ساختار مشخصی ندارد؛
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۵۱    
در راستای روند افتتاح مدارس امید آینده در بازه زمانی عید تا عید و با حمایت بانک آینده، امروز (یکشنبه، 12 شهریور ماه جاری) یک باب مدرسه با 6 کلاس، در شهرک مهرشهر بیرجند در استان خراسان جنوبی افتتاح شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۴۵    
شرکت مدیریت پروژه های نمایشگاهی با همکاری اتاق مشترک ایران و قزاقستان، نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران را در شهر آلماتی قزاقستان از 13 لغایت 16 مهرماه برگزار می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۱۲    
موفقیت های بافت برای کسانی که او را از سنین کودکی و نوجوانی می شناسند به هیچ وجه متحیرکننده نیست، زیرا می دانند که وارن از سن 11 سالگی خرید و فروش سهام را آغاز کرده و تا سن 16 سالگی ثروتی معادل ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۴۸    
امید ملک، عضو کمیسیون حمل ونقل، لجستیک و گمرک اتاق ایران می گوید: حدود 10 درصد از سوانح جاده ای کشور را می توان به عنوان قصور راننده دسته بندی کرد؛
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۳۰    
چیزی که در دنیای امروز و در زمینه تبلیغات زیاد میشنویم این است که گفته میشود بازاریابی دهان به دهان یکی از بهترین و تأثیر گذارترین روش های بازاریابی است چرا که روشی است که افراد به بهترین شکل ممکن ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۱۲    
مجری برق رسانی روستایی با اشاره به برق رسانی رایگان به روستاها در دولت یازدهم ، گفت: اجرای طرح برق رسانی به روستاهای بالای 10 خانوار در کشور امسال به پایان رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۰۹    
رئیس ثبت احوال کشور گفت: پایگاه ثبت احوال در هر ثانیه پاسخگوی حدودا شش هزار استعلام در 200 هزار نقطه کشور است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۰۰    
رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی، سه ویژگی بازار کار ایران در آینده را جوانی، دانش آموختگی و حضور زنان دانست و گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۵۵    
مدیر بخش جوانه های نمایش ایرانی در هجدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی با اشاره به ورود نسل جدیدی از کودکان و نوجوانان به این حوزه تئاتری از نگرانی برای فراموشی نمایش های سیاه بازی و تخت حوضی سخن ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۴۰    
مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: در پنج ماهه اول سال 96، 585 هزار و 720 زائر خارجی به استان سفر کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۲۵    
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آستانه برگزاری جشنواره بزرگ تفریحی – ورزشی خانواده کارگران کشور، راهبردهای ورزش کارگری وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی را تشریح کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۱۹    
معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت، استقبال شرکت های خارجی برای حضور در این بخش را بی نظیر خواند و گفت: معتقدم در 2 سال آینده، رونق بی سابقه ای در این صنعت شکل می گیرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۱۶    
شرکت صنعتی آرا سلولز فارس با تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۱۶    
تورم 1600 درصدی در ونزوئلا معاش کارگران و خانواده های آنان را به شدت از خود متاثر ساخته است به گونه ای که آنها برای تامین مخارج خود مجبورند با افزایش 100 درصدی دستمزدها در سال 2017 دو تا سه شیفت در ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۱۳    
به دنبال برپایی اعتراضات صنفی کارگران دو کارخانه هپکو و آذرآب در شهر اراک، در روزهای گذشته دو نماینده مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی وزارت صنعت، معدن و تجارت به خواسته های صنفی کارگران شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۰۴    
بانکداری نوین به دلیل حجم عظیم تراکنش های مالی، دورکاری، تجارت های بین قاره ای و سرعت بالای انجام امور، ناچار به استفاده از سیستم های جدید الکترونیکی است؛
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۰۴    
رئیس اتحادیه کتابفروشان، لوازم التحریر و لوازم مهندسی با اشاره به اینکه بازار لوازم و التحریر در قبضه واردات قرار دارد گفت: در حال حاضر 70 درصد لوازم و التحریر موجود در بازار وارداتی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۰۴    
شرکت سایپادیزل در راستای پاسخ به نیاز مشتریان و توسعه سبد محصولات تولیدی، از محصول جدید خود در نمایشگاه خودرو تبریز، رونمایی خواهد نمود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۰:۵۸    
مرکز آمار ایران اعلام کرد: شاخص قیمت تولید کننده زراعت، باغداری و دامداری سنتی (برمبنای 100=1390) در فصل بهار سال 1396 برابر است با 258.3 که به ترتیب نسبت به فصل قبل (تورم فصلی) 27 ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۰:۵۵    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که اروپایی ها علاقه مند به حفظ برجام و پایبندی به تعهدات شان هستند لذا نه تنها آمریکا نمی تواند به راحتی این سند را از بین ببرد که در نهایت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۰:۴۶    
کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پی واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی در جلسه ای اضطراری با حضور مسئولان مربوطه به بررسی ابعاد این حادثه می پردازد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۰:۴۳    
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر، دلایل افزایش قیمت طلا و سکه در روزهای اخیر را تشریح کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۰:۳۷    
وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد که راستی آزمایی آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره پایبندی ایران به برجام تنها بر اساس متن توافق است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۰:۱۹    
بانک ملت و سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران با هدف ارتقای سطح همکاری های متقابل و افزایش مراودات بانکی، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.