دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۲۱Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 30 شهریور 1396 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1396 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1396 روزنامه کسب و کار 31 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1396 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 29 مهر 1396 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1396 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1396 روزنامه کسب و کار 30 دی 1396 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1396 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 1 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 2 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 3 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 4 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 5 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 6 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 7 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 8 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 9 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 10 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 11 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 12 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 13 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 14 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 15 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 16 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 17 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 18 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 19 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 20 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 21 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 22 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 23 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 24 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 25 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 26 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 27 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 28 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 29 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 30 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1396 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۶:۲۴    
کمتر کسی یافت می شود که درباره بالا رفتن سن و آثار منفی آن روی طراوت، شادابی و تندرستی خود نگرانی نداشته باشد. به طور معمول این نگرانی در همه افراد و به ویژه در میان زنان وجود دارد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۳۹    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز که همراه با هیات تجاری متشکل از فعالان اقتصادی ایران، به دعوت مرکز توسعه تجارت خارجی تایوان عازم این کشور شده بود، دستاوردهای این سفر را تشریح کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۲:۵۵    
مدیر شعب بانک سپه منطقه خراسان جنوبی گفت:براساس آخرین آمار کمیسیون هماهنگی بانکهای این استان،منابع کل بانکها طی 4 ماهه اول 96 نسبت به ابتدای سال 7 درصد رشد داشته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۱۸    
بانک اقتصادنوین به منظور ارزش آفرینی برای هموطنان و مشتریان گرامی، بر اساس مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری عام منتشر می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۷:۴۸    
یک کارشناس اقتصادی با تاکید بر این که بازیگران اصلی بازارهای جهانی نفت با تمدید کاهش تولید موافقت خواهند کرد، گفت: نشانه ای نیست که بازیگران اصلی مخالف تمدید کاهش تولید باشند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۵    
نمازگزاران امروز نماز جمعه تهران در پاسخ به سخنرانی ترامپ در سازمان ملل علیه ملت ایران، تظاهرات کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۳    
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: هم اینک 13 هزار طرح صنعتی با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در کشور وجود دارد که با بهره برداری از آنها 444 هزار فرصت شغلی در کشور ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۳    
بازیکن ذوب آهن می گوید اگر به استقلال زمان داده شود می تواند نتایج بهتری کسب کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۳    
نتایج تحقیق جدید نشان می دهد حفظ وزن سالم، رفتار شماره 1 پیشگیری از فشارخون بالاست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۳    
به گفته محققان، مصرف روزانه رژیم غذایی سالم همراه با ورزش مناسب می تواند علائم آسم را کاهش داده و به کیفیت زندگی فرد بیمار کمک کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۳    
بررسی های جدید در آمریکا نشان داده است که دختران جوانی که تنها بر یک ورزش تمرکز می کنند استرس بیشتری نسبت به دخترانی که چند ورزش انجام می دهند، دارند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۳    
دبیر کمیته شیمی و کیمیاگری همایش بین المللی بزرگداشت "محمدبن زکریای رازی" از برگزاری نمایشگاه ویژه ابزار و وسایل و آثار کیمیاگری زکریای رازی در کرمانشاه خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۳    
عربستان سعودی از شب گذشته، ممنوعیت یک ساله استفاده از سرویس های پیام رسان و اپلیکیشن های موبایل نظیر اسکایپ، واتس اپ و اسنپ چت را لغو کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۳    
سرمربی شیاطین سرخ به ستایش از عملکرد شاگردانش بعد از پیروزی در برابر برتون پرداخت. او بر این باور است که برداشتن جام اتحادیه باعث تقویت تیم های انگلیسی در رقابت های اروپایی می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۳    
سرمربی پیکان می گوید از اینکه می گویند تیمش مقابل پرسپولیس ضد فوتبال بازی کرده ناراحت نمی شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۵:۵۷    
در دنیای امروز صنعت تبلیغات درحالی که پشتوانه ی قدرتمندی برای تضمین کیفیت ندارد، انواع محصولات گوناگون را (با آگهی های بازرگانی و تبلیغات مختلف) به دنیا معرفی می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۵:۴۲    
اوستنده در حضور بازیکن ایرانی اش توانست ژیلویسه را در جام حذفی بلژیک شکست دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۵:۴۲    
چهلمین دوره جشنواره بین المللی فیلم میل ولی آمریکا میزبان وقت نهار و هنوز نه 2 فیلم از سینمای ایران شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۴:۲۱    
مدیرعامل بانک دی به مناسبت هفته دفاع مقدس در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۴:۱۲    
اجرای طرح چابک با هدف آموزش 14 هزار قالیباف جدید در مناطق روستایی 14 استان برای تولید فرش صادراتی آغاز شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۴:۰۶    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: ملاقاتهای خوبی با مسئولان افغانستان به ویژه مشاوران رئیس جمهور و وزرا داشته ایم و هم اکنون همکاری ها در حوزه صنایع معدنی با این کشور در ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۴:۰۳    
مدافع برزیلی رئال مادرید در دیدار برابر رئال بیتس مصدوم شد تا نگرانی زیدان برای تیمش بیشتر شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۳:۳۳    
هافبک برزیلی رئال مادرید بدشانسی را دلیل شکست تیمش برابر رئال بتیس دانست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۳:۳۳    
گوگل امروز با پرداخت 1.1 میلیارد دلار، بخشی از شرکت اچ تی سی را تصاحب کرد که در زمینه ی تولید گوشی هوشمند با برند پیکسل فعالیت داشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۳:۱۵    
معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در پاسه به سخنان ترامپ رییس جمهوری آمریکا پاسخی را منتشر کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۳:۱۲    
محققان "موسسه فناوری ماساچوست"(ام.آی.تی-MIT) در پروژه ای چندین ساله موفق شدند با استفاده از امواج صوتی نمونه های خون را در چند دقیقه جداسازی کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۳:۰۶    
ایجاد تحول در اشتغال زایی کسب وکارهای مبتنی بر ICT، توسعه دسترسی به فضای مجازی همراه با ایمن سازی، افزایش کیفیت خدمات شبکه ملی اطلاعات و ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۳:۰۳    
سنگربان یوونتوس ابراز امیدواری کرد که نویر هر چه سریع تر به میادین بر گردد و دوران آسیب دیدگی را پشت سر گذارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۳:۰۳    
بعد از واگذاری تعهدات موسسه غیرمجاز آرمان به موسسه ملل و طی شدن مراحل از پیش تعیین شده، فرآیند تعیین و تکلیف سپرده گذاران آن از 12 مهرماه در دستور کار قرار خواهد گرفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۳:۰۰    
بانک گردشگری، حامی رسمی تیم های ملی والیبال ایران، در مراسمی از سروقامتان افتخارآفرین والیبال و بانوی طلایی ورزش ایران تجلیل کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۲:۴۲    
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران، استعفای منصوریان از سرمربیگری این تیم را پذیرفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۲:۳۶    
سرمربی رئال مادرید بدشانسی را دلیل اصلی شکست تیمش برابر رئال بتیس عنوان کرد. او تاکید کرد که عدالت فوتبالی اجرا نشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۲:۳۶    
کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، با اشاره به وجود مذاهب مختلف در استان بر پرهیز از طرح موضوعات تفرقه انگیز در عزاداری ها توسط روحانیون و مداحان تاکید کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۲:۲۷    
سرمربی سیتی از پیروزی تیمش در خانه وست برومویچ خوشحال است و از عملکرد شاگردانش راضی به نظر می رسد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۲:۲۴    
قم - امام جمعه قم بر لزوم روحانی محوری در مجالس عزاداری امام حسین(ع) تأکید کرد و گفت: از ظرفیت هیأت های مذهبی باید برای بیان معارف اهل بیت(ع) استفاده شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۲:۱۵    
کرمانشاه- مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه بر تقویت مسئولیت اجتماعی در جامعه تاکید کرد و از تشکیل کمپین حمایت از افراد کارتن خواب در استان توسط بهزیستی و طی آینده نزدیک خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۲:۰۹    
در شرایطی که چهار روز قبل اعلام شد، آب چشمه علی شهرری خشک شده، حالا میراث فرهنگی می گوید وضعیت چشمه علی با یکی دو سال گذشته فرقی ندارد و مانند گذشته همچنان کودکان در آب چشمه آب تنی می کنند!
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۲:۰۳    
غذاهای ایتالیایی برای همه شناخته شده است و رستوران های ایتالیایی بسیاری در جای جای دنیا با منوهای مختلف وجود دارد. پیتزا، پاستا و اسپاگتی بخش جدانشدنی غذاهای ایتالیایی است که طرفداران بسیاری دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۱:۵۱    
مستند ایرانی رویای دم صبح که برنده جوایز مختلف است، توانست در اکران عمومی خود در کشور فرانسه، نظر منتقدان فرانسوی را هم به خود جلب کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۱:۴۵    
معاون وزیر جهاد گفت: در دولت یازدهم سهام شرکت و موسسه های وابسته به وزارت جهاد تاکنون به 25 هزارنفر از رزمندگان جنگ واگذار شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۱:۳۹    
محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، در جلسه ای با حضور مسئولان سه دستگاه درگیر طرح رونق تولید بر ارائه تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط برای نوسازی خطوط تولید تاکید شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۱:۳۶    
طی سفر هیات تجاری اتاق ایران به کرواسی، معاون بین الملل اتاق ایران با قائم مقام وزیر اقتصاد کرواسی دیدار کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۱:۲۴    
رییس و اعضای مجلس خبرگان رهبری صبح امروز با حضور در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان های امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۱:۲۱    
وزیر امور خارجه کشورمان پس از نشست بیش از یک ساعته با وزیران خارجه 1+5 در جمع خبرنگاران ایرانی گفت: جلسه مشخصی بود که در آن تاکید شد نگرش ها بر برجام مبتنی بر رویکردی همه جانبه و چند جانبه است نه یک ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۰:۲۹    
تمامی سرویس های غیرحضوری بانک ملت در ساعت 23:59 روز 30 شهریور ماه از دسترس مشتریان خارج خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۸:۴۴    
چیزی که نیاز به تبلیغات اینترنتی را بیش از پیش نمایان می سازد ف توسعه روز افزون فضای اینترنت و افزایش خارج از تصور سایت های ایرانی برای معرفی برند یا فروش اجناس خود است و تمام این کسب و کارهای ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۸:۴۴    
ممکن است گاهی موانع فکری مانع خلاقیت نویسنده شوند. شاید با تمام انرژی شروع به نوشتن کنید، ولی چیزی که می نویسید شما را راضی نکند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۸:۴۴    
دنیای تبلیغات اینترنتی در دو دهه ی اخیر تحولات گسترده ای را پشت سر گذاشته است. همزمان با ایجاد شیوه ها و تکنولوژی های جدید تبلیغ آنلاین ...