یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۵:۵۸Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 19 آذر 1397 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 31 فروردین 1397 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 31 خرداد 1397 خبر آنلاین 31 تیر 1397 خبر آنلاین 31 مرداد 1397 خبر آنلاین 31 شهریور 1397 خبر آنلاین 30 مهر 1397 خبر آنلاین 2 آبان 1397 خبر آنلاین 30 دی 1397 خبر آنلاین 30 بهمن 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 6 آذر 1397 خبر آنلاین 7 آذر 1397 خبر آنلاین 8 آذر 1397 خبر آنلاین 9 آذر 1397 خبر آنلاین 10 آذر 1397 خبر آنلاین 11 آذر 1397 خبر آنلاین 12 آذر 1397 خبر آنلاین 13 آذر 1397 خبر آنلاین 14 آذر 1397 خبر آنلاین 15 آذر 1397 خبر آنلاین 16 آذر 1397 خبر آنلاین 17 آذر 1397 خبر آنلاین 18 آذر 1397 خبر آنلاین 19 آذر 1397 خبر آنلاین 20 آذر 1397 خبر آنلاین 21 آذر 1397 خبر آنلاین 22 آذر 1397 خبر آنلاین 23 آذر 1397 خبر آنلاین 24 آذر 1397 خبر آنلاین 25 آذر 1397 خبر آنلاین 26 آذر 1397 خبر آنلاین 27 آذر 1397 خبر آنلاین 28 آذر 1397 خبر آنلاین 29 آذر 1397 خبر آنلاین 30 آذر 1397 
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۹:۲۶    
آنهایی که در سفر و گردش با تجربه تر هستند، می گویند باید به همان جاهایی رفت که مردم بومی می روند و بهترین زمان هم وقتی است که از هجوم توریست ها کاسته شده باشد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۰:۴۴    
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه برنامه تعالی نیازمند مدیرانی با قدرت تصمیم گیری بالا است،گفت: مدیران مجری برنامه تعالی مدیریت باید آمادگی رویایی با ناکامی ها ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۷:۴۷    
هفته نامه گویا در آخرین شماره خود در مطلبی با عنوان قدیمی ترین معدن مس ایران در اهر همچنان فعال است ، گفت و گویی با مدیرعامل معدن مس مزرعه اهر انجام داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۶:۵۵    
دوازدهمین دوره معرفی تولیدکنندگان و مدیران جوان و دهمین دوره معرفی چهره های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران با حضور وزیر صنعت معدن تجارت آغاز بکار کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۴:۴۰    
دیروز دوشنبه یک مجتمع آپارتمانی در فیلادلفیای آمریکا طعمه حریق شد. زبانه های آتش که تا پاسی از شب شعله می کشید، ضمن وارد آوردن آسیب جدی به این ساختمان جهار طبقه، دو آتش نشان را نیز دچار سوختگی کرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۴:۳۲    
تسنیم نوشت: گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش یک تا 2 میلیون تومانی قیمت تعدادی از خودروها در بازار دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۳:۵۶    
مهر نوشت: رئیس کل دادگستری استان تهران از انجام هماهنگی های لازم برای ارسال پرونده باقری درمنی به اجرای احکام خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۱:۳۷    
رییس سازمان صنعت؛معدن و تجارت استان گفت:هم اکنون 50 درصد از 2.5 میلیون شیرخشک مورد نیاز کشور در این استان تامین می شود
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۱:۵۴    
نیلوفر خوش خلق از هفتم دی جایگزین پریناز ایزدیار در نقش فانتین در نمایش موزیکال بینوایان می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۱:۰۶    
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: جاده ای باستانی در مسیر زاهدان - کرمان کشف شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۰:۳۳    
مهر نوشت: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از مصدومیت شدید کارگر جوان با سقوط به چاهک آسانسور خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۰:۲۴    
مدیر کل بنیاد لرستان با حضور در منزل شهیدان سیدحسن موسوی، سیدمحمدحسن موسوی از والدین این دو شهید گرانقدر که در بستر بیماری می باشند دیدار و از آنان تجلیل کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۰:۱۵    
جسد مجهول الهویه جوانی حدودا 30 ساله در باغات جاده دهنوراه نهاوندکشف شد
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۰:۰۳    
سخنگوی سازمان ثبت احوال با تاکید بر اینکه کارت های ملی قدیم در سال 98 فاقد اعتبار خواهند بود به هموطنان توصیه کرد که ثبت نام و دریافت کارت ملی هوشمند را به پایان سال موکول نکنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۰:۰۰    
متن کامل فایل صوتی آخرین لحظات زندگی جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی توسط شبکه تلویزیونی سی ان ان افشا شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۹:۴۰    
تسنیم نوشت: رئیس گروه روابط پارلمانی ایران با پارلمان اروپا با بیان اینکه برجام باید دستاوردهای ملموسی برای ملت ایران داشته باشد، گفت: برجام می تواند ضامن حفظ نقش اروپا در معادلات جهانی باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۹:۳۶    
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از ورود سامانه بارشی جدید از روز چهارشنبه در استان آذربایجان شرقی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۹:۳۰    
استاندار آذربایجان غربی در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: اجازه نمی دهیم فردی در استان بخاطر فقر و تنگدستی از تحصیل باز بماند و هزینه تحصیل آنان را از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره) و ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۹:۲۸    
ایسنا نوشت: رشید سکای از بخش عربی بی بی سی که به محمد بن سلمان در زمان کودکی اش، انگلیسی آموزش داده بود، روایت نادری از زندگی در داخل دربار سلطنتی ارایه می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۷:۲۴    
شهروند نوشت: این جا ورود مشتریان آزاد نیست! شما باید شأن اجتماعی ویژه داشته باشید، تحصیلکرده باشید، خوشنام باشید و حاشیه نداشته باشید و جمعیت خانواده تان کم باشد تا بتوانید خانه های لاکچری برج های ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۶:۴۸    
روزنامه کیهان در اخبار ویژه خو نوشت:یک عضو گروهک نهضت آزادی گفت گفتمان اصلاح طلبی به سرازیری افتاده و احتمالا در انتخابات آتی مجلس با ناکامی روبه رو خواهند شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۳:۳۴    
مهر نوشت: برخی از اعضای شورای شهر رشت ضمن مخالفت باسفر مسئول روابط عمومی بین الملل شهرداری به گردهمایی خوراک شناسی 2019یونسکو در ماکائو از عدم دستاورد مناسب این برند برای شهر رشت گلایه کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۰:۳۰    
باشگاه چلسی مثل اکثر باشگاه های اروپایی مخالفت محکمی با نژادپرستی دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۰:۲۳    
ایسنا نوشت: دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی، با معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در بروکسل دیدار و رایزنی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۰:۲۲    
ایسنا نوشت: با پایان مراحل تولید مستند هاشمی زنده است این اثر بزودی در دانشگاه های سراسر کشور رونمایی خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۳:۱۹    
امروز عکس معنی داری در اینستاگرام رئیس جمهور منتشر شد. صحنه ای از آتش کشیده شدن برجام در مجلس شورای اسلامی توسط گروهی از نمایندگان!
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۳:۱۱    
یک کارشناس فضای مجازی اعلام کرد خودروسازان 20 هزار میلیارد تومان فاکتور خرید برای مردم صادر کرده اند ولی آنها را بلاتکلیف گذاشته اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۳:۰۴    
کوچک سازی، برون سپاری و استفاده از تکنولوژی های جدیی گوشه ای از عملکرد شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد در کاهش هزینه ها و تحقق فرامین اقتصاد مقاومتی بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۲:۵۹    
ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در پی حوادث اخیر فرانسه و سرکوب معترضان موسوم به جلیقه زرد، با صدور بیانیه ای خطاب به سازمان های بین المللی و دولت فرانسه اقدام های سرکوبگرایانه این کشور را محکوم کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۲:۴۷    
ایرنا نوشت: جراح عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت گفت: در عملی موفقیت آمیز یک توده پنج کیلوگرمی از شکم یک خانم 20 ساله اهل این شهرستان بیرون آورده شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۲:۴۵    
3 بازیکن از استان آذربایجان شرقی به اردوی تیم ملی هاکی کشور دعوت شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۲:۲۴    
برد 2-0 چلسی مقابل منچسترسیتی با گل های لوئیز و کانته به رویای شکست ناپذیری سیتی پایان داد، آرسنال همچنان تنها تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس است که یک فصل را بدون شکست پشت سر می گذارد.. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۳:۲۱    
ایرنا نوشت: منابع خبری روز دوشنبه گزارش دادند که نیروهای اتحاد دموکراتیک سوریه (پ.ی.د) در حومه شرقی دیر الزور سوریه یکی از سرکرده های داعش را در مقابل دریافت 100 هزار دلار آزاد کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۳:۰۸    
فارس به نقل از نایب رئیس مجلس نوشت: متاسفانه خلوص و تقوای سیاسیون کم شده و ما امروز شاهد نوعی جنگ قدرت و رقابت برای تصاحب مناصب هستیم که باعث آسیب به کشور شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۳:۰۴    
مجری برنامه نود واکنش جالبی به دعوت احمدزاده به تیم ملی ایران داشت
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۲:۵۶    
رئیس جمهور فرانسه با اعلام وضعیت اضطراری اقتصادی در این کشور گفت که با اقدامات قاطع شامل کاهش مالیات به مبارزه با شرایط دشوار اقتصادی می روند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۲:۵۲    
ایرنا نوشت: وزارت خزانه داری آمریکا دوشنبه سه مقام بلندپایه کره شمالی از جمله یک مشاور ارشد رهبر این کشور آسیایی را تحریم کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۲:۴۹    
دوربین لیزری سه بعدی روی گوشی هوشمند LG G8 ThinQ می تواند برگ برنده کمپانی کره ای در برابر رقبا ازجمله گلکسی اس 10 سامسونگ باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۲:۳۴    
ایرنا نوشت: فرمانده انتظامی استان همدان آرزوی پلیس شدن پرهام نوروزی کودک 9 ساله همدانی را محقق کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۲:۳۲    
فارس به نقل از نایب رئیس مجلس نوشت: متاسفانه خلوص و تقوای سیاسیون کم شده و ما امروز شاهد نوعی جنگ قدرت و رقابت برای تصاحب مناصب هستیم که باعث آسیب به کشور شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۲:۲۴    
ایرنا نوشت: روسیه در راستای توافق با ونزوئلا دو فروند بمب افکن دورپرواز راهبردی توپولف160 که توانایی حمل موشک های هسته ای را دارد به ونزوئلا اعزام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۲:۱۲    
استفاده ژن خوب ها از بازنشسته شدن برخی مدیران سوژه کارتون داود هوشمند در نیش خط شده است. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۲:۰۱    
ویدئویی از آوازخوانی آرش استیلاف، بازیگر ایرانی را در یک سریال چینی ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۱:۵۳    
در پی اظهارات عجیب یکی از نمایندگان مجلس، محمد طحانی این کاریکاتور را با عنوان دایی جان کریمی قدوسی در ابتکار منتشر کرد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۱:۵۲    
پایگاه اطلاع رسانی دولت نوشت: معاون اول رئیس جمهور با تأکید بر این که نظام جمهوری اسلامی ایران به آرمان های امام (ره) و شهدا وفادار است گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۱:۵۰    
سرمربی پدیده مشهد به خبرورزشی گفت: تماشاگران پدیده، پرشورهای جدید فوتبال ایران هستند. آن ها به تیمشان عشق می ورزند و وابستگی خوبی به پدیده دارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۱:۴۹    
سیدعباس صالحی در ارتباط با محل برگزاری جشنواره فیلم فجر گفت: در حال بررسی گزینه های قدیمی و جدید هستیم و باید به این نکته توجه داشته باشیم که دست ما در این زمینه باز نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۱:۴۶    
کمیسیون ملی انتخابات راهکار پیشنهادی مرکز پژوهش های مجلس است تا به حرف و حدیث ها درباره نحوه نظارت و برگزاری انتخابات شوراها پایان دهد اما میزان عملیاتی بودن این راهکار محل تردید و سئوال است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۱:۴۲    
بانک ورزش نوشت:رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، پنالتی گرفته شده برای پرسپولیس را صحیح دانست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۱:۳۶    
قانون منع به کارگیری بازنشستگان شوخی ندارد و این مورد تایید معاون وزیر ورزش هم هست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۱:۳۳    
ایسنا نوشت: در آستانه هفته پژوهش، اعضای شورای پژوهشگاه های ملی کشور با دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در محل مجلس دیدار و گفتگو کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۱:۱۷    
فارس نوشت: بانک های استادندارد چارترد و اچ اس بی سی احتمالا در میان موسسات مالی هستند از سوی هوآوی برای انتقال پرداخت ها به ایران از آن استفاده شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۱:۱۶    
تسنیم نوشت: رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه اجرای برخی قوانین در کشور فقط در حد حرف است گفت: فساد سیاسی را به چشم می بینیم و این مسئله فاحش است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۱:۱۱    
مهر نوشت: میانگین قیمت سبد نفتی اوپک پس از هشت هفته افت پیاپی، هفته گذشته حدود یک دلار افزایش یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۱:۱۱    
شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: سه میلیون و 623 هزار مسافر در آبان ماه امسال در فرودگاه های کشور جابجا شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۱:۰۴    
اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری دوشنبه 19 آذرماه ، به منظور بازدید و افتتاح چند طرح و پروژه مهم صنعتی، اقتصادی و عمرانی از طریق فرودگاه بین المللی بندرعباس، وارد استان هرمزگان شد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۰:۵۴    
ویدئویی تکان دهنده منتشر شده از تظاهرات پاریس را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۰:۴۸    
ایسنا نوشت:سرپرست معاونت اقتصادی مالی شهرداری تهران گفت: بر اساس تایید سازمان حسابرسی، مطالبات شهرداری تهران از دولت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۰:۴۶    
یک حاشیه قومیتی به علت برداشت اشتباه منجر به تحرک عده ای فرصت طلب و در نهایت از دسترس خارج شدن صفحه اینستاگرامی استاندار آذربایجان غربی انجامید بطوریکه توضیحات گروه رسانه ای مبنی بر برداشت اشتباه نیز ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۰:۴۱    
بازار ایران در حال تطبیق خود با شرایط تازه ابلاغی از سوی بانک مرکزی برای مقابله با پولشویی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۰:۳۰    
پایگاه اطلاع رسانی دولت نوشت: با حضور معاون اول رئیس جمهور 1200 طرح اشتغالزایی شهری و روستایی در سطح کشور همزمان مورد بهره برداری قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۷:۳۱    
فارس نوشت: رئیس جمهور ترکیه با انتقاد شدیداللحن از بی تفاوتی اتحادیه اروپا به حوادث فرانسه، از رسانه های جهانی خواست تا تصاویر و مستندات اعتراضات پاریس و برخورد خشن پلیس را بدون سانسور نشان دهند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۷:۰۴    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: اظهارات یکی از دادستان های ترکیه در رابطه با منع استفاده از روسری در نیروی های مسلح و ارتش خشم رییس جمهور این کشور را برانگیخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۸:۰۴    
ویدئویی ببینید از تصادف مرگباری که به دلیل صحبت با تلفن همراه در هنگام عبور از خیابان رخ داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۷:۵۸    
فیلم بمب؛ یک عاشقانه به کارگردانی پیمان معادی اولین اکران مردمی خود را در پردیس سینمایی کوروش برگزار می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۷:۵۱    
امیرحسین اصلانیان گفت: موافق بازگشت طارمی نیستم. چون سکوها علیه او هستند و اگر در دو بازی موقعیت از دست بدهد کاری می کنند که روحیه اش از دست می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۷:۴۵    
ایرنا نوشت: معاون قوانین مجلس شورای اسلامی در توضیح نامه به رییس فدراسیون فوتبال گفت: در این نامه تنها به سوال مهدی تاج در مورد غیردولتی بودن فدراسیون پاسخ مثبت داده شده و فردا جلسه تعیین استثنائات ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۷:۴۴    
محمد انصاری مدافع مصدوم پرسپولیس، توسط دکتر کیهانی جراحی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۷:۳۱    
مسئولان باشگاه استقلال خواهان برگزاری اردو در کیش هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۷:۲۱    
ایسنا نوشت: شبکه صهیونیستی "کان" اعلام کرد، اسرائیل در تلاش است برای مقابله با محور روسی-ترکی، یک "محور منطقه ای دموکراتیک" تشکیل دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۷:۱۸    
ایسنا نوشت: یک شرکت موفق شده مجوز حمل بار با کمک پهپاد را برای رساندن تجهیزات لازم به مناطق دورافتاده دریافت کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۷:۱۲    
ایرنا نوشت: رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به این که تعداد امضاهای طرح استیضاح وزیر امورخارجه به زیر 10 نفر رسیده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۷:۱۱    
وکلای مدافع "منگ وانزو"، مدیر مالی شرکت فن آوری مخابراتی چینی "HUAWEI" که از یک هفته پیش در کانادا بازداشت شده است، با طرح احتمال وخامت سلامتی به دلیل "افزایش فشار خون" ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۷:۱۰    
حسن خیریانپور در مراسم معارفه رئیس جدید بانک سپه استان مازندران گفت:بانکهای استان با همه ظرفیت در سرمایه گذاری در بخش های صنعت ، معدن و کشاورزی و خدمات مشارکت کنند
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۷:۰۷    
ایسنا نوشت: وزیر راه و شهرسازی در دیدار رییس جمهوری با معاونان و مدیران وزارت راه و شهرسازی در ساختمان شهید دادمان، با ارائه جزئیات برنامه برای ساخت 400 هزار واحد مسکونی تا سال 1400 ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۷:۰۱    
جنگنده میگ 29 یک جنگنده شکاری رهگیر، ساخت اتحاد جماهیر شوروی است که در اوایل دهه 70 وارد ناوگان نیروی هوایی ارتش شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۶:۵۹    
بی آنکه توضیحی بدهیم دو دقیقه از وقتتان را برای دیدن لحظاتی بگذارید که شاید این روزها جایی در ذهن ما نداشته باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۶:۵۳    
باشگاه خبرنگاران نوشت: بر اساس تصمیم اعضای هیات امنای موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت، دانشجویان علوم پزشکی موظف به گذراندن 2 واحد درسی آشنایی با فرهنگ و ارزش های علوم پزشکی دفاع مقدس شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۶:۴۶    
ابنا نوشت: رئیس پلیس مالزی از دستگیری 7 تروریست در این کشور خبر داد. این مظنونان شامل 5 شهروند مالزی و 2 شهروند فیلیپین در جریان چندین عملیات در ایالت های مختلف بازداشت شده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۶:۴۴    
فارس نوشت: معاون فرهنگی سپاه گفت: سیاست های دشمنان با ناتوی عربی و شورای نیم بند خلیج فارس به شکست انجامید که تمامی این ها دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۶:۴۳    
اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم فوتبال امید در جزیره کیش مشخص شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۶:۳۱    
شهرک سینمایی و تلویزیونی ایران (غزالی سابق) در سال 58 توسط زنده یاد علی حاتمی ساخته شده است و از آن روز تاکنون میزبان فیلم ها و سریال های زیادی با مضمون تاریخ معاصر ایران بوده است. عکس ها: میزان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۶:۲۹    
تسنیم نوشت: تصاویری از اورهال جنگنده های میگ 29 نیروی هوایی ارتش در پایگاه شهید لشکری تهران منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۶:۲۰    
خانه ملت نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیمات جلسات شورای هماهنگی تاثیرات مثبتی داشته و بیانگر این بود که ایران می تواند شرایط را کنترل کند و خوشبختانه روند کاهش نرخ ارز ایجاد شد که باید ادامه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۶:۱۹    
ایرنا نوشت: عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران اعلام کرد: تاکنون 875 هزار نفر کارت بانکی خود را جایگزین کارت سوخت کرده اند که با این کار 43 میلیارد تومان در منابع دولتی صرفه جویی شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۶:۱۰    
ویدئویی از خاطره جالب خاویر باردم درباره تماس اصغر فرهادی با پنه لوپه کروز را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۶:۰۳    
سرمایه گذاری را می توان ابزار یا روشی برای ایجاد ثروت دانست. شاید شما هم مانند بسیاری از افراد دیگر این تصور را داشته باشید که با پول کم امکان سرمایه گذاری وجود ندارد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۵:۵۵    
وزیر اطلاعات گفت: حراست ها چشم های تیزبین امنیت و سلامت دستگاه های جمهوری اسلامی ایران هستند و نقش آنها در تأمین امنیت و سلامت و پیشگیری از فساد برجسته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۵:۵۲    
فارس نوشت: وزیر صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به تدوین یک بسته جامع برای خودرو گفت: شاه بیت اهداف ما افزایش تولید خودرو است، زیرا در صورت افزایش تولید، قیمت ها اصلاح می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۵:۵۱    
ایرنا نوشت: رئیس اتحادیه قنادان تهران می گوید که به علت افزایش نرخ کاغذ از چند ماه گذشته تصمیم گرفته اند که قیمت جعبه را هم در قنادی ها همراه با شیرینی منظور کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۵:۵۱    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد که امکان لغو یا ویرایش اطلاعات درخواست صدور کارت سوخت المثنی فراهم شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۵:۴۶    
ایرنا نوشت: نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون شرکت های خودروساز 2 هزار میلیارد تومان به قطعه سازان بدهکار هستند و این بر روند تولید قطعات خودرو تاثیر خواهد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۵:۴۶    
تسنیم نوشت: رئیش قوه قضائیه با اشاره به اعتراضات گسترده ضد سرمایه داری در فرانسه گفت: رهبر معظم انقلاب سالها قبل پیش بینی کرده بودند که موج بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی ساکن نخواهد ماند و به اروپا ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۵:۴۶    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: علاوه بر افزایش 20 درصدی حقوق در لایحه بودجه سال 98 حدود دو هزار میلیارد تومان منابع نیز برای همسان سازی حقوق برخی بازنشستگان در نظر ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۵:۴۶    
تصاویر زیر مجموعه تفریحی و گردشگری آکواریوم ایران با حدود 8000 قطعه ماهی در انزلی را نشان می دهد. در این آکواریوم عمده ماهی ها از خلیج فارس و دریای عمان تامین شده اند. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۵:۳۹    
ایسنا نوشت: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از انحراف مصون نیست ، بر ضرورت پرهیز از اقدامات احساسی و هیجانی تاکید کرد و گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۵:۳۱    
اعتراضات در فرانسه برای چهار هفته متوالی ادامه دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۵:۲۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه به بیانیه پایانی نشست شورای همکاری خلیج فارس واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۵:۲۱    
با اعلام علی حاتم مدیر تیم فوتبال سایپا مهدی ترابی پس از بازی با نفت به پرسپولیس می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۵:۲۱    
در تصویر زیر تظاهرات جمعی از معلمان را در سال 1340 و در میدان بهارستان تهران می بینید که نسبت به میزان حقوق و دستمزدشان اعتراض داشتند. منبع: عکس های زیرخاکی 67282