یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۸:۲۰Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 27 آذر 1397 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 31 فروردین 1397 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 31 خرداد 1397 خبر آنلاین 31 تیر 1397 خبر آنلاین 31 مرداد 1397 خبر آنلاین 31 شهریور 1397 خبر آنلاین 30 مهر 1397 خبر آنلاین 2 آبان 1397 خبر آنلاین 30 دی 1397 خبر آنلاین 30 بهمن 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 6 آذر 1397 خبر آنلاین 7 آذر 1397 خبر آنلاین 8 آذر 1397 خبر آنلاین 9 آذر 1397 خبر آنلاین 10 آذر 1397 خبر آنلاین 11 آذر 1397 خبر آنلاین 12 آذر 1397 خبر آنلاین 13 آذر 1397 خبر آنلاین 14 آذر 1397 خبر آنلاین 15 آذر 1397 خبر آنلاین 16 آذر 1397 خبر آنلاین 17 آذر 1397 خبر آنلاین 18 آذر 1397 خبر آنلاین 19 آذر 1397 خبر آنلاین 20 آذر 1397 خبر آنلاین 21 آذر 1397 خبر آنلاین 22 آذر 1397 خبر آنلاین 23 آذر 1397 خبر آنلاین 24 آذر 1397 خبر آنلاین 25 آذر 1397 خبر آنلاین 26 آذر 1397 خبر آنلاین 27 آذر 1397 خبر آنلاین 28 آذر 1397 خبر آنلاین 29 آذر 1397 خبر آنلاین 30 آذر 1397 
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۰۵    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت از انتشار تصویر سارق گوشی تلفن همراه با مجوز قضایی به جهت شناسایی وی توسط شهروندان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۶    
تسنیم نوشت: قیمت خرید دلار امروز در شعب ارزی بانک ها 9 هزار و 900 تومان تعیین شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۸:۵۴    
برنا نوشت: محققان می گویند اضطراب یک ویروس واگیردار است و راحت تر از آنچه فکرش را می کنید، می تواند راهش را به زندگی تان باز کند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۵:۱۸    
مسئول منطقه حفاظت شده اشترانکوه از دستگیری شکارچیان غیر مجاز کل و بز وحشی در منطقه حفاظت شده اشترانکوه خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۴:۲۰    
همیشه اصفهان با پیشینه و تاریخی که دارد، زبانزد همه جهانیان بوده است. از سی و سه پل گرفته تا پل خواجو، میدان نقش جهان و بسیاری از جاذبه هایی که هر کدام به تنهایی، داستانی برای حکایت دارند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۱:۰۶    
ایرنا نوشت: رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی از تشکیل ستادی ویژه برای مقابله با گرانفروشی در سطح عرضه با همکاری دستگاه قضایی استان در هر یک از شهرستان های استان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۰:۴۳    
دیپلماسی ایرانی نوشت: حداقل 66 درصد مردم فرانسه از جنبش اعتراضی جلیقه زردها حمایت می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۹:۵۰    
در سالهای اخیر نماد درخت کریسمس گاهی دستکاری می شود و حتی به جای درخت از وسیله های دیگری برای درست کردن این سمبل استفاده می شود. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۳:۱۳    
عکس آزاری یا فتوبامبینگ کاری است که احتمالا شما هم یا خودتان انجام داده اید یا قربانی آن شده اید! توریسم آنلاین نوشت: عکس آزاری یعنی همان پریدن ناگهانی در پس زمینه و خراب کردن عکس ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۲:۴۵    
ایسنا نوشت: با ارایه یک طرح پژوهشی از سوی یکی از کارشناسان ارشد شرکت ملی حفاری ایران مهار و کنترل کانون های گرد و خاک با ابداع و ساخت ماده هیبریدی امکان پذیر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۲:۳۹    
بنیاد سینمایی فارابی گزارش حساب رسی صورت های مالی سال 96 خود را منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۲:۲۲    
رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت از اجرای 12 پروژه اکتشاف در طرح توسعه معادن استان خبرداد
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۲:۱۳    
تسنیم نوشت: یک نماینده ادوار مجلس گفت: دولت در لایحه بودجه سال 98 حذف یارانه سه دهک بالای جامعه را به استانداری ها واگذار کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۰:۵۹    
سفیر سوئیس در تهران با پیوستن به پویش سه شنبه های بدون خودرو، سه شنبه 27 آذر با دوچرخه به محل کار خود رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۰۹:۴۱    
نماینده ولی فقیه دراستان گفت : زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس برای زائران و مسافران هم استانی که به زیارت امام هشتم در مشهد می روند خدمت رسانی می کند و هیچ درآمد مالی نیز نخواهد داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۰۸:۲۵    
شارل میشل، نخست وزیر بلژیک در برابر نمایندگان پارلمان این کشور اعلام کرد که از سمت خود کناره گیری می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۰۹:۱۴    
ایسنا نوشت:اتصال متروی تهران به آمل عنوان طرحی است که با عنوان گسترش خطوط ریلی مطرح شده،اما به گفته کارشناسان ذیربط، تحت این عنوان و در قالب بودجه های استانی توجیه پذیر نیست ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۰۷:۴۴    
روزنامه جوان نوشت:صادق زیباکلام که تضاد مواضعش گاه باعث انبساط خاطر منتقدانش می شود، در گفت وگویی گفته که میانه روهای اصولگرا را هم می بینیم .
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۰۷:۲۴    
ایرلند کشوری سبز واقع در شمال غربی اروپا که توسط دریای ایرلند از بریتانیا جدا شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۰۷:۲۳    
روزنامه جوان نوشت: محسن هاشمی، در مقام فرزند ارشد مرحوم هاشمی رفسنجانی در دلنوشته ای برای پدرش به مناسبت دریافت نشان فرمانده صلح برای آیت الله هاشمی رفسنجانی در کنگره سربازان صلح در مورد او نوشته که ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۰۷:۱۷    
کیهان نوشت:یک نمایش با محتوای آموزش مسائل جنسی به کودکان، این بار در قالب تئاتر کودک و با مجوز وزارت ارشاد روی صحنه رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۳:۱۵    
رئیس سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: شاید باورتان نشود، ولی وزیر وقتی دید از طریق قانونی پی گیری می کنیم ما را تشویق هم کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۳:۵۸    
در حاشیه گرانی های بازار شب یلدا، متین اسلامی این کارتون را در کانال نیش خط منتشرکرد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۳:۵۲    
صحبت های نوید محمدزاده در دوازدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران که جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای فیلم مغزهای کوچک زنگ زده دریافت کرد را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۳:۴۷    
باشگاه خبرنگاران نوشت: شهردار منتخب شورای اسلامی شهر رشت توسط وزارت کشور تایید صلاحیت نشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۳:۴۵    
اخیراً دیده شده که سامسونگ برای تبلیغ گوشی هایش روی توئیتر از آیفون استفاده می کند. اما حالا همه چیز برعکس شده، چراکه اپل از گوشی اندرویدی استفاده می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۳:۴۳    
تیم پوشانو دانشکده هنر فارسان دانشگاه شهرکرد در نخستین رویداد رقابتی دانشجویان کشور(آرتاپ) مقام برتر را کسب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۳:۴۱    
لحظات ضبط شده توسط یک نماینده از جلسه غیرعلنی امروز مجلس درباره فیلم منتشر شده از بحث نماینده سراوان با کارمند گمرک را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۳:۳۵    
العین امارات که به عنوان میزبان در جام باشگاه های جهان حضور داشت، به فینال این رقابت ها صعود کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۲:۳۹    
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: مجتبی زینی وند معاون وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده وزیر به منظور رسیدگی به حادثه آتش سوزی مدرسه دخترانه غیر انتفاعی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۲:۳۶    
در پی فوت دو دانش آموز و فاجعه آتش سوزی در مدرسه اسوه حسنه, موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان فردا را در شهرستان زاهدان عزای عمومی اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۲:۳۶    
فارس نوشت: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز سه شنبه با بیان اینکه توافق هسته ای برجام کانال هایی برای تعامل با ایران باز کرده گفت که بدون این توافق مذاکره با تهران در مسائل دیگر دشوار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۲:۳۰    
قرارداد 110 میلیاردی شرکتی که سرمایه ثبتی اش 10 میلیون تومان است مهمترین عامل دلخوری سیدجلال و همبازیانش قلمداد می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۲:۱۶    
ورزش سه نوشت: علی قلی زاده یکی از بازیکنان حاضر در لیست نهایی کی روش محسوب می شود که این روزها در آخرین اردوی تیم ملی در قطر حضور یافته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۲:۰۸    
ایرنا نوشت: نظرسنجی انجام شده توسط یکی از نهادهای انتخاباتی فعال در رقابت های داخلی حزب دمکرات آمریکا نشان می دهد که برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۲:۰۵    
معاون سیاسی وزارت امور خارجه که برای دیدار دوجانبه فنلاند به سر می برد، با ماتی آنتونن قائم مقام وزارت امور خارجه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۲:۰۱    
سیروس الوند در کنایه به فیلم مجید مجیدی در مراسم تقدیر از اصغر رفیعی جم در جشن منتقدان گفت: رفتند از آن سر دنیا استرارو را آوردند فیلمبرداران ما اگر بهتر از این نمی گرفتند بدتر هم نمی گرفتند!
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۱:۵۶    
سیدمهدی رحمتی و سیدجلال حسینی کنار رقابت، با یکدیگر رفاقت عمیقی هم دارند؛ رفاقتی که گاهی اوقات فراز و نشیب داشته، ولی همچنان به قوت خود باقی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۱:۵۵    
وزیر امور خارجه کشورمان توئیتی را درباره مذاکرات امروز ژنو منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۱:۵۵    
رایزنی های جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در خصوص تامین امنیت بین المللی اطلاعات در تاریخ 27 آذر 1397 در تهران برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۱:۵۰    
مغزهای کوچک زنگ زده با دریافت شش جایزه از دوازدهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، با فاصله زیاد، دیگر فیلم ها را پشت سر گذاشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۱:۴۳    
دانشمندان مدت ها فکر می کردند حیوانات در قطب جنوب از باکتری های مضر در امان هستند اما تحقیقات جدید نشان می دهد دیگر محل امنی برای آن ها وجود ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۱:۴۰    
باشگاه خبرنگاران نوشت: به منالسبت ایام سالگرد شهادت علی خوش لفظ صفحه منتسب به سردار سلیمانی تصاویری از فرزند این شهید در آغوش سردار سپاه اسلام منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۱:۳۹    
امریکا در این دوره و در دور قبل تحریم ها از ابزار ایجاد ترس و وحشت در میان فعالان اقتصادی و فعالان بازارهای مالی استفاده کرد تا مانع از حضور فعال آنها در بازار ایران شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۱:۳۶    
ویدئویی از لحظه سرقت گوشی و تلاش صاحب گوشی برای پس گرفتن آن را مشاهده می کنید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۱:۳۲    
بالاخره دوران حضور مورینیو در منچستریونایتد هم پایان یافت و بازی با لیورپول، آخرین مسابقه او روی نیمکت یونایتد بود.. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۱:۳۱    
سرمربی پرسپولیس امیدوار است بخشی از انتظارات زمستانی اش برآورده شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۱:۱۱    
ایسنا نوشت: دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اظهار کرد: آنچه که امروز در سرزمین یمن ذبح می شود، تمامی ارزش های انسانی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۱:۰۷    
شاگردان کی روش در ادامه روند آماده سازی خود برای مسابقات جام ملت های آسیا امروز هم تمرین کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۰:۵۶    
دومین دوره جایزه پژوهش سینمایی سال، در بخش های مقاله، طرح های پژوهشی و پایان نامه ها، برگزیدگان خود را شناخت. همچنین از محمد تهامی نژاد، کارگردان سینمای مستند به دلیل سال ها فعالیت پژوهشی قدردانی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۰:۵۴    
باشگاه خبرنگاران نوشت: لاریجانی گفت: یکی از چالش های بخش حمل و نقل نبود تناسب عرضه و تقاضا در بخش جاده ای است که این امر رانندگان را نگران کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۰:۵۲    
کمال خرازی مشاور عالی معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در امور توسعه علوم شناختی در مراسم آغاز به ساخت اولین مرکز مغز و علوم شناختی کشور گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۰:۳۲    
ایرنا نوشت: شورای عالی هماهنگی اقتصادی عصر سه شنبه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور و با حضور روسای قوای مقننه و قضاییه تشکیل جلسه داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۰:۲۵    
تکنولوژی مدیریت آنتن های جدید هوآوی با الهام از سیستم مدیریت هسته های پردازنده در گوشی های این شرکت توسعه یافته است
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۹:۲۴    
مراسم قرعه کشی مسابقات جام بزرگ فوتسال شهر پاک یاسوج برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۹:۱۳    
بیش از 3هزار عدد انواع قرص های غیر مجاز و غیر قابل مصرف از جمله قرص قوای جنسی، داروهای چاقی لاغری و ... توسط کارشناسان صنایع غذایی شبکه بهداشت و درمان مهاباد کشف و ضبط شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۰:۰۴    
خانه ملت نوشت: نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، نشست امروز کمیسیون متبوعش با دستورکار بررسی ایجاد اصلاحات در لایحه مالیات بر ارزش افزوده را تشریح کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۰:۰۲    
سرپرست اداره کل دامپزشکی لرستان گفت: بحث واکسیناسیون بیماری ها را در دستور کار داریم و کانون های بیماری پی پی آر در استان کمتر از بقیه استان هاست
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۰:۰۱    
خانه ملت نوشت: سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، از بررسی وضعیت قراردادی های موقت نیروهای وزارت نفت و پیشنهاد حذف قراردادهای پیمانی در دستگاه های دولتی در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۹:۴۸    
ایرنا نوشت: دبیر جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت گفت: هیچ وجه مشترکی با برادران اصولگرای جمنا نداشته و نداریم و میان ما فاصله وجود دارد، زیرا آنها فرد محور بوده و اعتقادی به خرد جمعی ندارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۹:۴۸    
کشور در جنگ اقتصادی با آمریکا است اما گویا برخی فرصت طلبان جویای نام این وضعیت حساس را درک نمی کنند و برای مطرح شدن و تخریب رقیب سیاسی به زردترین مباحث دامن می زنند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۹:۴۸    
اگر طارمی حاضر به کاهش حقوقش باشد، پرسپولیس نزدیک ترین تیم به اوست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۹:۴۸    
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران،گفت:امروز نرخ سکه در بازار داخل با وجود رشد قیمت جهانی طلا باز هم روند کاهشی داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۹:۳۹    
مدیرعامل بانک تجارت از کمک بلاعوض 10 میلیارد ریالی این بانک از محل منابع 5 درصد از 2 درصد حساب های قرض الحسنه برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد به ستاد مردمی دیه خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۸:۳۰    
در راستای بررسی تمهیدات و ایجاد آمادگی لازم در صورت قطع احتمالی گاز در فصل سرما ، جلسه کارگروه تخصصی سوخت و مواد نفتی استان منطقه لرستان برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۹:۲۸    
امید های ایران در دیداری دوستانه به پیروزی رسیدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۹:۲۴    
فارس نوشت: خودرو پژو پارس با یک میلیون تومان کاهش قیمت امروز در بازار تهران به قیمت 71 میلیون تومان معامله شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۸:۰۹    
طی مراسمی به میزبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در تالار وزارت کشور از رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت تقدیر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۸:۰۴    
فارس نوشت: مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به تنوع تهدیدات دشمنان، اظهار داشت: اقدامات پیشگیرانه باید متناسب با نوع تهدیدات و در زمان مناسب از سوی دستگاه های مسئول انجام شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۸:۵۹    
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه و جمهوری ترکیه به عنوان ضامنین فرمت آستانه، نشستی سه جانبه و مشورتی را با استفان دمیستورا فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه در ژنو ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۸:۵۹    
تسنیم نوشت: نمایندگان مستعفی استان اصفهان در مجلس خواستار تشکیل ستاد احیای زاینده رود شدند و دقایقی پیش رئیس جمهور در این باره دستور داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۸:۵۷    
روابط عمومی باشگاه نساجی نوشت؛ دوشنبه شب گذشته برنامه نود به بررسی اشتباهات داوری در نیم فصل اول لیگ برتر و سود و زیان تیم ها در این راستا پرداخت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۸:۵۳    
مدیر امور شعب بانک ملی استان آذربایجان غربی از افزایش 7درصدی معوقات بانک در این استان و رسیدن به 2040میلیارد ریال بدلیل مشکلات اقتصادی نسبت به سال گذشته خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۷:۵۰    
بررسی نقل و انتقالات چند فصل اخیر نشان می دهد خساست خاصی در واگذاری بازیکنان سپاهان به پرسپولیس وجود دارد. خساستی که البته به ضرر اصفهانی ها هم تمام می شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۸:۴۶    
رئیس جمهور با تبریک فرا رسیدن روز ملی قطر به شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر دولت این کشور ابراز اطمینان کرد که با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های فراوان تهران و دوحه می توان در جهت برقراری صلح و ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۸:۴۵    
رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری فردی که اقدام به قتل دو نفر راننده و مجروح کردن سومین راننده در یاسوج کرده بود، خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۸:۴۰    
باشگاه خبرنگاران نوشت: مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب از تمدید مهلت ثبت نام کارت سوخت خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۸:۴۰    
فارس نوشت: قیمت طلا در آستانه نشست فدرال رزرو با تضعیف ارزش دلار، 2.5 دلار بالا رفت و هر اونس 1248.39 دلار فروخته شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۸:۲۸    
تماشاگران فیلم بمب؛ یک عاشقانه در شبکه اجتماعی توییتر از احساسشان درباره دیدن این فیلم نوشتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۸:۲۵    
مدیرعامل موسسه بهمن سبز حوزه هنری در ارتباط با سرنوشت سینما ایران، همایون و اندیشه از همراهی برخی مسئولان کشوری در ارتباط با بازسازی سینماها گلایه کرد و گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۸:۲۱    
عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان از پیشنهاد رئیس سازمان برنامه و بودجه برای حل مشکل آب شرب استان اصفهان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۸:۱۸    
صبح امروز مرکز آموزشی اسوه حسنه در خیابان مصطفی خمینی 23 زاهدان طعمه حریق شد. در این حادثه متاسفانه 3 دانش آموز این مدرسه دخترانه غیر انتفاعی به نام های صبا عربی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۸:۱۵    
فارس نوشت: بدهی بانک های خصوصی به بانک مرکزی به 84 هزار و 740 میلیارد تومان رسید که این رقم معادل 35 ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۸:۱۴    
رییس مرکز اصناف و بازرگانان با اشاره به دیدار اعضا منتخب اتاق اصناف ایران با قبادی معاون وزیر صنعت از صدور اعتبارنامه اعضای جدید هیات رییس اتاق اصناف ایران در هفته آینده توسط دبیر هیات عالی نظارت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۸:۱۴    
با ورود پیانو به ایران در سال 1281 هجری قمری، فاطمه خانم عصمت الدوله دومین دختر ناصر الدین شاه قاجار اولین زن ایرانی بود که نواختن پیانو را فرا گرفت. . عکس: گذری بر اسرار تاریخ 61282
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۸:۱۴    
بارش باران پاییزی که از بامداد امروز در تهران شروع شده بود باعث شد آلودگی هوای پایتخت کاهش پیدا کرده و شهروندان تهرانی تنفس در هوای نسبتاً تمیزی را تجربه کنند. عکس ها: فارس 61282
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۸:۱۱    
دادستان تهران با اشاره به احضار یکی از سلبریتی ها به دلیل تبلیغ یک آمپول گفت: اخیرا خانمی در فضای مجازی اقدام به تبلیغ یک آمپول کرده بود در حالی که کسی حق ندارد در کاری که به او مربوط نیست دخالت کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۸:۱۱    
ایسنا نوشت: یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از تشکیل تیمی برای کالبد شکافی کلیپ منتشر شده از درگیری لفظی یکی از نمایندگان مجلس با یکی از کارمندان گمرک و بررسی علل وقوع چنین حوادثی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۸:۰۰    
ادامه بارش برف در مناطق مختلف استان آذربایجان غربی، علاوه بر کند شدن عبور و مرور در محورهای استان، دید افقی را نیز کاهش و در برخی محورها به 20متر رسانده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۷:۵۵    
ایسنا نوشت: رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در نامه های جداگانه ای به وزرای اطلاعات و دادگستری خواستار توضیح علت و مستندات قانونی بازداشت وحید صیادی نصیری و علت فوت وی و همچنین قصور یا تقصیر های احتمالی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۷:۵۳    
فارس نوشت: وزیر فرهنگ و گردشگری ترکیه اعلام کرد: این کشور قصد دارد طی 5 سال، حجم ورودی گردشگر به این کشور را دو برابر کرده و به 70 میلیون نفر در سال 2023 برساند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۷:۵۳    
ایلنا نوشت: عضو هیئت مدیره کانون صنایع غذایی ایران گفت: یک کارخانه از ابتدا ذرت را با گرید حیوانی تهیه کرده و در نهایت آن را تبدیل به پفک کرده و کارخانه دیگر بلغور را از یکی از واحدهای فرآوری بلغور ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۷:۴۳    
بهروز جلالی، معاون فرهنگی و امور استان های بنیاد شعر و ادبیات داستانی اثر خود را از گردونه داوری سیزدهمین دوره جشنواره شعر فجر خارج کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۷:۴۲    
باشگاه خبرنگاران نوشت: یک مقام مسئول در گمرک جمهوری اسلامی ایران، دلیل اصلی فحاشی نماینده سراوان را اجبار و اصرار برای پارک خودروی لوکس خود بدون هماهنگی با حراست بیان کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۷:۴۱    
مهر نوشت: سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، نسبت به واگذاری کارت هوشمند سوخت به غیر هشدار داد و گفت: زمان الزامی شدن استفاده از کارت سوخت هنوز مشخص نشده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۷:۴۱    
ایرنا نوشت: رئیس اتحادیه پرنده و ماهی تهران گفت: افزایش قیمت مرغ تا 13 هزار تومان درواقع سوءاستفاده یک هزار و 200 تومانی تولیدکنندگان از بازار است و با این قیمت در حال بریدن گوش مصرف کنندگان هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۷:۴۰    
باشگاه خبرنگاران نوشت: یک دستگاه آپارتمان 100 متری واقع در فرحزاد، ایثارگران شمالی با مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون تومان معامله می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۷:۳۸    
ایرنا نوشت: به گفته عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، امروز اولین جلسه تحقیق و تفحص از خودروسازان در مجلس برگزار می شود تا به مواردی مانند گران فروشی و عدم انجام تعهدات این شرکت ها رسیدگی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۷:۳۷    
عکس امروز نشنال جئوگرافیک مه صبحگاهی در کوههای تامالپایس شهرستان مارین ایالت کالیفرنیا آمریکا را نشان می دهد. این منطقه در ماه های تابستان غالبا مه آلود است. عکس: nationalgeographic ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۷:۳۳    
مهر نوشت: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ابعاد حادثه تروریستی چابهار در جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مورد بررسی قرار گرفت.