جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۲:۰۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 6 اسفند 1398 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 31 فروردین 1398 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 31 خرداد 1398 خبر آنلاین 31 تیر 1398 خبر آنلاین 31 مرداد 1398 خبر آنلاین 31 شهریور 1398 خبر آنلاین 30 مهر 1398 خبر آنلاین 30 آبان 1398 خبر آنلاین 30 آذر 1398 خبر آنلاین 30 دی 1398 خبر آنلاین 30 بهمن 1398 خبر آنلاین 1 اسفند 1398 خبر آنلاین 2 اسفند 1398 خبر آنلاین 3 اسفند 1398 خبر آنلاین 4 اسفند 1398 خبر آنلاین 5 اسفند 1398 خبر آنلاین 6 اسفند 1398 خبر آنلاین 7 اسفند 1398 خبر آنلاین 8 اسفند 1398 خبر آنلاین 9 اسفند 1398 خبر آنلاین 10 اسفند 1398 خبر آنلاین 11 اسفند 1398 خبر آنلاین 12 اسفند 1398 خبر آنلاین 13 اسفند 1398 خبر آنلاین 14 اسفند 1398 خبر آنلاین 15 اسفند 1398 خبر آنلاین 16 اسفند 1398 خبر آنلاین 17 اسفند 1398 خبر آنلاین 18 اسفند 1398 خبر آنلاین 19 اسفند 1398 خبر آنلاین 20 اسفند 1398 خبر آنلاین 21 اسفند 1398 خبر آنلاین 22 اسفند 1398 خبر آنلاین 23 اسفند 1398 خبر آنلاین 24 اسفند 1398 خبر آنلاین 25 اسفند 1398 خبر آنلاین 26 اسفند 1398 خبر آنلاین 27 اسفند 1398 خبر آنلاین 28 اسفند 1398 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۰۴    
مدیرکل فرودگاه های کیش از تدابیر انجام شده در فرودگاه جزیره کیش در جهت پیشگیری و شیوع بیماری کرونا در این جزیره خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۰:۱۶    
متأسفانه این روزها مردم کشورمان به شکل گسترده ای نگران و درگیر ویروس کرونا هستند و اعلام دیرهنگام هشدارهای لازم و کوتاهی برخی نهادهای مسؤول نیز بر وخامت اوضاع افزوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۰:۰۶    
تحلیل کرونا از چند زاویه
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۰:۰۲    
9 کتاب در عرصه ادبیات کودک و نوجوان، به عنوان نامزدهای نهایی نشان های طلایی و نقره ای لاک پشت پرنده معرفی شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۸:۳۹    
رئیس اتحادیه فروشگاه های زنجیره ای با اشاره به خرید بیش از اندازه و ذخیره سازی برخی از کالاها توسط مردم گفت: مردم نگران تأمین این محصولات نباشند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۹:۰۸    
مدیرکل دفتر قرنطینه و امنیت زیستی سازمان دامپزشکی کشور در خصوص نگرانی مردم از انتقال کرونا از راه انواع گوشت گفت: در این مورد نگرانی وجود ندارد و وقتی اصولاً در دام ها بیماری گزارش نشده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۰    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم گشایش دفتر IAUP ، زیرساخت های کیش را برای برگزاری اجلاس منطقه ای اتحادیه روسای دانشگاه ها مناسب برشمرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۸    
معاون سازمان راهداری، ضمن تشریح تمهیدات آن سازمان در جاده های کشور با توجه به بارش ها، از آمادگی کامل سازمان در جاده های کشور خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۸    
مدیر روابط عمومی بانک پارسیان از مشتریان و مراجعه کنندگان به بانک ها خواست تا حد امکان امور بانکی خود را غیر حضوری انجام دهند و از مراجعه حضوری به شعب خودداری کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۱    
استاندار یزد با اشاره به طولانی و کلافه کننده بودن بروکراسی اداری برای سرمایه گذاران عنوان کرد: به همین دلیل در حوزه هایی که فرصت سرمایه گذاری وجود دارد مجوز بی نام صادر می کنیم تا پس از ورود سرمایه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۱    
علی محمدحسینی از ضدعفونی و شستشوی مجموعه کامل ترمینال آزادگان و غرب در راستای مبارزه با ویروس کرونا خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۵    
جمالی پور گفت: تعزیرات حکومتی استان با همکاری فرمانداران باید با هرگونه گران فروشی در بازار به بهانه ویروس کرونا به شدت و قاطعانه برخورد کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۹    
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: باید همه امکانات استان به ویژه دستگاه های اجرایی در استان برای پیشگیری از ویروس کرونا بسیج شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۴    
مظفری گفت: با اجرای طرح پویش درختکاری، 14هزار اصله نهال و 70هزار بوته درختچه در قالب پروژه های توسعه فضای سبز و طرح های بازپیرایی فضای سبز در شهر قزوین کاشت شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۶    
هدایت الله جمالی پور گفت: با اقدامات پیشگیرانه انجام شده در حال حاضر استان قزوین عاری از ویروس کروناست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۳    
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: مرکز آموزش درمانی شهید مصطفی خمینی ایلام به عنوان بیمارستان منتخب درمان بیماران احتمالی ویروس کرونا اختصاص یافته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۴    
سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه، به منظور شرکت در کمیسیون مشترک برجام وارد وین شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۳    
بچه محل عنوان برنامه ای جدید با حضور عمو پورنگ است که نوروز 99 از شبکه دو سیما روانه آنتن می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۸:۵۹    
خبرگزاری فارس ویدیویی از بخش کرونا بیمارستان مسیح دانشوری منتشر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۳    
فیلم سینمایی یک روز طولانی ساخته بابک بهرام بیگی پنجشنبه 8 اسفند ماه ساعت 20:30 برای اولین بار از شبکه چهار سیما پخش می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۱    
وزارت امور خارجه آمریکا روز سه شنبه با صدور بیانیه ای مدعی شد که 13 شخص و نهاد را که از برنامه موشکی ایران حمایت کرده اند در لیست تحریم های خود قرار داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۸    
براساس اعلام هواشناسی لرستان، میانگین بارش های سیل آسا؛ بیشترین بارش ها مربوط به نورآباد با 144.9 میلی متر است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۶    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری برای مرمت بناها و بافت تاریخی این استان 6میلیارد و 400میلیون ریال هزینه شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۶    
ایرنا نوشت ، فرماندار کوهرنگ با اشاره به شدت گرفتن حجم سیلاب در این شهرستان، گفت: با وجود اینکه هنوز آسیبی به واحدهای مسکونی این شهرستان وارد نشده اما سیلاب زمین های کشاورزی را فرا گرفته و منجر به ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۷:۵۹    
سرمربی پیشین استقلال، پس از جدایی از آبی ها، هنوز سکاندار هیچ تیم دیگری نشده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۷:۱۱    
برنا نوشت: حسن فتحی قصد دارد بزودی سریال جیران را برای شبکه نمایش خانگی کلید بزند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۸:۰۸    
افکر نیوز نوشت: بهاره رهنما این استوری را درباره تحولات درونی اش منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۷:۵۸    
علی ربیعی، سخنگوی دولت در گفت وگو با ایرنا درباره شایعه ابتلا به کرونا گفت که با توجه به توصیه دکتر حریرچی و با وجود نداشتن علائم اولیه، تست کرونا داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۷:۳۱    
باشگاه خبرنگاران نوشت: مشاور محمدباقر قالیباف در پیامی درشبکه های مجازی اعلام کرد که بر خلاف شایعات به ویروس کرونا آلوده نشده، اما آنفولانزای H 1 N 1 گرفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۶:۲۹    
[Forwarded from جامعه خبری تحلیلی الف] [ Video ] وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار این ویدیو در حساب توییتری خود نوشت: دونالد ترامپ به چیزی اعتراف کرد که ما همه می دانستیم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۵:۲۹    
پس از گذشت هفته ها از شیوع بیماری کرونا در چین و چند کشور دنیا از قبیل: ترکیه، آلمان، آمریکا، ژاپن، کره جنوبی و... رد پای این کرونا در ایران نیز دیده شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۳:۲۸    
در سالروز تولد هوشنگ ابتهاج(سایه) فیلمی از دیدار او و محمدرضا لطفی در اوایل دهه 90 در کلن آلمان را مشاهده کنید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۵۹    
گفتگو با ابراهیم ایراندوست، پژوهشگر تغذیه و متخصص طب سنتی را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۳۸    
معاون مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران جزییات طرح استرداد بلیت قطارهای مسافری بدون کسر هزینه کنسلی از سوم اسفند ماه تا 16 فروردین ماه سال 99 را اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۳۷    
فرار برخی متهمان اقتصادی از کشور به بهانه درمان بیماری، سوژه کارتونی از کیوان زرگری در شهرونگ شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۷    
حسن یزدانی از رفع مصدومیتش خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۴۳    
در پی شیوع کروناویروس ، در کشورمان، پروازهای فرودگاه تبریز به مقصد استانبول تا اطلاع ثانوی لغو شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۳۶    
پاسخ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره وضعیت مدارس فردای شهر تهران را مشاهده می کنید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۱۳    
ایلنا نوشت: تست کرونای آیت الله شبیری زنجانی منفی اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۰۴    
سخنان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و مراکز دولتی را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۵۸    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کرد: اخیرا خریداری گوشت قرمز تولید داخل از دامداران را نیز آغاز کرده ایم و هر مقدار از این محصول که خریداری شود به ذخایر کشور افزوده و در زمان نیاز به بازار عرضه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۵۶    
رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: مهمترین چالش این ویروس سرعت نفوذ شایعه های غیرعلمی در شبکه های اجتماعی است که بخشی از انرژی ما را برای رفع این معضل گرفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۳    
در حالی که خطر شیوع ویروس کرونا، جان مردم کشور را تهدید می کند، برخی افراد با سودجویی رذیلانه، اقدام به احتکار لوازم بهداشتی مورد نیاز مردم می کند تا آن را با قیمت گران تر در بازار سیاه عرضه کند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۳۳    
سایت باشگاه استقلال نوشت: سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: سازمان لیگ رقابت های لیگ برتر را لغو کند زیرا استقلال به سیرجان نخواهد رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۲۴    
ورزش سه نوشت: دادگاه فرهنگ و رسانه رای نهایی خود درباره محسن فروزان را صادر کرد که طبق آن، دروازه بان سابق تراکتور از اتهام شرط بندی تبرئه شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۲۱    
شورای هماهنگی بانک ها در جلسه امروز خود مصوب کرد که از شنبه آینده به مدت یک هفته، باجه عصر بانک های کل کشور تعطیل و ساعت کاری روزانه استان های درگیر با بیماری کرونا نیز با مصوبات استانداری هماهنگ شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۱۱    
فارس نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت برادر سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری را تسلیت گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۱۱    
مهر نوشت: منابع سوری از سرنگونی یک پهپاد ترکیه از سوی ارتش سوریه خبر دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۰۴    
حوزه نیوز نوشت: مدیر حوزه های علمیه گفت: از المصطفی در دو ماه اخیر دو نفر از چین پذیرش شده که روال قرنطینه را طی کرده اند و قطعا ورود کرونا ربطی به طلاب چینی جامعه المصطفی ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۰۴    
با شیوع بیماری کرونا در کشور و انتشار اخباری مبتنی بر تاثیر برخی محصولات خوراکی بر روند ابتلا به این بیماری بازار شاهد افزایش تقاضا برای خرید برخی از محصولات است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۰۴    
دکتر میرسیدی گزارشگر و مجری تلویزیون که شب گذشته با ایرج حریرچی قائم مقام وزارت بهداشت گفت و گوی ویژه خبری را برگزار کرده بودند می گوید فکر می کند خودش قبل تر این بیماری را گرفته و بهبود یافته ولی با ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۵۹    
مدل پوشش عکاسی که توانست نخستین تصاویر از قرنطینه بیماران کرونایی را ثبت کند. علیرضا مقدم منش با این پوشش توانست اجازه عکاسی از قرنطینه بیمارستان مسیح دانشوری را بگیرد که این روزها صف مقدم مقابله با ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۵۸    
استاندار آذربابجان غربی از لغو حرکت اتوبوس ها از ارومیه به مقصد قم و جواب منفی 7 مورد مشکوک به کرونا در استان خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۵۳    
در انگلیس، یک ویولونیست در هنگام عمل، با ویالون زدن به جراحان کمک کرد تا آسیب مغزی وارده بر اثر جراحی تومورها از بین بروند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۴۶    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان روز سه شنبه در پیامی با اشاره به همه گیری ویروس کرونا نوشت: مبارزه با ویروس کرونا (کووید - 19) مانند دیگر ویروس ها شامل تروریسم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۴۶    
پزشک اورژانس بیمارستان کامکار قم که از اولین مبتلایان به بیماری کرونا بود و در اراک قرنطینه شده بود پس از یک هفته از قرنطینه خارج شده و از امید برای پیروزی بر این بیماری می گوید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۴۲    
دبیر شورای عالی امنیت ملی به اظهارات مداخله جویانه مایک پمپئو در امور ایران واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۳۸    
ایرنا نوشت: برخلاف گفته رییس جمهوری آمریکا، مقام های این کشور اعلام کردند ریچارد گرنل دیپلمات جنجال آفرین ایالات متحده همچنان سفیر این کشور در آلمان خواهد بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۳۵    
فارس نوشت: در حالی که دولت آمریکا امروز به دلیل بی تدبیری در مبارزه با ویروس کرونا مورد انتقاد قرار گرفته، مایک پمپئو ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۳۵    
بازار سکه در حالی فعالیت خود را در چهارمین روز هفته به پایان برد که قیمت سکه افزایشی نزدیک به صد هزار تومان را تجربه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۳۵    
وریا غفوری به تعطیل نشدن بازی های لیگ برتر واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۳۵    
نازنین جمشیدی با انتشار کارتونی در صفحه طنز و کارتون شهروند به حواشی توام شدن انتخابات مجلس و شیوع ویروس کرونا در کشور پرداخت. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۳۳    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: یکی از مهمترین نکات در پیشگیری ویروس کرونا، رعایت بهداشت فردی و استریل کردن محیط اطراف به ویژه محیط خانه است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۲۹    
این روزها شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، کشورها را دچار معضل کرده است. پس از فوت چند نفر در ایتالیا بر اثر ویروس کرونا، حالا ماسک های بهداشتی در این کشور و داروخانه های ایتالیا نایاب شده است. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۲۸    
عبدالحسین روح الامینی تصاویری در توییتر خود منتشر کرد و نوشت: همراه با خانم دکتر الهیان و مطلعین در مورد ویروس کرونا بحث هایی را مرور کردیم و سپس از نزدیک در بیمارستان مسیح دانشوری حاضر و در جمع ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۲۳    
ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه ای تاکید کرد: برابر اعلام هیات مرکزی گزینش ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرآیند گزینش دانشجویان پذیرفته شده دانشگاه های افسری آجا به تعویق افتاد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۱۳    
محمود صادقی نماینده مردم تهران که کرونا ویروس گرفته این ویدئو را از خود منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۰۷    
شیوع سریع ویروس کرونا در کشور سبب شد تا سفرها هم لغو شود و در همین رابطه شب گذشته، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی طی ابلاغیه ای اعلام کرد که اگر مسافران از ترس ابتلا به ویروس کرونا ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۰۷    
سایت باشگاه پرسپولیس نوشت:مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه سپاهان تصمیمی برای بازی کردن نداشت و به خاطر همین موضوع لیست هم ندادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۰۷    
فارس نوشت: هیلاری کلینتون که برای اکران فیلم هیلاری در جشنواره برلین به سر می برد٬ پس از خبر محکومیت واینستاین تهیه کننده رسوای جنسی هالیوود در دادگاه نیویورک گفت: روز حساب آمد!
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۵۹    
بودجای که برای سال آینده پیش بینی شده در حوزه منابع به نظر می رسد قدری آرمانی و بالاتر از سطح واقعی دیده شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۵۳    
ایلنا نوشت: معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: تالارداران برای لغو رزرو تالار مجاز به دریافت هیچ وجهی نیستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۴۴    
ایسنا نوشت: مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به بارش های مستمر در سطح شهر تهران از رصد مستمر کانال ها و مسیل های سطح شهر خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۴۳    
مدیرکل اداره املاک و مستغلات شهرداری تبریز گفت: برخی از زمین های جدیدی که به خاطر تصرف اشخاص در محاکم قضایی مطرح شده بود به ارزش ریالی 2هزار میلیارد تومان از سوی دستگاه قضا خلع ید و به مجموعه شهرداری ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۴۱    
ایرنا نوشت: مدیرعامل یک شرکت بهداشتی در شهرک صنعتی شهید سلیمی تبریز از افزایش 30 برابری تولیدات خود در زمینه مواد ضدعفونی کننده در راستای تامین نیاز جامعه و مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۴۱    
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: پروژه تامین زیرساخت های گردشگری شهرستان ملکان با اعتباری افزون بر هفت میلیارد و 300 میلیون ریال از سال گذشته آغاز شده است و مراحل تکمیلی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۴۱    
ایرنا نوشت: فرماندار تبریز اعلام کرد: در نشست امروز کارگروه کاهش آلودگی هوای تبریز، مدیریت نیروگاه این شهر مکلف به متوقف کردن استفاده از مازوت و بکارگیری گاز طبیعی برای تولید برق شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۴۱    
مهر نوشت: سرپرست باشگاه تراکتور با تأکید بر این که مسعود شجاعی کاری نکرده است که سه جلسه محروم شود، گفت: رای صادر شده ظلم در حق باشگاه تراکتور و هوادارانش است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۴۱    
اماکن ورزشی شهرداری تبریز از چهارشنبه تا جمعه هفته جاری به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۳۵    
سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام تروریستی رژیم اشغالگر قدس در حمله به غزه و هدف قرار دادن مردم و مراکز مقاومت در غزه و دمشق را به شدت محکوم کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۲۸    
مجری برنامه تلویزیونی: چرا کیت های تشخیص را به نمایندگان اختصاص می دهید؟ مردم به خاطر اینگونه رفتارها اقبالی به شما ندارند!
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۲۵    
شبکه چهار سیما، در برنامه شب شعر درباره احمد شاملو، شاعر معاصر، برنامه ای پخش کرد که این یکی از عادت شکنی های تلویزیون محسوب می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۲۱    
ایسنا نوشت: محمد رحمانیان که پیش از تعطیلی سالن های تئاتر، نمایش روزهای رادیو را اجرا می کرد، گفت: کل تئاترها و فیلم های ایران و جهان فدای تار موی یک هموطنم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۰۰    
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: مراتب لغو بلیط صادره به امارات به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام می شود تا در جریان وضعیت کنونی باشند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۵۴    
مدیر شبکه سه سیما از دوپینگ به عنوان سریال نوروزی این شبکه یاد کرد. او همچنین به سریال 90 شبی نیوجرسی به کارگردانی جواد رضویان و سیامک انصاری اشاره کرد که بعد از مدت ها قرار است خلاء سریال های 90 شبی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۵۳    
روستاییان زلزله زده بخش قُطور شهرستان خوی در این روزها علاوه بر تحمل دشواری های زمین لرزه، با مشکلات ناشی از برف و سرما نیز دست و پنجه نرم میکنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۵۳    
ایرنا نوشت: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: برای اتمام بازسازی و مرمت خانه تئاتر تبریز 10 میلیارد ریال نیاز است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۴۴    
قائم مقام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: نظافت و ضدعفونی کردن مستمر اتوبوس های درون شهری ناوگان حمل و نقل عمومی روزانه انجام می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۴۰    
ایرنا نوشت: کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز گفت: جاده کرج - چالوس در محدوده این استان از دقایقی پیش بسته شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۳۸    
سخنان حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا را ببینید بشنوید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۳۳    
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز و دبیر جشنواره شهر و رسانه از ارسال 492 اثر برای حضور در این جشنواره خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۲۹    
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از ممنوعیت استفاده از قلیان در قهوه خانه ها و سفره خانه های شهر تهران تا اطلاع ثانوی به علت شیوع بیماری کرونا در کشور خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۲۹    
براساس اطلاعیه کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان یزد نتیجه اولیه آزمایشات یکی از افراد مشکوک به بیماری کرونا مثبت اعلام شد و منتظر نظر قطعی وزارت بهداشت هستیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۲۲    
رئیس جمهور درباره آخرین تصمیمات دولت برای تعطیلی مدارس و دانشگاه ها بخاطر کرونا گفت: هر جایی که ستاد ملی مبارزه با کرونا از شنبه لازم دید اگر مدرسه، دبیرستان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۲۲    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام گفت: 27 میلیون مترمکعب آب از ظرفیت سدهای چم گردلان ایلام و دویرج دهلران به منظور کنترل بارش های تند سیلابی، به اراضی پایین دست سدها رهاسازی شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۲۱    
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از اجرای 90 طرح مرتبط با پیشگیری از بیماری کرونا در فضاسازی شهر یزد خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۲۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از صدور 787 فقره پروانه تولید انفرادی صنایع دستی در استان ایلام خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۲۱    
استاندار ایلام گفت: یک مورد بیماری کرونا در ایلام گزارش نشده است .
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۲۰    
رییس کل دادگستری استان یزد از قطعیت حکم اخذ رشوه معاون یکی از مدیران استان یزد خبر داد و گفت: 7 سال حبس تعزیری، 50 ضربه شلاق، دو سال انفصال موقت از خدمات دولتی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۱۹    
دیکتاتورها یکی پس از دیگری می میرند اما هنوز تراژدی خاورمیانه به قوت خود باقی است.