جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۸:۴۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 11 اسفند 1398 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 31 فروردین 1398 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 31 خرداد 1398 خبر آنلاین 31 تیر 1398 خبر آنلاین 31 مرداد 1398 خبر آنلاین 31 شهریور 1398 خبر آنلاین 30 مهر 1398 خبر آنلاین 30 آبان 1398 خبر آنلاین 30 آذر 1398 خبر آنلاین 30 دی 1398 خبر آنلاین 30 بهمن 1398 خبر آنلاین 1 اسفند 1398 خبر آنلاین 2 اسفند 1398 خبر آنلاین 3 اسفند 1398 خبر آنلاین 4 اسفند 1398 خبر آنلاین 5 اسفند 1398 خبر آنلاین 6 اسفند 1398 خبر آنلاین 7 اسفند 1398 خبر آنلاین 8 اسفند 1398 خبر آنلاین 9 اسفند 1398 خبر آنلاین 10 اسفند 1398 خبر آنلاین 11 اسفند 1398 خبر آنلاین 12 اسفند 1398 خبر آنلاین 13 اسفند 1398 خبر آنلاین 14 اسفند 1398 خبر آنلاین 15 اسفند 1398 خبر آنلاین 16 اسفند 1398 خبر آنلاین 17 اسفند 1398 خبر آنلاین 18 اسفند 1398 خبر آنلاین 19 اسفند 1398 خبر آنلاین 20 اسفند 1398 خبر آنلاین 21 اسفند 1398 خبر آنلاین 22 اسفند 1398 خبر آنلاین 23 اسفند 1398 خبر آنلاین 24 اسفند 1398 خبر آنلاین 25 اسفند 1398 خبر آنلاین 26 اسفند 1398 خبر آنلاین 27 اسفند 1398 خبر آنلاین 28 اسفند 1398 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۴    
برنامه اتفاق با اجرای رضا رشیدپور جدیدترین برنامه شبکه سه است و از جمعه 16 اسفند روی آنتن می رود.این برنامه با هدف سرگرمی همراه با آگاهی رسانی روی آنتن می رود و به تازگی تیزر آن پخش شده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۱۵    
دستگیری 5 توزیع کننده مواد مخدر در ملایر، کشف 18 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در همدان و کشف 140 کیلوگرم مغز گردوی خارجی قاچاق در تویسرکان عناوین برخی اخبار کوتاه انتظامی همدان است
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۲    
سیامند رحمان، قویترین وزنه بردار پارالمپیکی ایران و جهان روز یکشنبه 11 اسفند (1 مارس) در 31 سالگی بر اثر ایست قلبی در بیمارستان نبی اکرم اشنویه آذربایجان غربی درگذشت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۶    
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: ما پشت سر دانشگاه علوم پزشکی استان حرکت می کنیم و هر کجا نیازی به مساعدت بود باید اعلام کنند تا مجموعه استان بیش از گذشته برای رفع موانع بسیج شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۱۷    
مومنی گفت: طی 9ماهه سال جاری 21هزار و 887حامی با مشارکت در طرح های اکرام ایتام و اکرام محسنین برای کمک به فرزندان تحت حمایت، کمک های خود را اهدا کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۱۷    
ایسنا نوشت:رئیس پلیس امنیت عمومی استان از تشدید نظارت بر رستوران ها، تالارها، سفره خانه های سنتی، و چایخانه ها به علت شیوع بیماری کرونا و در راستای دستورالعمل های وزارت بهداشت برای پیشگیری از این ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۱۳    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال استان گفت: اجرای طرح فوری نظارت بر واحدهای پذیرایی و اقامتی استان به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در این استان آغاز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۴:۴۱    
دکتر اصغری در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: ملاک کار برنامه محوری است؛ برنامه محوری از اولویت اصلی و اساسی کار در آموزش و پرورش خواهد بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۴:۱۰    
مدیر حوزه علمیه استان سمنان با ارسال نامه ای به رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، از آمادگی طلاب و روحانیون این استان برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۳    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت افزایش یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۵    
در راستای سیاست های مسئولیت اجتماعی سازمان نسبت به رفع مشکلات ناشی از کمبود تجهیزات پزشکی-بهداشتی در سطح استان گیلان، با دستور دکتر محمد ولی روزبهان، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۲    
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از جذب نیرو های داوطلب به منظور تقویت کادر بهداشتی، درمانی برای مبارزه با ویروس کرونا خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۲    
معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از تولید مواد ضدعفونی کننده در منطقه به میزان کافی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۲    
ایرنا نوشت: مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۰    
گندزدایی مناطق پر تردد و اطراف بیمارستان ها و بازارها و دیگر مناطق که احتمال آلوده شدن دارند، با توان بالا و با بلوک بندی شهر انجام شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۹    
با دستور مهندس مقدس زاده مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش در عملیات های گسترده ، تمامی محیط های شهری جزیره کیش و بصورت روزانه ضدعفونی میگردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۹    
این رویداد که با هدف استفاده هنرمندان مجسمه ساز از طبیعت و تنوع در مبلمان شهری برگزار شد، میزبان 12 هنرمند مجسمه ساز بود که در طول برگزاری مجسمه های خود را برای نصب در جزیره کیش آماده کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۸    
برخورداری گفت: در روز شنبه دهم اسفند ماه سال جاری بامصرف بیش از 103هزار مترمکعب آب، رکورد مصرف شکسته شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۶    
صندوق نوآوری و شکوفایی ، در نظر دارد با هدف کمک به مقابله با بیماری کرونا از طرح های مرتبط اعم از ساخت کیت های تشخیص، مواد ضد عفونی کننده، دستگاه های ضد عفونی کننده، ماسک ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۲    
بی نیاز گفت: سپاه و ارتش در استان قزوین برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه ها در مقابله با کرونا وارد عمل می شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تاکنون 150 نمونه مشکوک به کرونا در این استان برای آزمایش به تهران ارسال شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۰    
مدیرکل گمرک استان ایلام از بازگشایی مرز مهران( شهید سپهبد قاسم سلیمانی) خبر داد و گفت: فعالیت تجاری در این مرز از امروز از سر گرفته شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۶    
قائم مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: مؤسسه خیریه عترت بوتراب 25 واحد مسکونی برای خانواده های ایتام تحت حمایت استان احداث کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۶    
سرپرست اداره کل زندان های استان ایلام گفت: اماکن نگهداری زندانیان و بازداشتی ها برای مقابله و پیشگیری از سرایت ویروس کرونا ضدعفونی، کلریده و ایمن سازی شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۳    
مدیرکل انتقال خون لرستان گفت: لازم است تا اهدا کننگان مستمری که شرایط اهدای خون را دارند جهت اهدای خون و رفع نیاز استان به مراکز انتقال خون مراجعه و ما را یاری دهند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۳    
مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: با توجه به تعطیلی مدارس در پی شیوع ویروس کرونا ارایه آموزش های مجازی به دانش آموزان این استان آغاز شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۹    
سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران فعالیت های متعددی را در تضمین سلامت مردم انجام می دهد و مرتبا تلاش می کند تا با ضدعفونی کردن اماکن و وسایل حمل و نقل عمومی مخاطرات را کاهش بدهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۹    
این روزها با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و همچنین در استان البرز شاهد انداختن ماسک و دستکش آلوده و مصرف شده هستیم که این عمل علاوه بر اینکه چهره شهر را زشت و زننده می کند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۸:۲۸    
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تیم از وقتی استراماچونی رفته یک روز آرامش نداشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۴    
تسنیم نوشت: مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری گفت: در همکاری با وزارت بهداشت، مسافران ورودی و خروجی در ترمینال های برون شهری غربالگری می شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۸:۰۴    
سردار مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفته، معافیت موقت 6 ماهه برای مشمولان معتاد، صرفاً یکبار صادر می شود و در صورت ترک اعتیاد و ارائه گواهی از مراجع مربوطه به خدمت سربازی اعزام می شوند.. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۷:۲۹    
رعایت نکات بهداشتی در هنگام خرید و استفاده از عابر بانک ها: یکی از اماکن ناقل کرونا، عابر بانک ها هستند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۶:۵۷    
کیهان نوشت:وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته گذشته سوم اسفند در اطلاعیه ای از لغو تمامی برنامه های هنری کشور تا پایان هفته خبر داد؛ تصمیمی که لغو کنسرت ها را هم در پی داشت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۶:۱۶    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در توئیتی، خواستار برخورد با محتکران لوازم بهداشتی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۷:۱۴    
روزنامه جوان نوشت: با گذشت یک هفته از دور جدید خشونت های دولت هند و هندوهای افراطی علیه مسلمانان و مقدسات اسلامی، به رغم سکوت دولت ها موج اعتراضات مردمی در جهان علیه دهلی نو افزایش یافته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۵:۵۹    
در این ویدئو می بینید؛ فردی که عمل سخیف لیسیدن را مرتکب می شود، از نزدیکان و پیروان فرقه سیدصادق شیرازی است که تحت حمایت انگلیس اقدام به راه اندازی شبکه ماهواره ای در لندن کرده و به فرقه تشییع ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۶:۴۸    
کیهان نوشت:مراسم اختتامیه هفتادمین دوره جشنواره برلین، روز گذشته برگزار شد و فیلمی از یک فیلمساز قانون گریز ایرانی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۰:۴۴    
نخست وزیر عراق در نامه ای از تشکیل دولت انصراف داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۷    
کارلوس کی روش سرمربی اسبق تیم ملی ایران از مردم ایران بابت تبریک تولدش تشکر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۵۶    
حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس نسبت به قطعی شدن لغو بازی های لیگ برتر واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۴۰    
وزیر خارجه کشورمان به توافق صلح آمریکا و طالبان واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۴۰    
فارس نوشت:منابع سوری لحظاتی پیش از سرنگونی چهارمین پهپاد ترکیه در استان ادلب خبر دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۳۳    
کریستیانو رونالدو امشب مهمان ویژه الکلاسیکو بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۱۵    
سیامند رحمان قهرمان جهان و المپیک غروب امروز درگذشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۱۵    
حسن روحانی در پیامی درگذشت سیامند رحمان را تسلیت گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۸    
کمیسیون تلفیق با تفکیک یارانه معیشتی و یارانه نقدی در سال آینده موافقت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۵۱    
فارس نوشت:رهبر معظم انقلاب در پاسخ به استفتائی درباره انجام غسل و کفن بر میتی که براثر ویروس کرونا فوت کرده فرمودند: باید حداقل واجب در مورد غسل، حنوط، کفن، نماز میت و دفن انجام گیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۳    
کارمندان این توصیه های وزارت بهداشت و جمعیت هلااحمر را ببینند تا در مکل کار کرونا نگیرند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۴۰    
ایرنا نوشت:روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اعلام کرد که محتکران مواد ضدعفونی و ماسک زیر ذربین اطلاعات سپاه البرز قرار می گیرند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۴۰    
ترکیب دو تیم رئال مادرید و بارسلونا برای دیدار ال کلاسیکو امشب مشخص شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۳۷    
سایت کگل با انتشار کارتونی از سین دلوناس با عنوان "تایتانیک انتخابات 2020 آمریکا"، به خطر احتمال انتخاب مجدد دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور این کشور، اشاره کرد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۷    
بازار شب عید خودرو حالا ویژگی خاصی دارد، با خلوت شدن بیش از پیش بازار و کاهش شدید خرید و فروش،روند قیمت ها در بازار معکوس شد و حالا می توان از کاهش قیمت برخی خودروها را قابل توجه دانست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۷    
واتفورد در خانه خود لیورپول را با سه گل شکست داد تا آرسنالی ها همچنان به عنوان تنها تیم شکست ناپذیر و قهرمان بدون شکست لیگ برتر باقی بماند و لیورپولی ها از رسیدن به جام طلایی باز بمانند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۱۵    
شفقنا نوشت: حجت الاسلام والمسلمین سیدهادی خسروشاهی عصر امروز به خاک سپرده شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۰۳    
باشگاه استقلال درگذشت سیامند رحمان را تسلیت گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۰۳    
سعید نمکی،وزیر بهداشت در نشست خبری خود گفت :متاسفانه بازهم عده ای اقدام به سفر و در تجمعات حضور پیدا می کنند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۰۳    
در جلسه امروز هیئت دولت که به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی برگزار شد، دستگاه های اجرایی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه مربوطه برای مقابله با ویروس کرونا، به هیئت وزیران ارائه دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۸    
درحالی که هواداران آرسنال نگران رسیدن لیورپول به رکورد قهرمانی بدون شکست توپچی ها بودند، باخت شاگردان کلوپ مقابل تیم ته جدولی واتفورد، باعث خوشحالی آنها شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۸    
تیم فوتبال منچسترسیتی به قهرمانی جام اتحادیه فوتبال انگلیس رسید. استون ویلا حریف سیتی در بازی فینال بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۴۸    
کمیته ملی پارالمپیک ایران با نهایت تاثر و تاسف، درگذشت سیامند رحمان، قوی ترین مرد دارای معلولیت جهان و افتخار ورزش پارالمپیک ایران و جهان را تسلیت گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۶    
عکاظ نوشت: با انتشار اخبار بیماری کرونا در کشورهای حاشیه خلیج فارس قیمت ماسک در یکی از فروشگاه های اینترنتی عربستان به 267 دلار رسید و همه ماسک ها در عرض چند ساعت تمام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۲    
دادستان مرکز استان یزد گفت: حاشیه سازی برای اقدامات مثبتی که شورا و شهرداری و نهادهایی چون خانه فرهنگ شهید صدوقی در مقابله با کرونا انجام دادند قابل تحمل نیست و با آن برخورد خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۱۹    
ساعتی قبل شوکی بزرگ به ورزش قهرمانی کشور وارد شد ، سیامند رحمان قویترین ورزشکار پارالمپیک جهان بر اثر ایست قلبی از دنیا رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۱۶    
ایسنا نوشت:رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: رئیس جمهوری نامه ارسالی از سوی وزیر بهداشت در مورد تخلفات صورت گرفته در مورد اقلام بهداشتی از جمله ماسک و لباس مخصوص برای محافظت در مقابل کرونا را برای پیگیری به ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۱۶    
سیدعباس صالحی در صفحه شخصی اش از کارهای خوبی نوشت که این روزها اتفاق می افتد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۱۳    
مراسم اهدا مدال طلا به سیامند رحمان در پارالمیپک 2016 را تماشا کنید. او ساعتی پیش به دلیل ایست قلبی فوت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۰۳    
از آنجا که موارد بسیاری از ابتلا به ویروس کرونا در اطراف جهان مشاهده شده است، این شرایط فرصتی را برای فروشندگان تقلبی ایجاد کرده تا بتوانند محلول های خطرناک سفیدکننده خود را به منظور درمان بیماری های ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۹:۵۸    
سیامند رحمان، وزنه بردار پارالمپیکی کشورمان امروز بعداز ظهر دارفانی را وداع گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۵۰    
سرماخوردگی مداوا شد، اما همچنان سرفه های اذیت کننده آن وجود دارد. آیا باید نگران این سرفه ها بود؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۴۹    
ایسنا نوشت:مراسم تدفین سیامند رحمان فردا صبح در اشنویه انجام می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۴۴    
حمیده عباسعلی در فینال لیگ جهانی با مصدومیت شدید روبرو شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۴۲    
در پی توقف ضبط بعضی از برنامه های نوروزی تلویزیون به دلیل شیوع کرونا معاون سیما از راه حل تلویزیون برای این موضوع خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۳۸    
کمیته ملی المپیک طی پیامی درگذشت ناگهانی سیامند رحمان قهرمان با اخلاق پاراوزنه برداری جهان و پارالمپیک را تسلیت گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۳۴    
مهر نوشت: رییس سازمان اورژانس کشور گفت: 80 درصد بیماران مبتلا به کروناویروس در منزل بهبود پیدا کرده و در 20 درصد مواقع نیاز به بستری در بیمارستان ها دارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۳۴    
سرمربی فولاد خوزستان،پیامی را به مناسبت درگذشت سیامند رحمان صادر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۳۲    
وزیر بهداشت از تجهیز 300 هزار اکیپ مجهز در سراسر کشور برای مراجعه به منازل از دوروز آینده خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۳۰    
سعید نمکی در نشست خبری خود گفت : برای نخستین بار در جهان، طرحی در غالب بسیج ملی شکست کرونا با 300 هزار اکیپ از 2 روز آینده در کشورشروع می کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۶    
سایت سازمان لیگ نوشت: تمامی رقابت های فوتبال باشگاهی در لیگ برتر، دسته اول،لیگ دسته دوم و لیگ دسته سوم به دلیل حفظ سلامت بازیکنان، مربیان، عوامل برگزاری و نمایندگان رسانه های گروهی لغو شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۶    
مردم اشنویه و دوست داران سیامند در مقابل بیمارستان اشنویه محل درگذشت او تجمع کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۱    
امیر سرتیپ دوم خلبان بهمرد در بازدید از عملکرد گروه پیشگیری و جنگ نوین این پایگاه گفت: در راستای حفظ سلامت هموطنانمان همه تجهیزات پزشکی به کار گرفته شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۱    
با ابتلای فردی در زابل تعداد مبتلایان استان به 4نفر رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۱۷    
بهداد سلیمی، قهرمان سابق جهان و المپیک و پیشکسوت وزنه برداری ایران نسبت به فوت سیامند رحمان واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۱۱    
به دلیل بیماری کرونا مراسم تدفین مرحوم سیامند رحمان ظاهرا امشب برگزار خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۴    
پیروزی نوشت:مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پیامی درگذشت قهرمان جهان و پارالمپیک سیامند رحمان که سابقه عضویت در پرسپولیس داشته را از طرف خانواده بزرگ و میلیونی پرسپولیس تسلیت گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۴    
با اعلام خبر فوت سیامند رحمان، وزنه بردار پارالمپیکی شوک بزرگی به ورزش ایران وارد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۱    
باشگاه شهرخودرو مشهد هم مثل باشگاه تراکتور نامه ای به ریاست صدا و سیما ارسال و از اتفاقات پیش آمده گلایه کرده.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۰    
سیامند رحمان 2 قهرمانی در مسابقات پارالمپیک، 5 قهرمانی جهان و 3 قهرمانی بازی های پاراآسیایی را در کارنامه ورزشی خود داشت همچنین با رکورد 310 کیلوگرم رکورد دار پاراوزنه برداری جهان بود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۹:۵۸    
تصویربرداری سریال نوروزی کامیون در حالی از مرز 85درصد گذشته است که به صورت همزمان در حال تدوین است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۹:۵۸    
مسئول دفتر آیت الله سیدکاظم حائری در قم به دلیل ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۹:۵۱    
پیکر سیامند رحمان که ساعتی پیش بر اثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت به سردخانه منتقل شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۹    
لحظه ی شکستن رکورد جهان توسط سیامند رحمان پهلوان سیامند رحمان، ساعتی قبل بر اثر سکته قلبی درگذشت. این رکورد او را کارشناسان رکوردی دست نیافتنی برای هیچ ورزشکاری در مسابقات پارالمپیک می دانند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۳    
ایرنا نوشت: وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای، سرنگونی هواپیمای نظامی خود در منطقه ادلب سوریه را تکذیب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۳    
ویدیویی قدیمی از درخواست سیامند رحمان از رهبر انقلاب را ببینید. پهلوان سیامند رحمان، ساعتی قبل بر اثر سکته قلبی درگذشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۷    
وزیر ورزش و جوانان در پیامی درگذشت قهرمان جهان و پارالمپیک سیامند رحمان را تسلیت گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۵    
یک کارشناس سیاست خارجی معتقد است که تبعات فشار حداکثری آمریکا در دامن همسایگان و حامیان تحریم ایران را خواهد رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۳    
تغییر ساعات کار ادارات و سازمان ها در سیستان و بلوچستان اعلام شد
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۰    
احمدی نژاد در نامه ای به دبیر کل سازمان ملل درباره ویروس کرونا نوشته است: سازمان بهداشت جهانی را موظف فرمایید تا قاطعانه آزمایشگاه های موصوف را شناسایی و همراه با عاملان به کارگیری ویروس هایی مانند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۹:۲۸    
تغییرات ضریب، جداول حقوقی و طبقه بندی مشاغل و افزایش مبنای حقوقی، اعطای مجوز هر نوع استخدام و به کارگیری نیرو و نظایر آن که دارای بار مالی هستند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۹:۲۵    
قویترین مرد پارالمپیک جهان به دلیل سکته قلبی دارفانی را وداع گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۹:۲۳    
خبرگزاری حوزه نوشت: حاج محمود کریمی به علت ابتلا به کرونا، در بیمارستان مسیح دانشوری تهران بستری شد.