دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۶May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 7 تیر 1399 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 31 فروردین 1399 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1399 خبر آنلاین 31 خرداد 1399 خبر آنلاین 31 مرداد 1399 خبر آنلاین 31 شهریور 1399 خبر آنلاین 30 مهر 1399 خبر آنلاین 30 آبان 1399 خبر آنلاین 30 آذر 1399 خبر آنلاین 30 دی 1399 خبر آنلاین 30 بهمن 1399 خبر آنلاین 30 اسفند 1399 خبر آنلاین 1 تیر 1399 خبر آنلاین 2 تیر 1399 خبر آنلاین 3 تیر 1399 خبر آنلاین 4 تیر 1399 خبر آنلاین 5 تیر 1399 خبر آنلاین 6 تیر 1399 خبر آنلاین 7 تیر 1399 خبر آنلاین 8 تیر 1399 خبر آنلاین 9 تیر 1399 خبر آنلاین 10 تیر 1399 خبر آنلاین 11 تیر 1399 خبر آنلاین 12 تیر 1399 خبر آنلاین 13 تیر 1399 خبر آنلاین 14 تیر 1399 خبر آنلاین 15 تیر 1399 خبر آنلاین 16 تیر 1399 خبر آنلاین 17 تیر 1399 خبر آنلاین 18 تیر 1399 خبر آنلاین 19 تیر 1399 خبر آنلاین 20 تیر 1399 خبر آنلاین 21 تیر 1399 خبر آنلاین 22 تیر 1399 خبر آنلاین 23 تیر 1399 خبر آنلاین 24 تیر 1399 خبر آنلاین 25 تیر 1399 خبر آنلاین 26 تیر 1399 خبر آنلاین 27 تیر 1399 خبر آنلاین 28 تیر 1399 خبر آنلاین 29 تیر 1399 خبر آنلاین 30 تیر 1399 خبر آنلاین 31 تیر 1399 
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۰۹:۲۶    
ایسنا نوشت: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور را تشریح کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۹:۳۸    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: حذف نقاط پر تصادف و حادثه خیز در استان اولویت اول است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۱:۰۳    
یاگو آسپاس با گل دقایق پایانی خود، یک امتیاز ارزشمند برای سلتاویگو در مصاف با بارسلونا کسب کرد و باز هم مقابل این تیم درخشید. اینساید آرت با انتشار کارتونی به این موضوع واکنش نشان داد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۶:۵۴    
به تازگی مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا CDC لیستی از علائم جدید را به عنوان نشانه های ابتلا به ویروس کووید-19 اضافه کرده که شامل آبریزش بینی هم می شود. منبع: نور نیوز 264 256
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۳:۵۷    
رئیس دادگستری شهرستان مهریز از حضور قضات این شهرستان در مساجد، حسینیه ها و پایگاه های بسیج به منظور آگاهی بخشی به مردم خبر داد و گفت: آموزش رکن اساسی در پیشگیری از وقوع جرم است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۳:۴۱    
رمز موفقیت کسب وکارهایی که به سلامت از گذرگاه بحران عبور می کنند چیست؟ چه تفاوتی بین شرکت هایی که از بحران سربلند بیرون می آیند با شرکت هایی که در آن گرفتار می شوند وجود دارد؟ چگونه می توان یک کسب ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۳:۱۹    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: با اطلاع رسانی های انجام شده به مردم استان یزد از استان هایی با پیک بار سبز در کشور است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۱:۵۱    
عضو شورای شهر شهرکرد گفت: برخی پروژه های شهر شهرکرد پس از گذشت 20 سال هنوز تعیین تکلیف نشده که باید تدابیر لازم در این باره اتخاذ شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۰:۳۵    
ایرنا به نقل از روزنامه دیلی میل، نوشت: محققان کره ای رباتی ساختند که به کادر درمان اجازه می دهد از راه دور نمونه گیری آزمایش تشخیص ویروس کرونا را انجام دهند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۹:۵۶    
با کمکِ دست ها و نگاه خلاق و متفاوت هنرمندان می شود شهر را بیش از گذشته زیبا ساخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۲۰:۰۸    
یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس ترکیب این تیم مقابل پیکان را مشخص کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۲۰:۰۳    
بانک تجارت با گزارشات اخیر خود نشان داد با تحولات جدی همراه شده ابتدا در صورت های مالی 12 ماهه از زیان خارج شده و حالا هم با گزارشات ماهانه سال جاری نشان داده با تراز عملیاتی مثبت صورت های مالی 3 ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۶:۴۸    
تسنیم نوشت: رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از بازداشت یک قاچاقچی مکالمات تلفنی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۶:۳۱    
طی 24 ساعت گذشته 250 نفر با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته اند و 27 بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۶:۳۱    
رییس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر گفت : آتش سوزی در منطقه حفاظت شده کرایی مهار شد اما بیش از 15 هکتار از اراضی مرتعی در این منطقه حفاظت شده در آتش سوخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۶:۳۱    
رئیس اداره تعاون روستایی شوشتر گفت: بیش از 700 تن گندم بذری برای کشت تابستان در شهرستان شوشتر ذخیره سازی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۵:۳۲    
سرپرست اداره کل گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: در خرداد ماه امسال 1.5 میلیون تن کالا به ارزش 321.9 میلیون دلار کالای غیر نفتی از گمرک پارس جنوبی صادر شده است .
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۵:۰۳    
عنوان لایحه صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان در برابر خشونت به لایحه "حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت" تغییر یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۴:۲۷    
قندالی، رئیس سازمان امور عشایری ایران در جلسه شورای عشایری استان سمنان گفت : نخستین مجوز استاندارد سازی مواد لبنی برای آرشه مهدیشهر صادر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۴:۲۶    
معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان قزوین گفت: 8کارفرما در این استان متقاضی بکارگیری معلولان در واحدهای تولیدی شده اند که اقدامات لازم در دست پیگیری است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۴:۲۴    
استاندار قزوین گفت: نهادهای نظارتی باید با افزایش نظارت ها، دلالان بازار را شناسایی کرده و آنها را به دستگاه قضایی معرفی کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۴:۲۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: سینماها موظف به اجرای بخشنامه ابلاغی مبنی بر افزایش 20درصدی قیمت بلیت هستند و حق اعمال نظر شخصی و سلیقه ای در این زمینه ندارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۱:۱۳    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از تولید محصول جدید K132 با داخلی سازی 92 درصدی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۱:۰۱    
نشست مجازی مدیران ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با معاون اول رییس جمهور، عصر شنبه هفتم تیر ماه برگزار و طی آن از 17 سند فضای مجازی و فرهنگ عمومی کشور رونمایی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۰:۵۹    
برگ ایران اهمیت زیادی در انتخابات آمریکا به عنوان برگ برنده برای ترامپ یا رئیس جمهور بعدی دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۸:۵۹    
شرکت هواپیمایی ایرفرانس-کی ال ام روز جمعه برای همیشه با ایرباس A380، بزرگترین هواپیمای تجاری جهان خداحافظی کرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۸:۳۹    
سر خط فارس منتشر کرد: معتادا که کرونا نمی گیرند ، پخش همین یک جمله در فضای مجازی کافی بود که این توهم غلط در ذهن بسیاری نقش ببندد که اعتیاد به موادمخدر مانع از ابتلا به کرونا می شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۹:۳۵    
در گفتگو با حمیدرضا مومنی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم موضوع توسعه شیلات مطرح شد
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۹:۱۵    
مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: در سال گذشته 6 هزار و 519 فقره پرونده در اجرای احکام این اداره کل بررسی و برای آنها رای صادر شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۹:۱۵    
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: کسب و کارهای خانگی یکی از مطمئن ترین راهها برای درآمدزایی و توسعه اقتصاد خانواده هاست .
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۹:۱۴    
فرمانده انتظامی استان از دستگیری 3 سارق سیم برق و کشف اموال مسروقه به ارزش 6 میلیارد ریال خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۹:۱۳    
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز از رشد 106 درصدی کشف کالای قاچاق در بارانداز قاچاق کشور خبر داد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۸:۱۳    
خراسان نوشت:دی ماه سال قبل زنی 24 ساله در شهرستان سیرجان استان کرمان همسر 35 ساله خود را به دلیل اختلافات خانوادگی مسموم می کند و به قتل می رساند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۹:۱۳    
فرماندارشهرستان دلفان گفت: امسال پنج میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ایستگاه پمپاژ"اسماعیل آباد" اختصاص یافته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۹:۱۲    
نماینده منتخب مردم گرمسار و آرادان در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان این مجموعه ی فرهنگی و هنری را بسیار حساس، ارزش مند و اثرگذار دانست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۹:۱۲    
علی اکبر عباسی راد رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: 10 میلیارد ریال طرح بیابانزدایی شامل نهالکاری، بذرپاشی و احداث بندهای خاکی هلالی در شهرستان عملیاتی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۹:۱۱    
استاندار همدان گفت: ابعاد و تأثیرات مخرب و غیرقابل جبران قاچاق کالا و ارز را باید در جامعه اطلاع رسانی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۹:۱۰    
فرماندار نهاوند گفت: بحران کرونا جای عقده گشایی و سهم خواهی نیست، اصحاب رسانه که سرمایه شهرستان نهاوند محسوب می شوند باید در شرایط بحران کمک کرده و واقعیت ها را بیان کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۹:۱۰    
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: یگان حفاظت از اراضی ملی این اداره کل در سال جاری همانند گذشته در تمامی شهرستان های استان به صورت شبانه روزی اراضی ملی و دولتی را تحت نظر دارد و با متصرفان این ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۹:۰۹    
نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه فضای مجازی در ایام حج رنگ و بوی زیارت خانه خدا بگیرد، گفت: استکبار به دنبال ترویج بی توجهی به مسائل دینی در ایران است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۹:۰۷    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: در سه ماهه نخست سال جاری هفت نفر در آب روخانه ها و سدهای استان جان خود را از دست داده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۷:۵۳    
کیهان نوشت:عضو سابق گروهک اتحاد مبارزان کمونیست ایران که عملکردش به عنوان یکی از مدیران خانه سینما در ماه های اخیر با انتقادات بسیاری مواجه شده است، بناست باز هم برای صداوسیما سریال بسازد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۷:۴۴    
شهروند نوشت:ساعت 8 صبح بود که از بیمارستانی در پایتخت با یکی از بستگان صنوبر تماس گرفته و خبر فوت این زن را دادند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۶:۴۳    
ایران نوشت:بازار ارز پس از نزدیک به یکسال ثبات نسبی چندماهی است که دوباره دچار نوسان شده است و این نوسان در هفته های اخیر شدت گرفته است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۶:۳۹    
در مراسم معرفی اولیه خودرو جدید ایران خودرو، نسخه اولیه سدان کی 132 حضور پیدا کرده است. این خودرو بر اساس پلتفرم PF1 گروه پژو و سیترویٔن طراحی شده و بازنگری در اصول سازه این اتومبیل انجام شده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۷:۳۷    
العالم نوشت:فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی حامی داعش هستند و به همین دلیل قاطعانه می توان گفت که توطئه آنان هنوز تمام نشده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۳:۴۹    
فارس نوشت: گشت مرزی عربستان سعودی مدعی شد که روز پنجشنبه سه قایق ایرانی وارد آب های منطقه ای این کشور شده و آنها را مجبور به بازگشت کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۰:۳۹    
شورای صدور پروانه ساخت، در تازه ترین جلسه اش، با تولید سه فیلمنامه موافقت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۳:۲۸    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: اگر صادرکنندگان اعتراضی به نرخ پایه صادراتی محاسباتی در گمرک دارند حداقل 70 درصد ارز حاصل از صادرات خود را که پیش از این نسبت به بازگشت آن متعهد شده بودند را به کشور ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۰:۰۸    
استقلال و پرسپولیس از مهم ترین تیم هایی هستند که امروز(یکشنبه) و فردا دیدارهای لیگ برتری خود را با محرومان مهمی پشت سر می گذارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۳:۵۸    
پس از قهرمانی لیورپول در رقابت های لیگ جزیره، جیمی کرگر پیشکسوت این باشگاه با کنایه به پیشکسوت منچستری ها گفته که "گری نویل اعلام کرده بود منچستریونایتد زودتر از لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۳:۴۰    
وزارت امور خارجه ایران در سالروز حمله شیمیایی صدام به سردشت اعلام کرد: هرگز حمایت و همراهی آمریکا و اروپا از صدام و سکوت شورای امنیت را در این جنایت فجیع از یاد نبرده و نخواهیم برد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۳:۳۵    
با ادامه همه گیری ویروس کرونا در دنیا حالا شمار مبتلایان از 10 میلیون تن عبور کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۳:۱۴    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در پیامی از بیانات حکیمانه و الطاف کریمانه رهبر معظم انقلاب، قدردانی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۳:۰۹    
باشگاه خبرنگاران نوشت: کارشناسان پر رمز و رازترین قرارگاه به کلی سری تاریخ جنگ را قرارگاه سری نصرت می دانند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۳:۰۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور به ارائه گزارش عملکرد این وزارتخانه پرداخت و تاکید کرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۱:۴۲    
در شرایطی که شیوع بیماری کرونا وضعیت معیشتی کارگران را با چالش جدی روبه رو کرده، افزایش قیمت دلار نیز طی روزهای اخیر فشار مضاعفی بر زندگی آنها تحمیل کرده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۲:۳۰    
فرشاد ماجدی دستیار سابق فرهاد مجیدی در تیم ملی امید استوری عجیب و تندی در صفحه اینستاگرام خودش منتشر کرده.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۲:۰۳    
سرتیم حفاظت امام (ره)، با اشاره به ترور رهبر معظم انقلاب اسلامی در ششم تیر 1360 و انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت الله بهشتی و یارانش در روز بعد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۲:۰۳    
رییس اتاق بازرگانی ایران و قطر گفت: من اعتقاد دارم که ارز 95 درصد صادرکنندگان کوچک و متوسط ایران به شکل های مختلف به اقتصاد کشور برمی گردد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۰:۵۸    
فرماندار قلعه گنج در گفتگوی تلفنی با شبکه خبر درباره واریز مبلغی به حساب قلعه گنجی ها توضبح داد.شهسواری گفت :احتمالات زیادی وجود دارد. نتیجه بررسی ها اعلام خواهد شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۱:۴۲    
علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی باشگاه برایتون به تازگی توئیتی انگیزشی از خودش در صفحه توئیترش منتشر کرده.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۱:۲۵    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد از رئیس جمهور و جمهوریخواهان این کشور، آن ها را به بی برنامگی در زمینه مقابله با ویروس کرونا متهم کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۱:۲۱    
افزایش آمار بیماران مبتلا به کرونا در آمریکا از یک سو و کاهش محبوبیت و شانس دونالد ترامپ در انتخابات پیش رو که در پی گسترش اعتراضات ضدنژادپرستی رخ داه، سوژه کارتونی از تام جانسن در سایت گکل شد. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۱:۱۴    
ایرنا نوشت: فرانسوا فیلیپ شامپانیه وزیر امور خارجه و مارک گارنو وزیر ترابری کانادا روز شنبه در بیانیه مشترکی از تصمیم ایران برای ارسال جعبه سیاه هواپیمایی اوکراینی به فرانسه برای بازخوانی استقبال ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۱:۰۲    
اشکان دژاگه تنها بازیکن ایرای شاغل در لیگ برتر است که با شروع دوباره بازی ها هنوز به ایران برنگشته.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۹:۵۸    
خبرگزاری صدا و سیما منتشر کرد: شبکه چینی CTGN قدرت موشکی ایران را به تصویر کشید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۰:۵۸    
معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه باید کل بودجه بخش فرهنگی کشور مورد بازنگری قرار گیرد، تصریح کرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۰:۵۵    
کریس رونالدو فوق ستاره پرتغالی یوونتوس به تازگی تصویری از خودش در اینستاگرام منتشر کرده که واکنش های زیادی به همراه داشته.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۹:۲۹    
بابک رحمانی گفت: این موضوع مسوولیت ما را سنگین تر کرده تا با عرضه محصولات جدید و مطابق با سلیقه مصرف کنندگان پاسخ گوی نیاز آن ها باشیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۰:۲۶    
نرخ دلار در بازار آزاد امروز بالاخره ازکانال 19 هزار تومان عقب تر رفت و در سقف کانال 18 هزار تومان قرار رگفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۰:۲۳    
علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس امروز دیداری با عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه داشته.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۹:۱۹    
انزوای اجتماعی از ابعاد عمده عدم امنیت اجتماعی و آسیب پذیری سالمندان است، در شرایط کنونی با شیوع ویروس کرونا، انزوا و تنهایی برای بسیاری از سالمندان اتفاق می افتد، اتفاقی که در دنیا همه گیر شده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۸:۵۸    
رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق با بیان اینکه نتایج سفر رییس کل بانک مرکزی به عراق امکان استفاده از منابع منجمد شده کشور را فراهم می کند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۸:۵۸    
دنیای ورزش تورنتو نوشت: باشگاه استقلال به دنبال رفع محرومیت هافبک ملی پوش خود در بازی مقابل سایپا است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۹:۵۲    
مهر نوشت: وزیر کشور در گفت وگوی تلفنی با همتای عراقی گفت: امیدوارم بتوانیم توسعه، امنیت و صلح را برای هر دو ملت و روابط قوی و دوستانه بین دو کشور تقویت کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۹:۳۸    
ورزش سه نوشت: داور بازی جنجالی تیم های فولادخوزستان و استقلال امروز به کمیته اخلاق رفت تا از فرهاد مجیدی شکایت کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۹:۲۸    
خبر فوری نوشت: محمدرضا کلاهی از اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران و عامل اصلی انفجار 7 تیر 1360 در ساختمان حزب جمهوری اسلامی است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۹:۲۷    
دو تیم پرسپولیس و پیکان در شرایطی فردا به مصاف هم خواهند رفت که دیدارشان مثل بازی رفت بدون تماشاگر خواهد بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۹:۱۰    
سردار شریفی از شناسایی و تایید هویت پیکر دو تن از شهدای مدافع حرم منطقه خان طومان سوریه خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۸:۵۶    
تسنیم نوشت:باشگاه تراکتور تبریز با صدور اطلاعیه ای ضمن عقب نشینی از موضع قبلی مالک این باشگاه، اعلام کرد در ادامه مسابقات لیگ برتر شرکت خواهند کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۷:۲۸    
فارس نوشت: مربی تیم فوتبال استقلال گفت:خیلی ها دوست ندارند استقلال پا بگیرد و از بالا تا پائین این تیم را می زنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۷:۲۷    
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: جلوگیری از خام فروشی در معادن و محصولات کشاورزی استان کرمان ارزش افزوده زیادی به همراه دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۷:۲۲    
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کرمان گفت: توزیع 45 هزار بسته غذایی پروتئینی در بین افراد آسیب دیده از ویروس کرونا در استان کرمان از امروز آغاز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۷:۲۲    
با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، پروازهای خارجی لغو شد. تصاویری از پارکینگ فرودگاه امام قبل و بعد از کرونا را ببینید. منبع: خبر فوری 264 256
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۷:۲۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد: طی 24 ساعت گذشته و منتهی به هفتم تیرماه، 39 نفر در اورژانس مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا پذیرش شدند که 13 مورد در بخش های بیمارستانی بستری ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۷:۱۹    
نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تعامل بین مدیران استان و نمایندگان برای حل مشکلات تاکید کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۶:۱۳    
مهر نوشت: برخی رانندگان اتوبوس اعلام کرده اند تعدادی کلاهبردار به اسم دریافت اطلاعات واریز وام 6 میلیون تومانی کرونا، کارت رانندگان حمل و نقل عمومی بین شهری را خالی کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۶:۱۱    
تسنیم نوشت: معاملات ثانویه صندوق سرمایه گذاری در سهام واسطه گری مالی یکم در حالی امروز(شنبه) در بورس اوراق بهادار آغاز شد که دارندگان این سهام در روز نخست معاملات واحدهای این صندوق ها ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۷:۰۸    
کاروان نساجی برای دیدار مقابل تراکتور با پرواز اختصاصی راهی تبریز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۷:۰۳    
در پی دستور مکتوب فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بود که پیکر برخی شهدای مدافع حرم از جمله پیکر شهید جواد الله کرم در خان طومان سوریه کشف شد و بعد از سال ها به کشور و آغوش خانواده بازگشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۷:۰۳    
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: بازدیدهای میدانی و مستمر از واحدهای تولیدی و صنعتی و احصا مشکلات و موانع و اتخاذ تدابیر لازم برای حل آنها ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۵۹    
مهر نوشت: رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: 60 درصد از سرقت های خودرو مربوط به پراید است که البته به خودروسازان تذکرات لازم در مورد افزایش امنیت این خودرو را داده ایم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۷:۰۰    
تونل ضد عفونی در زمین تمرینی آبی ها واقع در مجموعه آزادی و همچنین ورزشگاه امام رضا (ع) هم نصب شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۵۹    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: خدمات مرتبط با اچ آی وی شامل تشخیص، درمان و پیگیری های مرتبط در مراکز مشاوره و بیماری های رفتاری محرمانه و رایگان است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۵۹    
دلالان در اولین روز هفته در حالی بر طبل گرانی دلار می کوبیدند که عرضه سنگین ارز در بازار مشتری نداشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۶:۵۹    
مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی از افزایش 4.6 درصدی مصرف برق در 2 ماهه نخست امسال خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۴۴    
ایرنا نوشت: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد که بعد از درخواست ترکیه برای از سرگیری پروازها بین ایران و ترکیه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۶:۴۰    
دانش افزود: امسال 20 هزار و 500 هکتار گندم آبی و 37 هزار و 900 هکتار گندم دیم در استان کشت شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۶:۳۸    
مراحل ساخت جت کوثر توسط جوانان نخبه بومی را در این ویدئو خواهید دید. منبع: شبکه خبر