دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۲:۱۹May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 17 تیر 1399 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 31 فروردین 1399 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1399 خبر آنلاین 31 خرداد 1399 خبر آنلاین 31 مرداد 1399 خبر آنلاین 31 شهریور 1399 خبر آنلاین 30 مهر 1399 خبر آنلاین 30 آبان 1399 خبر آنلاین 30 آذر 1399 خبر آنلاین 30 دی 1399 خبر آنلاین 30 بهمن 1399 خبر آنلاین 30 اسفند 1399 خبر آنلاین 1 تیر 1399 خبر آنلاین 2 تیر 1399 خبر آنلاین 3 تیر 1399 خبر آنلاین 4 تیر 1399 خبر آنلاین 5 تیر 1399 خبر آنلاین 6 تیر 1399 خبر آنلاین 7 تیر 1399 خبر آنلاین 8 تیر 1399 خبر آنلاین 9 تیر 1399 خبر آنلاین 10 تیر 1399 خبر آنلاین 11 تیر 1399 خبر آنلاین 12 تیر 1399 خبر آنلاین 13 تیر 1399 خبر آنلاین 14 تیر 1399 خبر آنلاین 15 تیر 1399 خبر آنلاین 16 تیر 1399 خبر آنلاین 17 تیر 1399 خبر آنلاین 18 تیر 1399 خبر آنلاین 19 تیر 1399 خبر آنلاین 20 تیر 1399 خبر آنلاین 21 تیر 1399 خبر آنلاین 22 تیر 1399 خبر آنلاین 23 تیر 1399 خبر آنلاین 24 تیر 1399 خبر آنلاین 25 تیر 1399 خبر آنلاین 26 تیر 1399 خبر آنلاین 27 تیر 1399 خبر آنلاین 28 تیر 1399 خبر آنلاین 29 تیر 1399 خبر آنلاین 30 تیر 1399 خبر آنلاین 31 تیر 1399 
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۸:۴۴    
مشرق نوشت: پیرترین دوقلوهای بهم چسبیده جهان، رانی و دانی گیلون، 68 ساله، در روز 4 جولای در محل زندگی شان در دایتون، اوهایو درگذشتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۷    
مهر نوشت: طبق آخرین اعلام رسمی وزارت بهداشت، 9 استان کشور در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و 10 استان نیز در شرایط هشدار به سر می بزند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۳:۴۸    
فارس نوشت: در حالی که دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت طی نامه ای ثبت سفارش واردات گوشی همراه بالای 300 یورو را در سامانه ممنوع اعلام کرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۲:۴۹    
یورونیوز منتشر کرد: نزدیک به 300 پهپاد با پرواز بر فراز رودخانه هان که از نزدیکی سئول، پایتخت کره جنوبی می گذرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۱:۰۹    
گروه علمی کووید-19 دانشگاه TMA تگزاس فهرستی از فعالیت ها ی روزانه را آماده کرده اند و از نظر میزان خطر کرونا، از 1 تا 10 آن ها را نمره دهی کرده اند. منبع: نسیم آنلاین 265 256
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۰:۵۳    
ایرنا منتشر کرد: ماسک زدن در فضاهای عمومی، از روز یکشنبه 15 تیرماه اجباری شد. اما آیا در این 2 روز گذشته ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۲۳:۰۳    
توستائو ستاره پیشین تیم ملی برزیل اعتقاد دارد اگر مسی و رونالدو را ترکیب کنند آنگاه می شود بازیکن ترکیبی را با پله مقایسه کرد. عمر مومانی با انتشار کارتونی در سایت گل به این موضوع پرداخت. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۹:۵۹    
خبرگزاری صدا و سیما منتشر کرد: توده نادر مویی از بدن نوجوان 13 ساله بجنوردی، امروز در بیمارستان بوعلی سینا شهرستان ساری با موفقیت خارج شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۸:۲۸    
باشگاه ریو آوه از عملکرد مهدی طارمی در فصل جاری ویدیویی در فضای مجازی منتشر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۷:۴۶    
پس از مسدود شدن تیک تاک در هندوستان، اینستاگرام و یوتیوب قابلیت جدیدی ارائه کرده اند که بسیار به این نرم افزار شباهت دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۶:۲۴    
مهر نوشت: وزیر دفاع آمریکا در توجیه حضور غیرقانونی نیروهای این کشور در آب های خلیج فارس و دریای چین جنوبی، مدعی شد که پنتاگون، طی سال گذشته، با اقدامات خصمانه ایران و چند کشور دیگر مقابله کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۱۴    
روزنامه اعتماد از تلاش احمدی نژاد برای میانجیگری در جنگ یمن و نامه نگاری های متعدد او خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۱۴    
مرکز نوآوری تخصصی پارک علم و فناوری قزوین با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین به بهره برداری رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۱۴    
استاندار قزوین گفت: محدوده باراجین را به منطقه نوآوری و فناوری تبدیل می کنیم و امیدواریم قزوین بتواند به مرکز تحرک صنعتی و نوآورانه تبدیل شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۱:۵۸    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی خواهم وارد حاشیه جدید شوم، ولی متأسفانه این روزها فوتبال ایران پر از حاشیه شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۲:۲۲    
بازیکن پیشین استقلال از اینکه مسئولان باشگاه پارس جنوبی به کادر پزشکی استقلال تهمت زده اند ابراز تأسف کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۱:۵۳    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: سیاست های وزارت راه و شهرسازی برای خانه دار شدن اقشار متوسط پیگیری می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۱:۱۵    
مدافع تیم فوتبال استقلال می گوید بعضی ها واقعاً دیگر شورش را درآوردند و برای رسیدن به اهداف شخصی خود دست به هر کاری می زنند!
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۰:۵۹    
ویدیو سرقت مسلحانه از طلافروشی در سلطان آباد بهارستان را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۹:۵۸    
ایسنا نوشت: ارزش دلار به جز پوند در مقابل تمامی ارزهای مهم دیگر جهانی بالا رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۰:۴۹    
فارس نوشت: سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران وضعیت شیوع کرونا در تهران را اسفناک ارزیابی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۰:۳۵    
استاندار اردبیل گفت: 198 میلیارد تومان اعتبار ویژه برای راه های کلور درام، پارس آباد سربند و مسیرهای گردشگری استان اختصاص یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۹:۲۴    
خبرگزاری صدا وسیما منتشر کرد: پژوهشگر دانشگاه ویرجینیاتک از واشنگتن در گفتگو با بی بی سی گفت :دنیا بیشتر نگران آمریکاست تا ایران؛ ما داریم شکست های دیپلماتیک واشنگتن را می بینیم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۹:۰۹    
ایسنا نوشت: معاون سیاسی وزیر کشور گفت: زیبنده نیست که در جامعه احساس شود کارها و امور رها شده است. باید با احساس مسئولیت و با رویکرد پیشبرد سیاست های دولت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۰:۰۳    
استاندار چهارمحال و بختیاری با انتقاد از جذب نشدن تسهیلات ارزان قیمت اشتغال روستایی و عشایری توسط برخی از دستگاه های اجرایی، گفت: عملکرد نامطلوب این مدیران به وزارتخانه مربوطه گزارش می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۹:۵۰    
نورنیوز نوشت: پس از دیدار جاسم الخالدی سفیر سعودی در کابل با فضل هادی مسلم یار رئیس مجلس سنای افغانستان رسانه های داخلی و خارجی این کشور به نقل از خبرنامه منتشر شده از سوی دفتر مسلم یار گزارش دادند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۹:۴۶    
معاون اقتصادی استانداری لرستان گفت: شرکت عظیم خودرو بروجرد فعالیت خود را از اول تیر آغاز کرده و ماهانه 60 دستگاه خودرو در این واحد تولید می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۹:۴۵    
سخنگوی شهرداری ارومیه از مسدودبودن باغ رضوان ارومیه بخاطر شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۹:۱۸    
دنیای اقتصاد نوشت: در چهارمین روز هفته، نگاه های دوگانه ای بر بازار ارز حکمفرما بود، حال آنکه در بازار سکه عمده دیدگاه ها افزایشی بود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۹:۱۷    
سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: قلب ملت ما به عشق ولایت و مکتب شهادت، تپنده تر از هر زمان، خونابه معرفت و بصیرت را در رگ های جامعه جاری و ساری می سازد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۹:۱۷    
رئیس مرکز بهداشت همدان گفت: برای بیماران زمینه ای، مادران باردار، افراد مسن و افرادی که با بیماران کرونایی در ارتباط هستند آزمایش کرونا به صورت رایگان انجام می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۹:۱۷    
اسماعیل عرب معصومی از صدور اسناد تک برگ کاداستر برای 28 هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان گرمسار در سال 98 خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۹:۱۷    
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان گفت: نخستین مدرسه فرهنگ به منظور جذب دانش آموزان مستعد و علاقه مند به تحصیل در رشته ادبیات و علوم انسانی در شهر همدان راه اندازی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۹:۰۲    
گروه صنعتی ایران خودرو محصول جدید خود را به برنامه پیش فروش تیرماه اضافه کرد که طی آن، فروش مشارکت در تولید محصول پروژه K132 در دو نوع دستی و اتوماتیک و هشت محصول دیگر این خودروساز از امروز ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۸:۵۸    
ایسنا نوشت:جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای نحوه بررسی اعتبارنامه منتخب گچساران برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۸:۱۲    
رشد شبکه نمایش خانگی در چند سال گذشته با تغییراتی که در بستر تماشا اتفاق افتاد و همچنین تنوع سریال های تولید شده، وضعیت پرمخاطب و تکامل پیدا کرده امروز را به وجود آورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۶:۵۰    
تسنیم نوشت: معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت که از ابتدای سال جاری تاکنون از دو کارخانه سازنده بازدید کرده ایم و در تلاشیم با همکاری فعالان این عرصه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۶:۲۸    
میزان منتشر کرد: فیلم روبرو شدن طبری و مشایخ در بازداشتگاه و لو رفتن پولشویی چهارصد میلیون تومانی طبری را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۷:۲۶    
مشرق نوشت: کاربر فضای مجازی در توییتی نوشت: شما یادتون نمیاد، ولی زمان شاه آنچنان آزادی وجود داشت که برای داشتن سیبیل باید مجوز رسمی میگرفتی.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۷:۲۰    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: زنگ خطر دقیقا اینجا به صدا در می آید که می بینیم تعریف جدیدی که حجاب استایل ها از حجاب در جامعه جا می اندازند، بیشتر یک تظاهر به حجاب برای کسب درآمد است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۶:۰۹    
سخنگوی دولت گفت: تقسیم بندی غرب و شرق در سیاست خارجی ما جایگاهی ندارد، جمهوری اسلامی اساسا در این زمینه خود را محدود نمی کند و آماده همکاری با همه کشورهاست و محدودیت ما در این زمینه محدود به رژیم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۶:۵۹    
ایسنا نوشت: عضو کمیته کشوری بیماری های عفونی ورود بیماری طاعون خیارکی به کشور را تکذیب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۰:۱۰    
سخنگوی دولت گفت: صنعت هسته ای ما صلح آمیز است و بر خلاف میل بدخواهان و دشمنان ایران قابل توقف نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۰:۳۰    
تجارت نیوز نوشت: سه اتفاق مهم روز چهارشنبه بازار سرمایه،بازگشایی احتمالی نماد شستا با دامنه تا پنج درصد، بازگشایی احتمالی نماد پترول و ادامه عرضه اولیه نماد ولپارس است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۰:۱۶    
تبیان نوشت: شاید برای شما هم پیش آمده است که می خواستید در شب ناخن بگیرید، ولی بزرگترها مانع این کار شده اند و گفته اند که در شب ناخن نگیرید. اما واقعا چرا نباید در شب ناخن گرفت؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۰:۰۷    
باشگاه خبرنگاران نوشت: سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان انتخاب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۰:۰۷    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس گفت که حدود 20 شرکت جدید در حال ورود به بازار سرمایه هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۰:۰۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به جوسازی ها علیه سند جامع همکاری ایران و چین گفت:نه از واگذاری جزایر ایرانی خبری است و نه حضور نیروی نظامی و نه سایر موهومات.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۳:۵۸    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مسعود مردانی گفت که هر 7 دقیقه یک مرگ کرونایی داریم و امروز 200 نفر از هموطنانمان بر اثر کرونا جان باختند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۲:۵۷    
در حالی که هیچ خریداری ر بازار خودرو نیست اما با این حال به دلیل آنچه فعالان این بازار معاملات صوری می خوانند قیمت ها در بازار خودرو همچنان افزایشی است
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۳:۴۴    
روزنامه سازندگی نوشت: در حالی که محمدباقر قالیباف در هیبت تازه خود تلاش کرده است از یک تکنوکرات انقلابی به اصول گرایی تمام عیار بدل شود تا معدل جریان اصول گرایی از موتلفه اسلامی تا جمعیت ایثارگران ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۳:۴۱    
خبرورزشی نوشت: طبق بازرسی های به عمل آمده ارتباط باشگاه بارسلونا با شرکت رسانه ای که تصور می شد برنامه ریزی شده از مدیران این باشگاه حمایت می کند، ماهیت دیگری داشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری خبرآنلاین در سالروز ربوده شدن حاج احمد متوسلیان از مخاطبان خود خواسته بود؛ یک جمله برای حاج احمد متوسلیان بنویسند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۳:۳۷    
سازندگی نوشت: جلسه ی گزارش محمدجواد ظریف به مجلس یازدهم که عملا به جلسه استیضاح خاموش او بدل شد برخلاف پیش بینی های اولیه اصول گرایان رادیکال به ضرر آنان تمام شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۳:۳۴    
بر اثر نشست زمین در منطقه بهاران شهرستان پاکدشت و ایجاد شکاف در دیواره های 5 دستگاه آپارتمان احداث شده در این منطقه، 27 خانواده ساکن در این محله منازل خود را ترک کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۳:۲۷    
ایرنا نوشت: محققان توانستند سیستم تشخیص زلزله را در جانوران شناسایی کنند. آنها معتقدند این سیستم حس ششم جانواران است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۳:۱۷    
ایسنا نوشت: معاون دبیرکل حزب الله لبنان در گفت وگویی به نقش سردار شهید قاسم سلیمانی در حمایت از نیروهای مقاومت پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۳:۱۴    
تسنیم نوشت: ایالات متحده آمریکا از سازمان جهانی بهداشت خارج شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۳:۱۲    
ایرنا نوشت: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله سه شنبه شب اعلام کرد: الگوی اقتصادی ایران موجب شده است که تهران به مدت 40 سال زیر تحریم های گسترده مقاومت کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۲:۱۰    
اعلام خبر لزوم استفاده از ماسک به عنوان بهترین و در دسترس ترین راه حل برای مقابله با بیماری کرونا در حال حاضر، سوژه کارتونی از راندال انوس در سایت کگل شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۳:۰۸    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: قیمت خودرو در 17 تیر 99 بر اساس اعلام اتحادیه فروشندگان خودرو مشخص شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۳:۰۵    
ایرنا نوشت: کم تر کسی را می توان پیدا کرد که علاقه ای به ته دیگ نداشته باشد و در دعوای بین اعضای خانواده برای رسیدن به ته دیگ نقشی نداشته باشد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۳:۰۲    
ایرنا نوشت: قائم مقام ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور گفت که موضوع امکان ادامه تحصیل برای افراد دارای مدرک تحصیل با دو شرط مصوب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۱:۴۹    
فارس نوشت: سخنگوی نخست وزیر عراق ضمن تاکید بر مجازات عاملان ترور کارشناس امنیتی این کشور گفت که دور آتی مذاکرات بغداد-واشنگتن به ریاست شخص نخست وزیر برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۱:۳۸    
محمدرضا میرشاه ولد با انتشار کارتونی در روزنامه خبر ورزشی به حواشی پیش آمده پیرامون ابتلای برخی بازیکنان لیگ برتر به بیماری کرونا و تردید در خصوص اعلام ابتلا توسط بازیکنان و باشگاه ها پرداخت. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۲:۳۵    
عضو حقوقدان شورای نگهبان می گوید: مواردی در شورای نگهبان رخ داده که برای بررسی شکایت یک نفر تمام ساختار این شورا پای کار آمده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۱:۲۲    
سوءمدیریت ترامپ که از یک سو باعث گسترده تر شدن ویروس کرونا در آمریکا و از سوی دیگر ریزش شدید هواداران او در انتخابات پیش رو شده، سوژه کارتونی است از مارتین کامنسکی در سایت گوگل. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۲:۲۲    
عضو اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: امروز قیمت هر کیلو مرغ زنده 12 هزار و 200 تومان و مرغ گرم 18 هزار و 500 تومان است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۲:۱۴    
روند ابتلا و مرگ و میر بر اثر ویروس کرونا در کشورها مختلف همچنان ادامه دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۲:۱۳    
پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان نوشت: وزیر ورزش و جوانان، واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را یک کار بزرگ تاریخی در عرصه ورزش کشور عنوان کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۱:۵۶    
قطع بدون مجوز درختان خیابان فلسطین به برکناری شهردار متخلف ختم شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۱:۵۵    
معاون اول رئیس جمهوری معتقد است در شرایط کنونی که کشور در مواجهه با سخت ترین تحریم ها قرار گرفته باید بر روی صادرات غیرنفتی تمرکز کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۱:۴۷    
فارس نوشت: مشاور امنیت ملی سابق آمریکا با لحنی قلدرمآبانه به اظهارات یک مقام سازمان ملل درباره غیرقانونی بودن ترور سردار سلیمانی پاسخ داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۰:۲۹    
فارس نوشت: رسانه ها عصر سه شنبه اعلام کردند که تست ابتلا به کرونای ژائیر بولسونارو رئیس جمهور برزیل مثبت شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۱:۲۶    
کریم بنزما مهاجم سرشناس رئال مادرید با انتشار پستی از حجامت خود خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۱:۱۰    
رئیس آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد بعید است که تقاضای جهانی نفت به دلیل همه گیری کرونا به اوج خود رسیده باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۰:۵۸    
حواشی ناشناختگی ویروس هولناک کووید-19 ادامه دارد؛ هشدار 240 دانشمند درباره انتقال قطعی کرونا از طریق هوا، سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در صفحه طنز و کارتون شهرونگ شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۰:۵۴    
سخنگوی شورای نگهبان در نشست مدیران و روسای دفاتر استانی به موضوع هزینه کرد بودجه شورای نگهبان و نظارت آیت الله جنتی به این موضوع اشاره کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۰:۵۳    
جشنواره مد و لباس عاشورا، از 26 تا 30 مرداد امسال در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد. فراخوان این جشنواره، 21 تیر منتشر می شود که شامل دو بخش رقابتی و برگزیده آثار خواهد بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۰:۲۷    
خانه ملت نوشت: انتخابات فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم برگزار و هیأت رئیسه این فراکسیون انتخاب شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۰:۲۷    
خبرگزاری صدا و سیما منتشر کرد: این روزها با اوج گرفتن بیماری کرونا شاهد رفتار های متفاوتی از این ویروس هستیم که خیلی از مردم از این رفتار ها بی اطلاعیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۰:۲۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با وجود دلخوری از وضعیت مدیریتی این باشگاه در تمرین امروز تیمش حاضر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۰:۲۷    
فارس نوشت: ابوالفضل عمویی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون امنیت گفت: تاکنون نتایجی قابل توجهی درباره حادثه نطنز حاصل شده و بررسی دقیق تر ابعاد مخلتف موضوع انفجار نطنز ادامه دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۰:۲۶    
ایرنا نوشت: گردان های حزب الله عراق روز سه شنبه در بیانیه ای با بیان اینکه که دروغ های خون ریزان (آمریکا و اسرائیل) نیروهای مقاومت را از انجام وظیفه شرعی، اخلاقی و ملی خود باز نخواهد داشت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۰:۱۲    
صداوسیما بر اساس یک نظرسنجی که خود انجام داده است، اعلام کرد سه برنامه عصر جدید ، دورهمی و خندوانه (تکرار)، بیشترین مخاطبان تلویزیون در خرداد امسال را جذب خود کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۰:۰۸    
آزادسازی سهام عدالت از جمله اقدامات مهم دولت تدبیر و امید بود که در نهایت در 9 اردبیهشت ماه اجرایی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۹:۵۳    
خبرورزشی نوشت: هافبک عراقی سرخپوشان تهرانی گفت: هواداران پرسپولیس و لطفی که آنها به من داشتند، تنها دلیل بازگشتم به ایران بود چرا که هنوز هم قول هایی که برای پرداخت مطالبات داده شده، عملی نشده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۴    
معاون وزیر صمت، با بیان اینکه با گرانفروشان در بازار گوشی تلفن همراه برخورد خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه هیچ تغییری در واردات این کالا انجام نشده، بهانه ای برای افزایش نرخ وجود ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۹:۳۰    
ایسنا نوشت: احمد امیرآبادی فراهانی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با 200 میلیون تومان ودیعه مسکن می توانند یک منزل متوسط در مرکز تهران اجاره کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۹:۲۸    
با شروع فصل تابستان کوره های آجرپزی در استان گلستان شروع به کار می کنند، بیشتر این کوره ها در حاشیه و اطراف روستاهاست ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۹:۲۷    
سفیر ایران در عراق اظهار کرد: تاکنون مقامات عراقی به صورت سلبی یا ایجابی در مورد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین درسال جاری صحبتی نکرده اند .
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۹:۱۸    
فارس نوشت: نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در پیامی در توئیتر به تلاش آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران و اقدام واشنگتن در فروش تسلیحات خود به کشورهای غرب آسیا اشاره کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۹:۱۸    
مدیرعامل استقلال می گوید درصد دیگری از پرداختی های موجود به کادر فنی و بازیکنان آبی پوشان پایتخت انجام شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۹:۰۹    
تسنیم نوشت: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در اختلاف بین بازیکنان تیمش با مسئولان این باشگاه در حمایت از شاگردانش برخاست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۸:۵۶    
نخستین جلسه هیات امنای موسسه جدید معاونت امور فرهنگی برگزار و ایوب دهقانکار به عنوان مدیرعامل این موسسه انتخاب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۸    
آنتونی فائوچی، مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی فدرال آمریکا و فرانسیس کولینز، متخصص ژنتیک درباره بحران پاندمی کرونا گفتگو کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۶    
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: تعیین تکلیف روستای محمودآباد و الحاق آن به شهر کرج سال ها مورد بحث و بررسی بود و حتی تصمیماتی نیز اتخاذ شده ولی به اجرا نرسیده بود از این رو ظرف دو ماه گذشته با ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۴    
ورزش سه نوشت: سرمربی پرسپولیس در نهایت ترجیح داد به سکوت خود در قبال اتفاقات حاشیه ای این تیم واکنش روشنی نشان دهد و پاسخ حواشی را داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۳    
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: وزیر کشور در جلسه امروز این کمیسیون درباره مسائل مربوط به امنیت داخلی کشور گزارشی به نمایندگان ارائه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۱    
ایرنا نوشت: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از برگزاری آزمون سراسری، ارشد و دکتری در موعد مقرر خود با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.