سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۱:۳۸May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 11 بهمن 1399 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 31 فروردین 1399 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1399 خبر آنلاین 31 خرداد 1399 خبر آنلاین 31 تیر 1399 خبر آنلاین 31 مرداد 1399 خبر آنلاین 31 شهریور 1399 خبر آنلاین 30 مهر 1399 خبر آنلاین 30 آبان 1399 خبر آنلاین 30 آذر 1399 خبر آنلاین 30 دی 1399 خبر آنلاین 30 اسفند 1399 خبر آنلاین 1 بهمن 1399 خبر آنلاین 2 بهمن 1399 خبر آنلاین 3 بهمن 1399 خبر آنلاین 4 بهمن 1399 خبر آنلاین 5 بهمن 1399 خبر آنلاین 6 بهمن 1399 خبر آنلاین 7 بهمن 1399 خبر آنلاین 8 بهمن 1399 خبر آنلاین 9 بهمن 1399 خبر آنلاین 10 بهمن 1399 خبر آنلاین 11 بهمن 1399 خبر آنلاین 12 بهمن 1399 خبر آنلاین 13 بهمن 1399 خبر آنلاین 14 بهمن 1399 خبر آنلاین 15 بهمن 1399 خبر آنلاین 16 بهمن 1399 خبر آنلاین 17 بهمن 1399 خبر آنلاین 18 بهمن 1399 خبر آنلاین 19 بهمن 1399 خبر آنلاین 20 بهمن 1399 خبر آنلاین 21 بهمن 1399 خبر آنلاین 22 بهمن 1399 خبر آنلاین 23 بهمن 1399 خبر آنلاین 24 بهمن 1399 خبر آنلاین 25 بهمن 1399 خبر آنلاین 26 بهمن 1399 خبر آنلاین 27 بهمن 1399 خبر آنلاین 28 بهمن 1399 خبر آنلاین 29 بهمن 1399 خبر آنلاین 30 بهمن 1399 
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۰۹:۵۰    
مهاجری در توئیتی نوشت: کارشناسان در جلسات بودجه به نمایندگان مجلس گفته اند ناشی گری و سیاست بازی آن ها به زودی قیمت ارزاق عمومی از جمله نان و مرغ و روغن و... را تا سه برابر افزایش می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۵:۵۵    
ایسنا نوشت: در حالی که تا چند سال پیش، مسئولان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، اینترنت 128 کیلوبیتی را برای کاربران کافی می دانستند، در دولت یازدهم و دوازدهم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۴:۳۶    
ویژه برنامه های کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه ی فجر از سوی مدیرکل کانوناستان سمنان تبیین شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۰:۲۳    
ایسنا نوشت: فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان گفت: با تلاش محیط بانان، 385 شکارچی متخلف که قانون را زیر پا گذاشتند، دستگیر شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۹:۴۸    
سعید حجاریان در پاسخ به توئیت سید عطاءالله مهاجرانی نوشت: حکایت همچنان باقی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۹:۲۶    
مدیر جهادکشاورزی رباط کریم از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و افزود: 7.5 هکتار از اراضی زراعی و باغی رباط کریم آزاد و به چرخه کشاورزی بازگشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۸:۱۳    
خبرنیوز در مطلبی به قلم لیدا حیدری نوشت:چند سالی است که برخی کمپ های ترک اعتیاد به دلیل نوع برخورد خشن و غیر انسانی با معتادانی که برای ترک کردن به آنجا مراجعه می کنند موجب آزردن افکار عمومی شده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۹:۲۷    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر گفت: به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با همکاری مدیریت توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند و اداره فرهنگی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۹:۲۳    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان با اشاره به افزایش 17 درصدی مصرف آب در این استان پس از شیوع کرونا گفت: هم زمان با ایام الله دهه فجر 101 پروژه آب رسانی در استان سمنان به بهره برداری می رسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۹:۲۲    
مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز از برگزاری اولین المپیاد علمی کارکنان شهرداری های کشور با حضور نفرات برتر آزمون مکاتبه ای کارکنان شهرداری های کشور همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۶:۲۳    
روستای کاروان قشم میزبان برگزاری نمایشگاه کتاب با هدف ترویج این فرهنگ شایسته شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۲    
امیررضا ثمودی مقام اول مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی کشور را در رده سنی جوانان در مسافت هشت کیلومتر را کسب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۵    
مهر نوشت: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به برکات انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی برای مردم ایران در عرصه های مختلف پرخیر و برکت بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۴    
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از افتتاح پنج پروژه ورزشی در سطح استان به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: از این طریق 77 هزار مترمربع به زیربنای اماکن ورزشی استان افزوده می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۵:۴۶    
سایت فدراسیون اسکواش نوشت:روز دوم مسابقات جام ستارگان پدل به پایان رسید و نتایج آن اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۴:۱۹    
خبرنگار فرانس 24 گفت: اسرائیل ضعیف تر از آن است که به ایران حمله کند.وی ادامه داد: ایرانی ها تهدید اسرائیل را جدی نمی گیرند و آن را یک جنگ روانی می دانند. منبع: جام
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۵:۱۰    
ایسنا نوشت:روزنامه واشنگتن در گزارشی با توجه به عملکرد دولت پیشین آمریکا به چالش های مسیر رئیس جمهور جدید آمریکا برای بازگشت به توافق هسته ای پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۳:۳۹    
پوستر فیلم روشن به کارگردانی روح الله حجازی با تصویر متفاوتی از رضا عطاران منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۴:۲۷    
فارس نوشت: سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 6 هزار و 268 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که 469 نفر از آنها بستری شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۴:۱۰    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: همزمان با دهه مبارک فجر 114پروژه صنعت برق استان قزوین به بهره برداری می رسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۴:۰۹    
رئیس ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر شهرداری قزوین از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح شهر قزوین خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۴:۰۸    
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: دستگاه قضا با کم کاری دستگاههای اجرایی در احقاق حقوق عامه بدون اغماض برخورد می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۴:۰۸    
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین گفت: علیرغم تحریم و فشارهای اقتصادی در سال جاری در میزان جذب سرمایه گذاری خارجی در رتبه پنجم کشور قرار گرفته ایم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۰:۲۴    
ایلنا نوشت: رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح ضوابط بخشش اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه در نیروهای مسلح را اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۳:۱۴    
دکتر مینو محرز، عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کروناگفت:آزمایش ها نشان داده که واکسن ایرانی روی ویروس انگلیسی کرونا نیز موثر است و این خبر بسیار خوبی است. منبع: شبکه خبر
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۳:۱۱    
مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون مردم نیکوکار استان از طریق مراکز نیکوکاری 24 میلیارد و 637 میلیون و 700 هزار تومان به نیازمندان کمک کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۳:۱۱    
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری مجازی هشتمین دوره المپیاد ورزش محلات خبرداد و گفت: یکی از محرک های اصلی توسعه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۳:۱۱    
خانواده مرحوم یزدی با اهدا مبلغ 25 میلیون تومان هزینه مراسم ختم پدر خویش را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص دادند .
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۳:۱۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به بازنشستگان و فرهنگیان اطمینان داد که منابع مالی لازم برای اجرای طرح متناسب سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین و طرح رتبه بندی فرهنگیان در لایحه بودجه 1400 دیده شده و ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۳:۱۱    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: آموزش و پرورش استان یزد، مدیران، معلمان و فرهنگیان، تحول در سیستم آموزشی را جدی بگیرند و نسبت به آن اهتمام ویژه داشته باشند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۳:۱۱    
نورنیوز نوشت:سفر هفته گذشته هیئت سیاسی طالبان به تهران و ملاقات با برخی مقامات کشورمان از جمله رویدادهای مهمی بود که از سوی رسانه های داخلی و خارجی با رویکردهای متفاوت مورد توجه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۳:۰۵    
ایسنا نوشت: مدیر کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش وپرورش اظهار کرد: دریافت هرگونه وجه با هر عنوان از اولیای دانش آموزان برای ارائه کارنامه تخلف محسوب می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۲:۵۷    
شرکت مبین وان کیش با هدف توسعه و ارتقای زیست بوم فن آوری اطلاعات و ارتباطات در کشور و نیز گسترش سبد درآمدی خود کنسرسیوم ICT تشکیل می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۰:۳۲    
مسوول انجمن مددکاران اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت خانواده، محله و اجتماع در ارائه خدمات به جامعه هدف سازمان بهزبستی گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۰۹:۳۱    
بازگشت امام خمینی (ره) به ایران واقعه ای در جریان انقلاب 1357 است که طی آن در 12 بهمن سال 1357 امام خمینی (ره) پس از 14 سال تبعید به ایران بازگشت و در تهران مورد استقبال قریب به سه میلیون ایرانی قرار ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۰:۲۲    
مدیر عامل شرکت توزیع برق چهارمحال وبختیاری از افتتاح 42 پروژه برق رسانی و کلنگ زنی 15 پروژه دیگر ، همزمان با دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر 254 میلیارد ریال در این استان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۰:۱۵    
ایلنا نوشت: ثبت نام کنکور سراسری سال 1400 از امروز یکشنبه 12 بهمن ماه آغاز می شود و داوطلبان تا 18 بهمن فرصت دارند در آزمون ثبت نام کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۰۹:۳۸    
رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: یک قطعه از اراضی ملی و دولتی واقع در منطقه گدار شهر قشم به مساحت یک هکتار به ارزش تقریبی 150 میلیارد ریال توسط این یگان رفع ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۰۹:۳۷    
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی همدان گفت: گندم مازاد بر نیاز مصرف استان همدان از ایستگاه خط ریلی راه آهن کوریجان به استان های شمالی و شرق و مرکز کشور منتقل می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۰۹:۳۵    
مسئول تیم فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت: با اهدای اعضای بدن یک خانم جوان تویسرکانی، چهار بیمار از مرگ حتمی نجات یافتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۰۹:۳۵    
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان گفت: 73 درصد از افراد تحت پوشش صندوق بیمه مربوط به جامعه روستایی، 2 درصد عشایر و مابقی در شهرهای زیر 20 هزار نفر هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۰۹:۲۲    
ایسنا به نقل از رویترز نوشت: ارزش دلار در مقابل بیشتر ارزهای مهم افزایش یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۰۹:۱۵    
بسیاری مشاغل همزمان با شیوع کرونا در استان همدان زیانهای مالی فراوانی دیدند. دولت برای این دسته از مشاغل تسهیلاتی در نظر گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۰۹:۰۲    
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به وضعیت شکننده کرونا در استان گفت: بی تفاوتی ممکن است شیوع موج چهارم این بیماری را در پی داشته باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۰۷:۵۹    
بیژن زنگنه، وزیر نفت کشورمان اعلام کرد که ذخایر نفتی ایران در حال حاضر نسبت به قبل از انقلاب 2 برابر شده است و رشد اصلی صنعت گاز بعد از انقلاب بود و پیش از انقلاب مناطق کمی می توانستند از گاز استفاده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۰۸:۰۷    
روزنامه کیهان نوشت: سعید حجاریان در حالی مسئولیت روحانی را از دوش اصلاح طلبان باز می کند و می گوید کلید از خودمان نبود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۰۸:۰۵    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: فرمانده هوادریای ارتش گفت: در رزمایش اخیر نیروی دریایی ارتش برای نخستین بار در طول تاریخ یک ناوبندر به نام مکران را داشتیم که قابلیت حمل حداقل 5 فروند بالگرد سبک و سنگین ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۰۷:۴۶    
جوان آنلاین نوشت: ابتدا قرار بود حضرت امام روز ششم بهمن ماه به ایران بیایند که شاپور بختیار فرودگاه ها را بست و مانع از تشریف فرمایی ایشان شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۰۵:۵۹    
معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران اعلام کرد: صدای انفجار در منطقه نارمک در شرق پایتخت به دلیل منفجر شدن کپسول گاز پیک نیک در ساختمانی چهار طبقه بود. منبع: خبرگزاری بسیج
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۲۳:۲۹    
در این گزارش نگاهی داریم به عکس های منتخب هفته از جهان. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان 263 262
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۲۲:۵۹    
مایک مک کورمک کارمند سابق کاخ سفید در اتهامی بزرگ به رئیس جمهور آمریکا گفت: بایدن یک ربات است که توسط یک عروسک گردان مدیریت می شود! منبع: جام
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۲۲:۵۹    
مهر نوشت:مرکز دیده بانی مشترک ترکیه و روسیه با هدف نظارت بر آتش بس در منطقه قره باغ امروز آغاز به فعالیت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۲۲:۲۸    
دکتر دیوید مارتین، اقتصاددان آمریکایی در مصاحبه ای جنجال ساز گفت: واکسن واژه ای است که تعریف قانونی خاص خود را دارد؛ به داروی فایزر نمی توان واکسن گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۲۳:۱۵    
رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره پرونده برخورد نماینده مردم سبزوار با سرباز راهور گفت: راهور ناجا در دادستانی طرح شکایت کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۲۱:۵۹    
فرشته چاقوها مجسمه ای است که از 100000 عدد چاقو مورد استفاده توسط قاتلان بی حرم، ساخته شده است. این چاقوها از 41 واحد پلیس جمع آوری و حتی اسم بعضی از قربانیان هم روی چاقوها نوشته شده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۲۲:۴۰    
ورزش سه نوشت: میلاد سرلک پرسپولیس که زمینه ساز گل اول تیمش برای وحید امیری بود، در اواخر بازی به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۲۲:۴۰    
پایان دوران پر حاشیه ریاست جمهوری دونالد ترامپ در ایالات متحده آمریکا که با رای مردم این کشور به پایان رسید، سوژه کارتونی از دنیس گوریس در صفحه اینستاگرامش شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۲۲:۳۵    
فارس نوشت: مارین لوپن سیاستمدار راست افراطی و رهبر جبهه ملی فرانسه جمعه در سخنانی پیشنهاد داد که حجاب مسلمانان در اماکن عمومی این کشور ممنوع شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۲۱:۲۹    
پِرِشِس و مایلی دو دوست قدیمی هستند؛ دو دوستی که نزدیک به 2 سال در کنار هم زندگی کرده اند. منبع: خبرآنلاین
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۲۲:۱۷    
نوسانات قیمت همچنان در بازار خودرو مشاهده می شود به طوری که امروز نیز از قیمت برخی خودروها کاسته شده و در مقابل بر ارزش برخی اضافه شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۲۱:۵۹    
شایعات درباره هم تیمی شدن مسی و راموس در پاریسن ژرمن که باعث کاهش جذابیت دیدار الکلاسیکو می شود، سوژه کارتونی از حمید سحری در صفحه اینساید آرت شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۲۰:۵۸    
علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران در مصاحبه ای گفت : شمار مبتلایان و بستری های کرونایی در استان تهران در حال افزایش است. منبع: صداوسیما
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۲۰:۵۸    
تسنیم نوشت: کاپیتان پرسپولیس در واکنش به اعتراض اعضای تیم ماشین سازی گفت که رقبای آنها هم در چند مسابقه، بازی جوانمردانه را رعایت نکرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۲۱:۵۲    
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار توئیتی درباره نتایج سفر خود به جمهوری خودمختار نخجوان توضیح داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۲۱:۵۰    
روابط عمومی شورای نگهبان در بیانیه درباره دیدار رئیس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با حجت الاسلام ولمسلمین سیداحمد خاتمی توضیحاتی ارائه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۲۱:۲۶    
سیاوش یزدانی بر سر مزار مهرداد میناوند حضور پیدا کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۲۰:۱۹    
مقاومت عجیب و حیرت انگیز یک زرافه مقابل گله پرتعداد شیرها را می بینید. این زرافه 5 ساعت تمام مقاومت کرد، سر پا ماند و گله پرتعداد شیرها را خسته کرد و در نهایت نجات یافت. منبع: خبرفوری
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۲۱:۰۷    
فارس نوشت: منابع خبری شنبه از وقوع آتش سوزی در بندر زاید در ابوظبی امارات خبر دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۲۰:۵۷    
پوستر فیلم مصلحت که داستانی پلیسی جنایی دارد، با حال و فضایی متناسب با داستان فیلم منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۲۰:۵۳    
تیم فوتبال رئال مادرید در زمین خود مقابل تیم لوانته شکست خورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۹:۴۴    
از اواخر دی ماه تاکنون همزمان با ریزش نرخ ارز و کاهش تعداد خریداران در بازار با توجه به بالا بودن قیمت ها بازار موبایل وارد مسیر ریزشی شد و قیمت ها در این بازار شروع به پایین آمدن کردند اما این کاهش ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۲۰:۴۱    
سرانجام بعد از روزهای سرشار از التهاب، بازار سرمایه در نخستین روز هفته سبزپوش شد و شاخص بیش از 39 هزار واحد افزایش یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۹:۴۰    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس در مصاحبه ای گفت : هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تا 10 روز آینده نتایج حادثه درگیری بین پلیس راهور ناجا و نماینده سبزوار در مجلس را جمع بندی و اعلام می کند. منبع: تسنیم
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۲۰:۲۸    
صادق خرازی در یادداشتی نوشت:آقای شریعتمداری شما یا می دانید دروغ می گویید یا نمی دانید. اگر آگاهانه دروغ می گویید که دچار یک ماکیاولی پیش افتاده و مبتذل شده اید که سالهاست که جامعه ما دیگر در دام آن ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۲۰:۲۳    
ورزش سه نوشت: حسین پاشایی، دستیار مهدی تارتار در نشست مطبوعاتی پس از مسابقه حمله شدیدی به کادرفنی فولاد داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۲۰:۱۹    
پیمان بابایی مهاجم تیم فوتبال ماشین سازی تبریز معتقد است که گل اول پرسپولیس آفساید بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۹:۰۹    
مسئولان تیم فولاد در اقدامی عجیب پیش از تقابل با پیکان، عرض زمین را از 68 متر به 78 متر افزایش دادند تا جلوی پرتاب بلند اوت بازیکن پیکان را بگیرند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۲۰:۰۵    
شب گذشته برای چند دقیقه صدای ممتد آژیر در مناطق غربی شهر تهران شنیده شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۲۰:۰۴    
فارس نوشت: وزارت دفاع آمریکا قصد دارد افراد وفادار به دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا را از هیأت های مشاوره برکنار کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۹:۵۹    
تسنیم نوشت: یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که پنالتی ماشین سازی در مصاف با این تیم نادرست بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۹:۵۰    
در آستانه فرارسیدن دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای ضمن تبریک این دهه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۸:۴۹    
ایرنا نوشت: انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در شهر عفرین واقع در شمال غرب سوریه، به کشته شدن 6 نفر و زخمی شدن 9 نفر دیگر انجامید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۸:۴۴    
رئیس سازمان برنامه و بودجه از اقدامات لازم برای اجرای همسان سازی حقوق اعضای هیأت علمی و کارکنان وزارت علوم ، بازنشستگان و پرداخت مطالبات وزارت بهداشت در سال آینده خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۹:۳۹    
امید عالیشاه معتقد است که پرسپولیس باید بهتر از این در مسابقات حاضر شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۸:۲۸    
امروز یک دختر 21 ساله در جمهوری آذربایجان به دلیل اختلافات خانوادگی تصمیمی به خودکشی گرفت و خود را از بالای آپارتمانی بلند به پایین انداخت و به زندگی خود پایان داد. منبع: خبرفوری
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۹:۲۲    
یک فعال فضای مجازی و رسانه گفت: برای اقدامات اخیر پلتفرم ها در آمریکا، می توانیم تیترهایی مثل انقلاب پلتفرم ها یا ساختارشکنی پلتفرم ها یا قواعد جدید برای پلتفرم ها را انتخاب کنیم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۹:۱۶    
گروه خودروسازی سایپا در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو حضوری فعال دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۹:۱۳    
تیم فوتبال سپاهان اصفهان نتوانست به صدرجدول رقابت های لیگ برتر برسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۹:۰۱    
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان گفت: تاکنون مجوز رسمی برای فعالیت ماینرها و مزارع ارز دیجیتال در همدان داده نشده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۹:۰۱    
پرسپولیس در آخرین لحظات دیدار با ماشین سازی تبریز موفق به کسب پیروزی شد
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۸:۵۹    
سفیر و نماینده دائم کشورمان در وین با ارسال نامه ای به مدیر اجرایی دفتر مقابله با جرم و موادمخدر سازمان ملل ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۷:۵۸    
آتش نشانان تبریز خانمی که در چاه سقوط کرده بود نجات دادند. این حادثه به دلیل نبود درب چاهک و عدم پوشش مناسب رخ داد. منبع: آخرین خبر
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۸:۴۵    
وزیر امور خارجه با حضور در ایستگاه راه آهن جلفای جمهوری آذربایجان، وضعیت این خط راه آهن و امکانات حمل و نقل و مواصلاتی را به صورت میدانی مورد بررسی قرار داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۸:۳۶    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، با اعلام این که در صورت فراهم شدن شرایط، در تولید خودرو هیچ مشکلی نداریم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۸:۲۷    
ایسنا نوشت: مراسم نکوداشت 100سالگی احمد سمیعی گیلانی، برگزار شد. این اندیشمند، حدود 80 سال است که در فضای ادبی، سیاسی و فرهنگی ایران حضور دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۸:۲۱    
فارس نوشت: رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز دیدار چند روز قبل رؤسای کانون های وکلا با آیت الله رئیسی را گامی مهم در بیان دغدغه های متقابل نهاد وکالت و دستگاه قضایی نسبت به همدیگر دانست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۸:۰۹    
یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از موافقت معاون اول رئیس جمهور با اعطای 300 میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی کانالهای دفع آبهای سطحی و تاسیسات آب و فاضلاب آبادان موافقت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۸:۰۴    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس درباره بررسی پرونده نماینده سبزوار و حواشی سیلی زدن به صورت سرباز گفت: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی این موضوع را آغاز کرده و نتیجه آن ظرف مدت یک هفته ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۸:۰۲    
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی دولت بایدن، جدول زمانی سریعی را برای بازگشت به توافق هسته ای خواستار شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۷:۵۴    
پرسپولیس در نیمه نخست دیدار مقابل ماشین سازی تبریز در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر، به برتری دست یافت و با پیروزی راهی رختکن شد.