سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۳:۵۴May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 29 بهمن 1399 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 31 فروردین 1399 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1399 خبر آنلاین 31 خرداد 1399 خبر آنلاین 31 تیر 1399 خبر آنلاین 31 مرداد 1399 خبر آنلاین 31 شهریور 1399 خبر آنلاین 30 مهر 1399 خبر آنلاین 30 آبان 1399 خبر آنلاین 30 آذر 1399 خبر آنلاین 30 دی 1399 خبر آنلاین 30 اسفند 1399 خبر آنلاین 1 بهمن 1399 خبر آنلاین 2 بهمن 1399 خبر آنلاین 3 بهمن 1399 خبر آنلاین 4 بهمن 1399 خبر آنلاین 5 بهمن 1399 خبر آنلاین 6 بهمن 1399 خبر آنلاین 7 بهمن 1399 خبر آنلاین 8 بهمن 1399 خبر آنلاین 9 بهمن 1399 خبر آنلاین 10 بهمن 1399 خبر آنلاین 11 بهمن 1399 خبر آنلاین 12 بهمن 1399 خبر آنلاین 13 بهمن 1399 خبر آنلاین 14 بهمن 1399 خبر آنلاین 15 بهمن 1399 خبر آنلاین 16 بهمن 1399 خبر آنلاین 17 بهمن 1399 خبر آنلاین 18 بهمن 1399 خبر آنلاین 19 بهمن 1399 خبر آنلاین 20 بهمن 1399 خبر آنلاین 21 بهمن 1399 خبر آنلاین 22 بهمن 1399 خبر آنلاین 23 بهمن 1399 خبر آنلاین 24 بهمن 1399 خبر آنلاین 25 بهمن 1399 خبر آنلاین 26 بهمن 1399 خبر آنلاین 27 بهمن 1399 خبر آنلاین 28 بهمن 1399 خبر آنلاین 29 بهمن 1399 خبر آنلاین 30 بهمن 1399 
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۸    
تسنیم نوشت: عربستان از دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 میزبانی خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۴    
سرپرست اداره اصناف و تشکل های سازمان صنعت معدن و تجارت استان از برگزاری جشنواره هفته های خرید اینترنتی در استان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۹    
مسافرگیری در2 ایستگاه میدان قیام و ایستگاه دولاب در خط هفت متروی تهران از امروز پنجشنبه 14 اسفند ماه 99 انجام می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۱:۱۹    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: ناوشکن جماران کاملا ایرانی است و از هیچ عنصر خارجی نیز کمک نگرفته ایم و تمامی مراحل طراحی و تولید آن توسط متخصصین داخلی انجام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۴    
کتاب گاف نوشته سارا گریانلو که توسط نشر صاد منتشر شده است روایت زن و شوهری است که تصمیم می گیرند به یک گروه جهادی برای کمک به اقشار محروم جامعه بپیوندند و در این بین با مسائلی مانند واعتیاد و کودک ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۴    
نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر گفت: استان مرکزی در تامین خدمات زیر بنایی آب و برق طر ح های ملی الگوی موفق و پیشتاز در سطح کشور است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۲    
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین از اجرای برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان در استان قزوین خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۷:۴۸    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و سیاستگذاری پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: قانون پیشگیری و برخورد با تخلفات علمی با پیگیری های وزارت های علوم و بهداشت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۴:۵۸    
طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، سعید افتخاری به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بوئین زهرا منصوب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۴:۵۲    
مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون 601 هزار عدد ماسک پارچه ای و یکبار مصرف در کارگاه های تحت نظارت کمیته امداد استان تولید و به ست مصرف کنندگان رسیده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۲    
معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از آغاز مرحله داوری هشتمین المپیاد ورزش محلات یزد در قالب 147 رویداد ورزشی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۲    
تیم اسکیت چهارمحال و بختیاری در مسابقات قهرمانی کشور به 2 مدال خوشرنگ طلا در ماده 100 متر و دو مدال نقره و برنز رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۰    
رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: مردم باید در معاملات خود به خصوص در معاملات مالی دقت بیشتری داشته باشند که این امر نیازمند فرهنگ سازی در خصوص شرایط خریدار و فروشنده در هنگام معامله است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۰    
مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان یزد گفت: در حال حاضر 420 نفر از زندانیان استان در 71 کارگاه تولید و خدماتی مشغول فعالیت می باشند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۸    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد گفت: اجرای چهل خدمت کنگره ملی شهدای استان با قدرت در حال پیگیری است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۹    
شرکت اسپیس ایکس که در زمینه اکتشافات فضایی فعالیت دارد، با ایده های بلند پروازانه ایلان ماسک بنیان گذار آن و برای کاهش هزینه های حمل و نقل هوایی شکل گرفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۴    
خبرنیوز نوشت:دکتر حسن نور محمدی؛ فوق تخصص سرطان، بیماری های خون و پیوند مغز و استخوان با حضور در برنامه سیب از شبکه شما در مورد پیوند سلول های بنیادی توضیحاتی ارائه داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۱    
طرح شهردارشب به منظور خدمات دهی 24 ساعته توسط شرکت عمران، آب وخدمات کیش درآخرین ماه سال اجرایی می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۲:۴۴    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: اگر دامنه نوسان در منفی 5 نوسان میکرد شاخص بیش از 2 و نیم برابر رقم فعلی کاهش پیدا میکرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۰    
100 درصد بنزین در شهر ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی با استاندارد یورو 4 عرضه می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۹    
ایسنا نوشت: سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 8017 بیمار جدید کووید-19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۵    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه تنها هاب پتروشیمی مطالعه شده کشور در جزیره قشم ایجاد شده است، گفت: برای سرمایه گذاران داخلی که بخواهند در این هاب سرمایه گذاری کنند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۸    
آمارها خبر از رسیدن موج چهارم کرونا می دهند، این در حالیست که ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس ها از کانون اصلی شیوع کرونا محسوب می گردند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۹    
کوه آتشفشان اتنا در جزیره سیسیل ایتالیا دوباره فعال شد. فوران این کوه موجب شد تا گدازهای آتشفشانی تا ارتفاع نزدیک به یک هزار متر پرتاپ شوند. منبع: یورونیوز
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۷:۵۹    
ویروس های جهش یافته به ویژه ویروس های مقاوم در برابر واکسن کرونا به چالش جدید دولت انگلیس مبدل شده است. منبع : شبکه خبر
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۳    
یک مقام مسئول در نظام بانکی اعلام کرد: همه مراحل دریافت تسهیلات با وثیقه سهام عدالت و ارائه کارت اعتباری، غیرحضوری و الکترونیکی انجام می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: یک سال پیش که کرونا شیوع پیدا کرد مقامات آمریکا گفتند کاری را که ما نتوانستیم با فشار حداکثری در ایران انجام دهیم با کرونا اتفاق می افتد و ایران در مرزهای خودش محصور می ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۹    
با توجه به وقوع تلفات غیرعادی در پرندگان مهاجر آبزی در تالاب بین المللی میانکاله و خلیج گرگان، عملیات پایش و جمع آوری لاشه پرندگان مهاجر آبزی از نهم بهمن 1399 با حضور محیط بانان و کارشناسان اداره کل ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۵    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به پیش بینی وزش تندباد در مناطق شرق اصفهان در روز پنج شنبه گفت: در همین زمان سامانه بارشی هم مناطق مختلف استان اصفهان را در بر می گیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۱    
رستم قاسمی که یزد سفر کرده است گفت: مشکل اصلی اقتصاد ایران سیاست زدگی است و دولت آینده باید با استفاده از ظرفیت های بومی این چالش را برطرف کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۰    
شرکت اسپات در بیست و سومین همایش شرکت های برتر ایرانی توانست با 73 پله صعود جایگاه 235 ام را به خود اختصاص دهد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۲    
مهر نوشت: قیمت جهانی طلا در معاملات امروز پنجشنبه30 بهمن 1399، اندکی از سقوط سنگین دیشب خود را جبران کرد؛ به نحوی که شب گذشته تحت تاثیر افزایش سود اوراق قرضه آمریکا و تقویت دلار قیمت طلا سقوط کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۶    
اقتصادآنلاین نوشت: بیش از 172میلیون نفر از تاریخ 16فوریه 2021، اولین دوز واکسن کووید-19 را دریافت کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۶    
معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در سفر به آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در استان و همچنین شهرک های صنعتی خوی، ارومیه، مهاباد و بوکان بازدید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۵    
دادستان مهاباد، دستگیری چند پرسنل داروخانه هلال احمر این شهر را تاییدکرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۵    
فرمانده انتظامی ارومیه از دستگیری قاتل فراری کشاورز بالانجی در کمتر از 12ساعت خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۳    
فارس نوشت: کیفیت هوای تهران در حال حاضر بر روی عدد 48 قرار گرفته و هوای تهران پاک است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۱    
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان قزوین گفت: با وجود ظرفیت های علمی، تجهیزاتی و نیروی انسانی آماده راه اندازی مرکز رشد در دانشگاه فرهنگیان هستیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۱    
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی عنوان کرد: حمایت جدی از بخش خصوصی در دستور کار قرار گیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۱    
امام جمعه قزوین در جلسه شورای زکات استان قزوین گفت: زکات قطعه ای از نقشه جامع دین است و هر روز زیبایی های این عرصه و نقش و اثر آن در جامعه را بیشتر مشاهده می کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۴    
حسرت دیدار، روایتی از بیعت متفاوت مردم آذربایجان با رهبر انقلاب (مدظله العالی) است. منبع: کانال رهبرانقلاب
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۴    
وزیر آموزش و پرورش گفت: بزرگترین رانت را نظام به دانشگاه فرهنگیان داده است چون وقتی فردی وارد دانشگاه فرهنگیان می شود سربازی نمی رود، از همان روز استخدام می شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۳    
دبیر شورای سلامت کیش برلزوم توجه جدی گردشگران و ساکنان به رعایت قوانین بهداشتی در موج جدید کرونا تاکید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۳    
استاندار همدان گفت: دولت تدبیر و امید همواره از وجود نهادهای مدنی، انجمن های صنفی و تشکل های مردمی استقبال و حمایت کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۰۷:۲۸    
بارش برف با کاهش درجه حرارت در اکثر شهرها به ویژه مناطق کوهستانی لیبی همراه بود و در برخی از مناطق درجه حرارت هوا به سه درجه زیر صفر رسید که در این کشور کم سابقه است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۰۷:۱۲    
کیهان نوشت:فصل دوم سریال گاندو مدتی است کلید خورده و این روزها تصویربرداری آن در گرمدره ادامه دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۰۸:۰۲    
در روزهای پایانی هفته فیلم های متنوعی از سینمای جهان از مرد عنکبوتی تا مریخی در شبکه های گوناگون تلویزیون نمایش داده می شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۰۷:۲۸    
جماران نوشت: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام کرد که عوامل تیم ترور شهید فخری زاده، دانشمند دفاعی جمهوری اسلامی ایران شناسایی شده اند و تحت رصد نهاد امنیتی و اطلاعاتی کشور هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۰۵:۵۹    
همسر رهبر کره شمالی برای نخستین بار در طول بیش از یک سال در انظار عمومی و در کنار همسرش در یک کنسرت دیده شد. منبع: اخرین خبر
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۲:۵۹    
در مرحله دیگری از رزمایش مرکب امنیت دریایی شمال اقیانوس هند، یگان های شناور دو کشور ایران و روسیه عملیات آزادسازی کشتی ربوده شده و اطفای حریق را تمرین کردند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۳:۵۸    
مهدی طارمی یک رکورد فوق العاده در لیگ قهرمانان اروپا ثبت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۳:۵۱    
طارمی اولین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۳:۴۲    
دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: اصولگرایان در پی برگزاری انتخابات حداقلی هستند به نظر می رسد این موضوع می تواند به عنوان غنیمت و دستاورد راحت الحلقوم برای جریان محافظه کار به حساب بیاید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۳:۴۱    
فارس نوشت: دونالد ترامپ ، رئیس جمهور سابق آمریکا در نخستین مصاحبه اش بعد از خروج از قدرت به تکرار ادعاهای خود درباره وقوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پرداخته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۳:۴۰    
مهاجم ایرانی پورتو خیلی زود دروازه شزنی را باز کرد و اولین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند. او در دقیقه دو دروازه یووه را باز کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۳:۳۹    
مهاجم ایرانی پورتو خیلی زود دروازه "شزنی" را باز کرد و اولین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۲:۲۹    
با توجه به حواشی نیمار در جریان بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن امکان محرومیت او وجود دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۳:۱۷    
خالدی سخنگوی اورژانس کشور درباره خسارات وارد شده در اثر زلزله 5.6 ریشتری که ساعتی پیش سی سخت را لرزاند گفت: بیشترین خسارات زمین لرزه از سی سخت گزارش شده است که ده نفر مجروح داشتیم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۳:۰۶    
نخستین تصاویر از تخریب خانه های مردم در شهر زلزله زده سی سخت استان کهگیلویه و بویر احمد بعد از زلزله 5.6 ریشتر را مشاهده می کنید. منبع: خبرگزاری دانشجو 256 256
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۳:۰۳    
مدیر اجرایی پرسپولیس توییتی درباره پرونده بودیمیر منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۲:۵۹    
ایسنا نوشت: لحظاتی پیش زلزله ای بسیار شدید شهرهای یاسوج و سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۱:۵۹    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب چهارشنبه 28 بهمن 99 به مناسبت سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز در سال1356، در طریق ارتباط تصویری با مردم آذربایجان شرقی سخن گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۲:۵۱    
با بودجه ای بین 570 تا حدود یک میلیارد تومان در محدوده جنوب تهران می توان آپارتمان هایی در متراژ 35 تا 65 متر مربع خریداری کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۲:۴۸    
ایسنا نوشت: دقایقی پیش زلرله نسبتا شدید شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۲:۳۶    
مهدی طارمی در ترکیب اصلی پورتو برابر یوونتوس قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۳    
صفحه طنز و کارتون شهرونگ با انتشار کارتونی از زینب نیکچه به شیوع نوع خطرناک کرونای انگلیسی و احتمال موج چهارم کرونا در کشور با توجه به کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی پرداخت. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۱:۵۵    
ورزش سه نوشت: تیم های لیگ برتری می توانند در صورت داشتن جای خالی، حداکثر 6 بازیکن را در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر جذب کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۱:۳۶    
فصل جدید برنامه تهرانگرد از پنجشنبه 30 بهمن با ساختار جدید مهمان خانه مخاطبان شبکه پنج سیما می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۱:۲۹    
فارس نوشت: آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارشی اعلام کرده ایران قصد دارد دستگاه های سانتریفیوژ بیشتری در تأسیسات هسته ای نطنز نصب کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۱:۲۱    
برای اولین بار در قرن 21 اتفاق عجیبی در بوندسلیگا رخ داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۱:۱۴    
جماران نوشت: یادگار امام با تأکید بر اینکه انقلاب، انقلاب متحجرین نبود، گفت: افکار بسته ای که توان سازگاری با دنیای معاصر را ندارد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۰:۰۸    
باشگاه پرسپولیس درخواست خود برای حضور آل کثیر در تمرینات را به AFC ارسال کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۱:۰۷    
خودروی تیبا 1 مدل 99 در بازار قیمتی بین 121 تا 127 میلیون تومان دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۹:۵۹    
سارقین قمه به دستی که در قائمشهر چند روز پیش سرقت کرده بودن و فیلمش در فضای مجازی پخش شد توسط پلیس مازندران دستگیر شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۹:۵۹    
ایسنا نوشت:دستیار ارشد وزیر امور خارجه در گفت وگو با خبرگزاری اسپوتنیک، با بیان این که ما در سوریه برای مبارزه با تروریسم حضور داریم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۹:۵۴    
فارس نوشت: وزارت خارجه آمریکا، آرین طباطبایی ، از تحلیلگران مسائل ایران در آمریکا را به عنوان مشاور ارشد معاون وزارت خارجه آمریکادر امور کنترل تسلیحاتی و امور امنیت بین الملل منصوب کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۰:۵۲    
باشگاه خبرنگاران نوشت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای پرونده سرمربی گل گهر سیرجان را صادر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۹:۴۹    
فارس نوشت: جرالدین گریفیت سخنگوی منطقه ای وزارت خارجه آمریکا، عصر امروز (چهارشنبه)، در گفت وگو با شبکه سعودی العربیه به موضوع هسته ای ایران پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۹:۴۳    
ایسنا نوشت:آژانس بین المللی انرژی اتمی روز چهارشنبه اعلام کرد که مدیرکل آژانس با مقامات ارشد ایرانی برای یافتن راه حلی به منظور تداوم راستی آزمایی بر سر فعالیت های هسته ای ایران گفت وگو خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۰:۴۰    
ایسنا نوشت:خبرنگار شبکه آرتی در بغداد اعلام کرد، سفارت آمریکا ظهر امروز، چهارشنبه سامانه دفاعی C-RAM را که در داخل سفارت بود، آزمایش کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۰:۳۱    
تنیسور جوان یونانی کامبک تاریخی را به یکی از بهترین تنیسور های تاریخ زد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۰:۳۱    
مشکلات مدیریتی در باشگاه های فوتبال و چالش های مربیگری در لیگ برتر فوتبال کشور در کنار حواشی پررنگ تر از متن، سوژه انتشار کارتونی از محمدرضا میرشاه ولد در خبرورزشی شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۰:۲۸    
رئیس جمهور با انتقاد از عملکرد اروپا در زمینه عمل به تعهدات برجامی پس از خروج یکجانبه آمریکا از برجام در دوره دولت قبلی این کشور ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۰:۱۹    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور از گفت وگوی تلفنی رئیس جمهور با آنگلا مرکل خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۰:۱۶    
معاون دادستان کل کشور به خبرنیوز گفت : مردم از اینکه مسئولان حرفهایشان را نمی شنوند،خسته اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۰:۱۶    
دادستان تهران به خبرنیوز گفت: باید دسترسی مردم به مسئولان قضایی بدون مانع و واسطه باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۹:۱۴    
سردار هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا در آخرین جلسه که در وزارت کشور برگزار شد، در گفتگو با خبرنگاران گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۹:۱۴    
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار کرونا در ایران را اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۰:۰۵    
رزمایش مرکب امنیت دریایی شمال اقیانوس هند با رژه یگان های شناور شرکت کننده در رزمایش از مقابل ناوشکن جمهوری اسلامی ایران جماران پایان یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۰:۰۱    
قیمت هر متر مربع ملک در سعادت آباد از 52 میلیون و 890 هزار تومان تا 125 میلیون تومان در نوسان است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۹:۵۲    
سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: وکیل بودیمیر در نامه ای به فیفا پرداخت قسط دوم بدهی پرسپولیس به این بازیکن را تایید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۹:۴۰    
صالح مصطفوی دستیار استراماچونی در تیم استقلال به انتقاد از محمود فکری پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۹:۳۹    
ایرنا نوشت:وزیران امور خارجه آلمان، انگلیس و فرانسه در نشستی مجازی طی روز پنج شنبه در مورد آخرین تحولات توافق هسته ای با ایران رایزنی می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۸:۲۹    
لایی کشیدن در بزرگراه میرزاکوچک خان اصفهان برای راننده پراید حادثه آفرید. منبع: خبرگزاری صدا و سیما
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۹:۱۷    
در روزهای گذشته بسیاری از استقلالی ها از شخصی صحبت می کنند که بیرون از باشگاه تلاش در ایجاد ناآرامی و حاشیه در تیم را دارد و به همین دلیل مشکلاتی را برای استقلال ایجاد کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۹:۱۱    
ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی با اشاره به بارش برف و باران، کاهش دما و وزش باد شدید نسبت به پرهیز از سفرهای غیرضروری، آمادگی تجهیزات برف روبی و تجهیز خودروها به امکانات ایمنی و گرمایشی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۸:۵۷    
رئیس جمهور پس از گزارش طرح قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا درخصوص مراعات همه پروتکل ها در سفرهای نوروزی، از مردم مصرانه خواست با رعایت دقیق و مستمر دستورالعمل های بهداشتی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۸:۵۲    
برنامه تلویزیونی قرنطینه پنج شنبه 30 بهمن ماه ساعت 22 میزبان محمد نظری مجری قدیمی تلویزیون و برنامه به خانه برمی گردیم خواهد بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۸:۲۷    
در نیمه روز بیست و نهم بهمن ماه و در بازار فلزات گرانبها، هر قطعه سکه امامی با قیمت 11 میلیون و 855هزار تومان و هر مثقال طلا با نرخ 4 میلیون و 805هزار تومان به فروش می رسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۸:۲۴    
شاگردان یحیی گل محمدی برای انجام آخرین دیدار خود در نیم فصل با پرواز چارتر راهی سیرجان خواهند شد.