جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۷:۲۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 6 اسفند 1399 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 31 فروردین 1399 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1399 خبر آنلاین 31 خرداد 1399 خبر آنلاین 31 تیر 1399 خبر آنلاین 31 مرداد 1399 خبر آنلاین 31 شهریور 1399 خبر آنلاین 30 مهر 1399 خبر آنلاین 30 آبان 1399 خبر آنلاین 30 آذر 1399 خبر آنلاین 30 دی 1399 خبر آنلاین 30 بهمن 1399 خبر آنلاین 1 اسفند 1399 خبر آنلاین 2 اسفند 1399 خبر آنلاین 3 اسفند 1399 خبر آنلاین 4 اسفند 1399 خبر آنلاین 5 اسفند 1399 خبر آنلاین 6 اسفند 1399 خبر آنلاین 7 اسفند 1399 خبر آنلاین 8 اسفند 1399 خبر آنلاین 9 اسفند 1399 خبر آنلاین 10 اسفند 1399 خبر آنلاین 11 اسفند 1399 خبر آنلاین 12 اسفند 1399 خبر آنلاین 13 اسفند 1399 خبر آنلاین 14 اسفند 1399 خبر آنلاین 15 اسفند 1399 خبر آنلاین 16 اسفند 1399 خبر آنلاین 17 اسفند 1399 خبر آنلاین 18 اسفند 1399 خبر آنلاین 19 اسفند 1399 خبر آنلاین 20 اسفند 1399 خبر آنلاین 21 اسفند 1399 خبر آنلاین 22 اسفند 1399 خبر آنلاین 23 اسفند 1399 خبر آنلاین 24 اسفند 1399 خبر آنلاین 25 اسفند 1399 خبر آنلاین 26 اسفند 1399 خبر آنلاین 27 اسفند 1399 خبر آنلاین 28 اسفند 1399 خبر آنلاین 29 اسفند 1399 خبر آنلاین 30 اسفند 1399 
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۰    
رئیس کانون وکلای دادگستری استان قزوین گفت: ما هم مانند بسیاری از کشورهای مترقی باید مدرسه عالی وکالت داشته باشیم و آموزش های تخصصی وکلا با برنامه باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۸    
مسابقات اسکی روی آب با قایق (ویک بورد) با استقبال پرشور ورزشکاران این رشته در محل اسکله تفریحی جزیره کیش برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۷:۱۷    
نه فقط در دولت بایدن بلکه در مجموعۀ حاکمیتِ آمریکا، اجماع جدیدی در رابطه با چین و روسیه شکل گرفته است: تنظیم سیاست گذاری ها از رقابت به تقابل محاسبه شده (Measured Confrontation).
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۷    
در پی زلزله در شهرستان دنا سپاه فتح و قرارگاه جهاد سازندگی و پیشرفت آبادانی سپاه در کنار گروه های جهادی، ستاد اجرایی فرمان امام، گروه های مردمی در حال خدمات رسانی به مردم زلزله زده شهر سی سخت هستند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۲:۵۳    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: ورود خودروهای شخصی به جزیره کیش با محدودیت و ممنوعیت همراه است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۶:۴۴    
کمیته ملی اسکان بشر جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه هنر به منظور توسعه و تحکیم همکاری ها و فعالیت های علمی و تحقیقاتی و در جهت استمرار آن، به ویژه در موضوع توسعه پایدار شهری تفاهم نامه امضا کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۶:۲۳    
تسنیم نوشت: رئیس مرکز اصلاح نژاد دام گفت: افزایش قیمت گوشت در بازار، مقطعی است و پیش بینی می کنیم قیمت آن در بازار پایین بیاید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۵:۳۴    
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: 43 روستای با جمعیت 20 خانوار دارای شورای اسلامی استان که فاقد دهیار هستند تا پایان دولت دارای دهیاری می شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۶:۵۹    
مرسدس بنز به طور رسمی نسل جدید C کلاس را در دو نسخه سدان و استیشن معرفی کرد. بدون شک معرفی جایگزین برای هر نسل از مرسدس بنز C کلاس کاری بسیار دشواری خواهد بود زیرا این مدل با فروش بیش از 10 میلیون ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۷:۵۷    
با توجه به حادثه روز دوشنبه در منطقه ی مرزی سراوان، مولوی عبدالحمید با صدور پیامی از مردم به ویژه جوانان درخواست کرد احساسات شان را کنترل کنند و پاسگاه ها و سایر اماکن عمومی را مورد تعرض قرار ندهند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۴    
یکی از پاتوق های دوره دانش آموزی ما کافه قنادی یاس در ضلع جنوب غربی میدان بهارستان بود. این کافه تا اندازه ای شناخته شده بود که نشریه توفیق با همان طنز مخصوص خود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۷    
ایسنا نوشت: در اپیدمی کرونا پیوند عضو در بیمارستان ها متوقف نشده و با تلاش متخصصان بیماران دچار نارسایی های شدید کبد،قلب و کلیه و... به زندگی دوباره بازمی گردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۴    
کشف پاره ای از حقایق پنهان در آژانس دارویی اروپا درباره واکسن فایزر، بار دیگر ماهیت آمریکایی ها در تحمیل خواسته هایشان به کشورهای جهان را به اثبات رساند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۱    
مهر نوشت: رئیس سازمان غذا و دارو گفت: 4 میلیون دُز واکسن کرونا تا پایان امسال وارد کشور خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۹    
معاون اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی جزئیات نحوه اجرای قانون جدید چک از ابتدای سال آینده را تشریح کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۶    
با رایزنی های سپاه ناحیه کهگیلویه و همت اداره صمت:کارخانه آجر دهدشت به زلزله زدگان دنا 4میلیارد ریال کمک می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۶    
شهردار شهرکرد گفت: برنامه راهبردی-عملیاتی شهرکرد با کمک دستگاه های متولی امر در شهرکرد اجرا می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۷    
فارس نوشت:در پی اقدام اخیر اتحادیه اروپا در افزودن نام 19 مقام ونزوئلا به لیست تحریم ها، نیکلاس مادورو رئیس جمهور این کشور هشدار داد تا زمانیکه این اتحادیه سیاست های تحریمی خود را در قبال این جمهوری ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۳    
بزرگراه غدیر با دستور رئیس جمهور،رسما افتتاح شد.طول این آزاد راه 158کیلومتر است که از آبیک استان قزوین شروع و تا چرم شهر انتهای نقطه شرقی استان تهران امتداد دارد ./صداوسیما
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۲    
ایرانسل به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، هدایای خود را در قالب کمپین با فاصله بهترینی! اعلام کرد. این هدایا شامل بستۀ هدیۀ 2 گیگابایتی اینترنت داخلی و مکالمۀ رایگان ایرانسلی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۸    
سازمان منطقه آزاد کیش در نمایشگاه گردشگری و میراث فرهنگی تهران، ظرفیت ها و توانمندی های رو به رشد جزیره کیش را به نمایش گذاشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۹    
بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستانی در تونس می توانند به موسیقی زنده ای که توسط پزشک جوان این بیمارستان نواخته می شود، گوش کنند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۹    
معاون فرهنگی گردشگری شورایعالی عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ، ابراز امیدواری کرد که گردشگری در سال آینده به وضعیت عادی بازگردد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۸    
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان گفت: امروزه تبلیغات بیشتر وارد فضای مجازی شده و دستگاه های امنیتی باید به صورت ویژه بر این حوزه نظارت داشته باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۸    
منطقه آزاد قشم در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته تهران با هدف معرفی فرصت ها و جاذبه های گردشگری و توانمندی های صنایع دستی بومی حضور یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۷:۲۹    
ایسنا نوشت: رییس مجلس با بیان اینکه امروز شرایط اقتصادی کشور، پدران را بیش از پیش تحت فشار گذاشته ، ابراز امیدواری کرد که مجلس برای رفع تبعیض های ناروا کاری کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۷:۲۲    
سیزدهم رجب زادروز یکی از بزرگ ترین بندگان شایسته خداست که به اعتراف دوست و دشمن الگوی بشریت و نمونه ای برتر از انسان کامل است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۷:۱۴    
فارس نوشت: دبیرکل فعلی حزب جمهوریت، دبیرکلی مجید نصیرپور را غیرقانونی عنوان و تأکید کرد که این جلسه شورای مرکزی نبوده و فقط 10 الی 15 نفر از اعضا حضور داشتند در حالیکه جلسات شورای مرکزی نیاز به دو ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۵:۵۹    
این روزها سعید معروف خیلی در چشم است.گاهی خبرهای شنیده می شود و ذهن آدم را به سمتی می برد که پیش خودش می گوید"شاید عمدی است،شاید از روی قصد می خواهند معروف را خراب کنند؟"
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۰:۲۸    
مسعود مردانی عضو کمیته کشوری کرونا گفت: کرونای ایرانی در راه است. اما آیا واکسن های کووید-19 در برابر این نوع ویروس مقاوم اند؟ پاسخ این سوال را در ویدئوی زیر ببینید. منبع: سیمانیوز
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۳:۵۸    
در نتیجه سرد شدن هوا در شمال آمریکا و یخ زدن آبشار نیاگارا، منظره هایی زیبا خلق شد. منبع: صداوسیما
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۰:۰۰    
ورزش سه نوشت:پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، برای پیگیری مصدومیت زانوی خود به شهر بارسلونا سفر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۲:۵۸    
زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران به مردم تهران هشدار داد و گفت: مردم از حضور در فضاهای سربسته و پر ازدحام خودداری کنند و حتما از دو ماسک استفاده کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۳:۵۷    
در شهرهای مختلف می توان ساندرو استپ وی مدل 99 را با قیمتی بین 465 تا 540 میلیون تومان خریداری کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۲:۳۹    
جرج جرداق مسیحی در وصف علی(ع) می گوید: ای دنیا! چه می شد که همه توان خود را گرد می آوردی و در هر روزگاری علی ای با آن قلب و زبان و امتیازاتش عنایت می کردی!
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۳:۳۶    
ایسنا نوشت: روابط عمومی فیلیمو با انتشار توضیحی، پخش برنامه تی وی تاک علی کریمی فوتبالیست سابق تیم ملی و کاندیدای حال حاضر فدراسیون فوتبال ایران را فعلا منتفی دانست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۲:۲۸    
فارس نوشت: رسانه ای انگلیسی با اشاره به اظهارات اخیر یکی از مقامات کاخ سفید آمریکا درباره ولی عهد عربستان سعودی نوشت که دولت بایدن احتمالا برای آزادی شاهزاده محمد بن نایف ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۲:۱۳    
فارس نوشت: ویلیام برنز ، گزینه پیشنهادی دولت آمریکا برای ریاست سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) رقابت با چین را یکی از چالش های امنیت ملی پیش روی کشورش توصیف کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۲:۱۱    
ایسنا نوشت: یک رسانه صهیونیستی گزارش داد که مقامات رژیم صهیونیستی گفت وگویی با مقامات سعودی درخصوص سیاست آمریکا در قبال ایران داشته اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۷    
فارس نوشت: جنیفر ساکی ، سخنگوی کاخ سفید در نشست خبری شامگاه چهارشنبه (به وقت تهران) گفت دولت جو بایدن ، رئیس جمهور آمریکا به زودی گزارش مربوط به قتل جمال خاشقچی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۹    
یک شناگر چکی موفق شد با 81 متر شنا زیر یخ رکورد این رشته را بشکند. منبع: خبرگزاری صدا و سیما
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۹    
ایرنا نوشت: معاون نمایندگی روسیه در سازمان ملل متحد با بیان اینکه سازوکار خودکاری برای بازگشت آمریکا به برجام وجود ندارد، گفت: فکر می کنم در این زمینه فعالیت هایی در وین در حال انجام است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۲:۳۰    
روابط عمومی باشگاه نساجی نوشت: مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به نساجی مازندران پیوست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۲:۱۹    
رهبر انقلاب به مشتاقان مراسم معنوی اعتکاف توصیه کردند که در هر یک از سه روز نماز جناب جعفر طیار را به جا آورند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۲:۰۴    
رده بندی ارزشمندترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۰:۵۹    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، چهارشنبه 6 اسفندماه 1399 به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضوراکثریت نمایندگان در نوبت صبح برگزار شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۳    
ایرنا نوشت:ونزوئلا در پی دور جدید تحریم های اتحادیه اروپا به رئیس هیات نمایندگی این اتحادیه 72 ساعت مهلت داد تا این کشور را ترک کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۱:۴۹    
ارزان ترین وانت تولید داخل را باید پراید 151 سایپا دانست که مدل 99 این خودرو در بازار با نرخی بین 108 تا 114 میلیون تومان قابل خریداری است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۱:۴۱    
همشهری آنلاین نوشت: همزمان با سالروز میلاد با برکت حضرت علی (ع) و روز پدر، خاطره رهبر معظم انقلاب از پدر بزرگوارشان منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۰:۲۹    
بر اساس اعلام شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، سهمیه بندی بنزین وانت بارها از این پس به صورت لیتراژی و اعتباری خواهد بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۱:۱۳    
ورزش سه نوشت:کاپیتان تاثیرگذار نفت آبادان در گفتگویی احساسی مدعی شد که ترک این تیم را بار دیگر تکرار نخواهد کرد و خود را جزیی از این باشگاه و هوادارانش می داند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۱:۰۴    
ستاره ایرانی خط حمله پورتو بهترین بازیکن ماه ژانویه تیمش شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۹:۵۹    
در ایالات متحده، آبشارهای معروف نیاگارا به علت یخ زدگی تا حدی مسدود شد. منبع: خبرگزاری صدا و سیما
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۰:۵۸    
علی مطهری گفت: ما تناقضی در کل نظام می بینیم. از طرفی می بینیم که خود رهبری می گویند ممکن است کسی نظری مخالف نظر من داشته باشد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۰:۵۴    
خبرورزشی نوشت: محمود فکری لیست بلندبالایی برای نقل و انتقالات نیم فصل در اختیار مدیران استقلال قرار داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۰:۱۵    
ایرنا نوشت: سخنگوی جبهه اصلاح طلبان ایران گفت: مجمع عمومی نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان، بهزاد نبوی و آذر منصوری را به ترتیب به عنوان رییس و سخنگوی این نهاد انتخاب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۰:۱۰    
ایرنا نوشت: رییس ستاد انتخابات کشور با اشاره به این که همواره دو اصل اساسی قانونمداری و بیطرفی سرلوحه همه برنامه هاو اقدامات مجریان انتخابات قرار دارد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۹:۰۹    
فارس نوشت: عضو شورای شهربا بیان اینکه امیدوارم کارکنان سازمان بهشت زهرا حرف وزیر بهداشت را به حساب خستگی و پاسخگویی بدون اینکه اختیار کامل داشته باشد، بگذارند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۰:۰۳    
در حالی که قیمت ها در بازار خودرو در چند روز گذشته قفل شده بود طی 48 ساعت اخیر ریزش قیمت ها دوباره در این بازار آغاز شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۸:۵۹    
مرندی، کارشناس روابط بین الملل در گفتگو با شبکهTRT ترکیه گفت: ایران هیچ تغییری را در برجام نخواهد پذیرفت چراکه پذیرش تغییر ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۹:۵۳    
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا را در ایران اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۹:۴۷    
اکبر صادقی به تیم نساجی مازندران پیوست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۸:۴۳    
فارس نوشت: نماینده ویژه سوئد در امور یمن در گفت وگوی تلفنی با دستیار ارشد وزیر امور خارجه با ابراز خرسندی از نقش سازنده جمهوری اسلامی ایران در روند حل و فصل سیاسی بحران یمن ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۹:۴۲    
زهرا صبری که با نمایش خانه برناردا آلبا در هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک حضور خواهد داشت، معتقد است: غیاب تماشاگر برای اهالی تئاتر، مثل نبود آب برای ماهی و مثل نبود بال برای پرنده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۹:۴۱    
رئیس جمهور در پی گزارش قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا از افزایش شهرهای قرمز بویژه در استان خوزستان و علائم هشدار درباره خیز جدید بیماری در کشور ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۹:۳۶    
سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار توئیتی به اظهارات نژادپرستانه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پاسخ داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۸:۲۸    
ایرج حریرچی، معاون وزیر بهداشت در گفتگو با خبرنگاران درباره موج چهارم کرونا گفت: اگر همکاری مناسبی از سوی مردم صورت نگیرد, شرایط می تواند بسیار بد و وخیم شود. منبع: خبرفوری
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۹:۲۰    
ورزش سه نوشت: دکتر سیاهپوش پزشک تیم فوتبال استقلال، آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم آبی پوشان برای دیدار با مس را شرح داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۸:۰۸    
ایسنا نوشت: سال آینده انواع مختلفی از واکسن های کرونا که در کشور در حال آزمون و خطا است به بازار می رسد تا بیماران با محصولی بومی درمان شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۹:۰۶    
ایسنا نوشت: وزارت اطلاعات از خنثی شدن یک عملیات ترور و هلاکت دو تروریست که قصد انجام عملیات در پیرانشهر را داشتند خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۹:۰۱    
چین پس از 8 سال تلاش در نبرد سخت فقرزدایی به دستآوردهای بزرگی رسیده و حدود 100 میلیون نفر از جمعیت خود را از فقر مطلق نجات داده و توانسته 10 سال زودتر از زمان تعیین شده در برنامه فقرزدایی مربوط به ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۷:۵۸    
همچنان بنا بر اعلام مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز، میزان مراجعه به بیمارستان ها بالا است و این بیم می رود که کادر و ظرفیت درمان توان پاسخگویی به این حجم بیماران را نداشته باشد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۷:۵۸    
تمرینات تیم پرسپولیس با جدیت و شدت زیاد پیگیری می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۸:۵۷    
فارس نوشت: شورای نگهبان طی نامه ای به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح مواد 1 و 7 قانون سیاست های کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی و اصلاحات بعدی آن را مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست و ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۷:۴۹    
فارس نوشت: مدیرکل کمیته امداد استان تهران از جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران برای زلزله زدگان سی سخت خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۸:۳۹    
فارس نوشت: سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در مقر اروپایی سازمان ملل متحد در ژنو در سخنانی در کنفرانس خلع سلاح ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۷:۲۹    
وزیر بهداشت گفت: تفاوت ویژه ویروس انگلیسی با ویروس قبلی در آن است که در ویروس قبلی میزان بیماری زایی سرپایی 7 تا 10 روز بوده، اما در این ویروس ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۶:۵۹    
سردار حسینی، جانشین فرمانده پلیس راهور گفت: ترددها کنترل می شوند؛ محدودیت ها به صورت استانی اعمال می شود. منبع: صدا و سیما
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۷:۵۳    
دکتر ترحمی، معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای سمنان از تهیه استاندارد مدیریت ریسک پایایی شبکه سراسری برق ایران در این شرکت خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۷:۵۰    
ایسنا نوشت:دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد که پیشرفت جمهوری اسلامی ایران بر کل کشورهای منطقه تاثیرگذار است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۷:۴۲    
ایرنا نوشت: مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: با توجه به تاکید دولت و مصوبات شورای اجرایی فناوری اطلاعات مبنی بر حذف هر چه زودتر دفترچه کاغذی، در زمان بندی جدید ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۶    
رئیس جمهور گفت: امروز در دنیا اگر کسی اسم برجام را می آورد، مدیون ایران و ملت آن است. ما این ساختمان را حفظ کردیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۳    
تسنیم نوشت:پرسپولیس پس از محکومیت در پرونده مصلح، بار دیگر از سوی کمیته های وضعیت و استیناف در پرونده شکایت سوشا مکانی به پرداخت 795 میلیون تومان به این بازیکن محکوم شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۱    
محمدرضا شفیعی کدکنی به مناسبت فرا رسیدن شاعر معاصر هوشنگ ابتهاج یادداشتی منتشر کرده است و معتقد است آن هایی که بوطیقای حافظ را به نیکی می شناسند از شعر سایه سرمست می شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۰    
سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه ایجاد صفحه مجازی در شبکه های اجتماعی در خصوص سهام عدالت را تکذیب کرد و نسبت به کلاهبردای از سهامداران هشدار داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۹    
کمان 22 نخستین پهپاد رزمی پهن پیکر کشور است که با مداومت پروازی بیش از 24 ساعت، تا 3000 کیلومتر برد عملیاتی دارد. منبع: خبرگزاری صدا و سیما 264 256
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۷:۲۸    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: توافق بر سر مبادله اسیران با نیروهای مقاومت فلسطینی بر آینده سیاسی بنیامین نتانیاهو و بنی گانتس، در آستانه چهارمین انتخابات کنست بسیار تاثیر گذار است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۷:۱۹    
سرمربی پرسپولیس با انتشار عکسی از رزمنده های اسلام روز مرد را تبریک گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۷:۱۷    
فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است با جذب 75 هزار مخاطب به فروش یک میلیارد تومانی رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۵    
ایسنا نوشت: آمار رسمی از این حکایت دارد که ذرت بیشترین سهم را در بین 25 قلم کالای اساسی وارداتی و البته دپو شده در گمرک و بنادر را داراست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۷:۱۵    
در تماس تلفنی امروز چانگ وزیر خارجه کره جنوبی با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان، دو طرف در مورد آخرین تحولات روابط دو کشور تبادل نظر کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه به اظهارات اگنس کالامار، گزارشگر سازمان ملل درخصوص سانحه هواپیمای اوکراینی واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۶:۵۵    
ایسنا نوشت: رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: با توجه به وضعیت به وجود آمده، چاره ای جز تعطیلی و قرنطینه کامل استان خوزستان وجود ندارد و منتظر هستیم که تصمیم های مربوطه در این خصوص اتخاذ شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۶:۴۳    
انتخابات فدراسیون فوتبال روز دهم اسفند سال جاری برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۸    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وقوع دوبار زمین لرزه در منطقه کمه شهرستان سمیرم تاکنون خبر داد و گفت: کمک اصفهان به زلزله زده های سی سخت ادامه دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۱    
تسنیم نوشت: سید صولت مرتضوی ادعای برخی رسانه ها مبنی بر تشکیل ستاد انتخاباتی برای یکی از شخصیت های سیاسی را رد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۳    
یک متخصص عفونی و استاد دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: کودکان خانواده های مبتلا به کرونا حتی در صورت عدم مشاهده علائم، به منزل کهنسالان رفت و آمد نکنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۳    
معاون بهبود گیاهی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: شهرستانهای سمیرم، لنجانات، تیران و کرون در معرض تهدید ملخ های صحرایی هستند و تاکنون گزارشی از حمله این گونه ملخ ها نداشتیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۲    
یک متخصص عفونی و استاد دانشگاه علوم پزشکی کاشان از افزایش دو برابری تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستانهای منطقه کاشان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۰    
استاندار چهارمحال و بختیاری روز سه شنبه با صدور ابلاغ های جداگانه ای، اعضای ستاد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را معرفی کرد.