سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۶:۳۵May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 20 مرداد 1400 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 30 اسفند 1399 خبر آنلاین 31 فروردین 1400 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1400 خبر آنلاین 31 خرداد 1400 خبر آنلاین 31 تیر 1400 خبر آنلاین 31 شهریور 1400 خبر آنلاین 30 مهر 1400 خبر آنلاین 30 آبان 1400 خبر آنلاین 30 آذر 1400 خبر آنلاین 30 دی 1400 خبر آنلاین 30 بهمن 1400 خبر آنلاین 29 اسفند 1400 خبر آنلاین 1 مرداد 1400 خبر آنلاین 2 مرداد 1400 خبر آنلاین 3 مرداد 1400 خبر آنلاین 4 مرداد 1400 خبر آنلاین 5 مرداد 1400 خبر آنلاین 6 مرداد 1400 خبر آنلاین 7 مرداد 1400 خبر آنلاین 8 مرداد 1400 خبر آنلاین 9 مرداد 1400 خبر آنلاین 10 مرداد 1400 خبر آنلاین 11 مرداد 1400 خبر آنلاین 12 مرداد 1400 خبر آنلاین 13 مرداد 1400 خبر آنلاین 14 مرداد 1400 خبر آنلاین 15 مرداد 1400 خبر آنلاین 16 مرداد 1400 خبر آنلاین 17 مرداد 1400 خبر آنلاین 18 مرداد 1400 خبر آنلاین 19 مرداد 1400 خبر آنلاین 20 مرداد 1400 خبر آنلاین 21 مرداد 1400 خبر آنلاین 22 مرداد 1400 خبر آنلاین 23 مرداد 1400 خبر آنلاین 24 مرداد 1400 خبر آنلاین 25 مرداد 1400 خبر آنلاین 26 مرداد 1400 خبر آنلاین 27 مرداد 1400 خبر آنلاین 28 مرداد 1400 خبر آنلاین 29 مرداد 1400 خبر آنلاین 30 مرداد 1400 خبر آنلاین 31 مرداد 1400 
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۱۵:۱۷    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین از جذب هزار و 700سرمایه گذار در شهرک ها خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد بیش از هزار مورد در مرحله بهره برداری و تولید قرار دارند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۱۴:۱۴    
وزیر نفت گفت: من در دوره کاری بیش از 40 ساله خود زیاد زنده باد برای یک عده و مرده باد برای همان عده یا برعکس آن را دیدم، نه برای زنده باد ارزش قائلم نه برای مرده باد .
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۱۴:۱۳    
رئیس شورای زکات کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: طی 3 ماهه نخست امسال، مردم استان 3 میلیارد و 778 میلیون و 500 هزار تومان در قالب زکات واجب، مستحب، فطریه و کفاره پرداخت کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۱۳:۲۷    
ایلنا نوشت: دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1400 مجددا، برای سومین بار اصلاح شده است و مهلت انتخاب رشته مجازین این آزمون امروز (پنجشنبه) 21 مرداد پایان می یابد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۱۲:۰۹    
ایلنا نوشت: رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با اشاره به تولید محتوای دوره پیش از دبستان اظهار کرد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۱۱:۵۸    
وزیر پیشنهادی نفت دولت سیزدهم برنامه خود را برای اداره این وزارتخانه در پنج فصل منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۱۱:۵۳    
ایسنا نوشت: تولر درباره نگرانی ها از تکرار سناریوی افغانستان در عراق گفت که رئیس جمهوری آمریکا از اهمیت عراق آگاه است و آمریکا هرگز نمی خواهد عراق مبدأ تهدید کشورهای دیگر در منطقه باشد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۱۱:۴۹    
ایسنا به نقل از سی ان بی سی نوشت: باارزش ترین رمزارز جهان به قله سه ماهه خود رسید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۱۰:۴۱    
میزان نوشت: مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در راستای فرمایش مقام معظم رهبری درباره رایگان شدن تست های تشخیصی کرونا اعلام کرد که این سازمان آمادگی کامل جهت اجرای آن را دارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۰۹:۲۹    
جام جم نوشت:المپیک 2020 با تمام تلخی و شیرینی هایش به پایان رسید و از حالا باید برای سه سال دیگر تلاش کرد. اما برخی حواشی تمام شدنی نیست و فراموش نمی شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۰۹:۵۳    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش توسعه همگون شهری، تکریم مراجعان و تسریع طرح های شاخص عمرانی را از اولویت های هیئت مدیره جدید شرکت عمران آب و خدمات کیش برشمرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۰۹:۳۵    
در روزهای پایانی هفته پنج شنبه و جمعه (21 و 22 مرداد) که مصادف است با سوم و چهارم محرم، 5 فیلم جدید خداحافظ استلا ، پرواز جی ال ، صدای سکوت ، در هم شکسته و اتاقک 27 از شبکه های سیما پخش می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۰۹:۲۸    
ایلنا نوشت: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با انتشار اطلاعیه ای درباره اظهارات اخیر علیرضا زالی که از عدم واردات مناسب واکسن کرونا مخفی کردن آمارهای مرگ و میر سخن گفته بود ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۰۸:۲۱    
شرق نوشت: سال 98 به دنبال ناپدیدشدن مرد 42ساله ای به نام احسان همسر 37ساله اش به نام عاطفه به پلیس آگاهی رفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۰۹:۰۵    
فارس نوشت: رئیس انجمن فیلمسازان زن و رسانه های سمعی و بصری می گوید جایزه جشنواره سن سباستین به جانی دپ پیام وحشتناکی را منتقل می کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۰۷:۵۹    
طالبان یک بالگرد را که برای انجام تعمیرات در فرودگاه قندوز زمین گیر شده بود، به غنیمت گرفتند.منبع:روزنامه ایران
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۰۷:۲۷    
روزنامه کیهان که در یکی دو ماه گذشته از مدافعان طالبان به شمار می رفت و طالبان جدید را با طالبان گذشته متفاوت می دید،دیدگاه خود را تغییر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۰۷:۰۶    
رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت در شبکه خبر گفت:برخی کم لطفی ها و بی مهری ها به دستگاه دیپلماسی و تولید داخل واکسن انجام می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۰۷:۳۸    
روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: صادق زیباکلام می گوید که مدیریت غیرتخصصی، مشکلات تهران را پیچیده می کند و باید به حال تهران با مدیریت اصولگرایان گریست(!)
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۰۱:۵۹    
تصاویری از آتش سوزی گسترده که به جام عرصه های جنگلی یانه سر در جنوب غربی و محدوده حفاظتی استان گلستان اُفتاده است را ببینید. منبع: خبرگزاری صدا و سیما
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۰۲:۵۹    
ایرنا نوشت: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: یک عده می گویند در زمان شاه، ثبات اقتصادی، رفاه و آرامش داشتیم، که اینها مال همه نبود بلکه برای یک عده اقلیت ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۰۰:۵۹    
حسین سلامی در حاشیه جلسه ستاد کرونا گفت: منتظر هستیم تا ستاد کرونا در مورد تعطیلات تصمیم بگیرد؛ اگر برای تعطیلات تصمیم گرفته شود همه نیروهایمان پای کار خواهند بود. منبع:خبر فوری
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۰۰:۲۸    
از میان اعضای کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، مسّن ترین وحیدی و عین اللهی با 63 سال و عبدالملکی 40 سال جوان ترین عضو کابینه پیشنهادی دولت رئیسی می باشند. میانگین سنی این کابینه نیز 52.1 سال است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۰۰:۰۳    
خبرورزشی نوشت:یحیی گل محمدی حساب ویژه ای روی مهدی عبدی باز کرده و قصد دارد او را مهاجم اول تیمش کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۳:۲۸    
بهترین روش برای مبارزه با همه گیری کووید-19 واکسیناسیون است. در اینفوگرافیک زیر نکات مهم و ضروری برای تزریق واکسن کوواکسین را بشناسید. منبع: نونیوز 265 256
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۳:۲۰    
خبرورزشی نوشت:استقلال فینال جام حذفی را در حالی با شکست پایان داد که دو پنالتی زن این تیم در بازی نهایی به دلیل مشکلات مدیریتی غایب بودند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۲:۵۸    
رحمانی فضلی، وزیر کشور در حاشیه جلسه قرارگاه ستاد ملی کرونا اعلام کرد: با پیشنهاد وزارت بهداشت در جلسه قرارگاه امروز مصوب شد که از امشب در اماکن سربسته مراسم عزاداری نباشد و همچنین دسته روی در خیابان ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۳:۵۳    
دستیار وزیر خارجه و مدیرکل شرق آسیای وزارت امور خارجه به اظهارات علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران در انتقاد از کم کاری وزارت خارجه برای واردات واکسن کرونا واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۳:۳۵    
داور لیگ برتری که به تازگی از هر گونه قضاوت محروم شده بود به علت تصادف در بیمارستان بستری شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۲:۲۹    
طرفداران باشگاه پاری سن ژرمن بعد از امضای رسمی قرارداد لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی با PSG، با او ملاقات کرده و با حضور در محوطه بیرونی ورزشگاه پارک دوپرنس به جشن وپایکوبی پرداختند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۳:۱۳    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: فرمانده کل ارتش به فرمانده قرارگاه پدافند زیستی ارتش و فرماندهان نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران دستور داد تمام توان ارتش در حوزهای مختلف بهداشتی ودرمانی را برای کمک به ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۳:۰۸    
فارس نوشت: محمد عبدالسلام سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن و رئیس هیأت مذاکره کننده صنعاء، شامگاه امروز (چهارشنبه)، به اقدامات مداخله جویانه آمریکا در امور یمن پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۱:۵۹    
بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی فهرست وزرای دولت سیزدهم را جهت اخذ رای اعتماد معرفی کرد. منبع: ایران مدیا
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۲:۴۱    
ایرنا نوشت: وزارت دفاع رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در بیانیه ای در خصوص رزمایش هوایی مشترک با آمریکا گفت: نیروهای هوایی دو طرف تمرین های مشترک در زمین و هوا انجام دادند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۲:۳۴    
داور لیگ برتری که به تازگی از هر گونه قضاوت محروم شده بود به علت تصادف در بیمارستان بستری شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۲:۳۳    
باشگاه خبرنگاران نوشت: هندوانه و طالبی میوه های مورد علاقه بسیاری از مردم در تابستان هستند و این میوه ها می توانند در درمان برخی بیماری ها موثر باشند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۱:۲۸    
خبرورزشی نوشت:یکی از بازیکنانی که به نظر می رسد این روزها در یک دو راهی قرار گرفته، امین قاسمی نژاد مهاجم پدیده است که باید تیم جدیدش را برای ادامه راه انتخاب کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۲:۲۲    
جماران نوشت: سید حسن خمینی گفت: شجاعت قابل تدریس است و جامعه ای که از شجاعت خالی شود از همه فضائل انسانی خالی است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۲:۲۱    
رئیسی روابط ایران و ترکیه را صمیمی، دوستانه و برادرانه خواند و گفت: ما برای همکاری دوجانبه و بین المللی با کشور دوست و برادر ترکیه اهمیت بسیار زیادی قائل هستیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۲:۲۱    
جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی عصر امروز(چهارشنبه) با حضور سران سه قوه و به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی تشکیل شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۲:۲۰    
خبرورزشی نوشت:بی شک حضور در تیم قهرمان لیگ برتر برای هر بازیکنی می تواند یک افتخار بزرگ باشد ولی به نظر می رسد درباره رضا اسدی این طور نیست.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۲:۰۳    
وزیر امور خارجه با اشاره به بخش هایی از اظهارات تازۀ علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران درباره وارد نشدنِ مناسب واکسن کرونا به کشور و عدم فعالیت سفرای ایران برای واردات واکسن کرونا ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۱:۵۹    
پس از تلاش های نیمار برای جدایی از پاریسن ژرمن و هم بازی شدن با مسی در بارسلونا طی سال های اخیر، سرانجام مسی به جمع پاریسی ها پیوست. موضوعی که سوژه کارتونی در زیزو کارتونز شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۰:۵۹    
در پی بازدید اصحاب رسانه از کارخانه تولید واکسن ایرانی کرونا، برخی شبهات در فضای مجازی مطرح شد که جمشیدی رئیس هیئت مدیره گروه دارویی برکت گفت: دانش فنی واکسن این اکتیو کووایران برکت ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۰:۵۸    
رییس جمهوری در پیامی درگذشت مادرگرانقدر شهیدان والامقام مسعود، اکبر و سعید پناهی را تسلیت گفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۱:۴۷    
کلاب هاوس خبرآنلاین با موضوع حال مسکن در دولت سیزدهم خوب خواهد شد؟ با حضور کارشناسان و متخصصان بخش مسکن برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۰:۴۴    
ایسنا نوشت: روزنامه فایننشال تایمز انگلیس نوشت، عربستان با دموکراسی مبارزه کرده و در قالب نقش بارز خود در انقلاب علیه انقلاب های بهار عربی از منازعات منطقه حمایت می کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۰:۴۱    
ایسنا نوشت: در پی فرمان جدید فرمانده معظم کل قوا مبنی بر بکارگیری کلیه امکانات نیروهای مسلح برای کمک به بخش های بهداشت و درمان کشور ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۰:۳۴    
ایسنا نوشت: یک منبع عراقی امروز، چهارشنبه اعلام کرد، بغداد تاکنون از بشار اسد برای حضور در اجلاس رهبران کشورهای هم جوار دعوت به عمل نیاورده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۰:۲۸    
خبرورزشی نوشت:احتمالا تیم های استقلال و پرسپولیس بدون جذب بازیکن خارجی جدید برای فصل جدید بسته خواهند شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۱:۰۷    
سایت رسمی باشگاه استقلال نوشت:فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۹:۵۹    
همایون شجریان امروز در صفحه اینستاگرام خود ویدئویی از آواز خواندنش منتشر کرد، این حرکت شجریان اتفاقی بی سابقه به نظر می رسد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۹:۴۰    
ابراهیم رئیسی علی اکبر محرابیان را به عنوان وزیر نیرو به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۰:۳۴    
تسنیم نوشت:دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران گفت: متاسفانه اتفاقاتی رخ داده که مجبورم تصمیم جدی بگیرم و به فکر انتخاب تیم جدیدم باشم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۰:۳۲    
سید مسعود میرکاظمی که در گذشته در سمت هایی نظیر وزارت بازرگانی و وزارت نفت فعالیت می کرده است در حال حاضر به عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه از سوی ابراهیم رئیسی منصوب شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۰:۳۱    
اقتصادنیوز نوشت: 9 نفر از وزرای پیشنهادی ابراهیم رئیسی پیش از این در دولت محمود احمدی نژاد حضور داشته اند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۰:۲۹    
ایرنا نوشت: یک منبع صنعت دفاعی روسیه اعلام کرد که شرکت آلماز آنتی تولید سری موشک های سامانه دفاع هوایی اس – 500 پرومتری را آغاز کرده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۹:۱۸    
نام سید رضا فاطمی امین به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت صمت از سوی ابراهیم رئیسی به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۰:۱۴    
جماران نوشت: حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد خاتمی پیامی را به مراسم نکوداشت و رونمایی آثار استاد فضل الله صلواتی منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۹:۱۳    
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: 4 نفر از دانش آموزان البرزی رتبه های تک رقمی در کنکور امسال را کسب کرده اند و در مجموع به نمایندگی از بیش از 500 دانش آموز البرزی که رتبه های زیر 3 هزار دارند در ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۰:۱۰    
واحد مرکزی خبر نوشت: رییس ستاد مقابله با کرونای تهران گفت: هزینه داروهای کرونا چند برابر واردات واکسن شده است اما اجازه خرید واکسن ندادند چون فکر می کردند گران است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۹:۰۹    
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت : 36 دستگاه غیر مجاز ماینر از یک واحد صنعتی در شهرکرد کشف و جمع آوری شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۹:۰۳    
رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین با اشاره به شیوع گسترده بیماری کرونا، هشدار داد که در صورت ادامه بی توجهی به توصیه های بهداشتی، شرایط بیماری کرونا، سخت تر می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۰:۰۰    
پیکر ارشا اقدسی، در کنار آرامگاه پیمان ابدی که استاد او در حرفه بدلکاری بود، به خاک سپرده خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۸:۵۸    
نام حجت الله عبدالملکی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی ابراهیم رئیسی به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۹:۵۶    
لیونل مسی ستاره آرژانتینی و جدید باشگاه پاری سن ژرمن، پیش از حضور در کنفرانس خبری، با فرزندان خود در ورزشگاه پارک دوپرنس به بازی مشغول شد. منبع: خبرآنلاین
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۹:۵۰    
ایسنا نوشت: وزیر خارجه آلمان از ایران خواست تا به گفت وگوهای وین بازگردند و ''فرصت احیای برجام را از دست ندهد.''
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۹:۴۹    
خبرورزشی نوشت:یحیی گل محمدی اسامی 6 بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داده است تا با تلاش مدیران پرسپولیس جذب شده و فصل آینده را در این تیم توپ بزنند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۹:۴۶    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب می گوید: افراد تندرو در لیست پیشنهادی وزرای دولت سیزدهم کمتر است و از این جهت خوب است چون ما اصلاح طلبان این دغدغه را داشتیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۸:۴۴    
ایسنا نوشت: مهلت انتخاب رشته مجازین آزمون سراسری سال 1400 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی فردا پنج شنبه 21 مرداد پایان می یابد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۸:۴۳    
سخنگوی شورای نگهبان در توییتر از بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شورا خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۸:۳۸    
طی 24 ساعت گذشته نتیجه تست 406 نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و 90 نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_19 در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۹:۳۵    
تسنیم نوشت: فرمانده کل سپاه گفت: از فردا در سراسر کشور اجرای موثر و کاملا مستمر و قوی طرح محله محور حاج قاسم سلیمانی آغاز می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۹:۳۳    
سایت باشگاه استقلال نوشت:باشگاه استقلال در خصوص تغییر رای کمیته استیناف مبنی بر قهرمانی آکادمی کیا در لیگ نوجوانان به دادگاه CAS شکایت می کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۸:۲۹    
ویدئویی جالب از فرغون هایی که آپشن هایی بیشتر از برخی خودروها دارند را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۹:۲۸    
مهمترین اخبار کرونایی امروز را اینجا بخوانید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۸:۲۴    
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دستور ابلاغ اعتبار برای پرداخت معوقات مشمولان ماده 38 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه صادر شده و هم ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۸:۲۳    
ابراهیم رئیسی در نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی وزرای پیشنهادی خود را معرفی کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۹:۲۲    
دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز چهارشنبه در پیامی توئیتری اعلام کرد که موانع سیاسی پیوستن ایران به پیمان شانگهای برطرف شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۹:۲۱    
مهر نوشت: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از ابلاغ آماده باش و بسیج امکانات و ظرفیت های نیروهای مسلح و بسیج برای آرایش دفاعی جدید و نقش آفرینی های موثرتر در امر مقابله و حل مسئله بیماری کرونا کرونا خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۸:۱۴    
در دومین جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر فردیس، فرزین فرشاد با کسب 9رای به عنوان سرپرست شهرداری فردیس انتخاب شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۸:۰۹    
ایسنا نوشت: فرمانده عملیات مدیریت کرونا در تهران از بستری 9620 بیمار کرونا در بیمارستان های تهران خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۹:۰۸    
رحمانی فضلی وزیر کشور در خصوص احتمال تعطیلی گسترده در کشور طی روزهای آینده گفت: مقرر شده که پیشنهادات و مقدماتِ اجرای تعطیلات را به رئیس جمهور ارائه دهیم تا در جلسه ستاد کرونا در این مورد تصمیم گیری ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۷:۵۹    
امیر محمد خوشقلب، معاون عملیات فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)، در اتاق رادار تصاویری از مسیر حرکت بمب افکن های B52 آمریکا نشان و توضیحات مهمی در اینباره ارائه نمود ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۸:۵۹    
ورزش سه نوشت:فدراسیون فوتبال در ادامه برنامه آماده سازی تیم ملی فوتبال زنان، یک اردوی برون مرزی را در دستور کار قرار داده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۷:۵۳    
جمعی از اساتید دانشگاهی، پزشکان، پرستاران و کادر درمان کاشان طی نامه ای سرگشاده، خواستار برنامه ریزی جدی مسئولان و توجه بیشتر مردم برای کنترل شرایط کرونایی کاشان، پیش از رقم خوردن فاجعه شدند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۸:۴۱    
نام سید جواد ساداتی نژاد به عنوان وزیر کشاورزی دولت سیزدهم به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است؛ وی درحال حاضر رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۸:۴۰    
ایسنا نوشت:روزنامه هاآرتص در گزارشی به نقل از مقامات صهیونیستی نوشت: اسرائیل در تلاش است که در صورت عدم حصول توافق در مذاکرات وین و در نتیجه از میان رفتن برجام ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۷:۳۷    
سرپرست پلیس آگاهی استان از کشف پیش دستانه یک پرونده جعل و کلاهبرداری و دستگیری 4 عضو باند فروش زمینهای یکی از ارگانهای دولتی در شهرکرد خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۸:۳۵    
فارس نوشت: دوحه، عصر امروز (چهارشنبه)، رسما اعلام کرد که برای خود در کشور عربستان سعودی سفیر فوق العاده تعیین کرده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۷:۲۴    
ویدئویی عجیب از معلق ماندن معجزه آسای تریلی حامل چوب از ریزش پل در شیلی را تماشا کنید. منبع: سیمانیوز
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۷:۲۳    
مهر به نقل از سی ان بی سی نوشت: قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، چهارشنبه، علی رغم تقویت ارزش دلار در آستانه انتشار گزارش تورم آمریکا، تحت تاثیر نگرانی ها از گسترش سریع کرونای دلتا رشد کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۷:۱۳    
باشگاه گل گهر در تلاش است تا دروازه بان آبی ها را جذب کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۸:۱۲    
سرمربی فصل گذشته پیکان تهران با عقد قراردادی رسما هدایت ذوب آهن اصفهان را برعهده گرفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۸:۰۶    
تسنیم نوشت: "عباس آخوندی" به اتهام "نشر اکاذیب" در دادگاه تجدید نظر استان تهران محکوم شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۸:۰۳    
برخلاف پیش بینی ها هیچ یک از وزرای دولت روحانی در کابینه پیشنهادی رئیسی حضور ندارند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۷:۵۹    
کارشناسان روابط بین الملل با حضور در اتاق گفتگوی خبرآنلاین، در کلاب هاوس با بررسی سیاست خارجی دولت سیزدهم، چالش های پیش روی آن را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۷:۵۸    
رادیو بین المللی چین نوشت: وزارت امور خارجه چین روز گذشته (سه شنبه 10 آگوست برابر با 19 مرداد ماه) سفیر چین در لیتوانی را فرا خواند و از لیتوانی هم خواست تا سفیر خود در چین را فرا خواند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۷:۳۷    
معاون اول رییس جمهوری در پیامی به سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، درگذشت پدر همسر وی را تسلیت گفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۷:۲۱    
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در مراکز البرز روزانه به طور متوسط 20 هزار نفر واکسینه می شوند که این روند بسیار قابل توجه است چراکه بیش از 600 هزار نفر در استان تاکنون واکسینه شده اند.