پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۹:۳۵May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 11 مرداد 1400 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 30 اسفند 1399 خبر آنلاین 31 فروردین 1400 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1400 خبر آنلاین 31 خرداد 1400 خبر آنلاین 31 تیر 1400 خبر آنلاین 31 شهریور 1400 خبر آنلاین 30 مهر 1400 خبر آنلاین 30 آبان 1400 خبر آنلاین 30 آذر 1400 خبر آنلاین 30 دی 1400 خبر آنلاین 30 بهمن 1400 خبر آنلاین 29 اسفند 1400 خبر آنلاین 1 مرداد 1400 خبر آنلاین 2 مرداد 1400 خبر آنلاین 3 مرداد 1400 خبر آنلاین 4 مرداد 1400 خبر آنلاین 5 مرداد 1400 خبر آنلاین 6 مرداد 1400 خبر آنلاین 7 مرداد 1400 خبر آنلاین 8 مرداد 1400 خبر آنلاین 9 مرداد 1400 خبر آنلاین 10 مرداد 1400 خبر آنلاین 11 مرداد 1400 خبر آنلاین 12 مرداد 1400 خبر آنلاین 13 مرداد 1400 خبر آنلاین 14 مرداد 1400 خبر آنلاین 15 مرداد 1400 خبر آنلاین 16 مرداد 1400 خبر آنلاین 17 مرداد 1400 خبر آنلاین 18 مرداد 1400 خبر آنلاین 19 مرداد 1400 خبر آنلاین 20 مرداد 1400 خبر آنلاین 21 مرداد 1400 خبر آنلاین 22 مرداد 1400 خبر آنلاین 23 مرداد 1400 خبر آنلاین 24 مرداد 1400 خبر آنلاین 25 مرداد 1400 خبر آنلاین 26 مرداد 1400 خبر آنلاین 27 مرداد 1400 خبر آنلاین 28 مرداد 1400 خبر آنلاین 29 مرداد 1400 خبر آنلاین 30 مرداد 1400 خبر آنلاین 31 مرداد 1400 
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۲۲:۲۹    
براساس جدیدترین آمار، واکسیناسیون کرونا ایران شتاب گرفته و بالاخره از 5 درصد گذشت. این درصد به نسبت واکسن(دز اول یا دز کامل) و جمعیت محاسبه شده است. منبع : اعتمادآنلاین 266 262
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۱۸:۵۸    
رئیس سازمان بازرسی استان یزد با تاکید بر لزوم تولید روزانه 3 هزار تن سیمان در کارخانه مهریز گفت: مشکل کمبود سیمان در استان یزد تا پایان هفته جاری مرتفع خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۱۸:۲۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: اولین هتل بیمارستان یزد به منظور اسکان خانواده ها و همراهان بیماران در بیمارستان شهید صدوقی افتتاح شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۱۵:۵۵    
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: در طول سه سال گذشته بیش از 70درصد متقاضیان طرح های سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی نگاه توسعه ای داشته و در صدد اجرای طرح توسعه در شهرکها و نواحی ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۱۵:۲۴    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از واکسیناسیون 430نفر در دومین روز فعالیت مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا توسط هلال احمر خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۱۴:۰۱    
مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران از خسارات سیل در 10 شهر و آبگرفتگی 10 منزل مسکونی در مازندران خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۱۴:۳۵    
ایسنا نوشت: امیر سرلشکر موسوی با اشاره به خدمت رسانی نیروهای چهارگانه ارتش در استان های کم برخوردار گفت ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۱۲:۱۸    
احتمال وقوع سیلاب های محلی و رانش زمین تا روز چهارشنبه 13 مرداد در مازندران وجود دارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۱۱:۳۳    
فرماندار آوج گفت: سیلاب عصر دیروز در این شهرستان متاسفانه موجب مرگ سه نفر شد و همچنین 2نفر نیز بر اثر این حادثه مفقود شده اند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۱۱:۰۴    
مدیر دبیرستان دانا و توانای چابهار گفت: دانش آموزان بورسیه دبیرستان دانا و توانا زیر نظر دانشگاه بین المللی چابهار رتبه های برتر گروه ریاضی و فیزیک، علوم انسانی، و هنر را در سطح شهرستان کسب کردند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۰۹:۵۹    
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: زمانی که یک لایحه از دولت به مجلس شورای اسلامی تقدیم می شود، شورای نگهبان به دنبال تایید بار مالی آن نیست. زیرا قطعا منابع مالی آن تامین شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۰۹:۳۹    
محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به منظور در آیین بهره برداری از آزادراه خرم آباد - بروجرد حضور یافت .
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۱۰:۳۳    
ایلنا نوشت: رییس اداره حفاظت محیط زیست داراب از شناسایی و دستگیری شکارچیان تشی وحشی و انتشار دهنده فیلم آن در فضای مجازی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۰۹:۲۸    
ایسنا نوشت: رئیس دولت اقلیم کردستان عراق به همراه هیاتی بلند پایه در مراسم تحلیف ابراهیم رئیسی شرکت می کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۰۷:۵۹    
معز علی ستاره تیم ملی قطر و باشگاه الدحیل آقای گل جام ملت های کونکاکاف شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۰۸:۴۷    
مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری؛ تاساعاتی دیگر برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۰۸:۰۶    
با وجود اعمال محدودیت های کرونایی، میزان مصرف بنزین، در تیرماه امسال از 107 میلیون لیتر مصرف روزانه فراتر رفت و رکورد مصرف بنزین در کشور شکست ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۲:۵۹    
سکته قلبی (Myocardial infarction) که به آن آنفارکتوس میوکارد نیز می گویند، هنگامی اتفاق می افتد که جریان خون در بخشی از قلب کاهش یافته یا متوقف شود و باعث آسیب به عضله قلب شود ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۳:۵۳    
سید عباس موسوی سفیر کشورمان در جمهوری آذربایجان از سفر یک هیات بلند پایه به ریاست صاحبه غفاراوا رئیس مجلس ملی جمهوری آذربایجان به ایران برای حضور در مراسم تحلیف سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور جدید ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۳:۲۹    
روحانی در خصوص برخی اتهامات و شایعات درباره ساعت کاری و تفریحات اش گفت: اتهاماتی که در زمینه تفریحاتم می گویند بی اساس است. در این هشت سال در 24 ساعت به طور متوسط 13 تا 14 ساعت کار کردم ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۳:۲۴    
فارس نوشت: انریکه مورا ، دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا در مراسم تحلیف آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب ایران شرکت خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۳:۱۹    
فارس نوشت: آلمان روز دوشنبه یک رزمناو را برای اولین بار دو دهه گذشته به دریای چین جنوبی فرستاد و گسترش حضور نظامی خود در منطقه خود را با دیگر کشورهای غربی همسو کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۰۰:۰۵    
میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین، در توییتی ضمن اشاره به اتهام زنی های اخیر انگلیس و آمریکا علیه ایران در خصوص حادثه رخ داده برای کشتی صهیونیستی ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۲:۵۳    
لوکاس آلاریو، مهاجم گلزن بایر لورکوزن قرارداد خود را با این باشگاه تا به مدت دو سال دیگر تمدید کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۳:۴۸    
فارس نوشت: آنتونی بلینکن ، وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا بار دیگر با تکرار اتهامات اثبات نشده علیه ایران مدعی شد واشنگتن اطمینان دارد ایران عامل حمله به نفتکش رژیم صهیونیستی بوده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۳:۲۳    
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR در آستانه برگزاری مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره ی ریاست جمهوری، در این مجموعه مروری کوتاه بر تاریخچه تنفیذ ریاست جمهوری اسلامی ایران داشته است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۳:۱۵    
ایرنا نوشت: نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق به زودی برای مشارکت در مراسم تحلیف سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب مردم ایران راهی تهران می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۳:۰۸    
روحانی گفت: یکی از بحث هایی که ما در سال 93 با آمریکا داشتیم این بود که می خواستند بحث موشک ها را وارد مذاکرات کنند که ما جواب منفی دادیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۳:۰۴    
جواد علیزاده با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرام خود به جنایت وحشیانه طالبان در به قتل رساندن محمد نظر، معروف به خاشه جوان ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۳:۰۲    
در آخرین گفتگوی تلویزیونی روحانی، مجری برنامه از رئیس جمهور در خصوص شغل آینده اش پرسید. در ادامه پاسخ روحانی را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۲:۴۵    
حسن روحانی گفت از فردا هیچ سمت و مسئولیتی ندارد و کار فرهنگی و علمی خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۱:۴۳    
دنیای ورزش تورنتو نوشت: مهاجم تاتنهام در میان شایعاتی که درباره انتقال او به دیگر تیم ها حضور دارد امروز در تمرینات تیمش شرکت نکرد و این می تواند علامتی برای خروج از لندن باشد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۲:۴۳    
حسن روحانی گفت: : به نظر من مهم ترین پرونده ای که دست دولت سیزدهم قرار می گیرد و باید درباره آن تصمیم بگیرد، مذاکره و تعامل با دنیاست.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۲:۳۴    
قیمت ها در بازار طلا و سکه برای دومین روز در طی دو هفته گذشته همراه با افت قیمت دلار و کاهش تقاضای ناشی از احتمال تعطیلی دوهفته ای برای پیش گیری از گسترش همه گیری بیماری کووید 19، ریزش کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۲:۳۱    
خانه ملت نوشت: سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از مهلت دو هفته ای به رئیس جمهور منتخب برای معرفی وزرای پیشنهادی به مجلس خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۲:۳۱    
حسن روحانی به برخی اتهامات درباره مردمی نبودنش پاسخ داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۲:۳۰    
حجت الاسلام حسن روحانی در آخرین گفت وگوی تلویزیونی خود گفت: این که در مصوبه مجلس آورده اند که تمام تحریم ها باید لغو شود مانع سر راه مذاکرات بود. اگر این مصوبه نبود مذاکرات به نتیجه می رسید ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۱:۲۹    
گزارشی از آخرین وضعیت ارشا اقدسی که در جریان بدلکاری یک فیلم در کشور لبنان دچار سانحه شد را مشاهده کنید. منبع: شبکه خبر
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۱:۲۸    
حمید سحری با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرام خود به عبور از دوران داغ اسطوره های بزرگ در دنیای فوتبال پرداخت؛ از دوران جذاب ترین بازی های فوتبال در 2005 تا این روزها در سال 2021 و دوران کرونا! ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۲:۲۲    
احسان حاج صفی اهدافش را از پیوستن به تیم آاِک یونان بیان کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۲:۲۲    
رئیس جمهور درباره وعده کاهش تورم گفت: ما در سال 93 تورم را به 15 درصد رساندیم و در اواخر سال 94 تورم به زیر 10 درصد رسید، در سال 95، 96 و اوایل سال 97 تورم تک رقمی بود و ما به این وعده عمل کردیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۲:۲۱    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در آخرین شب از حضورش در سمت ریاست جمهوری گفت: در ذهن من این بود که گرهی که در کشور ایجاد شده بود یا با دیپلماسی حل می شد یا جنگ ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۲:۱۸    
رئیس جمهور گفت: این مصوبه مجلس که موانع ما برای مذاکره با 4+1 به علاوه آمریکاست، گفته باید تمامی تحریم ها علیه ایران باید برداشته شود، این اتفاق می تواند بیفتد اما مذاکرات دیگری را می طلبد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۱:۱۴    
4 بازیکن جوان استقلال با پایان لیگ برتر وضعیت شان مشخص نیست.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۲:۱۰    
رئیس جمهور گفت: اینکه می گویید ما از راه مذاکره به جایی نرسیدیم را قبول ندارم، ما در 90 روز اول به توافق موقت رسیدیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۱:۰۷    
تصویب طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی در مجلس در روزهایی که مردم با مشکلات مختلف حرکتی دست به گریبان هستند، سوژه کارتونی از احسان گنجی در صفحه اینستاگرامش شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۲:۰۴    
نوسانات قیمتی در بازار خودرو در 24 ساعت گذشته کمی کاهش یافته است با این وجود خودروهای گروه های پراید، تیبا و پژو کماکان در حال گران شدن هستند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۲:۰۳    
فارس نوشت: نخست وزیر انگلیس عصر دوشنبه به وقت تهران همگام با مقام های آمریکا و رژیم صهیونیستی و بدون ارائه هیچگونه مستنداتی، ایران را مسئول حمله به یک فروند نفتکش تجاری در دریای عمان معرفی کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۲:۰۱    
رئیس جمهور از طریق رسانه ملی مستقیم با مردم سخن گفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۰:۵۹    
مجموع تلفات آتش سوزی های جنگلی اخیر در ترکیه تاکنون هشت نفر اعلام شده و گزارش ها حاکی ست که مناطق ساحلی همچنان درگیر حریق هستند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۱:۵۰    
به دنبال انتشار بخشی از مذاکرات اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با رهبر انقلاب در سال 1391 درباره معایب برقراری ارتباط با آمریکا و اختلاف نظر حضرت آیت الله خامنه ای و مرحوم هاشمی رفسنجانی پایگاه ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۰:۴۴    
ورزش سه نوشت: اینستاگرام باشگاه بارسلونا با گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید شوخی کرده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۱:۱۹    
ایسنا نوشت:الحشد الشعبی مقادیری تجهیزات و تعدادی موشک داعش را در کانتونی در غرب نینوا کشف کرد. همچنین در پی حمله شب گذشته داعش به منازل مسکونی در جنوب صلاح الدین، 2 نفر کشته و 5 نفر مجروح شدند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۰:۱۸    
سید نظام الدین موسوی گفت: مراسم تنفیذ فردا در دفتر رهبر معظم انقلاب برگزار می شود . مراسم تحلیف هم به صورت نمادین روز پنجشنبه 14مردادماه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی خواهد بود. منبع: صداوسیما
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۰:۱۴    
فارس نوشت: فیفا تصمیم گرفت، آکادمی سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و سپاهان را با آنالیز عمیق تری مورد بررسی، ارزیابی و ارزشیابی دقیق قرار دهد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۰:۵۸    
به گفته پزشکان معالج علائم حیاتی ارشا اقدسی از شب گذشته به شدت پایین آمده است و به همین دلیل اعمال جراحی که قرار بود امروز انجام شوند، ملغی شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۹:۵۷    
مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد از توسعه زیر ساخت های تاسیسات برقی بندرامیرآباد با هدف تامین انرژی الکتریکی پایدار و با کیفیت مطلوب در آینده نزدیک خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۹:۵۲    
شرکت سیمان شاهرود با مدیریت صحیح و هوشمند فروش وکنترل دقیق هزینه ها وهمچنین اصلاح ساختار مالی در دو سال گذشته موفق شد بهار امسال را با موفقیت های قابل توجهی به پایان برساند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۰:۴۹    
آنچه در زیر می آید قیمت انواع جاروبرقی در سطح بازار در روز 10 مرداد است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۹:۴۷    
سرپرست شرکت عمران ، آب و خدمات ، مدیریت حمل و نقل عمومی کیش و نمایندگان راننده های مینی بوس مشکلات رانندگان را بررسی و راهکارهایی ارائه شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۰:۴۶    
پس از قطعی های مکرر برق در نقاط مختلف کشور، تصویب طرح جدید مجلس برای محدود سازی دسترسی به اینترنت و شبکه های اجتماعی، سوژه طرحی از جواد تکجو در صفحه طنز و کارتون نیشخط در اینستاگرام شد. ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۹:۴۵    
امروز محمد گرایی در رقابت های کشتی فرنگی المپیک در مصاف با توماس لورینچ کشتی گیر مجار، قصد داشت یک بار دیگر فن سنجاب پرنده را به اجرا بگذارد اما اینبار از رقیبش رو دست خورد تا با حذف ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۰:۳۳    
ایسنا نوشت:ائتلاف سائرون به عنوان شاخه سیاسی جریان صدر بار دیگر بر گزینه تحریم انتخابات پارلمانی آتی تاکید و بر امکان تعویق در برگزاری آن اشاره کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۰:۳۰    
مهمترین اخبار کرونایی امروز را اینجا بخوانید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۹:۱۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار توئیتی به اتهام زنی کشورهای غربی درباره حمله به کشتی مرسر استریت در دریای عمان واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۰:۱۴    
مراسم تودیع آذرمیدخت آذرهوش و معارفه وحید علیمردانی به عنوان مدیر پیشین و جدید گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۰:۱۴    
مطهری به عدم پخش سخنرانی آخر روحانی در دوران ریاست جمهوری توسط صدا و سیما واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۹:۱۴    
ایسنا نوشت: طالبان در واکنش به اظهارات دهلی نو درباره ضرورت یک افغانستان مستقل، دموکراتیک و با ثبات، از دولت هند خواسته تا از اظهارنظر درباره مذاکرات درون افغانستانی اجتناب کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۰:۱۲    
ایسنا نوشت: اعضای هیئت دولت با اهدا لوح سپاس در نشست رئیس جمهوری با مدیران ارشد دولت تدبیر و امید از اقدامات انجام شده توسط او طی 8 سال استقرار دولت تقدیر کردند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۹:۰۶    
دانشمندان دریایی یک اسفنج دریایی زرد و یک ستاره دریایی صورتی که شبیه باب اسفنجی و پاتریک هستند را کشف کردند. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان 265 262
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۰:۰۱    
احسان حاج صفی ستاره باشگاه سپاهان اصفهان، دقایقی پیش به صورت رسمی توسط باشگاه آ.آک یونان به عنوان خرید جدید این باشگاه به هواداران معرفی شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۸:۵۸    
از داعیه داری شعار نجات اقتصاد ایران تا تهران شهر زندگی و تهران کلان شهر الگوی جهان اسلام فاصله معنی دار بسیاری وجود دارد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۸:۵۴    
رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز یکی از ساز و کارها مهم در تقویت اقتصاد کشور را توسعه گردشگری ذکر کرد و بستر سازی بازدید گردشگران خارجی از طبیعت زیبا و آثار فرهنگی و ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۹:۴۶    
احسان حاج صفی، کاپیتان تیم ملی و بازیکن سابق سپاهان به تیم آاِک یونان پیوست.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۸:۴۴    
آئین اختتامیه مرحله ی استانی بیست و سومین جشنواره ی بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی با معرفی راه یافتگان به بخش منطقه ای برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۸:۳۹    
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان، گفت: شوراها به عنوان یک نهاد قانونگذاری محلی، بایستی در ابتدا خود تابع و مجری قوانین مربوطه باشند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۹:۳۷    
شاهین به عنوان یکی از جدیدترین سدان های بازار ایران تا حالا در جلب توجه خریدارانش موفق بوده و توانسته تبدیل به خودرویی محبوب در بازار شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۹:۳۶    
حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور و رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه تجربه یک و نیم ساله بیماری کرونا نشان داده که موثرترین گزینه در مهار این بیماری ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۹:۳۶    
مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: نیکوکاران یزدی از ابتدای سال تاکنون 11 میلیارد و 800 میلیون تومان زکات واجب و مستحب پرداخت کرد,هاند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۸:۲۹    
طنز تلخ سریال مهران مدیری در سال 1394 را ببینید که حالا به واقعیت تبدیل شده است. منبع: خبرفوری
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۸:۲۹    
در روز 11 مرداد 1400 اتفاق های زیادی در دنیای ورزش افتاد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۸:۲۶    
استاندار خوزستان عدم همکاری شرکت نفت در اجرای پروژه ها را غیر قابل قبول دانست و گفت: وزارت نفت باید تابع اصول باشد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۸:۲۴    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه طرفی که در برجام به اهداف خود برسید طرف مقابل بود، گفت: برجام دستاورد مقاومت مردم در مقابل تحریمهای اوباما و ترامپ بود ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۸:۱۴    
ایرنا نوشت: در ادامه مداخله جویی بریتانیا در امور منطقه و همراهی آن با رژیم صهیونیستی در ماجرای پنجشنبه گذشته مرتبط با نفتکش اسرائیلی در دریای عمان ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۹:۰۸    
ایسنا نوشت:روزنامه پولیتیکو نوشت، شبکه اجتماعی GETTR حامی رئیس جمهوری سابق آمریکا تنها چند هفته پس از راه اندازی، توسط حامیان داعش غرق در تبلیغات تروریستی شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۷:۵۹    
صحبت های جواد خیابانی در واکنش به عدم مصاحبه بازیکنان تیم ملی والیبال پس از شکست در مقابل ژاپن و حذف از المپیک توکیو 2020 را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۷:۴۴    
شهردار ارومیه با اشاره به بدهی 895 میلیارد تومانی گفت: ماهانه 45 میلیارد تومان حقوق کارکنان پرداخت می شود که نسبت به سال گذشته 39درصد افزایش یافته است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۸:۴۲    
بررسی بازار مسکن در شمال کشور حاکی از آن است که برای خرید ویلاهایی با متراژ بالا در مناطق رشت، مازندران، بابلسر، نور و ساری باید بیش از یک میلیارد تومان هزینه کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۷:۳۹    
ایرنا نوشت:پخش مستنداتی از یک فیلم سینمایی هالیوودی که توسط امارات ساخته شده است در برنامه ما خفی اعظم شبکه الجزیره قطر، آتش اختلاف بین این دو کشور حاشیه خلیج فارس را شعله ور کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۷:۲۸    
محکومیت بانک مرکزی ایران و سایر بانک ها و بانکداران ایرانی در بحرین و آرای احتمالی در این باره به وضوح بی ارزش بوده و این بانک نیز حق خود را برای هرگونه اقدام متقابل و پیگیری حقوقی موضوع ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۸:۲۷    
آخرین گفتگوی تلویزیونی رئیس جمهور امشب بعد از خبر 21 از شبکه اول سیما پخش می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۸:۲۶    
معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با صدور اطلاعیه ای، روند واکسیناسیون اهالی رسانه را تشریح کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۸:۰۱    
ایسنا نوشت: چندی پیش برای حمایت از بازار سرمایه اعطای تسهیلات به شرکت های کارگزاری بلامانع شد و بانک مرکزی نیز اجرای این مصوبه را به بانک ها ابلاغ کرد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۷:۵۹    
ورزش سه نوشت: سرمربی استقلال از بازیکنانش خواسته هیچ کری خوانی با ستاره های رقیب در اینستاگرام نداشته باشند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۷:۵۰    
ایرنا نوشت: فیلم گشت و گذار در جنگل (Jungle Cruise) با بازی امیلی بلانت و دواین جانسون، زیر سایه سنگین کرونای نوع دلتا، پرفروش ترین فیلم گیشه آمریکا شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۷:۵۰    
دولت دوازدهم با وجود آنکه شرایط سختی را به دلیل دو ویروس کرونا و تحریم ها پشت سر گذراند اما تمام تلاش خود را برای توسعه کشور و متوقف نشدن چرخ اقتصاد به کار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۷:۴۱    
ایسنا نوشت: در آستانه چهلم مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی - خبرنگاران محیط زیست ایسنا و ایرنا - که در حادثه واژگونی اتوبوس جان باختند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۷:۳۷    
بعد از ظهر امروز کاردار بریتانیا در تهران در نبود سفیر این کشور در اعتراض به اتهامات وزیر خارجه کشور متبوعش علیه ایران از سوی رئیس اداره سوم غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۷:۳۳    
ایرنا نوشت:منابع خبری از ترور و شهادت ابوصادق الخشخشی فرمانده تیپ نهم الحشد الشعبی در حین طی مسیر منزل تا محل کار خبر دادند.