دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۱۹:۳۲Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای کودک پرس 2 آبان 1397 - koodakpress.ir

کودک پرس 17 فروردین 1396 کودک پرس 17 فروردین 1397 کودک پرس 12 اردیبهشت 1397 کودک پرس 31 خرداد 1397 کودک پرس 31 تیر 1397 کودک پرس 1 مرداد 1397 کودک پرس 1 شهریور 1397 کودک پرس 1 مهر 1397 کودک پرس 1 آذر 1397 کودک پرس 1 دی 1397 کودک پرس 1 بهمن 1397 کودک پرس 1 اسفند 1397 کودک پرس 1 آبان 1397 کودک پرس 2 آبان 1397 کودک پرس 3 آبان 1397 کودک پرس 4 آبان 1397 کودک پرس 5 آبان 1397 کودک پرس 6 آبان 1397 کودک پرس 7 آبان 1397 کودک پرس 8 آبان 1397 کودک پرس 9 آبان 1397 کودک پرس 10 آبان 1397 کودک پرس 11 آبان 1397 کودک پرس 12 آبان 1397 کودک پرس 13 آبان 1397 کودک پرس 14 آبان 1397 کودک پرس 15 آبان 1397 کودک پرس 17 آبان 1397 کودک پرس 18 آبان 1397 کودک پرس 19 آبان 1397 کودک پرس 20 آبان 1397 کودک پرس 21 آبان 1397 کودک پرس 22 آبان 1397 کودک پرس 23 آبان 1397 کودک پرس 24 آبان 1397 کودک پرس 25 آبان 1397 کودک پرس 26 آبان 1397 کودک پرس 27 آبان 1397 کودک پرس 28 آبان 1397 کودک پرس 29 آبان 1397 کودک پرس 30 آبان 1397 
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۱۱    
اهمیت نقش ورزش در سلامت جسم و روان دانش آموزان برکسی پوشیده نیست و در این راستا فعالیت های ورزشی در مدارس به صورت هدفمند می تواند آینده ای با نشاط و توام با سلامت اجتماعی و قهرمان پروری برای کشور رقم ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۲:۴۱    
رئیس سازمان مدارس غیردولتی با ارائه آماری از مدارس و مراکز غیردولتی گفت: با وجود شرایط سخت اقتصادی شاهد افزایش آمار دانش آموزان در مدارس غیردولتی هستیم.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۴۸    
قصه گویی از دیرباز در فرهنگ خانواده های ایرانی وجود داشته است، جدای از انتقال فرهنگی نسل به نسل و مسائل تربیتی توسط قصه گویی، احساس امنیت و شادی و نشاط را نیز به کودک منتقل می کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۱:۱۵    
رئیس مرکز برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش گفت: امسال رشد 6 درصدی جمعیت دانش آموزی را داشته ایم که در طول 15 سال چنین رشدی بی سابقه است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۲۴    
مجموعه ای از کتاب ها و نشریه های فارسی و غیرفارسی کتاب خانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب نمایشگاهی با عنوان کتاب، کتاب است در محل این کتاب خانه برپا شده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۴۹    
نیکی کریمی بازیگر سینمای ایران در اقدامی با همکاری کانون پرورش فکری برای کودکان زلزله زده سرپل ذهاب در راه اندازی یک مرکز فرهنگی هنری ثابت و یک مرکز سیار ویژه کودکان همکاری می کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۱۳    
مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: در مهد کودک ها باید در کنار تمام آموزش های مختلف ابلاغی از سوی سازمان بهزیستی کشور و مهارت های اجتماعی و گفتگو متقابل که اجرا می شود ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۰۸    
راهنمای جدید انجمن متخصصان کودکان آمریکا می گوید استفاده کودکان در همه سنین از رسانه های دیجیتال باید محدود شود ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۰۸    
گور دسته جمعی در خانه مادر و کودک مرتبط با کلیسای کاتولیک در جمهوری ایرلند نبش قبر می شود تا پس از شناسایی کودکان دفن شده، مراسم دفن آنها مجددا انجام شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۳۸    
دبیر جایزه کتاب سال دفاع مقدس از انتخاب اثر شاخص ملی دفاع مقدس با دور رویکرد متفاوت خبر داد و گفت: در این راستا با فقر اثر در حوزه ادبیات کودک و نوجوان مواجه هستیم.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۴۸    
مینو پدرام دبیر دومین جشنواره طراحی ملی لباس و پارچه کودک و نوجوان از توجه ناکافی به این حوزه توسط تولیدکنندگان و مسئولان مربوطه انتقاد کرد و از برگزاری این جشنواره در دی ماه و اضافه شدن دو بخش نوزاد ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۲۳    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از برگزاری سومین دوره از جشنواره نقاشی کودک و نوجوان با موضوع “هنرمند درون من” در روستاهای کوشه و کاروان جزیره قشم خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۱۸    
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد حساسیت غیرسلیاکی وابسته به گندم را تشریح کرد و گفت: این بیماری باعث ایجاد علائم مشابه با بیماری سلیاک می شود ولی برای تشخیص قطعی آن نمی توان از اندوسکوپی و تست ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۱۳    
فرزانه آقاپور استادیار زبان و ادبیات فارسی دانشگاه گیلان گفت: تصویر نوجوان در ادبیات نوجوان ایران با حقیقت نوجوان امروز اغلب شکاف عمیقی دارد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۱۳    
یک نوجوان 14 ساله شیرازی استعداد زیادی در ساخت ربات دارد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۰۷    
رئیس بیست و پنجمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: در این دوره جشن 100 سالگی تئاتر کودک در ایران و 25 سالگی جشنواره تئاتر کودک در همدان را برگزار می کنیم.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۰۲    
وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخص خودش از آقای میربها دبیر زیست شناسی اش به عنوان الگوی ادب و اخلاق معلمی یاد کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۵۷    
دبیر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: به مناسبت این جشنواره یکی از پارک های همدان به نام پارک تئاتر کودک و نوجوان با همکاری شهرداری و شورای شهر نامگذاری و در نخستین روز ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۵۱    
دکترای روانشناسی کودک و نوجوان با اشاره به زمان یادگیری نظم و تربیت در کودکان گفت: با راهنمایی اعضاء خانواده، می توان از نهادینه شدن عادات ناپسند در کودک پیشگیری کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۵۱    
قائم مقام بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: یادمان این جشنواره طراحی شده و توسط شهرداری همدان ساخته و نصب می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۵    
اولین جشنواره شعر، داستان و خوشنویسی منطقه آزاد انزلی با نام ‘رویش’ با هدف نکوداشت چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی از سوی این سازمان برگزار می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۰    
ریحانه نیشابوری مدیر مسؤول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر خاکعلی از موفقیت نرگس سفری نوجوان 11 ساله این شهر در در مسابقات جهانی امارات (لکوکاپ) خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۲۰    
عبدالرسول عمادی سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از سنگ اندازی عده ای در از میان برداشتن کنکور خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۰۰    
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، محدود به فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست، همه دستگاه های اجرایی همدان در آماده سازی، تدارکات و امکانات جشنواره همکاری می کنند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۲۶    
مهندس سلجوقی مجری سند حمایت و برنامه اقدام توسعه خدمات فضای مجازی کودک و نوجوان در مصاحبه ای اختصاصی با خبرنگار کودک پرس از اجلاس جهانی WSIS در سال جاری خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۱۵    
معاون ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تکلیف زیاد نقشی در آموزش ندارد، گفت: برخی معلمان ارزشیابی کیفی توصیفی را فقط در تغییر نمره دهی می دانند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۴۸    
متاسفانه سینمای کودک و نوجوان کشور در وضعیت مناسبی به سر نمی برد و بسیاری از فیلم های تولیدی مورد تمایل این قشر نیست ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۴۳    
رییس اداره بهزیستی سلماس گفت: امسال بیش از 13 هزار کودک یک تا 6 ساله این شهرستان در طرح پیشگیری از تنبلی چشم آمبلیوپی مشارکت می کنند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۱۸    
یک نوجوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در نوار غزه به شهادت رسید.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۰۸    
شما چند ساله اید؟ 8ساله؟ 10ساله؟ 13ساله؟ 16ساله؟ 20ساله؟ بله بله می دانم 20ساله دیگر نه کودک محسوب می شود و نه نوجوان. اما کمی صبر کنید و باقی مطلب را بخوانید ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۰۳    
دو نوجوان شرور مالزیایی که با نقشه ای عجیب اقدام به ترساندن مردم محلی کرده بودند به شکل عجیب تری مورد تنبیه قرار گرفتند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۵۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: بیش از 12000 کودک و نوجوان از 12 شهر و 50 روستای استان یزد در جام باشگاه های کتابخوانی شرکت خواهند داشت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۴۸    
نماینده مردم ساوه و زرندیه در خانه ملت گفت: سوگواره تعزیه هنری است که فرهنگ عاشورا، مفاهیم عمیق ایثار و شهادت و بخش مهمی از هویت دینی را به نسل جوان و نوجوان منتقل می کند.