چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۰۰:۴۴Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای کودک پرس 6 آبان 1397 - koodakpress.ir

کودک پرس 17 فروردین 1396 کودک پرس 17 فروردین 1397 کودک پرس 12 اردیبهشت 1397 کودک پرس 31 خرداد 1397 کودک پرس 31 تیر 1397 کودک پرس 1 مرداد 1397 کودک پرس 1 شهریور 1397 کودک پرس 1 مهر 1397 کودک پرس 1 آذر 1397 کودک پرس 1 دی 1397 کودک پرس 1 بهمن 1397 کودک پرس 1 اسفند 1397 کودک پرس 1 آبان 1397 کودک پرس 2 آبان 1397 کودک پرس 3 آبان 1397 کودک پرس 4 آبان 1397 کودک پرس 5 آبان 1397 کودک پرس 6 آبان 1397 کودک پرس 7 آبان 1397 کودک پرس 8 آبان 1397 کودک پرس 9 آبان 1397 کودک پرس 10 آبان 1397 کودک پرس 11 آبان 1397 کودک پرس 12 آبان 1397 کودک پرس 13 آبان 1397 کودک پرس 14 آبان 1397 کودک پرس 15 آبان 1397 کودک پرس 17 آبان 1397 کودک پرس 18 آبان 1397 کودک پرس 19 آبان 1397 کودک پرس 20 آبان 1397 کودک پرس 21 آبان 1397 کودک پرس 22 آبان 1397 کودک پرس 23 آبان 1397 کودک پرس 24 آبان 1397 کودک پرس 25 آبان 1397 کودک پرس 26 آبان 1397 کودک پرس 27 آبان 1397 کودک پرس 28 آبان 1397 کودک پرس 29 آبان 1397 کودک پرس 30 آبان 1397 
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۴۵    
حقوق شهروندی و رعایت مسائل مربوط به آن از مسائل مهم مشارکت های اجتماعی مردم است، و برای نهادینه کردن این فرهنگ بایستی از سنین کودکی در مکان های آموزشی اقدام شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۲۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۲۶    
رئیس اداره درمان اداره کل کمیته امداد امام(ره) سیستان وبلوچستان گفت: 12 هزار و 897 کودک در استان دچار سوء تغذیه هستند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۱۶    
داوران سه بخش چهارمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۳:۱۱    
سرپرست اداره تعالی سازمانی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه کودکان و سالمندان از گروه های آسیب پذیر مسمومیت های دارویی هستند ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۳:۰۱    
کارگردان فیلم ضربه فنی یکی از عوامل ضعف سینمای کودک و نوجوان را کم اهمیت پنداشتن این حوزه از فرهنگ و هنر کشور عنوان کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۲:۴۶    
شهردار گرگان با اشاره به حادثه مرگ کودک سه ساله در نزدیکی پارک محور ناهارخوران، گفت: پس از انجام بررسی های دقیق، با هر بخشی در شهرداری که در این حادثه قصور داشته، با جدیت و قاطعیت برخورد می کنیم.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۳۱    
به دنبال سقوط مرگبار کودک یک و نیم ساله از طبقه چهارم ساختمان بازپرس جنایی دستور تحقیقات در این باره را صادر کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۲۶    
شهید دانش آموز علی سایانی از نخستین شهیدان انقلاب در شهر بندرعباس بود که در تظاهرات مردمی توسط رژیم طاغوت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۱۶    
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور خراسان شمالی با تأکید بر این که انتخاب نام نیکو از حقوق فرزندان بر والدین است ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۰۶    
مریم کاظمی دبیر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در سفر به همدان با هنرمندان و فعالان حوزه تئاتر و تئاتر کودک و نوجوان به گفت و گو نشست.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۰۶    
مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: هزار و 500 کودک در مراکز مهدکودک شهرهای زنجان و ابهر غربالگری می شوند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۵۶    
موسسه ای است با یک ایده موفق؛ از طریق جمع آوری درِ بطری های پلاستیکی برای معلولان ویلچر تهیه می کند. اما این روزها در پاسخ به مشکل گرانی پوشک به معلولان کودک و بزرگسال پوشک رایگان نیز ارائه می دهد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۴۱    
نمایش شاد و موزیکال دردونه ویژه کودکان از 6 آبان تا 7 آذر در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه خواهد رفت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۳۱    
خانه فرهنگ محصل به مناسبت اربعین حسینی نمایش قصه های امام حسین(علیه السلام) و کربلا را ویژه دانش آموزان دبستان دخترانه بنت الهدی برگزار می کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۲۶    
دندان تازه کشف شده کرمانشاه که متعلق به یک کودک نئاندرتال بوده در موزه ملی ایران به نمایش در می آید. مطالعات روی مینای دندان نشان می دهد این کودک زندگی سختی را گذرانده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۲۱    
درحالی که این روزها شاهد کشف یک دندان متعلق به کودک نئاندرتال در منطقه کرمانشاه ایران هستیم بر اساس یافته های موجود، گفته می شود 2 تا 4 درصد ژن انسان های امروزی از نئودنتال هاست.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۱۶    
پویش ملی توپ من، توپ تو با حضور 400 نونهال و کودک مهدهای کودک شهرستان خوی در سالن 2 هزار نفری چمران این شهرستان برگزار شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۱۱    
آتش نشان مشهدی در حین عملیات امداد و نجات در بزرگراه شهید کلانتری مشهد شهید شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۵۶    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه کودکان و نوجوان می توانند مروج و تبیین گر پدافند غیرعامل باشند گفت: پدافند غیرعامل می تواند در سطح کلان و زندگی خصوصی مردم تاثیرگذار باشد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۵۱    
پیش تولید اولیه فیلم معجون مهربانی با پایان نگارش و اصلاح آن شروع شده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۴۶    
رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا با اشاره به اهمیت برگزاری گفتمان های دینی با محوریت مختلف بین نسل جوان و نوجوان ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۴۱    
برگزاری کارگاه های آموزشی جام باشگاه های کتاب خوانی، راه اندازی دبیرخانه جام باشگاه های کتاب خوانی در تهران و انتشار فهرست کتاب های منتخب جام باشگاه ها تازه ترین رویداد های ترویج کتاب خوانی میان ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۳۶    
قهرمانان نوجوان تیم کشتی سینا صنعت ایذه کشورمان در رقابت های بین المللی ارمنستان با سفیر ایران در ایروان دیدار کردند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۳۶    
کارگاه “تفکر خلاق” با هدف ایجاد ایده هایی نو در خانه نوجوان اصفهان برگزار شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۳۱    
معاون فرمانداری اردکان گفت: خانواده ها با مطالعه کتاب در خانه، بر روی فرزندان خود تاثیر می گذارند، این امر سبب می شود جوان و نوجوان به سمت کتاب و مطالعه هدایت شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۲۶    
وجه اشتراکشان کشتی است. علاقه ای که منشأ آن به دوران کودکی شان برمی گردد. روزها و ساعت هایی که به تماشای مسابقات این رشته ورزشی می نشستند و تنها آرزویشان قدم گذاشتن روی تشک کشتی و درخشیدن در این عرصه ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۱۱    
منابع فلسطینی یکشنبه شب گزارش دادند که در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب نوار غزه، سه کودک فلسطینی به شهادت رسیدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۵۳    
در دنیای خود غرق شده و جز چرخش اجسام چیزی را نمی بیند شاید هم نمی خواهد با دنیایی که آنها و رفتارهایشان را درک نمی کنند، ارتباط برقرار کند ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۳۷    
گردهمایی نوجوانان بازمانده از اربعین با عنوان اقیانوس آرام با حضور 500 دانش آموز در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۳۲    
شکاف کام، شکاف لب (لب شکری)، ابهام جنسی، پاچنبری، هیدروسفالی، در رفتگی لگن، ناهنجاری عضلات قلب و... اینها فقط بخشی از ناهنجاری هایی هستند که برخی نوزادان هنگام تولد ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۲۶    
در فاصله بین سال های 2007 تا 2017 میلادی 13 نوزاد بدون دست در مناطق روستایی فرانسه متولد شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۱۶    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به ضرورت صرف صبحانه به ویژه در قشر دانش آموز، گفت: استفاده از مواد غذایی نامناسب به عنوان وعده غذایی صبحانه ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۱۱    
در صورت تجویز داروهایی به مانند شربت دیفن هیدرامین، شربت گایافنزین، شربت دکسترومتورفان پی، شربت اکسپکتورانت، شربت و قرص کلرفنیرامین ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۲:۵۵    
ساماندهی زمان آموزش رسمی در کشور از جمله موضوعاتی است که طی چند سال اخیر مطرح شده و همزمان با شروع فصل سرما، آلودگی هوا و تعطیلی پی در پی مدارس به اوج خود می رسد و بدون نتیجه مشخصی فروکش می کند ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۲:۴۹    
رئیس انجمن دیابت ایران با بیان اینکه تولید داروی انسولین در داخل کشور انجام می شود، گفت: شرکت تولیدکننده اعلام کرده است که برای 6 ماهه آینده مشکلی در زمینه تأمین دارو نخواهد داشت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۱:۰۵    
رئیس سازمان جوانان هلال احمر از توزیع 60 هزار بسته آموزشی، نوشت افزار، لباس و بسته بهداشتی میان دانش آموزان نیازمند 2 استان سیستان و بلوچستان و کرمانشاه از 13 تا 21 آبان ماه خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۴۰    
مهدی فرشیدی سپهر با اجرای نمایش پدران نشان داد که همچنان دغدغه گروه سنی نوجوان را دارد، هنرمندی که پیش از این هم با اجرای نمایش های متعدد علاقه مندی خود را به حوزه کودکان نشان داده است ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۳۰    
دبیر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: براساس رای هیات انتخاب، هشت نمایش به بخش کودک و هشت نمایش به بخش نوجوان این جشنواره یافته اند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۴۵    
کودک بسیار تاثیرپذیر است و به راحتی با یک والد متحد شده و در نقش مراقب او در می آید. مراقبت از والد برای کودک طاقت فرسا و اسیب رسان است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۳۹    
معاون پیشگیری بهزیستی کردستان گفت: امسال برای نخستین بار کودکان سه تا پنج سال زیر پوشش مهدهای کودک شهری و روستایی این استان همزمان با چند استان دیگر کشور غربالگری شنوایی می شوند.