سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۸:۳۹Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای کودک پرس 21 آبان 1397 - koodakpress.ir

کودک پرس 17 فروردین 1396 کودک پرس 17 فروردین 1397 کودک پرس 12 اردیبهشت 1397 کودک پرس 31 خرداد 1397 کودک پرس 31 تیر 1397 کودک پرس 1 مرداد 1397 کودک پرس 1 شهریور 1397 کودک پرس 1 مهر 1397 کودک پرس 1 آذر 1397 کودک پرس 1 دی 1397 کودک پرس 1 بهمن 1397 کودک پرس 1 اسفند 1397 کودک پرس 1 آبان 1397 کودک پرس 2 آبان 1397 کودک پرس 3 آبان 1397 کودک پرس 4 آبان 1397 کودک پرس 5 آبان 1397 کودک پرس 6 آبان 1397 کودک پرس 7 آبان 1397 کودک پرس 8 آبان 1397 کودک پرس 9 آبان 1397 کودک پرس 10 آبان 1397 کودک پرس 11 آبان 1397 کودک پرس 12 آبان 1397 کودک پرس 13 آبان 1397 کودک پرس 14 آبان 1397 کودک پرس 15 آبان 1397 کودک پرس 17 آبان 1397 کودک پرس 18 آبان 1397 کودک پرس 19 آبان 1397 کودک پرس 20 آبان 1397 کودک پرس 21 آبان 1397 کودک پرس 22 آبان 1397 کودک پرس 23 آبان 1397 کودک پرس 24 آبان 1397 کودک پرس 25 آبان 1397 کودک پرس 26 آبان 1397 کودک پرس 27 آبان 1397 کودک پرس 28 آبان 1397 کودک پرس 29 آبان 1397 کودک پرس 30 آبان 1397 
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۸:۳۰    
روشندل گچسارانی نویسنده دو کتاب دل نوشته های عرفان و داستان کوتاه کودک و نوجوان است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۵۴    
درحالیکه تحقیقات دولت استرالیا در مورد کودک آزاری به اتمام نرسیده ، همسایه اش نیوزیلند نیز اعلام کرد: کمیسیون سلطنتی این کشور شکایات هزاران نفر در مورد کودک آزاری در بسیاری از مراکز دولتی ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۴۹    
188 هزار کودک سه تا شش سال در طرح پیشگیری از تنبلی چشم در فارس بینایی سنجی می شوند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۴۹    
مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: با کارهای انجام گرفته 80 درصد مهدهای کودک روستایی و برخی در حاشیه شهرها مشمول اجرای طرح یک وعده غذای گرم شده اند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۴۴    
مرکز آموزش و توانبخشی خانواده و کودک کم شنوای شهرستان رومشگان افتتاح شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۳۹    
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، با اشاره به نظرسنجی انجام شده در حساب توئیتری خود، بیان کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۳۹    
روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به خبر منتشر شده با عنوان تصویر تلخ فقر در خوزستان/ 12000 کودکی که به مدرسه نمی روند که اشاره به “فایل 12 هزار نفری از کودکان بازمانده از تحصیل در آموزش و پرورش استان ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۳۴    
وجود سگ های ولگرد در مناطقی از یزد باعث نگرانی مردم این شهر شده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۲۹    
این خانم معلم در روز کودک از دانش آموزانش خواست که روی پارچه سفیدی نقاشی کنند و چند هفته بعد، پارچه نقاشی شده را به مانتویی تبدیل کرد و در روز دانش آموز با این مانتو به کلاس آمد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۲۰    
معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل گفت: قصه گویی، امکانی برای آموزش مهارت های زندگی و ابزاری سازنده برای انتقال مفاهیم و ارزش های انسانی به نسل کودک و نوجوان است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۱۰    
دختر نوجوان کاراته کا تحت حمایت کمیته امداد البرز در طول سه سال موفق به کسب هشت مدال رنگارنگ کشوری، منطقه ای و استانی شده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۰۵    
معاون فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی جشن تجلیل از فعالان جام باشگاه های کتاب کودک و نوجوان 29 آبان ماه برگزار خواهد شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۰۰    
نمایش های “پینوکیا” ، “بدون شرح” و “داورپسند” سه نمایش برگزیده جشنواره تئاتر دانش آموزی به بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان راه یافت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۵۵    
دو بخش مسابقه تئاتر ایران 12 نمایش و مسابقه تئاتر بین الملل 10 نمایش برای اجرا در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان انتخاب شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۵۰    
رئیس اداره کتابخانه های عمومی جهرم گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی تعداد 2 هزار نسخه کتاب کودک و نوجوان توسط خیران فرهنگی به کتابخانه های عمومی جهرم اهدا شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۴۵    
برنامه ساز و مجری کودک و نوجوان گفت: مشکلی با مدیران شبکه دوم سیما ندارم و دلیل کمرنگ شدن برنامه های من برای کودکان بروز برخی مشکلات مالی است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۴۰    
ویژه برنامه نقش قلم به مناسبت هفته کتاب در کتابخانه فجر برگزار می شود و طی آن علاقه مندان با شاعران و نویسندگان حوزه ادبیات کودک و نوجوان دیدار و گفت وگو می کنند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۳۵    
مدیرکل امور استان ها، حقوقی و مجلس ستادعالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: نوجوان و خانواده دو رویکرد جدی فعالیت های تخصصی ستاد عالی در سال آینده است که کارویژه های آن تعیین و ماموریت هر ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۳۰    
سرهنگ رسول عزیزی فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: در تصادف دو دستگاه موتور سیکلت در این شهرستان متاسفانه راکب 16 ساله موتورسیکلت که مقصر حادثه نیز بوده به علت عدم استفاده از کلاه ایمنی و شدت جراحات وارده ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۱۵    
اردشیر صالح پور در نشست معرفی و بررسی کتاب زندگی و آثار جبار باغچه بان، آغازگر تئاتر کودک و نوجوان در ایران گفت ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۱۰    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیاهکل گفت: جام باشگاه های کتابخوانی برای اولین بار در این شهرستان افتتاح شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۳:۵۰    
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان گفت: دبیرخانه هفتمین جشنواره استانی نوجوان سالم آغاز به کار کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۱:۲۹    
هر از چندی گزارشی و یا خبری در مورد کودک آزاری منتشر و احساسات اجتماعی را بر انگیخته و موجب ناراحتی و تاسف می شود اما اینکه پدری به دلیل واهی با دریل زانوی دخترش را سوراخ کند خبری عجیب و بسیار ناراحت ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۱:۲۴    
در حالی که سردمداران کشور های غربی با همراهی برخی از مقامات سایر کشورها در حال برگزاری جشن یکصدسالگی پایان جنگ جهانی اول به عنوان یک حادثه دردناک بودند ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۴۴    
ماهی قزل آلا دارای پروتئین بالا و اسیدهای چرب امگا 3 است. انواع مختلف ماهی قزل آلا در شمال اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام وجود دارد و در بسیاری از نقاط جهان مصرف می شود ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۱۹    
انصاری با بیان اینکه ادبیات کودک یک جریان سازنده غیرمستقیم است، گفت: همایش هایی مانند ادبیات کودک و مطالعات کودکی در معرفی کتابهای با کیفیت ایران به جهان نقش بسزایی دارند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۱۴    
خانه فرهنگ محصل برنامه شهر دوستدار کودک را با هدف آموزش نظم و رعایت قانون در قالب نمایش برگزار می کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۰۹    
نمایش شاد و موزیکال جزیره لانگولیو به کارگردانی امیررضا توکلی و حمید ندیمی و نویسندگی کیومرث قنبری در سالن آمفی تئاتر فرهنگ سرای فردوس روی صحنه می رود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۲۸    
شانزدهمین آزمون احراز صلاحیت متقاضیان تدریس در خانه های کودک شهر شکوفه های سازمان فرهنگی هنری20 آبان برگزار می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۲۳    
در هجدهمین دوره از کتاب سال شهید حبیب غنی پور حدود 3 هزار و 53 اثر داوری شد که در این میان سهم آثار بخش کودک حدود 1700 کتاب بوده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۱۸    
رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان جهرم گفت : 13هزار نفر عضو کتابخانه های عمومی جهرم بوده که 4هزار نفر از آنان کودک هستند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۱۸    
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان گفت: در سال تحصیلی جاری 350 کودک تارک و بازمانده از تحصیل در مقطع ابتدایی شناسایی شدند که مقدمات ادامه تحصیل آنها انجام شده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۱۳    
هفته کتاب و کتابخوانی در راه است و فرهنگ سرای رازی با اجرای نمایش کودک گاو زنگوله پا از 26 آبان تا 4 آذر میزبان علاقه مندان است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۰۸    
متخصصان هشدار دادند که تا سال 2030 میلادی نزدیک به 11 میلیون کودک بر اثر ابتلا به بیماری ذات الریه جان خود را از دست می دهند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۰۸    
چندسالی است که یک طرح تربیتی غربی به نام مونته سوری بر پایه آئین تئوسوفی، بودیسم و کابالا در مهدهای کودک کشور به سرعت در حال گسترش است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۰۳    
کمیسیون سه نفره کارشناسان دادگستری پدر و مادر کودک 4 ساله ای را که در دیگ قورمه سبزی افتاده بود به یک اندازه در مرگ وی مقصر شناخت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۴۸    
فرمانده انتظامی استان کرمان از آزادی کودک 6 ساله جیرفتی از چنگال گروگانگیران خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۴۳    
مدیرکل بهزیستی قزوین گفت: 369 میلیون ریال در نیمه نخست سال جاری برای کمک به تغذیه 357 خانوار دارای فرزندان چند قلو در استان به تعداد 758 کودک از سوی این اداره کمک شده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۱۲    
با آغاز رقابت های سومین جشنواره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان نخستین کارگاه توجیهی این دوره در شهرستان رامهرمز برگزار می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۲۲    
دختر نوجوان که 6 سال قربانی رفتار های شیطانی پسر عمویش شده و از ترس سکوت کرده بود وقتی دریافت خانواده اش او را مقصر این اتفاق می دانند از خانه فرار کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۰۷    
3 نوجوان گچسارانی به اردوی تیم ملی هندبال کشور دعوت شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۰۲    
نشست خبری بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور مریم کاظمی دبیر جشنواره، علیرضا درویش نژاد رییس جشنواره و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و اردشیر صالح پور ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۵۷    
دبیر جشنواره ملی طراحی لباس و پارچه کودک و نوجوان گفت: دریافت آثار طراحان، برای شرکت در دومین جشنواره تنها ازطریق دبیرخانه انجمن طراحان لباس و پارچه ایران امکان پذیر است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۵۲    
نشست معرفی و بررسی کتاب زندگی و آثار جبار باغچه بان، آغازگر تئاتر کودک و نوجوان در ایران امروز دوشنبه 21 آبان 1397در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب برگزار می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۵۲    
مدیرکل آموزش وپرورش استان قزوین گفت: اگر در صدر اسلام اُسامه نوجوان، فرماندهی سپاه اسلام را بر عهده داشت در عصر جدید نیز شهید فهمیده ها و شهید بیک زاده ها از استان قزوین در حال نقش آفرینی در مسیر ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۴۷    
مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و کتابخوانی از تدوین پرونده بین المللی برای 10 نویسنده کودک و نوجوان ایران خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۴۷    
نمایش از کجا اومدیم در تالار هنر افتتاح شد و مجتبی مهدی نویسنده و کارگردان پیشکسوت تاتر کودک و نوجوان یکشنبه 20آبان ساعت: 19:20 نمایش سفر به آینده به کارگردانی محمد عبدی را در تالار هنر افتتاح کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۰۶    
همایش باموضوع کودک همسری، ریشه ها، آسیب ها و سیاست گذاری ها در پنجشنبه 24 آبان 97 در خانه اندیشمندان برگزار می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۵۱    
مارک بودیب، کودک مسیحی_لبنانی ست که در مسابقات قهرمانی شطرنج اسپانیا باوجود برتری در گروه خود از رقابت با نماینده رژیم صهیونیستی سرباز زد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۴۱    
آثار حسن عامه کن، در نمایشگاه بین المللی کتاب کودک شانگهای (CCBF) مورد استقبال قرار گرفت و کتاب پرنده آتشین با تصویرگری این تصویرگر ایرانی، رونمایی و نقد و بررسی شد.