جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۶:۴۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 30 آبان 1399 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1399 مشرق نیوز 30 مهر 1399 مشرق نیوز 30 آذر 1399 مشرق نیوز 30 دی 1399 مشرق نیوز 30 بهمن 1399 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 1 آبان 1399 مشرق نیوز 2 آبان 1399 مشرق نیوز 3 آبان 1399 مشرق نیوز 4 آبان 1399 مشرق نیوز 5 آبان 1399 مشرق نیوز 6 آبان 1399 مشرق نیوز 7 آبان 1399 مشرق نیوز 8 آبان 1399 مشرق نیوز 9 آبان 1399 مشرق نیوز 10 آبان 1399 مشرق نیوز 11 آبان 1399 مشرق نیوز 12 آبان 1399 مشرق نیوز 13 آبان 1399 مشرق نیوز 14 آبان 1399 مشرق نیوز 15 آبان 1399 مشرق نیوز 16 آبان 1399 مشرق نیوز 17 آبان 1399 مشرق نیوز 18 آبان 1399 مشرق نیوز 19 آبان 1399 مشرق نیوز 20 آبان 1399 مشرق نیوز 21 آبان 1399 مشرق نیوز 22 آبان 1399 مشرق نیوز 23 آبان 1399 مشرق نیوز 24 آبان 1399 مشرق نیوز 25 آبان 1399 مشرق نیوز 26 آبان 1399 مشرق نیوز 27 آبان 1399 مشرق نیوز 28 آبان 1399 مشرق نیوز 29 آبان 1399 مشرق نیوز 30 آبان 1399 
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۸:۵۳    
عملیات بازارگردانی سهام دو شرکت بورسی ماشین سازی اراک و شرکت بهنوش ایران آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۴:۲۹    
چین بلندترین آسانسور جهان در طبیعت را در پارک جنگلی ژانگ جیاجی راه اندازی کرد. این آسانسور در میان صخره ای با ارتفاع حدود 300متر ساخته شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۸:۵۸    
در پایان بازی های هفته دوم لیگ برتر بیستم تیم فوتبال گل گهر سیرجان با 6 امتیاز در صدر جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۴    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از تعیین وضعیت متقاضیان طرح مسکن ملی خبر داد و گفت: پایان آذر ظرفیت های خالی این طرح شناسایی و برای آنها جایگزین انتخاب می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۵:۳۹    
با هم افزایی صورت گرفته میان گروه های جهادی و هیأت های مذهبی با محوریت گروه جهادی نورالرضا و موسسه خیریه حضرت رقیه(س)، برای تمامی خانواده هایی که در بندرعباس خانه هایشان تخریب شد، خانه احداث می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۵:۱۵    
تست کرونای تنها عضو کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد که کرونا نگرفته بود، مثبت شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۳    
برخی از متن ها صلاحیت و ارزش مطالعه کردن را ندارد؛ کما اینکه برخی از عبارت پردازی ها نه تنها انسان را در مسیر رشد و شکوفایی قرار نمی دهند، بلکه انسان را به مراتب از جاده سعادت خارج می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۱    
شیخ طوسی در کتاب مصباح المتهجد به نقل از امامان (علیهم السلام) خواندن این نماز را تعلیم داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۲:۴۷    
آیین ملی برزگداشت اهالی ویرایش دیروز در سرای اهل قلم برگزار شد و موسی اسوار پیشکسوت این حوزه در مراسم مذکور گفت: توصیه ام به ویراستاران جوان این است که ویراستار باشند نه کارمند ویرایش.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۲:۴۰    
شاگی بین که نخستین رمان داگلاس استوارت است عنوان برنده بوکر 2020 را از آن خود کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۲:۳۷    
رهبر انقلاب گفتند: تقوی و پارسایی آیت الله تبریزی در کنار خلق و خوی مردمی و رعایت پدرانه ای که با شاگردان خویش به کار می برد، ایشان را در میان طلاب، جوانان و بسیجیان، شخصیتی محبوب ساخته بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۱:۲۹    
پس از طوفان مرگبار یوتا، دفن شدن خودروها و وسایل نقلیه در بستر یک رودخانه در هندوراس را ببینید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۲:۲۰    
آیین افتتاحیه شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با ادای احترام به سردار مقاومت شهید قاسم سلیمانی در کرمان، برگزار می شود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۲:۱۲    
سرتیپ رضاقلی امیرخسروی مدیرکل بانک ملی دوره رضاشاه، غیرمترقبه توسط او احضار می شود. علت احضارش توسط رضاخان این بود که شاه خیال می کردند پول سپرده هرکس علی حده (جداگانه) نگاه داری می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۰:۳۲    
مصطفی رحماندوست گفت: نمی توان گفت کتاب خوب وجود ندارد اما افراد ترجیح می دهند کتاب نخوانند و به جای آن پشت کامپیوتر بنشینند. هر کسی کتاب خوب خواست و نتوانست پیدا کند به من مراجعه کند تا...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۸:۵۹    
هم اکنون در کشور به دلیل رعایت نکردن پروتکل ها شاهد موج سوم کرونا هستیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال استقلال به کمیته انضباطی دعوت شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۸:۱۵    
قوانین سختگیرانه دولت چین و همکاری مردم از عوامل کنترل کامل ویروس کرونا در پرجمعیت ترین کشور دنیا بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۸:۴۵    
انجمن اسرای فلسطین در گزارشی به مناسبت روز جهانی کودک، از بازداشت بیش از 400 کودک فلسطینی از ابتدای سال جاری میلادی تا پایان ماه گذشته خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۸:۰۴    
ساخت پروژه ای نمایشی درباره تاریخ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و زندگی قهرمانان آن، به دلیل حساسیت ها مانند راه رفتن بر روی لبه تیغ است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۷:۵۰    
محمدرضا شفیعی تهیه کننده پروژه تلویزیونی شهید صیاد شیرازی با انتشار متنی اعلام کرد از این پروژه کناره گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۶:۲۹    
عضو گروهک نهضت آزادی در تحلیلی وارونه به تمجید از نظام سیاسی و انتخاباتی آمریکا پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۵:۰۰    
با پیشرفت پرونده تخلفات مالی رئیس جمهور آمریکا، دریافت حق مشاوره چندین میلیون دلاری از سوی دختر وی نیز زیر ذره بین قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۵:۰۰    
تیم زنیت روسیه رقیب پورتوی پرتغال برای جذب مهاجم برزیلی شانگهای SIPG چین شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۴:۲۹    
پل های تاریخی خدا آفرین بر روی رودخانه ارس و با فاصله از یکدیگر و به صورت مجزا ساخته شده اند. این دو پل در نزدیکی سد شهرستان مرزی خدا آفرین در استان آذربایجان شرقی قرار دارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۴:۰۰    
کارگزار کهنه کار وال استریت، پیتر شیف، با اشاره به سقوط نکردن بازارهای سهام به علت پاندمی کرونا و رکورد زدن آنها گفت، اقتصاد آمریکا به مشوق های مالی معتاد شده است و راه بازگشتی ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۲:۵۹    
رکورد سرمربی استقلال در لیگ برتر شکسته شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۱:۵۹    
سران باشگاه اینتر به درخواست مسوولان منچسترسیتی برای خرید باستونی پاسخ منفی دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۰:۱۴    
به گزارش مشرق، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه درباره دکترین پمپئو به زبان ساده طی توییتی نوشت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۳:۴۴    
به گزارش مشرق، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات طی توییتی نوشت: تپسی و اسنپ هم با اتصال به دولت الکترونیکی، بررسی رانندگان خود با بانک اطلاعاتی مبتلایان به کرونا را آغاز کردند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۰:۴۱    
به گزارش مشرق، فرشاد مهدی پور، فعال رسانه ای درباره استعفای مسئولان وزارت بهداشت در توییتر نوشت: شنبه روز آغاز محدودیت های کرونایی سراسری است و امشب تعدادی از مدیران ارشد نظام سلامت با صدور ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۳:۲۹    
به گزارش مشرق، سمیه رفیعی، نماینده مجلس در کانال تلگرامی خود نوشت: فردا در سفری که برای پیگیری روند ممنوعیت صید ترال به بندرعباس خواهم داشت، پیگیر روند درمان این زن مظلوم سرپرست خانوار خواهم بود . ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۰:۲۸    
پرفسور علویان در این نامه متذکر شده است که حوزه پژوهش باید به نیازها پاسخ درست و سریع بدهد اما تا به حال نتوانسته راهنمای دقیقی باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۳:۱۴    
استاندار کرمانشاه از برخورد با مقصران خودسوزی کارگر کرمانشاهی خبر داد و افزود: ظرف 48 ساعت مقصر یا مقصران احتمالی خودسوزی کارگر کرمانشاهی به دستگاه قضایی معرفی شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۵۹    
نیروی دریایی سپاه، یک شناور خارجی با پرچم پاناما را در حین قاچاق سوخت در خلیج فارس توقیف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۴    
به گزارش مشرق، عنابستانی، نماینده مجلس درباره تخریب آلونک پیرزن جنوبی طی توییتی نوشت: جلوگیری از ساخت وساز خارج از ضابطه انجام وظیفه است اما آیا تأمین حداقل سرپناه برای یک خانواده محروم وظیفه نیست؟ ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۳:۴۱    
در حالی که تکلیف نهایی انتخابات آمریکا هنوز مشخص نشده، این کشور به نوشته رسانه آمریکایی پولیتیکو از هر زمانی ضعیف تر، بیمارتر و از هم گسیخته تر است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۶    
گفتم: ایشان نگفته است کدام قحطی قرار بود پیش بیاید که دولت روحانی مانع آن شده؟! و دیگر کدام فشار اقتصادی و سختی معیشتی مانده است که دولت به مردم تحمیل نکرده باشد؟!
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۱    
در شرایطی که سه سال از تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اصلاح ساختار بودجه می گذرد ظاهرا دولت باز هم لایحه بودجه 1400 را بدون انجام این اقدام مهم تصویب کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۹    
امارات اخیرا مواضع ضد و نقیضی را در قبال اوپک در پیش گرفته و گویا در حال سبک و سنگین کردن در خروج از این گروه نفتی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۳:۲۲    
آمریکای بایدن با همه زیاده خواهی هایی که در مورد ایران مطرح می کند در شرایط بسیار ضعیفی قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۴    
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از انفجار سیلندر 11 کیلویی در یک اتاقک نگهبانی در خیابان پزشکان شیراز خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۳:۱۳    
به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه ای بخشی از نوشته اوباما در کتاب خاطراتش (A Promised Land) را منتشر کرد: تحریم های بوش سمبلیک بود؛ من تحریم های سخت را علیه ایران آغاز کردم. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۳:۱۱    
به گزارش مشرق، علی خضریان، نماینده مجلس درباره پدیده حاشیه نشینی طی توییتی نوشت: رشد پدیده حاشیه نشینی در نقاط مختلف کشور که هر از چندگاهی منجر به بروز تخریب آلونک های مستضعفین می گردد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۶    
با تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا و با هدف قطع زنجیره همه گیری ویروس کووید 19، از روز شنبه طرح جامع اعمال محدودیت های پویا در مقابله با کرونا اجرا می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۹    
در درگیری بین محیط بانان و شکارچیان یک گلوله به کتف شکارچی برخورد کرده و مصدوم به زمین پرت می شود و در نهایت این شکارچی در اثر اصابت فوت می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۲    
منابع میدانی از آزادسازی مرکز فرماندهی منطقه هفتم نظامی یمن خبر می دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۸    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ویدئوی تخریب آلونک زن بی بضاعت در بندرعباس را دیدم و از عصبانیت تا مرز سکته رفتم! جایی از فیلم ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۰    
بدون تعارف با لوطی بازار امین السلطان؛ پیرمردی که تنها سرمایه اش چند کشو چک برگشتی است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۷    
به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه ای درباره بایدن در کانال تلگرامی خود نوشت: برجام زدگان وانمود می کنند که دموکرات ها طرفدار برجامند و این ترامپ بود که توافق را زیر پا گذاشت. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۴    
فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان از بانوی بندرعباسی که به دنبال درگیری با مأموران شهرداری خودسوزی کرده بود عیادت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۶    
معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت با ارسال نامه ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به دلیل آنچه مدیریت بسیار غلط و پر نقص پاندمی کرونا نامید، از سمت خود استعفا کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۰:۵۹    
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: دستور تخریب سرپناه این بانو از طرف مقامات قضایی صادر نشده است، لذا با متخلفین و ناقضین حقوق شهروندی بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۹    
باشگاه رئال مادرید از مثبت شدن تست کرونای مهاجم خود خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۱    
باشگاه پرسپولیس شایعه درگیری لفظی بین امید عالیشاه و یکی از مربیان تیم پرسپولیس را تکذیب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۹    
دکتر محمد حسین فرهنگی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در برنامه دست خط: برخی سران فتنه 88 خودشان غیرعلنی گفته بودند، در انتخابات تقلب نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۵    
مسئولان ورزشگاه آزادی پس از پیگیری پرسپولیسی ها با اجرای طرح موزاییکی روی صندلی های ورزشگاه آزادی برای دیدار فردای این تیم مقابل صنعت نفت موافقت کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۴    
تخریب آلونک یک زن سرپرست خانوار در بندرعباس بار دیگر چهره زشت نواقص بزرگ در عدالت و تضاد طبقاتی در جامعه ایرانی را به رخ کشید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۹    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز جمعه در پایان جلسه با حضور وزرای دفاع کشورهای عضو این اتحادیه، وضع دفاعی این منطقه را از هم گسیخته و منفعل توصیف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۲    
شمار زیادی از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال زوریای اوکراین به ویروس کرونا مبتلا شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۰    
برنامه درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه که فردا اول آذر از مدرسه تلویزیونی ایران پخش می شود، اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۴    
رئیس جمهوری ونزوئلا اعلام کرد که این کشور تولید انبوه پهپادهای چند منظوره و هواپیماهای تک موتوره را در داخل آغاز می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۰:۵۹    
عصر امروز لاشه یک نهنگ در سواحل شرقی جزیره کیش پیدا شد. عوامل اجرائیات شرکت عمران، آب و خدمات با حضور کارشناسان اداره محیط زیست و اداره دامپزشکی این لاشه را منتقل می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۹:۲۹    
رئیس جمهور آذربایجان گفت: ایران کشور دوست و برادر ماست و به درخواست ما مرز زمینی و هوایی خود را برای ارسال سلاح به ارمنستان بست. زیرا ایران نمی خواست مردم بیشتری از آذربایجان کشته شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۹    
بازیکن تیم فوتبال استقلال در جریان دیدار با فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر پس از برخورد با تابلوهای تبلیغاتی دچار مصدومیت شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۴    
بر اساس طرح جدید مجلس، در صورت استفاده از خودروی امانی، پرداخت مبلغ مربوط به حمل و نقل و ایاب و ذهاب به نمایندگان ممنوع است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۲    
به گزارش مشرق، در پی اقدام ناپسندید شهرداری بندرعباس برای تخریب آلونک زن سرپرست خانوار که به صورت غیرقانونی در مسیر سیلاب ساخته شده بود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۰:۰۴    
سرمربی گل گهر گفت: در نیمه اول اصلا در حد اندازه های خودمان نبودیم و علت آن هم زمین چمن مصنوعی بود اما حرفه ای گری بازیکنان ما باعث شد تا سه امتیاز را بگیریم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۹    
وزیر داخلی ایالت جورجیا گفت که پس از بازشماری آرا در این ایالت، رئیس جمهور کنونی آمریکا، پیروز آرای الکترال ایالت جورجیا شناخته نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۱    
حاج رضا که اعضای حزب الله رشادت های وی هنگام آزادسازی جنوب لبنان در سال 2000 را هیچ گاه از یاد نخواهند برد؛ حدود 20 سال در بخش های مختلف حفاظتی و امنیتی سفارت مشغول به کار بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۴    
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه مسئولیت باخت به تیم فولاد خوزستان را بر عهده می گیرد، گفت: این شکست زمان خوبی رخ داد و ما را در ادامه لیگ هوشیارتر می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۰    
فرمانده ارتش لبنان و رئیس ستاد ارتش فرانسه در جریان دیداری مشترک با یکدیگر اقدام به امضای یک تفاهم نامه نظامی کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: تفاوت منشا با سایر بازیکنان در زمین مشهود بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۶    
مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس می تواند تیمش را در هفته دوم لیگ برتر همراهی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۴    
بانک سیتی گروپ هشدار داد توزیع گسترده واکسن کرونا برای مقابله با پاندمی کرونا و تداوم پایین بودن نرخ بهره می تواند منجر به سقوط 20 درصدی ارزش دلار در سال آینده شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۶    
در جریان مسابقات روز دوم هفته دوم لیگ برتر، استقلال در اهواز مقابل فولاد شکست خورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۲    
حیدر سلیمانی معتقد است هر دو پنالتی گرفته شده در دیدار استقلال و فولاد به درستی اعلام شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۹    
خزانه داری کل کشور، برای تأمین مالی بودجه در مجموع 112438 میلیارد تومان شامل 75738 میلیارد تومان به صورت عرضه نقدی و 36700 میلیارد تومان در قالب اسناد خزانه اسلامی منتشر کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۰    
در جریان روز دوم مسابقات هفته دوم لیگ برتر، استقلال در اهواز مقابل فولاد شکست خورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۶    
دیدار تیم های استقلال و فولاد به سود شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۶    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: سفر ظریف به ارمنستان در حال برنامه ریزی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۴    
رئیس جمهور فرانسه در ادامه اقدامات خود علیه مسلمانان، برای رهبران گروه های اسلامی این کشور ضرب الاجلی را جهت حمایت از منشور ارزش های جمهوری خواهانه تعیین کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۹    
بازی دو تیم تیم فوتبال ذوب آهن و ماشین سازی در هفته دوم لیگ برتر با نتیجه تساوی به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۶    
گل دوم فولاد خوزستان به استقلال توسط لوسیانو پریرا از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۶    
در ادامه هفته دوم لیگ برتر تیم گل گهرسیرجان مقابل مس رفسنجان به پیروزی رسید و به طور موقت به صدر جدول لیگ برتر رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۱    
گل اول فولاد به استقلال توسط فرشاد احمدزاده در دقیقه 73 با یک ضربه سر به ثمر رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۴    
دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی از بیماری گوارشی نتانیاهو خبر داد و اینکه وزیر جنگ این رژیم در نبودی وی عهده امور کابینه خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۹    
الکساندر لوکاشنکو که کشورش ماه هاست بعد از انتخابات ناآرام است و منشا آن را از خارج از بلاروس می داند، از کشف مراکز سرویس اطلاعاتی آمریکا در کی یف پایتخت اوکراین و همچنین لهستان نزدیک ورشو خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۷    
عده ای به تحریک رمالان برای رفع مشکلات خود به کوه و بیابان می روند تا به دندان گرگ یا مهره مار برسند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۴    
به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه ای یادداشت آقای حمید ابوطالبی، معاون سیاسی سابق دفتر رئیس جمهور درباره برجام را در کانال تلگرامی خود منتشر کرد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۹    
وزیر ورزش و جوانان به منظور قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستور رئیس جمهور محترم مبنی بر اعمال محدودیت ها در این راستا اطلاعیه ای صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۲    
سردار سلیمانی مستمرا با آقای سیستانی مستقیم و غیر مستقیم دیدار داشتند. اما مرجعیت از ابتدا تا الآن اصلی را دارد که با سفرا دیدار نمی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۰    
دیدار تیم های فوتبال استقلال و فولاد خوزستان در نیمه نخست برنده نداشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۱    
محمدجواد ظریف که پیش از این در استقبال از پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا گفته بود او با ترامپ فرق دارد! به تازگی موضع قبلی خود را اصلاح و تأکید کرد که منظورش "تفاوت در ادبیات" بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۹    
به گزارش مشرق، سیدنظام الدین موسوی، نماینده مجلس در توییتر نوشت: به حکم کمیسیون ماده 100 شهرداری، آلونک پیرزنان را در کرمانشاه و بندرعباس تخریب میکنند اما به حکم اصل 31 قانون اساسی توجه نمی کنند که ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۶    
تصویری از مراسم تشییع پیکر فرمانده شهید سپاه قدس ایران در میان 100 عکس برگزیده خبرگزاری رویترز در سال 2020 قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۳    
مجلس هم جزو مردم است. وقتی ناراحت هستند طبیعی است موضع هایی داشته باشند. ناراحتی مجلس از دولت، بخاطر پای کار نبودن آنها است. ناراحتی از اصل دولت، از شخص مدیران سرکار، از شخص رئیس جمهور نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۹    
بازیکن سابق تیم فوتبال پورتو از خریدهای جدید این تیم تمجید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۵    
به جرأت می توانیم بگوییم که امروزه علیرغم همه فراز و فرودها و جریان بندی های سیاسی، بسیاری از نمایندگان مجلس حقیقتاً برآمده از خود مردم بوده و هستند
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۱    
محسن فروزان پیش از دیدار با استقلال با بازیکنان این تیم به خوش و بش کرد.