شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۷:۱۹May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 30 مهر 1399 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1399 مشرق نیوز 30 آبان 1399 مشرق نیوز 30 آذر 1399 مشرق نیوز 30 دی 1399 مشرق نیوز 30 بهمن 1399 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 1 مهر 1399 مشرق نیوز 2 مهر 1399 مشرق نیوز 3 مهر 1399 مشرق نیوز 4 مهر 1399 مشرق نیوز 5 مهر 1399 مشرق نیوز 6 مهر 1399 مشرق نیوز 7 مهر 1399 مشرق نیوز 8 مهر 1399 مشرق نیوز 9 مهر 1399 مشرق نیوز 10 مهر 1399 مشرق نیوز 11 مهر 1399 مشرق نیوز 12 مهر 1399 مشرق نیوز 13 مهر 1399 مشرق نیوز 14 مهر 1399 مشرق نیوز 15 مهر 1399 مشرق نیوز 16 مهر 1399 مشرق نیوز 17 مهر 1399 مشرق نیوز 18 مهر 1399 مشرق نیوز 19 مهر 1399 مشرق نیوز 20 مهر 1399 مشرق نیوز 21 مهر 1399 مشرق نیوز 22 مهر 1399 مشرق نیوز 23 مهر 1399 مشرق نیوز 24 مهر 1399 مشرق نیوز 25 مهر 1399 مشرق نیوز 26 مهر 1399 مشرق نیوز 27 مهر 1399 مشرق نیوز 28 مهر 1399 مشرق نیوز 29 مهر 1399 مشرق نیوز 30 مهر 1399 
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۰۰:۱۱    
یک فیلسوف و تاریخ دان برجسته آمریکایی گفت، اقدامات آمریکا علیه ایران از جمله ترور سردار سلیمانی نمایانگر تفکرات افراطی در آمریکا است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۲:۴۴    
مسأله این جاست که اثرگذاری این دست محتواها با کاهش سن مخاطبان به شکلی مضاعف افزایش می یابد و به همین علت هم هست که غالب این دست فیلم ها یا چالش ها، مخاطب نوجوان را هدف می گیرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۴:۲۹    
یک عکاس خلاق 21 ساله اهل هند به نام Sulabh Lamba به تازگی مجموعه تصاویر جالبی را از خورشید گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۹    
"شیائویو" یک دانش آموز 14 ساله است که در استان سیچوان در جنوب غربی چین زندگی می کند او به خاطر قد بلندش شهرت جهانی یافته است.او با 2،13 سانتی متر قد نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۵:۲۹    
در ایالت جیگاوا در نیجریه دستکم 121 کودک بر اثر شیوع بیماری مالاریا جان خود را از دست داده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۳:۴۹    
قیمت هر اسکناس دلار آمریکا، امروز پنج شنبه یک آبان ماه در صرافی های بانکی برای خرید 25 هزار و 500 تومان و برای فروش 29 هزار و 380 تومان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۹    
توزیع 1500 بسته معیشتی از محل موقوفه حاج حسنعلی خان نصیر الملک با نام احسان ماندگار ، روزگذشته با حضور جمعی از مدیران استانی در مسجد تاریخی نصیرالملک برگزار گردید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۹    
در این مرحله از رزمایش علاوه بر اجرای عملیات مقابله با تهاجم الکترونیک دشمن، اهداف متخاصم با سامانه های بومی سوم خرداد و 15 خرداد منهدم شده و سامانه موشکی مرصاد و طبس با موفقیت شلیک شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۹    
900 میلیارد تومان اعتبار از صندوق توسعه ملی بابت هزینه های مدیریت و مقابله با ویروس کرونا در نظر گرفته شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۲۹    
رای گیری در آمریکا صرفا در کلیساها و مدارس انجام نمی شود و برخی باید به موزه ها، استخرها، آتش نشانی، فروشگاه های موتور سیکلت و خشکشویی مراجعه کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۴۸    
معاون آموزش و پژوهش بنیاد امور بیماری خاص گفت: طی روز های گذشته کمبود انسولین قلمی در کشور بر نگرانی های جامعه افزود ولی و به همت رئیس بنیاد امور بیماری های خاص این مشکل رفع شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۲۲    
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران با بیان اینکه حدود 42 درصد بیماران کرونایی بدحال کشور در تهران مراقبت های درمانی را دریافت می کنند، بر لزوم اعمال محدودیت های بیشتر تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۱۹    
دستور کار هفتگی مجلس شورای اسلامی در هفته آینده اعلام شد که در مهمترین بخش طرح تامین کالاهای اساسی بررسی خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۳۰    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی بیداری ملت تذکر سید نظام الدین موسوی، نماینده تهران به رئیس جمهور در صحن علنی مجلس را منتشر کرد: بسم الله الرحمن الرحیم ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۲۶    
امروز و تا ساعتی دیگر، برای اولین بار سامانه پدافندی تمام ایرانی و برد بلند باور 373 با اهداف دور ایستا مقابله می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۱۸    
گرد باد ساحلی در شمال بیروت و در نزدیکی بندر این شهر به برخی منازل مسکونی و ساختمان های این منطقه آسیب وارد کرد. خوشبختانه این گرد باد تلفات جانی به همراه نداشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۸:۳۸    
مجمع ناشران انقلاب اسلامی در شماره جدید شیرازه با عنوان هشت سال جنگ، یک قرن روایت به مطالبه رهبر انقلاب مبنی بر 100 برابری شدن آثار دفاع مقدس پرداخته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۷:۲۸    
عضو شورای مرکزی کارگزاران، رفتارهای رادیکال و دن کیشوت وار برخی احزاب اصلاح طلب را تخطئه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۸:۲۸    
سنگری گفت: دختری را دیدم که تقریبا 20 ساله بود و به مجروح ها رسیدگی می کرد، یک لحظه جوانی او را صدا زد و دختر به سمتش رفت تا به او رسیدگی کند، بعدها فهمیدم آن جوان برادر دختر بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۶:۲۹    
رئیس جمهور در جلسه دولت گفت: کاری کردیم اروپایی ها در کنار ما و مقابل آمریکا بایستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۴:۳۸    
سرپرست دفتر تجویز و مصرف منطقی دارو، نسبت به عواقب و عوارض مصرف خودسرانه داروها به خصوص در روزهای کرونایی، نکاتی را متذکر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۲:۵۹    
نیمار با قرارداد جدیدی که با پوما بسته، توانست از مسی و رونالدو سبقت گیرد و با دریافت 25 میلیون یورو عنوان گران ترین بازیکن دنیا برای تبلیغ پوشاک ورزشی را از آن خود کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۲:۵۴    
هیچ فردی با وجهه اجتماعی خاص به دنیا نمی آید و انسان ها در طول عمر خود شغل های مختلفی را تجربه می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۲:۲۹    
استاندار گلستان معتقد است نظام ارزی، صادرات و واردات کشور باید اصلاح شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۱:۵۹    
ادن ازارد تا یک ماه دیگر نیز قادر به بازی برای رئال نیست و او با مصدومیت های خود یک آمار عجیب را خلق کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۱:۵۷    
رئیس سازمان الحشد الشعبی در پی حوادث مشکوک اخیر برای ایجادفتنه در عراق تاکید کرد که این سازمان رابطه خوبی با حزب دموکرات کردستان عراق و رهبری آن دارد و محافظ مقر این حزب در بغداد بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۲:۱۰    
وزیر نفت عراق با اعلام اینکه توافق کاهش تولید اوپک پلاس، پروژه های نفتی عراق را به تعویق انداخته است، گفت: قیمت نفت در سه ماه دوم 2021 بهبود می یابد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۰:۵۶    
عضو ارشد کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا می گوید جو بایدن در صورت پیروزی در انتخابات به دنبال توافقی فراتر از برجام که او به آن فرابرجام می گوید خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۰:۵۱    
روز گذشته ستوان یکم حسن خسروبیگی فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زرندیه هنگام انجام وظیفه دچار حادثه شد و به دیدار حق شتافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۰:۳۷    
مذاکره کننده ارشد انگلیس برای مذاکرات برگزیت از توافق کشورش با اتحادیه اروپا به منظور از سرگیری این مذاکرات خبر داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۱:۳۴    
معاون وزیر بهداشت با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: از شنبه آینده پلیس برخورد جدی تر همراه با جریمه را آغاز خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۰:۲۹    
خوردن برخی انواع تخم مرغ ها سبب وارد آوردن آسیب های فراوانی به بدن شما می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۰:۲۵    
تارنمای آکسیوس در گزارشی با عنوان سفارت مخفی اسرائیل در بحرین فاش کرد که رژیم صهیونیستی از طریق یک شرکت پوششی به مدت 11 سال دیپلماسی پنهانی را در بحرین پیش برده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۱:۲۴    
جریان تحریف مدعی است که در صورت پیروزی جو بایدن، فتح الفتوحی اقتصادی در ایران رخ می دهد. این ادعا کاملاً شبیه ادعای این طیف در سال های گذشته درباره برجام است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۰:۱۹    
رسانه ها از فوت یک شهروند برزیلی که به عنوان داوطلب در آزمایش بالینی واکسن کرونای ساخت دانشگاه آکسفورد شرکت کرده بود خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۰:۱۴    
محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن چهارشنبه شب با بیان اینکه هنوز شماری از اسرای سعودی در اختیار دولت نجات ملی یمن است، برای تبادل آن ها با اسرای فلسطینی زندانی در عربستان اعلام آمادگی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۰:۱۱    
درگیری و نزاع در شهرستان بهمئی دو کشته و چهار زخمی برجای گذاشت
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۰:۰۷    
آمریکا در نامه ای به امضاکنندگان پیمان ممنوعیت جنگ افزارهای هسته ای (TPNW) خواستار خروج آنها از این پیمان شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۱:۰۵    
سالار عقیلی خواننده محبوب کشورمان در سوگ پدرش عزادار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۰:۰۲    
سخنگوی ستاد فرماندهی عملیات مشترک عراق از تلاش عناصر تروریستی داعش برای ساماندهی اوضاع خود با سوءاستفاده از بحران اقتصادی و کرونا در این کشور خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۱:۰۱    
از مدعیان اصلاحات که همواره سنگ دولت را به سینه زده و می زنند، دور از انتظار بود که ریزش چشمگیر قیمت ها در بازار ارز، سکه و خودرو را فاقد ارزش خبری بدانند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۶    
روزنامه گاردین نوشته است خلیفه بن زاید آل نهیان، امیر امارات بعد از ملکه انگلیس بیشترین میزان املاک را در این کشور اروپایی دارد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۵    
گزارش یک رسانه آمریکایی حاکی از آن است که بر اثر شیوع ویروس کرونا در ایالت نیویورک، بیش از یک میلیون نفر در این ایالت، بضاعت مالی برای تهیه غذا را ندارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۴    
سرویس مخفی ایالات متحده علیه فردی که نامزد دموکرات ها در انتخابات آمریکا و معاون وی را تهدید کرده شکایتی تنظیم کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۸    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: پیش بینی می شود دو هزار میلیارد تومان منابع بانکی برای صادرات محصولات کشاورزی با اولویت پسته اختصاص داده شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۰:۴۴    
در جریان تظاهرات های مردمی امروز در سودان و مخالفت مردم این کشور با عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی چندین شهروند کشته و زخمی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۲    
معاون ریاست جمهوری ترکیه با انتقاد از گروه میانجی مینسک در زمینه رفع تنش بین باکو وایروان، از آمادگی کشورش برای حمایت های نظامی و اعزام نیرو به جمهوری آذربایجان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۲    
مدیرکل دامپزشکی لرستان از صادارت پای مرغ از کوهدشت به کشورهای جنوب شرق آسیا خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۲    
فراموش نکنیم؛ خسارت مدیرانی که با کم کاری یا فرار از انجام وظایف و در نتیجه، عملکرد ضعیف خود باعث بدبینی مردم و آسیب به سرمایه اجتماعی نظام می شوند به مراتب بیشتر است از تحریم و دشمنی دشمنان.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۰:۴۲    
الحشد الشعبی از یک عملیات امنیتی گسترده در شمال سامراء برای پایان دادن به تهدید داعش در این منطقه و دفاع از حرم امامین عسکریین (علیهما السلام) خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۰:۴۱    
سناتور رامنی که در سال 2012 مقابل باراک اوباما شکست خورد امروز اعلام کرد به ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه رای نداده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۵    
در پی طرح برخی گمانه زنی ها درباره عادی سازی روابط سودان با رژیم صهیونیستی، یک منبع آگاه از پرواز بی سابقه یک هواپیمای تجاری از تل آویو به خارطوم خبر داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۴    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: معاون معدنی وزیر صمت قول داد که پایه رقابت در بورس را پایین تر از قیمت فوب خلیج فارس می گذاریم .
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۸    
وکیل شخصی رئیس جمهور آمریکا از کشف تصاویر زیادی از دختران زیر سن قانونی در لپ تاپ متعلق به هانتر بایدن پسر جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۰:۲۶    
عباس تیموری، دبیر هیئت فوتبال تهران می گوید نیازی نیست فسخ قرارداد شجاع خلیل زاده در این هیئت ثبت شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۲    
شورای مرکزی مسئولین و اساتید بسیجی کانون های دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران از نمایشگاه دائمی توانمندی های راهبردی نیروی هوافضای سپاه بازدید کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۶    
سیاستمدار جمهوری خواه که ریاست کمیته ملی حزب جمهوری خواه را برعهده داشته، اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری به جو بایدن نامزد حزب دموکرات رأی خواهد داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۳    
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح در دیدار با فرمانده ناجا فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به وی و کارکنان خدوم نیرو تبریک گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۳    
تارنمای پولیتیکو در نوشتاری تحلیلی به بررسی عللی پرداخته که به رغم پیشروی "جو بایدن" رقیب دمکرات او در نظرسنجی ها، شاید موجب پیروزی ترامپ در انتخابات سوم نوامبر 2020 (13 آبان) شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۸    
معاون سیاسی وزیرکشور گفت: به دنبال ادعای نماینده چابهار مبنی بر تن فروشی وخودکشی یک زن بدلیل عدم توانایی تامین آب آشامیدنی برای فرزندانش، این موضوع بررسی و تاکنون چنین ادعایی اثبات نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۹    
علی افشانی با بیان اینکه هفتمین مورد اهدای عضو در استان طی امروز انجام شد، گفت: با اهدای اعضای بدن دختر 11 ساله مرگ مغزی شده، چهار بیمار جان دوباره گرفتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۸    
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۴    
خبرهای ضدو نقیض درباره پرونده عادی سازی روابط میان خارطوم و تل آویو در حالی همچنان ادامه دارد که همزمان با تظاهرات شهروندان سودانی در مخالفت با سازش، یک رسانه عربی زوایای جدیدی از این پرونده افشا کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۶    
دین پرست گفت: در شرایط جنگ اقتصادی از هیچ دستگاهی از جمله بانک ها اعم از دولتی و... پذیرفتنی نیست که شانه خالی کنند، چرا که همه ما باید با هماهنگی در این نبرد اقتصادی همانند 8سال دفاع مقدس کمک کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۴    
رییس قوه قضاییه در تماس تلفنی با خانواده شهید محمد محمدی ضمن ابراز همدردی با این خانواده، بر برخورد سریع، دقیق با قاتل و مسببین شهادت این شهید امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۱    
یک مقام ارشد آمریکایی گفته چنانچه دونالد ترامپ برای یک دوره 4 ساله دیگر انتخاب شود، خاورمیانه را تا 100 سال آینده تغییر خواهد داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۸    
آیا آگاهان نه چندان خوش بین، حق ندارند که به وجود رابطه ای بین آزمایشاتی چون همان کارآزمایی پیش گفته و جهش ویروس کرونا و افزایش عجیب قدرت آن در ایران، مشکوک شوند؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۷    
نماینده مردم اصفهان در مجلس از سوال از وزیر ورزش و جوانان در خصوص چرایی عدم پرداخت کامل دومیلیون یورویی که برای ویلموتس از شستا که حق کارگران و بازنشستگان است گرفتند و تاکنون برنگردانده اند،خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۳    
استاندار آذربایجان شرقی، جمهوری اسلامی ایران را طرفدار صلح و دوستی در منطقه خواند و از آمادگی کشور برای میانجی گری با طرف های مناقشه قره باغ برای پایان درگیری ها خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۶    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه در روز پنجشنبه اول آبان ماه 99 از طریق شبکه های آموزش، چهار و قرآن اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۴    
تیم اوکراینی در شرایطی رئال مادرید را شکست داد که 10 بازیکن اصلی خود را به دلیل مثبت بودن تست کرونا در اختیار نداشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۱    
روسیه بهره برداری از کشتی یخ شکن اتمی آرکتیکا که گفته می شود قوی ترین کشتی یخ شکن اتمی جهان است، را آغاز کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۰    
شاگردان زیدان در دیدار خانگی مقابل شاختار دونتسک اوکراین با نتیجه 3 بر 2 متحمل شکست شدند تا شروعی ناکام در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۶    
رییس قوه قضاییه در تماس تلفنی با خانواده شهید محمد محمدی ضمن ابراز همدردی با این خانواده، بر برخورد سریع، دقیق با قاتل و مسببین شهادت این شهید امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پی وقوع سیل و رانش زمین در ویتنام با دولت و مردم این کشور ابراز همدردی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۰    
مدیرکل کنسولی وزارت خارجه ایران اعلام کرد که با پایان محدودیت های کرونایی شهروندان ایرانی برای سفر به قزاقستان می توانند به صورت الکترونیک و در مبادی ورودی آن کشور روادید دریافت کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۰    
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال می گوید برخی ارقامی که مدیرعامل وقت استقلال به بازیکنان گفته بود، حتی تعجب این بازیکنان را هم به دنبال داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۳    
به گزارش مشرق، سفیر چین در ایران در حساب کاربری خود در توییتر در اقدامی تامل برانگیز از عبارت جعلی خلیج به جای خلیج فارس استفاده کرده است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۸    
سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج گفت: درمورد کشف حجاب یکی از نامزدهای انتخابات هیچ سند و مدرکی ندیده ام.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۵    
باشگاه پرسپولیس به خبر انعقاد قرارداد شجاع خلیل زاده با باشگاه الریان واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۲    
رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: حجم مداخلات محدود شونده که تاکنون اعمال کردیم تاثیر چندانی بر فرایند تقلیل بیماری و شاخص های بستری و مرگ و میر ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۲    
جولیانی وکیل ترامپ گفته است تصاویر جنسی مربوط به دختران زیر سن قانونی در لپ تاپ پسر جو بایدن کاندیدای ریاست جمهوری پیدا شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۹    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی هاون مدیا فیلمی از نجات ماهی ها توسط یک خرس را منتشر کرد: این خرس مهربون و ورزشکار هر روز توی این سرما وارد آب میشه و ماهی ها رو از خطر غرق شدن نجات میده ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۸    
مسیح علینژاد، از ضد ایرانی ترین چهره های رسانه ای خارج از کشور است که با همکاری رسمی وزارت خارجه آمریکا، نقشی محوری در پروژه فشار حداکثری علیه کشورمان دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۹    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی درباره مسیح علی نژاد طی توییتی نوشت: سال 87 مقاله آواز دلفین ها را نوشت و طبقه محروم را به حیوان دست آموز تشبیه کرد که دور مربی خود (احمدی نژاد) جمع می شوند و برای ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۷    
مناطق سیل زده گلستان کم کم آباد می شود و مردم این مناطق قدردان کسانی هستند که از ابتدای حادثه تا کنون کنار آنان بوده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۷    
به گزارش مشرق، احمد نادری، نماینده مجلس شورای اسلامی در واکنش به جذب دختر روحانی در هیئت علمی دانشگاه در توییتر نوشت: و ما ادراک هیات علمی! ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۷    
فرمانده نیروی انتظامی طی نامه ای مراتب قدردانی و سپاس خود را نسبت به پیام تبریک رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) به مناسبت هفته نیروی انتظامی ابراز کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۹    
دبیر کل ناتو با تاکید بر اهمیت ماهواره ها در انجام ماموریت های نظامی، از تاسیس مرکز فضایی در یکی از شهرهای آلمان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۷    
به گزارش مشرق، احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مجلس درباره اختصاص ارز دولتی به نهاده های کشاورزی طی توییتی نوشت: تحقیق و تفحص از نحوه ثبت سفارش، واردات ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۸    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش مدیا اظهارات نوام چامسکی درباره ایران را منتشر کرد: ترور سلیمانی و تحسین آن در آمریکا نشان داد چقدر تفکر داخلی ما افراطی و قانون گریز است...! ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۸    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: امروز سالگرد دیدار مصدق و ترومن است! زمانی که مرگ بر آمریکا نمی گفتیم؛ موضوع حقوق بشر نبود؛ انرژی هسته ای نبود؛ و... ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۰    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی هاون مدیا نوشت: فرانک ینسن شهردار کپنهاگ پس از اعتراف به آزار جنسی چند زن طی 30 سال فعالیت سیاسی، استعفا داد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۹    
نشریه استاد دوحه قطر در خبری مدعی شد که الریان قطر برای جذب شجاع خلیل زاده با پرسپولیس توافق کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۹    
رسانه ها از ابتلای وزیر بهداشت آلمان به کرونا و قرنطینه شدن وی خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۷    
تیم ملی فوتبال بوسنی و هرزگوین به دلیل برنامه ای که برای مصاف دوستانه با تیم ملی کشورمان دارد، فرصت بازی با تیم ملی ایرلند را نادیده گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۹    
رئیس کل بانک مرکزی خطاب به رئیس صندوق بین المللی پول گفت: ما از صندوق انتظار داریم فارغ از فشار آمریکا تقاضای وام ایران را تصویب کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۲    
به گزارش مشرق، آیت الله سید محمد خامنه ای در بخشی از کتاب خاطرات خود که توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است با اشاره به صبوری امام در ماجرای رحلت مشکوک آقا مصطفی می گوید ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۶    
رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه کشور دستور داد پرداخت مطالبات پرستاران را در اولویت قرار دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۶    
در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، رژیم های عربی و در راس آنها عربستان سعودی و امارات از هیچگونه خدمت گذاری برای تمدید حضور ارباب شان در کاخ سفید دریغ نمی کنند.