شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۷:۰۴Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 14 مهر 1399 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1399 مشرق نیوز 30 آبان 1399 مشرق نیوز 30 آذر 1399 مشرق نیوز 30 دی 1399 مشرق نیوز 30 بهمن 1399 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 1 مهر 1399 مشرق نیوز 2 مهر 1399 مشرق نیوز 3 مهر 1399 مشرق نیوز 4 مهر 1399 مشرق نیوز 5 مهر 1399 مشرق نیوز 6 مهر 1399 مشرق نیوز 7 مهر 1399 مشرق نیوز 8 مهر 1399 مشرق نیوز 9 مهر 1399 مشرق نیوز 10 مهر 1399 مشرق نیوز 11 مهر 1399 مشرق نیوز 12 مهر 1399 مشرق نیوز 13 مهر 1399 مشرق نیوز 14 مهر 1399 مشرق نیوز 15 مهر 1399 مشرق نیوز 16 مهر 1399 مشرق نیوز 17 مهر 1399 مشرق نیوز 18 مهر 1399 مشرق نیوز 19 مهر 1399 مشرق نیوز 20 مهر 1399 مشرق نیوز 21 مهر 1399 مشرق نیوز 22 مهر 1399 مشرق نیوز 23 مهر 1399 مشرق نیوز 24 مهر 1399 مشرق نیوز 25 مهر 1399 مشرق نیوز 26 مهر 1399 مشرق نیوز 27 مهر 1399 مشرق نیوز 28 مهر 1399 مشرق نیوز 29 مهر 1399 مشرق نیوز 30 مهر 1399 
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۶:۰۰    
یک روزنامه زنجیره ای می گوید اصلاح طلبان منفعت طلب شده اند و باید از مردم عذرخواهی کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۰۵:۳۵    
استرس و تنهایی ناشی از همه گیری کووید 19 بر سلامت روان بسیاری از مردم تاثیر منفی داشته است و اکنون دندانپزشک ها می گویند عواقب ویروس کرونا دامن بهداشت و سلامت دهان و دندان افراد را نیز گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۲:۳۲    
امروز شما مأجورید برای دو جهاد. اول؛ برای جهاد فی سبیل الله در مقابل جبهه شرک و نفاق و کفر، و دوم؛ جهاد برای احیای سنت خدا.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۱    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مرکز مقابله با شایعات سایبری نوشت: اخیرا ادعایی مبنی بر فروش خاک جنوب ایران به کشورهای عربی، با استناد به اظهارات فردی که مشاور سازمان حفاظت محیط زیست معرفی می شود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۱:۲۹    
فوق تخصص بیماری های غدد درون ریز کودکان گفت: علائم دیابت در کودکان و بزرگسالان فرقی ندارد و یکی است؛ چیزی که در دیابت بسیار مهم است لاغر شدن به همراه پُرنوشی، پُر ادراری و پرخوری است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۰:۵۷    
زائران عراقی با بالا بردن تصاویر حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در صحن مطهر امام حسین (ع) شعارهای الله، اللهُ اکبر؛ آمریکا شیطانِ الاکبر و ابومهدی و ای قاسم؛ انتقام شما در راه است سردادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۴    
جاده اسالم به خلخال یکی از رویایی ترین جاده های ایران است که 70 کیلومتر طول دارد. این جاده از شهر اسالم در استان گیلان شروع می شود و به شهر خلخال در نزدیکی جنوب اردبیل منتهی می گردد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۵۰    
آلن لیکتمن مورخ و پروفسور آمریکایی که از سال 1984 نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به درستی پیش بینی کرده، این بار شکست ترامپ در انتخابات 2020 را پیش بینی کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۴۴    
به گزارش مشرق، محمدرضا رضایی کوچی، نماینده مجلس طی توییتی نوشت: هفته آینده رئیس مجلس به استان سیستان بلوچستان سفر خواهد کرد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۸    
کتاب ابوباران ، روایتی از خاطرات مصطفی نجیب، جانشین فرماندة شهید و بنیانگذار تیپ فاطمیون سه شنبه 15 مهر در سالن سوره حوزه هنری رونمایی خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۰۵    
با توجه به ایام اربعین حسینی، امسال فعالیت در فضای مجازی و همچنین فضای شهری واجد اهمیت بیشتری است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۸:۲۹    
در نخستین روزهای آخرین پاییز قرن بارندگی شمال کشور را فرا گرفته و به پارک جنگلی النگدره که بخشی از جنگل های هیرکانی در استان گلستان است زیبایی دو چندان بخشیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۹:۰۷    
سهامدارانی که کوتاه مدت سرمایه گذاری می کنند شخصیتی همراستا با این بازار ندارند، چرا که هر تحولی در بازار سرمایه منجر به واکنشی غیر طبیعی آنها خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۸:۲۷    
دکتر مردانی، متخصص بیماری های عفونی: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا بیشتر از آمار وزارت بهداشت است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۶:۲۹    
استاندار گلستان با رد مقایسه اقتصاد ایران و آلمان از سوی رئیس جمهور گفت اقتصاد ما مشکلات عدیده دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۴:۲۹    
پس از میزبانی قطر از دیدارهای چهار گروه منطقه غرب آسیا تا مرحله نیمه نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا سعی دارد مسابقات منطقه شرق را هم در قطر برگزار کند و مقدمات این کار انجام شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۳:۵۹    
شهریار مغانلو مهاجم تیم فوتبال سانتاکلارای پرتغال گفت: اگر در فوتبال ایران می ماندم، چهار برابر بیشتر از باشگاه پرتغالی پول می گرفتم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۳:۲۹    
هافبک تیم ملی فوتبال عراق که سابقه بازی در لیگ ایران را هم دارد، اظهارامیدواری کرد که عراق به همراه بحرین از گروه سوم مسابقات انتخابی جام جهانی به مرحله بعد صعود کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۱:۵۹    
باشگاه بارسلونا که اوضاع به شدت وخیم اقتصادی دارد در دوران پساکرونایی آمار عجیب افت مالی را به ثبت رسانده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۲:۲۳    
2 زن جوان با اقدام زشت شان در تهران تحت تعقیب قرار گرفتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۲:۲۰    
رئیس جمهور آمریکا عصر روز دوشنبه (به وقت واشنگتن) بیمارستان والتر رید در حومه واشنگتن را ترک کرد و به کاخ سفید بازگشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۲:۱۳    
چهار شکارچی در آمریکا تمساحی غول پیکر را به طرز عجیبی شکار کردند و تصاویر آن را به اشتراک گذاشتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۱:۴۶    
سفیر اتریش در تهران می گوید ایران در برخی حوزه ها خیلی جلوتر از کشورهای اروپایی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۱:۱۱    
بعد از محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور که به تقدیر از گروه سینمایی هنر و تجربه پرداخت، اسحاق جهانگیری نیز این گروه را یک الگو دانست!
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۱:۰۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پولی که قرار بود به برانکو بدهند حدود 30 میلیارد است، اما پولی که به بازیکنان در مجموع می دهند 5 میلیارد هم نمی شود، اگر هم پول ندارید راست بگویید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۰:۵۸    
جنگی بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان، دو کشور همسایه ایران مدتی است بر سر یک مسئله قدیمی یعنی اختلاف بر سر مالکیت قره باغ آغاز و باعث بروز نگرانی هایی در منطقه و حتی دنیا شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۳:۵۴    
دختر 16 ساله ای که به صورتش ماسک نداشت در اتوبوس شهری به شدت کتک خورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۳:۴۷    
رئیس جمهور روسیه در جریان گفت وگوبا نخست وزیر ارمنستان بر لزوم برقراری سریع آتش بس بین باکو و ایروان تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۰:۴۶    
ترامپ در حالی روز گذشته با نقض دستورالعمل های بهداشتی با سوار بر ماشین میان حامیان خود رفت که سرویس مخفی آمریکا از سرنوشت وضعیت سلامت تیم حفاظتی ترامپ که همراه وی بوده اند خودداری می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۳:۴۴    
دانشمندان ایرانی موفق شدند واکسن ضد سرطان دهانه رحم را که دومین واکسن پرفروش دنیاست، به مرحله تولید برسانند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۰:۴۳    
نماینده دائم چین در سازمان ملل متحد با انتقاد از نقض حقوق بشر و ساختار هدفمند تبعیض نژادی در ایالات متحده آمریکا و کشورهای غربی، خواستار لغو کامل و فوری اقدامات یکجانبه اجباری شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۳:۲۹    
در این گزارش به قیمت برخی از کیبوردهای موجود در بازار پرداخته ایم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۳:۲۴    
توپخانه رژیم صهیونیستی شامگاه روز دوشنبه مناطقی را در نوار غزه هدف قرار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۳:۲۱    
الیوت آبرامز نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران بدون توجه به سرنوشت برایان هوک سلف خود، مدعی افزایش بیشتر فشار بر ایران در روزها و هفته های آینده شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۳:۱۴    
با توجه به ادامه دار بودن شرایط کرونایی و نامعلوم بودن نحوه حضور دانش آموزان در کلاس ها در ماه ها و شاید حتی سال آینده، مسئولان امر در دولت و مجلس نباید ادامه این وضعیت را تنها گزینه ممکن بدانند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۳:۰۷    
همه مدعیان اصلاحات از برجام تعریف و تمجید می کنند ولی هیچ کدامشان نمی توانند حتی به یک دستاورد آن اشاره کنند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۲:۵۹    
رهبر معظم انقلاب: روز اربعین از داخل خانه اظهار ارادت کنید، و زیارت اربعین بخوانید و به امام حسین بگویید ما دلمان میخواست بیاییم، نشد. تا یک نظری بکنند، یک کمکی بکنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۲:۵۸    
دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: در حال حاضر تعیین قیمت سیمان کاملا رقابتی است و ما مازاد محصول را شاهد هستیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۲:۴۷    
سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد تاکنون 10 درصد از جمعیت جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۳:۴۴    
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار گفت: با وجود توقف صادرات تخم مرغ طی یک ماه اخیر، قیمت این محصول تفاوتی با قبل نداشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۳:۱۸    
به گزارش مشرق ، در روزهایی که اغلب استان های کشور در وضعیت قرمز کرونایی گرفتار هستند، فشار مضاعفی بر کادر درمان در بیمارستان های سراسر کشور تحمیل شده ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۱:۵۹    
به گزارش مشرق، مهدی کشت دار، مدیرعامل خبرگزاری قوه قضائیه طی توییتی نوشت: فاجعه یعنی با شلوار صورتی و دمپایی لنگه به لنگه وسایل دزدی رو بدن دستت ببری پیش عکاس ها که ازشون عکس بگیرن.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۲:۵۷    
مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به خواسته هایس دشمنان که از سوی برخی افراد و جریانات سیاسی مطرح می شود، نوشت: آیا وقت آن نرسیده است که موش ها را از انبار گندم نظام بیرون کنیم؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۲:۵۵    
به گزارش مشرق، میکائیل دیانی، فعال رسانه ای در صفحه اینستاگرام خود نوشت: من به مهراب قاسمخانی و دخترش حق می دهم؛ کاشکی آنها هم به دیگران این حق را بدهند! ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۲:۵۰    
یک کشتی نفتی امارات بر اثر اصابت مین دریایی در بندر النشیمة یمن منفجر و غرق شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۲:۴۳    
در تصاویر منتشر شده توسط وزارت دفاع جمهوری آذربایجان تعدادی از سنگرهای دفاعی و خاکریزهای متعلق به ارتش ارمنستان دیده می شود که همراه با تجهیزات نظامی رها شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۲:۳۷    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف مرگبار پژو با وانت حامل سوخت در زاهدان و جان باختن 11 نفر خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۲:۳۶    
رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری نوشت که ساعت 6:30 عصر (به وقت واشنگتن) از بیمارستان والتر رید ترخیص میشود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۲:۲۸    
رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه از انجام نخستین عمل جراحی تعویض مفصل زانو در مراغه خبر داد ولی عکس منتشر شده حواشی را به دنبال داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۲:۲۱    
رئیس جمهور عراق در دیدار با رئیس ستاد کل ارتش عراق بر لزوم تقویت هماهنگی ارتش و الحشد الشعبی برای ادامه مبارزه با تروریسم در این کشور تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۲:۱۹    
رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گفت: نحوه جریمه متخلفین عدم رعایت پروتکل های بهداشتی با تصمیم ستاد ملی کرونا تعیین می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۲:۱۶    
دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین(ساف) تأکید کرد که دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا خطر واقعی برای ثبات و امنیت جهان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۲:۱۴    
پرداخت نشدن سهم دولت برای حمل ونقل عمومی، باعث شده تا شورای شهر تهران به فکر افزایش دوباره قیمت بلیت مترو و اتوبوس ها بیفتد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۲:۱۰    
دادگاهی در واشنگتن خواستار پرداخت 1.46 میلیارد دلار از سوی ایران به خانواده یک مأمور سابق اف بی آی شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۲:۰۶    
جلسه سران قوا که قرار بود فردا به میزبانی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس، در مجلس برگزار شود از سوی حسن روحانی رئیس جمهور لغو شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۲:۰۵    
خبر برگزاری فیزیکی جشنواره ملی فیلم فجر امسال در حالی اعلام شد که به همت مردم و مسئولان به رتبه سوم مرگ و میر در کرونا صعود کردیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۱:۵۷    
سخنگوی ائتلاف آمریکایی موسوم به ضد داعش در توجیه خروج نیروهای بیگانه از خاک عراق ادعا کرد که این اقدام بیانگر موفقیت نیروهای عراقی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۱:۴۶    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در این دولت هر روز 29 کلاس درس و در مناطق روستایی 11 کلاس درس تاسیس شده است، گفت: حدود20 هزار مدرسه داریم که زیر20 دانش آموز دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۱:۴۲    
رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: متأسفانه تعداد فوتی ها در 24 ساعت گذشته در تهران که با تشخیص کرونا فوت شده اند 116 نفر بودند که البته تست کرونای 70 نفر از مجموع116 نفر، مثبت بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۱:۳۸    
نخست وزیر منطقه کردستان عراق در سخنانی مقابل پارلمان این منطقه به ارائه گزارش عملکرد یک ساله خود پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۱:۳۳    
معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: هرگونه ابلاغ تخصیص اعتبارات هزینه ای در سه ماهه سوم سال جاری دستگاه ها پس از تایید گزارش عملکرد ارائه می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۱:۳۰    
در حالی که کمیته خودرو 20 روز پیش، پرداخت 10 درصد مبلغ خودرو در زمان ثبت نام را مصوب کرده بود، حالا این شرط از ضوابط فروش خودروسازان حذف شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۱:۲۱    
وزیر خارجه روسیه از تداوم رایزنی با ایران و ترکیه برای حل تنش در منطقه قراه باغ کوهستانی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۱:۱۰    
گروه متشکل از نمایندگان شرکت های عضو گروه 20 هشدار داد که کشورهای این گروه باید هر چه سریع تر برای مقابله با تبعات شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد جهانی که با بدترین اوضاع در یک صد سال گذشته مواجه شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۱:۰۶    
دیدبان بین المللی سلاح های شیمیایی گفت درپی تقاضای اخیر روسیه حاضر است به این کشور درخصوص مسمومیت ادعایی یکی از مخالفان دولت به مسکو کمک کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۱:۰۰    
معاون وزیر دفاع یمن با اشاره به جاه طلبی های رژیم صهیونیستی و استعمار در یمن گفت که در دکترین نظامی یمن اولین دشمن، اسرائیل است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۰:۴۸    
وزارت دفاع روسیه از رهگیری 2 فروند هواپیمای جاسوسی آلمان و سوئد که قصد نقض حریم هوایی این کشور را داشتند، خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۰:۴۵    
مدیریت باشگاه نساجی به محمود فکری و کادر فنی نساجی اعلام کرد فردا در تمرین این تیم شرکت کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۰:۴۳    
رسانه های آمریکا امروز دوشنبه گزارش دادند سخنگوی کاخ سفید به بیماری کووید-19 مبتلا شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۰:۴۰    
وزیر ورزش و جوانان پیشنهاد تشکیل کمیته فنی منتخب پیشکسوتان را منطقی و حرفه ای دانست و از هیئت مدیره باشگاه استقلال خواست در این خصوص اقدام کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۰:۳۲    
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: ستاد حقوق بشر با همکاری دستگاه های ذیربط از جمله وزارت اطلاعات، اسامی 45 شخصیت حقیقی و حقوقی آمریکایی دخیل در تحریم های ظالمانه علیه مردم ایران را جمع آوری و تدوین کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۰:۲۶    
هافبک تیم فوتبال تراکتور به صورت رسمی قرارداد خود را با تیم سن پولتن اتریش به امضا رساند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۰:۱۹    
انفجار یک موتورسیکلت بمب گذاری شده در مرکز شهر فلوجه در غرب عراق تا کنون پنج زخمی در پی داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۹:۱۹    
امسال با نبود زائران ایرانی در مسیر راهپیمایی اربعین، مردم عراق که از مدت ها پیش در انتظار پذیرایی از زوار بودند با یادی از خدمات ایرانیان در این ایام، دلتنگی خود را ابراز داشته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۰:۱۷    
روحانی: می دانیم که مردم شرایط سختی دارند اما مهم این است که ملت ما دشمن را شکست دادند. دشمن را وادار به تسلیم خواهیم کرد. تحریم و بدگویی در کار ما تاثیر ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۰:۱۶    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی هاون مدیا فیلمی از نصب دروغ های ترامپ بر دیوار (بیش از 20000 دروغ ترامپ) در بروکلین نیویورک را منتشر کرد. مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۰:۰۹    
مدیران باشگاه نساجی همچنان از حضور محمود فکری در استقلال بی خبر هستند و معتقدند هیچ مذاکره ای برای پیوستن مربی خود به آبی پوشان صورت نگرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۰:۰۶    
در حالی که کشاورزان دشتستانی مجبورند خرمای خود را به قیمت حدود 6 هزار تومان به دلالان بفروشند، قیمت خرما در کلان شهرهای کشور به 35 هزار تومان می رسد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۰:۰۴    
به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام بیمارستان جم منتشر کرد: در راستای اطلاع رسانی به مردم هنردوست و هم میهنان عزیز به استحضار می رساند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۰:۰۳    
قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: سامانه ثنا به عنوان پل ارتباطی نهادهای مردمی با قوه قضائیه تعیین شده است که به زودی قابل بهره برداری خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۹:۵۵    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی هاون مدیا فیلمی درباره بمباران آذربایجان غربی در سال 65 را منتشر کرد: یازده بهمن 65 ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۹:۵۴    
تمرین امروز تم ملی فوتبال ایران در هوای بارانی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۹:۵۱    
حتی اگر مرده باشی، زائران امام حسین خوش آمدید تو را زنده می کند. مداحی عربی با نوای حاج میثم مطیعی و زیرنویس فارسی را در فیلم ببینید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۹:۵۰    
به گزارش مشرق به نقل از توییتر دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا که به خاطر ابتلا به ویروس جدید کرونا در بیمارستان بستری است، فعالیت های توییتری خود را از سر گرفته است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۸:۴۴    
به گزارش مشرق، یک پرستار در واکنش به حضور رییس مجلس در بیمارستان امام خمینی طی توییتی نوشت: اقای قالیباف فکر میکردیم که فراموش شده ایم مثل همیشه فارغ از تمام آدمها در سکوتی عمیق هر کدام در گوشه ی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۹:۴۴    
وزیر کشور با اشاره به درگیری آذربایجان و ارمنستان گفت: برخی گلوله ها به صورت خمپاره و توپ به مناطقی از کشورمان اصابت کرده و خواستیم که کنترل کنند و چنانچه ادامه یابد تذکرات قوی تری خواهیم داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۹:۳۸    
وزیر ورزش و جوانان گفت: هیچ دسیسه خارجی نمی تواند مقابل حمایت هواداران فوتبال نتیجه بگیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۹:۳۶    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش مدیا فیلمی از ژنرال مایکل هرتسوگ فرمانده پیشین ستاد وزارت دفاع رژیم صهیونیستی درباره ایران را منتشر کرد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۹:۲۶    
باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را درباره محرومیت این باشگاه از جذب بازیکنان جدید ارائه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۹:۲۵    
به گزارش مشرق، شبکه اجتماعی توییتر حساب توییتری شبکه اسپانیایی زبانِ صدا و سیما را به طور کامل از دسترس خارج کرد که نشان می دهد به احتمال زیاد نام این شبکه در لیست سیاه قرار گرفته است. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۹:۱۹    
به گزارش مشرق، همایون شجریان، در صفحه اینستاگرام خود درباره وضعیت جسمانی استاد شجریان نوشت: در راستای اطلاع رسانی به مردم هنردوست و هم میهنان عزیز باستحضار می رساند استاد عزیزمان دیروز عصر با ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۹:۱۳    
معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت که سازش برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی نفاق آن ها را برای فلسطینی ها روشن کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۹:۱۰    
عضو هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران گفت: اقدامی که باشگاه استقلال برای مذاکره با محمود فکری انجام داده غیر اخلاقی و غیر حرفه ای است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۹:۰۸    
وزیر خارجه فرانسه از آمادگی برای برقراری سریع آتش بس در قره باغ کوهستانی و انجام مذاکرات بین جمهوری های آذربایجان و ارمنستان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۹:۰۳    
به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به توییت یک پرستار درباره فراموشی کادر درمان طی توییتی نوشت: دلگرمی امروز مردم ما، مدافعین ایثارگر سلامت هستند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۹:۰۲    
وزیر امور خارجه روسیه با تأکید بر اینکه مسکو با هر فردی که در انتخابات آمریکا پیروز شود کار خواهد کرد گفت با توجه به تحولات اخیر آمریکا، وقوع بی ثباتی در این کشور بسیار محتمل است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۸:۵۸    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان دوره های ابتدایی و متوسطه که در روز سه شنبه15 مهر از شبکه های آموزش، چهار و قرآن پخش می شود، اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۸:۴۹    
سرمربی تیم فوتبال نساجی نشستی را با مدیران استقلال برگزار کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۸:۴۷    
بیشترین آسیب شوک وارد شده به بازار کار آمریکا ناشی از شیوع ویروس کرونا به زنان رنگین پوست این کشور وارد شده است.