پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۴May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 2 مهر 1399 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1399 مشرق نیوز 30 آبان 1399 مشرق نیوز 30 آذر 1399 مشرق نیوز 30 دی 1399 مشرق نیوز 30 بهمن 1399 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 1 مهر 1399 مشرق نیوز 2 مهر 1399 مشرق نیوز 3 مهر 1399 مشرق نیوز 4 مهر 1399 مشرق نیوز 5 مهر 1399 مشرق نیوز 6 مهر 1399 مشرق نیوز 7 مهر 1399 مشرق نیوز 8 مهر 1399 مشرق نیوز 9 مهر 1399 مشرق نیوز 10 مهر 1399 مشرق نیوز 11 مهر 1399 مشرق نیوز 12 مهر 1399 مشرق نیوز 13 مهر 1399 مشرق نیوز 14 مهر 1399 مشرق نیوز 15 مهر 1399 مشرق نیوز 16 مهر 1399 مشرق نیوز 17 مهر 1399 مشرق نیوز 18 مهر 1399 مشرق نیوز 19 مهر 1399 مشرق نیوز 20 مهر 1399 مشرق نیوز 21 مهر 1399 مشرق نیوز 22 مهر 1399 مشرق نیوز 23 مهر 1399 مشرق نیوز 24 مهر 1399 مشرق نیوز 25 مهر 1399 مشرق نیوز 26 مهر 1399 مشرق نیوز 27 مهر 1399 مشرق نیوز 28 مهر 1399 مشرق نیوز 29 مهر 1399 مشرق نیوز 30 مهر 1399 
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۱:۲۵    
آندره ولچک؛ روزنامه نگار و تحلیلگر آمریکایی و داور شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در استانبول ترکیه به طرز مشکوکی درگذشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۸:۱۱    
پاکسازی منطقه نخلستان بِریم آبادان جهت آماده سازی برای ایجاد باغ موزه دفاع مقدس از 1391 آغاز شد و پس از گذشت چند سال این باغ موزه امروز رسما آماده بازدید عموم شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۷:۰۸    
ایران تنها سعی می کرد متجاوز را از متصرفاتش بیرون براند. به رغم مقاومت جانانه ای که رزمندگان در روزهای اول هجوم دشمن داشتند، بعثی ها به دلیل کثرت نفرات و تجهیزات برتر ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۵:۵۵    
شهرهای مختلف آمریکا از جمله لوئیز ویل شاهد اوج گیری دوباره مجدد اعتراضات ضد نژادپرستی در واکنش به فرمان منع تقیبی است که برای سه پلیس قاتل صادر شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۰۹:۲۹    
تاکنون حدود 92 هزار میلیارد تومان اوراق اعم از مرابحه عام دولتی و اسناد خزانه در قالب حراجهای نقدی و غیر نقدی منتشر شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۰۶:۰۰    
مطالعات دنباله دار نشان می دهد کودکان زیر پنج سال به اندازه بزرگسالان می توانند ویروس کرونا را به دیگران انتقال بدهند و فرضیه عدم انتقال ویروس از این کودکان به دلیل سن کم شان به هیچ عنوان صحیح نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۰۲:۲۹    
درگیری بین گاوغوک های نر سالی یک بار و بر سر جفت اتفاق می افتد. طبق یک نظریه ناشناخته گفته شده که گاوغوک های نر حتی بچه های خود را نیز می خورند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۰۱:۴۱    
تصاویر رهگیری و شناسایی ناوگروه نیمیتز آمریکا توسط پهپادهای سپاه منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۷:۰۰    
مهاجم سوئدی تیم میلان به ویروس کرونا مبتلا شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۶:۳۳    
اولین طرح آزمایشی ادغام خدمات طب ایرانی در نظام شبکه بهداشت و درمان با حضور وزیر بهداشت و جمعی از مسئولان ارشد استان در شهرستان اردکان استان یزد افتتاح شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۰:۴۷    
به گزارش مشرق، علیرضا وهاب زاده، مشاور وزیر بهداشت در توییتر نوشت: اینستاگرام دل نوشته وزیر بهداشت برای حاج قاسم را حذف کرد... انبارهایم از سلاح خالی می شود؛ پائیز سنگینی فرا می رسد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۰:۲۸    
پیروزی مقابل الاهلی عربستان، پاداشی 150 هزار دلاری برای استقلال به همراه داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۰:۰۶    
برای خرید آپارتمان در مناطق مختلف بسته به متراژ و سال ساخت باید هزینه های مختلفی پرداخت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۸:۵۹    
فوق تخصص آسم و ایمونولوژی بالینی گفت: در شیوع کرونا مشاهده می کنیم برخی افراد بیش از حد دست ها را می شویند که وقتی هوا سرد شود، پوست خشک تر می شود؛ در نتیجه در این شرایط اگزما بیشتر می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۹:۲۱    
کابینه نتانیاهو در مقابله با ویروس کرونا با ناکامی مواجه شده است و به همین علت، ساکنان سرزمین های اشغالی هر روز با خشمی فزاینده به خیابان ها می ریزند و ضد سیاست های سران خود تظاهرات می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۷:۵۹    
مدیر واحد توسعه سیستم های حمل و نقل پاک شهرداری تهران از انجام 160 هزار سفر به صورت روزانه در پایتخت با دوچرخه خبر داد و گفت: 170 ایستگاه و پارکینگ دوچرخه در پایتخت راه اندازی شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۸:۳۵    
زباله های رها شده در طبیعت خطری جدی برای حیوانات محسوب می شوند و اغلب پس از مرگ از معده های آنان زباله های پلاستیکی خارج شده است.این تصاویر در مجمع الجزایر سوالبارد نروژ به ثبت رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۷:۲۹    
انتظار می رود سازمان غذا و داروی ایالات متحده به زودی استانداردهای سختگیرانه و جدیدی را برای مجوز استفاده اضطراری از واکسن کووید 19 اعلام کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۷:۲۹    
یک نشریه آمریکایی تاکید کرد: نقشه فشار حداکثری، ایران را مقاوم تر کرده و به همین دلیل شکست خورده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۶:۵۹    
به تازگی ابر باتری توسعه یافته که در آن فناوری باتری های لیتیوم یونی و ابرخازن استفاده شده و در 15 ثانیه شارژ می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۶:۲۸    
سفیر پیشین ایران در فرانسه می گوید: نباید از هیچ پنجره ای ولو کوچک نسبت به اروپا صرف نظر کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۵:۵۹    
دبیر ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل هوشمند معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ورود نخستین تاکسی های پرنده در مهرماه به آسمان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۵:۵۹    
پیشکسوت باشگاه استقلال می گوید مدیران و هواداران استقلال باید اجازه دهند تا پیشکسوت هایی مثل نامجومطلق که توانا هستند بالای سر تیم کار کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۳:۵۹    
محققان روس یک آنتی بیوتیک طبیعی یافته اند که مقاومت بیماری های مختلف را از بین می برد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۳:۵۹    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان در مسابقات بیشتر قدر موقعیت های خود را بدانند چرا که در غیر اینصورت ممکن است این گل نزدن ها عواقب بدی برایشان داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۲:۵۹    
لیونل مسی می تواند با درخشش در این فصل از رقابت های فوتبال اروپا، 4 رکورد تاریخی فوتبال را تغییر دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۱:۵۹    
بارسلونا در حالی یکشنبه شب اولین بازی فصل خود را آغاز می کند که سوال در خصوص ترکیب آینده او زیاد پرسیده می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۲:۳۵    
آمریکا با زیرپا گذاشتن توافق برجام، کاری کرده که کشورهای دیگر به تعهدات بین المللی واشنگتن اعتماد نداشته باشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۲:۲۶    
رییس کل بانک مرکزی در یادداشتی در اینستاگرام نوشت: بانک مرکزی در دو سال اخیر برای اصلاح نظام بانکی، خصوصا نحوه امهال محاسبه سود بر اساسی مبانی شرعی اقدامات بنیانی انجام داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۱:۳۳    
سازمان جاسوسی آمریکا، رئیس جمهور و مقامات بلندپایه روسیه را به تلاش برای تاثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری از طریق تضعیف نامزد دموکرات آن متهم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۱:۲۴    
سرپرست امنیت داخلی آمریکا روز چهارشنبه گفت که هیچ اطلاعاتی وجود ندارد که ثابت کند که ایران و چین در انتخابات 2020 ایالت متحده دخالتی دارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۰:۰۷    
رئیس ستاد مشترک ارتش الجزایر در دیدار با فرمانده نیروهای ارتش آمریکا در منطقه تاکید کرد که این کشور هیچ نیازی به کمک آمریکایی ها و دیگر نیروهای خارجی برای مبارزه با تروریسم ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۰:۳۹    
40 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن در روزهای پایانی هفته از شبکه های سیما پخش می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۰:۰۲    
رئیس جمهور لبنان از جامعه بین الملل درخواست کرد تا رژیم صهیونیستی را به اجرای مفاد قطعنامه 1701 ملزم و از حمله ارتش این رژیم به اراضی سوریه جلوگیری کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۲:۵۹    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی عصر هوشمندی به نقل از معصومه نصیری مدرس سواد رسانه ای درباره نظریه اسکیما یا کلیشه نوشت: ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۲:۵۹    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تحلیل شبکه های اجتماعی درباره افزایش محتواهای اربعین در شبکه های اجتماعی نسبت به سال های قبل نوشت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۳:۵۹    
برایتون با گلزنی علیرضا جهانبخش به مرحله بعد جام اتحادیه انگلیس راه یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۳:۵۴    
سه کشور اروپایی در راستای تکمیل سیاست موسوم به فشار حداکثری علیه ایران قصد دارند سفیران ایران در پایتخت های خود را احضار کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۳:۵۱    
به گزارش مشرق، صفحه توییتر دیلی میل آنلاین نوشت: با هدف مبارزه با موج دوم کرونا ویروس مقامات بهداشتی در پایتخت فرانسه تجمعات بالای 10 نفر را ممنوع اعلام کردند. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۳:۴۹    
به گزارش مشرق، علی خضریان، نماینده مجلس درباره نتیجه بازدید خود از سیستان و بلوچستان در صفحه اینستاگرام خود نوشت: گزارش سفر به بلوچستان ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۳:۴۸    
پادشاه عربستان در نشست مجمع عمومی سازمان ملل بدون اشاره به جنگ ویرانگر کشورش در یمن، بار دیگر ایران را مورد هجمه قرار داد و این کشور را به اتخاذ سیاست های مخرب در منطقه متهم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۳:۴۲    
مراسم عزاداری شهادت حضرت ر قیه (س) با حضور کودکان 3 تا 7 سال عصر چهارشنبه 2 مهرماه برگزار شد . این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در باغ اردوگاه خاتون مشهد برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۳:۴۰    
زمین لرزه ای به بزرگی 3.8 در مقیاس ریشتر حوالی دیهوک در خراسان جنوبی را لرزاند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۳:۳۹    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (چهارشنبه) در بدو ورود به مسکو در گفت و گو با خبرنگاران درباره این سفر و تحولات اخیر رخ داده از جمله در شورای امنیت سازمان ملل سخن گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۳:۳۵    
رئیس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: سقوط پل هوایی موجب مرگ یک نفر و مصدومیت 6 نفر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۳:۳۲    
تیم فوتبال شهرخودرو مقابل پاختاکور ازبکستان هم شکست خورد تا بدون گل زده و یک امتیازی که از حریف کرونا زده اش ( الهلال) گرفته بود به کارش در لیگ قهرمانان پایان دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۳:۳۰    
آمریکا با همه ادعاها تحمل یک نرم افزار و پیام رسان چینی را ندارد، عرصه جنگ مجازی جدی است و با تأسی به فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس در این جنگ تحمیلی مجازی هم برای شکست دشمن تلاش کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۲:۲۹    
معاینات اولیه حاکی از آن بود که آمنه از ناحیه سر به شدت آسیب دیده و به همین خاطر وارد کما شده، با این حال خانواده اش امیدوار بودند که او دوباره چشمانش را بازکند و به زندگی بازگردد اما..
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۳:۲۸    
برایتون امشب در جریان مسابقات جام اتحادیه انگلیس به مصاف پرستون رفت که گل اول برایتون توسط علیرضا جهانبخش دقیقه 57 به ثمر رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۳:۲۶    
از احمقی پرسیدند پروانه موتور هواپیما کارش چیه؟ گفت؛ خُب معلومه! برای اینکه خلبان گرمش نشه!
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۳:۲۵    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: نه تا از همسایه های زن عموشون، با موشک های نه متری شهید شدن. پ.ن: روزهای آخر اسفند سال پنجاه و نه، در میان هم وطنان جنگ زده ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۳:۲۳    
لوچسکو سرمربی الهلال عربستان به کنار گذاشته شدن تیمش از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۳:۲۱    
وزیر امور خارجه ایران در سی و یکمین سفر خود به روسیه به عنوان رئیس دستگاه دیپلماسی و در چهارمین سفر در شش ماه اخیر وارد مسکو شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۳:۱۴    
حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت مجلس در برنامه تهران20 از ناکامی وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو در تامین واکسن آنفلوانزا خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۳:۱۲    
رئیس جمهور عراق در سخنرانی خود در هفتاد و پنجمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل گفت که جنگ با تروریسم ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۳:۱۱    
نماینده آمریکا در سازمان ملل از نامه دبیر کل سازمان ملل که در آن با تلاش واشنگتن برای بازگرداندن تحریم ها علیه ایران مخالفت شده بود ابراز ناخرسندی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۳:۰۹    
پزشک تیم فوتبال استقلال از مصدومیت دوباره وریا غفوری در دیدار مقابل الاهلی عربستان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۳:۰۱    
معاون کل وزیر بهداشت با حضور در برنامه تیتر امشب گفت: آنچه نگران کننده است قرمز بودن 29 استان کشور و قرار گرفتن عدد مولد روی عدد یک و چند دهم است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۲:۵۴    
پس از صعود تیم فوتبال استقلال به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کارکنان هتل محل اقامت آبی پوشان در دوحه قطر برای اعضای این تیم جشن گرفتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۲:۵۳    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: روی سنگ قبر حاج حسین خرازی بیشترین فضا را اسامی عملیات هایی که ایشون فرمانده بوده اشغال کرده، با خوندنش احساس تکلیف آدمو یقه میکنه ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۲:۳۷    
فرایند انتخاب رشته داوطلبان مجاز شده کنکور سراسری 99 در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۲:۳۳    
به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام کاوش مدیا فیلمی از اظهارات فرمانده پیشین یگان تکاوران ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی درباره ایران را منتشر کرد: قابلیت های پیشرفته ایران ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۲:۳۱    
شهریار مغانلو بازیکن سابق تیم فوتبال پیکان به سانتاکلارا پرتغال پیوست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۲:۲۹    
به گزارش مشرق، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توییتر از آخرین بخش همسان سازی حقوق 4 صندوق بازنشستگی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۲:۲۶    
یک هیأت رسمی رژیم صهیونیستی امروز در پایتخت بحرین با مقامات این کشور درباره زمینه های همکاری دوجانبه گفت وگو کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۲:۲۵    
به گزارش مشرق، احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مجلس طی توییتی نوشت: معاون اول رییس جمهور گفت: اینکه تصور شود دولت به تنهایی قادر است همه مسائل را حل و فصل کند تصور اشتباهی است و فشار بر دولت جز ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۲:۲۵    
در لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال شهرخودرو در نیمه اول مقابل پاختاکور ازبکستان به نتیجه مساوی رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۲:۲۴    
به گزاررش مشرق، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (چهارشنبه) با رد گزارشهای اخیر منتشر شده در روزنامه گاردین ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۲:۲۱    
مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال به دنبال صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پاداش ویژه ای برای شاگردان مجید نامجومطلق در نظر گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۲:۲۰    
کاظم جلالی گفت: در پرتو اراده رهبران و مقامات عالی دو کشور، مناسبات دو جانبه در راستای تامین منافع مشترک و کمک به تامین امنیت منطقه ای و بین المللی از روندی رو به رشد برخوردار است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۲:۱۰    
فیلم سقوط وحشتناک پل عابر پیاده ایستگاه گرگان بهشهر را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۲:۰۷    
کنفدراسیون فوتبال در نهایت تصمیم به کنار گذاشتن تیم فوتبال الهلال عربستان از مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۲:۰۲    
شبکه اسکای نیوز اعلام کرد که آمریکا معافیت های عراق از تحریم های ایران را به مدت 60 روز دیگر تمدید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۲:۰۰    
جدول زمانی آموزش تلویزیونی دروس دانش آموزان برای روز پنجشنبه 3 مهر 99 اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۱:۵۷    
گروهی از عربستانی های مقیم خارج عربستان سعودی در اعتراض به مقامات این کشور از تشکیل حزبی خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۱:۵۰    
یک مقام آمریکایی کشورهای اروپایی را درباره نقض تحریم هایی ادعایی سازمان ملل علیه ایران که واشنگتن مدعی بازگشت آنها شده است تهدید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۱:۴۶    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، با هشدار به بانک های استان گفت: در صورت اهمال بانک ها در پرداخت تسهیلات کرونا، به سازمان بازرسی اعلام جرم می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۱:۴۳    
فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه، از توزیع یک هزار دستگاه یخچال فریزر در مناطق محروم شهرستان بشاگرد طی روزهای آینده خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۱:۴۳    
دیدار الهلال با شباب الاهلی به دلیل ناقص بودن لیست تیم عربستانی لغو شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۸:۳۸    
آنسو فاتی با امضای قراردادی بلندمدت و با بند فسخ 400 میلیون یورویی، تا سال 2024 در نیوکمپ ماندگار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۸:۳۵    
جامعه روحانیت مبارز ضمن تسلیت درگذشت آیت الله ممدوحی او را از روحانیون برجسته و انقلابی و از اساتید فاضل دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۸:۲۷    
دولت افغانستان با انتقاد از عدم حضور رسانه ها و خبرنگاران در نشست گفت وگوهای صلح در قطر، اعلام کرد این رفتار عقب گرد سیاسی و برخورد طالبانی با رسانه های این کشور است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۸:۲۴    
2 بازیکن تیم فوتبال استقلال همچنان از لیست 18 نفره این تیم برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا دور هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۸:۲۰    
در معاملات شب گذشته و پس از آنکه مدیرعامل تسلا به سهامداران قول داد که قیمت خودروهای برقی تولیدی را کاهش دهد، ارزش تسلا 50 میلیارد دلار ریخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۸:۱۷    
روایتی از 16 ساعت مقاومت مظلومانه کهگیلویه و بویراحمدی ها در جنگ تحمیلی را در فیلم ببینید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۸:۰۶    
حجت الاسلام حسین انصاریان که مدتی در بیمارستان خاتم الانبیاء به علت ابتلا به کرونا بستری بود، دقایقی پیش از بیمارستان مرخص شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۸:۰۳    
فرماندار شهرستان کنارک،گفت: صید ترال تهدیدی جدی برای صیادان شهرستان های کنارک و چابهار و بویژه نوار ساحلی کشور محسوب می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۸:۰۲    
یک روزنامه پرتغالی علت تأخیر سفر مهاجم سابق پرسپولیس به این کشور را اصرار علی علیپور برای همراهی خانواده اش عنوان کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۸:۰۰    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شکل بازی پرسپولیس به ویژه در خط دفاعی ممکن است تبعات سنگینی داشته باشد چرا که با کوچکترین اشتباه ممکن است دروازه پرسپولیس تهدید شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۷:۵۹    
مراسم شهادت حضرت رقیه(س) همزمان با افتتاح حسینیه بیت الرقیه(س) باحضور آیت الله موسوی جزایری، زعیم حوزه های علمیه استان خوزستان و نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در منطقه حصیرآباد اهواز برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۷:۵۴    
مقامات دولت آلمان در واکنش به برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور بلاروس، در ادامه موضع قبلی خود باز هم از پذیرش او سر باز زدند و از تحریم گفتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۷:۳۸    
رشته های جدید و اصلاحات دفترچه های راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1399 منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۷:۳۳    
یک تحلیل گر عراقی با اشاره به اینکه توافق عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با تل آویو تحت نظارت واشنگتن صورت گرفته گفت که آمریکا با این کار یک ائتلاف تروریستی علیه محور مقاومت تشکیل داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۷:۲۷    
معاون فنی ورزشی صنعت نفت آبادان پس از اتمام دوره کاری اش از این باشگاه جدا شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۷:۲۴    
مواردی که جو بایدن درباره مواجهه با ایران مطرح کرده دقیقا همان 12 شرطی است که مایک پمپئو، وزیر خارجه دولت ترامپ پیش از این مطرح کرده بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۷:۲۰    
یک پایگاه خبری عربی به نقل از منابع آگاه از تدارک مصطفی الکاظمی برای تاسیس یک حزب سیاسی با هدف مشارکت در انتخابات پارلمانی آتی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۷:۱۶    
ترکیب تیم فوتبال الاهلی عربستان برای بازی با استقلال مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۷:۰۷    
رئیس جمهور آمریکا در واکنشی تند علیه حمایت خانواده جان مک کین سناتور ارشد جمهوری خواه از نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری، جو بایدن را سگ دست آموز مک کین توصیف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۷:۰۲    
در حالی که باقی جهان به سختی می کوشند تا گسترش کرونا را تحت کنترل در آورند، ما به یک قله ناخوشایند از آمار مبتلایان رسیدیم؛ 200 هزار نفر شهروند آمریکایی از کرونا جان باخته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۷:۰۰    
به گزارش مشرق، مراسم الحاق 188 فروند پهپاد و بالگرد به نیروی دریایی سپاه صبح امروز (چهارشنبه) در بندرعباس و با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه برگزار شد. ...