پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۲۲:۱۶May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 23 مهر 1399 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1399 مشرق نیوز 30 آبان 1399 مشرق نیوز 30 آذر 1399 مشرق نیوز 30 دی 1399 مشرق نیوز 30 بهمن 1399 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 1 مهر 1399 مشرق نیوز 2 مهر 1399 مشرق نیوز 3 مهر 1399 مشرق نیوز 4 مهر 1399 مشرق نیوز 5 مهر 1399 مشرق نیوز 6 مهر 1399 مشرق نیوز 7 مهر 1399 مشرق نیوز 8 مهر 1399 مشرق نیوز 9 مهر 1399 مشرق نیوز 10 مهر 1399 مشرق نیوز 11 مهر 1399 مشرق نیوز 12 مهر 1399 مشرق نیوز 13 مهر 1399 مشرق نیوز 14 مهر 1399 مشرق نیوز 15 مهر 1399 مشرق نیوز 16 مهر 1399 مشرق نیوز 17 مهر 1399 مشرق نیوز 18 مهر 1399 مشرق نیوز 19 مهر 1399 مشرق نیوز 20 مهر 1399 مشرق نیوز 21 مهر 1399 مشرق نیوز 22 مهر 1399 مشرق نیوز 23 مهر 1399 مشرق نیوز 24 مهر 1399 مشرق نیوز 25 مهر 1399 مشرق نیوز 26 مهر 1399 مشرق نیوز 27 مهر 1399 مشرق نیوز 28 مهر 1399 مشرق نیوز 29 مهر 1399 مشرق نیوز 30 مهر 1399 
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۷:۳۰    
حالا که نگاه به خارج شکست خورده، عاقلانه این است که گفتمان دولت تغییر کند اما متأسفانه هنوز همتی در این باره دیده نمی شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۶:۰۰    
انتشار نامه اعتراض وزیر اقتصاد به معاون اقتصادی رئیس جمهور، نشانه هایی از وجود چنددستگی در دستگاه های زیر نظر دولت را به تصویر می کشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۴:۴۶    
ما تصور می کنیم که برای رسیدن به موفقیت های بزرگ در زندگی، حتما باید تغییرات بزرگ در خودمان ایجاد کنیم در صورتی که گاهی تغییرات کوچک هم می تواند زندگی ما را متحول کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۲:۲۳    
آقای زنگنه به جای اینکه در ماه های پایانی وزارت بگوید دیگر وارد کار دولتی نمی شوم، کاش همان سال 92 به دولت برنمی گشت و فرصت های کار را هدر نمی داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۴:۵۹    
با شروع فصل سرما در ایران،موج سوم کرونا سنگین تر از موج های اول و دوم در جریان است و نگرانی ها در خصوص شیوع این ویروس را بیش از گذشته افزایش داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۲:۰۷    
در برقراری ارتباط تلفنی با مشتریان، هویت تماس گیرندگان اهمیت بسیار زیادی دارد. برای آن که بتوانیم ارتباط تلفنی موثرتری با مشتریان و تماس گیرنده ها برقرار کنیم ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۱:۱۴    
مومو، یک دختر است که به شکل بسیار زشتی همراه با یک خنده جوکر مانند، در آمده است و داستان خطرناک شدن Momo از فیس بوک آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۰۶:۲۵    
پالس های ضعفی که گاه و بیگاه از داخل مخابره می شود، عامل اعتیاد ترامپ به تحریم ها و مایه امیدواری او به ادامه این مسیر است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۱۰:۳۱    
شهید محمود رادمهر ، یکی از شهدایی است که پیکر او پس از گذشت نزدیک به 5 سال از منطقه خان طومان سوریه به میهن بازگشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۰۱:۱۵    
یک کارشناس تغذیه، در ارتباط با علل افزایش چاقی در کودکان، نکاتی را متذکر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۰:۴۸    
یک کارشناس هواشناسی گفت: از اواخر روز سه شنبه و روز چهارشنبه هفته آینده با نفوذ جریانات شمالی شاهد کاهش دمای هوا، وزش باد و بارش در استان های ساحلی دریای خزر خواهیم بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۳:۲۹    
عزاداری زائران رضوی در سالروز رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۲:۵۹    
همزمان با آغاز فصل پائیز آلودگی هوای استان البرز به سطح هشدار نارنجی رسیده و در آستانه قرمز قرار دارد، این امر زنگ خطر را برای سلامت ساکنان استان به صدا درآورده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۰۹:۱۵    
تصاویر هوایی از حرم امیرالمؤمنین علیه السلام در شب رحلت پیامبر اعظم(ص) را ببینید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۰۷:۳۰    
متخصص بیماری های عفونی، با بیان اینکه سل یک بیماری عفونی مزمن و کشنده اما قابل پیشگیری و درمان است، بر ضرورت مراجعه بیماران مسلول به مراکز درمانی بدون ترس از ابتلا به کرونا تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۰۲:۲۳    
به فاصله کمتر از 20 روز تا زمان برگزاری انتخابات آمارها حاکی از برتری بایدن در نظرسنجی ها بوده و نامزد دموکرات ها در پایگاه سنتی جمهوری خواهان نیز جلو افتاده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۹:۰۲    
معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در سه روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب شرق کرمان و شرق هرمزگان افزایش سرعت وزش باد و گرد و خاک پیش بینی می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۸:۴۳    
قیمت دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنج شنبه 24 مهرماه 1399، در صرافی های بانکی 31 هزار و 700 تومان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۵:۳۱    
در این روزها هر آمریکایی ممکن است در خصوص سفارت آمریکا در بغداد آن را به صورت یک ساختمان تصور کند در حالی که خیلی فراتر از آن است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۳:۴۷    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در واکنش به تحریم بانک های ایرانی برای واردات واکسن آنفولانزا طی توییتی نوشت: با تحریم تمام بانک های ایران، آمریکا رسما و بدون هیچ ظاهرسازی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۳:۱۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: قیمت های دستوری، صنعت خودروی کشور را با زیان هنگفتی روبرو کرده و درحال حاضر شاهد سه نوع قیمت مصوب، تمام شده و قیمت بازار هستیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۲:۳۴    
سند امنیت قضایی در 37 ماده از سوی آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه ابلاغ شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۲:۲۴    
مرحله سوم کمک مومنانه سپاه همزمان با آخر ماه صفر در شهرستان زنجان در حال اجراست.در این مرحله 4500 بسته معیشتی به نیازمندان اهدا می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۰:۵۱    
علیرضا حیدرآبادی پور مدیرعامل اسبق بانک سرمایه که درحین تحقیقات مقدماتی از کشور خارج شده بود با تلاش پلیس اینترپل جمهوری اسلامی توسط پلیس اسپانیا دستگیر و به کشور مسترد گردیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۰:۴۲    
مهاجم فصل گذشته ماشین سازی تبریز به صنعت نفت آبادان پیوست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۰:۲۹    
جوزف براون، کارشناس اقتصادی آمریکایی: آمریکا از دلار بعنوان سلاحی برای تسلیم کردن کشورها استفاده می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۰:۲۷    
به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از شهرستان خاش در توییتر نوشت: در روستای دشت رباط شهرستان خاش ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۰:۰۸    
استان مازندران غنی ترین کلکسیون انار کشور را با ذخیره سازی 920 گونه در اختیار دارد. بیشترین میزان تولید انار در مازندران مربوط به شرق این استان به ویژه شهرستان بهشهر است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۸:۲۹    
پزشکان در مناطق مختلف جهان همچنان در حال کشف عوارض جدیدی از کرونا هستند، این بیماری اکنون خود را با علائمی مانند درد گردن و ضربان سریع قلب نشان می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۹:۰۰    
رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره): آمار بیماران بدحال مبتلا به کرونا به شدت افزایش یافته است. اگر این روند ادامه یابد، ممکن است تخت کافی برای بستری نداشته باشیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۷:۲۹    
دانشمندان آمریکایی در تحقیقات جدید خود به بررسی احتمال ابتلای مجدد افراد به کووید 19 پرداختند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۷:۰۰    
سخنگوی حزب کارگزاران می گوید: دولت گرفتار مشکل کارآمدی است و اصلاح طلبان 8 ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری همچنان به سردرگمی مواجه هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۶:۳۰    
ارگان مطبوعاتی حزب کارگزاران (از احزاب ائتلافی دولت) تاکید کرد: وعده های اقتصادی دولت در سال های اخیر وعده های توخالی بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۵:۴۹    
در حاشیه مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) که در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران در حال برگزاری است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۴:۵۹    
محققان در تازه ترین بررسی دریافتند که مرده زایی و زایمان زودرس احتمال ابتلا به بیماری قلبی، سکته مغزی یا نارسایی قلبی مادران را دو برابر می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۴:۲۶    
کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بازی برابر سوئد در لیگ ملت های اروپا غایب بود. او در قرنطینه خانگی به سر می برد و با انتشار عکسی از هم تیمی های خود حمایت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۳:۵۵    
تست کرونای هافبک آمریکایی باشگاه یوونتوس مثبت اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۱:۵۹    
یکی از برنامه های تلویزیونی پرتغال سئوالی را در ارتباط با مهاجم تیم ملی فوتبال ایران مطرح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۱:۲۹    
اموالی که به دست آن حضرت می رسید اگر حق جنگ جویان و یا فقیران و امثال آنها بود، در اسرع وقت بین آنها تقسیم می کرد و سعی داشت چیزی از اموال عمومی نزد آن حضرت باقی نماند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۰:۴۸    
آنان که از امام راحل و خلف حاضر او شمیم روحبخش شما را استشمام کرده اند و بر سر آنند تا آن عهد را که با خدای خویش بسته اند، در رکاب ولی زمان، اَرَنی گویان به میقات برند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۰:۴۵    
مردم شهرستان ساری با حضور در تکیه پهنه کلای ساری با پیکر شهید مدافع حرم محمود رادمهر وداع کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۱:۲۶    
رئیس جمهوری آذربایجان از تصرف چند روستا در قره باغ خبر داد .
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۰:۰۸    
دبیرکل کتائب سید الشهداء (ع) به اظهارات موهن وزیر خارجه پیشین و برکنار شده عراق درباره الحشد الشعبی پاسخ داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۰:۵۹    
متأسفانه رئیس جمهور بار دیگر برای اقناع سازی افکار عمومی به تحریف وقایع تاریخی صدر اسلام روی آورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۳:۵۶    
منابع خبری از موافقت رژیم صهیونیستی با ساخت 1300 واحد مسکونی جدید در اراضی اشغالی کرانه باختری خبر داده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۳:۵۲    
پدر شهید رجایی فر در شب وداع فرزند شهیدش در مصلی نماز جمعه بابل گفت: دشمن هرگز نمی تواند بر ملت ما مسلط شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۳:۴۲    
"کریستالینا جورجیووا" مدیر صندوق بین المللی پول چهارشنبه شب گفت که این صندوق آمادگی کامل دارد تا برای حل مشکلات مالی به دولت بیروت کمک کند، اما نیازمند یک شریک در داخل دولت است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۰:۳۸    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه در روز پنجشنبه 24 مهر ماه 99 از طریق شبکه های آموزش، چهار و قرآن اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۳:۳۷    
مقام دولت نجات ملی یمن، تبادل افراد با واشنگتن را تأیید کرد و گفت که این تبادل بعد از آن صورت گرفت که سازمان ملل به تعهدات خود در ذیل توافق سوئد عمل نکرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۳:۳۳    
منابع سوری از خروج دهها خروج نظامیان اشغالگر آمریکایی و حرکت آنها به سمت عراق خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۰:۲۶    
همسر رییس جمهور آمریکا اعلام کرد پسر کوچک ترامپ به کرونا مبتلا شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۳:۰۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از سفر عبدالله عبدالله رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان در روز یکشنبه 27 مهر ماه به تهران خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۲:۵۶    
وزیر امور خارجه آمریکا گفت عربستان سعودی شریک کلیدی واشنگتن در کمپین فشار حداکثری علیه ایران است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۲:۵۲    
مجمع منادیان عدالت و اصلاح در واکنش به شائبه استخدام های رانتی در ماه های پایانی دولت حسن روحانی واکنش نشان داد و با خطاب قرار دادن هوشنگ بازوند خواستار شفافیت موضوع شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۲:۴۷    
دفتر ریاست جمهوری لبنان اعلام کرد که رئیس جمهور نشست با اعضای پارلمان برای تعیین نامزد نخست وزیری این کشور را به مدت یک هفته به تعویق انداخته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۲:۴۴    
راننده شهرستانی که به اتهام قتل پسر جوان بازداشت شده در دادگاه مدعی شد بی گناه است و گوشی موبایل قربانی را در ماشینش پیدا کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۲:۴۰    
وزیر کشور فرانسه از بسته شدن ده ها مسجد و مراکز آموزشی اسلامی با ادعای مبارزه با افراط گرایی در این کشور خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۳:۳۹    
به گزارش مشرق، علی کریمی ، با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود از علاقه شجاع خلیل زاده برای ماندن در پرسپولیس خبر داد و به بی کفایتی مدیریت باشگاه اشاره کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۲:۳۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت که مجمع در دوره جدید با هر سیاست ابلاغی، سه قوه را موظف می کند که گزارشی از برنامه های تدوینی خود ارائه دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۳:۳۶    
مسابقات دور رفت رقابت های گروه ب لیگ برتر کشتی فرنگی جام باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) و گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرداشب به پایان می رسد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۲:۳۲    
یک پایگاه خبری جزئیاتی از همکاری لابی صهیونیستی موسوم به بنیاد دفاع از دموکراسی با دولت آمریکا برای راه اندازی جنگ رسانه ای-اقتصادی علیه ایران فاش کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۳:۳۰    
18000 حلقه لاستیک دولتی و 28 هزار تن انواع ورق های فولادی توسط وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران شناسایی و توقیف شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۳:۲۸    
امسال به هم ریختگی دخل و خرج مردم در حالی است که دولت هم اصلاً شرایط خوبی ندارد و با کسری بودجه شدید مواجه است. در چنین شرایطی تنها انتظار بحق مردم از مسئولان، کنترل قیمت هاست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۳:۲۶    
رئیس هیات مدیره استقلال فروش مهدی قایدی را تکذیب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۲:۱۹    
سرویس مطبوعاتی رئیس جمهور قرقیزستان روز چهارشنبه بیانیه مربوط به استعفای وی را تکذیب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۳:۱۷    
پس از مثبت اعلام شدن تست کرونای مربی دروازه بانان تیم ملی فوتسال، ناظم الشریعه هم تا اعلام جواب تست کرونا به قرنطینه رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۲:۱۶    
نیروهای الحشدالشعبی (بسیج مردمی) عراق چهارشنبه شب تجمع گروهک تروریستی داعش را در شمال استان سامرا در شمال عراق درهم کوبیدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۲:۱۲    
شهر توریستی ماچو پیکچو در پرو برای یک توریست ژاپنی که از ماه مارس منتظر این سفر بود، باز شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۳:۱۰    
رویارویی العربی و الریان در رقابت های قطر کاپ در حضور بازیکن ایرانی با تساوی به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۲:۰۷    
به همت کانون های خدمت رضوی خراسان رضوی، از آذر 98 تاکنون سه مرحله طرح حمایتی آقا حساب کردند با هزینه یک میلیارد و 600 میلیون ریال، اجرا شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۲:۰۱    
انبارلویی می گوید: هر جریان و فردی که بخواهد منهای پرچم ولی فقیه، پرچم عدالت خواهی را به دست بگیرد، باید بدانیم که این، جریانی مشکوک و ملکوک است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۲:۵۸    
گلر کروات پرسپولیس گفت: فقط احترام می خواهم و اگر باشگاه مرا بخواهد برمی گردم ولی اگر نخواهد نمی دانم چه اتفاقی می افتد و چه پیش می آید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۱:۴۳    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش مدیا فیلمی از اظهارات کارشناس ضد ایرانی درباره انتخابات آمریکا و ایران را منتشر کرد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۲:۲۲    
معاون وزیر بهداشت با اشاره به جزئیات تردد خودروها در 5 شهر کشور، گفت: تردد بین تهران و کرج هیچ محدودیتی ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۱:۱۴    
به گزارش مشرق، سیدعزت الله ضرغامی، عضو شورای عالی فضای مجازی در واکنش به نرخ دلار طی توییتی نوشت: با صعود سرسام آور ارزش دلار، اکثریت مردم توان خرید کالاهای اساسی (13قلم) را ندارند. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۲:۰۴    
رئیس پلیس بین الملل ناجا گفت: مدیر عامل اسبق بانک سرمایه از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) به کشور انتقال و برای سیر مراحل قانونی، تحویل مقامات قضایی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۲:۰۳    
باشگاه استقلال در تلاش است تا با صدور تاییدیه ویزای دیاباته، این بازیکن را هر چه سریع تر به جمع آبی پوشان بازگرداند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۱:۵۳    
دولت فرانسه از اعمال مجدد وضعیت اضطراری در این کشوربه دلیل شیوع موج دیگری از بیماری کرونا خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۱:۳۴    
یک روزنامه آمریکایی مدعی شده انصارالله یمن روز چهارشنبه دو شهروند بازداشت شده آمریکایی را آزاد کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۱:۲۰    
به گزارش مشرق، مهدی کشت دار، مدیرعامل خبرگزاری قوه قضائیه در خصوص بازگرداندن مدیرعامل فراری بانک سرمایه طی توییتی نوشت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۰:۱۵    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی سیاهی درباره ممنوعیت فیسبوک در انتشار محتوای انکار هولوکاست نوشت: شرکت فیس بوک اعلام کرد محتوای انکار هولوکاست را حذف خواهد کرد و علاوه بر آن در آینده جستجوهای مربوط به ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۱:۱۳    
پلیس فدرال و آژانس امنیت زیرساخت های آمریکا از هک شدن سیستم های انتخاباتی ایالات متحده از سوی عوامل ناشناس خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۱:۱۱    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در محافل خصوصی گفته است اگر نتانیاهو بر سیاست های قبل خود اصرار کند، در راستای انحلال پارلمان قدم خواهد برداشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۱:۰۵    
به گزارش مشرق، علیرضا وهاب زاده، مشاور وزیر بهداشت در خصوص اجرای محدودیت برای مقابله با کرونا در توییتر نوشت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۱:۰۵    
وزیر امور خارجه آمریکا گفت، با توجه به تفاهمی که طی هفته های اخیر با مسکو ایجاد شده، از تمدید معاهده تسلیحات اتمی با روسیه استقبال می کند و همچنین کره شمالی هنوز موشک جدیدش را آزمایش نکرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۱:۰۰    
قاضی سری آ اعلام کرد ناپولی برابر یوونتوس 3 بر صفر بازنده است و یک امتیاز هم از این تیم کسر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۰:۵۷    
در راستای مأموریت ابلاغی رئیس قوه قضائیه و برای اولین بار، یک مجرم بزرگ اقتصادی از اروپا به کشور بازگردانده شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۰:۴۷    
حضور نظامی در اقصی نقاط جهان همواره از راهبردهای اصلی ایالات متحده بوده و در کنار حفظ آنچه هژمونی و برتری نظامی آمریکا نامیده می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۹:۴۳    
به گزارش مشرق، کاربر فضای مجازی در واکنش به یکی از خبرهای بی بی سی در توییتی نوشت: بی بی سی فارسی هنوز دنبال کم رنگ کردن اربعینه! بهاره جان یه هفته است که اربعین تموم شده ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۰:۳۹    
به گزارش مشرق، دیاباته در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد به زودی به ایران می آید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۰:۲۴    
رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: 15 گروه پرخطر را در تهران شناسایی کردیم و افرادی که در این دسته ها هستند باید از دورکاری استفاده کنند و شامل دستگاه های دولتی و بخش خصوصی نیز می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۹:۱۵    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی هاون مدیا با انتشار فیلمی درباره چهارمین شکست در پرتاب موشک کروز هندی نوشت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۰:۰۹    
قسط اول واریزی باشگاه پرسپولیس به حساب برانکو ایوانکوویچ در حساب این مربی قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۹:۵۹    
وزیر خارجه قطر در سفری به کویت با امیر این کشور دیدار و پیام مکتوب امیر قطر را تقدیم وی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۹:۴۲    
پنجمین جلسه رسیدگی به اتهامات محمد امامی و 33 متهم دیگر پرونده بانک سرمایه به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۹:۲۵    
پرونده ترسیم مرزهای جنوبی لبنان با فلسطین اشغالی به ویژه در یک دهه گذشته مهم ترین موضوع اختلاف میان دو طرف بوده که به دلیل زیاده خواهی های رژیم صهیونیستی تاکنون به نتیجه نرسیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۹:۰۸    
عراقچی در دیدار سفیر جدید دانمارک ضمن اعلام مخالفت ایران با هرگونه حضور نظامی خارجی در خلیج فارس، گفت: دانمارک و دیگر کشورهای اروپایی به جای اعزام نیرو با سیاست های غلط آمریکا مقابله کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۹:۰۳    
سخنگوی وزارت خارجه ادعاهای اخیر مبنی بر هشدار دیپلمات بازداشت شده ایرانی به مقامات بلژیک را یک خبرسازی سطحی خواند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۸:۴۶    
کارگزار اسپانسری باشگاه پرسپولیس از پرداخت بیش از 75 میلیارد تومان به این باشگاه خبر داد و تاکید کرد برای پرداخت بدهی برانکو پیش شرطی نداشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۸:۴۶    
رئیس بنیاد مستضعفان، جزئیات تخصیص 230 میلیارد تومانی این بنیاد در چهارمین مرحله رزمایش کمک های مؤمنانه را تشریح کرد.