چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۴:۵۱May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 19 مهر 1399 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1399 مشرق نیوز 30 آبان 1399 مشرق نیوز 30 آذر 1399 مشرق نیوز 30 دی 1399 مشرق نیوز 30 بهمن 1399 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 1 مهر 1399 مشرق نیوز 2 مهر 1399 مشرق نیوز 3 مهر 1399 مشرق نیوز 4 مهر 1399 مشرق نیوز 5 مهر 1399 مشرق نیوز 6 مهر 1399 مشرق نیوز 7 مهر 1399 مشرق نیوز 8 مهر 1399 مشرق نیوز 9 مهر 1399 مشرق نیوز 10 مهر 1399 مشرق نیوز 11 مهر 1399 مشرق نیوز 12 مهر 1399 مشرق نیوز 13 مهر 1399 مشرق نیوز 14 مهر 1399 مشرق نیوز 15 مهر 1399 مشرق نیوز 16 مهر 1399 مشرق نیوز 17 مهر 1399 مشرق نیوز 18 مهر 1399 مشرق نیوز 19 مهر 1399 مشرق نیوز 20 مهر 1399 مشرق نیوز 21 مهر 1399 مشرق نیوز 22 مهر 1399 مشرق نیوز 23 مهر 1399 مشرق نیوز 24 مهر 1399 مشرق نیوز 25 مهر 1399 مشرق نیوز 26 مهر 1399 مشرق نیوز 27 مهر 1399 مشرق نیوز 28 مهر 1399 مشرق نیوز 29 مهر 1399 مشرق نیوز 30 مهر 1399 
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۰:۴۴    
رژیم بعث عراق پس از عملیات ثامن الائمه (ع) همچنان به دنبال تأمین نیازهای نظامی خود از طریق مرزهای زمینی اردن، کویت و عربستان است که بخشی از آن از منطقه عرعر واقع در مرز عربستان انجام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۰۱:۰۱    
اگر از جمله افرادی هستید که به تازگی در تماس با فرد آلوده به کروناویروس بوده اید، انجام تست تشخیصی اولین اقدام توصیه شده نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۶:۴۴    
هم اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 470 هزار تومان، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 16 میلیون و 250 تومان و قیمت دلار 31 هزار و 700 تومان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۰:۱۸    
ائتلاف سعودی با ادامه تجاوز نظامی به یمن، در 24 ساعت گذشته، 316 بار آتش بس در استان الحدیده یمن (غرب) را نقض کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۱:۳۲    
چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات محمد امامی و 33 متهم دیگر پرونده صبح امروز دوشنبه (21 مهرماه) به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۰:۰۰    
وقتی که با حماسه ها و پایداری و صبر و مقاومت و ایثار و شهادت نسلی بی نظیر مواجه می شوی اول خودت را در برمی گیرد و باخودت عجین می شود و کاملاً درفضا و زمان و مکان قرار می گیری و کم کم آدم دیگری می شوی.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۹:۲۸    
چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات محمد امامی و 33 متهم دیگر پرونده بانک سرمایه در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۷:۰۰    
یک روزنامه زنجیره ای بزک کننده FATF اذعان کرد: حتی اگر ایران تمام خواسته های FATF را بپذیرد، بانک ها به خاطر تحریم های آمریکا نمی توانند با ایران همکاری کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۲:۲۴    
دادن آدرس های غلط برای همکاری با FATF موجب تخریب روابط ایران و چین می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۰:۲۹    
ناسا مشغول آزمایش لباس فضانوردی زیر آب است تا فضانوردان مأموریت آرتمیس شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۳:۴۵    
یزد فرمانده انتظامی استان یزد از کشف بالغ بر هزار کیلوگرم مواد مخدر در یزد خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۷:۵۹    
مرکز پژوهش های مجلس طی گزارشی اعلام کرد که حوزه صنعت نامناسب ترین ارزیابی را از وضعیت امنیت سرمایه گذاری داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۵:۴۰    
معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر روز شنبه 19 مهر از مرکز توانبخشی جانبازان شهید بهشتی بازدید و با جانبازان این آسایشگاه دیدار و گفت وگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۴:۲۹    
استفاده از ماسک از در منازل در تهران از 19 مهر- اجباری شده است. در این طرح برای افراد و اصنافی از که از ماسک استفاده نمی کنند، جریمه ریالی در نظر گرفته می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۰:۴۰    
پس از قسمت شانزدهم سریال آقازاده و استقبال فراوان از این مجموعه نمایش خانگی، قسمت های 17 و 18 و 19 آقازاده به مرحله پخش در وبسایت خوب کول دانلود رسیده اند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۰:۳۶    
رینگ داخلی بورس انرژی ایران امروز شاهد عرضه انواع فرآورده هیدروکربوری خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۰:۱۶    
در بازدید میدانی جمعی از نمایندگان تهران از بیمارستان رسول اکرم ( ص ) بر ضرورت بازنگری در مدیریت بحران کشور، کرونا و نظام بهداشت و درمان پایتخت تاکید شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۹:۰۱    
روزگار شبکه های اجتماعی و جریان سریع و گسترده اخبار اما همان طور که گسترش دروغ را آسان کرده، دروغ گفتن را هم سخت کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۸:۵۱    
بیش از سه میلیون و 447 هزار گواهی سپرده کالایی به ارزش 3427 میلیارد ریال طی هفته گذشته در بورس کالا معامله شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۸:۳۶    
باشیوع موج سوم ویروس کرونا و طولانی شدن عمر این ویروس منحوس متاسفانه برخی افراد نسبت به رهاکردن ماسک ها و دستکش های آلوده در معابر عمومی باعث انتقال این ویروس و عدم رعایت بهداشت در شهر می شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۷:۳۱    
نتیجه 5 سال پذیرش و اجرای اکشن پلن FATF، چیزی جز تشدید تحریم و گرانی و مشکلات اقتصادی نبوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۸:۳۰    
مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس از عرضه آرگون و ازت مایع برای نخستین بار در بازار بورس انرژی و کالا خبر داد و گفت: فروش این محصولات در بورس جهش سه برابری قیمت را برای این شرکت در پی داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۷:۲۹    
چهره های نجیب اصلاح طلب مثل عارف یا "محمدصادق خرازی" نیز دچار تردید در مشارکت انتخاباتی شده اند! آیا "خروج از دموکراسی" و بدعاقبتی جزئی از سرشت چپ ایرانی است؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۸:۱۳    
گروه های مقاومت عراقی با صدور بیانیه ای از توقف عملیات نظامی علیه نیروهای آمریکایی و خارجی در عراق برای فرصت دهی به آنان به منظور خروج از این کشور خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۸:۱۱    
تلویزیون رسمی کره شمالی روز شنبه تصاویری از برگزاری مراسم هفتاد و پنجمین سالگرد تأسیس حزب کارگران حاکم بر کشور و رژه نظامی صبحگاهی با حضور کیم جونگ اون رئیس این کشور را پخش کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۷:۰۰    
یک فعال اصلاح طلب از رئیس جمهور خواست مانند فرماندهان دفاع مقدس در وسط میدان مقابله با مشکلات باشد و نه حاشیه نشین.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۷:۴۵    
کتاب فقه، سیاست و حکومت نوشته علی دارابی و مسعود مطلبی دفاع مقدس رونمایی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۷:۴۰    
مهدی گل محمدی، شاعر و هنرمند مشهدی که از ابتدای دهه 80 با کتاب از نگاه دختر به جمع نویسندگان پیوسته بود، دو مجموعه شعر جدید روانه بازار نشر کشور کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۷:۳۹    
در اغلب کشورها بار نشر کتاب کودک و نوجوان بر دوش ناشران بزرگ است که بخشی از کار را به کودک اختصاص داده اند. در ایران اما نشر کودک ویژگی های منحصر به فردی دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۷:۳۵    
هیأت حُداث الحسین(ع) اربعین امسال که توفیق حضور در کربلا و برپایی موکب در مشایه نجف تا کربلا را نداشتند، راهی روستای لهک در جنوب تهران، درست پشت حرم امام خمینی(ره) شدند و در آن جا موکب به پا کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۷:۳۲    
کتاب ولایت سیاسی در قرآن کریم نوشته داود مهدوی زادگان به همت انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در سال جاری منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۷:۳۱    
روزگاری بود که فقط بعضی ها خدمت سربازی می رفتند؛ ولی از 19 مهر 1305 شمسی اعلام شد که تمام افراد مذکر باید از اول 21 سالگی به مدت 2 سال بروند خدمت. از آن روز، خدمت سربازی شد بخشی از زندگی ایرانی ها.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۶:۱۵    
لوئیس سوارز ستاره اروگوئه ای در آخرین روزهای خود در بارسلونا و قبل از پیوستن به اتلتیکو مادرید به شدت تحت تاثیر بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۴:۵۹    
قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا تابستان سال آینده به اتمام می رسد و مدیر اجرایی باشگاه منچسترسیتی معتقد است که در صورت تداوم تمایل مسی برای جدایی، سیتیزن ها توانایی مالی خرید وی را دارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۴:۴۶    
محمود فکری که برای فصل آینده هدایت تیم فوتبال استقلال را برعهده گرفت، سی و هشتمین سرمربی تاریخ این باشگاه است. در تاریخ 75 ساله این باشگاه تاکنون 38 مربی روی نیمکت این تیم نشسته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۳:۵۹    
فهرستی از گرانقیمت ترین تیم های ملی فوتبال جهان از سوی ترانسفرمارکت منتشر شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۲:۵۹    
بارسلونا پس از دریافت بیش از 16 هزار امضا برای عزل بارتمئو در حال تصمیم گیری برای برکناری مدیرعامل خود است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۲:۳۸    
ممکن است تیاگو موتا، سرمربی جوان ایتالیایی به زودی روی نیمکت پاری سن ژرمن حضور یابد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۲:۲۹    
دانشمندان روسی در جدیدترین تحقیقات خود به بالاترین سرعت ممکن برای صوت دست یافتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۲:۱۵    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ژئوپلیتیک رسانه در خصوص تغییرات توییتر به دلیل انتخابات آمریکا نوشت: توئیتر همزمان با نزدیک شدن به انتخابات 2020 امریکا ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۱:۵۹    
در سال های اخیر مدیریت بارسلونا در پنجره های نقل و انتقالاتی نشان داده که در خرید ستاره های بزرگ ناتوان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۱:۲۹    
فوق تخصص بیماری های ریوی با اشاره به اینکه هیچ راهی به جز مراقبت شخصی برای تقویت ریه نداریم، یادآور شد: در برخی مشکلات ریوی تخریب ریه علامت ندارد و به تدریج صورت می گیرد و به نوعی خاموش است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۱:۴۷    
مادر بی رحم نوزادش را به خاطر یک پوتین فروخت !
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۳:۳۷    
یک پزشک آمریکایی تصمیم ترامپ برای برگزاری مناظره انتخاباتی حضوری را به شدت زیر سوال برد و خواستار شفافیت مسائل مرتبط با ابتلای ترامپ به کرونا شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۳:۳۴    
علیرضا فتحی پور ، مدیر گروه علوم قرآنی رادیو قرآن پس از تحمل یک دوره بیماری بر اثر ابتلا به سرطان جان به جان آفرین تسلیم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۰:۳۰    
سرفه های شبانه و طولانی مدت، تنگی نفس که در فعالیت ها افزایش یابد و تنفس صدا دار (خس خس سینه) از علائم ابتلا به آسم است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۰:۲۳    
به گزارش مشرق، سیدعباس موسوی، سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه در توییتر درباره تهدیدهای ترامپ نوشت: اگر جای آقای ترامپ بودم در روزهای آخر حضورم در کاخ سفید هرگز یک ملت صلح طلب اما جنگ بلد را تهدید نمی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۰:۰۰    
ایزد سیف الله پور از حل اختلافات باشگاه های نساجی و استقلال بر سر فکری خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۲:۵۸    
پلیس پاکستان شنبه شب اعلام کرد که سرپرست مرکز علوم دینی موسوم به "جامعه فاروقیه" واقع در شهر "کراچی" درپی حمله مسلحانه افراد ناشناس به قتل رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۳:۵۸    
شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی با انتشار ویدیوئی درباره وضعیت زندانیان فلسطینی در زندان های این رژیم هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۳:۴۹    
به گزارش مشرق، وحید ایمانی مجری و فعال رسانه ای در پیام توییتری نسبت به توییت نسرین وزیری، رییس روابط عمومی و امور بین الملل سازمان برنامه و بودجه که درباره تکذیب ابتلای نوبخت به کرونا بود واکنش نشان ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۳:۴۷    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی هاون مدیا فیلمی از مراسم تشییع شهید علی بیرامی منتشر کرد: این تصاویر رو از مراسم تشییع پیکر پاک شهید علی بیرامی بخاطر بسپارید ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۳:۴۶    
دکتر حریرچی: جریمه نقدی افراد عادی با استفاده از کد ملی و تصاویر باکیفیت کارت ملی خواهد بود که در صورت پرداخت نشدن دو هفته ای، از یارانه آنها کسر خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۳:۴۶    
به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام مرزوبوم روایتی از جواد شریفی راد، سر تیم خنثی سازی نیروی هوایی ارتش درباره خنثی سازی موشک در منطقه 17 شهریور در زمان دفاع مقدس را منتشر کرد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۲:۴۵    
رشوه 90میلیونی یک مدیرعامل به سه بوقچی باشگاه و حواشی مربوط به پرونده های فوتبالی، سوژه کارتون امروز روزنامه خبرورزشی به قلم محمدرضا میرشاه ولد شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۲:۴۰    
در بریتانیا از سه علامت جدید ویروس کرونا خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۳:۳۹    
منچستریونایتد در نظر دارد رافائل واران، مدافع فرانسوی رئال مادرید را جذب کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۲:۳۳    
سران گروه مینسک (روسیه، آمریکا و فرانسه) با انتشار بیانیه ای از توافق ارمنستان و جمهوری آذربایجان برای آتش بس انسانی در قره باغ ابراز خرسندی کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۲:۲۹    
این روزها سرپرست مدیریت صندوق رفاه دانشجویان و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد اسلامی شده و تلاش زیادی را نیز برای رفاه دانشجویان انجام می دهد تا دانشجویان به دلیل مشکلات مالی از تحصیل بازنمانند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۳:۲۴    
ایران و روسیه از آغاز مجدد مسافرت های هوایی بین دو کشور و کاهش محدودیت های اعمال شده ناشی از بیماری کرونا خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۳:۲۱    
فرمانده سپاه مراغه از کشف و ضبط دو انبار احتکار شکر و تخم مرغ و همچنین چندین دستگاه ماینر توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه این شهرستان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۲:۱۹    
رئیس جمهور آمریکا در اولین سخنرانی عمومی خود پس از مبتلا شدن به ویروس کرونا بار دیگر مدعی شد که ویروس کرونا در حال ناپدید شده بوده و اجاز نخواهد داد که آمریکا سوسیالیستی شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۲:۱۵    
ما باید سعودی ها و دیگران را به خاطر هرگونه خشونت علیه حقوق بشر یا آزادی های فردی مسئول بدانیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۲:۱۴    
در زمان ریاست جمهوری حسن روحانی، عباس آخوندی، وزیر پر حاشیه دولت تدبیر و امید با مزخرف خواندن پروژه مسکن مهر طرح مسکن اجتماعی را مطرح کرد که آن هم در حد حرف باقی ماند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۲:۱۳    
به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام کاوش مدیا فیلمی از اظهارات رئیس مرکز مطالعات ایران دانشگاه تل آویو درباره جنگ با ایران را منتشر کرد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۱    
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: یکی از مطالبات آن دسته از مردم که بهداشت را رعایت می کنند این است که علی رغم رعایت پروتکل ها چرا باید به دلیل سهم انگاری عده ای دچار مشکل و بیماری شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۲:۰۴    
استاد حوزه علمیه قم تک فرزندی را منشأ آسیب های بسیار جدی برای فرزندان دانست و گفت: اتاقی از پر اسباب بازی هم نمی تواند، جایگزین نیاز عاطفی کودکان باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۲:۵۷    
وزیر راه و شهرسازی در واکنش به نرخنامه جدید انجمن شرکت های هواپیمایی که در آن قیمت بلیت هواپیما 80 درصد گران شده است، گفت: قیمت های جدید اعتبار ندارد و لغو شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۲:۴۹    
مدعیان اصلاحات که آنهمه امکانات و ظرفیت ها و ثروت ملی را برباد داده اند، به جای عذرخواهی از ملت و محاکمه در مراجع قضایی کشور، طلبکار هم شده اند و ادعا می کنندهیچ لطمه ای به اقتصاد کشور وارد نکرده اند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۱:۴۳    
به گزارش مشرق، زهرا عبداللهی، خبرنگار حوزه مجلس طی توییتی از شروع تحقیق و تحفص بزرگ از فولاد مبارکه اصفهان خبر داد! ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۱:۳۱    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی واکاوی عراق تصویری از شهید ابومهدی المهندس و سردار سلیمانی از فرماندهان نصر را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۲:۲۷    
یکی از رهبران ترکمن های عراق، از توافق اخیر بین بغداد و اربیل بر سر منطقه سنجار انتقاد کرد و گفت که بهتر است این منطقه دست کسانی باشد که آن را آزاد کرده اند نه نیروهایی که آن را تسلیم داعش کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۲:۲۶    
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم به تیم استقلال و محمود فکری کمک کنم و عضوی موثر در کادر فنی آبی پوشان تهرانی باشم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۲:۱۹    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کبریت به مناسبت روز بزرگداشت حافظ کلیپی جالب و خنده دار از نظر شهروندان درباره حافظ را منتشر کرد. مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۲:۱۵    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس گفت: تخریب مرحله اول برج های 14 طبقه بومهن آغاز شده و در این مرحله 5 طبقه از برج ها تخریب و آهن آلات آن توسط پیمانکار برای تصفیه وام های اخذ شده به فروش می رسد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۲:۰۲    
در برخورد یک هواپیمای توریستی با یک هواپیمای سبک در غرب فرانسه، پنج نفر کشته شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۲:۰۰    
نظامیان صهیونیست با هجوم به یک مراسم ضد عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، در شمال قدس، ده ها فلسطینی را با پرتاب گلوله های گاز اشک آور مصدوم کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۱:۵۶    
منابع آگاه در عربستان سعودی می گویند شرکت ملی نفت این کشور بعداز حملات سال گذشته یمنی ها، از وزارت دفاع خواسته برای تأمین امنیت تأسیسات خود، پهپاد در اختیار این شرکت قرار دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۱:۵۴    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز شنبه 16 مهرماه در بازار آزاد تهران به 15 میلیون و 500 هزار تومان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۱:۵۱    
یک روزنامه عرب زبان در مطلبی نوشت که در نتیجه دنباله روی اتحادیه عرب از رژیم های منطقه ای مانند مصر، امارات، عربستان و بحرین، دیگر هیچکس حاضر نیست ریاست دوره ای این اتحادیه را عهده دار شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۱:۴۵    
شهروندان آلمانی روز شنبه بار دیگر در این کشور علیه محدودیت های کرونایی اعلام شده، تظاهرات کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۰:۴۴    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در صفحه اینستاگرام خود تصویری زیبا از بندر ماهیگیری بِریس در چابهار را منتشر کرد. مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۱:۴۱    
وزیر خارجه جمهوری آذربایجان اعلام کرد که بر خلاف روسیه، دولت فرانسه اصول بی طرفی را در ماجرای قره باغ کوهستانی رعایت نکرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۱:۳۷    
با وجود محدودیت های تردد اعلام شده در فلسطین اشغالی، هزاران نفر روز شنبه علیه نخست وزیر این رژیم تظاهرات برگزار کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۱:۲۸    
سعید حدادیان گفت: باید از خودمان شکایت و گلایه کنیم، با امام حسین(ع) خلوت کنیم. درس اربعین این است که به هم پرخاش نکنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۱:۲۵    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در واکنش به تعیین جریمه برای ماسک نزدن در توییتر نوشت: دستمزد روزانه کارگر ایرانی 63 هزار تومان است؛ یارانه ماهیانه 45 هزار تومان و جریمه نزدن ماسک ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۱:۲۳    
یک مقام ارشد آمریکایی گفت که واشنگتن از کره شمالی دعوت می کند که وارد مذاکراتی پایدار و اساسی برای دستیابی به خلع سلاح اتمی کامل شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۱:۱۹    
تیم فوتبال السد با غلبه بر العربی عنوان قهرمانی جام حذفی قطر را کسب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۱:۱۶    
مهدی مهدی پور، هافبک فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن با باشگاه به توافق رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۱:۱۵    
به گزارش مشرق، سیدمحمود رضوی، مشاور رسانه ای قالیباف در خصوص ابتلاء مسئولان به کرونا در توییتر نوشت: ابتلاء برخی از مسئولین به کرونا نشان می دهد، چه به میان مردم برویم و چه نروید ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۱:۱۵    
چقدر حاضری بگیری خودت این گونه، در مسیر سیل و آب قرار دهی؟ ماجرای شهروند فداکاری که از مشهور شدنش از فضای مجازی خبر نداشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۱:۱۲    
رئیس سازمان هواشناسی: زمستان سردی خواهیم داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۱:۱۱    
رئیس جمهور پیشین قرقیزستان که پیشتر آزاد شده بود، با حکم دادگاه دوباره بازداشت شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۱:۰۹    
به گزارش مشرق، نجاح محمدعلی، تحلیل گر سیاسی طی توییتی درباره شرط حضور خود در شبکه من وتو نوشت: به برنامه روبروی شبکه منو تو دعوت شده ام ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۰:۵۷    
نماینده دادستان از ردیابی واریز تسهیلات دریافتی محمد امامی از بانک سرمایه به حساب سلبریتی ها خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۰:۵۱    
بانک جی پی مورگان پیش بینی کرد با توجه به بدتر شدن چشم انداز تقاضای جهانی نفت، عربستان در نشست 30 نوامبر اوپک، کاهش بیشتر تولید را پیشنهاد می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۰:۴۴    
کاروان تیم ملی برای دیدار مقابل مالی امشب راهی ترکیه خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۰:۳۷    
اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس: در قضیه گودبرداری های ساختمانی متاسفانه خلا قانونی وجود دارد. درصورت وجود مشکل در گودبرداری، بعد از اخطار سازمان اتش نشانی، هیچ فرد و سازمانی مسئول ایمن سازی نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۰:۳۳    
نخستین و جالبترین دستاورد رونمایی شده در این مراسم که کارشناسان و تحلیلگران نظامی از سال گذشته میلاد چشم انتظار آن بودند، موشک جدید قاره پیمای ارتش کره شمالی بود.