دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۶:۰۵May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 21 اردیبهشت 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 2 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 3 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 4 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 5 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 6 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 7 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 8 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 9 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 10 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 11 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 12 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 13 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 14 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 15 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 16 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 17 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 18 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 19 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 20 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 21 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 22 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 23 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 24 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 25 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 26 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 27 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 28 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 29 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 30 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۰۹:۴۱    
آخرین اطلاعات دریافتی از 2309 ترددشمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 4.6 درصد افزایش تردد را نشان می دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۰۴:۳۳    
مشخصات فنی خودرو ام وی ام X55 و میتسوبیشی لنسر 1800 در این گزارش آمده است تا به کمک آن ها بتوانید خودرو مناسب مورد نظر خود را انتخاب کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۵:۰۴    
فرصت ثبت نام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 1400 امروز به پایان می رسد و فهرست نامزدهای این دوره بسته می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۴ - ۱۴:۰۰    
تحلیل محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس از دربی 95 در برنامه تلویزیونی را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۴ - ۰۳:۲۷    
انفجار یک خودرو بمب گذاری شده نزدیک مدرسه سیدالشهدا دشت برچی در منطقه کوه چهل دختران کابل، 85 کشته و بیش از 150 تن زخمی بر جا گذاشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۲۲:۴۵    
همزمان با هشدار شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، منابع فلسطینی از فعال شدن آژیرهای خطر در شهرک های صهیونیست نشین شمال نوار غزه خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۳    
آیت الله مکارم شیرازی درپیامی ضمن محکوم کردن حادثۀ دردناک تروریستی کابل اعلام کرد: از دولتمردان، مقامات ملی و مذهبی افغانستان می خواهم که با عاملان این حادثه تروریستی به شدت برخورد کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۰    
مراسم تشییع پیکر شهید ستوان سوم " صادق کریمی " صبح چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 در حرم مطهر شاهچراغ (ع) شهر شیراز برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۳:۲۲    
فرد یاد شده به گواهی پلیس اراذل و اوباش محسوب نمی شود، اما انتشار ویدئوی حمله او و افزودن موضوعاتی به آن به شکل نوشتاری وحشت و نگرانی ایجاد کرد که برطرف کردن آن زمان می برد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۲:۱۸    
به گزارش مشرق حسین دهقان در توئیتی نوشت: عرصه انتخابات کشور جای سلبریتی های سیاسی نیست. بدون منتظر ماندن برای حضور یا عدم حضور کسی ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۱:۰۱    
در پی اظهارات مداخله جویان سفیر انگلیس در بغداد درباره انتخابات پارلمانی عراق و اینکه شرایط برای برگزاری آن مهیا نیست، العامری به شدت به او تاخت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۷    
رئیس مجلس گفت: برای تحقق این هدف مهم نیاز به وحدت ، پیروزی با کمپین قوی و دولت کارآمد هستیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۰    
تجمع اعتراضی جمعی اتباع افغانستانی مقیم تهران در محکومیت حمله تروریستی به مدرسه سیدالشهدا کابل در مقابل سفارت افغانستان در تهران برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۰:۲۵    
در آستانه برگزاری بزرگترین نمایشگاه آنلاین کتاب در دیجی کالا در این مطلب، خواهید خواند که چطور می توانید یک خرید حرفه ای از دنیای کتاب های موجود در دیجی کالا را تجربه کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۰:۰۵    
به گزارش مشرق محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت: نامزد جریان حزب اللهی و انقلابی در ایام ثبت نام، تبلیغات و مناظره های انتخاباتی، باید منحصر به یک نفر باشد یا چند نفر؟ ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۰:۰۳    
قرارداد همکاری بین شرکتهای جیرینگ و فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با هدف توسعه خدمات کیف پول الکترونیک منعقد و نخستین سرویس پرداخت بدون تماس در شعبه باهنر مورد بهره برداری قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۹:۴۹    
کاهش 50 درصدی ساخت وساز و افزایش 650 درصدی قیمت مسکن در کنار رشد سرسام آور قیمت اجاره بها، گوشه ای از کارنامه دولت روحانی در حوزه مسکن است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۹:۲۷    
در یک نظام حقوقی سلسله مراتبی از هنجارهای حقوقی قابل تصور می باشد که از تأثیر، اعتبار و ضمانت اجراهای گوناگونی برخوردار است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۹:۰۵    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی وین تأکید کرد که حصول پیشرفت در مذاکرات وین و رسیدن به توافق برای احیای برجام تا ضرب الاجل 31 اردیبهشت امری دشوار ولی قابل اجرا است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۸:۳۳    
به گزارش مشرق ، اقدام وحشیانیه صهیونیست ها علیه مظلومان فلسطینی در مسجد الاقصی باعث شده توجه جهانیان به این موضوع جلب شود. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۸:۳۱    
در ژوهانسبورگ بزرگترین شهر آفریقای جنوبی به مناسبت روز جهانی قدس و در آخرین جمعه ماه رمضان، تصویر در بلیبوردی برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین نصب شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۸:۰۰    
پسر فلسطینی که فکر کرده بود برادرش در بمباران صهیونیست ها کشته شده است و وقتیکه او را می بیند با گریه بغلش می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۵:۰۶    
ستاد دیه اعلام کرد طبق استفتائات به عمل آمده از مراجع عظام تقلید، اختصاص زکات فطریه به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مغایرتی با متون فقهی ندارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۴:۱۰    
به گزارش مشرق سادیو مانه مهاجم تیم فوتبال لیورپول با انتشار تصویری از بیت المقدس در صفحه اینستاگرامش، حملات اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم و از مردم فلسطین اعلام حمایت کرد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۳:۳۳    
ضدعفونی کردن ماسک به طور اصولی و درست یکی از راهکارهای مقابله با کرونا است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۳:۰۳    
حمله قلبی خاموش، یا حمله قلبی فاقد علائم شایع، 45 درصد از حملات قلبی را تشکیل می دهد و مردان بیش از زنان دچار این نوع حمله قلبی می شوند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۲:۳۴    
نتایج یک مطالعه جدید نشان داد که افراد در معرض خطر روماتیسم مفصلی دارای میزان بالاتری از دو گروه باکتری Prevotella و Veillonella در بزاق خود هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۲:۳۰    
بحرینی ها در شعارهایشان علیه رژیم های صهیونیستی و آل خلیفه موضع گرفتند و از سازشکاران ابراز نفرت کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۲:۰۱    
مطالعه جدید نشان می دهد رژیم غذایی مدیترانه ای مملو از میوه، سبزیجات، روغن زیتون و ماهی، از مغز در مقابل تشکیل پلاک و ایجاد چین خوردگی محافظت می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۱:۴۰    
ناتوانی بیتکوین در فتح کانال 60 هزار دلاری باعث افزایش نگرانی ها از اصلاح عمیق در بازار رمزارزها شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۰:۴۶    
ظاهرا بستگان افراد کرونایی متوفق قادر به تدفین یا سوزاندن اجساد نبوده و به همین خاطر در رودخانه آنها را رها کرده اند. اجساد تجزیه شده امروز در ساحل گنگ در ایالت شمالی بیهار کشف شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۰:۳۰    
منابع نظامی رژیم صهیونیستی به شلیک 345 فروند موشک از غزه به سمت شهرها و شهرک های صهیونیست نشین اذعان کرده و گفتند که بر اثر این حملات تاکنون بیش از 50 نفر زخمی شده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۳:۵۸    
سخنگوی آتش نشانی تهران از آتش سوزی در یک انبار مملو از لوازم خانگی در خیابان صابونیان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۳:۴۶    
به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: یک شهروند نرمال اسرائیلی با خودروی شخصی یک فلسطینی را زیر گرفته و پلیس اسرائیل دربرابر اعتراض مردم به ضارب به روی آنها اسلحه کشید ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۳:۴۶    
رئیس نیروی فضایی ایالات متحده در کنگره این کشور گفت، چین چالش بزرگی برای نیروی فضایی آمریکا محسوب می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۳:۴۳    
نمایندگان تشکل ها و گروههای مختلف دانشجویی در جلسه ای با رهبر انقلاب نکاتی را مطرح کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۳:۳۰    
وزارت خارجه آمریکا به هدف قرار گرفتن تل آویو با موشک های مقاومت واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۳:۲۹    
به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی با اشاره به ترجمه یک پلاکارد در فلسطین و لزوم بازپس گیری سرزمین های اشغالی از صهیونیست ها، نوشت : این زمین برای دو ملیت جا نداره. یا ماییم، یا ما ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۳:۲۰    
مثل دوره های قبل، با آغاز نام نویسی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، حضور افراد بدون شرایط اولیه، بر حضور کاندیداهای مطرح، غلبه ی پررنگی داشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۳:۱۶    
به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: همزمان با جنایتهای رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، عده ای از عراقی ها در کربلا علیه ایران شعار می دهند! حمله به مراکز احزاب نزدیک به ایران. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۳:۰۴    
به گزارش مشرق مالک شریعتی نماینده تهران در کانال تلگرامی اش نوشت: تقاضای تحقیق و تفحص مجلس از مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری با رای قاطع نمایندگان تصویب و به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۳:۰۳    
به گزارش مشرق کانال تلگرامی افسران جوان جنگ نرم نوشت: عوض کردن جای شهید و جلاد به دست رسانه های مدعی حقوق بشر. تیتر گمراه کننده میدل ایست: حماس به اسرائیل حمله کرد، 9 نفر در غزه کشته شدند! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۳:۰۱    
به گزارش مشرق یک کاربر با اشاره به تحولات فلسطین و برنامه هایی که برای سازش از سوی آمریکا دنبال می شد، در توئیتی نوشت: یادتان باشد که از معامله قرن به کجا رسیدیم... ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۲:۵۵    
به گزارش مشرق مهدی بختیاری در توئیتی با اشاره به اخطار گشتی های نیروی دریایی سپاه به 7 شناور آمریکایی در تنگه هرمز نوشت: این اخطارها بخاطر رفتارهای غیرحرفه ای مانند پرواز بالگرد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۲:۴۸    
به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی با اشاره به چالش خبرنگار آمریکایی با ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه این کشور نوشت : سخنگو: ما درباره ی حق دفاع از خود صحبت می کنیم. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۲:۴۸    
خبرگزاری رویترز به نقل از آژانس بین المللی انرژی اتمی گزارش داد که بر اساس نمونه گیری های انجام شده توسط بازرسان این نهاد، سطح غنی سازی اورانویم در تأسیسات غنی سازی نطنز به 63 درصد رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۲:۴۵    
دبیر دفتر تحکیم وحدت با انتقاد از برخی اصلاح طلبان گفت: اینها در هر کاری به دنبال ماهیگیری سیاسی هستند و میدان و انتخابات هم برایشان فرقی ندارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۲:۴۵    
به گزارش مشرق حامد شیخ پور در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: دیروز کابل امروز غزه فردا بغداد عکس هایی که می بینید محصول جنایت امروز صهیونیست ها علیه منازل مسلمانان بی گناه غزه است که 9 کودک ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۲:۴۲    
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه پنجم اردیبهشت سال جاری هفت منطقه آزاد تجاری صنعتی جدید را تصویب کردند که با واکنش برخی از مردم و نمایندگان آنها در مجلس شورای اسلامی روبرو شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۲:۴۰    
به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: کابل مظلوم تر است یا غزه؟ چه فرقی می کند وقتی که هر دو اعضای یک پیکرند و جلادشان یکی است؟
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۲:۳۸    
به گزارش مشرق کانال تلگرامی دانا نوشت: رقابتهای تکواندو انتخابی المپیک در قاره اروپا در ابتدای هفته جاری در بلغارستان برگزار شد تا تکلیف سهمیه های المپیک در قاره سبز مشخص شود. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۲:۳۴    
به نظر می رسد شلیک یک راکت یا موشک هدایت دقیق از سوی رزمندگان فلسطینی و اصابت آن به یک مخزن انبار سوختی شهر عسقلان منجر به آتش سوزی گسترده در این منطقه شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۲:۳۰    
اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال امارات در حالی اعلام شد که بازیکنانی از برزیل و آرژانتین در این فهرست دیده می شوند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۲:۳۰    
به گزارش مشرق سید بشیر حسینی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت : تا حالا جنازه ی خونیِ دخترِ نوجوونِت رو بغل کردی که بذاری توی قبر؟ به چه جرمی کشتنش؟ اینش رو نمیدونم ولی میدونم هیییییچ توجیهی نمیتونه ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۲:۳۰    
منابع صهیونیستی از بروز مشکلات جدی در زندگی روزمره هزاران شهرک نشین در پی حملات موشکی مقاومت فلسطین خبر می دهند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۲:۲۸    
قرارگاه حمزه نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از انهدام کامل یک تیم هفت نفره تروریستی که از خاک ترکیه نفوذ کرده بودند، خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۲:۲۴    
به گزارش مشرق محمد ایمانی در کانال تلگرامی اش نوشت: تعداد میز های ثبت نام در وزارت کشور آن قدر زیاد چیده شده، که انگار ثبت نام انتخابات شورای شهر و روستاست! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۲:۲۰    
به گزارش مشرق ، حساب کاربری لیبانیران در توئیتی نوشت: بن سلمان از سال 2018 مادرش را در حبس خانگی نگه داشته. با مادران دیگران چه می کند؟! دانلود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۲:۱۸    
به گزارش مشرق حجت نیکی ملکی رئیس مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام در توئیتی نوشت: کووایران برکت به عنوان اولین واکسن ایرانی کرونا به تولید انبوه رسید. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۲:۱۸    
یک عضو جبهه اصلاحات گفت: مهمترین نگرانی اصلاح طلبان درباره آقای جهانگیری، وضعیت نامناسب او در نظرسنجیها و چسبندگی شدید او به دولت آقای روحانی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۲:۱۶    
به گزارش مشرق کانال تلگرامی ایرانیک تی وی با انتشار فیلمی نوشت: اعتراف صریح جان بولتون، مشاور سابق جنگ طلب امنیت ملی آمریکا در پخش زنده بی بی سی! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۲:۱۳    
منابع خبری اعلام کردند که پنج نظامی صهیونیست در درگیری با جوانان فلسطین در شهر یافا در داخل اراضی اشغالی مجروح شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۲:۰۹    
دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: مردم نتوانسته اند از ثمره مردم سالاری به طور کامل بهره مند شوند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۲:۰۵    
دادستان عمومی و انقلاب شوش گفت: 16 نفر از عاملان تیراندازی در مراسم عزا و شادی در شهرستان شوش دستگیر شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۲:۰۴    
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: برخی به دنبال دوقطبی های کاذب برای تاثیرگذاری در انتخابات هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۲:۰۱    
محتوای دعای توسّل، دعا و درخواست حاجت از درگاه خداوند است؛ با این ویژگی که هنگام دعا، خدا را به حق چهارده معصوم قسم می دهیم و از او می خواهیم که به حق آنان، حاجت و دعای ما را برآورده سازد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۱:۵۹    
به گزارش مشرق یک کاربر با انتشار تصاویری از حمایت بازیکنان بزرگ فوتبال از فلسطین، در توئیتی نوشت: برای فهمیدن درد فلسطین نیازی نیست مسلمان باشی؛ فقط کافیه آدم باشی!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۱:۵۹    
دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: هیچ مدیری از صندلی اش برنمی خیزد مگر به قصد جلوس بر صندلی دیگر! ما امروز با پدیده ای مواجه ایم که می توان آن را کاپیتولاسیون مدیران نالایق نظام نامید!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۱:۵۰    
نماینده نشریات دانشجویی با بیان اینکه بمباران اخبار جعلی و شبهه افکنی اراده مردم را نشانه رفته، گفت: وقت آن رسیده که آقایان در شورای عالی فضای مجازی سند سواد رسانه ای را تنظیم کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۱:۵۰    
به گزارش مشرق نجاح محمد علی در توئیتی نوشت: موشک بدر3 ایران با روح و روان و دیوار أمن صهیونیست ها بازی کرد. الان متوجه شدید چرا در و دیوار کنسولگری ایران در کربلا را آتش زدند !؟ ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۱:۴۳    
به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی با تصویر طنز نوشت: وقتی دولت از بورس زمین خورده هم تامین مالی می کنه! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۱:۳۷    
منوچهر متکی گفت: آیت الله سید ابراهیم رئیسی با دعوت شورای وحدت و تاکید همه دلسوزان نظام و انقلاب در انتخابات ثبت نام خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۱:۳۲    
با اعلام باشگاه استقلال، تمرین فردا تیم فوتبال استقلال با حضور اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۱:۳۰    
به گزارش مشرق یک کانال تلگرامی با انتشار فیلمی از انفجار یک کپسول cng در یکی از جایگاه های تبریز نوشت: ببینید اون بچه چه خدایی داشت! هنگام سوختگیری حتما از خودرو فاصله بگیرید. دانلود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۱:۲۸    
منابع صهیونیستی مدعی شدند که در پی حملات سهمگین مقاومت فلسطین، ارتش این رژیم برای تجاوز گسترده هوایی علیه غزه آماده می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۱:۲۴    
دولت جدید آمریکا در ادامه سیاست های دولت پیشین این کشور ده ها هزار نفر از کودکان خانواده های پناه جو را در حدود 200 مرکز حبس کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۱:۲۳    
یک مخزن سوخت در یکی از تاسیسات راهبردی صهیونیست ها در شهر عسقلان اشغالی هدف حملات راکتی گروه های مقاومت قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۱:۱۶    
منابع صهیونیستی با اذعان به ناکامی سیستم موشکی گنبد آهنین در برابر موشک های مقاومت فلسطین، این مساله را ناشی از نقص فنی برطرف نشده خواندند!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۰:۳۰    
به گزارش مشرق کانال تلگرامی روزنامه رسالت با انتشار طرحی به عادت های اشتباه هنگام درس خواندن پرداخت. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۰:۳۰    
کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد در حمله راکتی گسترده از غزه به اشدود و عسقلان، 2 تن به هلاکت رسیده اند و 74 نفر دیگر مجروح شده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۰:۲۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به روسای مجالس کشورهای اسلامیجنایات صهیونیستی در فلسطین و حمله به نمازگزاران و هتک حرمت مسجد الاقصی را به شدت محکوم کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۰:۱۸    
کارکنان همراه اول با پویش درون سازمانی آزادی زندانیان جرائم غیرعمد ، امید را به دل 15 خانواده هدیه کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۰:۱۶    
عضو هیأت مدیره و معاون حقوقی سازمان بورس و اوراق بهادار، از اقدامات تازه سازمان برای تشکیل کانون سهامداران حقیقی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۰:۱۲    
وزارت خزانه داری آمریکا از تحریم 7 فرد به بهانه ارتباط با حزب الله لبنان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۹:۵۷    
جمعی از نمایندگان تشکل های دانشجویی کشور با حضور در دانشگاه علوم پزشکی ایران، از طریق ارتباط تصویری با مقام معظم رهبری دیدار کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۹:۳۶    
شمار شهدای فلسطینی در حملات روز گذشته و امروز صهیونیست ها به نوار غزه به 28 نفر افزایش یافت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۹:۰۴    
دبیرکل حمایت از انتفاضه فلسطین در مجلس گفت: هتک حرمت مسجدالاقصی و تعرض به نمازگزاران ماهیت تروریستی صهیونیست ها را برای هزارمین بار به جهانیان اثبات کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۸:۴۸    
مقاومت فلسطین در دور جدید حملات راکتی خود به اراضی اشغالی شهرهای اسقاطیل را موشک باران کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۸:۴۳    
نیروهای امدادی اسقاطیل در اسدود از نواخته شدن مجدد آژیر خطر و دور جدید حملات نیروهای مقاومت فلسطین وحشت زده شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۸:۳۴    
به گزارش مشرق مالک شریعتی با اشاره به سخنان خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه مبنی بر اینکه آمریکا بخش عمده ای از تعهداتش را پذیرفته است، نوشت: انتظار بود این را "پرایس" بگوید نه "خطیب زاده". ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۸:۳۴    
ساکنین سرزمین های اشغالی در دور جدید حملات راکتی مقاومت فلسطین در بهت و وحشت فرو رفته اند؛ زیرا قدرت انفجار موشک ها ارتقا یافته و خبری از گنبدآهنین نیست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۸:۳۱    
به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتری نوشت: علی شهبازی محافظ شاه در مورد تفریحات خانواده پهلوی مینویسد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۸:۲۳    
رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کردند: اگر چنین دولتی سر کار بیاید، مشکلات در مدت زمان معقولی قابل حل خواهند بود و زمینه تحقق آرمان ها نیز فراهم خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۸:۱۶    
مقاومت فلسطین در دور جدید حملات راکتی خود به اراضی اشغالی با شهر عسقلان در اراضی اشغالی را هدف قرار داده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۸:۱۵    
قدرت انفجارِ ارتقاء یافته موشک های مقاومت فلسطین در کلیپ واضح است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۸:۰۵    
نیروهای مقاومت هم اکنون به وسیله موشک های S40 در حال موشک باران عسقلان هستند.ساختمانی 15 طبقه در اشکلون با یک موشک بدر 3 حامل 250 کیلوگرم مواد منفجره مورد هدف قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۸:۰۵    
جیان لوئیجی بوفون اعلام کرد که در پایان فصل از باشگاه یوونتوس جدا خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۸:۰۲    
به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: فرش با طرح سه بعدی، ساخته شده در قرن 19 که در کلیسای ارمنیان جلفا، نزدیک اصفهان نگهداری می شود. ...