سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۶:۴۳Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملت بیدار آنلاین 17 بهمن 1401 - melatebidaronline.ir

ملت بیدار آنلاین 9 آبان 1401 ملت بیدار آنلاین 30 آذر 1401 ملت بیدار آنلاین 1 دی 1401 ملت بیدار آنلاین 28 اسفند 1401 ملت بیدار آنلاین 1 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 2 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 3 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 4 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 5 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 6 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 7 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 8 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 9 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 10 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 11 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 12 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 13 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 14 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 15 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 16 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 17 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 18 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 19 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 20 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 21 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 22 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 23 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 24 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 25 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 26 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 27 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 28 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 29 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 30 بهمن 1401 
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۰    
به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه، 1 اسفند ماه) به ریاست دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۴    
نرخ سود بین بانکی که در ماه های گذشته در کانال 21درصدی در نوسان بود در هفته منتهی به 26 بهمن ماه با افزایش محسوس وارد کانال 22درصدی شده است.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۷    
وزارت علوم امسال طرح رصد اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی را در 4 مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری اجرا کرده که براساس نتایج آن آمارهای درخور تأملی به دست آمده است.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۲۶ - ۲۲:۳۶    
پوستر باشگاه سپاهان برای دیدار دوستانه مقابل زنیت روسیه. این دیدار جمعه 28 بهمن ماه ساعت 15:30 در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۲۳ - ۱۲:۵۵    
محله های قیطریه و ازگل پس از اجرای طرح پایش محلات منطقه یک، با هدف حل مشکل دسترسی جوانان ورزش دوست این محله ها به مجموعه ورزشی، صاحب مجموعه ورزشی اختصاصی می شوند.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۴:۰۱    
از سوم فروردین ماه، همزمان با آغاز ماه رمضان در تعطیلات نوروز 1402، گردشگری شبانه در تهران اجرا می شود.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۲۱:۳۸    
خلاصه بازی صنعت نفت آبادان – پرسپولیس در چارچوب هفته 19 رقابتهای لیگ برتر ایران 1401/02
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۸:۰۱    
نمایی از آلودگی ناشی از مازوت سوزی صنایع غرب شهر بندرعباس که از سمت شرق شهر یعنی بلوار پردیس نیز قابل مشاهده است.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۶:۱۶    
این زمین لرزه تا قاهره در مصر احساس شد و مرکز آن در شمال شهر غازی آنتپ در منطقه ای حدود 90 کیلومتری (60 مایلی) از مرز سوریه رخ داد ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۰۹:۵۵    
قیمت خودرو مانند روزهای گذشته، امروز نیز با نوسان همراه شد. درحالی که بعضی از خودروهای داخلی با ثبات قیمت همراه شدند، امروز پژو پارس اتومات 12 میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۰۷:۵۴    
خرما از آن دسته مواد غذایی است که همیشه در مورد فواید و ارزش غذایی آن شنیده اید؛ ولی در این مطلب عوارض احتمالی زیاده روی در مصرف خرما را می خوانید.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۰۱:۵۴    
مصرف شیر با مواد غذایی مختلف یکی از اشتباه ترین عادت های تغذیه ای افراد است، چندین مواد غذایی وجود دارد که نباید با شیر ترکیب کنید.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۰۱:۵۴    
ورزش اسکی روی یخ و برف به تنهایی در دسته ورزش های پر هیجان است و اگر سطح مانور آن عمود باشد که هیجان و البته خطرش را به چند برابر افزایش می دهد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۰۰:۵۴    
در کشورهایی که به نوعی قلمروی میمون ها به حساب می آیند باید مراقب وسایل خود باشید. زیرا علاوه بر میمون های سارق، اخیرا در مالزی و تایلند، سر و کله میمون های زورگیر هم پیدا شده است.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۲۳:۱۸    
وزیر سابق ارتباطات به توهین ابوالقاسم طالبی در برنامه زنده سیما، واکنش نشان داد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۲۱:۵۴    
باند فرودگاه هاتای در ترکیه بر اثر زلزله آسیب دید و به شدت ترک خورد. پروازهای غیرنظامی به مقصد فرودگاه مرعش و غازیان تپه پس از زلزله به حالت تعلیق درآمد تا هواپیماهای حامل گروه های جست وجو و نجات و ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۷:۵۴    
نمایشگاه گروهی هنرهای دستی جمعی از بانوان هنرمند منطقه 5، تحت عنوان دست ها و طرح ها در نگارخانه آفرینش نور برپا شده است.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۱:۲۰    
روزنامه جوان با استناد به کتاب جدید طهماسب مظاهری، ماجرای یکی از خانه های مصادره ای را که در اختیار حسن روحانی قرار گرفته بود، روایت کرده است ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۰:۵۵    
مرد میانسالی هنگام پر کردن گاز فندک بر اثر انفجار آن جان خود را از دست داد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۰:۳۸    
مدافع باتجربه استقلال امروز نیز یکی از سوژه های اصلی تیم این تیم بود.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۰:۳۸    
شایعاتی به گوش می رسد مبنی بر اینکه یواخیو لوو آلمانی نیز جزو گزینه هاست و به تیم ملی ایران معرفی شده است.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۰:۳۷    
هافبک ترکیه ای برابر تیم سابقش خودش درخشید.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۰:۳۷    
اللهیار صیادمنش گفت: بابت دو حادثه دلخراش و زلزله شدید در ایران و کشور ترکیه خیلی غمگینم اما خدا را شکر می کنم که خانواده همسرم در سلامت هستند.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۰:۳۵    
کریستیانو رونالدو در روز تولدش یک استوری عاشقانه از خودش و همسرش منتشر کرد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۰:۲۳    
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از آغاز عملیات اجرایی 10569 واحد مسکونی در ایام مبارک دهه فجر در مناطق 18، 19، 20 و 22 خبر داد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۰:۲۱    
بر اساس آخرین نرخ نامه اعلامی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، هر کیلوگرم مرغ تازه با قیمت 52 هزار و 900 تومان در میادین و بازارهای تره بار عرضه می شود.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۰:۲۱    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی صددرصدی شهرداری تهران برای برگزاری باشکوه مراسم راهپیمایی یوم الله 22بهمن خبر داد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۰:۲۰    
مدیر عامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران از تهیه و ابلاغ طرح مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای پل های 4 تقاطع غیرهمسطح خبر داد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۷:۱۱    
زخمی شدن حدود 5400 نفر در ترکیه براثر زلزله
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۶:۴۷    
جناب آقای رییسی، شما با کدام اختیار قانونی و با چه توجیه حقوقی گفته اید قوانین و مقررات مغایر با این مصوبه دو سال موقوف الاجرا خواهد بود؟!
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۶:۴۱    
یک مقام کره جنوبی اعلام کرد که بالون مشاهده شده متعلق به کره شمالی بر فراز حریم هوایی خود ربطی به فعالیت های جاسوسی ندارد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۴:۵۹    
موافقت مقام معظم رهبری با عفو و تخفیف مجازات جمع کثیری از متهمان و محکومان از جمله افراد بازداشت شده در جریان ناآرامی های اخیر در کشور، مورد توجه بسیاری از رسانه ها و مطبوعات انگلیسی زبان قرار گرفت.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۴:۵۳    
محمدحسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی اظهار داشت: در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر اظهارات توهین آمیز یک پزشک نسبت به یک بانوی محجبه و روحانیت در شهرستان کاشمر ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۴:۴۷    
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: آمار دقیق مشمولان را ندارم ولی گویا به تعداد خیلی زیادی تعلق گرفته که باید آمار مشخص شود تا بتوان آن را با دفعات قبل مقایسه کرد تا اهمیت آن مشخص شود.