یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۵۴Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 12 اسفند 1394 - meliyat.com

ملیت 31 شهریور 1394 ملیت 30 مهر 1394 ملیت 30 آبان 1394 ملیت 30 آذر 1394 ملیت 30 دی 1394 ملیت 30 بهمن 1394 ملیت 1 اسفند 1394 ملیت 2 اسفند 1394 ملیت 8 اسفند 1394 ملیت 9 اسفند 1394 ملیت 10 اسفند 1394 ملیت 11 اسفند 1394 ملیت 12 اسفند 1394 ملیت 13 اسفند 1394 ملیت 14 اسفند 1394 ملیت 15 اسفند 1394 ملیت 16 اسفند 1394 ملیت 17 اسفند 1394 ملیت 18 اسفند 1394 ملیت 19 اسفند 1394 ملیت 20 اسفند 1394 ملیت 21 اسفند 1394 ملیت 22 اسفند 1394 ملیت 23 اسفند 1394 ملیت 24 اسفند 1394 ملیت 25 اسفند 1394 ملیت 26 اسفند 1394 ملیت 27 اسفند 1394 ملیت 28 اسفند 1394 ملیت 29 اسفند 1394 
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۲:۰۲    
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۵۷    
رئیس کارگروه مزد مجمع عالی نمایندگان کارگری با اعلام این خبر که وزارت کار تعیین سبد معیشت کارگران طبق تبصره دوم ماده 41 قانون کار را منتفی کرد ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۵۷    
هانی نوروزی تصویر زیر را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۵۲    
مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل با بیان اینکه مذاکرات با آمریکا درباره پرونده هسته ای بود، گفت: این مسئله نیز با اجازه رهبر معظم انقلاب بوده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۵۲    
برچسب ها: گوهر خیراندیش ، دختر ، عکس
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۵۲    
مقام های ارشد پنتاگون در نشستی در کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان گفتند که تحریم ها مانعی در برنامه موشکی ایران ایجاد نکرده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۵۲    
کمال کامیابی نیا امروز پدر شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۴۷    
ابوالفضل پورعرب در گفت و گویی در خصوص داستان شهرزاد و نقش حشمت توضیح داده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۴۷    
رییس جمهوری در پیامی به وزیر کشور ، با قدردانی از همه دست اندرکاران برگزاری سالم و قانونمند انتخابات پرشکوه هفتم اسفندماه تاکید کرد: تجربیات حاصل از مراحل مختلف این انتخابات ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۴۷    
قیمت خودرو پرادو مدل 2015 در مناطق آزاد در کشور به مبلغ 150 میلیون به فروش می رسد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۴۷    
رئیس فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به رئیس سازمان صدا و سیما در خصوص بحث حق پخش تلویزیونی مسابقات به نکاتی اشاره کرد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۴۷    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون بحران های منطقه ای در وضعیتی قرار دارد که اگر برای حل آن به یک مکانیزم واحد دست پیدا نکنیم، شرایط حادتری را شاهد خواهیم بود.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۴۷    
فرمانده کل سپاه گفت: در هر عرصه ای که خطری مردم، نظام اسلامی و انقلاب اسلامی را تهدید کند، سپاه همواره سپر بلای مردم، جامعه، نظام و انقلاب در برابر خطرات و تهدیدات است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۴۷    
زلزله ای 7.8 ریشتری با عمق 24 کیلیومتر اندونزی را لرزاند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۴۲    
در برگرهای مک دونالد گوشت انسان و اسب استفاده می شود.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۴۲    
محمد جواد ظریف با تشکر از مردم به خاطر حضور با شکوهشان در انتخابات هفت اسفند گفت: حضور مردم در این انتخابات پرمعنی و پر مغز بود و ما می توانیم با قدرت و صلابت با اجرای برجام در جهت توسعه اقتصادی کشور ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۳۷    
سازمان هدفمند سازی یارانه ها اعلام کرد: شصت و یکمین مرحله از پرداخت یارانه نقدی ساعت 24 پنجشنبه 20 اسفندماه امسال واریز می شود.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۳۷    
اخیرا تصویر لپ تاپی قدیمی در سال های دور در شبکه های اجتماعی منتشر شده است .
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۳۷    
یکی از مسئولان برگزاری رقابت های جام ملت های اروپا در سال تابستان سال 2016 ادعا کرد که احتمال برگزاری این رقابت ها بدون حضور تماشاگران وجود دارد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۴:۱۰    
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۴:۱۰    
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۵    
شهردار تهران شب گذشته 7 نفر از شهرداران مناطق شهر تهران را تغییر داد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۰    
احمدرضا که محبوبیت زیادی دارد می گوید به خاطر دو فرزندش هم که شده، باید زنده می ماند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۰    
سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: اعضای کمیسیون پیشنهادات دولت در بخش درآمدهای نفتی مبنی بر نفت 40 دلاری و فروش روزانه 2 میلیون و 250 بشکه در روز را به تصویب رساندند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۳:۴۵    
یک عضو تیم مذاکره کننده هسته ای با انتقاد شدید از برخی رسانه ها که به صدور بیانیه های تردید آمیز نسبت به وصل شدن بانکهای ایرانی به شبکه اطلاع رسان سوئیفت اقدام می کنند پیشنهاد داد یک نماینده معرفی ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۳:۴۰    
مجلس را د ست بچه ها ند هید ! د ست سوسول ند هید ! د ست کسی که نمی تواند خود ش را نگه د ارد ند هید ! من لهجه د ارم و به لهجه ام هم افتخار می کنم. آنهایی که فارسی حرف می زنند چه .. ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۳:۴۰    
علیرضا بیرانوند از همه چیز شاکی است و حسابی مصاحبه می کند. تجربه نشان داده اگر بیرانوند تصمیم بگیرد مصاحبه کند دیگر هیچ چیز جلودارش نخواهد بود ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۳:۴۰    
دادستان تهران از اجرایی شدن طرح حبس گروهی از مجرمان تهرانی با استفاده از دستبندهای الکترونیکی در خانه خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۳:۳۵    
نرخ دلار و سکه تمام طرح جدید در مقایسه با دیروز روند افزایشی پیدا کرده و به ترتیب 3476 تومان و همچنین یک میلیون و 3000 تومان در بازار آزاد عرضه می شود.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۵    
جهت دانلود و نصب سامانه همراه ایساکو به صورت مستقیم از کدهای زیر استفاده نمایید . (با استفاده از بارکدخوان گوشی های همراه)
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۵    
مراسم سوگواری و عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمة الزهرا سلام الله علیها طبق روال همه ساله از سوی رهبر معظم انقلاب به مدت پنج شب برگزار می شود.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۵    
ثبت نام و فروش محصولات جدید پک شمش نوروزی، شمش روز مادر و شمش نوروزتان پیروز ویژه نوروز 1395 (با طرح درب باستانی ایران) از جنس شمش طلای خالص 24 عیار با بسته بندی های فاخر و تیراژ محدود 1000 عدد ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۵    
یک مرد عرب برای جلوگیری از سرعت غیر مجاز عکس کودکش را بر روی سرعت سنج ماشین چسبانده تا هر وقت قصد داشت بیشتر از 100 کیلومتر حرکت نمایند به کودکش فکر نماید.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۵    
در صورت تحقق وعده مقامات بانک مرکزی، سقف برداشت روزانه از خودپردازها از 200 به 400 هزار تومان افزایش می یابد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۰    
معاون حقوقی و بین الملل وزیر امور خارجه گفت: افزایش 35 درصدی شاخص توسعه انسانی در ایران و کسب جایگاه 69 در بین 188 کشور موفقیت بزرگی برای این کشور است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۰    
دفتر مدیر اطلاعات ملی آمریکا دست نوشته های بن لادن اعم از وصیتنامه، نامه های شخصی و هشدارهای وی به کشورهای غربی بالاخص آمریکا را منتشر کرده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۰    
معاون وزیر صنعت با تأکید براینکه امروز وضع موجودی انبار کالاهای اساسی مردم مناسب و حتی مازاد است، گفت: مردم هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۵    
عضوهیئت مدیره بانک مسکن گفت: زوجین خانه اولی می توانند از تسهیلات جدید خرید مسکن حداکثر تا 160 میلیون تومان استفاده کنند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۵    
هنوز سرنوشت برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس روشن نیست و هیچ کس نمی تواند با قاطعیت بگوید این مربی در راس کادر فنی سرخ ها باقی خواهد ماند یا به تیم دیگری از لیگ دیگر کوچ می کند اما چنانچه پروفسور راس ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۵    
معاون رسانه ملی با بیان اینکه طرح ادغام شبکه های تلویزیونی احتمالاً از ابتدای سال آینده آغاز می شود گفت: تاکنون چندین بار با مسئولان دولت برای بررسی مشکلات جلسه گذاشته ایم اما هیچ اتفاقی نیفتاده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۵    
ستاره سابق بارسلونا به واسطه دوستی که از زمان بازی در لالیگا بین وی و کاپیتان سابق تیم ملی کشورمان مانده، با وی رابطه خوبی دارد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۰    
آیین تشییع پیکر شیدا جاهد خوانندهٔ موسیقی سنتی، امروز درحالی از رو به روی بیمارستان لاله برگزار شد که فریادِ سکوت، جور همهٔ بی صدایی های این مراسم را کشید.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۰    
رئیس اتحادیه رییس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار گفت: 21کارتن نارگیل در غرفه اینجانب کشف شده که آن هم مجوز گمرکی دارد ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۵    
مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اعلام این که محله هرندی دیگر کلونی آسیب نیست، یادآور شد: محله 17 شهریور از قدیم کلونی کارتن خواب ها ومعتادان بوده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۵    
سرانجام با اقدامات موثر مدیریت شهری در انجام تحقیقات و مطالعه علمی، روش نوین مبارزه فیزیکی با موش های شهری با استفاده از تزریق فوم پلی اورتان در دستور کار قرار گرفت تا از این پس با این تکنولوژی که ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۵    
مدیر کل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از ترسیم نخستین نقشه های مکان نمای کیفیت زندگی محله های تهران، خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۵    
نخستین کلینیک سیار حیوانات شهری با اختصاص خودرو از سوی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با حمایت انجمن حمایت از حیوانات راه اندازی شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۰    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در میزگرد تخصصی پانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی ترافیک که صبح سه شنبه 11 اسفند در برج میلاد تهران آغاز به کار کرد، گفت: قانون ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۰    
پانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک که صبح سه شنبه 11 اسفند در برج میلاد تهران آغاز به کار کرده، با برگزاری 17 نشست تخصصی ایمنی ترافیک، برنامه ریزی حمل و نقل ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۵    
رئیس ستاد انتخابات با بیان اینکه 221 نماینده مجلس دهم مشخص شدند، گفت: نماینده باقی مانده از بین 138 نفر انتخاب خواهند شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۰    
یکی از بازارهایی که نزدیک عید جیب مشتریان را خالی می کند بازار آجیل و خشکبار است که تغییر قیمت محصولات این بازار هم امسال غافلگیر کننده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۰    
مرجع تقلید شیعیان با تاکید براینکه باید دست یاری به هم بدهیم تا مشکلات کشور را حل کنیم، گفت: مردم در مسائلی مانند اشتغال و فرهنگ مشکلات بسیاری دارند ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۰    
ازیگر نقش "بزرگ آقا" در سریال شهرزاد گفت: خوشبختانه تا این لحظه هر کس را که در کوچه و خیابان و اطرافم دیدم از بازی ام در شهرزاد احساس رضایت کرده و تشویقم کرده اند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۰    
رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک افزایش وام مسکن را موجب رونق بازار مسکن در نیمه اول سال آینده دانست و گفت: واحدهای کوچک رونق بیشتری پیدا می کنند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۵    
قیمت برخی از آپارتمان های بین 100 تا 110 متری در مناطقی از تهران به شرح زیر می باشد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۵    
عکسی از یک ماشین حمل بار با اسم "اتوبار برجام" منتشر می شود.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۵    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برگزاری کمیسیون ایمنی راه ها در آستانه سفرهای نوروزی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده انتظار داریم امسال هموطنان با امنیت بیشتری سفرهای نوروزی خود را انجام دهند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۰    
بهرام افشارزاده می گوید بهترین هدیه ای که می توانند استقلالی ها به کارلوس کروش بدهند ، یک بازیکن حرفه ای مثل مهدی رحمتی است. ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۶    
ملی پوش ایرانی الکمار همچنان یکی از محبوب ترین چهره های تیمش قلمداد می شود.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۶    
استرالیا خبر داد برخی تحریم های ضدایرانی را تسهیل می کند و برخی دیگر همچنان باقی خواهد ماند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۶    
نویسنده کیمیا معتقد است سریالی که نوشته، ضعف های زیادی نداشته و اشتباهات موجود در دیگر بخش ها مثل صحنه و گریم، روی مخاطبان سریال و بازخوردهایش تاثیر گذاشته است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۶    
یک مفتی تندروی سعودی مدعی شد ایران می کوشد مردم فیلیپین را به سمت مذهب شیعه سوق دهد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۱    
در نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو ایران چندین خودروی قدیمی نیز به معرض دید عموم گذاشته شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۱    
رییس سازمان زندان ها در حاشیه نشست عالی رتبه سی و یکمین اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد گفت: احترام به حقوق انسانی و رعایت حقوق شهروندی دو ویژگی مهم در زندان های ایران است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۶    
فوتبال ایران چند سالی است با یک مشکل دیگر مواجه شده و آن مشکل حق پخش تلویزیونی است که کار را به ممنوع التصویری کشانده. اتفاقی که در فوتبال چین برعکس رخ داده و آنها به اتحاد خوبی رسیده اند. ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۱    
دفتر فرستاده سازمان ملل به سوریه اعلام کرد که مذاکرات صلح سوریه نهم مارس (19 اسفند) از سر گرفته می شود.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۷    
از میان 290 نفر نماینده مجلس نهم، 198 نفرشان دیگر نتوانستند به مجلس دهم راه یابند. 69 نفر ابقا شده و 23 نفر هم به مرحله دوم راه یافته اند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۲    
علی دایی می گوید افتخار می کند که مردم او را بهترین مهاجم بعد از انقلاب نامیده اند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۲    
علی رهبری از موافقت نشدن با استعفایش از سوی معاون امور هنری وزارت فرهنگ خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۲    
جدول قیمت انواع گل و گیاه فصلی (گلدانی - جعبه ای) در بازار منتشر شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۷    
بر اساس داده های هواشناسی طی روزهای پنجشنبه تا شنبه افزایش دما در نیمه شمالی کشور به ویژه سواحل دریای خزر رخ خواهد داد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۷    
پرونده ای که دیروز طاهری به جزییات آن اشاره ای نکرد یکی از عجیب و غریب ترین پرونده های قضایی علیه باشگاه پرسپولیس است که زوایای مبهم زیادی دارد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۲    
رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با تلویزیون آلمان، در مورد شرط عفو گروه های مسلح فعال در این کشور صحبت کرد. ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۲    
شمارش آراء انتخاباتی در 11 ایالت آمریکا که به طور همزمان رقابت درون حزبی جمهوریخواهان و دموکراتها را برگزار کردند، رو به پایان است و تا این جای کار کامیابی نصیب ترامپ و هیلاری شده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۲    
فدراسیون فوتبال عربستان بار دیگر تاکید کرد که به هیچ وجه حاضر نیست در ایران به میدان برود و در صورت مخالفت AFC از لیگ قهرمانان آسیا کناره گیری خواهد کرد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۲    
نظام تصمیم گیری ایران از دو سال و نیم گذشته تصمیم گرفت یک چالش 12 ساله با مدعیان خارجی را خاتمه دهد. مجموعه این تلاش ها در توافقی تحت عنوان برجام متجلی شد که تنها یکی از ثمرات آن آزادسازی 29 میلیارد ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۷    
مشاوران املاک شهر تهران به تازگی شیوه جدیدی از تبلیغات ملکی را در بازار مسکن باب کرده اند تا از این طریق سطح بازدید از فایل های خود را در بازار خرید و فروش آپارتمان و سایر معاملات ملکی افزایش دهند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۷    
عید نوروز در ایران رسومات دیرین خود را دارد، اجرای رسومات نیز مستلزم تهیه اقلام خاص خود است. تقریبا همه ایرانی ها از سفره هفت سین تا دید و بازدیدهای خانوادگی را در یک عید تجربه میکنند ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۲    
وزیر کشور با اشاره به آرایش سیاسی مجلس دهم گفت: مجلس دهم 3 ضلعی است و شاهد تشکیل فراکسیون اعتدال، فراکسیون اصلاح طلبان و فراکسیون اصولگرایان خواهیم بود.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۷    
مدیرکل آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال کشور از کاهش 2 / 4 درصدی ازدواج و افزایش یک درصدی طلاق طی 11 ماهه امسال در کشور خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۷    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی اعلام کرد: واردکنندگان در پی برخوردهایی که انجام می گیرد، میوه های ممنوعه خارجی را جابه جا کرده، از استان تهران به استان های دیگر می برند و در انبارها دپو می کنند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۲    
دروغ بلد نیستم و اولین باری است که این حرف را می زنم: یقین پیدا کردم به من سیمرغ نمی دهند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۷    
نمایندگان کارگران می گویند دولت با این استدلال که حقوق سال 94 کارگران بیشتر از کارمندان افزایش داشته، با توافق کارگران و کارفرمایان درباره افزایش 20 هزارتومانی حق مسکن ماهیانه مخالفت کرد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۷    
مصطفی گواهی اظهار کرد: سال آینده نرخ های جدید خدمات آرایشگاه های مردانه اعلام می شود که شامل 20 تا 25 درصد افزایش قیمت است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۷    
ابوالفضل قناعتی گفت: در راستای کاهش و مدیریت ترافیک محدوده طرح کمترین هزینه را برای افرادی که تنها یک یا دو روز در هفته وارد محدوده طرح می شوند در نظر گرفتیم.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۷    
نشریه فوربس لیست سالیانه میلیاردهای جهان را منتشر کرد و به روال قبل این بار نیز بیل گیتس، مؤسس شرکت نرم افزاری مایکروسافت، ثروتمندترین مرد جهان شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۷    
رئیس اتاق اصناف گفت: نمایشگاه های بهاره از امروز تا 21 اسفند ماه در چهار نقطه تهران برگزار می شود.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۷    
یک زن 68 ساله به اتهام قتل وحشتناک 11 نفر و خوردن جسد آنها بازداشت شد .
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۲    
هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال از روز پنجشنبه آغاز می شود در این هفته استقلال صدرنشین میهمان راه آهن است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۲    
اسناد کشف شده از مخفیگاه اسامه بن لادن، رهبر سابق القاعده نشان می دهد که رهبران القاعده به نحو فزاینده ای از رخنه جاسوسان به بدنه القاعده، عملیات پهپادها ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۲    
جدیدترین گزارش شرکت ملی نفت از افزایش 3.5 میلیارد بشکه ای ذخایر قابل برداشت نفت ایران و سبقت از عراق در رده بندی کشورهای دارنده بزرگترین ذخایر طلای سیاه در اوپک حکایت دارد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۳    
تولید کنندگان لوازم خانگی برای مبارزه با رکود موجود در بازار تصیم به پرداخت وام 15 میلیون تومانی با بهره کم گرفته اند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۳    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز (چهارشنبه، 12اسفند) در قسمت پایین، قابل مشاهده است:
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۳    
تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی چهارشنبه 12 اسفند به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۸    
در این گزارش همراه ما باشید تا راه هایی موثر را در سیستم عامل ویندوز و مک جهت کاهش قطعی فایل های PDF را به شما آموزش دهیم.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۸    
احتمال فروپاشی "سد موصل" و غرق شدن صدها هزار نفر وجود دارد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۳    
سرپرست باشگاه پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی خود به توضیح مشکلات تیم قرمز پوش پرداخت. او که به صورت ناگهانی یک کنفرانس مطبوعاتی را ترتیب داده بود در مورد مسائل مختلف پرسپولیس صحبت کرد که عمده آنها در ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۳    
با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی دوچرخه بستیانرا اسپرت که برای اندروید و iOS در دسترس است کاربر می تواند میزان کمک موتور الکتریکی را تعیین کند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۰۰:۱۲    
بهشاد مختاری : وااااااااااای یعنی همه اینا ماله منه ؟؟؟؟؟؟ منو این همه خوشبختی محاله .....
  • ۱