دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۰۸:۴۳Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 17 اسفند 1394 - meliyat.com

ملیت 31 شهریور 1394 ملیت 30 مهر 1394 ملیت 30 آبان 1394 ملیت 30 آذر 1394 ملیت 30 دی 1394 ملیت 30 بهمن 1394 ملیت 1 اسفند 1394 ملیت 2 اسفند 1394 ملیت 8 اسفند 1394 ملیت 9 اسفند 1394 ملیت 10 اسفند 1394 ملیت 11 اسفند 1394 ملیت 12 اسفند 1394 ملیت 13 اسفند 1394 ملیت 14 اسفند 1394 ملیت 15 اسفند 1394 ملیت 16 اسفند 1394 ملیت 17 اسفند 1394 ملیت 18 اسفند 1394 ملیت 19 اسفند 1394 ملیت 20 اسفند 1394 ملیت 21 اسفند 1394 ملیت 22 اسفند 1394 ملیت 23 اسفند 1394 ملیت 24 اسفند 1394 ملیت 25 اسفند 1394 ملیت 26 اسفند 1394 ملیت 27 اسفند 1394 ملیت 28 اسفند 1394 ملیت 29 اسفند 1394 
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۳۴    
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: آمریکا با داشتن 700 پایگاه نظامی در اقصی نقاط جهان در مقابل اقتدار ایران خوار و زبون شده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۳۴    
مدیرکل آژانس تأکید کرد که ایران تعهداتش را تاکنون به درستی انجام داده و هیچ نشانه ای از انحراف در برنامه هسته ای ایران دیده نمی شود.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۳۴    
آزاده نامداری و همسرش سجاد عبادی در مراسم رونمایی از آلبوم جدید علیرضا قربانی حضور داشتند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۹    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برخی می خواهند ما را به سیطره آمریکا بازگردانند، ما را زیر خفقان آمریکا و انگلیس ببرند، ما ارتجاع و عقب گرد کنیم و سرباز قدرت های شیطانی شویم.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۹    
وزیر اقتصاد با اشاره به مخالفت مدیران دولتی و مدیران وزارتخانه ها با واگذاری شرکت های دولتی گفت: وزیر اقتصاد قدرت مانور ندارد ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۹    
دبیر شورای عالی فضای مجازی با تاکید بر اینکه نظام نباید مبتنی بر فیلتر باشد، گفت: خانواده ها، مدارس، دانشگاه ها و شرکت ها خودشان باید بخش فیلترینگ را بر عهده بگیرند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۹    
سخنگوی دستگاه قضا اعلام کرد: ممنوع التصویری رئیس جمهور اسبق مبانی قانونی متعددی دارد و در چارچوب مصوبات شورای عالی امنیت ملی و همچنین اختیارات دادستانی است .
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۹    
بیت مرحوم آیت الله عباس واعظ طبسی از حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی قدردانی کرد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۹    
هیات وزیران در پی ابطال مصوبه افزایش نرخ جرائم رانندگی از سوی دیوان عدالت اداری با تعدیل این نرخ ها، جدول جدید جرائم رانندگی را تصویب کرد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۳    
فیلم های بادیگارد ، کفش هایم کو؟ ، ابد و یک روز ، 50کیلو آلبالو و خشم و هیاهو تازه های اکران نوروز 95 شدند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۸    
222 نفر از نمایندگان مجلس در بیانیه ای تروریستی خواندن حزب الله لبنان توسط شورای همکاری خلیج فارس را محکوم و اعلام کردند که حزب الله لبنان نماد مقاومت در برابر رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۳    
استاندار تهران در همایش ساماندهی سیاسی فضا و اداره بهینه شهر تهران اعلام کرد: اهالی تهران نیمی از مالیات کشور را تامین کرده و انتظار خدمات بهتر دارند .
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۳    
آنچه امروز تحت عنوان حضور اجتماعی و مشارکت سیاسی زنان شناخته می شود در کمتر از یکصد سال قبل آرزویی بود که جنبش های حقوق زنان برای رسیدن به آن مبارزه می کردند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۳    
شهردار تهران گفت: معنی کارآمدی دین در اداره جامعه در گفتمان انقلاب اسلامی این است که از دو لبه قیچی تحجر و سکولاریسم عبور کنیم ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۸    
همزمان با هفته درختکاری با حضور سفرای کشورهای خارجی در مجموعه شهر آفتاب،آیین درختکاری "تهران ،جهانشهر دوستی " برگزار شد
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۸    
شهردار منطقه 12 تهران از برپایی جشنواره گردشگری نوروز در تهران قدیم با عنوان " 7 گذر در 10 روز" خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۳    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه 65 واحد افزایش را به ثبت رساند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۳    
آیت الله آملی لاریجانی بر قاطعیت دستگاه قضایی در برخورد با متصرفان اراضی ملی و تخریب و تغییر کاربری جنگلها ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۳    
در پی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در ادارات کل اطلاعات آذربایجان شرقی و تهران، در یک ماه گذشته یک باند بزرگ قاچاق دارو متلاشی شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۳    
مدیر کل دفتر نظارت بر فرودگاه ها ، شرکت های هواپیمایی و موسسات هوانوردی گفت: فروش هر گونه بلیت چارتری به صورت تک نفره ممنوع است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۳    
مطرح شدن دوباره طرح دوفوریتی اصلاح موادی از آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در طول چند روز منجر به بیان اخطار قانون اساسی ازسوی دو نفر از نمایندگان و واکنش رئیس نشست علنی امروز مجلس شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۸    
آژانس بین المللی انرژی اتمی در نخستین گزارش خود از اجرای قطعنامه 2231 و ارزیابی برنامه های هسته ای ایران تاکید کرد: هیچ نشانه ای از انحراف در فعالیت های صلح امیز هسته ای ایران مشاهده نشده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۸    
یکی از کاربران توئیتر با انتشار تصاویری از فروش میوه در سوپرمارکت ها جنجال آفرید.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۸    
دو پرچم دار سال 2016 سامسونگ باقیمت بسیار بالا وارد بازار تهران شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۸    
سامان مقدم فصل اول برنامه گاراژ 888 را به زودی به شبکه نمایش خانگی می آورد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۳    
یک مقام سابق اطلاعاتی مصر مدعی شد سرکرده گروه تروریستی داعش هم اکنون در لیبی به سر می برد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۳    
با تغییر رویه مشتریان بازار پوشاک، دیگر خبری از نوسانات قیمت نیست مگر در بحث برندهای مطرح خارجی که مشتریان خاص خود را دارند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۳    
تِک بازان و اینترنت بازان برای سفرهای خود نیز مجهز به فناورانه ترین ابزار هستند و برای راحتی بیشتر اغلب به دنبال هتل های مجهز به های-تک هستند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۳    
بهای فروش برخی مغازه های 30- 50 متر در بازار منتشر شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۸    
ساخت وساز در تهران چقدر هزینه دارد و فعالان این عرصه برای فکر کردن به این چنین سرمایه گذاری ای باید از چه قیمت هایی مطلع باشند؟ شش فعال حوزه ساخت وساز با پاسخ به این سوال ها توضیح می دهند که هزینه ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۸    
چغاله بادام در سطح شهر کیلویی 100 هزار تومان به فروش می رسد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۰    
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۵    
سخنگوی وزارت ارشاد با بیان اینکه تغییر دبیران سرگروه های اداره کتاب از دو ماه پیش آغاز شده است، گفت: این تغییرات ربطی به انتخابات ندارد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۵    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه قیمت این نوع گوشت تا پایان سال گران نمی شود، گفت: هم اکنون گوشت گاوی منجمد از ذخایر دولتی، در بازار کیلویی 18 هزارتومان عرضه می شود.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۵    
بانک مرکزی طی بخشنامه ای به بانک ها اعلام کرد: در روزهای پایانی سال و ایام نوروز در تمام نقاط کشور و با اولویت دهی به مناطق دارای جاذبه های زیارتی و گردشگری شعب کشیک دایر کنند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۵    
لایحه ساماندهی سهام عدالت در حالی شب گذشته با حضور معاون اول ریاست جمهوری به امضای هیات وزیران رسید که سخنگوی اتحادیه کشوری سهام عدالت ابلاغ آن به مجلس را منوط به امضای رییس جمهور پای این لایحه می ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۰    
این قوری که بسیار پرطرفدار است از جنس شکلات تلخ ساخته شده است و می توان با ریختن آب داغ در آن تا زمانی که قوری به طور کامل آب شود، هات چاکلت داغ تهیه کرد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۰    
دیدن تصویری از پسر دونالد ترامپ پس از شکار خالی از لطف نیست.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۰    
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح امروز در جمع مردم یزد با اشاره به انتخابات 7 اسفند اظهار کرد: همانطور که مردم در سال 92 حماسه آفریدند در این انتخابات هم حماسه آفریدند ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۵    
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه آقای روحانی باید پاسخ دهد که چرا برخی عوامل مفسد 24 سال قبل خود را به کار گرفته است، گفت:چرا به خاطر باندهای قدرت و ثروت آبروی مسئولان کشور را می برید؟
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۵    
در آستانه سفرهای نوروزی و افزایش تقاضا برای استفاده از قطار، لازم است مسافران از حقوق خود در قبال شرکت های ریلی بابت دریافت خدمات، دقیق تر مطلع باشند .
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۵    
در طول تاریخ برای جدا کردن سرزمین ها از هم و محصور کردن کشورها دیوارهای طویل و بلندی بنا شدند که بعدها نماد آن سرزمین شده اند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۰    
گوگل با ایجاد تغییری بی سابقه در جستجوگر اینترنتی خود به شرکت ها و افراد مشهور امکان داده تا فیدخبری خاصی مشابه با توییتر را ایجاد کرده و به طور مستقیم مطالبی را در جستجوگر این شرکت وارد کنند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۰    
در صورت اضافه شدن سردار آزمون به اورتون شانس مهاجم جوان ایرانی برای بازی در تیم انگلیسی چندان هم کم نخواهد بود ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۰    
این قصر زیبا در میامی به سبک مدیترانه ای طراحی شده است و ساخت آن به حدود 1930 برمی گردد. این کاخ زیبا در حال حاضر قیمتی 25 میلیون دلاری دارد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۰    
الهام گرفته شده از "اوریگامی” و نام گذاری شده بر مبنای کلمه ی "پیچ خوردن”! کانسپت جدید Shiwa روشی متفاوت برای آینده ی حمل ونقل است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۰    
وزیر ارتباطات در مورد فاز سوم فیلترینگ هوشمند، گفت: این فاز از هفته قبل اجرایی شده به این معنا که فیلتر از مبادی ورودی برداشته و به شرکت های توزیع کننده اینترنت واگذار شده است ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۵    
از موکل خواستم این موضوع را شخصاً به وکلای خارجی خود نیز منتقل کند تا آنها بدون توجه به رأی صادره و عواقب آن، کار انتقال وجوه را با جدیت دنبال کنند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۵    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اعلام کرد: میوه شب عید از روز پنجشنبه 20 اسفند در بیش از 315 نقطه استان توزیع می شود.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۵    
حمید استیلی این عکس را در صفحه اینستاگرام شخصی خود منتشر کرد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۰    
جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این که فروش خدمت سربازی در سال 95 صحت ندارد، اعلام کرد: پرداخت جریمه مشمولان غایب در سال 95 دنبال می شود.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۰    
سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات از ارائه گزارش های تخلفات احتمالی انتخاباتی به شورای نگهبان خبر داد و درباره زمان دقیق برگزاری انتخابات مجلس در مرحله دوم نیز گفت ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۰    
قائم مقام بانک مرکزی با بیان اینکه رتبه بندی بانک ها به طور جدی در دستور کار بانک مرکزی است، گفت: تلاش می کنیم سال آینده رتبه بندی بانک ها نهایی و به عموم مردم اعلام شود.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۰    
ساعت 6:30 امروز اتوبوس کارگران پتروشیمی مخازن سبز، به محوطه پتروشیمی انتخاب سقوط کرد. گفته شده 36 نفر در این حادثه مصدوم شده اند. تصویری زیر در چند کانال خبری، منتشر شده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۰    
سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: مدارس شهر تهران تا روز چهارشنبه 26 اسفندماه دایر و فعال است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۵    
غزل صارمی گفت: یکی از دلایلی که در طی چند سال گذشته کم کار بودم سفرم به خارج از کشور و فاصله از دنیای سینما بود.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۵    
بتازگی نوع نشستن حسین فریدون در هنگام سخنرانی روحانی به یکی از موضوعات داغ برخی سایت ها و شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۰    
در روزی که یکی از مهیج ترین بازی های لیگ برتر در حال برگزاری بود پرتاب نارنجک های دست ساز آرزوهای پرسپولیس را در تهران دود کرد و به آسمان فرستاد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۰    
نورمحمدی قبل از بازی با تراکتور از لیست 18 نفره قرمزها خط خورد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۰    
هر ساله در آستانه سفرهای نوروزی، بلیت هواپیما برای برخی مسیرها نایاب شده و تعدادی از آژانس های هواپیمایی هم مسافران را با قیمت های نجومی روبرو می کنند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۵    
اگرچه قطعی اینترنت در نگاه اول امری ساده به نظر می رسد اما در دنیای امروزی تصور یک روز بدون اینترنت بسیار دشوار است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۵    
در جریان دیدار روز گذشته پرسپولیس - تراکتورسازی نارنجکی به سوی نیمکت تیم تبریزی پرتاب شد که باعث ترس و فرار آنها از روی نیمکت شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۰    
جانشین فرمانده ناجا با توجه به ابطال مصوبه افزایش جرایم رانندگی از سوی دیوان عدالت اداری گفت: مصوبه ای که دیوان عدالت ابلاغ کرده قانونی است و صادقانه آن را پذیرفته و اجرا می کنیم ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۰    
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه با مفروضات خاصی سرشت خود را با قدرت عجین کرده است، گفت: ما در مسیر ساختن یک قدرت بزرگ هستیم و باید اینگونه باشیم.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۵    
چنانچه هر دو نفر زوج دانشجوی روزانه واجد شرایط دریافت تسهیلات باشند پرداخت وام به هر دو نفر بلامانع است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۵    
براساس اعلام وزیر نفت، شرکت نفت ایران و توتال فرانسه پس از امضای قرارداد فروش نفت تا چند روز آینده یک قرارداد محرمانه به منظور توسعه میدان نفتی آزادگان جنوبی امضا می کنند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۵    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی در مورد فیلم ویدئویی که از وی تهیه شده پرداخت و گفت: در بحث بررسی اعتبارنامه ها مشکلی نخواهم داشت.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۵    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی حجت الاسلام رئیسی را به تولیت آستان قدس رضوی منصوب کردند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۰    
انفجار مهیبی بر اثر انباشته شدن گاز در پردیس رخ داد و بخش قابل توجهی از این شهر را لرزاند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۰    
شکار یک بچه پنگوئن از میان خانواده اش توسط یک مرغ ماهی خوار در سواحل جزایر فالکلند
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۵    
زنجانی به مدت 2 فصل مالکیت باشگاه راه آهن را در اختیار داشت و پس از زندانی شدن وی، مالکیت این باشگاه تا مدت ها محل اختلاف بود.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۵    
مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا از برگزاری طرح امداد نوروزی سایپایدک از 26 اسفند تا 14 فروردین خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۰    
معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو، وجود آرسنیک در آب میوه های صنعتی را رد کرد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۵    
دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران کشور با انتقاد از عدم حضور تشکلات کارگری در کمیته های دستمزد گفت: احتمال تعیین نرخ نهایی دستمزد در سه شنبه هفته آینده وجود دارد ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۵    
یک مقام مسئول در میدان مرکزی میوه و تره بار از کاهش 50 درصدی قیمت پیاز خبر داد و گفت: تولید و عرضه فراوان سبزی و صیفی جات، کشاورزان را دچار خسارت زیادی کرده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۵    
نیروهای مردمی و ارتش دولت سوریه طی هفته های اخیر به کمک عملیات هوایی پیشروی های چشمگیری را در اطراف شهر راهبردی حلب بدست آورده اند و رفته رفته حلقه محاصره تروریست ها را تنگ تر می کنند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۵    
نمایندگان مجلس شرایط عضویت بازنشستگان و وظیفه بگیران نیروهای مسلح در صندوق های بازنشستگی را تعیین کردند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۵    
مقام های کره شمالی اعلام کرده اند که پیونگ یانگ آماده است تا در صورت تهدید امنیتی ناشی از مانور نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی، حمله هسته ای پیشگیرانه ای را انجام دهد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۰    
زمستان 94، یک سورپرایز رسانه ای داشت؛ دید در شب که رضا رشیدپور در آن روبه روی چهره های خبرساز از هر ژانری می نشیند و کمی صریح تر از قواره گفت وگوهای ویدیویی است اما نه به قدر گفت وگوهای ژورنالیستی ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۰    
براساس پیش بینی سازمان هواشناسی طی روزهای دوشنبه و سه شنبه برخی مناطق جنوبی کشور بارانی می شود.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۰    
یک روز پس از آنکه لایحه ساماندهی سهام عدالت در جلسه هیات دولت مورد تصویب قرار گرفت، رئیس کمیته تحقیق و تفحص از سهام عدالت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۰:۲۰    
هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آبانماه آمریکا در موضع گیری تند خود علیه رقبای خود در حزب دیگر گفت: رقابت نامزدهای جمهوریخواه مثل بازی کودکانه در مدارس و جشنواره توهین است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۰    
در زمان ما هم فساد بوده. البته در زمان ریاست من در برخی آدم ها فساد بود نه در خود فوتبال اما به این حجمی که الان می بینیم در آن زمان فساد نداشتیم ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۰    
عضو کمیته فنی تیم های ملی کشتی آزاد گفت: نامه رسول خادم به رئیس جمهور تنها به دلیل دغدغه های وی و از سر دلسوزی بود، نه مسائل دیگر.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۰    
وزیر امور خارجه کشورمان می گوید ایران علی رغم اینکه می داند فشارهایی که در دهه های اخیر علیه ایران اعمال شده محصول حمایت ما از آرمان فلسطین بوده است به این سیاست ادامه خواهد داد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۵    
مجلس شورای اسلامی باید هم اکنون طرح و فکری عملیاتی را برای جوانان تحصیل کرده پیاده سازی نماید. طبق آمار حدود 110هزار دکتر بیکار در کشور داریم؛ ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۵    
روز گذشته با اظهارات سخنگوی قوه قضائیه درمورد حکم متهمان نفتی، بابک زنجانی بار دیگر در صدر اخبار داخلی قرار گرفت ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۰    
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: مواد مخدر صنعتی و داروهای روان گردان بیشترین مصرف را بین دانشجویان استان دارد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۰    
هفته جاری قیمت یک خودرو داخلی در بازار کاهش یافته است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۵    
تک نرخی شدن ارز و قیمت تعادلی برای ارز تک نرخی دو نکته مهم در بازار ارز سال آینده محسوب می شود. در حال حاضر ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۵    
شبکه بانکی زیر بار ترافیک سنگین مراجعات پایان سال قرار گرفته واستفاده از شبکه شتاب و پرداخت الکترونیک این روزها به اوج می رسد، در عین حال نگرانی ازقطع و یا اختلال خدمات رسانی هم وجود دارد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۰    
در این خبر 5 نکته از آموزش عکاسی را برای شما کاربران دنیای مجازی تهیه کردیم .
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۰    
حداقل دستمزد جدید کارگران با افزایشی بین 12.6 تا 15 درصد، سه شنبه این هفته نهایی می شود و مزد کارگران از 712 هزار تومان امسال به رقمی بین 801700 تومان تا 818800 تومان در سال 95 خواهد رسید.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۵    
بدنه سخت این چمدان تاشو هنگامی که باز می شود به خوبی از تمام محتویات داخلی محافظت می کند و زمانی که دیگر به آن نیاز ندارید می توانید نیت را جمع کنید تا فضای زیادی را اشغال نکند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۵    
عملکرد موفق ویندوز 10 در دستگاه های قابل حمل تا حدودی به واسطه ویژگی های ذخیره انرژی داخلی این سیستم عامل بوده است.
  • ۱