یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۰۶Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 25 اسفند 1394 - meliyat.com

ملیت 31 شهریور 1394 ملیت 30 مهر 1394 ملیت 30 آبان 1394 ملیت 30 آذر 1394 ملیت 30 دی 1394 ملیت 30 بهمن 1394 ملیت 1 اسفند 1394 ملیت 2 اسفند 1394 ملیت 8 اسفند 1394 ملیت 9 اسفند 1394 ملیت 10 اسفند 1394 ملیت 11 اسفند 1394 ملیت 12 اسفند 1394 ملیت 13 اسفند 1394 ملیت 14 اسفند 1394 ملیت 15 اسفند 1394 ملیت 16 اسفند 1394 ملیت 17 اسفند 1394 ملیت 18 اسفند 1394 ملیت 19 اسفند 1394 ملیت 20 اسفند 1394 ملیت 21 اسفند 1394 ملیت 22 اسفند 1394 ملیت 23 اسفند 1394 ملیت 24 اسفند 1394 ملیت 25 اسفند 1394 ملیت 26 اسفند 1394 ملیت 27 اسفند 1394 ملیت 28 اسفند 1394 ملیت 29 اسفند 1394 
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۳:۴۷    
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۳:۴۲    
منابع بیمارستانی یمن از افزایش تعداد تلفات حملات جنگنده های عربستان به بازاری در حجه یمن به 107 کشته و 41 زخمی خبر دادند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۳:۴۲    
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید گفت: توقف درگیری ها در سوریه بهتر از آنچه انتظار می رفت اجرا شده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۳:۴۲    
با تصویب هیات وزیران، مهلت کاربرد کارت شناسایی ملی تا پایان سال 1396 تمدید شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۳:۴۲    
آقای ترانگ تان سانگ رئیس جمهوری ویتنام و هیأت همراه، عصر امروز (سه شنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۳:۴۲    
رئیس سازمان انرژی اتمی رزمایش اخیر سپاه را نقض برجام ندانست و گفت که: موشک های ما برای کلاهک های هسته ای طراحی نشده است و بقیه کار ما در این حوزه طبق روال انجام می دهیم.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۳:۳۷    
ترونگ تان سانگ رئیس جمهور ویتنام و هیأت همراه، دقایقی پیش با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۳:۳۷    
ارتش سوریه بعد از تسلط بر قله 900 که بلندترین نقطه در سلسله جبال حایل در غرب شهر تدمر به حساب می آید، به صورت کامل بر این شهر اشراف پیدا کرده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۶:۱۲    
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۶:۱۲    
رزیتا غفاری و همسر محترم در کنار یک سگِ امدادی هلال احمر
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۶:۱۲    
در ادامه موج اسلام هراسی در غرب کارمندان یک مهد کودک در انگلیس؛ پسر بچه مسلمانی را به دلیل کشیدن یک نقاشی مبهم به مقامات امنیتی معرفی کردند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۶:۱۲    
مدیر کل امور سینما سازمان سینمایی گفت: با توجه به پیشنهاد شورای صنفی نمایش تنها افزایش قیمت در سینماهای مدرن را شاهد هستیم.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۶:۱۲    
بازار بورس در آخرین سه شنبه سال جاری شاهد استراحت نماگرهای منتخب خود همزمان با افزایش عرضه از سوی برخی صندوق ها و حقوقی ها بود. بازاری که با یک پدیده نیز مواجه شد و شاخص کل 199 واحد افت کرد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۶:۱۲    
سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات از تأیید صحت برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 50 حوزه انتخابیه دیگر خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۷    
قیمت انواع خودروی دست دوم در بازار منتشر شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۵۳    
یک خودرو در شهر برلین منفجر شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۹    
شهردار تهران با بیان اینکه بار اقدامات در تهران بر دوش دولت نیست تا متوجه شود چه بار سنگینی است، گفت: البته ما سعی می کنیم از دوش دولت فشارها را برداریم و در این شرایط اقتصادی به دولت کمک کنیم ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۹    
معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر اینکه دغدغه شهردار تهران را در کمبود واگن در خطوط مترو بجا می دانم ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۹    
شهردار منطقه 9 گفت: همزمان با ایام نوروز ، سومین جشنواره اقوام ایرانی در میدان آزادی برپا می شود و این شهرداری آماده پذیرایی از مسافرین نوروزی در این بخش از پایتخت است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۴    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران اعلام کرد : علی رغم تنگناهای مالی شهرداری تهران؛ دکتر قالیباف مصمم است نمایشگاه کتاب به بهترین شکل در شهر آفتاب برگزار شود.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از نمایشگاه شهر آفتاب اظهار کرد: از ابتدای شرح موضوع برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۴    
پروژه خط فرودگاه مهر آباد با حضور شهردار تهران، معاون اول رئیس جمهور استاندار تهران و جمعی از مسولان شهرداری تهران افتتاح شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۹    
توزیع اسکناس نو در حالی از ابتدای هفته در شعب منتخب نظام بانکی آغاز شده که برخلاف وعده رئیس کل بانک مرکزی، بانک ها از دستور این بانک برای ایجاد محدودیت در توزیع اسکناس نو خبر می دهند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۴    
هزینه میزبانی باشگاه های ایرانی از باشگاه های عربستانی در کشور ثالث 650 میلیون تومان است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۴    
اردوی تیم ملی در حالی آغاز شد که تعداد جوانان بیشتری نسبت به اردوهای قبلی حضور داشتند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد برای تمدید قراردادش با باشگاه هیچ شرط و شروطی مطرح نکرده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۴    
در پی ابلاغ نرخ جدید دیه از سوی قوه قضائیه به بیمه مرکزی، این شرکت حق بیمه شخص ثالث را 15 درصد افزایش داد و از مردم خواست نسبت به دریافت الحاقیه بیمه سال 95 اقدام کنند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۹    
"شهرزاد" اولین ملودرامی است که با به تصویر کشیدن زندگی در دهه سی شمسی، موفق به جلب توجه عده زیادی از مخاطبین شده است اما این فیلم دارای نکات عجیبی هم هست!...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۴    
پیش بینی می شود تا 10 سال آینده حجم سرمایه گذاری ایرانی های میلیاردر برای خرید مسکن در خارج از کشور به 6 میلیارد پوند برسد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۹    
رئیس انستیتو پاستور ایران اقدامات انجام گرفته توسط تیم درمانی کشورمان به عراق را در پی حمله شیمیایی گروهک تروریستی داعش تشریح کرد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۹    
سخنگوی کاخ کرملین در گفت وگو با خبرنگاران تأکید کرد: خارج کردن نیروهای روسیه از سوریه به هیچ وجه با هدف اعمال فشار بر بشار اسد رئیس جمهوری سوریه و یا مجازات وی صورت نمی گیرد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۹    
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: پول ها با بهره های بسیار بالا در بانک ها راکد مانده و دولت جرأت پایین آوردن نرخ بهره را ندارد زیرا نمی داند پول های سرگردان در آینده به کجا حمله می کنند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۴    
یک مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی درباره خرید ویلا و زمین در شهرهای شمالی بدون در نظر داشتن شرایط لازم در ایام نوروز هشدار داد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۴    
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه برنامه ریزی های خوب و دقیقی برای سال 95 انجام شده است ، اظهار کرد: با برنامه ریزی های خوبی که برای سال آینده انجام شده است ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۹    
پرتاب ترقه و ایجاد آلودگی صوتی حتی اگر به قصد ضرب و جرح و کشتن دیگری نباشد چون نوعاً کشنده محسوب می شود و به نوعی قصد عمدی بودن آن عمل از آن احراز شده، چنانچه موجب مرگ کسی گردد قتل عمد محسوب می شود.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۹    
چهارشنبه سوری هیچ مبنای شرعی ندارد و مناسب است از آن اجتناب شود.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از هموطنان خواست که در سفرهای نوروزی درست رانندگی کرده و کلیه قوانین رانندگی را رعایت کنند تا سفری ایمن و نوروزی بدون حادثه داشته باشند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۹    
بانک مرکزی قیمت 18 ارز را کاهش داد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۴    
حسین پاکدل تصویری قدیمی از مرحوم مرتضی احمدی را در اینستاگرام خود منتشر کرد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۰    
بانک مسکن در بخشنامه ای دستورالعمل نحوه پرداخت وام به متقاضیان انواع تسهیلات مسکن را اعلام کرد که در آن جزئیاتی مانند نرخ سود، روش های بازپرداخت ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۰    
چند وقتی می شود که مصوبه شورای پول و اعتبار مبنی بر کم شدن سود بانکی به شعب مختلف بانکها ابلاغ شده اما ظاهرا در ترافیک روزهای پایانی سال گیر کرده و هنوز به بسیاری از بانکها نرسیده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۵    
رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: باید از هرگونه تلاشی برای "انقلاب زدایی" از حوزه های علمیه احساس خطر کرد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۰    
به گزارش ملیت به نقل از پایش، توماس دامبو مردی است که به زندگی پرندگان در شهر اهمیت زیادی می دهد. وی می گوید ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۰    
در جریان 5 سال جنگ داخلی نام دمشق پایتخت سوریه بیش از هر زمان دیگری در رسانه های بین المللی شنیده شده است ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۰    
وزیر ورزش و جوانان در آیین تجلیل از مدال آوران ورزش کشور گفت: امسال، 3162 مدال آسیایی و جهانی از سوی ورزشکاران کسب شده است که این رقم نسبت به سال 93 دو برابر رشد داشته است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۰    
حمید بعیدی نژاد در کانال رسمی خود نوشت:
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۲۵    
وکیل بابک زنجانی در مورد حاشیه های پرونده متهم بزرگ نفتی و روزهای وکالتش در این پرونده می گوید. به گزارش ملیت به نقل از مهر ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۲۵    
مجری جوان تلویزیون می گوید بیش از 200 هزار کامنت فحش در اینستاگرام به او دادند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۲۰    
خودروی فوق یک دستگاه مورگان است که با پلاک گذر موقت در ایران تردد می کرد. این عکس در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۲۰    
پرویز پرستویی در اینستاگرام خود متنی در مورد آیین چهار شنبه سوری منتشر کرد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۲۰    
سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به اینکه بیشتر انفجارات در چهارشنبه آخر سال در کوچه های فرعی رخ می دهد از مردم درخواست کرد که از خیابان های اصلی تردد کنند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۵    
حق بیمه شخص ثالث خودروهای چهار سیلندر طبق مصوبه سال 1389 هیأت وزیران، به ازای هر هزار ریال تعهد بدنی و مالی، 5 ریال برای خودروهای کمتر از چهار سیلندر 3 ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۵    
رئیس سازمان زندان ها با بیان اینکه مذاکرات کارشناسی با شهرداری تهران برای انتقال زندان اوین از سال آینده آغاز می شود، گفت: علاقه مندیم زندان اوین منتقل شود اما به نظر زمان می برد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۵    
معاون اول قوه قضائیه ضمن رد برخی اخبار انتشار یافته در خصوص انتصاب دادستان جدید کل کشور گفت: دادستان کل هنوز منصوب نشده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۵    
فرمانده نیروی انتظامی از بکارگیری بیش از 500 هزار نیروی پلیس در اجرای طرح نوروزی خبر داد و گفت: تمام تلاشمان را بکار گرفته ایم تا نوروز امسال کمترین میزان تلفات جاده ای را داشته باشیم.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۰    
مقام های ترکیه در منطقه ای در همجواری دیاربکر در جنوب شرقی ترکیه، در راستای مبارزه با شبه نظامیان کرد حکومت نظامی اعلام کردند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۵    
محمود خسروی: ظرفیت های شبکه را برای برقراری ارتباطات اینترنت نسبت به دو ماه گذشته افزایش محسوسی داده ایم.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۵    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ناوگان ریلی مسافری ایران بسیار قدیمی و عمر برخی از واگن ها بیش از 50 سال است گفت ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۵    
کانال جعلی با داشتن عضو بسیار در تلگرام با نام وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شده است و اخبار کذب تعطیلی مدارس را منتشر می کند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۰    
در زیر تصویر یک مدرک تحصیلی را می بینید که اصطلاحا مربوط به مدارس "اکابر" است.این مدرک به بزرگسالانی اعطا می شد که در مدارس شبانه ، تحصیلات ابتدایی را فرا می گرفتند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۰    
آلن ایر ، سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا هم به جمع تلگرامی ها پیوست.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۲:۱۵    
در پی انفجار مرگبار در آنکارا، رئیس جمهور ترکیه خواستار باز تعریف معنای ترور و تروریست ها شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۲:۱۵    
رئیس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق تهران با پیش بینی اینکه شاخص بورس در سال 95 رشد بهتری را داشته باشد، گفت: سال آینده سال بهتری بازار اقتصاد و بازار سرمایه خواهد بود.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۲:۱۵    
رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه تصویب برجام اقدام مهمی بود که دولت تلاش بسیاری برای آن کرد گفت: قرار بود بر اساس آنچه در برجام آمده تصویب آن کمک بسزایی به دولت برای حل مشکلات کشور بکند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۲:۱۰    
با وجود اعلام چندباره اطلاعات پخش سریال های نوروزی 95 از سوی مسئولان ذی ربط، این مجموعه ها همچنان در حال جابه جایی هستند و در این میان پادری (دودکش2) کلا از کنداکتور نوروز حذف شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۲:۱۰    
فیلمبرداری فیلم سینمایی سلام بمبئی ، ساخته قربان محمدپور دربالیوود به پایان رسید و عوامل این فیلم برای ضبط سکانس های باقی مانده، عازم تهران شدند؛ محمدرضاگلزار ، بنیامین بهادری ، دیامیرزا ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۰    
خط مترو فرودگاه مهرآباد به طول 2 کیلومتر با 4 ایستگاه صبح امروز و با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و محمدباقر قالیباف شهردار تهران به بهره برداری رسید .
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۰    
وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه برنامه موشکی ایران دفاعی است، گفت: ما کلاهک هسته ای نداریم و دنبال آن هم نیستیم.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۵    
حسینیان که از مجریان پرسابقه و انعطاف پذیر تلویزیون محسوب می شود، پیش از این قرار بود مجری برنامه سه ستاره نیز باشد و احسان علیخانی پشت دوربین به اداره این برنامه بپردازد اما در نهایت اجرای این ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۵    
تویوتا از محصول جدید خود با نام "هایلند 2017" رونمایی کرد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۵    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از مجموعه رسانه ای دنیای اقتصاد دیدن کرد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۰    
محدوده مرکزی شهر تهران به دلیل دسترسی آسان تر به مراکز اداری طرفداران ویژه ای در بازار مسکن دارد. بیشتر خریدارانی که قصد استفاده اداری از املاکشان را دارند علاقه بیشتری برای خرید یا اجاره واحد های ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۵    
کشور هند از دیرباز با تکیه بر نیروی انسانی تحصیل کرده ی خود جزو پیشروترین کشور های دنیا در زمینه های علمی و فرهنگی بوده است و بسیاری از افراد صاحب منصب در جهان اصالتی هندی دارند ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۵    
تروریست های داعش در ابتکاری جدید در حالی که سوار بر اسب هستند، قربانیان خود را اعدام می کنند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۵    
مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری گفت: مهلت ارائه مدارک دریافت طرح ترافیک تا 27 اسفند تمدید شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۰    
رئیس جمهور با اشاره به این که موافقم که احزاب در داخل کشور با هم مذاکره کرده و به نقاط مشترک برسند گفت ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۰    
ازدواج یا پیوند زناشویی پیوندی آیینی است که طی احکام یا رسومی خاص بین زن و مرد در مذاهب و کشورهای مختلف برگزار می شود تا به تشکیل خانواده منجر شود ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۴۵    
آیت الله مکارم شیرازی گفت: سبقت غیرمجاز و عبور از چراغ قرمز حرام است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۴۵    
سرلشکر فیروزآبادی با اشاره به اصرار دولت عربستان و نمایندگان گروه های سوری وابسته برای حذف بشار اسد گفت: این دیکته و خواست صهیونیست ها است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۵    
طی سال های گذشته نمایش قدرت کشور در ابعاد مختلف نظامی، هسته ای، علمی وسیاست خارجی، به گونه ای بوده است که همواره در آمارهای بین المللی سرآمد کشورهای منطقه بوده ایم و این ارتقای قدرت سبب شده تا در ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۰    
نشانه های فراوان حکایت از آن دارد که ایرانیان خارج از ایران سرمایه ای مهم تر از نفت برای کشور به شمار می آیند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۲۵    
رئیس کل بانک مرکزی از بازگشایی 244 رابطه کارگزاری و 1202 ال سی خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۲۰    
شیرین کردن کام خود و دیگران کاری است که خانواده های ایرانی علاقه مند به انجام آن در ایام نوروز هستند و پذیرایی با یکی از انواع شیرینی از جمله رسوم ایرانیان در ایام نوروز است و همین مساله بازار انواع ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۲۰    
روز گذشته، شاخص بورس با رشد 870 واحدی پس از حدود دو سال به کانال 80 هزار واحدی وارد شد. خوش بینی به بهبود وضعیت اقتصادی کشور در سال آینده، در کنار هجوم نقدینگی در آخرین هفته 94 ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۱۵    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی اعلام کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ امروز با 200 تومان افزایش نسبت به روز گذشته به 7000 تومان رسیده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۱۵    
بازار مسکن تحت تاثیر رشد حجمی معاملات شب عید، با دو موج روانی متضاد مواجه شده است. موج اول که از سمت برخی فروشنده ها به راه افتاده، تجدیدنظر افزایشی در قیمت فایل ها را دنبال می کند ...
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۱۰    
آندره ویسنت گونکالوس، عکاس پرتغالی، با سفر به سراسر جهان، از درها و پنجره های ساختمان ها عکاسی کرده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۱۰    
وزارت کار سامانه ای را با عنوان پیمایش مزد طراحی کرده که در قالب آن، می خواهد بانک اطلاعاتی وضعیت پرداختی ها به مشاغل و پُست های کلیدی در بنگاه ها و واحدهای مشمول قانون کار را تشکیل بدهد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۵    
دفتر ریاست جمهوری سوریه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: خروج نیروهای روسی از سوریه با هماهنگی کامل میان مسکو و دمشق صورت گرفت و این به معنای توقف همکاری های دوجانبه در مبارزه با تروریسم نیست.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۵    
عادل فردوسی پور راه های رای دادن به برنامه 90 در برنامه سه ستاره را در برنامه اش توضیح داد.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۵۰    
سبزی پلو ماهی یک رسم دیرینه است که در شب چهارشنبه آخر سال و یا شب سال نو میهمان سفره های ایرانیان بوده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۵۰    
قیمت خودرو سورنتو اتاق جدید 2.4 فول 2016 + اتوپارک در نمایندگی 236 میلیون و 276 هزار تومان است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۵    
منبع: اقتصادنیوز
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۳۰    
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۱۵    
وزیر نفت با بیان اینکه تاکنون تصمیم جدیدی درباره توقف عرضه کارتی بنزین گرفته نشده است، اعلام کرد: موافق اجرای طرح توقف عرضه کارتی بنزین هستیم.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۱۵    
برای این که لازارت LM 847 پذیرای پیشرانه 4.7 لیتری هشت سیلندر خورجینی 32 سوپاپه مازراتی باشد و پایداری خود را در سرعت های بالا حفظ کند به دو چرخ در جلو و دو چرخ در عقب مجهز شده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۱۵    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در خصوص احتمال افزایش قیمت بنزین در سال 1395، توضیح داد: تاکنون هیچ گونه برنامه و یا طرحی برای افزایش قیمت بنزین مطرح نشده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۱۵    
مدیر گروه بهداشت محیط استان زنجان گفت: رنگ هایی که برای آجیل استفاده می شود، گاهی غیر مجاز بوده و حساسیت های بسیار شدیدی ایجاد می کند.
ملیت   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز سه شنبه جزئیات لایحه دو دوازدهم بودجه سال 95 کل کشور را تصویب کردند.
  • ۱