دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۳۰Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 10 اردیبهشت 1396 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 1 فروردین 1396 ملیت 1 خرداد 1396 ملیت 1 تیر 1396 ملیت 1 مرداد 1396 ملیت 31 شهریور 1396 ملیت 1 مهر 1396 ملیت 30 آبان 1396 ملیت 30 آذر 1396 ملیت 2 دی 1396 ملیت 30 بهمن 1396 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 1 اردیبهشت 1396 ملیت 2 اردیبهشت 1396 ملیت 3 اردیبهشت 1396 ملیت 4 اردیبهشت 1396 ملیت 5 اردیبهشت 1396 ملیت 6 اردیبهشت 1396 ملیت 7 اردیبهشت 1396 ملیت 8 اردیبهشت 1396 ملیت 9 اردیبهشت 1396 ملیت 10 اردیبهشت 1396 ملیت 11 اردیبهشت 1396 ملیت 12 اردیبهشت 1396 ملیت 13 اردیبهشت 1396 ملیت 14 اردیبهشت 1396 ملیت 15 اردیبهشت 1396 ملیت 16 اردیبهشت 1396 ملیت 17 اردیبهشت 1396 ملیت 18 اردیبهشت 1396 ملیت 19 اردیبهشت 1396 ملیت 20 اردیبهشت 1396 ملیت 21 اردیبهشت 1396 ملیت 22 اردیبهشت 1396 ملیت 23 اردیبهشت 1396 ملیت 24 اردیبهشت 1396 ملیت 25 اردیبهشت 1396 ملیت 26 اردیبهشت 1396 ملیت 27 اردیبهشت 1396 ملیت 28 اردیبهشت 1396 ملیت 29 اردیبهشت 1396 ملیت 30 اردیبهشت 1396 ملیت 31 اردیبهشت 1396 
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۹:۴۶    
مصطفی کوشکی گفت: از زمانی که ورود افراد ناشی به تئاتر زیاد شد، دلال ها جان گرفتند و حتی امروز دست مزدها را بالا و پایین می کنند. ما تهیه کننده و مدیر تولید در کار تئاتر نیاز نداریم، دلال داریم!
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۰:۲۰    
طراح دکورهای مناظرات انتخاباتی گفت: در جمع بندی نهایی برای طراحی کار به این جمله رسیدم؛ انتخابات با تکیه بر قانون اساسی زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی در بستر آزادی. ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۹:۳۵    
آب لیمو نه تنها به سم زدایی از کبد کمک می نماید، بلکه از آن دربرابر آسیب محافظت می کند. تحقیقی که توسط محققان هندی انجام شده نشان می دهد هسپریدین (نوعی بیوفلاوونید که در لیمو یافت می شود) توانایی ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۴۵    
احیای رجیستری از تابستان سال 93 مطرح شد و از مهر 95 که ستاد مبارزه با قاچاق اعلام کرد از 14 تست فنی رجیستری 11 تست انجام گرفته ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۹:۳۴    
گرمازدگی نوعی آسیب ناشی از حرارت است که می تواند زندگی شما را تهدید کند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۹:۲۹    
اطراف ما را در دنیای امروز انواع و اقسام وسایل جدید و تکنولوژی های مختلف گرفته است. تکنولوژی هایی که به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شده اند و دیگر بدون وجود ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۴    
هنوز چند روزی از رونمایی گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس نمی گذرد که سامسونگ گلکسی جی 3 پرایم را به عنوان یکی دیگر از اعضای جدید خانواده خود به بازار معرفی کرد ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۹:۴۹    
بیشترین میزان آلومینیوم مصرفی انسان از غذا سرچشمه می گیرد. با این وجود، مطالعات نشان داده اند که فویل، ظروف پخت و پز و ظروف نگهدارنده آلومینیومی می توانند موجب افزایش محتوای آلومینیوم غذا شوند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۹:۳۲    
آیا دوست دارید بدون استفاده از داروهای شیمیایی از شر زکام بهاره خلاص شوید؟ در اینجا چند روش خانگی برای حساسیت فصلی، پیشنهاد شده است تا با کمک آنها زکام بهاره تان را برطرف نمایید.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۶:۰۵    
جدیدترین عکس از مهناز افشار و یاسین رامین در کنار دخترشان؛ این عکس از مهناز افشار منتشر شده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۶:۰۰    
مسئول روابط عمومی کل سپاه از ستادهای تبلیغاتی کاندیداها خواست از بهره گیری تبلیغاتی از نام و تصویر فرماندهان سپاه بویژه سردار سلیمانی پرهیز کنند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۰    
طرح مانتو جدید و عجیب الناز شاکردوست را مشاهده می کنید.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۴:۳۰    
سردار حسین دهقان در حاشیه کنفرانس امنیتی - بین المللی مسکو گفت: تهران برای رویارویی با هرگونه ائتلاف مثلث آمریکا، عربستان و اسرائیل آماده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۳:۴۵    
در آستانه برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب، نهمین اتاق مادر و کودک در ایستگاه مترو شهر آفتاب کار خود را آغاز کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۲:۲۰    
ریز و درشت فیلم هایی که در ترکیب اکران دوم 96 قرار گرفته اند. ویژگی های هر کدام، ستاره های فیلم و سابقه کارگردان چیست؟ آنها می توانند با نهنگ عنبر رقابت کنند؟
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۴۰    
یک کارشناس مسکن گفت:ارائه تسهیلات و زمین دولتی ارزان قیمت به منظور ساخت و ساز مسکن حمایتی برای اقشار کم درآمد به رونق بازار مسکن کمک می کند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۵    
هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست جهانگیری معاون اول رییس جمهور، به منظور ارتقای درآمد طبقات ضعیف و متوسط، با پیشنهاد افزایش مستمری مشمولان سازمان تأمین اجتماعی موافقت کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۰:۵۰    
پولاد کیمیایی صفحه اینستاگرام خود را به تصویری از دوران کودکی خود اختصاص داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۵    
دکتر مهدی جمالی، مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا به مناسبت فرارسیدن روز کارگر، ضمن تقدیر از زحمات تمامی کارگران به خصوص کارگران گروه خودروسازی سایپا، طی پیامی این روز را تبریک گفتند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۰    
مرجانه گلچین بازیگر سریال های کمدی درباره فعالیت این روزهایش بیان کرد که در آرمان دو بازی می کند ولی روحیه اش به گونه ای است که دوست دارد بیشتر در کارهای جدی و غیرکمدی بازی کند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۵    
بدل مسی این روزها تبدیل به سوژه رسانه های خارجی شده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۵    
برزو ارجمند با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: خاطره بازی قهوه تلخ دلم برای روزهای کار در قهوه تلخ تنگ میشه، خدا رحمت کنه رفیق عزیزم عارف لرستانی رو.. ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۰    
تعدادی از کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز از رسانه ملی با مردم سخن می گویند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۹:۵۰    
بعضی ها سفر کردن را دوست دارند، بعضی ها غذا خوردن را دوست دارند؛ حالا اگر کسی به هر دوی این ها علاقه زیادی داشته باشد، باید برای غذا خوردن سفر کند! ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۹:۴۰    
مرد جوان با انتشار تصویری از موش در بند شده در شبکه های اجتماعی با واکنش های تندی از سوی کاربران فضای مجازی روبرو شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۹:۳۵    
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: دو پنالتی که صنعت نفت آبادان و ماشین سازی در بازی با ما از دست دادند، نشان می دهد که سیاه جامگان در لیگ می ماند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۰    
قسمت یادداشت ها، یکی از بخش هایی است که کاربران اطلاعات شخصی و مهمی را در آنجا می نویسند و حفاظت از آن اهمیت بسیاری دارد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۰    
براساس آخرین آمار سازمان بهداشت جهانی، اریتره یکی از خطرناک ترین کشورهای جهان برای رانندگی است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۰    
شبکه اسکای نیوز در گزارشی به وضع زنان عضو گروه تروریستی داعش پرداخت که عاقبتی جز مرگ ندارند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۰    
مدیر دفتر پخش هدایت فیلم گفت: براساس سیستم مکانیزه فروش فیلم گشت 2 از فیلم فروشنده پیشی گرفته است و تاکنون بیش از 15 میلیارد و 800 میلیون تومان فیلم فروش داشته است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۹:۱۰    
این مجموعه در 90 قسمت 40 دقیقه ای از 15 اردیبهشت ماه به روی آنتن می رود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۰:۴۵    
مادر شدن یکی از لذت بخش ترین تجربه های دنیاست که هر خانمی آرزوی آن را دارد .
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۰:۴۵    
سخنگوی قوه قضاییه گفت:در آستانه انتخابات برخی افراد برای ایجاد فضایی دو قطبی و جلب آرای مردم از خط قرمز مردم و نظام عبور می کنند که این موارد نه به نفع خودشان است و نه به نفع کشور ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۰:۳۵    
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تشکیل حکومت اسلامی بستری برای رسیدن به اهداف انقلاب است، گفت: شکست آمریکایی ها در سوریه و عراق به دلیل انتشار روحیه مقاومت است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۰:۳۵    
سخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، گفت: موضوع مناظره دوم کاندیداهای ریاست جمهوری مسائل سیاست داخلی و خارجی و مسائل فرهنگی خواهد بود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۰:۳۵    
روز گذشته وزیر نفت ایران اعلام کرد کشورهای عضو سازمان اوپک و همچنین تولید کنندگان بیرون از آن درباره تمدید کاهش تولید نفت چراغ سبز نشان داده اند و تهران نیز از این مسئله حمایت می کند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۰:۳۵    
در روز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) علاوه بر ذکرهای ماه مبارک شعبان می توان نماز پرفضیلت این حضرت را نیز به جای آورد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۶:۱۰    
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۵    
به مناسبت فرا رسیدن ایام امتحانات دانشگاه ها، امروز تصمیم گرفتیم چند مسئله مهم را پیرامون امتحانات که به عنوان یک معضل هم می توان به آنها نگاه کرد بررسی کنیم و به این سوال پاسخ دهیم که این عبارات ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۵:۵۵    
معاون اجتماعی- فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه جشنواره مشکات بهانه ای برای ورود شهروندان و دخالت آن ها در مباحث شهری است ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۵:۵۵    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 12تهران از برپایی همایش روز ایمنی حمل و نقل در پارک آموزش ترافیک این منطقه خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۵:۵۰    
فرآیندها و طرح های زیادی وجود دارد که می توان برای جذاب تر شدن و زیبایی یکSUV انجام داد تا ظاهری دلنشین و اسپورت پیدا کند ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۵:۵۰    
شرکت خودروسازی لامبورگینی بزرگترین نمایشگاه خود را در شهر دبی امارات برپا کرده است. یکی از ویژگی های این نمایشگاه نمای شیشه ای آن است و داخل نمایشگاه به طور کامل از بیرون آن مشخص است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۵:۵۰    
این روزها عکس یک ایرانی که شباهت عجیبی به لیونل مسی دارد در فضای مجازی دست به دست می چرخد، در همین حال یک بدل برای رییس جمهور سابق آمریکا هم پیدا شده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۵:۴۵    
اقدام ساختارشکنانه شبکه کودک در مجموعه انیمیشنی بچه های ساختمان گل ها و نمایش مادر بی حجاب در منزل، به مسئله ای جنجالی تبدیل شده، ضمن گفتگو با مدیر شبکه کودک و کارگردان این مجموعه ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۵:۴۵    
هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در اطلاعیه شماره 5 خود اعلام کرد که داوطلبان انتخابات شوراها تا 16 اردیبهشت فرصت اعتراض دارند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۵:۴۰    
مهندس هاشم یکه زارع مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو طی پیامی ضمن پاسداشت روز کارگر این روز را به همه کارگران بویژه همکاران خود در گروه صنعتی ایران خودرو تبریک گفت.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۵:۳۵    
رهبر معظم انقلاب فرمودند:من هرگز نمی گویم فلان کس را انتخاب کنید و فلان کس را انتخاب نکنید اما می گویم سر صندوق حاضر بشوید و رأی بدهید.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۵:۳۰    
سخنگوی آتش نشانی تهران از آتش سوزی در خیابان شریعتی بر اثر نشت بنزین خبر داد. در این حادثه اتومبیل امین زندگانی نیز دچار آتش سوزی شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۴:۳۵    
رئیس انجمن جنین شناسی با اشاره به اینکه بیش از 50 درصد ناباروری در ایران به دلیل مشکلات مردان است، گفت: از 24 میلیون و 200 هزار زوج، 3.5 میلیون زوج مشکل ناباروری دارند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۴:۳۵    
در حالی که به نیمه بهار نزدیک می شویم به دلیل آنچه عرضه کنندگان گوجه فرنگی کمبود تولید مقطعی مطرح می کنند ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۴:۳۵    
فروش فیلم های اکران همزمان با روز جمعه 8 اردیبهشت ماه با کاهش 370 میلیون تومانی مواجه شد و پیش بینی می شود این رقم در مناظره های بعدی بیشتر خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۴:۳۵    
بندهایی عجیب در قرارداد بازیکنان باشگاه پرسپولیس باعث افزایش چشم گیر قرارداد آنها شده و مشکلات مالی زیادی را بر دوش این باشگاه تحمیل می کند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۴:۳۰    
تعداد خودرو در خیابان شریعتی و پلیس به صورت زنجیره ای دچار حریق و آتش سوزی شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۴:۲۵    
آرام است، اما چشم هاش بی قرار... صورتش را از لنز دوربین فیلم بردار می دزدد و توی گوشم می گوید: بنا نبود اینها از من عکس بگیرن ها ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۳:۳۵    
رهبر معظم انقلاب فرمودند:من هرگز نمی گویم فلان کس را انتخاب کنید و فلان کس را انتخاب نکنید اما می گویم سر صندوق حاضر بشوید و رأی بدهید.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۳:۳۰    
رئیس اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از مردم خواست خشونت های خانگی به ویژه کودک آزاری و همسر آزاری را با مرکز اورژانس اجتماعی یا شماره تلفن 123 درمیان بگذارند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۳:۲۰    
در آستانه ی روز کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور، صبح امروز (یکشنبه) با حضور در حسینیه ی امام خمینی با آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۳:۲۰    
در بازا امروز - یکشنبه - سکه تمام طرح جدید با تغییر روند نسبت به روز گذشته و افزایش 4000 تومانی قیمت نسبت به دیروز یک میلیون و 220 هزار تومان فروخته می شود و دلار آمریکا 3779 تومان است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۲۵    
گران ترین حبوبات مربوط به زرشک با کیلویی 22 هزار و 500 و ارزان ترین آن مربوط بهجو بلغور با کیلویی یک هزار و 900 تومان است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۲۵    
یازده بازیکنی که سرمربی استقلال خواستار تمدید قراردادشان شده، مشخص شدند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۲۵    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 96 از روز شنبه از طریق سایت سازمان سنجش برای همه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مجری به جز دانشگاه آزاد ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۲۵    
چند وقتی است که نرم افزار Face App برای اندروید و آیفون روانه بازار شده و با استقبال گسترده کاربران مواجه شده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۲۵    
مهناز افشار بازیگر 39 ساله کشورمان عکس جدیدی از دخترش لیانا و پدربزرگ خودش را منتشر کرده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۲۰    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، پیش از آغاز نمایشگاه بین المللی کتاب از مجموعه شهر آفتاب بازدید کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۲۰    
هدف ما از این برنامه سیاسی نیست و نمی خواهیم طرف جناح خاصی را بگیریم یا جناحی را بکویبم. مهران مدیری هم بارها این را اعلام کرده اند
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۲۰    
مشاور حوزه سلامت محصولات کشاورزی سازمان غذا و دارو با اشاره به شایعاتی که در خصوص استفاده از پودر بهداشتی برای تسریع در رشد هندوانه در فضای مجازی مطرح می شود، گفت: این مسئله واقعیت ندارد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۱۵    
بازیگر مشهور آمریکایی با رهبران سرخپوستان آمریکا دیدار و با آنها در راهیپمایی تغییرات آب و هوایی که دیروز شنبه در واشنگتن دی سی برگزار شد شرکت کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۱۰    
حجت الاسلام قرائتی در برنامه درس هایی از قرآن گفت: در راه مکه اگر خطر وجود داشت واجب الحج نیستی اما برای کربلا حتی اگر خطر داشت می شود مشقت کشید و رفت(استقبال از خطر) ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۱۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور، به مسافران نسبت به بارش های اخیر هشدار داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۱۰    
رئیس کمیته امداد در خصوص آمار افراد زیر خط فقر در جامعه گفت: درصورتی که حداقل حقوق وزارت کار را 920 هزار تومان در نظر بگیرم، 11 میلیون نَفَر در کشور زیر خط فقر زندگی می کنند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۱۰    
سیامک اطلسی درباره فعالیت خود بیان کرد که این روزها در سریال نزدیک های بهشت به کارگردانی حسن هدایت نقش ایفا می کند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۵    
سه تیم لیگ انگلیسی واتفورد، بورنموث و برنلی با 9 میلیون پوند به دنبال جذب علیرضا جهانبخش هستند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۵    
علیرضا بیرانوند پس از دیدار برابر ذوب آهن اعلام کرد بعد از بازی با الوحده از این تیم جدا خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۱:۵۰    
مدل مفهومی بدون آینه بی ام و i8 به راننده در خصوص خطرات و موانع احتمالی هشدار می دهد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۱:۵۰    
گروه تروریستی داعش از زمان اعلام خلافت خود خوانده اش تاکنون نزدیک به 4700 تن را در سوریه اعدام کرده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۵    
افزایش نرخ سود اسناد خزانه اسلامی، اواخر سال گذشته به محل بحث فعالان بازار سرمایه بدل شده بود. نرخ سود اخزا ها که اسفند ماه به بیش از 28 درصد رسیده بود، در سال جدید به محدوده 23 درصد بازگشت.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۰    
نماگر بازار سهام کشور روز گذشته با ثبت رشد 158 واحدی (معادل 2/ 0 درصد) در سطح 79 هزار و 756 واحد متوقف شد و در مرز ورود به کانال 80 هزار واحدی قرار گرفت و به این ترتیب بازدهی بورس با وجود گذشت 6 هفته ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۰:۲۵    
رسول خدا صلی الله علیه و اله: سوگند به آن که مرا به حق پیامبری برانگیخته، به راستی که حسین بن علی، در آسمان بزرگ تر از آن است که در زمین شناخته می شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۰:۲۵    
دفترچه سئوالات آزمون کارشناسی ارشد سال 1396 در سایت سازمان سنجش منتشر شد و کلید این آزمون از روز چهارشنبه 13 اردیبهشت در دسترس داوطلبان قرار می گیرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۷    
مشمولین سهام عدالت برای دریافت سود سهام عدالت باید به سامانه سهام عدالت شماره شبا ارائه کنند که این افراد می توانند با مراجعه به دستگاه های خودپرداز و وارد کردن شماره حساب شماره شبا دریافت کنند و ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۲    
یوفا پس از گلزنی کریستیانو رونالدو به والنسیا گزارش داد که این فوق ستاره پرتغالی موفق به شکستن یک رکورد 37 ساله شده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۲    
قائم مقام گروه اجتماعی شبکه سه با اشاره به اینکه نگاه از سه زاویه به موضوعات برنامه "ماه عسل" از اتفاق های خاص در برنامه امسال است، از مدت زمان 70 دقیقه ای برنامه علیخانی برای روزه داران سخن گفت.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۲    
سیده زهرا موسویان مادری است که این روزها با ساختن عروسک های بافتنی تلاش می کند با کارهایش از دغدغه های فرهنگی اش بگوید و با زبان عروسک ها با بچه ها حرف بزند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۲    
پویا بیاتی خواننده موسیقی پاپ که شب گذشته مهمان برنامه دورهمی بود در بخشی از صحبت هایش از انحصاری بودن تیتراژ خواندن در تلویزیون انتقاد کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۴۷    
مایکل کریک، درباره نقش کارلوس کی روش در خنثی کردن خطر بارسلونا در 2008 سخن گفت .
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۳۷    
چاقی و اضافه وزن یکی از معضلات جامعه مدرن در حوزه سلامت به شمار می رود، به عبارتی این روزها داشتن وزن ایده آل برای بسیاری از افراد به آرزویی تبدیل شده است که زن و مرد حتی گروه سنی نمی شناسد و شامل ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۳۷    
خودروی جیپ در ساعت 20:15 به خودروی کریمیان نزدیک شده، مسیر حرکت خودروی لوکس کریمیان را بریده و باعث توقفش شده است ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۳۲    
محققان به تازگی از اسرار شگفت انگیزی که پشت این آبشار نهفته بود پرده برداری کرده اند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۳۲    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در 12 استان کشور شاهد بارش باران خواهیم بود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۳۲    
استاندار سیستان وبلوچستان با بیان اینکه شناسایی محل اختفای تروریست های حادثه میرجاوه به سرانجام رسیده است گفت ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۲۷    
مدتی است اپلیکیشن جالبی بنام "فیس اپ" بیشتر کاربران گوشی های هوشمند حتی چهره های معروف را درگیر خود کرده است ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۲۷    
یک مقام مسئول از پرداخت بیمه بیکاری به 45 هزار و 500 بیکار در تهران خبرداد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۱۲    
سعید کریمیان مدیر گروه جم تی وی ساعاتی قبل در دفتر کار خود در ترکیه با گلوله ترور شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۰۷    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم پلیس فتا به هموطنان هشدار داد برای جلوگیری از خطر نفوذ باج افزارها از دانلود سایت های نامعتبر پرهیز کنند و هرگز به گروه های تلگرامی اعتماد نکنند و اطلاعات خود را به ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۰۷    
رسانه های خبری در حالی ساعاتی پیش از ناپدیدشدن یک هواپیما کوبایی از صفحه رادارها خبر دادند که هنوز سرنوشت این هواپیما مشخص نیست.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۰۲    
ملیت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۰۲    
برای خرید آپارتمان های سه خوابه در تهران باید از 630 میلیون تومان تا یک میلیارد و 760 میلیون تومان هزینه کرد.
  • ۱