یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۰۰Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 8 فروردین 1399 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 1 فروردین 1397 ملیت 29 اسفند 1398 ملیت 31 اردیبهشت 1399 ملیت 1 خرداد 1399 ملیت 1 تیر 1399 ملیت 2 مرداد 1399 ملیت 1 شهریور 1399 ملیت 30 مهر 1399 ملیت 30 آبان 1399 ملیت 2 آذر 1399 ملیت 1 دی 1399 ملیت 30 بهمن 1399 ملیت 1 اسفند 1399 ملیت 1 فروردین 1399 ملیت 2 فروردین 1399 ملیت 3 فروردین 1399 ملیت 4 فروردین 1399 ملیت 5 فروردین 1399 ملیت 6 فروردین 1399 ملیت 7 فروردین 1399 ملیت 8 فروردین 1399 ملیت 9 فروردین 1399 ملیت 10 فروردین 1399 ملیت 11 فروردین 1399 ملیت 12 فروردین 1399 ملیت 13 فروردین 1399 ملیت 14 فروردین 1399 ملیت 15 فروردین 1399 ملیت 16 فروردین 1399 ملیت 17 فروردین 1399 ملیت 18 فروردین 1399 ملیت 19 فروردین 1399 ملیت 20 فروردین 1399 ملیت 21 فروردین 1399 ملیت 22 فروردین 1399 ملیت 23 فروردین 1399 ملیت 24 فروردین 1399 ملیت 25 فروردین 1399 ملیت 26 فروردین 1399 ملیت 27 فروردین 1399 ملیت 28 فروردین 1399 ملیت 29 فروردین 1399 ملیت 30 فروردین 1399 ملیت 31 فروردین 1399 
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۳:۵۴    
تا کنون بیش از 133 هزار فرد مبتلا به کروناویروس در جهان بهبود یافته اند و در حالیکه بسیاری از متخصصان مصونیت فرد بهبودیافته را تایید کرده اند اما باز هستند پزشکان و متخصصانی که می گویند دوره مصونیت ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۳:۱۴    
جدول زمان پخش دروس شنبه 9 فروردین از شبکه آموزش سیما اعلام شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۳:۱۴    
مجسمه دختر بی باک واقع در نیویورک یکی از چندین مجسمه ای است که این روزها تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا چهره مردم شهر را به خود گرفته است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۲:۵۹    
پلیس فتا نسبت به سوءاستفاده و کلاهبرداری تحت عنوان کرونا هشدار داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۲:۴۹    
معاون اول رئیس جمهوری در پیامی در حساب توئیتری خود میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار را بر عموم ملت و پاسداران سراسر کشور تبریک گفت.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۲:۴۴    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، گفت: هر چه زمان مداخله دیرتر و حجم مداخلات ما برای کاهش شیوع بیماری کمتر باشد، مردم مجبور خواهند بود زمان طولانی تری را با این ویروس باشند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۲:۴۴    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: خلوص ایمان و قدرت سپاه ریشه در الگوگیری پاسداران از سیدالشهدا (علیه السلام) دارد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۹    
رعایت نکردن نکات بهداشتی از سوی برخی از هموطنان که مقابله با بیماری کرونا را با سختی های بسیاری روبرو کرده، سوژه کارتونی از طراوت نیکی در صفحه اینستاگرامی اش شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۹    
روابط عمومی فرمانداری سقز فرار تعدادی از زندانیان زندان شهرستان سقز را تایید کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۹    
خبرگزاری فرانسه اعلام کرد حدود هزار نفر فقط در ظرف یک روز در ایتالیا بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۹    
ستاره آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس گفت که کرونا در روزهای نخست حسابی او را اذیت کرده اما الان حالش بهتر شده است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۹    
رئیس کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: فروشگاه هایی که در لیست مشاغلی هستند که باید در این روزها تعطیل باشند، می توانند بدون باز کردن فروشگاه، فروش الکترونیک داشته باشند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۸:۵۹    
دژپسند گفت: به حدود سه میلیون نفر از افرادی که بخاطر از دست رفتن مشاغل خود دچار مشکل شده اند، کمک معیشتی پرداخت شده است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۵۴    
حسن روحانی در جلسه اخیر هیئت دولت از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی وزارت بهداشت سخن گفت. آنگونه که گفته شده است ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۴۹    
جانشین رئیس پلیس فتا گفت: تاکنون 998 مورد مجرمانه در ارتباط با شایعه سازان موضوع شیوع کرونا احصاء و از این تعداد 974 مورد شناسایی و 316 پرونده قضائی برای شایعه سازان تشکیل شده است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۴۹    
وزیر دفاع گفت: یکی از اقدامات وزارت دفاع افزایش اثرگذاری سرجنگی ها با افزایش قدرت انفجار است تا موشک ها موثرتر باشند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۴۹    
مشاور شهردار تهران گفت: مصوبه ای که امروز منتشر شده است مربوط به شب گذشته است و هنوز تصمیمی مبنی بر تعطیلی مترو به ما ابلاغ نشده است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۴۹    
از ابتدای خرداد ماه هر گونه پرداخت مستقیم و مستمر به کلیه کارکنان دستگاه های اجرایی صرفا پس از ثبت اطلاعات آنها در سامانه کارمند ایران انجام خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۴۴    
مدافع سابق تیم ملی فوتبال از فراز و نشیب های زندگی فوتبالی اش گفت. ستاره سال های نه چندان دور فوتبال ایران بلافاصله پس از خداحافظی از فوتبال دوران مربی گری را آغاز کرد و وارد عرصه تازه ای شد ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۴۴    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در فاز مدیریت بیماری هستیم اما هنوز آن را کنترل و مهار نکرده ایم.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۴۴    
رئیس پلیس راه پایتخت در 3 محور آزاد راه "تهران-شمال"، "تهران-قم" و محور قدیم "قم"، با محدود کردن تردد، اجازه تردد صرفا به خودروهای تهران داده می شود و خودروهای پلاک شهرستان برگردانده می شوند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۴۴    
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: در پی شیوع ویروس کرونا مصرف آب در تهران بسیار افزایش یافت و میزان آب مصرفی در تهران رکورد 50 سال اخیر را شکست که همین موضوع نگرانیهایی را برای تامین آب در ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۴۴    
بر اساس اعلام صندوق رفاه دانشجویان با اجرای طرح تجمیع وام های دانشجویی در سال جدید، تعداد این وام ها به حدود 6 عدد کاهش می یابد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۴۴    
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری کنسرت های آنلاین با صندلی های خالی از امشب خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۳۴    
رئیس قوه قضائیه از عموم مردم کشور دعوت کردند با برگزاری جلسات روضه خانگی توسط اعضای خانواده که این روزها کنار هم هستند از خداوند متعال برای رفع گرفتاری اخیر دعا کنند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۳۴    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اقتدار و تاثیرگذاری راهبردی سپاه عامل عصبانیت آمریکا و تحقیر و انزوای دشمنان ایران اسلامی است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۳۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: از همه اعضای جامعه بین المللی می خواهیم که هم صدا با یکدیگر از چند جانبه گرایی دفاع کرده و با صدای بلند به اقدامات یکجانبه قهرآمیز آمریکا نه بگویند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۲۹    
دارایی نژاد گفت: با توجه به وقوع سیل در برخی استان ها، قیمت بادمجان، فلفل دلمه و گوجه فرنگی 20 درصد افزایش داشته است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۲۹    
پوریان گفت: با توجه به گسترش ویروس کرونا و بسته بودن مرزها، قاچاق دام بهانه ای برای گران فروشی است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۲۹    
وزیر کشور گفت: مردم از اولین لحظات اعلام و آغاز اجرای طرح جداسازی اجتماعی، نهایت همکاری و همراهی را با مسئولان انجام می دهند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۲۴    
همتی با انتشار پستی در اینستاگرامش از تلاش بانک مرکزی در جهت تامین منابع ارزی مورد نیاز برای تهیه دارو و تجهیزات پزشکی خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۲۴    
مدتی است افرادی سودجو در فضای مجازی برای نقل و انتقالات مالی خود و فرار مالیاتی، کارت های بانکی سایر افراد را اجاره می کنند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۲۴    
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۲۴    
بازارهای طلا در اولین هفته فروردین با کاهش قیمت شروع به کار کرد و بازار سرمایه نیز افزایش شاخص بورس را تجربه کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۱۹    
رئیس جمهور در گفت وگو با سه وزیر کابینه دولت، درباره روند اجرای دقیق طرح فاصله گذاری اجتماعی، دستورات لازم را صادر کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۱۴    
بر اساس آمارهای منتشر شده از سوی دولت ها، تعداد کل مبتلاشدگان به کووید 19 از نیم میلیون نفر فراتر رفت که از این تعداد بیش از 120 هزار نفر از مبتلایان حالشان خوب شده و حدود 23 هزار نفر نیز جان خود را ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۱۴    
نخست وزیر انگلیس امروز جمعه در توئیتی اعلام کرد که به ویروس کرونای جدید مبتلا شده است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۱۴    
آمریکا مدت معافیت تحریمی عراق برای واردات گاز و برق از ایران را یک ماه تمدید کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۰۹    
وزیر امور خارجه با اشاره به اعمال تحریم های جدید از سوی آمریکا علیه ایران در زمانی که ایران در حال مبارزه با شیوع ویروس کروناست ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۰۹    
همزمان با درخواست هشت کشور برای لغو تحریم ایران در سایه شیوع کرونا، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تأکید بر تداوم سیاست فشار حداکثری ، گفت هیچ تغییر یا کاهشی در تحریم آمریکا علیه تهران وجود ندارد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۰۹    
استاندار تهران گفت: تمامی ممنوعیت های ترددی در استان تهران تا دو هفته ادامه دارد و برای روز 13 فروردین هم تمامی پارک ها و بوستان ها و مراکز تفریحی در تمام استان تهران تعطیل هستند و اجازه تجمع داده ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۰۹    
با شیوع ویروس کرونا در جهان و به خصوص در کشورهای آسیایی دولت ها به سرعت دست به لغو رویدادها، اجتماعات و کنفرانس ها زدند به گونه ای که در برخی از کشورها اجتماع بیشتر از دو نفر با ممنوعیت همراه شده است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۰۴    
رئیس پلیس راه ناجا از جریمه نیم میلیونی و توقیف یک ماهه خودروهای متخلفان طرح فاصله اجتماعی خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۰۴    
در برنامه دورهمی ، مهران مدیری، میزبان ریما رامین فر، بازیگر سینما و تلویزیون بود. او در این برنامه، درباره تفاوت سنی پنج ساله خود با امیر جعفری و علت دیر ازدواج کردن شان صحبت کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۰۴    
علی اکبر صفوی درباره ادامه آموزش های الکترونیکی بعد از پایان تعطیلات سال جدید، اظهار داشت: امکان بازگشایی دانشگاه ها به روال معمول یک تا دو ماه آینده وجود ندارد و احتمال فعال شدن کلاس های درس پایین ...