پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۲:۲۴Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 30 فروردین 1399 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 1 فروردین 1397 ملیت 29 اسفند 1398 ملیت 31 اردیبهشت 1399 ملیت 1 خرداد 1399 ملیت 1 تیر 1399 ملیت 2 مرداد 1399 ملیت 1 شهریور 1399 ملیت 30 مهر 1399 ملیت 30 آبان 1399 ملیت 2 آذر 1399 ملیت 1 دی 1399 ملیت 30 بهمن 1399 ملیت 1 اسفند 1399 ملیت 1 فروردین 1399 ملیت 2 فروردین 1399 ملیت 3 فروردین 1399 ملیت 4 فروردین 1399 ملیت 5 فروردین 1399 ملیت 6 فروردین 1399 ملیت 7 فروردین 1399 ملیت 8 فروردین 1399 ملیت 9 فروردین 1399 ملیت 10 فروردین 1399 ملیت 11 فروردین 1399 ملیت 12 فروردین 1399 ملیت 13 فروردین 1399 ملیت 14 فروردین 1399 ملیت 15 فروردین 1399 ملیت 16 فروردین 1399 ملیت 17 فروردین 1399 ملیت 18 فروردین 1399 ملیت 19 فروردین 1399 ملیت 20 فروردین 1399 ملیت 21 فروردین 1399 ملیت 22 فروردین 1399 ملیت 23 فروردین 1399 ملیت 24 فروردین 1399 ملیت 25 فروردین 1399 ملیت 26 فروردین 1399 ملیت 27 فروردین 1399 ملیت 28 فروردین 1399 ملیت 29 فروردین 1399 ملیت 30 فروردین 1399 ملیت 31 فروردین 1399 
ملیت   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۹    
دولت به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان بسته های 200 تا 600 هزار تومانی به حساب 1.5 میلیون خانوار به شدت آسیب پذیر (3 میلیون نفر) را امشب ساعت 24 واریز می کند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۴    
همه گیری بیماری کووید-19 همچنان در جهان ادامه دارد و کشورها با اتخاذ تدابیری همچون بستن مرزها، تمدیدِ محدودیت های تردد و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در تلاش برای مهار این بیماری هستند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۴    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: افزایش تعطیلات عید فطر را پیگیری می کنیم تا در صورت مهار کرونا، از تعطیلات این عید فرخنده برای سفر هم وطنان فرصتی فراهم شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۹    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت نام مرحله دوم وام ضروری هفت میلیون تومانی از اول اردیبهشت ماه 99 خبر داد و گفت ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۴    
سازمان انتقال خون ایران از بهبود یافتگان کووید 19 خواست با حضور در مراکز جامع اهدای پلاسما 14 مرکز استان کشور ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۴    
به اذعان اتحادیه های فعال در عرصه واردات و تولید و توزیع صنایع دام و طیور، شیوع ویروس کرونا، کاهش 40 درصدی مصرف گوشت دامی، ریزش بی سابقه قیمت جوجه یک روزه ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۸:۵۹    
وزیر بهداشت ترکیه تعداد موارد قطعی ابتلا به کرونا را در این کشور 82 هزار و 329 تن اعلام کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۸:۵۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه تأکید کرد: دانشجویان مقیم کشورهای خارجی که مایل به بازگشت به ایران هستند، باید پروتکل هایی را که توسط وزارت بهداشت تهیه شده است بپذیرند و آن را اجرا کنند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۸:۵۴    
نخست وزیر مأمور به تشکیل دولت عراق ویژگی های تیم کابینه ای را که درصدد معرفی آن به پارلمان است، اعلام کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۸:۵۴    
رییس ستاد انتخابات کشور با اشاره به تأیید صحت برگزاری انتخابات در چهار حوزه باقی مانده، از پایان روند بررسی صحت مرحله نخست انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۸:۵۴    
آخرین تصمیمات آموزشی دانشگاه شریف برای نیم سال تحصیلی جاری 98_99 اعلام شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۸:۵۴    
دولت آلمان مصمم است شرایط دریافت تابعیت را برای افرادی که با هویت جعلی یا با ارائه اطلاعات نادرست موفق به دریافت اقامت شده اند، سخت تر کند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۸:۴۴    
آیین یادبود مجازی زنده یاد سیامک شایقی کارگردان فقید سینمای ایران به همت کانون کارگردانان و با همراهی جمعی از سینماگران برگزار شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۸:۴۴    
آموزش و پرورش می گوید تا آخر اردیبهشت باید تمام محتوای درسی در همین فضای مجازی تدریس شود و امتحانات از تمام محتوا برگزار می شود و معلم ها می گویند آموزش و پرورش واقعیت را بخشنامه نمی کند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۸:۳۹    
پیرو دستور رئیس قوه قضائیه، دادستانی تهران نظر خود را در مورد گزارش دیوان محاسبات اعلام کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۸:۳۹    
وزیر کشور با بیان اینکه برخی کشورهای غربی به ویژه آمریکا امتحان خوبی در جهت همکاری و هماهنگی پس ندادند، گفت: آمریکا تحریم های ناعادلانه خود را حتی در موارد مرتبط با بیماری کرونا دنبال کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۸:۳۹    
باشگاه تراکتور تبریز بر خلاف دوفصل گذشته تکلیف سرمربی فصل آینده خود را با تمدید قرارداد ساکت الهامی مشخص کرد تا مسئولان این باشگاه در راستای ثبات و موفقیت حرکت کنند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۸:۳۹    
معاون اول رئیس جمهور گفت: امسال به صادرات غیرنفتی بیشتر از هر زمانی نیاز داریم و اولویت اصلی دولت نیز توجه به صادرات غیرنفتی است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۸:۳۴    
پس از این که آذری جهرمی به عرضه سیم کارت سرپرستان خانوار به منظور دریافت وام یک میلیون تومانی، واکنش نشان داد، آنلاین شدن این پروسه الزامی شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۸:۳۴    
سخنگوی قوه قضاییه از تشکیل هیات های ویژه جهت بررسی وضعیت زندانیان در حال مرخصی و در بند خبر داد و گفت که احتمالا تعدادی از زندانیان در حال مرخصی و حتی تعدادی از زندانیان در بند آزاد می شوند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۸:۲۹    
حاجی میرزایی گفت: پس از برگزاری امتحانات نهایی نیازمند 3 هفته فرصت برای برگزاری کنکور سراسری هستیم که با این وجود آزمون به هفته سوم تیر موکول می شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۸:۲۹    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، فتوای ایشان برای حکم روزه در ماه رمضان هنگام شیوع ویروس کرونا را منتشر کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۵:۵۵    
بر اساس معاملات انجام شده در صرافی های مجاز امروز، (30 فروردین 99) هر اسکناس یورو به قیمت 16 هزار و 900 تومان معامله شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۵:۴۵    
یک کارشناس اقتصاد مسکن با بیان اینکه هفت سناریو محتمل وضعیت بازار مسکن در سال جاری را پیچیده می کند گفت ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۵:۴۵    
در سیل اخیر در منطقه شهداد و گلباف خسارت زیادی در حوزه های مختلف وارد شد و دستگاه های اجرایی و امدادی تلاش زیادی کردند با این وجود در وقوع سیل چراهایی وجود دارد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۵:۴۵    
شرکت همراه اول اعلام کرد: با توجه به شرایط دریافت وام یک میلیون تومانی و همچنین ارسال پیامک با سیم کارت به نام سرپرست خانوار ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۵:۴۰    
براساس مصوبه جدید هیات رییسه دانشگاه آزاد، دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی که در این ترم در امتحانات نمره پایینی کسب کنند، می توانند تا 3 درس را بدون پرداخت شهریه به صورت حضوری بگذرانند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۵:۳۵    
کاهش تقاضای نفت و مصرف فرآورده های نفتی در آسیای غربی موجب آسیب به اقتصاد کشورهای منطقه شده است؛ پیش بینی می شود تقاضا برای فرآورده های نفتی در این منطقه امسال 9.2 درصد کاهش یابد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۴:۴۰    
یک روانپزشک با اشاره به برخی از رده بندی های سنی اعمال شده روی محصولات فرهنگی بدون در نظر گرفتن نظارت های لازم، تأکید کرد که این رده بندی ها کودک و نوجوان را بیشتر برای تماشا ترغیب می کند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۴:۴۰    
وزارت رفاه اعلام کرد آن دسته از سرپرستان خانواری که تاکنون نتوانسته اند سیم کارت تهیه و به شماره 6369 پیامک ارسال کنند، تا 7 اردیبهشت فرصت دارند اقدام کنند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۴:۴۰    
رئیس سازمان فضایی ایران با اشار به پروژه های اولویت دار بخش فضایی کشور در سال 99 گفت: امسال ماهواره مخابراتی ناهید 1 با انجام هماهنگی های لازم با مجری پرتابگر، در مدار زمین قرار می گیرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۴:۳۵    
در بین مخاطبانی که متقاضی دریافت وام یک میلیونی هستند، سوالات بسیاری در خصوص ارسال پیامک با زبان لاتین یا فارسی مطرح می شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۴:۱۵    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از طراحی پلتفرم خودروی برقی خبر داد و گفت: با جدیت درحال توسعه محصولات هستیم. محصول 405 نیز طبق برنامه زمانبندی تعیین شده در تابستان از مدار تولید خارج خواهد شد ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۴:۱۰    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: در حال حاضر انواع کیت های تشخیصی و تجهیزات دیگر در داخل تولید می شود که در کنار زحمات کادر درمان و وزارت بهداشت بر روند نزولی بیماری تاثیرگذار بوده است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۵    
ستاره های ناراضی، فصل نقل وانتقالات بعدی فوتبال را داغ خواهند کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۵    
رئیس گروه علم و فناوری اطلاعات و ارتباطات جایزه مصطفی(ص) با بیان اینکه سامانه هوشمند تشخیص کووید-19 قادر است موارد ابتلا که با مشاهده تصاویر سی تی اسکن ریه قابل تشخیص نباشند را با دقت 97 درصد تشخیص ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۵    
یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با درخواست از مردم برای اهدای خون گفت: خیال مردم راحت باشد که با اهدای خون کرونا نمی گیرند؛ چون در مراکز مربوطه پروتکل های بهداشتی به دقت رعایت می شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۰    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد: وضعیت جسمانی رئیس مجلس خوب است و وی ریاست جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی را برعهده خواهد داشت.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۳:۲۵    
حقیقت یاب روزنامه واشنگتن پست در گزارشی به بررسی صحت ادعا های جنجالی رئیس جمهور آمریکا علیه سازمان جهانی بهداشت پرداخت.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۳:۲۰    
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۳:۰۰    
صبح امروز با حضور وزیر دفاع 3 نوع پهپاد شناسایی و رزمی به نیروی هوایی و پدافند ارتش تحویل داده شد که در این میان یک پهپاد با برد 1000 کیلومتر به نیروی پدافند هوایی ارتش تحویل داده شده است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۲:۵۵    
رعایت فاصله گذاری اجتماعی و در کنار آن اجرای اصول بهداشت فردی یکی از اصلی ترین اقدامات برای جلوگیری از ابتلا به کرونا است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۲:۵۰    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از انجام غربالگری نیروهای زیرمجموعه معاونت خدمات شهری با همکاری شرکت شهر سالم خبر داد و بر رسیدگی ویژه به آسیب دیدگان خدمت و سرکشی از خانواده آنان تاکید کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۲:۳۵    
سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه با حجم بالای بدهی های دو تیم مطرح تهران کسی جرات خرید آنها را گفت: یک مدیرعامل به تنهایی نمی تواند در استقلال موفق شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۲:۳۵    
آمارهای رسمی وزارت بهداشت نشان می دهد که اجرای پروتکل های بهداشتی تا حدود زیادی توانسته ویروس کرونا را مدیریت کند و اگر به همین شکل پیش برویم، می توان به کنترل بیماری امیدوار بود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۲:۲۵    
رئیس گروه علم و فناوری اطلاعات و ارتباطات جایزه مصطفی(ص) گفت: در حال حاضر از کشورهایی مثل کانادا، رومانی و اندونزی درخواست هایی را برای استفاده از سامانه هوشمند تشخیص کووید19 آی مد داشته ایم.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۲:۲۵    
رهبر معظم انقلاب فرمودند: زبانِ صادق، سخن با صداقت حرفی که در آن شائبه ای از مادّیت و خودخواهی و هواپرستی نباشد، این سخنی است که به سمت خدا بالا می رود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۲:۲۵    
دومین بسته حمایتی کرونا ساعت 24 امروز به حساب سرپرستان خانوارهای مشمول واریز می شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۲:۲۰    
جلسه کمیته های ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا به ریاست رئیس جمهور برگزار شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۲:۰۰    
رییس بنیاد مستضعفان جزییات پرداخت کمک های بلاعوض این بنیاد به اقشار آسیب دیده در پی شیوع بیماری کووید 19 را تشریح کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۱:۵۵    
توصیه ها به پوشیدن ماسک پارچه ای در مکان های عمومی جدی تر شده اند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۱:۵۵    
دانشگاه علمی کاربردی با اعلام دستور العملی به مراکز این دانشگاه، امکان حذف ترم دانشجویان این دانشگاه را مجاز اعلام کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۱:۵۵    
رئیس اتاق اصناف ایران از تصمیم گیری برای سایر مشاغل تا پایان هفته جاری پس از ارزیابی شرایط بهداشتی و میزان شیوع ویروس در مدت بازگشایی مشاغل کم خطر خبر داد و گفت ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۱:۳۵    
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان پردیس از جانمایی دهکده سلامت در زمینی به مساحت 100 هکتار در پردیس خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۱:۳۵    
محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی از اجرایی نشدنِ قانون کسر 10 درصد از درآمد کنسرت ها به نفع دولت، در سال 1399 می گوید.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۱:۳۰    
خوزستان مدیرگروه بیماری های عفونی و گرمسیری دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خصوص احتمال تغییر علائم مبتلایان به کرونا، گفت: هر چه تعداد بیماران افزایش یابد ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۱:۳۰    
مدیرکل بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه از تهیه دستورالعمل بهداشتی برای اماکن زیارتی خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۱:۳۰    
در هفته جاری با فراخوان سازمان وظیفه عمومی ناجا شماری از مشمولان سربازی به خدمت سربازی اعزام خواهند شد ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۵    
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: حداقل 21 درصد شهروندان تهرانی در معرض اضطراب زایی ناشی از کرونا قرار دارند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۵    
مدیر واحد ساماندهی محدوده های طرح ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد که فردا 31 فروردین ماه آخرین فرصت ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۵    
طبق آخرین آمار پژوهشگاه دانش های بنیادی، تاکنون بیش از یک میلیون و 212 هزار دامنه فعال فارسی در مرکز ثبت دامنه کشوری به ثبت رسیده است و دامنه ir با بیش از یک میلیون و 204 هزار دامنه فعال در صدر فهرست ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۵    
علی صلاحی که در دوران کرونا سمینار ویدیویی آموزش بازیگری را برگزار می کند، معتقد است: وقتی به بن بست رسیدیم، باید کاری کنیم. قرار نیست اتفاقی بیفتد. اتفاق را خود ما ایجاد می کنیم.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۰    
پس از گذشت سه دهه از آغاز راه سازندگی والیبال توسط یزدانی خرم، نسل طلایی در آستانه بازنشستگی قرار دارد و فدراسیون والیبال باید چاره ای برای استعداد یابی، حلقه مفقوده این روزهای والیبال کند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت باید راهکاری برای ادامه فعالیت های اقتصادی در شرایط کرونا ارائه کند و لازم است به بیکار شدگان کرونا بیمه بیکاری دهد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۰    
در حالی که بسیاری از سازمان های بزرگ نمایشگاهی در دنیا برخوردی فعالانه با بحران کرونا دارند در ایران اما خبرها و مشاهدات نشان از برخوردی منفعلانه با این رویداد دارد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۰:۰۰    
عضو شورای مرکزی جبهه پیروان گفت:تفاوت چشمگیر دستمزد کارگران و کارمندان از اقشار جامعه اصلاً قابل قبول نیست.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۰:۰۰    
مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر گفت: تا اسفندماه 90 درصد محتوای آموزشی به دانش آموزان عشایری آموزش داده شده بود و در این ایام از روش های مختلف برای آموزش تکمیلی بهره بردیم.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۰:۰۰    
عبدالله اسفندیاری تهیه کننده سینما ضمن انتقاد از رقم پیشنهادی از سوی ارشاد برای جبران خسارت فیلم های روی پرده حین شیوع کرونا، پیشنهاداتی را برای کاهش ریسک اکران اینترنتی مطرح کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۹:۵۵    
معاون آموزش ابتدایی درباره نحوه آموزش برای دانش آموزانی که به دلایل موجه امکان حضور در کلاس آنلاین ندارند، توضیح داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۹:۵۵    
با افزایش سطح تراز آبی دریاچه ارومیه، بحران باد های نمکی منطقه شمال غرب کشور کاهش پیدا کرده و نگین فیروزه ای ایران نفسی تازه می کند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۹:۵۵    
رعایت فاصله گذاری اجتماعی در نانوایی ها با وجود ویروس کرونا توصیه می شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۹:۵۵    
با اعلام ستاد مبارزه با دوپینگ ایران، 3 کشتی گیر کشورمان به دلیل استفاده از مواد غیر مجاز، محروم شدند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۹:۳۵    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی گفت:پای سوداگران به طرح اقدام ملی مسکن باز شده و متقاضیان فریب این افراد را نخورند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۹:۲۰    
مهران مدیری در دورهمی شب گذشته، با ژیلا صادقی مجری تلویزیون گفت وگو کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۹:۱۵    
گلایه های مختلفی درباره شبکه آموزشی دانش آموزی(شاد) وجود دارد و مسؤولان دستگاه تعلیم و تربیت وعده داده اند این مشکلات حل می شود ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۹:۱۰    
عاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با بیان اینکه فعلاً پیش داوری در مورد خسارات کرونا بر روی بخش تولید زود است گفت: در ایام بحران کرونا کالاهای اساسی از مرز آستارا وارد کشور شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۹:۰۵    
خانه نشینی و سپری کردن روزهای قرنطینه خانگی به مهمترین موضوع زندگی کنونی هر فردی تبدیل شده که به دنبال راهکاری برای گذراندن آن با کمترین کسل کنندگی و یکنواختی است. اما چگونه؟ ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۹:۰۵    
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تعداد نظامیان صهیونیستی را که در اسارت گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس قرار دارد، فاش کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۹:۰۰    
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به اینکه سیلاب روددره بوستان مشاهیر شهرجدید پرند خسارت جانی نداشته است، گفت: هر 6 خودروی گرفتار در این حادثه نجات پیدا کردند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۹:۰۰    
در مراسم خاکسپاری، فقط اعضای خانواده، در حد 10 نفر با فاصله 3 تا 4 متر از هم حضور داشتیم، نه فامیل، نه دوست و آشنا، فقط خودمان بودیم و این داغ ناگهانی...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۹:۰۰    
سرپرست معاونت حمل و نقل شهرداری تهران اعمال جریمه 100هزار تومانی ورود غیرمجاز به محدوده طرح ترافیک را منوط به اجرای طرح های ترافیکی پس از موافقت ستاد ملی کرونا دانست.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۹:۰۰    
مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: طبق بند 6 قانون بیمه بیکاری، افرادی که بیکار شده اند حداکثر 30 روز فرصت دارند تا مراتب بیکاری خود را به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کنند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۹:۰۰    
رویداد پرتب و تاب کنکور؛ هر ساله به ویژه در آغاز سال، دغدغه مشترک بسیاری از خانواده های ایرانی است و اگر این رویداد با مسائل و مهمانان ناخوانده ای نظیر سیل یا کرونا نیز مواجه شود ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۸:۵۵    
رعایت فاصله اجتماعی در فعالیت های ورزشی نظیر راه رفتن، دویدن، دوچرخه سواری آهسته و سریع مشخص شده است که انجام آن تا حد بسیار زیادی خطر ابتلا به ویروس کرونا را کاهش می دهد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۸:۵۵    
با وجود اینکه مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا یک بار به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاد احتمال دارد بار دیگر این بازی ها با تاخیر شروع شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۸:۵۵    
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور با بیان اینکه اختلالات روانی در دوران پساکرونا نسبت به دوران کرونا و قبل از کرونا افزایش می یابد و شیوع آن نیز بسیار بالا خواهد بود و باید برای دوران پساکرونا ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۸:۵۰    
این روزها کشاورزان کرمان در میان سه ضلع مثلثی گرفتارشده اند که مهم ترین پایه اقتصاد بزرگ ترین استان کشور را به چالش جدی کشیده و کشاورزی را با بحران جدی مواجه کرده است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۸:۵۰    
قزوین- مدیرکل تأمین اجتماعی استان قزوین ازتعیین دستمزد و حداقل مزایای پرداختی به کارگران مشمول قانون کار و میزان افزایش دستمزد روزانه مبنای کسر حق بیمه در سال 99 خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۸:۵۰    
ممانعت از فرار مالیاتی ثروتمندان از طرق مختلف بخصوص شفاف شدن تراکنش های بانکی و حذف حساب های اجاره ای می تواند منبعی قابل اتکا برای دولت جهت کمک به بخش تولید باشد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۸:۴۵    
وزیر بهداشت، بر نقش ارزنده جامعه آزمایشگاهی کشور در تشخیص و پیشگیری از بیماری ها تاکید کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۸:۴۵    
تحقیقات جدید نشان می دهد بدهی بالای ایجاد شده در طول دوره بحران کرونا با ارائه بسته های مشوق مالی گسترده توسط دولت ها، می تواند به معنای بحرانی عمیق تر و رکودی دوباره در برخی از کشورها باشد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۸:۳۵    
در این گزارش با تجربه زنده شدن پس از مرگ افراد آشنا خواهید شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۸:۳۵    
با افزایش 21 درصدی مزد کارگران حداقلی بگیر در سال 99، دستمزد پایه کارگران به یک میلیون و 835 هزار و 427 تومان افزایش یافت.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۸:۳۰    
رسانه های فرانسوی فاش کردند که نیمار قصد دارد در نقل و انتقالات تابستانی به بارسلونا باز گردد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۸:۳۰    
سیروس حسینی فر درباره نقش خود در سریال نون.خ و بازخوردهای مردم صحبت کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۸:۳۰    
در این گزارش به راه حل هایی پرداخته شده که فرد با استفاده از آن ها می تواند میزان استفاده از نرم افزار های گوشی هوشمند خود را مدیریت کند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۸:۲۵    
اسلامی گفت: هیچ شرکت حمل و نقلی حق تعدیل نیرو های انسانی خود را ندارد و در صورت انجام چنین اقدامی از تمامی مزایای تسهیلاتی بی بهره می ماند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۸:۲۵    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: با همه ظرفیت به میدان مقابله با کرونا آمده و 24 ساعته در حال استریل تجهیزات پزشکی هستیم.
  • ۱