یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۰۶:۲۸Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 20 فروردین 1399 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 1 فروردین 1397 ملیت 29 اسفند 1398 ملیت 31 اردیبهشت 1399 ملیت 1 خرداد 1399 ملیت 1 تیر 1399 ملیت 2 مرداد 1399 ملیت 1 شهریور 1399 ملیت 30 مهر 1399 ملیت 30 آبان 1399 ملیت 2 آذر 1399 ملیت 1 دی 1399 ملیت 30 بهمن 1399 ملیت 1 اسفند 1399 ملیت 1 فروردین 1399 ملیت 2 فروردین 1399 ملیت 3 فروردین 1399 ملیت 4 فروردین 1399 ملیت 5 فروردین 1399 ملیت 6 فروردین 1399 ملیت 7 فروردین 1399 ملیت 8 فروردین 1399 ملیت 9 فروردین 1399 ملیت 10 فروردین 1399 ملیت 11 فروردین 1399 ملیت 12 فروردین 1399 ملیت 13 فروردین 1399 ملیت 14 فروردین 1399 ملیت 15 فروردین 1399 ملیت 16 فروردین 1399 ملیت 17 فروردین 1399 ملیت 18 فروردین 1399 ملیت 19 فروردین 1399 ملیت 20 فروردین 1399 ملیت 21 فروردین 1399 ملیت 22 فروردین 1399 ملیت 23 فروردین 1399 ملیت 24 فروردین 1399 ملیت 25 فروردین 1399 ملیت 26 فروردین 1399 ملیت 27 فروردین 1399 ملیت 28 فروردین 1399 ملیت 29 فروردین 1399 ملیت 30 فروردین 1399 ملیت 31 فروردین 1399 
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۶:۴۱    
بنا بر تصمیم ستاد ملی کرونا از فردا 23 فروردین ماه می بایست دو سوم کارمندان و کارگران در محیط کاری خود حاضر باشند ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۶:۲۶    
معماری قادر است انگیزه ها و وسوسه های ارتکاب جرم را تا حد زیادی کاهش دهد و این امر نیز با عامل مهم نظارت امکان پذیر است ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۵:۳۶    
امیرسرخوش، ملی پوش اسنوکر ایران می گوید که به دلیل تعطیلی باشگاه ها و نبودن امکانات در بعضی از شهرها تصمیم گرفته است که برای علاقه مندان ورزش اسنوکر کلاس های مجازی رایگان برگزار کند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۴:۴۱    
چند تن از نجات یافتگان بیماری کرونا در اقصی نقاط جهان از حال و هوای دوران بیماری خود پس از بهبودی در بیمارستان ها می گویند. آنها شوکه، ناراحت، نگران بوده و احساس تنهایی می کردند ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۶    
رئیس شورای عالی ترافیک، گفت: به منظور کمک به اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند ضمن استفاده از اتوبوس های بین شهری در درون شهرها، سرویس ادارات بار دیگر برقرار می شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۶    
مدیرعامل جدید باشگاه استقلال به احتمال استعفایش از این مسئولیت واکنش نشان داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۶    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از امکان بهره مندی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از امتیاز میهمان درسی در نزدیک ترین واحد محل سکونت خود خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۱    
براساس اعلام آموزش و پرورش، جدول پخش مدرسه تلویزیونی برای فردا (پنج شنبه) بیست و یکم فروردین در تمام مقاطع تحصیلی اعلام شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۶:۳۶    
توقف و یا به اصطلاح خواباندن طولانی مدت خودرو نیازمند رعایت نکات خاصی است که با رعایت این نکات می توان علاوه بر افزایش عمر قطعات فنی خودرو ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۶:۰۶    
ظاهرا کاری را که کرونا نتوانسته است انجام دهد، متانول و الکل صنعتی در حال انجام دادن است. از ابتدا که پای این ویروس عجیب به ایران باز شد، یک نکته روشن بود ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۶:۰۱    
با مبلغی حدود 600 میلیون تومان، امکان خرید خودرو هایی مانند هیوندای سانتافه، کیا اسپورتیج و موارد مشابه را دارید.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۵۱    
هیات وزیران حقوق شاغلین دستگاه های اجرایی را امسال 15 درصد نسبت به سال قبل افزایش داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۴۶    
رئیس سازمان زندان ها با اشاره به کاهش جمعیت کیفری، گفت: در اسفند ماه حدود 50 درصد از آمار ورودی به زندان ها کاهش پیدا کرد و تقاضا داریم قضات از مجازات های جایگزین حبس استفاده کنند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۴۶    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به سیاست های دانشگاه در راستای کاهش تماس مبتلایان به کووید 19 با سایر افراد خانواده بیان کرد ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۴۱    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گزارش این کمیسیون از روند اجرای برجام را قرائت کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۴۱    
سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد نشانه هایی از ثابت ماندن همه گیری ویروس کرونا در ایران مشاهده می شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۴۱    
متقاضیان وام یک تا دو میلیون تومانی می توانند بدون مراجعه به بانک ها در سایت هدفمندی یارانه درخواست خود را ثبت کنند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۳۶    
وزیر امور خارجه کشورمان از خودداری دولت آمریکا برای لغو تحریم های ایران انتقاد کرده و از طرح روسیه برای طرح هایی در راستای همکاری اقتصادی به جای تحریم ها استقبال کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۳۶    
رئیس اتاق اصناف تهران تاکید کرد که همه صنوف استان تهران در هفته آینده تعطیل خواهد بود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۲۶    
ساعت کار بانک ها و موسسات اعتباری در مدت زمانی 23 تا 30 فروردین برای ارائه خدمات به مشتریان بانکی 8 تا 14 و برای روزهای پنج شنبه 8 تا 12:30 تعیین شده است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۲۱    
ترس مردم از لمس هر سطحی در دوران کنونی قابل درک است اما تاکنون در جهان هیچ موردی از ابتلا به COVID19 به خاطر لمس رسانه های کاغذی منتشر نشده است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۲۱    
فدراسیون فوتبال تا 10 روز دیگر باید بدهی 30 میلیارد تومانی به شستا را بازگرداند و در غیر این صورت با بحران دیگری مواجه خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۲۱    
معاملات بازار سرمایه در آخرین روز کاری بازار در هفته جاری با صعود شاخص به پایان رسید و شاخص کل این بازار در آستانه 600 هزار واحد قرار گرفت.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۰۶    
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران گفت: در حالت عادی برای رسیدن به یک تراکم معقول دانش آموزی در استان تهران 10 تا 15 هزار کلاس درس کم داریم. باید آموزش غیرحضوری را ترویج دهیم.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۰۶    
فدراسیون فوتبال برای تعیین تکلیف سرنوشت لیگ نوزدهم احتمالات مختلف را بررسی کرده و قرار است بزودی تصمیم نهایی را اعلام کند. این درحالی است که گفته می شود لیگ تا پایان برگزار خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۰۶    
عضو هیئت علمی پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی با بیان اینکه زمین ایران 11هزار و480 بار لرزید، گفت: فارس و کرمان بیشترین و استان های مرکزی و البرز کمترین تعداد زمین لرزه ها را داشته اند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۲۶    
با استمرار آموزش مجازی، دانشگاه ها با تاکید بر عدم حذف ترم، در راستای پاسخ به دغدغه های دانشجویان تسهیلات مختلف آموزشی را برای نیمسال دوم 98-99 در نظر گرفته اند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۲۶    
موضوع افزایش مستمری و همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی دوباره فراموش شد و این در حالی است که 60 درصد آنها، حداقل بگیر هستند. یعنی در تامین هزینه های زندگی مشکل دارند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۲۶    
بر اساس آمارهای سازمان پزشکی قانونی کشور از ابتدای اسفند ماه سال 1398 تا 19 فروردین ماه سال جاری 728 متوفی به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف الکل به این سازمان ارجاع شده اند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۲۱    
تاریخ برگزاری مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال برای تصویب اساسنامه اصلاحی معلوم شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۲۱    
کارکنان آزمایشگاه مرجع کووید 19 اهواز به صورت تن به تن در نبرد با این ریز ویروس جهانی هستند به گونه ای که برخی از آنها حتی تا 40 روز هم به خانه های خود نرفته اند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۲۱    
رئیس انجمن خون و سرطان ایران از تاثیر تزریق پلاسمای خون بیماران کرونایی بهبودیافته بر دیگر مبتلایان به این بیماری خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۱۶    
علائمی مانند تب، تنگی نفس و سرفه نشان دهنده ابتلا به کرونا هستند که در افراد با علائم شدید و خفیف بروز پیدا می کنند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۳:۵۶    
سفیر ایران در مسکو سردمداری دولت آمریکا در مخالفت با بیانیه پیشنهادی روسیه برای لغو تحریم های کشورهای درگیر با کرونا را مصداق بارز سیاست های یکجانبه و غیر واقع بینانه تصمیم گیران آمریکایی خواند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۳:۵۶    
نماینده مجمع عالی کارگران در شورای عالی کار گفت: وزارت کار دعوتنامه گروه کارگری شرکت در جلسه شورایعالی عالی کار برای تصمیم گیری دستمزد را ارسال کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۳:۵۱    
با توجه به اعلام عربستان مبنی بر برنامه ریزی نکردن کشورها برای حج امسال، دو گزینه مشخص پیش پای ماست؛ انجام حج و عده زیادی که به دلیل گرانی هزینه سفر فعلا از انجام آن خودداری می کنند و لغو حج که ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۳:۳۱    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با صدور اطلاعیه فراخوان عمومی شماره 2 از جشن میلاد مسعود حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نجوای سراسری خانوادگی خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۳:۲۶    
عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف گفت: پدیده همه گیری یک بیماری ویروسی بسیار به خواص ویروس حساس است و تغییرات جزئی در هر کدام از پارامترهای مربوط به خواص ویروس نتایج شبیه سازی را بسیار تغییر می دهد ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۳:۲۶    
رئیس مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه خبر از آمادگی این مرکز برای کمک به صنعت خودروی کشور در سال جهش تولید داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۳:۲۱    
با وجود اعلام چندباره بهره مندی دانشگاه ها از ترافیک رایگان و کاهش تعرفه اینترنت در جهت استفاده از امکانات آموزش مجازی، به نظر می رسد برخی اپراتورهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۳:۲۱    
ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز ملی فناوری هسته ای بیانیه ای صادر کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۳:۲۱    
سخنگوی سازمان انتقال خون کشور اعلام کرد که در حال حاضر اولویت ما اهدای خون افراد دارای گروه های خونی منفی است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۳:۲۱    
یک سناتور دموکرات آمریکایی گفت که تحریم های آمریکا موجب جان باختن شهروندان ایرانی در پی شیوع ویروس کرونا می شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۳:۱۶    
همه ستاره جهان نتوانسته اند قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کنند و جای این جام در ویترین افتخارات شان خالی است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۳:۱۶    
سرپرست معاونت حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران از احتمال از سرگیری اجرای طرح های ترافیکی از شنبه 23فروردین ماه خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۳:۱۱    
بالاخره اعلام شد که روزنامه ها می توانند از 30 فروردین به صورت چاپی منتشر شوند. اما این تجربه دو هفته ای عدم چاپ کاغذی روزنامه ها می تواند ارزیابی جدی تری از وضعیت فعلی روزنامه ها به ما دهد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۲:۵۱    
قسمت اول فصل دوم سریال نون .خ امشب چهارشنبه 20فروردین روی آنتن شبکه یک سیما می رود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۲:۵۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: طبق مصوبه هیئت دولت، به همه یارانه بگیران با ضمانت حساب یارانه، یک میلیون تومان تسهیلات داده می شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۲:۵۱    
مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا در یادداشتی از اقدامات رئیس جمهور این کشور در مواجهه با شیوع کرونا به شدت انتقاد کرد و آن را عامل مرگ بی جهت هزاران آمریکایی خواند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۲:۵۱    
قرار است بعد از برگزاری جلسه اوپک پلاس، 2 سناتور جمهوریخواه آمریکا با هدف تاکید بر لزوم تامین منافع واشنگتن از راه کاهش سقف تولید نفت، با مقامات ریاض گفتگویی نه چندان دوستانه داشته باشند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۲:۴۶    
رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اعلام کرد: آزمون ورودی پایه هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان به تعویق افتاده است و اگر ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز بدهد در خردادماه آزمون ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۲:۴۶    
اولین یارانه نقدی سال 1399 ساعت 24 امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۱:۵۱    
مجلس شورای اسلامی امروز جلسه علنی خود را با بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی آغاز کرد و در نهایت نمایندگان به کاظم خاوازی به عنوان وزیر کشاورزی رای اعتماد دادند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۱:۴۶    
ویروس کرونا در ادامه جولان خود در ایالات متحده، فقط در یک روز جان دو هزار نفر را در این کشور گرفت.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۱:۴۶    
کمیته عالی مبارزه با بیماری های واگیردار یمن از حملات ائتلاف متجاوز سعودی علیه یک مراکز قرنطینه در این کشور خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۱:۴۱    
براساس نتایج مطالعات رصدخانه مهاجرت ایران با شیوع ویروس کرونا تعداد بازگشت مهاجران افغانستانی از ایران به کشور خود با شیوع ویروس کرونا افزایش یافته است و این محققان پیش بینی می کنند که به دلیل ایجاد ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۱:۴۱    
دروازه بان پیشین تیم ملی می گوید اهمیت جان کادر درمان که از بیش از یک ماه قبل مشغول مداوای بیماران مبتلا به کرونا هستند، به اندازه خانواده خودمان است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۱:۴۱    
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی از دادستان های سراسر کشور خواست که نسبت به رفع موانع فراگیر احقاق حقوق عامه در جامعه اقدام کنند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۱:۴۱    
رئیس جمهور گفت: یک میلیون تومان به خانوارهای یارانه بگیر در اردیبهشت ماه پرداخت می شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۱:۳۶    
نتیجه آزمایش کرونای بیش از 200 ملوان ناو هواپیمابر تئودور روزولت مثبت اعلام شده است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۱:۳۶    
رییس پیشین فیفا تنها به یک جمله در واکنش به دریافت رشوه اعضای پیشین فیفا در قبال حق میزبانی جام جهانی اشاره کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۱:۳۶    
کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان می گوید دو سال است که به دنبال خداحافظی کردن است تا وارد حرفه مربیگری شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۱:۳۶    
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: متوسط رشد رسیدگی به سایر پرونده های قضایی مطروحه در دوایر قضایی استان تهران افزایش قابل قبولی داشته که در سال جدید نیز این موضوع به صورت جدی تر پیگیری خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۱:۳۶    
یک هنرمند اسپانیایی با حذف شخصیت های نقاشی های مشهور تاریخ هنر جهان، با طرح این موضوع که حتی این افراد هم به قرنطینه خانگی رفته اند، به زبان هنر مردم را به ماندن در خانه دعوت کرده است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۱:۱۶    
مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح ترافیک گفت: مهلت ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران برای آخرین بار تمدید شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۱:۱۱    
محمودزاده گفت: بسته ای برای حمایت از مستاجران ارائه کرده ایم که امیدوارم در قالب آن بتوانیم اجاره یک ماهه مستاجران را تمدید کنیم.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۱:۱۱    
حسین زاده گفت: بانک ها موظفند مبلغ کسر شده از حساب مشتریان با تسهیلات دارای فرصت سه ماهه را به حسابشان برگردانند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۱:۰۱    
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان دوست دارد بازهم به ایران بازگردد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۱:۰۱    
رئیس ستاد ارتش گفت: هر تحرکی چه در زیرسطح و یا روی سطح به صورت کامل توسط جمهوری اسلامی ایران رصد می شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۱:۰۱    
دبیر انجمن صنایع روغن نباتی ایران اعلام کرد که تمام کارخانه های تولید روغن نباتی در کشور نکات بهداشتی را رعایت می کنند و احتمال آلوده شدن روغن نباتی به کرونا صفر است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۰:۴۱    
ترامپ مدعی شد باید هزینه کردن تریلیون ها دلار در خارج متوقف شود و به جای آن در داخل آمریکا به کار گرفته شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۰:۴۱    
در مطلب زیر تستی جالب برای شما تهیه کرده ایم که زوایای پنهان شخصیت شما را برملا می کند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۰:۴۱    
براساس مطالعاتی که صورت گرفته است، دانشمندان امید دارند با شروع فصل گرما به پایان کرونا نزدیک شویم.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۰:۰۶    
سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به اظهارات رئیس سابق سازمان سیا مبنی بر لزوم تغییر نظام ایران گفت: ایشان فراموش کرده 41 سال پیش این اقدام انجام گرفت.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۰:۰۱    
پاکبانان و نیروهای خدمات شهری، کارگران پرتلاشی هستند که زحمات آنها در دل تاریکی شب گم شده و گاه کمتر مورد توجه قرار می گیرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۰:۰۱    
مجلس شورای اسلامی امروز جلسه علنی خود را با بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی آغاز کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۶    
یک کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه توده هوای سرد تا روز پنجشنبه بر آسمان کشور مستقر خواهد بود گفت: تا روز شنبه آینده بارندگی ها ادامه دارد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۶    
ستاد فرهنگی المپیک توکیو با وجود تعویق یک ساله این بازی ها همچنان پیگیر فعالیت ها و برنامه های خود است، اما در بخش اجرایی با توقف کاری رو به رو خواهد بود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۶    
عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی با تاکید بر اینکه باید نقشه راه قوی شدن در فضای مجازی را ترسیم کنیم، 7 راهکار را به عنوان ابزار قوی تر شدن در این فضا تشریح کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۶    
اختلال در هسته معاملات بازار سرمایه، صدای بسیاری از سهامداران را درآورده است و برای حل مشکل، از امروز چهارشنبه 20 فروردین، قرار است محدویت های تازه ای برای ورود سرمایه گذاران برقرارشود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۱    
برخی از کشور های جهان بی توجه به شیوع ویروس کرونا مسابقات ورزشی خود را برگزار می کنند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۹:۴۶    
خبر منتشره در برخی رسانه ها مبنی بر اینکه نخست وزیر انگلیس به دلیل ابتلا به کرونا در کما است، صحت ندارد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۹:۴۶    
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران به عنوان بهترین فوتبالیست آسیا در تاریخ جام های جهانی انتخاب شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۹:۴۶    
متخصصان در تازه ترین یافته های خود از علامت جدیدی که می تواند نشانه ابتلا به ویروس کرونا باشد، خبر داده اند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۸:۵۶    
یک کارشناس اقتصادی با پیش بینی روند مذاکرات مزد سال 1399 کارگران در جلسه شورای عالی کار گفت: شورای عالی کار باید همان میزان افزایشی را که طی اسفند سال گذشته و امسال برای کارکنان دولت اعمال شده در ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۸:۵۱    
کمیته بین المللی المپیک اصلاحات جدیدی را به رقابتهای انتخابی المپیک توکیو اعمال کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۸:۵۱    
ویروس کرونا، واژه ای که این روزها زندگی مان را درگیر کرده و باعث شده تا خیابان ها و کوچه های شهر خلوت تر از همیشه شود ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۸:۵۱    
سازمان امور مالیاتی مکلف شده که مالیات بر ارزش افزوده اخذ شده از صادرکنندگان را به آن ها بازگرداند، اما با گسترش ویروس کرونا و تاثیر آن بر بسته شدن برخی از مرزهای صادراتی ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۸:۵۱    
سخنگوی شورای نگهبان نسبت به اظهارنظر پمپئو واکنش نشان داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۸:۵۱    
در پی طولانی شدن تعطیلی رقابت های ورزشی، برخی از عوامل باشگاه های لیگ دسته اول موضع خود را درباره برگزاری یا لغو ادامه این رقابت ها مشخص کردند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۸:۵۱    
در دوران نقاهت بیماری، اشتهای از دست رفته فرد افزایش یافته و این زمان بهترین فرصت برای جبران کمبود آب، ویتامین ها ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۸:۵۱    
مشاور رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره ایران می گوید: اگر خانواده های فرد متوفی مبتلا به کرونا مراحل سوگ را طی نکنند ممکن است دچار آسیب های روانی شوند که این آسیب ها در آینده می تواند منجر به ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۸:۴۱    
با نگرانی سرمایه گذاران از این که توافق کاهش تولید تولیدکنندگان بزرگ نفت در سایه سنگین مازاد اشباع بازارهای نفت و بحران اقتصادی ناشی از ویروس کرونا قرار بگیرد، قیمت های نفت سقوط کردند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۸:۴۱    
نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک از افزایش اجاره بها در بهار امسال در محدوده یا کمتر از تورم عمومی به دلیل شیوع کرونا خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۸:۴۱    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: طبق برآوردهای ما 700 خدمت دستگاه های اجرایی در هیچ شرایطی نباید تعطیل شوند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۸:۳۱    
در این بسته خبری می توانید اخبار پربازدید کلینیکی را مرور کنید.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۸:۳۱    
با فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان و تقارن آن با شیوع ویروس منحوس کرونا، مطالبه گری ها برای تنظیم بازار ها را حساس تر خواهد کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۸:۳۱    
روز های کرونایی اوضاع داوطلبان کنکور و دانش آموزان را برای شرکت در بزرگترین ماراتن علمی کشور بلاتکلیف کرده است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۸:۲۶    
براساس اعلام آموزش و پرورش، جدول پخش مدرسه تلویزیونی برای فردا (چهارشنبه) بیستم فروردین در تمام مقاطع تحصیلی اعلام شد.
  • ۱