یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۰۸Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 19 فروردین 1399 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 1 فروردین 1397 ملیت 29 اسفند 1398 ملیت 31 اردیبهشت 1399 ملیت 1 خرداد 1399 ملیت 1 تیر 1399 ملیت 2 مرداد 1399 ملیت 1 شهریور 1399 ملیت 30 مهر 1399 ملیت 30 آبان 1399 ملیت 2 آذر 1399 ملیت 1 دی 1399 ملیت 30 بهمن 1399 ملیت 1 اسفند 1399 ملیت 1 فروردین 1399 ملیت 2 فروردین 1399 ملیت 3 فروردین 1399 ملیت 4 فروردین 1399 ملیت 5 فروردین 1399 ملیت 6 فروردین 1399 ملیت 7 فروردین 1399 ملیت 8 فروردین 1399 ملیت 9 فروردین 1399 ملیت 10 فروردین 1399 ملیت 11 فروردین 1399 ملیت 12 فروردین 1399 ملیت 13 فروردین 1399 ملیت 14 فروردین 1399 ملیت 15 فروردین 1399 ملیت 16 فروردین 1399 ملیت 17 فروردین 1399 ملیت 18 فروردین 1399 ملیت 19 فروردین 1399 ملیت 20 فروردین 1399 ملیت 21 فروردین 1399 ملیت 22 فروردین 1399 ملیت 23 فروردین 1399 ملیت 24 فروردین 1399 ملیت 25 فروردین 1399 ملیت 26 فروردین 1399 ملیت 27 فروردین 1399 ملیت 28 فروردین 1399 ملیت 29 فروردین 1399 ملیت 30 فروردین 1399 ملیت 31 فروردین 1399 
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۱    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 1634 مورد جدید کرونا در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: روند مرگ و میر کووید - 19 نیز خوشبختانه در روزهای اخیر روند کاهشی داشته و امیدواریم در روزهای آینده این ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۰۱    
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۳:۵۶    
دستیار ویژه رئیس و مدیرکل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی گفت: ادعای هژمونی آمریکا در مقابله با کروناویروس شکست خورده است و آمریکای مدعی مدیریت نظام تک قطبی امروز ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۳:۲۶    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: افراد بیکار شده که مشمول قانون کار هستند، حد اکثر 30 روز فرصت دارند تا مراتب بیکاری خود را به ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام کنند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۱    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: بر اساس آموزه های دینی و فرهنگی خود، از همه کشورهایی که در این شرایط سخت به ایران کمک کردند، به ویژه دولت و ملت چین قدردانی می کنیم.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۱    
سرپرست باشگاه پرسپولیس که با وعده تامین منابع مالی در این باشگاه مسئولیت پذیرفته بود به بن بست رسیده و این احتمال وجود دارد بزودی از مسئولیتش کناره گیری کند!
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۹:۴۶    
به تازگی سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که همه هنگام حضور در محیط های عمومی باید از ماسک استفاده کنند چه نشانه های بیماری داشته باشند چه هیچ نشانه ای در آن ها وجود نداشته باشد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۸:۵۶    
فوق تخصص ریه و مراقبت های ویژه بیمارستان دکتر مسیح دانشوری، گفت: تحقیقات نشان می دهد، افرادی که یکبار به ویروس کرونا مبتلا شدند، نسبت به آن ایمنی پیدا می کنند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۸:۵۶    
کمیته برگزاری جام جهانی 2022 قطر در بیانیه ای ادعای مطرح شده از سوی وزارت دادگستری آمریکا را در کسب میزبانی جام جهانی رد کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۸:۵۱    
یک ماسک باید هر دو ساعت یک بار تعویض یا ضد عفونی شود، در غیر این صورت، ذرات ویروسی می توانند روی آن انباشته شده و احتمال تنفس آنها افزایش یابد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۸:۵۱    
جی کی رولینگ نویسنده بریتانایی سری کتاب های مشهور هری پاتر روز دوشنبه اعلام کرد پس ازگذشت دو هفته از ابتلا به نشانه های ویروس کرونا کاملا بهبود یافته است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۸:۴۶    
گیاهان کوهی دنا در خطر انقراض قرار دارند اما امسال در سایه کرونا، این گیاهان نفس کشیدند تا با تعطیلی بازار فروش گیاهان کوهی و مسدود شدن جاده های دسترسی به مناطق کوهستانی، تقاضا کاهش یابد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۸:۴۱    
رئیس جمهوری آمریکا در سخنانی گفت که واشنگتن ممکن است کمک های مالی به سازمان بهداشت جهانی را تعلیق نماید.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۸:۴۱    
دبیرکل حزب الله لبنان سه شنبه شب در سخنرانی خود به مناسبت نیمه شعبان، در اشاره به بیم و نگرانی رژیم صهیونیستی از ظهور مهدی موعود (عج) اظهار داشت که این رژیم می ترسد بیش از 80 سال عمر نکند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۸:۳۶    
معاون آموزشی وزارت بهداشت شرایط جدید ادامه آموزش دانشگاه های علوم پزشکی برای نیمسال دوم 98-99 را اعلام کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۸:۳۶    
فیلم سینمایی خروج بیستمین اثر ابراهیم حاتمی کیا از 24 فروردین برای اولین بار قبل از نمایش در سینما در فیلیمو عرضه می شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۸:۳۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت که مدیران استانی و ستادی این وزارتخانه در کنار اصحاب فرهنگ و هنر در 50 روز گذشته حتی یک روز از تولید محتوای مورد نیاز دوره کرونایی غافل نبودند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۸:۳۱    
رهبر انقلاب 21 فروردین مصادف با نیمه ی شعبان، با ملت شریف ایران مستقیم سخن خواهند گفت.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۸:۲۶    
صفدری گفت: نیاز کشور به مواد ضدعفونی کننده به طور کامل با نرخ جدید تامین شده است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۸:۲۶    
مایکل گوو، از اعضای ارشد کابینه بریتانیا گفت بوریس جانسون که به بیماری کرونا مبتلاست، با ماسک اکسیژن می تواند نفس بکشد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۶:۰۱    
با مبلغی حدود70 تا 100 میلیون تومان، امکان خرید خودرو هایی مانند سمند ال ایکس، پژو 206 تیپ 2 و موارد مشابه را دارید.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۶:۰۱    
شاید برایتان عجیب باشد اما برخی افراد به خاطر مسائل و شرایط گوناگون شخصا اقدام به جراحی خودشان کردند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۶:۰۱    
بر اساس معاملات انجام شده در صرافی های مجاز امروز، (18 فروردین 99) هر دلار آمریکا به مبلغ 15 هزار و 700 تومان داد و ستد شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۱    
در حالی که کشور در شرایط شیوع ویروس کرونا است، وزارت بهداشت طی ارسال نامه ای اعتراضات خود را نسبت به تبلیغات یکی از شرکت های تولیدکننده روغن در زمینه غیر تراریخته بودن آنها اعلام کرد و در این راستا ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۱    
یک شرکت آمریکایی که از سوی "بنیاد بیل و ملیندا گیتس" حمایت می شود، قصد دارد یک واکسن جدید کروناویروس را به فاز آزمایش انسانی وارد کند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۱    
رئیس جمهور گفت: در بخش آموزش هیچ عجله ای برای راه اندازی مدارس و دانشگاه ها وجود ندارد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۱    
علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون رئیس جمهور به مناسبت فرا رسیدن چهاردهمین سالروز ملی فناوری هسته ای ضمن ابراز همدردی با جانباختگان و آسیب دیدگان سوانح و حوادث اخیر ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۵:۴۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه در توئیتی نوشت: بحران جهانی مبارزه با کرونا فرصتی است که به همبستگی و همکاری جهانی منجر شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۵:۳۶    
احسان حدادی پرتابگر المپیکی کشورمان توضیحاتی درباره شکست دادن کرونا ارائه کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۵:۰۶    
سفر یک راهکار مناسب برای بهتر شدن حال هر کسی است پس اگر شرایط برنامه ریزی برای یک سفر را دارید، با انتخاب یک مقصد عالی، دوران فوق العاده ای را برای خود رقم بزنید ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۵:۰۶    
سازمان هواشناسی کشور در خصوص پیش بینی وقوع رگبار باران، وزش باد شدید موقت و بارش برف و تگرگ در مناطق مستعد هشدار داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۴:۴۶    
شورای جهانی سفر و گردشگری با اعلام این هشدار که اقتصاد جهانی با تهدید حیاتی روبه رو است، در نامه ای سرگشاده از رهبران جهان ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۴:۴۶    
نتیجه تست جدید کرونای 11 نماینده مجلس مثبت شدبنا بر گفته یکی از اعضای هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نتیجه تست های جدید کرونای 11 نفر از نمایندگان مثبت اعلام شده است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۴:۳۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کرونا آزمایشی الهی است که باید آثار اجتماعی آن دنبال و با اصلاح برخی ساختارهای اقتصادی، تهدیدات آن به فرصت تبدیل شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۴:۳۶    
تیم فوتبال پرسپولیس در تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی جهان همچنان بهترین تیم ایران و پنجمین تیم برتر آسیا است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۴:۳۱    
جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از گفتگو با مقامات اروپایی بار دیگر خواستار لغو تحریم های ایران شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۴:۲۶    
در حالی که تا پیش از این رانندگان بخش حمل و نقل از مزایای بیمه بیکاری بهره مند نبودند و تحت عنوان کارگران آسیب دیده از کرونا امکان ثبت نام در سامانه بیمه بیکاری را نداشتند ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۴:۰۶    
وزیر نفت از خودروی سورن گازسوز ایران خودرو با پیمایش 400کیلومتر در پژوهش گاه صنعت نفت بازدید کرد که این خوددرو مورد توجه و استقبال وی قرار گرفت.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۴:۰۱    
بیست و سومین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه امروز (19 فروردین ماه) به صورت آنلاین برگزار شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۳:۵۱    
ماشین حساب ها توان محاسبه درد و غم و تنهایی را ندارند. مثلا 150 در روزگاری که میلیون و میلیارد حکم نُقل و نبات را دارد، عدد بسیار کوچکی است ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۳:۵۱    
به نظر نمی رسد که لباس ها به عنوان یک ابزار اصلی گسترش برای کروناویروس جدید عمل کنند. اما ما با ویروسی جدید مواجه هستیم که اطلاعات کاملی درباره آن نداریم و از این رو ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۳:۴۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای از تلاش های شبانه روزی کادر درمانی تشکر کردند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۳:۴۱    
زمان ویرایش اطلاعات و فرصت جدید ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 در هفته اول اردیبهشت ماه اعلام می شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۳:۳۶    
این روزها کسب و کارهای اینترنتی گوی رقابت را از کارهای قدیمی و سنتی دزدیده اند و با سرعت قابل توجهی در حال توسعه و گسترش هستند ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۳:۳۱    
وزیر آموزش و پرورش گفت: در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم گرفتیم تعطیلی تمامی مراکز آموزشی تا دو هفته آینده استمرار پیدا کند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۳:۲۶    
سعید نمکی گفت: بحث هایی درباره اختلاف در دولت درباره اعمال برخی سیاست ها وجود دارد که باید بگویم این حرف ها درست نیست و هیچ اختلافی وجود ندارد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۳:۲۶    
مدیران باشگاه پرسپولیس به کارگزار خود اعلام کرده اند ضمن برگزاری جلسه ای، درباره منابع درآمدی بحث و تبادل نظر شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۲:۰۶    
قبل از شروع پخش سریال نون. خ با تهیه کننده، کارگردان و بازیگران فصل دوم این مجموعه به گفتگو نشسته ایم.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۱:۳۱    
به گفته نائب رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، فناوری VDSL می تواند بدون تعویض مودم های ADSL، افزایش 1 ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۱:۳۱    
با توجه به سرعت انتشار و انتقال ویروس کرونا بر تمام سطوح، ضد عفونی کردن وسایل و منازل نقش موثری در از بین بردن این ویروس دارد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۱:۳۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امیدواریم تا پایان اردیبهشت ماه بتوانیم به یک مرحله مهم در مقابله با ویروس کرونا برسیم.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۱    
معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد که مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک همچنان تعطیلند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۱:۱۶    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از تردد شمارهای فعال در محورهای برون شهری نسبت به روز قبل 1.6 درصد افزایش تردد داشته ایم.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۱:۱۶    
تیم فوتبال استقلال در سال های حضورش در سطح اول فوتبال ایران بازیکنانی داشته که عناوین برتر تاریخ این باشگاه را به خود اختصاص داده اند و برخی هم به باشگاه 300 تایی پیوسته اند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۱:۱۶    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران در جلسه شورای شهر تهران گفت: شیب ابتلا به بیماری کرونا در تهران دارای تکان های سینوسی است و بازتاب حضور نامتعارف شهروندان در آن دیده می شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۱:۱۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امیدواریم تا پایان اردیبهشت ماه بتوانیم به یک مرحله مهم در مقابله با ویروس کرونا برسیم.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۱:۱۱    
مدیرعامل بانک جی پی مورگان پیش بینی کرد در پی گسترش شیوع کرونا در آمریکا، به زودی اقتصاد این کشور با رکود شدید مواجه خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۱:۱۱    
رئیس سازمان حج و زیارت درباره اقدامات انجام شده برای حج 99 و سناریو های مختلف پیش رو توضیحاتی داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۶    
رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که رژه 29 فروردین برگزار نمی شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۱    
به گفته مسوولان حوزه ارتباطات با اشباع ظرفیت فعلی شبکه موبایل، تنها راه توسعه ظرفیت شبکه، در اختیار گرفتن منابع فرکانسی پایین با امکان سرمایه گذاری کمتر و پوشش بیشتر است ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۱    
با شیوع ویروس کرونا مراکز آموزشی تا پایان فروردین ماه تعطیل شد، این تعطیلی دغدغه چگونگی برگزاری کنکور 99 را برای داوطلبان به ارمغان آورده است ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۴۶    
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از رایزنی این کمیسیون با بانک مسکن برای تعویق سه ماهه بازپرداخت اقساط وام مسکن خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۴۶    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر یک ماه با قدرت عمل کنیم می توانیم کرونا را زمین گیر کنیم و دست به دست هم از این بحران عبور کنیم.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۴۱    
مدیر کل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه تا اطلاع ثانوی خدمات مراکز مشاوره همچنان به شکل تلفنی در اختیار افراد قرار می گیرد ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۴۱    
در ساعت 22 و 38 دقیقه امشب سه شنبه، 19 فروردین ماه جاری، "ماه" به کمترین فاصله با زمین رسیده و ناظران زمینی شامگاه امشب و فردا چهارشنبه 20 فروردین ماه شاهد اولین و بزرگترین اَبرماه سال 1399 خواهند ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۴۱    
رئیس مرکز تحقیقات آلودگی هوای پژوهشکده محیط زیست دانشگاه علوم پزشکی تهران از انجام پژوهشی درباره بررسی هوا برد بودن کرونا ویروس در این مرکز تحقیقاتی خبر داد و با اشاره به نتایج آن ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۴۱    
علیرغم بارش مناسب برف و باران در پایتخت باز هم شنیده می شود که احتمال ایجاد مشکل تامین آب در تابستان وجود دارد که عمده ترین دلیل آن طبق گفته مسوولان ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۳۶    
معاون اول رییس جمهور صبح امروز (سه شنبه) با حضور در شهرک صنعتی نصیرآباد رباط کریم کارخانه تولید انواع ماسک پزشکی و فیلتر دار را افتتاح کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۲۶    
سیروس مقدم کارگردان پایتخت6 با اشاره به سکانس پایانی این مجموعه که انتقادات فراوانی را به دنبال داشت تأکید کرد که این سکانس صرفاً شوخی بوده و نباید آن را به معنای ادای دین دانست.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۲۶    
سخنگوی دانشگاه آزاد از ارسال نامه ای به رئیس دفتر رئیس جمهور خبر داد و گفت: در این نامه پیشنهاد داده ایم دولت مانند سایر نهادها و بنگاه های آسیب دیده به دانشگاه آزاد کمک کند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۲۶    
بانک مرکزی نرخ رسمی 47 ارز را برای امروز(19 فروردین) اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 27 ارز از جمله یورو و پوند افزایش و قیمت 10 واحد پولی دیگر کاهش یافت. نرخ دلار و 9 ارز دیگر نیز ثابت ماند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۲۶    
روزهایی که شهر قم درگیر ویروس کرونا است پرستاران سخت کوش در خط مقدم این نبرد به دل خطر رفته و به بیمارانی که امیدی به بهبودی آنها نیست، سلامت را هدیه می دهند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۲۶    
براساس تقویم نجومی امسال یک خورشیدگرفتگی و یک ماه گرفتگی از آسمان ایران قابل مشاهده خواهد بود همچنین چند بارش شهابی، رصد چشمگیرترین جسم در آسمان و مقارنه های مهم در تقویم امسال آمده است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۲۱    
استاد بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند درباره احتمال ابتلای مجدد بهبودیافتگان کرونا به این بیماری توضیح داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۲۱    
تیم های لیگ برتر فوتبال ایران اگر تا 5 اردیبهشت تمرینات خود را شروع کنند بازی های لیگ از 25 اردیبهشت شروع می شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۳۱    
رسانه ملی امسال هم برای ماه مبارک رمضان برنامه ها و سریال های متنوعی تدارک دیده است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۳۱    
رئیس جمهور آمریکا با اذعان به خطر کرونا در این کشور اعلام کرد ایالات متحده به دلیل کرونا در وضعیت جنگی است و باید موضوع را جدی بگیرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۳۱    
رئیس کانون بازنشستگان کارگری سازمان تأمین اجتماعی درباره آخرین جزئیات همسان سازی حقوق بازنشستگان توضیحاتی داد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۲۶    
معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه 85 درصد محتوای دروس به دانش آموزان آموزش داده شده است، گفت: 33 هزار معلم ورزش، بازی های ورزشی را برای پخش در تلویزیون طراحی می کنند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۱۶    
" انجمن پزشکی آمریکا " اعلام کرد که دانشجویان رشته پزشکی برخی از دانشگاه های برتر آمریکا می توانند برای کمک به مقابله با "کرونا ویروس" زودتر فارغ التحصیل شوند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۱۶    
رئیس ستاد انتخابات کشور با تشریح نقش وزارت کشور در فرایند صدور اعتبارنامه های منتخبین مجلس یازدهم، گفت: کلیه اعتبارنامه ها از سوی فرمانداری های مراکز حوزه های انتخابیه صادر شده است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۱۶    
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: اکنون ظرفیت خوبی از نیروهای بسیج وجود دارد، مناسب است که وزارت بهداشت از ظرفیت نیروهای بسیج و جهادی استفاده کند و با زون بندی مناطق ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۱۱    
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: به پیشنهاد شرکت ملی گاز ایران و وزارت نفت و با تصویب هیأت دولت و به منظور تعیین الگوی مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۱۱    
عباس حسین نژاد که عبور خود از روزهای ابتلا به ویروس کرونا را روایت می کند، با اعلام شاعرانه ترین هشدارش می گوید: مرگ برای همسایه نیست!
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۱۱    
یک عضو شورای عالی تهیه کنندگان سینمای ایران با تاکید براین که شیوع ویروس کرونا معادلات را در بخش های مختلف صنعتی تغییر خواهد داد گفت: دولت باید برای کمک به صنعت سینما و تأسیس یک شبکه ملی وی.او ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۱۱    
کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که از یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال جاری از تکنولوژی VAR استفاده خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۰۶    
رئیس سابق کمیته مسابقات سازمان لیگ می گوید، اقدام کنفدراسیون فوتبال آسیا برایخبر لغو چند بازی از لیگ برتر به علت نبود امنیت است که کشورهای عربی از این موضوع علیه ایران استفاده کردند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۰۶    
در شرایطی که فوتبال به جز در چند کشور معدود تعطیل شده است، کنفدراسیون فوتبال آسیا از طریق نظرسنجی های مختلف و مرور تاریخ در صدد استفاده از پتاسنیل به الفعل فوتبال ایران برای راضی نگه داشتن اسپانسرها ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۰۶    
اسباب بازی های کودک ممکن است سرگرم کننده و بی ضرر به نظر برسند اما بدون تمیز کردن منظم، این لوازم نیز می توانند به سرعت به مکانی برای رشد میکروب ها تبدیل شوند.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۰۶    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان این که برآوردها حکایت از آن دارد که تولید ناخالص داخلی کشور تا 15 درصد از کرونا متاثر می شود ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۸:۵۶    
یک متخصص بیماری های عفونی استفاده از ماسک توسط همه مردم را یک انتخاب فردی خواند و گفت: اما زدن ماسک به تنهایی نمی تواند بدن را در مقابل بیماری حفظ کند و نباید از مجموعه توصیه های بهداشتی غافل بود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۸:۵۱    
مؤسسه مالی اعتباری فیتچ اعلام کرد اگر تولیدکنندگان بزرگ جهان نتوانند در مورد کاهش عرضه نفت توافق کنند، بازارهای نفت تحت فشار فیزیکی شدیدی قرار خواهند گرفت.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۸:۵۱    
یک فوق تخصص بیماری های عفونی با تاکید بر بالا بودن شدت بیماری زایی کووید19 نسبت به آنفلوآنزا، گفت: اگر محدودیت ها تا پایان فروردین در تهران ادامه یابند و مردم هم رعایت کنند ...
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۸:۴۱    
راستاد گفت: ناوگان حمل ونقلی به صورت شبانه روزی در حال تخلیه کالا های اساسی کشتی های کامل هستند و عملیات تخلیه و بارگیری به صورت مداوم انجام می شود.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۸:۴۱    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در پایان ثبت نام طرح ملی مسکن، جزئیات ساخت و ساز در سال جاری را تشریح کرد.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۸:۳۶    
دولت در راستای کنترل قیمت و همچنین جهش تولید مسکن اقدامات وبسته های جدیدی با همکاری بخش خصوصی در نظر گرفته است
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۸:۳۱    
کشورها برای مقابله با کرونا اقدامات متفاوتی انجام داده اند که در این گزارش به برخی از آنها اشاره شده است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۸:۳۱    
با وجود اینکه آمریکایی ها ادعا می کنند اقلام دارویی جزو تحریم های ظالمانه قرار ندارد، اما این تنها در حد یک شعار است.
ملیت   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۸:۳۱    
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: بازیکنان با تمرین در خانه فقط وزنشان را کنترل می کنند و این تمرینات کیفیت لازم را ندارد.
  • ۱