شنبه ۲۶ خردادساعت ۱۷:۳۷Jun 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای مرصاد 31 خرداد 1395 - mersadnews.ir

مرصاد 26 اسفند 1393 مرصاد 4 بهمن 1394 مرصاد 31 فروردین 1395 مرصاد 31 اردیبهشت 1395 مرصاد 31 تیر 1395 مرصاد 16 مرداد 1395 مرصاد 30 مهر 1395 مرصاد 30 آبان 1395 مرصاد 30 آذر 1395 مرصاد 30 دی 1395 مرصاد 30 بهمن 1395 مرصاد 1 اسفند 1395 مرصاد 1 خرداد 1395 مرصاد 2 خرداد 1395 مرصاد 3 خرداد 1395 مرصاد 4 خرداد 1395 مرصاد 5 خرداد 1395 مرصاد 6 خرداد 1395 مرصاد 7 خرداد 1395 مرصاد 8 خرداد 1395 مرصاد 9 خرداد 1395 مرصاد 10 خرداد 1395 مرصاد 11 خرداد 1395 مرصاد 12 خرداد 1395 مرصاد 13 خرداد 1395 مرصاد 14 خرداد 1395 مرصاد 15 خرداد 1395 مرصاد 16 خرداد 1395 مرصاد 17 خرداد 1395 مرصاد 18 خرداد 1395 مرصاد 19 خرداد 1395 مرصاد 20 خرداد 1395 مرصاد 21 خرداد 1395 مرصاد 22 خرداد 1395 مرصاد 23 خرداد 1395 مرصاد 24 خرداد 1395 مرصاد 25 خرداد 1395 مرصاد 26 خرداد 1395 مرصاد 27 خرداد 1395 مرصاد 28 خرداد 1395 مرصاد 29 خرداد 1395 مرصاد 30 خرداد 1395 مرصاد 31 خرداد 1395 
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۸    
مرصادنیوز: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به بدعهدی های آمریکا پس از برجام، گفت: قرار بود با کدخدا کنار بیاییم تا نوچه هایش جلوی ما لنگ بیندازند، اما می بینیم اکنون اوضاع بدتر شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۷    
مرصادنیوز: فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در پی سلب تابعیت رهبر شیعیان بحرین هشدار داد که در صورت هرگونه تعدی به شیخ عیسی قاسم با مقاومت مسلحانه بی سابقه ای روبرو می شود که اسقاط رژیم بحرین گوشه ای ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۹    
مرصادنیوز: انتشار نامه ای از یک بیمارستان خصوصی در کرمانشاه شبکه های اجتماعی را درباره این بیمارستان پر از حرف و حدیث کرده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۶    
مرصادنیوز: یکی از شهروندان پاوه ای با آوردن برف از کوه های شاهو آن را میان مردم برای استفاده در وعده افطاری پخش می کند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۶    
مرصادنیوز: رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه تصریح کرد: روند بازپس گیری اراضی ملی از زمین خواران با جدیت ادامه خواهد داشت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۷    
مرصادنیوز: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: استان کرمانشاه و سایر استانهای آسیب دیده از گرد و غبار نفسی برای کشیدن ندارند و نفس آنها با ریزگردها بند آمده است ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۸    
مرصاد نیوز: استاندار کرمانشاه گفت: یک مجموعه پیشنهادی با ویژگی های تحول آفرین جهت ارائه در سفر کاروان تدبیر و امید به رئیس جمهور ارائه می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۰    
مرصاد نیوز: رئیس دادگستری شهرستان سرپل زهاب گفت : اولویت دستگاه قضایی شهرستان ایجاد امنیت پایدار درجامعه واحساس آن از جانب مردم است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۴    
مرصاد نیوز: رئیس اداره حفاظت از محیط زیست سرپل ذهاب با تاکید بر برخورد قاطعانه با شکارچیان متخلف گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۸    
مرصاد نیوز: رئیس اداره صنعت معدن و تجارت و معاونت تشکل های مردمی ستاد امر به معروف هرسین گفت: بر حسب وظیفه قانونی و شرعی خود در ایام ماه مبارک رمضان فعالیت اصناف و مراکز اغذیه فروشی مشخص نموده و در ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۶    
مرصاد نیوز: فرماندارشهرستان سرپل ذهاب با تاکید برلزوم تعامل مسئولین در مناسب سازی شهرستان گفت: راههای تسهیل استفاده معلولین و جانبازان از امکانات شهرستان بایستی فراهم شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۷    
مرصاد نیوز: مدیر عامل ستاد دیه استان کرمانشاه گفت: عصر امروز مورخ سی و یکم خرداد ماه، جشن گلریزان در کرمانشاه برگزار می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۴    
مرصاد نیوز: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: رکود باعث شده است که امروز حداکثر 30 درصد شهرک های صنعتی فعال باشند و بسیاری از صنایع به دلیل کاهش فعالیت میزان اشتغالزایی خود را کاهش دهند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۸    
مرصادنیوز: مدیر کل سازمان انتقال خون استان کرمانشاه گفت: ساعت کار مراکز خون گیری در کرمانشاه در شب های ماه مبارک رمضان افزایش یافته است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۶    
مرصادنیوز: مربی تیم ورزش زورخانه ای و پهلوانی کرمانشاه گفت: در شب های ماه مبارک رمضان اجرای برنامه های باستانی و جلساتی با محوریت قرآن در زورخانه فردوسی کرمانشاه انجام می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۴    
مرصاد نیوز: کشاورزان بخش هلشی نسبت به تحویل نگرفتن محصول جو از سوی جهاد کشاورزی اعتراض کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۸    
مرصادنیوز: وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد:سلسله بمب گذاری هایی در مناطق متعدد در عمق کشور و به طور مشخص برای مناسبت های پیش رو تدارک دیده شده بود که خنثی و تروریست ها بازداشت شدند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۲    
مرصادنیوز: رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: این دانشگاه با یکی از دانشگاه های کشور سوئد یاداشت تفاهمی امضا کرده است تا از تجارب متخصصان داخلی و خارجی برای چاره جویی معضل ریزگردها استفاده کند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۴    
مرصادنیوز: ورود کالاهای قاچاق به کرمانشاه را می توان یکی از عوامل رکود تولید و تجارت استان عنوان کرد که بنا به گفته مسئولان تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی در این راستا در حال انجام است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۵    
مرصادنیوز: مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت: طرح غنی سازی اوقات فراغت در قالب آموزش های فنی و حرفه ای در استان برگزار می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۲    
مرصاد نیوز: در حالی که محیط زیست استان کرمانشاه از آسمان با ریزگردهای ناخوانده تخریب می شود دیگر تخریب زمینی محیط زیست از جانب نهادهای دولتی پذیرفته نیست.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۳    
مرصاد نیوز: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) هرسین از اطعام 500نفر از مددجویان تحت حمایت با هزینه نماینده مردم شهرستان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۱    
مرصاد نیوز: فرماندار شهرستان هرسین در انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان گفت: مطالعه کتاب مهمترین عامل تفاوت فرهنگ ها در جوامع است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۱    
مرصاد نیوز: کارشناس منابع و طرح های توسعه اداره کل آب منطقه ای کرمانشاه گفت: ساماندهی رودخانه آبشوران با 30 درصد پیشرفت به 8 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۳    
مرصادنیوز: کارشناس بودجه و برنامه ریزی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمانشاه گفت: در حال حاضر مطالعه و 20 درصد از نقشه برداری پروژه باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه انجام شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۷    
مرصاد نیوز، با حضور به موقع امداد گران، مسئولین شهرستان و مردم، کارگری که در حادثه ریزش کانال در این شهرستان زیر لوله و خاک گیر کرده گیر کرده بود نجات یافت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۴    
مرصاد نیوز: مسئول اطلاع رسانی حزب دموکرات کردستان در موصل گفت: تروریستهای داعش با پخش لباس کردی در میان نیروهای خود شرایط را برای فرار آماده می کنند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۰    
مرصادنیوز: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی طی تذکری به وزیر بهداشت گفت: کمترین ارائه خدمات به مردمی که در معرض مرگ تدریجی هستند ارائه ماسک است که این هم عملیاتی نمی شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۰    
مرصاد نیوز: فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان جوانرود از نمایشگاه کتاب و علوم قرآنی در این شهرستان که به مناسبت ماه مبارک رمضان گشایش یافت بازدید کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۷    
مرصاد نیوز: نماینده پاوه و اورامانات طی تذکری کتبی به وزیر آموزش و پرورش خواستار رسیدگی به مشکلات بافت فرسوده مدارس منطقه اورامانات و عدم تخصیص سرانه مناطق محروم شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۱    
مرصادنیوز: کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل تعداد آواره ها در سراسر دنیا در سال 2015 را 65.3 میلیون نفر اعلام کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۱    
مرصادنیوز: دعای روز چهاردهم ماه مبارک رمضان به شرح زیر است:
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۵    
مرصادنیوز: در روزهایی که همگان درباره به فروش گذاشتن کارخانه ارج و نابودی برند آن صحبت می کنند، کارخانه ها و برندهای بزرگ تری بی سروصدا در حال فروش هستند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۹    
مرصاد نیوز: پس از تنفسی کوتاه و چند روزه، باز هم روزهای نفس گیر شهرستان جوانرود زیر سایه موج جدید گرد و غبار آغاز شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۶    
مرصادنیوز: سرپرست اداره کل زندان های استان کرمانشاه گفت: 235 نفر از محکومان مالی و زندانیان جرایم غیرعمد چشم انتظار کمک خیران هستند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۴    
مرصاد نیوز: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کرمانشاه گفت: در سال تحصیلی جدید بیش از 22هزار و 460 دانش آموز دختر و پسر در کلاس دهم ثبت نام می شوند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۸    
مرصادنیوز: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود متذکر شدند: ما می توانیم در شرایطی که لازم بدانیم با سانتریفیوژهای نسل جدید در کمتر از 1 ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۳    
مرصادنیوز: روزنامه خبر ورزشی در شماره امروز خود به موضوعی جالب توجه اشاره کرده است. این روزنامه نوشته قرارداد دو ساله پرویز مظلومی با استقلال به عنوان مربی بوده نه سرمربی و او می تواند به عنوان ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۰    
مرصادنیوز: روزنامه همشهری ورزشی روی جلد شماره امروز خود از احتمال نیمکت نشین شدن رامین رضائیان در پرسپولیس خبر داده و نوشته برانکو با بازی دادن به حسین ماهینی و نیمکت نشین کردن رضائیان به نوعی این ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۷    
مرصادنیوز: مراسم افطار رئیس جمهور با ورزشکاران یکشنبه شب با حضور ورزشکاران و مسئولین حوزه ورزش در سالن اجلاس سران برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۴    
مرصادنیوز: امام حسن علیه السلام: هرگز قرآن را چنان که شایسته تلاوت است تلاوت نمی کنید تا آنها را که تحریفش کردند بشناسید ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۱    
مرصادنیوز: رئیس جمهوری ترکیه از شکست های سنگین تیم ملی کشورش در جام ملت های 2016 اروپا به شدت ابراز تاسف کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۵    
مرصادنیوز: تیم ملی فرانسه مقابل سوئیس به نتیجه تساوی رضایت داد تا سوئیس به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۲۰    
مرصادنیوز: با وجود آنکه احتمال دارد شرکت بوئینگ در معامله خود با ایران از دلار استفاده ننماید، یک مقام ارشد دولت آمریکا از لزوم بررسی چنین توافق نامه ای در کاخ سفید خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۲    
مرصادنیوز: روابط عمومی بانک تجارت در واکنش به فیش حقوقی منتشر شده در رسانه ها، اعلام کرد: این مبالغ بابت تطبیق و یکپارچه سازی حقوق دوران بازنشستگی و حقوق و مزایای ناشی از آغاز به کار مجدد به حساب ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۸:۵۰    
مرصادنیوز: هیچ اقدامی برای مقابله با پدیده خسارت آفرین حقوق های نجومی صورت نپذیرفته، بلکه تلاش گسترده ای نیز برای عادی سازی ! ماجرا و فرار از پاسخگویی در قبال این تجاوز آشکار به حقوق ملت آغاز شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۸:۴۴    
مرصاد نیوز : هنوز بعد از حضور چند روزه ریزگردها ، اسمان ثلاث باباجانی همچنان جولانگاه این مهمانان ناخوانده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۸:۴۱    
مرصاد نیوز : عصر امروز زلزله ای به قدرت 2/6 ریشتر ثلاث باباجانی را لرزاند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۸:۴۱    
مرصادنیوز: رییس جمهوری گفت: همان کسانی که ادعا می کردند ایران نباید آب سنگین داشته باشد، امروز از ایران آب سنگین می خرند و تاکنون یک محموله از آن را خریداری کرده اند.