سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۰۳:۵۰Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای مرصاد 30 آذر 1395 - mersadnews.ir

مرصاد 26 اسفند 1393 مرصاد 4 بهمن 1394 مرصاد 31 فروردین 1395 مرصاد 31 اردیبهشت 1395 مرصاد 31 خرداد 1395 مرصاد 31 تیر 1395 مرصاد 16 مرداد 1395 مرصاد 30 مهر 1395 مرصاد 30 آبان 1395 مرصاد 30 دی 1395 مرصاد 30 بهمن 1395 مرصاد 1 اسفند 1395 مرصاد 1 آذر 1395 مرصاد 2 آذر 1395 مرصاد 3 آذر 1395 مرصاد 4 آذر 1395 مرصاد 5 آذر 1395 مرصاد 6 آذر 1395 مرصاد 7 آذر 1395 مرصاد 8 آذر 1395 مرصاد 9 آذر 1395 مرصاد 10 آذر 1395 مرصاد 11 آذر 1395 مرصاد 12 آذر 1395 مرصاد 13 آذر 1395 مرصاد 14 آذر 1395 مرصاد 15 آذر 1395 مرصاد 16 آذر 1395 مرصاد 17 آذر 1395 مرصاد 18 آذر 1395 مرصاد 19 آذر 1395 مرصاد 20 آذر 1395 مرصاد 21 آذر 1395 مرصاد 22 آذر 1395 مرصاد 23 آذر 1395 مرصاد 24 آذر 1395 مرصاد 25 آذر 1395 مرصاد 26 آذر 1395 مرصاد 27 آذر 1395 مرصاد 28 آذر 1395 مرصاد 29 آذر 1395 مرصاد 30 آذر 1395 
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۲    
مرصادنیوز:اولین دوره مسابقات تنیس روی میز تور ایرانی بانوان جام بیستون با حضور چهار بازیکن پاوه ای برگزار می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۴۳    
مرصادنیوز:سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: این بنایی که در فوتبال ساخته می شود و این بدعتی که بعضی از آن استفاده می کنند، روزی بر سر آنها خراب خواهد شد و گریبانشان را می گیرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۴۰    
مرصادنیوز:رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران، ایران بزرگترین مولف دایره المعارف در دنیا است به طوری که اکنون 200 عنوان در دست تالیف داریم که در دنیا بی سابقه است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۲۲    
مرصادنیوز:دادگاهی در فرانسه، کریستین لاگارد را در خصوص اتهام کوتاهی در مورد پرداخت رقمی از سوی دولت فرانسه به یک تاجر بزرگ زمانی که وزیر دارایی فرانسه بود مقصر شناخت وی همچنان مسئولیت خود به عنوان ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۱۰    
مرصادنیوز:در جریان دیدار نفت تهران و استقلال محمد قاضی و پادوانی بارها مقابل هم قرار گرفتند، یکی به عنوان مهاجم و دیگری به عنوان مدافع که در این نبرد قاضی با زدن دو گل فاتح لقب لقب گرفت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۹    
مرصادنیوز:رییس مرکز تحقیقات استراتژیک گفت: نشست 3 جانبه مسکو می تواند باعث صلح در منطقه شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۳۳    
مرصادنیوز:نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: نباید اجازه داد حقوق شهروندی آحاد ملت از حق آب خوردن تا حق پیشرفت علمی به اجازه کدخدا گره بخورد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۱۵    
مرصادنیوز: رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: دستگاه قضایی پیگیر وقایع دانشگاه رازی است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۰۹    
مرصادنیوز:وزیر امور خارجه به همراه وزیر دفاع و هیأت همراه دقایقی قبل مسکو را به مقصد تهران ترک کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۲    
مرصادنیوز: رئیس جمهور روسیه سرویس های اطلاعاتی این کشور را مأمور کرده که تدابیر ویژه ای را برای افزایش امنیت در داخل و خارج از کشور در دستور کار قرار دهند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۴۶    
مرصادنیوز:فرماندار قصرشیرین گفت: بازارچه مرزی پرویزخان مشکلات زیرساختی متعددی دارد و هیچ کنترلی بر ورود و خروج از درب اصلی ورودی این بازارچه وجود ندارد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۳۷    
مرصادنیوز:مدیر کل دفتر اقتصادی استانداری کرمانشاه از پرداخت شش و نیم میلیارد تومان حق کوله بری در استان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۱۳    
مرصادنیوز: سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان از ارجاع پرونده محمود صادقی به قوه قضائیه خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۴    
صبح امروز طی مراسمی آیین نکوداشت معصومعلی مسکینی شاعر هرسینی درسالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۱    
با حضور امام جمعه، فرماندار و تنی چند از مسئولین شهرستان مراسم تودیع و معارفه ریاست جدید بیمارستان شهدای هرسین برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۸:۵۲    
مرصادنیوز:وزیر اطلاعات با تاکید بر ارتقا شاخص های امنیتی در جامعه، گفت: هرگونه حرکت مشکوک دشمن با اشراف اطلاعاتی در کشور خنثی شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۸:۳۰    
مرصادنیوز: رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: بازارچه مرزی پرویزخان با وجود مشکلات زیرساختی محور توسعه صادرات را از دست می دهد و مرزهای دیگر جایگزین این ظرفیت می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۸:۲۴    
مرصادنیوز:مدیر کل گمرکات استان کرمانشاه گفت: تامین سیستم روشنایی بازارچه مرزی پرویزخان یک میلیارد تومان هزینه نیاز دارد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۸:۲۱    
مرصادنیوز:وزرای خارجه ایران، روسیه و ترکیه در پایان نشست سه جانبه خود در بیانیه ای از استقلال و تمامیت ارضی سوریه حمایت کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۸:۰۳    
مرصادنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به همتای روسی خود ترور سفیر این کشور در ترکیه را تسلیت گفت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۸:۰۰    
مرصادنیوز:تهیه کننده ویژه برنامه شب یلدای شبکه تهران گفت: برخی افراد با اهداف مشخص و انتشار اخبار دروغ تلاش کردند حضور محمدرضا گلزار را در تلویزیون منتفی کنند و مبلغ حیرت آور و دروغ را به عنوان بهای ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۶    
مرصادنیوز:استاندار کرمانشاه گفت: باید ترانزیت کالا و مشتقات نفتی از بازارچه مرزی پرویزخان انجام و این بازارچه از آشفتگی فعلی خارج شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۷    
مرصادنیوز: وزیر خارجه ترکیه در نشست مطبوعاتی مشترک با محمد جواد ظریف و سرگئی لاوروف وزیران خارجه ایران و روسیه بر لزوم یافتن راهکار سیاسی برای بحران سوریه و برقراری آتش بس فراگیر در تمام مناطق این ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۲    
مرصادنیوز:جمعی از سهامداران شرکت پدیده شاندیز و کارگزاران بیمه کشاورزی در برابر ساختمان مجلس تجمع کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۰    
مرصادنیوز:با توجه با این اظهارات باید از آقای سخنگو پرسید که چرا پیش تر در حوزه هایی که به وی مربوط نبوده ورود کرده است و پیش تر این مسئله را به وزارت خارجه ارجاع نداده است؟ البته ارجاع امروز بهروز ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۱    
مرصادنیوز: مدیرکل بازرسی و نظارت استان کرمانشاه گفت: یک هزار و پانصد کامیون از مرزهای استان وارد شدند که تاکنون به عراق بازنگشته اند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۵    
مرصادنیوز:نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: بیش از 70 درصد رشد اقتصادی در کشورمان مربوط به درآمدهای نفتی است و این در حالیست که رشد واقعی اقتصاد با افزایش سرمایه گذاری محقق می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۲    
مرصادنیوز:آقای رییس جمهور! وزارتخانه و وزیر و عوامل آن و نیز بودجه و امکانات آنها در اختیار شما هستند! همت کرده ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۹    
مرصادنیوز:مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه، از افزایش دمای هوای کرمانشاه طی روزهای پایانی هفته و هم چنین ورود سامانه بارشی جدید در روزهای آینده به جو استان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۶    
مرصادنیوز: مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون 3500 هکتار جنگل و مرتع در استان کرمانشاه طعمه حریق شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۷    
مرصادنیوز: یکی از نهادهای دولتی در جریان سفر استانی روحانی به کرمانشاه، چک 54 میلیونی برای خرج استقبال از رئیس جمهور به یک بنیاد اصلاح طلب داده است!
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۵    
مرصادنیوز: عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: متاسفانه کلمه "عموم مردم" در رابطه با افشای عمومی حقوق مدیران در ویرایش نهایی مصوبه کمیسیون تلفیق حذف شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۲    
مرصادنیوز: وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به ترور سفیر این کشور در آنکارا گفت: غیرقابل قبول خواهد بود که تروریست ها بخواهند با این اقدامات ما را مجبور کنند که دست از حمایت دولت قانونی سوریه برداریم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۴    
مرصادنیوز: مدارس سراسر کشور صبح فردا چهارشنبه اول دی ماه مطابق روال روزهای گذشته دایر خواهند بود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۴    
مرصادنیوز:سفت سوفتیچ و هیأت همراه در جلسه علنی نوبت دوم مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۴    
مرصادنیوز:وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با وزیر دفاع جمهوری فدراسیون روسیه دیدار و پیرامون مسائل دوجانبه، منطقه ای و بین المللی گفتگو کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۱    
مرصادنیوز:مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: باید از دولت محترم پرسید کدامیک از حقوق تصریح شده در این ماده از منشور را رعایت کرده است، آیا حقوق های نجومی مدیران دولتی ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۱    
مرصادنیوز:وزیر خارجه ایران در مسکو گفت که تهران، مسکو و آنکارا طی 5 روز گذشته با موفقیت غیرنظامیان را از شرق حلب خارج کرده و شرایط خروج شبه نظامیان را تسهیل کرده اند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۸    
مرصادنیوز:متن کامل دفاعیات علیرضا زاکانی نماینده سابق تهران که هفته گذشته از شکایت دولت، وزارت نفت و یکی از نزدیکان اقتصادی دولت، در دادگاه مطبوعات تبرئه شد، امروز منتشر شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۶    
مرصادنیوز: مدیر آب و فاضلاب روستایی گیلانغرب از اختصاص 420 میلیون تومان به بخش آب روستایی دهستان ویژنان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۶    
مرصادنیوز:دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: دیدم آقای پرورش یک کیف بزرگی همراهش هست و گفت من این را از تهران برای شما هدیه آورده ام، ولی نمیدانم چیست ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۳    
مرصادنیوز: امام جمعه ملایر توهین به مقدسات دینی در دانشگاه رازی را محکوم کرد و بیان داشت: این بی توجهی ها نتیجه تساهلی است که در دانشگاه ها مشاهده می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۴    
مرصاد نیوز: نخستین کارگاه تخصصی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به همت سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در این شهرستان برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۱    
مرصادنیوز:وزارت امور خارجه کشورمان در اطلاعیه ای از هموطنان ایرانی خواست تا اطلاع بعدی از سفرهای غیرضروری به ترکیه خودداری کنند
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۵    
مرصادنیوز: حسین ویسمرادی فرماندا روانسر خبر داد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از دو کیلو و 935 گرم انواع مواد مخدر در روانسر کشف و ضبط شد
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۲    
مرصادنیوز:رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان لهراسب، ظهراب و اسکندر آقاجری را تسلیت گفت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۲    
مرصادنیوز:رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در دیدار امروز با رئیس مجلس بوسنی به این موضوع رسیدیم که درباره حل و فصل مشکلات منطقه ای دیدگاه های مشترکی وجود دارد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۶    
مرصادنیوز:خبرگزاری دولتی ترکیه از بازداشت 6 نفر توسط پلیس این کشور در ارتباط با ترور سفیر روسیه در آنکارا خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۳    
مرصادنیوز:عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: وزیر ورزش امروز بر اصلاح و بهبود شرایط در باشگاه پرسپولیس تأکید کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۳    
مرصادنیوز:دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با بیان اینکه 34 هزار و 312 پروژه محرومیت زدایی در کل کشور انجام شده است، گفت: اگر مردم مناطق محروم را در نیابیم دشمنان آنها را از ما می ربایند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۷    
مرصادنیوز:تصاویر برگزیده مسابقه عکاسی سایت گاردین با موضوع سفر
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۴    
مرصادنیوز:آمریکا و اروپا در دوران ریاست جمهوری اوباما روابط مستحکمی را داشتند و به غیر از مواردی همچون شنود مکالمات رهبران اروپایی و قرارداد تجارت آزاد دو طرف دورانی نسبتا آرام را پشت سر گذاشتند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۸    
مرصادنیوز:مدیرکل پزشکی قانونی استان خوزستان از شناسایی یک پیکر دیگر از شهدای انفجار تروریستی حله عراق خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۵    
مرصادنیوز:مدیرعامل فدراسیون سازمان های صادراتی هند با تاکید بر عزم جدی ایران و هند برای گسترش روابط تجاری خاطرنشان کرد 2 کشور در دوران جدید می تواند از ظرفیت های یکدیگر برای توسعه روابط تجاری استفاده ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۱    
مرصاد نیوز: رئیس اداره هواشناسی سرپل ذهاب از غلظت مه شدید بر جو شهرستان خبر داد و گفت: طی بارندگی اخیر غلظت مه شدید دید افقی در شهرستان را به 200 متر کاهش داد و با توجه به کاهش دید افقی توجه و احتیاط ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۵    
مرصادنیوز: فرمانده ناجا استان کرمانشاه از کشف کلاهبرداری 15 میلیاردی در استان خبر داد وگفت: 2 نفر از متهمان این پرونده به کشور ترکیه فرار کرده اند و یکی از آنها نیز در تهران دستگیر شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۶    
مرصادنیوز:دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه اصلاح طلبان در این دور از انتخابات به روحانی چک سفید امضا نمی دهند، گفت: روحانی شروط اصلاح طلبان را نپذیرد از کاندیدای دیگری حمایت می کنیم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۶    
مرصادنیوز:دبیر سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه عملکرد وزارت راه را می توان تقریبا هیچ توصیف کرد ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۸    
مرصادنیوز:معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت سوال، تحقیق، تفحص و استیضاح را حق قطعی و حتمی نمایندگان مجلس می داند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۱    
مرصاد نیوز: فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران و فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف از پشت صحنه ساخت فیلم مدافعان شهر در گیلان غرب بازدید کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۱    
مرصادنیوز:رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: روز گذشته، 3 تصادف در جاده های کشور رخ داد که یکی از آنها به دلیل خواب آلودگی راننده منجر به مرگ 3 نفر و مجروحیت 3 تن دیگر شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۴    
مرصادنیوز: مدیر کمیته امداد اسلام آبادغرب گفت: 44 دانش آموز نیازمند در مجتمع شبانه روزی کمیته امداد اسلام آبادغرب اسکان داده شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۴    
مرصادنیوز:رئیس مجلس بوسنی که در ایران به سر می برد با علی لاریجانی دیدار کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۴    
مرصادنیوز:رئیس سازمان جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش گفت: اقدامات مهمی در حوزه تاپ اتک ها و هوشمندسازی راکت ها و موشک های ضدزره صورت گرفته و قابلیت های مختلفی به آنها اضافه شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۲    
مرصادنیوز: دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: تصویب قطعنامه دیشب شورای امنیت، زمینه سازی برای ورود عناصر اطلاعاتی و نظامی کشورهای حامی تروریسم در قالب نیروهای ناظر به حلب است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۶    
مرصادنیوز: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از خادمین زائران اربعین حسینی در استان تقدیر و تشکر کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۴    
مرصادنیوز: امام جمعه اهل سنت سرپلذهاب با تاکید بر نقش وحدت مردم و پلیس در برقراری امنیت اجتماعی گفت :خدمت نیروهای انتظامی در برقراری امنیت مردم بالاتر از جهاد است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۴    
مرصادنیوز:عضو شورای مرکزی موتلفه در خصوص معرفی کاندیدا تشکل متبوعش برای انتخابات ریاست جمهوری 96گفت: این موضوع در حال نهایی شدن است و در دهه اول دی ماه رسما توسط دبیرکل معرفی می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۱    
مرصادنیوز:سیروس مقدم کارگردان چهارگانه پایتخت، این سریال را بازتاب زندگی مردم دانست و عنوان کرد: تازمانیکه حرف های مردم در این سریال مطرح شود، بیننده خواهد داشت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۸    
مرصادنیوز:یک بنیاد غیر انتفاعی که به وسیله پسران ترامپ اداره می شود، با دریافت یک میلیون دلار امکان عکس انداختن و صحبت با وی را پس از مراسم تحلیف فراهم می کند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۴    
مرصادنیوز: استاد کزازی با اشاره به باورهای ایرانیان از شب یلدا گفت: یلدا شب زادن مهر(ایزد پیمان و دوستی) ایرانیان است و در سراسر جهان نیز توسط ترساکیشان با نام کریسمس بزرگ داشته می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۸    
مرصادنیوز: فرمانده تیپ181 زرهی ارتش در اسلام آبادغرب از دیدار رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با نیرو های این یگان زرهی در اسلام آبادغرب خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۸    
مرصادنیوز:وزیر امور خارجه و وزیر دفاع ایران به منظور شرکت در نشست های سه جانبه وزرای خارجه و دفاع سه کشور ایران، روسیه و ترکیه دقایقی قبل وارد مسکو شدند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۰    
مرصادنیوز: در روزهای گذشته بحث هایی در خصوص افزایش تعداد نمایندگان کرمانشاه مطرح شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۸    
مرصادنیوز:رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان روانسر از پلمب 6 واحد عرضه غیر مجاز مرغ زنده در این شهرستان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۵    
مرصادنیوز:این روزها خبرهای جالبی به گوش می رسد. یک روز در بوق و کرنای رسانه ها می کنند که با حذف یک صفر ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۰    
مرصادنیوز:به دستور و تائید وزیر راه و شهرسازی به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص) به هریک از کارکنان شرکت فرودگاه های کشور مبلغ 50 میلیون ریال عیدانه پرداخت شد این در حالی است که سهم کارکنان راه آهن 150 ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۸    
مرصادنیوز:رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت:بزرگترین گرفتاری دولت این است کسانی عهده دار مدیریت اجرایی هستند که هیچ سر رشته ای از مسائل مدیریتی ندارند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۵    
مرصادنیوز:مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت : دولت تدبیر وامید به دنبال برقراری عدالت آموزشی در کشوراست و باکمک خیرین نیکوکار درحال ساخت فضاهای آموزشی استاندارد جدید درمناطق محروم است .
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۵    
مرصادنیوز:رئیس دولت یازدهم هزاران بارهم از رشد اقتصادی و تورم تک رقمی سخن بگوید، مردم باور نخواهند کرد چون آنچه که در عمل می بینند با آن چیزی که روحانی عنوان می کند، 90 درجه ای زاویه دارد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۲    
مرصادنیوز: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با تاکید براینکه حماسه 9 دی برای حفظ نظام بود گفت: متاسفانه امروز شاهدیم که بسیاری از افراد به راحتی از کنار این مسئله عبور می کنند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۲    
مرصادنیوز:نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بر تبیین حماسه 9 دی برای نسل جوان و روشنگری برای دور کردن آنان از خطرات و حربه های دشمنان تاکید کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۳    
مرصادنیوز: رئیس دادگستری استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ سازی جهت مصرف تولیدات داخلی، گفت مهمترین حربه استکبار جهانی علیه انقلاب تحریم است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۷    
مرصاد نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان سرپلذهاب آمادگی نیروهای پلیس شهرستان در طرح زمستانه ترافیک جاده ای در محورهای مواصلاتی شهرستان جهت کاهش حوادث رانندگی خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۲    
مرصادنیوز:سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران در کنفرانس خبری شرکت کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۲۹    
مرصادنیوز:چین زیر دریایی بدون سرنشینی را که در دریای چین جنوبی توقیف کرده بود به آمریکا پس داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۲۹    
مرصادنیوز:عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه در حال حاضر بالغ بر 110 هزار میلیاردتومان معوقه بانکی در دست 108 نفر است، گفت : اگر یک شهروند عادی وام بگیرد و چند ماه قسط آن عقب بیافتد ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۲۶    
مرصادنیوز:سرمربی تیم ملی ایران در خصوص پیشرفت فوتبال کشورمان اظهار کرد: زمانی که من مربی ایران شدم تنها یک لژیونر داشتیم اما اکنون 11 بازیکن داریم که در اروپا بازی می کنند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۷    
مرصادنیوز: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری ویژه برنامه حماسه 9 دی همزمان با سالروز این حماسه در استان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۷    
مرصادنیوز:هند کشوری در جنوب آسیا است که پایتخت آن دهلی نو است. بیشتر سرزمین هند پست و هموار است و رشته کوه هیمالیا که در شمال کشور قرار دارد باعث شده است که رطوبت و ابرهای باران زا به شمال آسیا نفوذ ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۱    
مرصادنیوز: Network Monitor اپلیکیشنی برای کنترل هر چه بهتر مصرف دیتا توسط موبایل است که می توانید میزان مصرف روزانه از طریق اینترنت سیم کارت یا حتی WiFi را مشاهده و مدیریت کنید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۵    
مرصادنیوز:16 دفتر بسیج دانشجویی دانشکده های کشاورزی در نامه ای خطاب به روحانی تصریح کردند: از دولت محترم درخواست می شود برای تداوم مسیر خودکفایی در تولید گندم حمایت های لازم را از کشاورزان داشته ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۲    
مرصادنیوز: با شکست طرح تحول نظام سلامت که دولت روی آن مانور زیادی داد عملا کلسیون شکست های دولت در کنار برجام تکمیل می شود
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۵    
مرصادنیوز: سرپرست اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای جوانرود گفت: در پی بارش برف در جاده ها و گردنه های صعب العبور شهرستان جوانرود با تلاش راهداران این اداره در اسرع وقت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۲    
مرصادنیوز:بازیگر سینما و تلویزیون درباره دعوتش در مراسم دیدار با رهبری گفت: اگر مجدد دعوت شوم علاقه دارم که در چنین جلسه ای شرکت کنم و از آن استقبال هم می کنم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۹    
مرصادنیوز:مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان گفت: گمانه زنی های باستان شناختی در محدوده قلعه کوشکله سقز منجر به کشف استقرار دوره اشکانی شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۹    
مرصادنیوز:وزیر امورخارجه با اشاره به پاسخ ایران به نقص برجام از سوی آمریکا گفت: اقدامات لازم توسط سازمان انرژی اتمی و وزارت خارجه شروع شده است و در مراحل بعدی هم تابع نظرات هیئت عالی نظارت خواهیم بود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۶    
مرصادنیوز: مسئول خانه کاریکاتور استان کرمانشاه در حاشیه برگزاری نمایشگاه"دنیای وارونه من" این هنر را معلول وارونگی اصول و ارزش ها دانست و گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۶    
مرصادنیوز:در حالی که در روزهای گذشته شاهد تناقض های آشکاری در گفته های مسئولان دولتی حداقل در تعداد نجومی بگیران با آمارهای ارائه شده از سوی دیوان محاسبات کشور هستیم و برخی نمایندگان حامی دولت هم بر ...
  • ۱