شنبه ۲۶ خردادساعت ۱۹:۳۷Jun 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای مرصاد 30 دی 1395 - mersadnews.ir

مرصاد 26 اسفند 1393 مرصاد 4 بهمن 1394 مرصاد 31 فروردین 1395 مرصاد 31 اردیبهشت 1395 مرصاد 31 خرداد 1395 مرصاد 31 تیر 1395 مرصاد 16 مرداد 1395 مرصاد 30 مهر 1395 مرصاد 30 آبان 1395 مرصاد 30 آذر 1395 مرصاد 30 بهمن 1395 مرصاد 1 اسفند 1395 مرصاد 1 دی 1395 مرصاد 2 دی 1395 مرصاد 3 دی 1395 مرصاد 4 دی 1395 مرصاد 5 دی 1395 مرصاد 6 دی 1395 مرصاد 7 دی 1395 مرصاد 8 دی 1395 مرصاد 9 دی 1395 مرصاد 10 دی 1395 مرصاد 11 دی 1395 مرصاد 12 دی 1395 مرصاد 13 دی 1395 مرصاد 14 دی 1395 مرصاد 15 دی 1395 مرصاد 16 دی 1395 مرصاد 17 دی 1395 مرصاد 18 دی 1395 مرصاد 19 دی 1395 مرصاد 20 دی 1395 مرصاد 21 دی 1395 مرصاد 22 دی 1395 مرصاد 23 دی 1395 مرصاد 24 دی 1395 مرصاد 25 دی 1395 مرصاد 26 دی 1395 مرصاد 27 دی 1395 مرصاد 28 دی 1395 مرصاد 29 دی 1395 مرصاد 30 دی 1395 
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۳:۱۲    
مرصادنیوز: مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه از پرداخت بیش از 318 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۷:۱۶    
مرصادنیوز: گروه موسیقی "سی رود" به سرپرستی "مهرداد نهایی" از شهرستان قصرشیرین در اولین جشنواره بین المللی اقوام در کرمانشاه به اجرای برنامه پرداخت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۹    
مرصادنیوز: رئیس اداره برق شهرستان پاوه گفت: متاسفانه شهرداری پاوه هیچ گونه هماهنگی را با اداره برق شهرستان جهت حضور پرسنل در جلوگیری از هر گونه حوادث ناشی از اتصالات برق را در شاخه زدن درختان نداشته ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۳    
مرصادنیوز: برزگرفرد گفت: رسالت اصلی آموزش و پرورش طرح سوال و ایجاد معما است و در این راستا لازم و ضروری است دبیران و مربیان دانش آموزان را بجای توصیه به حفظ کردن و بخاطرسپردن اطلاعات و مفاهیم ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۰۴    
مرصادنیوز:عزت الله ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود از دلاوری های نیروهای امدادی در حادثه پلاسکو تقدیر کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۷    
مرصادنیوز:آتش سوزی در ساختمان پلاسکوی تهران، محور صحبت بازیکنان پرسپولیس در محل تمرین امروز بود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۷    
مرصادنیوز:طبق آخرین اخبار رسیده از مراکز پلیس راه کشور، مه گرفتگی و کاهش دید در استان های اردبیل، آذربایجان غربی، استان های قزوین، زنجان، کردستان و محور فیروزکوه گزارش شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۸    
مرصادنیوز: هافبک ترکیه ای بارسلونا به شایعه جدایی خود از این تیم واکنش نشان داد و تاکید کرد به دنبال کسب جام های بیشتری با این تیم است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۲    
مرصادنیوز: مدیر برنامه های هافبک ایتالیایی قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه، تمایل باشگاه یوونتوس به خرید این بازیکن ملی پوش را تأیید کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۲    
مرصادنیوز: مدیرکل رفاه و تامین اجتماعی وزارت رفاه با اشاره به اینکه در ماه گذشته هیچگونه حذفی نداشتیم گفت: پیامک های حذف یارانه از 20 روز آینده ارسال و پس از آن حذف آغاز می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۲:۲۹    
مرصادنیوز: اعضای شورای امنیت به اتفاق آرا از اقدامات جامعه اقتصادی غرب آفریقا برای انتقال قدرت در گامبیا حمایت کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۲:۱۱    
مرصادنیوز: رهبر معظم انقلاب در پیام خود ضمن بیان اینکه حادثه دردناک آتش سوزی و فروریختگی ساختمان در مرکز شهر مایه اندوه و تأسف و نگرانی عمیق اینجانب است ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۵    
مرصادنیوز: وزیر خارجه ایران روز پنجشنبه اعلام کرد که در خصوص تصمیمات رئیس جمهوری جدید آمریکا درباره برجام نگرانی ندارد و اگر تصمیم به لغو توافق هسته ای بگیرد، ایران هم گزینه هایی دارد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۶    
مرصادنیوز: پلیس دیپلماتیک ناجا اعلام کرد که سفارتخانه ای تعطیل نشده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۱:۴۷    
مرصادنیوز: رییس جمهور در پیامی به مناسبت سانحه ناگوار آتش در ساختمان پلاسکوی تهران ، به خانواده جان باختگان این حادثه غمبار تسلیت گفت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۵    
مرصادنیوز: رئیس مجلس ضمن مامور کردن کمیسیون های عمران، اجتماعی و بهداشت و درمان مجلس برای همکاری با دستگاه های اجرایی، انتظامی و امدادرسان در حادثه ساختمان پلاسکو با وزاری کشور ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۱:۲۹    
مرصادنیوز: محسن رضایی در صفحه خود در اینستاگرام به حادثه پلاسکو واکنش نشان داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۱:۱۷    
مرصادنیوز: سگ های زنده یاب تیم های امدادی هم برای کمک به یافتن افراد باقی دفن شده در حادثه ساختمان پلاسکو وارد محل حادثه شدند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۲    
مرصادنیوز: واکنش احمدتوکلی به مرده خواران سیاسی در حساب توئیتر؛
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۰:۴۷    
مرصادنیوز: با توجه به بروز حادثه دلخراش پلاسکو محدودیت های ترافیکی در اطراف محل این حادثه ایجاد شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۰:۱۴    
مرصادنیوز: تکاوران ارتش در حال آماده شدن برای ورود به محل حادثه و امداد رسانی هستند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۵    
مرصادنیوز: درپی آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو در تهران هشتگ های فارسی و انگلیسی پلاسکو plasco در لیست ترندهای برتر توئیتر در جهان قرار گرفت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۲    
مرصادنیوز: همچنان با گذشت یازده ساعت از حادثه تلخ ساختمان پلاسکو نیروهای امدادی مشغول فعالیت و امداد رسانی هستند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۰    
مرصادنیوز:پیکر مطهر مدافع حرم شهید حمزه کاظمی پس از یکسال به خانه بازگشت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۵    
مرصادنیوز:وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در صورت پذیرش شرایط جمهوری اسلامی ایران اعزام حجاج برای انجام مناسک حج در سال آینده انجام می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۲    
مرصادنیوز:شهردار تهران از شهادت 20 آتش نشان در جریان حادثه فرو ریختن ساختمان پلاسکو خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۴    
مرصادنیوز:مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: سامانه 141 آماده ارائه خدمات به مردم است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۸:۱۴    
مرصادنیوز:حسین کیهانی دونده ملی پوش کرمانشاهی قهرمان مسابقات دو صحرانوردی کشور شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۹    
مرصادنیوز:معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از عملکرد مجری طرح توریسم سلامت در کرمانشاه انتقاد کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۴    
مرصادنیوز: مسئول ستاد دهه فجر شهرستان از برگزاری جلسه شورای هماهنگی برنامه های دهه مبارک فجر در اسلام آبادغرب خبرداد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۵    
مرصادنیوز:معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه با اشاره به پتانسیل بسیار بالای حوزه فناوری اطلاعات در زمینه اشتغالزایی گفت: این حوزه ظرفیت ایجاد 20 هزار شغل در استان را دارد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۲    
مرصادنیوز:رئیس اورژانس کشور از خروج سه تن از زیر آوار ساختمان پلاسکو خبر داد و گفت: در این حادثه و از مصدومیت 72 تن در این حادثه تا به اینجای عملیات خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۷    
مرصادنیوز:معاون اسبق پژوهشکده هوافضای ایران با بیان اینکه هواپیماهای خریداری شده از بوئینگ و ایرباس اجاره به شرط تملیک است گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۴    
مرصادنیوز:وزیر کشور تاکید کرد: باید عامل وقوع حادثه حریق ساختمان پلاسکو به سرعت شناسایی و تحت پیگرد قانونی قرار بگیرند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۸    
مرصادنیوز: سخنگوی آتش نشانی انتشار اخباری مبنی بر سرایت آتش به ساختمان های مجاور پلاسکو را تکذیب کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۵    
مرصادنیوز: برای همدردی با حادثه دیدگان و مردم غمزده ای که در انتظار شنیدن خبر سلامتی آتشنشانان با غیرتشان هستند، پخش آنلاین کنسرت های ششمین روز جشنواره موسیقی فجر لغو شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۴    
مرصادنیوز:رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه قدیس سازی افراد و ملحد نامیدن منتقدین صحیح نیست، گفت: آیا زندگی برخی مسؤولان مانند زندگی امام و رهبری است؟!
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۰    
مرصادنیوز:معاون امنیتی استانداری تهران علت اصلی آتش سوزی در ساختمان پلاسکو را اعلام کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۶    
مرصادنیوز:معاون اول رئیس جمهور و وزیر بهداشت با حضور در محل حادثه فروریخت ساختمان پلاسکو بر اثر آتش سوزی گزارشی از وضعیت امدادرسانی و مدیریت حادثه ارائه کرده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۰    
مرصادنیوز: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی: آموزش و پرورش به خاطر ارتباط عمیقی که با جوامع مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دارد باید بالاترین مرکز جذب مشارکت های مردمی باشد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۱    
مرصادنیوز:نشست مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با آیت الله علما در خصوص واگذاری پالایشگاه کرمانشاه برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۵    
مرصادنیوز: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: باید همه زوایا و افراد اثر گذار در بحث واگذاری پالایشگاه کرمانشاه مشخص شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۴    
مرصادنیوز: نخستین جشنواره بین المللی اقوام ایرانی با حضور گروه هایی از هند و عراق و نیز اقوام ایرانی در کرمانشاه آغاز به کار کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۱    
مرصادنیوز:سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران تصریح کرد: تعدادی از مصدومان نیز از طریق اورژانس به بیمارستان ها منتقل شده اند و از همین رو آماری که اعلام می شود هیچ کدام رسمی و قطعی نیست و مردم به آمار ها و ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۸    
مرصادنیوز: عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در مورد جنبه های کیفری برخی از توهین های روحانی گفت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۳    
مرصادنیوز:محمدرضا عارف، نماینده مردم تهران ضمن بازدید از محل حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو گفت: هنوز آمار دقیقی از تلفات انسانی در این حادثه در دست نیست و تنها می توانیم دعا کنیم که تعداد مصدومان و ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۸    
مرصادنیوز:رییس جمهوری به وزیر کشور در پی حادثه آتش سوزی و فروریزی ساختمان پلاسکو دستور داد در اسرع وقت، علل حادثه بررسی و گزارش شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۵    
مرصادنیوز:قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: اگر نماز هر انسانی تقویت شود بزرگ ترین تهاجمات نیز نمی تواند بر آن اثر کند و اقامه نماز هیچ گاه اجازه رشد آسیب های اجتماعی را نمی دهد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۹    
مرصادنیوز:مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: در سال 95 کل اعتباراتی که به عنوان سرانه به ما تعلق گرفت نزدیک 1 میلیارد تومان بوده و با کسری بودجه مواجه هستیم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۹    
مرصاد نیوز: رئیس هیات دو و میدانی استان کرمانشاه از قهرمانی حسین کیهانی دونده کرمانشاهی در رقابت های دو صحرا نوردی کشور خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۸    
مرصادنیوز: مسئول فوریت های پزشکی اسلام آبادغرب از برخورد تریلر با یک دستگاه ایسوزو در سحرگاه امروز خبر داد که یک کشته ویک زخمی برجای گذاشته است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۳    
مرصادنیوز:قرارگاه ثارالله تهران، مجوز پرواز بالگرد برای امدادرسانی به مجروحان ساختمان پلاسکو را صادر کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۰    
مرصادنیوز: رئیس اداره محیط زیست سرپل ذهاب از برگزاری مسابقات یک روزه تیراندازی با اهداف پروازی به مناسبت هفته هوای پاک در شهرستان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۱    
مرصادنیوز:رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: آنچه را که اکنون ما در دوران پسا برجام احساس می کنیم این است که ایران یک پروژه اقتداری را در بحث هسته ای از دست داد و به عبارتی ما در برجام طلا را ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۹    
مرصاد نیوز: یک مدرس حوزه و دانشگاه گفت: امنیت و احساس آرامش در یک جامعه نیازمند سلامت روان افراد جامعه است و بی حجابی به سلامت روان آسیب زده و امنیت را مختل می سازد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۹    
مرصادنیوز:قرمزهای آنفیلد به سختی به روند پیروز نشدن خودشان خاتمه دادند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۹    
مرصادنیوز: یک دستگاه خودرو پیکان در سرپل ذهاب بر اثر سوختگیری کپسول ال پی جی در جایگاه غیرمجاز طعمه حریق شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۷    
مرصادنیوز: رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت سرپلذهاب گفت: اصناف در طول تاریخ انقلاب همواره تاثیر گذار بوده و نقش خود را به درستی ایفا کرده اند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۴    
مرصادنیوز:نماینده مردم محلات با بیان اینکه توزیع کنسروهای انتخاباتی توهین به شعور مردم است گفت: مردم را نباید دست کم گرفت؛ مردم بهتر از بسیاری مسئولان مطالب را تحلیل می کنند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۸    
مرصادنیوز:مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: راز ماندگاری فرهنگ اسلامی و ایرانی در طول تاریخ وحدت و همدلی بین همه اقوام سرافراز ایرانی است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۹    
مرصاد نیوز: رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان کرمانشاه از دعوت دو ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی واترپلوی بزرگسالان کشورمان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۳    
مرصادنیوز:رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع آتش سوزی گسترده در ساختمان پلاسکو در پایتخت خبر داد و گفت: عملیات امداد رسانی همچنان ادامه دارد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۴    
مرصاد نیوز: یک کارآفرین در سرپلذهاب با حمایت بسیج در صدد راه اندازی یک واحد تولید زیتون است که اشتغال زایی به دنبال دارد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۹    
مرصادنیوز: سنگ های دیوار،کف و ستون های صحن حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در نجف اشرف به دست صنعتگران و هنرمندان ایرانی ساخته و به کشور عراق اعزام شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۶    
مرصادنیوز: مرکز اورژانس تهران: آتش سوزی ساختمان پلاسکو تهران هنوز بطور کامل مهار نشده و تاکنون مصدومی نداشته است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۱    
مرصادنیوز:امام جمعه تبریز اظهار داشت: سرنوشت جداکنندگان از راه ولایت را تبیین کنید. ازملی مذهبی ها گرفته تا جریان ها و گروههای معاند انقلاب باید برای مردم تبیین گردد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۸    
مرصادنیوز: ساختمان پلاسکو، در ضلع شرقی چهارراهی است که به آن استانبول می گویند؛ منطقه ای که در دهه های چهل و پنجاه قلب تجارت و دیپلماسی و البته خوش گذرانی و تفریح در تهران بوده است ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۸    
مرصادنیوز:قاسمی اظهار داشت: تفکری که علمدارش آقای هاشمی بود، به دست دیگری نخواهد رسید. زور می زنند که نخ تسبیح را دوباره به همدیگر وصل کنند. تسبیح پاره شد و مهره ها هم ول شدند، وصل الله علی سیدنا.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۵    
مرصادنیوز:نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: توزیع کنسرو در میان مردم در سه ماه مانده به انتخابات شک برانگیز است و سؤالاتی در اذهان عمومی ایجاد کرده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۲    
مرصادنیوز: نخستین جشنواره بین المللی اقوام ایرانی با حضور گروه هایی از هند و عراق و نیز اقوام ایرانی در کرمانشاه آغاز به کار کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۶    
مرصادنیوز: حدود ساعت هشت صبح امروز ساختمان پلاسکو تهران دچار آتش سوزی شد که دود سیاهی منطقه فرا گرفته است، نیروهای امدادی برای اطفای حریق در محل حضور دارند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۷    
مرصادنیوز:نماینده ایذه و باغملک در مجلس گفت: آقای روحانی جزو افرادی است که به احتمال فراوان در انتخابات 96 کاندیدا می شود اما مردم می بینند که در چند سال گذشته هیچ کار خاصی در حوزه های اقتصاد و ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۴    
مرصادنیوز:نماینده شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس گفت: دستاوردهای برجام آنقدر ریز و کوچک است که با چشم عادی دیده نمی شود؛ خسارات برجام ادامه دار است و امیدی به برجام نیست.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۵    
مرصادنیوز: در گزارش نشست خبری روز سه شنبه 28/10/95 رئیس جمهور محترم آمده است: رئیس دولت تدبیر و امید با بیان اینکه چه اشکال دارد مردم ما یک هواپیما سالم و تمیزسوار شوند گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۴    
مرصادنیوز: یک دستگاه خودرو پیکان در سرپل ذهاب بر اثر سوختگیری کپسول ال پی جی در جایگاه غیرمجاز طعمه حریق شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۱    
مرصادنیوز:نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در واکنش به فیش حقوقی نجومی مدیرعامل فروشگاه رفاه گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۱    
مرصادنیوز:رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع آتش سوزی گسترده در ساختمان پلاسکو در پایتخت خبر داد و گفت: عملیات امداد رسانی همچنان ادامه دارد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۲    
مرصادنیوز: تصادف زنجیره ای 22 خودرو، گازگرفتگی یک نفر و کشته شدن تعدادی از شهروندان در تصادفات رانندگی بخشی از اخبار حوادث استان است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۳    
مرصادنیوز:رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان صحنه گفت: کارمند وظیفه شناس شبکه دامپزشکی صحنه در هنگام مایه کوبی دام ها با حمله یک سگ مواجه شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۰    
مرصادنیوز: استفاده از گازپیک نیک برای گرم کردن داخل خودرو و انتشار گاز منوکسید کربن موجب مرگ راننده پراید در بلوار امام راحل شهر صحنه شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۷    
مرصادنیوز:مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: مشترکان استان کرمانشاه در شبانه روز 10 میلیون و 700 هزار متر مکعب گاز مصرف می کنند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۰۸    
مرصاد نیوز: به همت اداره محیط زیست شهرستان و مدرسه ابتدایی ناصرخسرو قبادیانی مراسم روز هوای پاک در هرسین برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۹    
مرصادنیوز: صبح امروز به مناسبت هوای پاک با حضور جمعی از مسئولان، اولیا و مربیان در دبستان پسرانه شهید صدوقی شهر سنقر زنگ هوای پاک نواخته شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۸:۳۸    
مرصادنیوز: مراسم بزرگداشت روز هوای پاک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جوانرود با حضور رئیس و نیروهای محیط زیست این شهرستان و برگزاری مسابقه نقاشی در این زمینه برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۸:۳۵    
مرصادنیوز:شورای امنیت سازمان ملل نشستی را درباره پایبندی ایران به توافق هسته ای برگزار کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۸:۱۷    
مرصادنیوز: رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از کشته و مجروح شدن 4 نفر در پی وقوع تصادف رانندگی در شهرستان سرپل ذهاب خبر داد.